Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hanez122
IP: uživatel7949
 Ahoj, prosím nemáte někdo nějaký fotky,weby,.... ohledně Jirku Lovětínský.Děkuji .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 21:44
 http://www.motovirus.cz/
Datum: 11. dubna 2011 21:44
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 zdar, prosim vas. Mustang po vybrusu, pri jizde cuka a pak zas jede normalne a zase cuka a zase jede normalne... nwm cim to muze byt... karburator vyvcistenej , trysky cisty,...benzín tam teče. ale když kouknu na svicku ( nová) tak je uplne suchá až přepálená nebo co,... nevíte co stím..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:19
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 a co udelat proto aby dotékal..?
Datum: 12. dubna 2011 16:19
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 do karbecu v poho tak nevím kde je chyba...možná jehla...
Datum: 11. dubna 2011 22:02
 nedotejkající benzín.. že teče ještě neznamená že teče pořád a že ho teče dost..
Datum: 11. dubna 2011 21:01
 Ahoj všem,\r\njakou cenu můžou mít originál zabalené a zavoskované postranní plechy na korbu rikši?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 17:48
 hoď to na aukro a nech se překvapit..
Datum: 11. dubna 2011 17:48
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 čau draci .. dotaz přímo pro Sesu, kdysi jsem tady viděl řídítka na pio (20 klacek) budou ještě někdy k mání ?? nebo popřídadě jestli někomu z vás doma náhodou nepřekáží (lepší stav ) dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 19:35
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele ja mam doma asi dvoje dystak me napis na mejla petrkudrnacx@seznam.cz poslu foto
Datum: 11. dubna 2011 19:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj ,chtěl bych se zeptat z čeho by šel karburátor na pionýra kromně orygo,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 20:04
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 estli by to nejelo líp s jiným třeba
Datum: 12. dubna 2011 20:04
 Bez úprav kolene žádnej.Proč ho chceš měnit?
Datum: 11. dubna 2011 19:37
 Blázne,originál jinak nic!!
Datum: 11. dubna 2011 18:51
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cus hele mam doma baterku do motorek 6V za kolik ji muzu prodat ? popripade jestli nekdo nemate zajem dystak mejl petrkudrnacx@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 10:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Taky mám doma baterku na 6V... je jí asi tak deset let a tak tři čtyři jsem jí nedobíjel... Ale je nalitá a olova je v ní furt dost, jen už krapátek nedrží pohromadě a je vysypané u dna  . Ale to by s běžnými neznalostmi průměrnýmu kupci přeci nemělo vůbec vadit...
Datum: 12. dubna 2011 10:55
 záleží na stáří a skutečný kapacitě, ale pochybuju že za to někdo bude chtít dát víc než flašku..
Datum: 11. dubna 2011 17:49
 čau draci nevíte jak mam rozpůlit motor jak jsou ty ložiska na klikovce tak je musim nějak rozehřát aby šly ven nevíte jak to mam udělat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 18:53
 Takže zaprvé - existuje něco jako stahová a zadruhé rozehřátím to jde téš ale pokud si to nikdy nedělal nebo nemáš po boku někoho kdo to umí tak jo ale sáám bys ty kártry tak možná pokazil.
Datum: 11. dubna 2011 18:53
 nejjednodušší je to vzít stahovákem...
Datum: 11. dubna 2011 16:06
 Cau lidi, měl bych dotaz máte někdo zkušenosti s nějakám podobným filtren na mustangovi ... http://www.motokramek.cz/dily-tuning-vzduchovy-filtr-d35-45/ ... neřeším teď průměr atd. ale chci se zeptat jestli když je třeba mokro a tak tak jestli můžu v poho jet jestli se tam nedostane voda atd... a jestli to má nějaký smisl, kromě vzhledu ... díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 7:59
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 takze muj zaver je ne ...
Datum: 12. dubna 2011 7:59
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Jak tvrdim porad: Vsehny tyhle tuning filtry proste s origo filtrem nefungujou...
Datum: 12. dubna 2011 7:56
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Ja bych to nekupil už taky jsem si ho před 2měsici koupil dal jsem ho tam a jezdil jsem tyden stym ale nějak nechtělo to jet s tym tak sjem tam dal normalni filtr co tam patři a jede jak drak tak se rozhodni no mi se zda že s tym jede huř a řve jak prase
Datum: 11. dubna 2011 19:09
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 Já jako nechci nějak moc upravovat ale spíše jen nejakou jednoduchou věcí zvýšit výkon atd ... samostřejmě de taky trochu o vzhled ... jezdím hlavně po rozbytějších cestách ( ne uplně v lese ) ale po starší cestě atd .. a jak už sem říkal sem tam je mokro ... a chtěl bych nějakou úpravu která by se hodila
Datum: 11. dubna 2011 17:24
 Dobrá volba,to je spíš rádoby tuning.Zkus ale přesně naladit směs odvrtáním a následným zalepením dír na airboxu,to je základ.
Datum: 11. dubna 2011 17:15
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 takže je to i o větší práci než jen namontovat a jít jezdit ... já se přiznám že motorkám ještě moc nerozumím ale něco málo už vím atd. ... takže se nechcu zatím pouštět do nečeho většího čemu nerozuím ...
Datum: 11. dubna 2011 17:07
 Bude nutno sehnat sadu trysek do 74 pro odladění,jinak je moc chudá směs a hrozí zadření.Za mě nekupovat.
Datum: 11. dubna 2011 17:02
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 hochu to sem mel na mustangoj a ten lital jak drak jezdil sem i v desti a nic se stim nestalo ale jede stim odost líp
Datum: 11. dubna 2011 16:15
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Čus, z nervozity se zeptám. Udělal jsem si válec výfukovej kanál jsem rozšířil na 27mm od horní hrany válce a pomocné výfukáče jsou 26mm,takže výše.Myslíte že to je už moc? Dolní hranu jsem nechal 44mm a rozšířil na 25,5mm... Říkám,jsem nedočkaví a tak mě zajímají názory ostatních na tento výtvor.
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 11:19
Jméno: stambi
IP: uživatel6193
 no toho bich se taki bal maximalni sirka vifuk kanalu bi nemela bijt vetsi jak 23 pac vetsi spusobuje úraskani krouzku ale mozna kdiz das nejakej pevnejsi krou zek tak to vidrzi a jaki a jaki mas prepostaki?? rada pro tebe kdez delas pomocni fifukovi tak je udelej co nejmensi jinac dochazi ke spojeni prepostecich kanalu s vifukem a dostavaji se spalini do kliki a nebzacpi pistni cep
Datum: 14. dubna 2011 11:19
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Výfuk mám vlastní výroby-rezonanční,karbec plánuji ze Zetky 175ccm,ale zatím to neni jisté,jinak dellorta 21mm. Sání do kliky s klapkou, co se týče hlavy tak plánuji kompresy tak 10,5-11. Vrtání je myslim 38,50,teď si nejsem úplně jist. Abych pravdu řekl,mám strach o bortění pístního kroužku do výfuku krz šiřku 25,5mm.
Datum: 12. dubna 2011 16:10
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Zapalko ho brzdit nebude, urcite bych zacal hlavou, at ti zustane trapped komprese jako u originalu, pak zjistis, ze te brzdi vyfuk, pak karbec .)
Datum: 12. dubna 2011 7:58
Jméno: standa
IP: uživatel11524
 pokud na to neposadíš alespon dellorto 19,vape a přesně naladěnej hikone tak se to ani nerozjede......a co sací kanál??? co hlava? vrtání? nelíbí se mi to číslo......
Datum: 12. dubna 2011 0:33
Jméno: František Voňavka
IP: uživatel7618
 Zdar, mám problém na čz 175 za studena nechce ani za boha chytnout nakopávačkou (když ji roztlačim fachá dobře) a občas při ohřátém motoru jde sama do otáček a v nich se drží i po vytažení klíčku!!!!! Nevíte čim to???? Moc dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 20:55
 nevim jestli máš kulatej nebo hranatej motor, takže nebuď línej, návod na seřízení karbecu najdeš v příručce konkrétního typu.. pokud by to foukalo pod hlavou, projevovalo by se to opačně (pokles otáček, zvlášť na volnoběh) a tekl by ti odtamtud olej.. jinak přisávání falešnýho vzduchu se někdy dá poznat tak, že k potenciálním místům foukáš nějakej deodorant ve spreji a sleduješ co se děje s otáčkama, jestli uslyšíš změnu, našel si to místo...
Datum: 11. dubna 2011 20:55
Jméno: František Voňavka
IP: uživatel7618
 Gufera jsou měněný tak to asi bude karbec nebo pod hlavou. Dá se nějak poznat kde to fouká? A o kolik otáček má být povolen šroub bohatosti směsi? (ten co je vodorovně ne ten na volnoběh šikmo dolů) Dík
Datum: 11. dubna 2011 18:52
 přisávání falešnýho vzduchu skrz gufero pod dynamem, pod válcem nebo pod přírubou karbecu, následně chudá směs a přehřejvání motoru, kdy se rozžhaví vnější elektroda svíčky nebo usazenej karbon a ty pak zapalujou směs i bez jiskry na svíčce..
Datum: 11. dubna 2011 13:58
 Hele problém bych viděl spíš v špatnym kontaktu na chcípání a nebo v jinym případě detonační hoření
Datum: 11. dubna 2011 11:12
 čau..... da se dat na jawu 23 turbo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 23:59
 no tak to turbo nevim :/ vsak sem to zadřel ...... neva!!! vibrus snizeni hlavi vileštit kanalky jedu
Datum: 11. dubna 2011 23:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Samozřejmě je to pro parádu, normálně dvoutakt přeplnit nejde.
Datum: 11. dubna 2011 17:56
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 ok
Datum: 11. dubna 2011 16:51
 michale to ti nikdo nenapiše  ... apropos.. ten co ma turbo na tom custom mustangovi tak sam řikal že je to tam jen na parádu.. jen na oko kvuli soutěžím a tak..
Datum: 11. dubna 2011 16:00
 pls napište nějaké ty jednoduché věcičky jak zlepši výkon atd ... díky moc
Datum: 11. dubna 2011 15:52
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Beztak ti tam po par km odejde,.... radsi ho prodej
Datum: 11. dubna 2011 11:54
Jméno: standa
IP: uživatel11514
 blbost.....i ten borec to má na okrasu....ale je to líbivý.....vím o snadnějších a levnějších způsobech jak zvednout výkon motoru....
Datum: 11. dubna 2011 11:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 11. dubna 2011 9:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 11. dubna 2011 9:43
 no tak to skusim
Datum: 11. dubna 2011 1:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no jasně že jo... dokonce i Bi-turbo... a taky tam jde nacpat motor z bójingu.
Datum: 11. dubna 2011 1:17
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Zdarec draci,
mám problém, měl jsem pionýra. Po čase se mi nějak rozbil tak jsem ho dal kamošovi co se pionýrům věnuje. Zjistil, že byl přidřenej motor, dali jsme ho na výbrus. Kamoš vyměnil všechny díly, které byly nefunkční->jehlový ventil, fajfku, atd. Teď ale pionýr jaksi nemá tah, chytá ihned, ale nechce se mu do otáček, karbec byl čištěnej, směs je také dobře naředěná, olej v motoru je. Volnoběh drží ale při přidání plynu se mu nechce a přidušuje se, jede sotva na jedničku, kde by mohl být prosím problém? Už ani jeden si nevíme rady. Kamoš říkal, že když měnil gufera, všiml si, že klika už není v nejlepším stavu, ta by na to ale neměla vliv, ne? Prosím poraďte, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 17:37
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Bylo to výfukem, oddělal jsem jej, hodil tam za jedna  a s rachotem jsem proletěl dvorem 10x5 m  . Díkec
Datum: 11. dubna 2011 17:37
Jméno: cocva
IP: uživatel11517
 Mě takysvička hazala jiskru a delalo to co tobě pak sem ji vymenil a jelo to uplne normálně ja sem tam dal Brisk N17C
Datum: 11. dubna 2011 16:08
 je to tím že máš výbrus  .... a pokud je klika po smrti tak to byla škoda dělat výbrus.. až ti vyletí jehla tak pujde na výbrus znovu
Datum: 11. dubna 2011 16:02
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Mu to právě jako prkotina vůbec nepřijde, říkal, že už neví čím by to mohlo být, že dráty měřil, všechno je podle něj tak jak má být, zkusím výfuk, neustále z něj kape nějakej černej sranec.
Datum: 11. dubna 2011 15:54
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Jestli se pionýrům věnuje, neměl by si s takovou prkotinou poradit?
Datum: 11. dubna 2011 7:16
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 vyčistit vejfuk  nebo mas uz pricpany vzduch. filtr
Datum: 11. dubna 2011 1:03
Jméno: Pedro
IP: uživatel3035
 Kamoš říkal, že svíčku zkoušel, ta svíčka háže parádní jiskru, je to NKG, ale zkusit to můžu. Čím dál by to mohlo být?
Datum: 11. dubna 2011 0:05
Jméno: cocva
IP: uživatel11512
 Skus vyměnit svíčku..
Datum: 10. dubna 2011 23:56
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jeto normalni že u 175 nasazuju nový kruhy roztahnuje nejmín co to jde abych je tam dostal a kdyz jsou v drazce tak tam zustane mezera tak jeden cm. Je to nový po výbrusu, 6000km. A pořád mě cvakaj kruhy i po sražení hran kroužků a kanálů, uz nevim co mam delt dat novy kruhy? taky je mizerna komprese i presto ze se to uz dotyka vsude po obvodu valce
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 15:58
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 To máš jako mezi pístníma kroužkama vzdálenost 1cm, když jsou nasazený ve válci.. ?  Hele tak to si 100% sežeň nový. Takhle akorát nemá motorka výkon, protože pístní kroužky správně netěsnějí. Pístní kroužky většinou necvakají, to spíš mlátí čep na oku ojnice, nebo máš užší píst než potřebuješ a dělá to bordel..Zkus si to přeměřit, kolik má píst průměr a kolik má průměr válec..Hodnota by se měla lišit tak max o milimetr, dva..
Datum: 12. dubna 2011 15:58
Jméno: Matoušek
IP: uživatel11511
 Čau. Měl by jste někdo zajem vymenit jawu parez za stadiona nebo javetu? Na parezu všechno funguje(jezdí, sviti, brzdi), celkem zachovaly, modry, chybi jen plech pod nadrzi a kryt rětězu. Fotku pošlu zajemci emailem. Vim, že inzerce by jse sem davat neměla, ale myslím, že jsou tu lidi, kteri maji radi motorky a parez by neskoncil treba v motokare nebo jako cors motorka, to by mi bylo lito. Jsem od kolinu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 21:40
 Ahoj, dodělávám ted stadiona S 11. Tak jestli chceš vyměním ho za Tvého pařeza,tedy JAWU 550. Staďák má nový lak-barva světle modrá dle originálu. Blatníky,nádrž,nosič,kryt řetězu-světle šedá/slon.kost/ držáky př.blatníku v chromu, řidítka v původním chromu,světlo BOSCH, kliky šlapadel-nový chrom,vahadla+pružiny+ rozeta nově ponyklovány,motor dodělávám-VŠE PODLE ORIGINÁLU. V případě zájmu napiš nebo volej 605 147704. Míra
Datum: 13. dubna 2011 21:40
 Poslal jsem ti email.
Datum: 11. dubna 2011 12:33
 prodam ti sveho stadion s11
Datum: 10. dubna 2011 23:31
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 14:10
 napadlo tě podívat se do slovníku cizích slov co znamená slovo "univerzální"? pak by ses jistě neptal..
Datum: 11. dubna 2011 14:10
Jméno: Chosee
IP: uživatel5567
 Zdarec hoši..Hoďt emi tip na nějakou stránku kde seženu návod jak složit motor na jawettu ..díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 23:05
Datum: 10. dubna 2011 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím co chceš za návod , vždyt tam jsou 2 hřídelky a 2 kolečka a vidlička s pérkem
Datum: 10. dubna 2011 22:46
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Zduřte všichni vím že to sem nepatří ae pls poradte mám žigulíka VAZ 2101 a doho stál všechny pedáy mi dou těžko a někeré se mi nevracejí ručka nefaká a nemá v sobě dráty karoseriově ůžasný proto je mi ho líto co mám udělat aby to jenom jelo světla binkry nechcu jenom na nastartování a s čím mám začít ohledně toho aby mi fungovaly pedály a ručka ??? jo a ještě nemá někdo z vás doma na tadytoho žigulíka hlavu s vačkama doma ??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 10:39
 nahoď je třeba na rajče a sem lupni odkaz
Datum: 12. dubna 2011 10:39
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ok 
moc dík sice nevím jak sem hodit fotky ale moc sy mi pomohl
Datum: 11. dubna 2011 22:54
 sry ta webovka je lada-dily.cz
Datum: 10. dubna 2011 23:29
 pro zacatek promaz ulozeni pedalu na konzoli a mozna budou zatuhly pruziny, u plynu promaz ten kladkostroj, co vede ke karburatoru. Jaky konkrtene se ti nevracej ? je mozny, ze ti propoustej valecky, stalo se mi to u spojkovyho. mozna budes mit spojku prilepenou, ja ji prilepenou mel, ale trocha sily na pedal spojky a potvora povolila. U rucky je od strany ridice plastovy vicko, to drzi jeden sroub, ten odsroubuj a uvidis, ze tam bude dost bordelu, takze vycistit + promazat. to by bylo aby nechodila. Jinak vackovou hridel sezenes na ladadily.cz., jinak nahod tam motor 1,5, nebo 1,7, jsou v podstate stejny a s 5Q prevodovkou je to strela  Jinak muj po 6-ti letech stani pod plachtou potreboval akorat ocistit kladivko a od ty doby odjel 5 000 kilaku v podstate bez poruchy - byl jsem blbej, ze jsem tam dal novy svicky. Jinak menit hlavu, pokud neni praskla neni v podstate duvod, da se dobre generalkovat, jde sehnat snad vsechno. Jinak pak napis jak ti to jezdi  a nahod sem fotky, at se pokochame
Datum: 10. dubna 2011 23:11
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,tady slíbené videjko kdyby jste se chtěl někdo podivat.Ještě dotaz po zhruba kolika km už můžu občas motor vytočit?Zkrátka aby nebyl línej.Díky
http://www.youtube.com/watch?v=1HA878T0bus
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 23:37
 Hoj.. helť ty jsi z Trutnova ?? (podle SPZ)
Datum: 14. dubna 2011 23:37
 10/10b,po 1000 km už můžeš
Datum: 11. dubna 2011 19:39
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Hefký mustoš
Datum: 10. dubna 2011 21:57
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:32
 podle mě to stejně budeš víc opravovat než jezdit, navíc spotřeba veliká, díly drahé, hlučný to je...
Datum: 10. dubna 2011 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak nový výbrus kroužky a píst bude stát tak 1 500 , ale podle mě bude nejlepší udělat go motoru,neboj se že se na tom zabiješ , když tuhle čízu netočíš do otáček tak má menší sílu jak pionýr...až teprve v otáčkách zabere
Datum: 10. dubna 2011 21:28
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 ZDAR, ROZESYPALA SE MI PŘEVODOVKA NA KEJVĚ 250 A MOTOR UŽ STEJNĚ BYL NA VÝBRUS! CHCI SE ZEPTAT ZDA MI TAM BUDE PASOVAT MOTOR Z PANELKY 559, KAMARÁD MÁ PO GO A ZA BABKU TAK JESTLI HO MÁM KOUPIT..?..TEN MŮJ OLÁMANÝ UŽ NECHCI ZPRAVOVAT! DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 23:43
 mít já červený hvězdičky tak už tu neni .)
Datum: 11. dubna 2011 23:43
 Ale když ho tam dáš,tak ten přispěvěk může sám od sebe zmizet
Datum: 11. dubna 2011 17:23
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Když tam nedám Caps Lock tak to nikdo nečte  Ale jinak díky!
Datum: 11. dubna 2011 16:39
 nevim jak hlava, ale motory a válce jsou stejný, takže přehodit půjdou, a hlavu tam v nejhorším můžeš nechat z kejvy.. a ten Caps Lock si příště laskavě odpust !
Datum: 11. dubna 2011 14:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 kamarád má taky v kejvovým rámu panelku a musel trochu vypodložit nádrž.
Datum: 10. dubna 2011 23:02
 motor se do ramu vecpe, ale myslim, ze ram ma niz tu horni trubku, takze na ni bude skoro nalepenej a mozna nevyjde nadrz
Datum: 10. dubna 2011 21:19
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Vím, že do panelky kejvovej motor de, ale nevím jestli naopak...díky
Datum: 10. dubna 2011 21:13
|



|