Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobrý den chtěl bych se zeptat kde se dá sehnat pneu s rozmery 26x2,25 prosím o odpoved na email adamec.lukas@email.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:10
 V cykloprodejně...
Datum: 10. dubna 2011 21:10
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 Čus draci, vim že to je prkotina, ale stejně. Když zapnu světlo tak mě nesvítí, ale když dam fichtloj na volnoběch plnej záhul tak se rosvítí a když otáčky klesnou tak zase zasne. Netrápí mě to, ale kdyby někdo poradil tak budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:29
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
Datum: 10. dubna 2011 21:29
 Já se zas v tý elektrice nevznám tak mě kdyžtak někdo opravte díky ale podle mě to budou náký stráty na kabelech kdyby to byl rotor takl to i blbě startuje že ? a nebo světelný cívky a nemáš tam silnou žárovku ?? skus to vzýt skoušečkou a nebo očistit cívky a kontakty třeba u světla skontrolovat kabely
Datum: 10. dubna 2011 21:14
 Ahoj. Jyž jsem sem psal... NEvím si rady s Mustangem. Vydedukoval jsem že zřejmě nejde pototočit klikovou hřídelý. Ptám se proč, jaký problém tady muže být?? Myslite si někdo že víte co s tím??? Na spojku se rozjedu, ale když spojku pustím pístem to nehne, jen dojíždím (zřejmě tím jak sem byl rozjetej tak se protáčí spojka) nevím co stím. Píst se dá válcem popošoupnou, ale i kdby to bylo zadřený tak by se posunul že ano... Moc vám děkuju za odpovědi a nikdy bych nikomu tenhle problém nepřál :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 23:09
 jsem si na 80% jistej že tam byl... přeci jenom byl ve sklepě 2 měsíce.... prož? co by se mohlo stát krome zadření válce, nebo ložisek?
Datum: 10. dubna 2011 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dal jsi do benzínu olej? nezapoměn že je to 2T!
Datum: 10. dubna 2011 22:52
 Zapomel jsem dodat -> zkoušel jsem ho roztlačit (předtím než se to stalo) takže mi chytnul a po chvilce chcípnul, zařadil jsem neutral a potom znova zařadil, že ho skusim znova roztlačit, ALE to už mi to nešlo, to už bylo sekly... víte jak to myslim??? Kubajs
Datum: 10. dubna 2011 22:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tenhle problém jsem řešil hodně krát bud to máš opravdu zadřený nebo to někde dlouho stálo a je to zarezlý! sundej hlavu a vysun válec co to půjde a podlož si ho nějaký kusem dřeva a pak si vem další kus dřeva a kladivem zkus ten píst přes to dřevo opatrně vybouchat...kolikrát je to jen trošku zarezlý a drží to fest a potom se to rozjezdí
Datum: 10. dubna 2011 21:35
 čus draci nalil jsem cca 1 litr do převodovky (Jawa 05) a ten kontrolní šroub se ani nepohnul ukazuje furt málo nevíte čím to muže být? pomuže to když ten šroub koupím novej? dík za každou radu a ad vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 22:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak si retard? normálně ten kontrolní šroub celej vyšroubuješ a leješ tam olej dokud z tý díry od kontrolního šroubu nepoteče ven až začne téct tak to všechno zašroubuješ a je hotovo ne??
Datum: 10. dubna 2011 22:54
 jo vím jakej olej už i jak kontrolovat ale dík
Datum: 10. dubna 2011 21:28
 Olej kontrolujeme tak,že povolíme velký šroubek na levém víku motoru taky povolíme i ten malý,pak se budeme dívat jestli olej poteče jak je malý šroubek.Jestli ano tak dotáhneme napřed malý šroubek a potom velký.Kdyžtak olej dolejeme po vyznačenou rysky,která je na víku a opět zkontrolujeme popsaným postupem.Olej by se měl lét PP8é nebo 90(lepší 90).
Datum: 10. dubna 2011 21:21
 takkže má být povolenej když jsem ho kupoval tak byl taky dotáhlej a a když bych ho povolil tak jsme si myslel ze by zacal unikat olej tak příště to vždy pořádně pokoumu a pak teprv napíšu
Datum: 10. dubna 2011 20:55
 Hele dělej si prdel z někoho jinýho...
Datum: 10. dubna 2011 20:46
 jo vyšrouboval jsem ho a vš vypadá v pořádku tak jsme ho tam dal zpátky nemá být ten šroub trochu povolenej aby ukazoval?
Datum: 10. dubna 2011 20:39
 Napadlo tě třeba ten šroub vyšroubovat?
Datum: 10. dubna 2011 20:34
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 zdar mam dotaz když nakopnu fichtla jede pěkně ale po nějakych pěti minutah jako by zlenivel dvojce se vubec nechce a trojku ani nemluvim ma pomalejši pohotovost na přidani plynu newite co stim je ?? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 19:49
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 tak sorry no
Datum: 11. dubna 2011 19:49
Jméno: venca
IP: uživatel590
Datum: 11. dubna 2011 19:17
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 aha takže novy motor co ???
Datum: 11. dubna 2011 10:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už to je vylítaný
Datum: 10. dubna 2011 22:47
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Zdarec chlapi potřeboval bych se zeptat mam stadiona s-11 karburator vajicko a kdyz zapnu privod paliva tak me proteka preplavovacim kolikem benzin a celkem dost, nevite prosim co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2011 16:19
Jméno: biggl
IP: uživatel11680
 Já mám S22, je tam ten lepší karbec PS a stejný problém! bylo vyběhane to mosazné hrdlo do kterého zapadá plovák....
Datum: 13. května 2011 16:19
Jméno: Karlos
IP: uživatel11554
 Já s tím problémem laboruji celou zimu,vždycky to ozeberu očistím jehlu a je to ok ale třeba na druhý den to zas teče okolo kolíku,koupil jsem i nový plovák taky nic sotva zapnu benzín a naplaví se už teče kolem kolíku.Mám to celé zrenovované a docela mě to vadí,někdy už mám chuť to prodat.
Datum: 16. dubna 2011 20:49
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 dirqavej neni a tim delsim koncem sem ho mel nahoru takze by to melo bejt ok, nevim co s tim
Datum: 11. dubna 2011 18:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 promáčklej tak nevadí ... ještě koukni jestli není obráceně ( má být špičkou nahoru ) a nebo jestli není děravej to by v něm šplouchal benzín
Datum: 10. dubna 2011 22:54
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 nene jezdi to ale musim vzdycky chvilu jet s otevrenym kohoutem, pak ho zase zavrit, zkusim vymenit plovak, nebo jak by se
dalo zjistit jestli je ten starej spatnej je trochu promacklej
Datum: 10. dubna 2011 21:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to dlouho nejelo tak je plovák přilepenej a nebo je děravej tzn rozdělat a vyčistit a zkontrolovat
Datum: 10. dubna 2011 21:40
 Dobry! draci potreboval by som vediet ze nové lamely aké sú hrubé, Diky za vsetky odpovede,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 19:08
 Ten polský výlec jak má 8 výbrus upravil jsem si píst jinak všechno originál a jede 80 po rovince 13 kolečko a štelovací tryska krása ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 17:06
 Márty  roč já hnup házím do fichtla tisíce,pomalu desetitisíce,když stačí koupit rádoby tjunink válec a štelovací trysku a hned to jede 80
Datum: 11. dubna 2011 17:06
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 i auto pretahuje...
Datum: 11. dubna 2011 15:48
Jméno: Márty
IP: uživatel1194
 Všichni ste mimo opravdu to tak je meřilo mne auto které jelo vedle mne a vy co pišete že to není možné tak máte všechno v originálu co a nevite nic o upravách takže zdary
Datum: 11. dubna 2011 15:33
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkuste trosku premysel, nez napisete bludy. Vemte si, ze origo kolo ma obvod kolem 1.7m, maxim. tocky ser. pionyra jsou do 7000ot/min (na 3-ku spis min). S 13-zubym koleckem to vychazi zhruba 7000 ot/min = 70km/h +- Proto ten muj skeptismus. Navic zajimava je jen rychlost po rovine, s kopce pretocis kazdyho pionyra, ale o nicem to nevypovida.
Datum: 11. dubna 2011 0:37
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 zkouseli ste to nekdy vubec?ti vasi pinci asi moc nejezdijou ze  nejdriv to zkuste a pak hodnotte  zalezi nna tom jak je ten kopec prudkej jestli ma stoupani 3O° tak uz jo  ale na rovince vubec
Datum: 10. dubna 2011 23:27
 A pak při sebemenším kopci musíš jet za 1 a spojkovat,co?
Datum: 10. dubna 2011 23:23
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 ale utahne bejku utahne,sice to nema velkej zatah  cekas dlouho nez se to rozjede,ale po rovince to ten motor roztahne
Datum: 10. dubna 2011 23:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic proti , ale 15 zubbé sekundárko mustaf ani neutáhne..jinak já měl na mustangu 12z a 70km/h to jezdilo na 100% měřeno vším možným
Datum: 10. dubna 2011 22:56
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 bys tam musel namontovat snad nejaky turbo  ja mel na mustangu 15cti zube kolečko a na rovince mi to dalo mi tachac ukazoval cca 76  tudiz bych fakt chtel videt na vlastni oci jak to ti to leti 8O
Datum: 10. dubna 2011 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel11510
 Never origo tachometru ani radaru!! Pokud by ti origo tacháč ukazoval necelých 100km/h tak věř tomu,že jedeš cca 80!! A bez diskusí a bez vyjímek....nikdo není schopný přijmout tuto realitu a tak si tu začne vymýšlet nesmyslné důkazy o tom,že zrovna jeho tachometr je zázračnej a ukazuje dobře......pokud ti ukazuje tacho 80,smiř se s tim že jedeš 65-68....mimojiné rychlost 55km/h jsem taky porovnával s meřící deculí a otáčkoměr a kupodivu to sedí! Ovšem jak bylo řečeno,od toho okamžiku začne exponenciálně narůstat odchylka....nevím proč,ale je to tak.....jinak 8.výbrus po dolazení a perfektním seřízení umí 70-75km/h o tom vím.....ale 75 je opravdu maximum a spíše z mírného klesání....80 je nesmysl!...měl jsem ho....vim o čem mluvim.....
Datum: 10. dubna 2011 22:22
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 JAWA_ceZetak: vetsi kompr. pomer = vyssi otacky??? Ale prosimte...
Datum: 10. dubna 2011 20:27
 helmut: ono s tímto vrtáním je zvýší i kompresní poměr takže by to těch 8tis točit mohlo.. ale 80 na tacho je kolem 70 v reálu
Datum: 10. dubna 2011 19:39
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Márty: chceš říct, že ti pionýr točí 8000ot/min? Moc tomu nevěřím.
Datum: 10. dubna 2011 19:32
 mi muj pincek těch 70-75km/h jede to vim
Datum: 10. dubna 2011 18:51
 Už takhle ti nadměřoval o 1km/m,čim dál se ale dostaneš,tím to měří blbějc.
Datum: 10. dubna 2011 18:38
 denzileck - ja mam taky seriovy tachometr a jde mi přesně měřil jsem to na ardaru jel jsem 55km/h a na tachaču 55km/h a na radaru 54km/h tak mi de přesně....a Márty - co si dělal s tym pistem by mě zajimalo ?
Datum: 10. dubna 2011 18:25
 denzileck : asi tak
Datum: 10. dubna 2011 17:59
 Se sériovým tachometrem?Pokud ano,gratuluju k úspěšně splněným 65km/h
Datum: 10. dubna 2011 17:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 co si delal s pistem? a to jsi ani nic nelícoval?
Datum: 10. dubna 2011 17:35
Jméno: Destiny
IP: uživatel11057
 Zdar draci, teče mě z výfuku olej jen když to mám chvilku nastartovaný a zahřeje se už děla kapky. Byl jsem se projet a u koncovky (doutnik) vsude olej. V ni toho moc nebylo (výfuk čistěn). Gufera jsem už měnil měl jsem stim již problém ale to mě to ztoho ůplně cákalo  . A nevím jestli to mám nějako zásadně řešit. Olej pp80 v benzínu mažu shel vsx 2t svíčka většinou poměrně mokrá a docela zanešená od oleje (ale nic hroznýho jen je od toho mokrá), kolem start páky sucho vše dobře utěsněni gufera normal né silikon. Dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 7:24
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Málo to točíte... .) S pio a olejem MOgul TSF 1:40 ani s Motulem 510 1:30 neznám, co jsou nějaký kapičky.
Datum: 11. dubna 2011 7:24
Jméno: Destiny
IP: uživatel11057
 To by chtělo asi no, musím udělat tk tak uvidíme příští týden až pojedu dál. Díky za rady ono se uvidí  však si to přebere nemůže mít největší luxus(možná je to jak se usadil přes zime olej byl tam o něco vetší poměr a asi se usadil tak to hodně hulí tak možna taky důvod)
Datum: 10. dubna 2011 20:27
 hoši hoši... zkuste ujet v kuse větší vzdálenost.. třeba 60km.. ty kapky ve výfuku se vypálí... takhe když nastartuješ, ujedeš 3 kilometry a vypneš tak to tam všecko zustane
Datum: 10. dubna 2011 20:23
Jméno: Destiny
IP: uživatel11057
 neříkám že by mě ztoho teklo ale na volnoběh to po chvilce dělá kapky a když to projedu tak tam kde to hůř těsní je olej zvlášť mezera mezi tlumečem a výfukem (u kolínka zatím dobrý). Myslím si že kdyby to byl převoďák tak to poznám to by byl všude a mohl bych mluvit otom ze by to přimo teklo .
Datum: 10. dubna 2011 20:19
Jméno: pepa
IP: uživatel11508
 a neubyva ti olej z prevodovky ?
Datum: 10. dubna 2011 19:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 mě to taky prská olej z výfuku
Datum: 10. dubna 2011 17:52
 To máte néjaký divný. Já mám s tímhle problém jen v období zimy...jak je horko, ani kapka.
Datum: 10. dubna 2011 16:36
 Je to tim,že fichtl se nedostane do takových otáček,aby ho pořádně spálil.
Datum: 10. dubna 2011 16:21
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 chtěl bych se připojit k dotazu mám skoro stejný problém, mám vždy nastartované třena jen 5mim a vipnu motor a už mi teče z výfuku olej a to celkem dost, mažu mogulem TSF v poměru 1:25 protože zajíždím po výbrusu myslíte že je to normální nebo co to je?
Datum: 10. dubna 2011 16:21
Jméno: zipoman
IP: uživatel10645
 Nepsal jsem že je to lepší vlastnost, ale že je to vlastnost lepšího oleje, když hoří rozprskne se po válci a maže, část shoří část se dostane do výfuku, pokud je to v normě (netečou z toho litry, ale třeba jednou za 200km kapka dvě) neřešit.
Datum: 10. dubna 2011 16:05
 mě to dělal pincek, byla pod tim dycky kaluž když to stálo na volnoběh, měl jsem rozdrbanej předstih, seřidil jsem to a ani kapka, takže se skus podivat jakej máš předstih a odtrh, jako že kape z výfuku olej , je normální, ale nesmi zase moc
Datum: 10. dubna 2011 15:47
Jméno: Destiny
IP: uživatel11057
 Taky si řikám. Diky
Datum: 10. dubna 2011 15:45
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 Je to dvoutakt. Neřeš to.
Datum: 10. dubna 2011 15:44
Jméno: Destiny
IP: uživatel11057
 Já bych to asi za lepši vlastnost nebral když to ztoho kape a je to od oleje  . Ale chápu to správně že to nemusím řešit?
Datum: 10. dubna 2011 15:41
Jméno: zipoman
IP: uživatel10645
 Je to vlastnost lepšího oleje, motul 510 dělá to stejný při poměru 1:40
Datum: 10. dubna 2011 15:32
Jméno: jawar
IP: uživatel9345
 jak udělat na jawu 350/638 aby bublala jak chopper dik moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nechápu co vymejšlíš 638 má krásnej zvuk
Datum: 10. dubna 2011 21:44
Datum: 10. dubna 2011 19:53
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 No nvm  brutáně sniž vonoběh a max otáčky pak to má basový zvuk  ae jede t na hovno nebo prostě udělej nový výfuk ..
Datum: 10. dubna 2011 19:31
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 Nahraj si zvuk čopra a cestou si ho pouštěj do sluchátek.
Datum: 10. dubna 2011 19:07
 Vrtačka je zastaralá,těd už se to dělá laserem
Datum: 10. dubna 2011 18:41
 Tak já nwm co chceš . Na blbej dotaz blbá odpovéď
Datum: 10. dubna 2011 16:41
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 heh ty jsi ale vtipálek
Datum: 10. dubna 2011 16:40
 Bože..vemeŠ vrtačku...a nemuiš ani válec sundávat to je výhoda..vemeš to i s pístem. Takže nastartuješ vrtačku, a projedeš válec naskrz, ale musíš trefit i ten píst jinak to nebude jak choper....ale trabant bez výfuku
Datum: 10. dubna 2011 16:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 10. dubna 2011 16:15
Jméno: jawar
IP: uživatel9345
 jeste nechapu provrtej valec to mi musis nejak vysvetlit  ja chci ale jenom vyfuk upravit a neceluo motorku
Datum: 10. dubna 2011 16:12
Jméno: jawar
IP: uživatel9345
 hh na novou motorku nemam a 600 se mi z te jay delat nechce a jeste ktomu 4t
Datum: 10. dubna 2011 15:58
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 To je jednoduchý. Prodáš Jawu, koupíš čopra.
Datum: 10. dubna 2011 15:45
 Předělat na 4t
Datum: 10. dubna 2011 15:23
 Provrtej válec
Datum: 10. dubna 2011 15:20
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Narvy do vejfuku bublifuk... tyvoje a jinak normalni? co to ma za vyznam?
Datum: 10. dubna 2011 15:19
 čus slyšel sem že jde kejva 175 rozlačit pozpátku je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:10
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 lori nic prodávat nebudu hlavně né kvůli tobě jinak mám ji jako veterána a pro radost a jen se tak ptám protože sem viděl tohle videjko
Datum: 12. dubna 2011 16:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Jako promin ale si ehm.... Proste to prodej, kdyz si ji kupoval to bylo kecu jak to chces jako veterana a ted z tebe padaj tyhle perly
Datum: 11. dubna 2011 11:56
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj díky.. sharker: mě ta 175 na nakopávačku docela dost kope  jinak ptám se protže sem viděl toto http://www.youtube.com/watch?v=bH35Jvxq_lc docela sem se divil že mu to de roztlačit pozpátku a pak normál jel dopředu... tak sem se chtěl zeptat jestli by mi todle šlo taky nebo jak to dělá? docela rád bych to zkusil
Datum: 11. dubna 2011 8:06
 při hodně velkym předstihu (ne "zástihu"  to funguje taky, při pomalym našlápnutí kopne a roztočí se dozadu, už se mi to stalo, lidi docela koukali když jsem tam kopnul jedničku a po protúrování narazil do zdi za mnou..
Datum: 10. dubna 2011 23:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nastav ho tak , že když točíš motorem obráceně tak se ti kladívka budou otevírat cca 2nn před HU , ale obvykle to trvá dýl než to chytne obráceně a musí se to roztlačit pozadu
Datum: 10. dubna 2011 23:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj nastavit předstih opačně tzn né před horní úvrať ale jako za horní uvrať nevím jestli mě chápeš.
Datum: 10. dubna 2011 23:00
 dachtl: zkusil bych to ale nemám ji teď u sebe  péro: nastavit předstih? jestli tomu rozumím tak musím předstih nastavit opačně a nebo to dělat nemusím?
Datum: 10. dubna 2011 22:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 snad všechny stroje od jawa a čz jdou pozadu když na to nastavíš předstih
Datum: 10. dubna 2011 21:45
 To zkus
Datum: 10. dubna 2011 15:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Prosím neviete rozmery nitov ktorými je prinitovaná rozeta???,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 15:58
 ja som ich nemohol nikde zohnat...som z Nr, obehal som vsetky zeleziarstva a ani prd...4,10m rozklepavacie
Datum: 10. dubna 2011 15:58
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 4x10
Datum: 10. dubna 2011 15:55
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci. Co považujete za nejlepší 2T olej? Nemyslím do fíka nebo tak... za mě MOTUL 800
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 19:34
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 To je zas nesmysl tema... Nic jako nejlepsi olej neexistuje. Jak bys chtel oleej OBJEKTIVNE posuzovat?
Datum: 10. dubna 2011 19:34
 M2T tam neli!!!! lepši ten Motul 800 ja podobny taky použivam a jede pěkně a ani endymi jak z toho M2T a nezasrava se tak vyfuk s tym Motulem a s M2T je karbonu jak cyp
Datum: 10. dubna 2011 18:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som bol veľmi spokojný s ESSO 2T Special
Datum: 10. dubna 2011 14:33
 Rycínovej
Datum: 10. dubna 2011 14:09
Jméno: Vaňousek
IP: uživatel6843
 Já používám hlavně M2T a převoďák a jezdí mi to jak brus. Ještě sem to nikdy nezadřel.
Datum: 10. dubna 2011 13:43
 Motul 510....jsou i lepší, ale to nemůžu řict lebo s nima nemám zkušenosti.
Datum: 10. dubna 2011 13:34
Jméno: petr d
IP: uživatel9186
 agip racing 2T nejlepsi a pekne voni
Datum: 10. dubna 2011 13:30
 čus draci fichtl mi hází malou jiskru i když tam dam svičku která tam byla brisk NR 15 C nebo novou Brisk N 15 C furt hází malou jiskru předstih jsem dělal podle měrek zkoušel jsem věčí i menši ale furt nic ted to mám seřízeny nejlíp ale jiskra furt moc malá zdá semi že někdy že ani jiskru nedá kámoš řikal ad si sezenu nákou palku 7 že to asi neutahne to zápalko ale před tím to slo v poho myslíte ze je spatná třeba indukční cívka ?nebo to je tou svíčkou ? na simsonu hazela ale jiskru normal velkou ale simson taky tam dá víc V
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 18:08
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 Ahoj.To co ti říkal kámoš to vůbec neber vážně.To je uplná kravina že to neutáhne.Když jsem to četl dostal jsem z toho záchvat smíchu
Datum: 04. května 2011 18:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i ja sa prikláňam k tomu že máš vyžmýkaný rotor
Datum: 10. dubna 2011 20:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 máš třeba slabý rotor
Datum: 10. dubna 2011 17:55
 ten by měl být v poho
Datum: 10. dubna 2011 14:50
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
 A co kondenzátor memáš ho špatnej?
Datum: 10. dubna 2011 14:33
 ahoj. Když mám jawu dandy 125 a chtěl bych s ní odělat ty plasty co sou mezi nádrží a přední maskou a chtěl bych dát jinačí přední masku a krosovej blatník dopředu a 21"kolo dopředu musím to mět zapsané v TP a mohl bych to tak předělat?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 14:47
 masku si můžeš koupit přímo tady na fk anebo na motoinzerci je plno masek a blatníků
Datum: 10. dubna 2011 14:47
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9667
 Zdar mám ji taky doma...A krom kola bych chtěl taky předělat kde vezmeš blatník a masku???? Dík
Datum: 10. dubna 2011 14:36
 hele to kolo by jsi musel zapsat do TP jinak by ti mělo všetko projít
Datum: 10. dubna 2011 14:29
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 To kolo ti neprojde... zbytek nevim
Datum: 10. dubna 2011 12:53
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 19:35
 jj tak to sem vše udělal a zítra to projedu tak uvidím
Datum: 10. dubna 2011 19:35
 sundel jenom hlavu vyčisti ji a dej zpatky a pak hlavně vyčišti kolinko a vypal vyfuk a jeto  ten ojel je dobry ale použivam jiny  M2T je sračka
Datum: 10. dubna 2011 18:38
 Přesně tak
Datum: 10. dubna 2011 13:23
 Tento olej by neměl rozpouštět karbon, ale pro jistotu vyčisti spalovací prostor hlavy a píst
Datum: 10. dubna 2011 12:44
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11506
 Zdravím borci, mám problém. Dělám kompletní renovaci jawa 555 a po složení motoru a nalétí benzínu jsem zjistit že benzín lehce protéhá přes nakopávačku ( přes hřídel, na které je nakopávačka, v bloku motoru). Existuje těsnění? Nebo nějaký grif jak to udělat? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 13:10
 jestli to teče za studena na netočícím se motoru, tak jsi nalil moc oleje. jestli je to po jízdě mastný, tak prostě hadr a otřít. jestli se nepletu tak 555 tam žádný těsnění nemá
Datum: 10. dubna 2011 13:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11506
 Napadá mě dát tam o kroužek na těsno a nebo azbest šnůra?
Datum: 10. dubna 2011 13:00
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11506
 Jenomže tohle je 555 kde není žádná drážka která by umožnila vlisování takovéhoto těsnění. Což je problém =).
Datum: 10. dubna 2011 12:54
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11506
 Pravda.. mám tam chybu. Samozřejmě se bavíme o oleji. A kde to těsnění najdu? Hledal jsem ho ale nevim co tam zadat přesně. Děkuji.
Datum: 10. dubna 2011 12:52
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Tak nepoteče ti tam benzín, ale olej ne? Prodává se tu těsnění, které je se na to zalisuje a olej neteče.
Datum: 10. dubna 2011 12:47
Jméno: menhy
IP: uživatel2773
 pic draci,mam takovej problém,mám čz 175/477,když se rozjíždim nebo jedu ,tak jako by my klouzala spojka,spojku jsem úplně povolil a furt stejný.už nevim čim by to ještě mohlo bejt.všem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 11:15
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 *lamely
Datum: 10. dubna 2011 11:15
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 špatné lamaly
Datum: 10. dubna 2011 11:14
Jméno: TOM
IP: uživatel11175
 čau draci mohu se vás zeptat když si koupim novou indukční cívku na jawa 20 tak mi bude lépe startovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 18:41
 Vylad si předstih odtrh dej novou svičku a budeš to nakopavat na poprve jako já  indučkou nic nepomužeš
Datum: 10. dubna 2011 18:41
 Před rokem sem kupoval novou indukčku, i přesto že stará fungovala výborně. Startovalo to na první kop,Avšak asi po měsíci jiskra slábla, a momentálně sem tam kde sem byl. Takže jestli ti to za tři stovky stojí...
Datum: 10. dubna 2011 11:54
 ahoj,co říkáte na tu kliku na pionýra s bronzem v ojnici co tady má sesa za 1000kč je dobrá nerospadne se mě v motoru?ještě sem viděl tu samou na aukru za 1100 s jehlovim ložiskem,jaká myslíte že je lepší? mě totiž děsí nápis made in taiwan tak mám strach aby se to nerozpadlo nebo ještě co se vyplatí víc koupit novou kliku nebo nechat zrepasovat tu starou? dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 19:36
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Taiwan je jeste zlaty...
Datum: 10. dubna 2011 19:36
 Michal21:I klávesnice na který si to psal,nebo monitor na kterej koukáš je z taiwanu
Datum: 10. dubna 2011 13:24
 suhlas s klikarom...dnes su napr. suciastky americkych raketoplanov vyrobene v taiwane, takze neni treba sa bat.
Datum: 10. dubna 2011 13:23
 to si fakt myslíte že na tom taiwanu jsou pitomci?? to jste na omylu!! dnes a denně používáte věci z taiwanu a chválíte si jak je to kvalitní. největší strach maj vždycky ty vejři co všechno opravujou kladivem a pak se tu ptaj jak se šteluje předstih
Datum: 10. dubna 2011 13:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím proč by se jehlový ložisko mělo rozsypat když se dává i na 175 přes babetu až na 350 a do všechmožnejch strojů a všude drží
Datum: 10. dubna 2011 11:54
 Nejlepší by bylo koupit si tady CKR ojnici na jehlách a donýst jim jí i se starou klikovkou do mototechny at ti jí zrepasujou.
suchos1993:To sem viděl jen jednou a to na motoru co točil bezmála 11 000ot/min. takže u série řešit živostnost jehlovýho ložiska je bezpředmětný...
Datum: 10. dubna 2011 10:10
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 rozhodně si kup rači s bronzem,jehlovi lozisko je sice dobra vec,ale za nedlouho se ti vymlati a vysype a muze se ti stat ze pist s valcem pujdou do sra.ek..
Datum: 10. dubna 2011 10:04
|



|