slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  839  840  841  842  843  844  845  846  847  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hanez122      IP: uživatel7949    
Ahoj, prosím nemáte někdo nějaký fotky,weby,.... ohledně Jirku Lovětínský.Děkuji . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motovirus.cz/
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
zdar, prosim vas. Mustang po vybrusu, pri jizde cuka a pak zas jede normalne a zase cuka a zase jede normalne... nwm cim to muze byt... karburator vyvcistenej , trysky cisty,...benzín tam teče. ale když kouknu na svicku ( nová) tak je uplne suchá až přepálená nebo co,... nevíte co stím..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
a co udelat proto aby dotékal..?
 
 
Datum: 12. dubna 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
do karbecu v poho tak nevím kde je chyba...možná jehla...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedotejkající benzín.. že teče ještě neznamená že teče pořád a že ho teče dost..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Addas      E-mail:      IP: uživatel11518    
Ahoj všem,\r\njakou cenu můžou mít originál zabalené a zavoskované postranní plechy na korbu rikši? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoď to na aukro a nech se překvapit..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
čau draci .. dotaz přímo pro Sesu, kdysi jsem tady viděl řídítka na pio (20 klacek) budou ještě někdy k mání ?? nebo popřídadě jestli někomu z vás doma náhodou nepřekáží (lepší stav ) dík za odpověď ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus hele ja mam doma asi dvoje dystak me napis na mejla petrkudrnacx@seznam.cz poslu foto
 
 
Datum: 11. dubna 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ahoj ,chtěl bych se zeptat z čeho by šel karburátor na pionýra kromně orygo,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
estli by to nejelo líp s jiným třeba
 
 
Datum: 12. dubna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez úprav kolene žádnej.Proč ho chceš měnit?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Blázne,originál jinak nic!!
 
 
Datum: 11. dubna 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Cus hele mam doma baterku do motorek 6V za kolik ji muzu prodat ? popripade jestli nekdo nemate zajem dystak mejl petrkudrnacx@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Taky mám doma baterku na 6V... je jí asi tak deset let a tak tři čtyři jsem jí nedobíjel... Ale je nalitá a olova je v ní furt dost, jen už krapátek nedrží pohromadě a je vysypané u dna :-D. Ale to by s běžnými neznalostmi průměrnýmu kupci přeci nemělo vůbec vadit... :-D
 
 
Datum: 12. dubna 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na stáří a skutečný kapacitě, ale pochybuju že za to někdo bude chtít dát víc než flašku..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel9547    
čau draci nevíte jak mam rozpůlit motor jak jsou ty ložiska na klikovce tak je musim nějak rozehřát aby šly ven nevíte jak to mam udělat díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Takže zaprvé - existuje něco jako stahová a zadruhé rozehřátím to jde téš ale pokud si to nikdy nedělal nebo nemáš po boku někoho kdo to umí tak jo ale sáám bys ty kártry tak možná pokazil.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejjednodušší je to vzít stahovákem...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cau lidi, měl bych dotaz máte někdo zkušenosti s nějakám podobným filtren na mustangovi ... http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr-d35-45/ ... neřeším teď průměr atd. ale chci se zeptat jestli když je třeba mokro a tak tak jestli můžu v poho jet jestli se tam nedostane voda atd... a jestli to má nějaký smisl, kromě vzhledu ... díky všem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
takze muj zaver je ne ...
 
 
Datum: 12. dubna 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Jak tvrdim porad: Vsehny tyhle tuning filtry proste s origo filtrem nefungujou...
 
 
Datum: 12. dubna 2011 7:56
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Ja bych to nekupil už taky jsem si ho před 2měsici koupil dal jsem ho tam a jezdil jsem tyden stym ale nějak nechtělo to jet s tym tak sjem tam dal normalni filtr co tam patři a jede jak drak tak se rozhodni no mi se zda že s tym jede huř a řve jak prase
 
 
Datum: 11. dubna 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
Já jako nechci nějak moc upravovat ale spíše jen nejakou jednoduchou věcí zvýšit výkon atd ... samostřejmě de taky trochu o vzhled ... jezdím hlavně po rozbytějších cestách ( ne uplně v lese ) ale po starší cestě atd .. a jak už sem říkal sem tam je mokro ... a chtěl bych nějakou úpravu která by se hodila :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá volba,to je spíš rádoby tuning.Zkus ale přesně naladit směs odvrtáním a následným zalepením dír na airboxu,to je základ.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
takže je to i o větší práci než jen namontovat a jít jezdit ... já se přiznám že motorkám ještě moc nerozumím ale něco málo už vím atd. ... takže se nechcu zatím pouštět do nečeho většího čemu nerozuím ...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude nutno sehnat sadu trysek do 74 pro odladění,jinak je moc chudá směs a hrozí zadření.Za mě nekupovat.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
hochu to sem mel na mustangoj a ten lital jak drak jezdil sem i v desti a nic se stim nestalo ale jede stim odost líp ;-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Čus, z nervozity se zeptám. Udělal jsem si válec výfukovej kanál jsem rozšířil na 27mm od horní hrany válce a pomocné výfukáče jsou 26mm,takže výše.Myslíte že to je už moc? Dolní hranu jsem nechal 44mm a rozšířil na 25,5mm... Říkám,jsem nedočkaví a tak mě zajímají názory ostatních na tento výtvor. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel6193    
no toho bich se taki bal maximalni sirka vifuk kanalu bi nemela bijt vetsi jak 23 pac vetsi spusobuje úraskani krouzku ale mozna kdiz das nejakej pevnejsi krou zek tak to vidrzi a jaki a jaki mas prepostaki?? rada pro tebe kdez delas pomocni fifukovi tak je udelej co nejmensi jinac dochazi ke spojeni prepostecich kanalu s vifukem a dostavaji se spalini do kliki a nebzacpi pistni cep
 
 
Datum: 14. dubna 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Výfuk mám vlastní výroby-rezonanční,karbec plánuji ze Zetky 175ccm,ale zatím to neni jisté,jinak dellorta 21mm. Sání do kliky s klapkou, co se týče hlavy tak plánuji kompresy tak 10,5-11. Vrtání je myslim 38,50,teď si nejsem úplně jist. Abych pravdu řekl,mám strach o bortění pístního kroužku do výfuku krz šiřku 25,5mm.
 
 
Datum: 12. dubna 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Zapalko ho brzdit nebude, urcite bych zacal hlavou, at ti zustane trapped komprese jako u originalu, pak zjistis, ze te brzdi vyfuk, pak karbec .)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 7:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11524    
pokud na to neposadíš alespon dellorto 19,vape a přesně naladěnej hikone tak se to ani nerozjede......a co sací kanál??? co hlava? vrtání? nelíbí se mi to číslo......
 
 
Datum: 12. dubna 2011 0:33
 
 
 
 
Jméno: František Voňavka      IP: uživatel7618    
Zdar, mám problém na čz 175 za studena nechce ani za boha chytnout nakopávačkou (když ji roztlačim fachá dobře) a občas při ohřátém motoru jde sama do otáček a v nich se drží i po vytažení klíčku!!!!! Nevíte čim to???? Moc dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jestli máš kulatej nebo hranatej motor, takže nebuď línej, návod na seřízení karbecu najdeš v příručce konkrétního typu.. pokud by to foukalo pod hlavou, projevovalo by se to opačně (pokles otáček, zvlášť na volnoběh) a tekl by ti odtamtud olej.. jinak přisávání falešnýho vzduchu se někdy dá poznat tak, že k potenciálním místům foukáš nějakej deodorant ve spreji a sleduješ co se děje s otáčkama, jestli uslyšíš změnu, našel si to místo...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: František Voňavka      IP: uživatel7618    
Gufera jsou měněný tak to asi bude karbec nebo pod hlavou. Dá se nějak poznat kde to fouká? A o kolik otáček má být povolen šroub bohatosti směsi? (ten co je vodorovně ne ten na volnoběh šikmo dolů) Dík
 
 
Datum: 11. dubna 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přisávání falešnýho vzduchu skrz gufero pod dynamem, pod válcem nebo pod přírubou karbecu, následně chudá směs a přehřejvání motoru, kdy se rozžhaví vnější elektroda svíčky nebo usazenej karbon a ty pak zapalujou směs i bez jiskry na svíčce..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: chalda      E-mail:      IP: uživatel11515    
Hele problém bych viděl spíš v špatnym kontaktu na chcípání a nebo v jinym případě detonační hoření :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: dan      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau..... da se dat na jawu 23 turbo ?? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: dan      E-mail:      IP: uživatel10444    
no tak to turbo nevim :/ vsak sem to zadřel ...... neva!!! vibrus snizeni hlavi vileštit kanalky jedu :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Samozřejmě je to pro parádu, normálně dvoutakt přeplnit nejde.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: michalscupak      IP: uživatel9444    
ok
 
 
Datum: 11. dubna 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michale to ti nikdo nenapiše :-D ... apropos.. ten co ma turbo na tom custom mustangovi tak sam řikal že je to tam jen na parádu.. jen na oko kvuli soutěžím a tak..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pls napište nějaké ty jednoduché věcičky jak zlepši výkon atd ... díky moc
 
 
Datum: 11. dubna 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Beztak ti tam po par km odejde,.... radsi ho prodej
 
 
Datum: 11. dubna 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11514    
blbost.....i ten borec to má na okrasu....ale je to líbivý.....vím o snadnějších a levnějších způsobech jak zvednout výkon motoru....
 
 
Datum: 11. dubna 2011 11:46
 
 
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Datum: 11. dubna 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: dan      E-mail:      IP: uživatel10444    
no tak to skusim :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2011 1:57
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
no jasně že jo... dokonce i Bi-turbo... a taky tam jde nacpat motor z bójingu.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 1:17
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel3035    
Zdarec draci, mám problém, měl jsem pionýra. Po čase se mi nějak rozbil tak jsem ho dal kamošovi co se pionýrům věnuje. Zjistil, že byl přidřenej motor, dali jsme ho na výbrus. Kamoš vyměnil všechny díly, které byly nefunkční->jehlový ventil, fajfku, atd. Teď ale pionýr jaksi nemá tah, chytá ihned, ale nechce se mu do otáček, karbec byl čištěnej, směs je také dobře naředěná, olej v motoru je. Volnoběh drží ale při přidání plynu se mu nechce a přidušuje se, jede sotva na jedničku, kde by mohl být prosím problém? Už ani jeden si nevíme rady. Kamoš říkal, že když měnil gufera, všiml si, že klika už není v nejlepším stavu, ta by na to ale neměla vliv, ne? Prosím poraďte, díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel3035    
Bylo to výfukem, oddělal jsem jej, hodil tam za jedna :-D a s rachotem jsem proletěl dvorem 10x5 m :-D. Díkec :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: cocva      IP: uživatel11517    
Mě takysvička hazala jiskru a delalo to co tobě pak sem ji vymenil a jelo to uplne normálně ja sem tam dal Brisk N17C
 
 
Datum: 11. dubna 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tím že máš výbrus :-D .... a pokud je klika po smrti tak to byla škoda dělat výbrus.. až ti vyletí jehla tak pujde na výbrus znovu
 
 
Datum: 11. dubna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel3035    
Mu to právě jako prkotina vůbec nepřijde, říkal, že už neví čím by to mohlo být, že dráty měřil, všechno je podle něj tak jak má být, zkusím výfuk, neustále z něj kape nějakej černej sranec.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Jestli se pionýrům věnuje, neměl by si s takovou prkotinou poradit?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 7:16
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
vyčistit vejfuk :-) nebo mas uz pricpany vzduch. filtr :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 1:03
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel3035    
Kamoš říkal, že svíčku zkoušel, ta svíčka háže parádní jiskru, je to NKG, ale zkusit to můžu. Čím dál by to mohlo být?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 0:05
 
 
 
 
Jméno: cocva      IP: uživatel11512    
Skus vyměnit svíčku..
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jeto normalni že u 175 nasazuju nový kruhy roztahnuje nejmín co to jde abych je tam dostal a kdyz jsou v drazce tak tam zustane mezera tak jeden cm. Je to nový po výbrusu, 6000km. A pořád mě cvakaj kruhy i po sražení hran kroužků a kanálů, uz nevim co mam delt dat novy kruhy? taky je mizerna komprese i presto ze se to uz dotyka vsude po obvodu valce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
To máš jako mezi pístníma kroužkama vzdálenost 1cm, když jsou nasazený ve válci.. ? :-D Hele tak to si 100% sežeň nový. Takhle akorát nemá motorka výkon, protože pístní kroužky správně netěsnějí. Pístní kroužky většinou necvakají, to spíš mlátí čep na oku ojnice, nebo máš užší píst než potřebuješ a dělá to bordel..Zkus si to přeměřit, kolik má píst průměr a kolik má průměr válec..Hodnota by se měla lišit tak max o milimetr, dva..
 
 
Datum: 12. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: Matoušek      IP: uživatel11511    
Čau. Měl by jste někdo zajem vymenit jawu parez za stadiona nebo javetu? Na parezu všechno funguje(jezdí, sviti, brzdi), celkem zachovaly, modry, chybi jen plech pod nadrzi a kryt rětězu. Fotku pošlu zajemci emailem. Vim, že inzerce by jse sem davat neměla, ale myslím, že jsou tu lidi, kteri maji radi motorky a parez by neskoncil treba v motokare nebo jako cors motorka, to by mi bylo lito. Jsem od kolinu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: VVom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, dodělávám ted stadiona S 11. Tak jestli chceš vyměním ho za Tvého pařeza,tedy JAWU 550. Staďák má nový lak-barva světle modrá dle originálu. Blatníky,nádrž,nosič,kryt řetězu-světle šedá/slon.kost/ držáky př.blatníku v chromu, řidítka v původním chromu,světlo BOSCH, kliky šlapadel-nový chrom,vahadla+pružiny+ rozeta nově ponyklovány,motor dodělávám-VŠE PODLE ORIGINÁLU. V případě zájmu napiš nebo volej 605 147704. Míra
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Matoušek      E-mail:      IP: uživatel10358    
Poslal jsem ti email.
 
 
Datum: 11. dubna 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: dave      E-mail:      IP: uživatel8478    
prodam ti sveho stadion s11
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel5766    
Čau, mám dotaz scháním kryty na ruce na Jawu Dandy 125 šli by tam tyhle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/chranic_rukou_jawa_univer.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadlo tě podívat se do slovníku cizích slov co znamená slovo "univerzální"? pak by ses jistě neptal..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Chosee      IP: uživatel5567    
Zdarec hoši..Hoďt emi tip na nějakou stránku kde seženu návod jak složit motor na jawettu ..díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tento pětidílný cyklus nemá sebemnší chybu http://www.youtube.com/watch?v=p-L_l3TIcYE :-) .
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím co chceš za návod , vždyt tam jsou 2 hřídelky a 2 kolečka a vidlička s pérkem
 
 
Datum: 10. dubna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Zduřte všichni vím že to sem nepatří ae pls poradte mám žigulíka VAZ 2101 a doho stál všechny pedáy mi dou těžko a někeré se mi nevracejí ručka nefaká a nemá v sobě dráty karoseriově ůžasný proto je mi ho líto co mám udělat aby to jenom jelo světla binkry nechcu jenom na nastartování a s čím mám začít ohledně toho aby mi fungovaly pedály a ručka ??? jo a ještě nemá někdo z vás doma na tadytoho žigulíka hlavu s vačkama doma ??? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahoď je třeba na rajče a sem lupni odkaz ;-)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
ok :-D moc dík sice nevím jak sem hodit fotky ale moc sy mi pomohl
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry ta webovka je lada-dily.cz
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro zacatek promaz ulozeni pedalu na konzoli a mozna budou zatuhly pruziny, u plynu promaz ten kladkostroj, co vede ke karburatoru. Jaky konkrtene se ti nevracej ? je mozny, ze ti propoustej valecky, stalo se mi to u spojkovyho. mozna budes mit spojku prilepenou, ja ji prilepenou mel, ale trocha sily na pedal spojky a potvora povolila. U rucky je od strany ridice plastovy vicko, to drzi jeden sroub, ten odsroubuj a uvidis, ze tam bude dost bordelu, takze vycistit + promazat. to by bylo aby nechodila. Jinak vackovou hridel sezenes na ladadily.cz., jinak nahod tam motor 1,5, nebo 1,7, jsou v podstate stejny a s 5Q prevodovkou je to strela ;-) Jinak muj po 6-ti letech stani pod plachtou potreboval akorat ocistit kladivko a od ty doby odjel 5 000 kilaku v podstate bez poruchy - byl jsem blbej, ze jsem tam dal novy svicky. Jinak menit hlavu, pokud neni praskla neni v podstate duvod, da se dobre generalkovat, jde sehnat snad vsechno. Jinak pak napis jak ti to jezdi ;-) a nahod sem fotky, at se pokochame ;-)
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,tady slíbené videjko kdyby jste se chtěl někdo podivat.Ještě dotaz po zhruba kolika km už můžu občas motor vytočit?Zkrátka aby nebyl línej.Díky http://www.youtube.com/watch?v=1HA878T0bus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: Pajgoš      E-mail:      IP: uživatel11546    
Hoj.. helť ty jsi z Trutnova ?? (podle SPZ)
 
 
Datum: 14. dubna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10/10b,po 1000 km už můžeš
 
 
Datum: 11. dubna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Hefký mustoš
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, nevíte nakolik by as vyšlo zprovoznění http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/510990-125-516.html ? a kolik tyhle motky žerou (vim že dodně...), popřípadě nemáte někdo skušenosti se zavíráním třeba clonkou před karbec ( samozřejmně na úkor výkonu- ale nechci se přece při prvnim rozjezdu zabýt) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to stejně budeš víc opravovat než jezdit, navíc spotřeba veliká, díly drahé, hlučný to je...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak nový výbrus kroužky a píst bude stát tak 1 500 , ale podle mě bude nejlepší udělat go motoru,neboj se že se na tom zabiješ , když tuhle čízu netočíš do otáček tak má menší sílu jak pionýr...až teprve v otáčkách zabere
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
ZDAR, ROZESYPALA SE MI PŘEVODOVKA NA KEJVĚ 250 A MOTOR UŽ STEJNĚ BYL NA VÝBRUS! CHCI SE ZEPTAT ZDA MI TAM BUDE PASOVAT MOTOR Z PANELKY 559, KAMARÁD MÁ PO GO A ZA BABKU TAK JESTLI HO MÁM KOUPIT..?..TEN MŮJ OLÁMANÝ UŽ NECHCI ZPRAVOVAT! DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mít já červený hvězdičky tak už tu neni .)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale když ho tam dáš,tak ten přispěvěk může sám od sebe zmizet :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Když tam nedám Caps Lock tak to nikdo nečte :-D Ale jinak díky!
 
 
Datum: 11. dubna 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak hlava, ale motory a válce jsou stejný, takže přehodit půjdou, a hlavu tam v nejhorším můžeš nechat z kejvy.. a ten Caps Lock si příště laskavě odpust !
 
 
Datum: 11. dubna 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
kamarád má taky v kejvovým rámu panelku a musel trochu vypodložit nádrž.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor se do ramu vecpe, ale myslim, ze ram ma niz tu horni trubku, takze na ni bude skoro nalepenej a mozna nevyjde nadrz
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Vím, že do panelky kejvovej motor de, ale nevím jestli naopak...díky
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:13
 
<  839  840  841  842  843  844  845  846  847  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 9:27:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu