slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  836  837  838  839  840  841  842  843  844  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
Ahoj všem. Mám takovej jednoduchej dotaz. U ČZ 175/477 je kostra k baterce na + nebo -? Na starých strojích sem vždycky viděl kostru na +, ale v příručce k čezetě je ve schématu mínus. Navíc mám pocit, že mi chlápek při prodeji říkal kostru na +, ale problém je v tom, že už si to moc nepamatuju. :-D Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, tak tam dej - na kostru a bude to v pořádku :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
To on říkal, že to dával nový. I relátko měnil, ale to vypadá stejně. Ale co jsem teď koukal na schéma pro 634, tak tam je baterka taky kostra na -, tak snad by to neměl být problém. Jinak díky moc!
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V roce 70 ještě žádná 634 nejezdila, takže to tam dal dodatečně...
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
1970
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možný je všechno...co je to za rok...
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
No relé je tam klasika, ale na statoru dynama je napsáno: JAWA 634... Není možný, že tam hodil dynamo z 350?
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Origo je na -
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Zdar draci.. sorry za odkaz ale je to perfekt videjko :-) http://www.youtube.com/watch?v=cOmm5QfJwhg&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Tohle je taky pekny, na profilu ma vic ukazek http://www.youtube.com/watch?v=Qj0V65duI0A&feature=related
 
 
Datum: 14. dubna 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
no konečne lepšia predstava čo sa deje vo vnútri ale chcel by som to vidieť a vo vnútri motora pio Webster to predsa natáčal Cameron :-P
 
 
Datum: 14. dubna 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo moc pěkný video, jak to asi natáčeli? :-D
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tak tohle je vážně bomba !!!! :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdraec mistři,nevíte někdo jak bych dostal na pincka kotoučovou brzdu aniž bych musel davat jiný střed? viděl sem borce kteří to mají na bubnu ale netúším jak,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11543    
tady je http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=21671 ale je to spíš výstavní exponát.....
 
 
Datum: 14. dubna 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Jak ?? sdělají tu část s paknama udělají sy z hliníku mezikus s dírkama kerý přiděí na buben a na kotoučovku a na vidlu navaří ůchyt na destičky kidně stačí s kola
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,draci mám otázku,vadí hodně a čemu konrétně,že mám místo tohoto 12V http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rele_rozpinaci_12v_pro_vap.html ,6V relé?Díky předem moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to trochu mění situaci, ta žárovka tam může být použitá jako odpor, tudíž se to 6V relátko dá normálně použít ... ale to jen odhaduju, co je to za žárovku?
 
 
Datum: 14. dubna 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
jo v pohodě :-) já taky nechápu proč tam někdo dal 6V a navíc,prý na tomhle typu zapalování,VAPE Z04 vůbec být nemá!,a ještě jeden bonbónek na závěr :-D když sem zkoumal kdo to jak zapojil,tak sem objevil do hadru zabalenou a obmotanou izolačkou žárovku,a byla normálně zapojená v elektrice,nechápal sem co to má znamenat :-D jinak sorráč ;-)
 
 
Datum: 14. dubna 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem úplně klidnej, nepouštim se do tebe a dokonce ti radim co s tim, aby tě to nenechalo někde na cestě, tak se na mě neosočuj... ale nejsem si jistej jestli chápeš co znamenaj ty čísla... co bys asi předpověděl když dáš do 12V patice 6V žárovku? úplně stejný je to s relátkem, nepřijde mi to tak nepochopitelný..
 
 
Datum: 14. dubna 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
ehm...jaksi nechápu proč se do mě pouštíš když já sem ho tam nedal,to že normálně zeptám čemu to vadí že tam je,jelikož nemůžu předpovědět co to udělá když tam je jiný,to snad jde odpovědět v klidu ne?
 
 
Datum: 14. dubna 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pochybuju o tom zda jsi při smyslech, nechápu vůbec proč tam dáváš 6V relé, taky přece nepoužíváš 6V žárovky když máš 12V soustavu, protože by se ti rychle spálily, to samý platí o relátku.. buď ho odpoj a dej místo něj normální chcípák jako má třeba babetta nebo vape bez úprav, nebo ho nahraď za 12V..
 
 
Datum: 14. dubna 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
No mám VAPE zapalování a je to 12V soustava,no motorka mi teď momentálně nejede teda,doufám že to není kvůli tomu.Jinak je to na Jawu 350/640.no zkusím to zapojit tak aby to šlo nastartovat,pokud to chytne :-D no a když ne tak to projdu.Díky
 
 
Datum: 14. dubna 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moje křišťálová koule je momentálně rozbitá, takže netušim jakou máš elektroinstalaci, ale pakliže máš 6V relé a 12V v síti, pak ti asi moc dlouho rozpínat nebude a jednoho krásnýho dne se spálí.. a ty sem pak budeš psát dotazy, proč ti motorka nehází jiskru...
 
 
Datum: 14. dubna 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, ví tady někdo jak maj bejt fakt přesně poskládaný izol.podložky na kladívku??Sroub,pod nim plech kladivek,ctvercova izol.pod ,kladívko, v něm kulatá izol.pod.pakˇzas čtvercová, no a pak kondík atd. Mám to dobŕe dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný díky :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to dobře.. jde o to, aby se pohyblivé kladívku a jeho kontakt nedotýkal kostry, proto je pomocí těchto podložek odizolovaný.. jestli je odizolovaný dobře se dá snadno zjistit multimetrem po odpojení kontaktů
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Ševa      IP: uživatel9313    
Ahojda jen mě tak napadlo jak to vypadá s těma novinkama Seso? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci je to v cudu,,, ted co se narodila sesu,, tak cas se toci rychleji a ja mam tolik povinosti ze zanedlouho spustim takove predkolo tich nejplepsich a pak spustum brutalne nejkrasnejší novinky co svet ve ficht kramku videl,,,budu zavreno tyden aybch je vubec posadil do kramku,,sorac nestiham
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6546    
Zdar draci..mam problem z fíkem...volnobeh drží ale dys pridam plyn tak se mi dusí...karbec mam novy a vzduchovy filtr taky novy...svíčka nova....brisk.....civka a kondenzator taky nový...a predstih mam taky dobře seřizenej..elektriku mam novou natahnutou a dobře..palivovy kohout taky novy a hadička není ucpana...tak nevím či to muze byt..dík za každe rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj prostě ti tam de moc benzínu pokud to de sniž jehlu seřid hadinu v plovákovce a když to nepomůže skus menší vzduch trysku nebo nadírkuj airbox
 
 
Datum: 13. dubna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel7934    
cus uz sesa posila zasilky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojoj uz jo
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Zdarec,chci se zeptat zda je fuk jestli vložim klapku do domečku vodorovně,nebo podělně? Mám za to že je to fuk,ale radši se optám. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim, nevíte kde by se dal sehnal zadní blatní na Jawa Dandy 125? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk      E-mail:      IP: uživatel9657    
nojo praská a když to slepit tak to praskne znova..A někde na netu by se nedal sehnat?
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
V Týnci v Jawě. Praská hajzl,co?
 
 
Datum: 13. dubna 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel11536    
Sháním alternátor na Jawa dandy 125. Není možné ho nikde sehnat, nevíte o něčem?? už su zoufalý.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
 
 
Datum: 20. dubna 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: jiricekd3      IP: uživatel11536    
do ceho mam zavolat?
 
 
Datum: 20. dubna 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
zkus zavolat do vape ;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: jawar smolar      IP: uživatel9345    
cau drraci moje jawka 350/638 ma takovy problém nastartoval jsem motorku po zimě dal jsem nové cívky svíčky kladívka kondíky seřidil předstih vymenil olej vyčistil karbec(dělam to po každé zimě) ale po zahřáti přestane jet chcipne zase chytne a po 5min jizdy zas. jsem z toho zoufaly uz nevim o stim prisíím o pomoc diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawar smolar      IP: uživatel9345    
okey dik za radu
 
 
Datum: 14. dubna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
skus ty svicky vymenit
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Hanísek22      IP: uživatel7949    
ahojte, prosím sháním výbrusárnu válců v olomouckým kraji. Slyšel jsem o Novém Malíně, Smržicích, Rýmařově ale žádné další,podrobnější informace. Jen o Smržicích ale ty jsou pro mě trochu z ruky. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: hanísek      IP: uživatel7949    
Tam sem se ptal a od pionýrů opustily (nemají na to vybyvení už)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrusy dělaj i v Lužicích, směr Šternberk ;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: hanísek      IP: uživatel7949    
pardon Smržice
 
 
Datum: 13. dubna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: hanísek22      IP: uživatel7949    
Děkuji za info ale právě svmžice jsou pro mě z ruky ... jsem z Troubelic (Uničov)...takže pro mě připadá Šumperk, Rýmařov, Šternberk, Olomouc či něco v jejich okolí.děkuji
 
 
Datum: 13. dubna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdar bydlím kousek od přerova a výbrus sem si nechával dělat u jednoho staršího pána v Sušicích výbrus udělá za 150kč ale musíš si k tomu sehnat píst a kroužky.
 
 
Datum: 13. dubna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel11441    
Ahoj Hanísek22 Smržice , tam mi dělali výbrus na pionýra s majitele se znám pan Václav Vyroubal. Teď záleží na tom jaké konkrétní info hledáš, kdyby něco ozvi se na mail Sotor
 
 
Datum: 13. dubna 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím všechny, chci se zeptat. Chci nějak zlepšit výkon a tah mého mustanga a taky třeba vylepšit nějak jeho vzhled, zvuk atd., jsem ale "amatér", moc se v motorkách ještě nevyznám, takže se nechci pustit do něčeho složitého. Jezdím hlavně po rozvitějších cestách a někdy i za mokra, takže bych chtěl udělat na svém stroji něco co by se tu tak hodilo ... napište co myslíte např. čím by ste začali nebo jak a co vyladit na origo dilech atd... Díky moc všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 7:58
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok dik vsem uzaviram toto tema
 
 
Datum: 14. dubna 2011 7:58
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
nic lepšího než originál neseženeš. nastuduj ho a snaž se pochopit souvislosti. až to budeš mít zmáknutý, (a to nebude za 14 dní ani za měsíc) tak zjistíš že je to docela snadný a pak už ti to půjde samo. jen si pamatuj že vyvrtat díru a něco uříznout je snadný a zvládne to každej blbec. dát do původního stavu je značně složitější a na to musí být člověk šikovnej. pohledej na netu nákresy různých přípravků a jestli máš možnost tak si je zkus vyrobit. dřív nebo později se ti budou hodit.a neptej se furt jak trouba co máš kde hledat a hledej sám. podle toho jak píšeš a jak se vyjadřuješ nejsi žádná trubka, tak si ty informace najdi sám a nepochybuju o tom že si je dokážeš i správně roztřídit do dvou skupin.skupina1)užitečný informace a návody. skupina 2)zbytečný plky a rady typu"natluč to tam kladivem. Přeju ti hodně zdaru a rozvahy u každý opravy!!\\r\\npro JAWA23MUSTAF- o mojí hubu se nestarej a radši vysvětli proč jsi přidal příspěvek kterej ani vzdáleně nemá souvislost s dotazem??? naštěstí je zadavatel soudnej chlap kterej normálně napsal že toho moc neví a taky soudně uznal že bude lepší začít začátkem a ne se chaoticky pouštět do něčeho o čem nemá páru a velice rychle pochopil(narozdíl od většiny ostatních) že když chceš kolem starejch motorek udělat kus dobrý práce ze který můžeš mít radost tak platí následující postup: 1)mechanik 2)jezdec 3)ůpravce a zlepšovatel(slovo tuning nebo tuner je mi pri srsti) bohužel 90% lidí tady začíná opačně....
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dik A NECO VICE ....
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/navody-k-obsluze/obs_jawa-20,21,23,23a_(1971).zip
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ok souhlasim "klikarem" ... máte nějakou stránku na které se dá najít nějaký pořádný návod na údržbu a seřízení stroje (ty lehčí věci ... postupně ty težší) .... DíK
 
 
Datum: 13. dubna 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa23mustaf: Naštěstí i u nás platí Listina základních práv a svobod (pokud se nepletu tak oddíl 2, článek 17 pojednává o svobode projevu) , proto se prosimtě neoháněj tím, že na něco nemá právo, jo? :-) Mimochodem mam taky mustanga...
 
 
Datum: 13. dubna 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Nechápu jak mužeš říct že mustang je hnusnej ? že ti huba neupadne ano každej má svuj názor a stylale to neznamená že máš právo řikat něco takového.
 
 
Datum: 13. dubna 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám ti dobrou radu která je zadarmo!! nauč se stroj udržovat v pořádku, seřizovat a správně ošetřovat. možná budeš překvapenej jak pěkně může jet mustang když se ho opravdu naučíš ovládat a využívat jeho sériovej výkon tak abys ho po rovinkách zbytečně neuhnal a pak mu v kopci docházel dech, tak se budeš divit.jinak mustang je tak hnusný stvoření, že za pár korun bez sváření z něj krasavce prostě neuděláš. bohužel...
 
 
Datum: 13. dubna 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak aspon zhruba...
 
 
Datum: 13. dubna 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
necham na vás ale ne moc ... přece jen nechci to celé předělat :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozpočet?
 
 
Datum: 13. dubna 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: michalscupak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 13. dubna 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel6480    
Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte čím může být že když nastartuju mustanga, tak pokaždý v něm zvoní. Zvuk jako kdyby šel z válce. Už to dělalo na podzim, tak jsem se v zimě dal do výbrusu, novej píst, pístkní kroužky všechno nový a stejně to děla nevíte čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
A nedělá ti to náhodou vytahanej primární řetěz na spojce?
 
 
Datum: 13. dubna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš tam daní špatně píst má být šipku k výfukovému kanálu a nebo si tam dal špatně pístní kroužky a nebo máš vyběhaný horní pouzdro ojnice:-):-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel10340    
Jako když tam píšou že veteransky papiry nesmis na ne jezdit jako denně tak chci vidět jak ono zjistěj že na tom jezdíš....
 
 
Datum: 13. dubna 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tieto veteranske papiere su vseobecne velmi divna vec..u nas som videl na vystave veteranov 550tku, ktora mala kazdy druhy srob nahradeny klasickym zinkovym s cislami na hlavicke, packa spojky bola packa prednej brzdy (otvor na zachyt lanka bol hore), linky na prednom blatniku boli dorobene podla pasky a asi 2x hrubsie ako povodne linky na zadnom blatniku...no hnus. Aspon vidiet ako to je o znamosti
 
 
Datum: 13. dubna 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
zdarec, už zase otravuju, chtěl sem se ještě zeptat včera jste mi někdo napsal že čísla rámu u 555, 20, 21, 23 a stadiona jsou jen na štítku, problém je v tom, že ty štítky na těch motorkách nejsou. Takže to číslo rámu nezjistím? třeba jak má 250 číslo rámu pod nádrží tak tyto typy motorek taky musí mít někde číslo rámu přece ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel10340    
Kup si prázdnej štítek vyraž tam raznicema čísla podle tp sice nwm páč tam sou některý natisklý a ted nwm jestli je to i na koupenejch pak to vem lihovnkou a ještě za mokra tu lihovku utři dostane to takovej černej starej povlak a barvou rámu to párkrát přemázni aby se to zamaskovalo, a když by něco říkal ttak řekni že to bylo že si to tak koupil...Jinak nwm..
 
 
Datum: 13. dubna 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, len na stitkoch
 
 
Datum: 13. dubna 2011 13:31
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
takže tam ty čísla nejsou jedině na štítkách
 
 
Datum: 13. dubna 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cislo ramu na 555 je iba na stitku ktory sa prinituje k ramu. Nikde inde cislo ramu nie je. Nie je to ako u 250 a atd., ze cislo je vyrazene priamo na rame. Jednoducho to tak je, ak je technik rozumny, vie ze na tychto motocykloch je cislo len na stitku. VYrazat cislo na ram, smrdi falsovanim, pripadne to vzbudi podozrenie, ze cislo moze byt (aj ked nie je) falsovane a moze to mat ovela horsie nasledky.
 
 
Datum: 13. dubna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Napiš si to podle čísla motoru.
 
 
Datum: 13. dubna 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: petr d      IP: uživatel9186    
oni to chcou na stk.na jawe 555 by to melo byt na kivce. ale dela se to tak ze si to cislo ramu vyrazis sam na hlavni trubku co je nad motorem do toho ohybu
 
 
Datum: 13. dubna 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím , když koupím nový píst a budu ho chtít zajet tak ho budu muset zajet jak válec po výbrusu ? Jestli jo tak je to konec řidičák budu mět až tak za rok a abych fichtla projel tak musím vyjet na pole do kopce a celkem to vytočit tak nevím jak to zajedu :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
david: A má snad válec po výbrusu? Nemá...
 
 
Datum: 13. dubna 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel6480    
kde jsi prosimtě zjistil že se novej píst a novej výbrus zajíýždí 50km?:-D to je nesmysl !!!
 
 
Datum: 13. dubna 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11535    
Kup tam nějakej lepší olej,dej ho aspon 1:30,jehlu dej o zub vejš a jezdi....snaž se to nijak extra netočit....ono si to za tejden sedne.....píst s kroužkama se zajíždí 50km;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdar prosimvás jaký máte zkušenosti s tim jednokroužkovým pístem na pincka co se změní ???? a k čemu je to dobrý ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to v seriovce 41,5 vrtání jede to jako prase.jde to líp po plyně
 
 
Datum: 13. dubna 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11535    
Na seriovku to nemá význam....to je píst a kroužek pro upravené válce,kde je potřeba snížit tření ve válci a tak se dává jen jeden kroužek....
 
 
Datum: 13. dubna 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Pro seriovyho fekala na obyc. jezdeni na nic...
 
 
Datum: 13. dubna 2011 7:16
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci. Vydrží prášková vypalovácí barva na válci u fíka? Aby se mi po měsíci nezačala loupat :-) Máte stím někdo zkušenosti? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
a kde to dělají ? ten elox
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
No nekdo tu hlavne psal o vrstve barvy na valci co pak pusobi jako izolace. Ja bych volil spis elox na chrchla
 
 
Datum: 12. dubna 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Elox to je jiná :-) Ale newim právě co by to vydrželo ta prášková kdybych si to nechal udělat někde v lakovně :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Radsi bych resil elox
 
 
Datum: 12. dubna 2011 22:08
 
<  836  837  838  839  840  841  842  843  844  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 11:56:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu