Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim mam dotaz nejede mi fichtl jezdili jsme na special 91 ten je boužel už zrušen natankovali jsme tedy natural 95 ale tad se nam motor zasírá nevýme co dělat copa by se stalo kdybychom natankovali eko benzín?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 0:38
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Aditiva nejsou potřeba, to se dává do 4taktu kvůli ventilům, kdo tankuje Natural třeba do Š 120 tak je musí dávat, ale u 2T motoru jsou to vyhozený prachy...
Datum: 21. dubna 2011 0:38
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 U nás na JETce ho ještě maj  Já teda nepoznal rozdíl mezi S91, N91 a N95...Hele co se týče E85 ..E85 je 85 procent ethanol a 15 procent Natural 95, oktanový číslo to má něják kolem 108..Není důvod aby to s tím nejelo...Ale ...rozežírá to hliník, gumu (co na to asi řeknou gufeta...)...váže vodu, tudíš vyšší náchylnost na korozi v nádrži...Hele nalij tam jakejkoliv benzín, to je uplně jedno ale na E85 se vykašli..
Datum: 21. dubna 2011 0:35
Jméno: danous
IP: uživatel11584
 Aditiva, kvalitní olej a musí to být bez problému...
Datum: 20. dubna 2011 0:24
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 mě fechtl jezdi na jekejkoli benal a krásně
Datum: 19. dubna 2011 22:57
Jméno: jawak
IP: uživatel11315
Datum: 19. dubna 2011 22:16
Jméno: spaga
IP: uživatel11583
 Zdravim. docela by mě zajímalo, na základě čeho usuzujete, že se Vám zasírá motor. Jedinej rozdíl je v tom, že natural je o něco sušší, tak je potřeba do něj dávat více oleje. Sice to možná torchu víc hulí, ale u žádné motorky jsem nezjistil, že by to nějak výrazněji půspbilo na motor. Souhlasim s Websterem. V eko benzinu jsou další složky a tak předpokládám, že z nich zůstane i něco v motoru, takže s eko to bude ještě horší a možná by to chtělo mazat ještě víc než s naturalem.
Datum: 19. dubna 2011 21:55
 Sice neveřim, že kvůli Naturalu se ti zasírá motor  Ale kdybys natankoval E85 tak to bude ještě 10x horší než Natural.
Datum: 19. dubna 2011 21:00
Jméno: Jay.D
IP: uživatel11214
 Zdravíčko, dotaz jakej je rozfíl ve vačkách pro 250 a 350 ( jedno a dvouválce)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 21:13
 do 250a 350 jsou vačky stejný!!! pincek má jinou. pincek má hrb jinde vůči aretační drážce
Datum: 20. dubna 2011 21:13
Jméno: Jay.D
IP: uživatel11214
 350 je z typu 634 (mám ještě z 638-totožné), 250 je z kejvačky a pak z pionýra(jsou stejné)
Datum: 19. dubna 2011 22:33
 a nemáš náhodou jednu z péráka??
Datum: 19. dubna 2011 21:34
Jméno: Jay.D
IP: uživatel11214
 no ale když jsi je vezmu a dám proti sobě tak se děsně lišej ve tvaru vrcholu, přitom když si to tak vezmu tak by ta z 250 měla mé 350 jen prospět v lepší seříditelnosti předstihu
Datum: 19. dubna 2011 21:27
 Mam za to že žádnej
Datum: 19. dubna 2011 20:41
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdarec prosim vas nejsem si ted jistej vymenoval sem pist a jak je na nem sipka tak jsem ji dal smerem dolu je to zpravne? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 21:05
 Pravda, pravda...
Datum: 19. dubna 2011 21:05
Jméno: canon
IP: uživatel6480
 šipka má směřovat k výfuku, tak to máš správně.
Datum: 19. dubna 2011 20:32
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 cau koupil jsem si novy loziska do kol, na mustanga ktere jsem dostal a jsou hezci nez ty moje protoze tam zadne nebyly a potrebuju radu jak a co je v tech stredech kol krome lozisek, mezi kteryma je takovej ten valecek. A taky se chci zeptat jestli nevite o nejakym jednoduchym pripravku na centrovani kol, pokudmozno o necem co by se dalo vyrobit doma. A nepiste mi prosim at to odnesu do cykloservisu uz jsem se tam ptal a prej to tam nedelaj dik draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 18:36
Datum: 19. dubna 2011 18:36
 Čau mám problém na mé jawě 21 když nastavím na kladívka odtrh na 0.40mm tak mě to hází tak malou jiskru že to ani nezapálí směs a předstih mám 1,8mm,ale jak jak nastavím na 0,60 nebo 0,70 tak to kopne že mě brní 10min ruka myslíte že to tak můžu nechat nebude to ničemu vadit,že mám na kladívku odtrh 0,70 mm  dík moc????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 23:35
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud není mazaná, tak se sjíždí až překvapivě rychle...
Datum: 19. dubna 2011 23:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Vačka je tuším cementovaná a kalená ta se jen tak nesjede, to ale neznamená že by sjetá být nemohla.
Datum: 19. dubna 2011 23:25
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Na svíčce 0.4mm...
Datum: 19. dubna 2011 20:44
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 předsih dej na 1. 6 A POJEDE TO KRÁSNĚ
Datum: 19. dubna 2011 16:50
 jo a na svíčce mám nastavit odtrh taky tech 0,70-0,60mm a já mám asi sjetou váčku protože 1 majitel nenamazal ten filc co maže váčku
Datum: 19. dubna 2011 14:02
Jméno: Ajska
IP: uživatel11581
 Celkem to zas až tak moc nevadí,ten odtrh,ale musíš upravit předstih-čím víc nastavíš odtrh tak tím zvětšíš i předstih neb se ti dřív otvírají kladívka.Ale dej nová kladívka komplet a budeš to mít dobrý,předtím se ještě podívej
jestli nemáš radiální vůli na klice(špatné ložisko).Na tenhle odtrh ti to pojede,ale nic moc od toho nečekej,jen že to pojede.
Datum: 19. dubna 2011 13:39
 ahoj, potřeboval bych poradit s tekoucím olejem. Motor je přetesněný, ale stále mi teče olej od spojky pod krytem. Teče mi i pod nakopávačkou ( těsnící kroužek i ten kroužek plechovej tam mám) nevíte jak tomu zabránit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 20:35
 Mám stejnej problém. U spojky to mám vzorově utěsněné, ale po týdnu se na spoji stejně udělá větší film oleje. Nic závratnýho, ale přece. Jinak nakopávačku mám vyřešenou spolehlivě. Do hřídele byla při GO vysoustružena drážka a nasunut o-kroužek. Nic není vidět a olej nemá šanci týct. Tu nakopávačku vyřeš tak, že nalisovaný o-kroužek vyměníš a nový nalisuješ na odmaštěnou plochu a přitlačíš startpákou.
Datum: 19. dubna 2011 20:35
 Dobře děkuju... nené kroužek prasklej není je novej a ted jsem na to koukal a prasklej není...
Datum: 19. dubna 2011 16:11
 ten o-kroužek můžeš zkusit vyměnit, jestli ti třeba neprasknul, jinak kolem spojky to teče a bude téct furt, to je vlastnost fichtlů, dá se to trochu potlačit že budeš fichtla opírat o levou stranu..
Datum: 19. dubna 2011 15:47
Jméno: kovax
IP: uživatel11544
 k nakopánačce hoď teflon, ale je to jen chvilková pomoc.
Datum: 19. dubna 2011 14:24
Jméno: Fox
IP: uživatel11578
 Zdarec chlapi, mam dotaz kamos koupil 250 s tim ze prodejce uvadel ze je potreba sestelovat predstih a pojede. Tak sme se na to vrhli a seridili predstih a odtrh nastartovalo to teda az na roztlaceni ale nesla do otacek a dusila cim to muze byt? Ja si myslim ze by to chtelo jeste dostelovat predstih odtrh dokonaleji nebo mohl by to byt treba karburator? a jeste dotaz na kterem zarezu ma byt jehla ? diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 18:47
Jméno: ja
IP: uživatel924
 mrkni nekde na net a stáhni si příručku k typu mota tam najdeš všechny odpovědi na tvy otazky.
Datum: 19. dubna 2011 18:47
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já bych pořádně seřidl předstih, odtrh, karburátor, bohatost směsi (jehla má být ve 2. zářezu z hora) pak bych ještě dal novou svíčku vše pořádně zatěsnil a vyčistil výfuk a vzduchový filtr. A musí jet
Datum: 19. dubna 2011 16:48
Jméno: namejawa
IP: uživatel11577
 Čau draci mam na vas prozbu nevíte kde se dá sehnat ojniční sada na čz 175 450 deluxe za odpověd předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 20:34
Jméno: canon
IP: uživatel6480
 šipka má směřovat k výfuku, tak to máš správně
Datum: 19. dubna 2011 20:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Zdarec draci mám dotaz, dělám fichtla na pole a vydilo by kdyby sem dal karbec s Pařeza 550 na motor Pionýra 20/21/23??? jestli by to táhlo a šlo do otáček.. budu moc vděčný za rady a připomínky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 17:26
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 to sami me taki napadlo skousel sem to a nechodilo to blbe to chitalo a kdiz to chitli tak se to nechtelo roztocit spis treba delorto14 s tim to taha klasne od spod jen ho musis dobre sestelovat
Datum: 21. dubna 2011 17:26
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 nebo poradte na jakej zářez jí mam dát jehlu v tom karbeci z pařízka mam ji na 2zářezu ze zhora
Datum: 20. dubna 2011 13:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 aha,jehla to nedělá to bude nejspíš ten pist,nebo koužky,děkuji moc
Datum: 20. dubna 2011 7:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 fakt díky za rady a vubec že ste všichni napsaly.. jinak ta 3 netáhne protože máš možná už vychozený píst tudíš t onemá takový výkon v malých otáčkách nebo klasika (předstih,odtrh,seřídit karbec,skontrolovat těsnění)  mě to tohle taky jednou dělávalo na 20 a bylo to špatným nastavením jehly v karburátoru
Datum: 20. dubna 2011 0:22
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a od spoda by to mnelo jet líp ale je to naopak jede my to dobře kyž to točím ale v nižších nic moc a když tam dám trojku tak se zadusí a vubec nejede jedine tu trojku roztáhnu z kopce a pak na ní jedu ,nevíte čim to může bejt děkuji
Datum: 19. dubna 2011 22:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 já ho tam mam a je to normální
Datum: 19. dubna 2011 22:26
 Lukáš: trYsky
marcel:mYslím
Datum: 19. dubna 2011 15:14
 čau Lukáši myslím že z karbecem z 550ki to pojede mam kamoše a ten ma mustanga a ma tam karbec z motorove pily a jede mu to krásně tak misim že to pojede i tak
Datum: 19. dubna 2011 10:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11576
 Tak nevím mě nikdy nezklamal jako orig. karbec ale asi tam nakonec dám ten jaký tam má být, našel se mdoma 4 trisky tak můžu štelovat
Datum: 19. dubna 2011 9:23
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Nevidím žádný důvod tam dávat karbec z pařeza... vyprdni se na to a sešteluj si origo karbec.
Datum: 19. dubna 2011 7:24
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Tak dík no je to spíše do lesa a po polích já ani nehodlám s toho vymáčknout víc než 50 jen kvuli jednoduchosti a dobrým skušenostem s tím karbecem bych ho tam chtěl dát
Datum: 19. dubna 2011 1:25
 vzhledem k menšímu difuzoru to asi bude trochu líp táhnout odspodu, ale do otáček to nedostaneš..
Datum: 19. dubna 2011 1:06
 Čus draci, potřeboval bych od Vás, jestli byste mi nenapsali nejlepší fígl na výměnu pláště na 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 22:00
 kluci diky z rady.. dneska jsem ji uz vymenil a vse je ok..
Datum: 20. dubna 2011 22:00
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Olejem to nemaž, guam to nema rada, mydlova voda je super...
Datum: 19. dubna 2011 23:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky se mi osvědčilo, že když sundaváš starej ztvrdlej plášť tak namazat ráfek olejem nebo třeba mýdlovou vodou aby to po tom dobře klouzlo ven ten plášť.
Datum: 19. dubna 2011 23:19
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Nechce to silné montpáky, montpákou z auta tak akorát natrhneš patku pláště. Mě se osvědčily staré jawácké páky, co se dávaly do nářadí. Jsou lisované z plechu cca 2mm, plášť s ní krásně převlečeš přes ráfek. Na protější straně kola sešlápni patku pláště do toho žlábku, kde prochází matice drátů.
Datum: 18. dubna 2011 23:42
 díík
Datum: 18. dubna 2011 23:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyfoukni kolo a vyndej si ventilek , potom plášt kole dokola sešlapej z obou stran a snaž se ho dostat co nejvíc do fáfku a pak postupně od ventilku se ho snaž převlíknout montpákama
Datum: 18. dubna 2011 22:36
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 cau potreboval bich nejak upravit seriovej vejfuk abi to slo do plnech otacek pac mam upravenej 2k a jini casovani vifuku a karburator delorto19 a seriovej vifuk to nezvlada brzdi jak svine a hikone tam davat nechci pac je to na papirech abi nebili problemi s policajtama nevite nekdo jak to upravit abich neztracel vikon a slo to do otacek a nervalo to
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 17:01
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 hlmut/Bakoun no ladit muzu i kdiz neumim cestinu je mi 17 a urcite sem postavil vic motoru jak ti  a tvoje nazory me vubec nezajimaj
Datum: 25. dubna 2011 17:01
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak teď jsi se opravdu ukázal jako neuvěřitelný pako. Kolik ti je? 13? To už jste tvrdé/měkké i brát měli. A takoví lídé chtějí ladit, to mě pose*...
Datum: 21. dubna 2011 22:46
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 to vize to nekdi projedem a odpuste si ti keci na nejakou cestinu seru
Datum: 21. dubna 2011 13:06
 no to je čeština že bych se poblil. neříkej že si hodláš udělat maturitu.nejradši bych ti ten slintanec smazal
Datum: 19. dubna 2011 21:47
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Rejpale: a co jsi předvedl ty? Kde jsi vzal, že jezdím CÚ? Viděl jsi mě někdy jet, víš o mě vůbec něco? Pochybuju, tak si odpusť tyhle řečí a nauč se česky. "origináli " Ty by ses měl zamyslet.\r\n\r\nA radu dostal.
Datum: 19. dubna 2011 20:51
 Kratší širší koleno,na tlumič nesahat.Pak to projedeme někdy
Datum: 19. dubna 2011 15:12
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Myslím že vejfuk benga u fekála řešit nebudou, origo taky nemá nic o homologaci....a neorigo? Já mel tehle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet.html ....ztratil sem koncovku, tak sem provrtal díry do víčka od Helmansky a dal to tam jako koncovku, benga s tím problém neměli...jestli to nebude dělat kravál tak po tom nepůjdou..
Datum: 19. dubna 2011 13:45
Jméno: Rejpal
IP: uživatel11580
 To Hlmut Přestaň furt do lidí rejpat,.... sám si naladil možná tak násadu od koštěte. sice se to čtě blbě, ptal se o radu a né o rejpavý keci, až někdy uvidim, že ti to jede pořádně tak můžes kritizovat, ale dokuď budeš jezdit origináli s CÚ, tak nečekej, to se to jezdí proti stodolákům co?...všude se vytahuješ jak ti to jede a přitom se odrážíš všude nohou jak na koloběžce. tak cestovní uprava v tvym stroji co se sní všude chlubíš, ta je tam snad jen na okrasu ne......Zamysli se
Datum: 19. dubna 2011 13:05
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Ale prd, s vykuchanym vyfukem ti to lip nepojede... A nauc se cesky., neda se to cist. FUJ
Datum: 19. dubna 2011 7:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nic neupravuj a raději se podívej cos napsal !!! to je nablití až.... vifuk, abi, nebili problemi, abich, vikon !!!!!
Datum: 18. dubna 2011 23:15
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 nijak by ti nešlo vyndej tlmiče z vyfuku a pojede to lip ale počitej s hlukem a před techinickou je tam dej z5
Datum: 18. dubna 2011 22:22
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 zdravim draci, mám takovou příhodičky s dotazem. Přes zimu jsem vyměnil ložiska na klice ( magneto mělo vůli tak 5 mm). Všechno dobry. Poskládal jsem to a zjistil jsem, že se mi nenasaje benzín z karbecu do válca. Tak říkám dobry, pošlu to k nějakymu mechanikovi. Dneska jsem to od něho dotáhl, řekl mi, že to někde saje kolem kliky falešnej vzduch, že neví co s tím. A tak mi řekl, že ať si seženu jinej motor pač tento je kaput. Takže má otázka zní: Je možné odrovnat motor tím, že jsem vyměnil ložiska na klice?
Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 23:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Není to k tématu, ale zdravím Verču
Datum: 19. dubna 2011 23:12
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Správná odpověď.
Datum: 19. dubna 2011 18:55
Jméno: onďa
IP: uživatel10822
 jojo já si myslím, že to ani nerozdělával ... no asi se do toho pustím sam
Datum: 19. dubna 2011 14:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mechanik, kterej ti řekne, že neví co s tim (kor s pinckem) tak neni mechanik... nebo si ho s tim otravoval, tak ti řek tohle
Datum: 18. dubna 2011 22:28
 cau\r\n\r\n
Datum: 18. dubna 2011 21:30
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 péro: v to doufám
Datum: 18. dubna 2011 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele já nedával ani těsnění pod válec a ten motor prostě běžel! na tom motoru není celkem co zkazit takže jsi asi padnul na špatnýho mechanika
Datum: 18. dubna 2011 21:12
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 dával jsem tmel Paulin
Datum: 18. dubna 2011 21:07
 A těsněni se ti někde nepŕeložilo?? Máznul si to olejem?
Datum: 18. dubna 2011 21:05
Jméno: onďa
IP: uživatel10557
 jojo gufera jsem dával taky nový
Datum: 18. dubna 2011 21:04
 No tak odrovnat zas až tak ne...spíš záleží jestli si koupil aji nový gufera a ty dobře namontoval..
Datum: 18. dubna 2011 21:03
 čus draci tak fichtl Jawa 05 furt nechce jed kontakty u zápalka i u indučky čištěny technickým benzínem,dával jsem i indučku co byla na jinym fichtlu a fungovala 8V ale když jsem to dal na tu 05tku tak nic ale jisku svíčka hází jo je to 8V a na te 05tce než jsem tam dal tu 8V tak tam byla 6V jo kladívka ty stikovy plochy taky čištěny ale prostě furt nic už mě jenom napadá kondík nebo předstih ale s předstihem jsem nic nedělal a pře 2 dnama to chytlo a pak se zahřál a už jel v poho ale ted prostě nic budu vděčný za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 21:21
 vyměň svíčku, nemusí házet pod tlakem
Datum: 18. dubna 2011 21:21
 čus lidi mam jawu 250 panelku vbc mi nechce drzet volnobeh a neklape tak jak ma , kdyz se rozjizdim na jedničku a pridam vice plynu tak seto zacne dusit a dela si to co chce , uz jsem skusil vsechno ale stale nic (mam dirave kolena od motoru ) jestli to nebude kolenama .... ............ dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 21:46
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 dělalo mě to same na čz 175, vyčistil jsem výfuk, zatěsnil všechno hlavu výfuk svíčku seřídil karburátor a je to jak nový
Datum: 18. dubna 2011 21:46
 čau... nevíte jestly zadni tlumiče z mustanga (jawa 23) tlumi vic než zadni tlumiče s jawy 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:10
Jméno: mysel
IP: uživatel11589
 jo tlumi kamo a je v tom sakra rozdil
Datum: 21. dubna 2011 16:10
Jméno: corey
IP: uživatel11582
 jojo.....
Datum: 19. dubna 2011 15:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zadní tlumiče ze simsona jsou celkem fajn až na to že jsou o 3 cm vyšší a budeš muset mít pořád povoélenej řetěz , protože když si na to sedneš tak se napne..a to je to celkem na hovno
Datum: 18. dubna 2011 23:15
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 jo jde mi o tlumivost  ...jako zadni tlumiče ze simsona ?
Datum: 18. dubna 2011 21:47
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 jestli ti de o tlumivost dej tam tlumiče ze simsona elektronika jo a mustang je totež ci jawa 21 akorát bez těch krytů
Datum: 18. dubna 2011 21:02
 JestlI,Z Jawy
Datum: 18. dubna 2011 20:33
Jméno: jawa
IP: uživatel11569
 Zdar draci mam dotaz s ridicakem od 15 muzu jezdit na fichtlu? Za odpovedi predem dekuji.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 19:35
 Unás na slovensku ti pri prepise fichtla a vydaní nového TP napíšu konštrukčnú rýchlosť 45km/h, pôvodne som tam mal 65km/h, mám mustanga a tiež to tak mám spravené na 45km/h, dokonca mám zapísané v TP Jawa 50 typ 20,23
Datum: 25. dubna 2011 19:35
 Což o kontroly ani tolik nejde, ale kdybys byl účastníkem nehody tak je vše na tebe!!!!!!! Protože jedeš na něčem na co nemáš oprávnění a věř mi, že bys nechtěl platit například kamion naplněný elektronikou!
Datum: 19. dubna 2011 17:47
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Je to tady kazdy 2. den... Podivej se na skupinu AM,z toho je to jasny a na reci zajice se vybodni, muze ti to 20x projit a po 21. chytnes vola a mas na pruses zadelano.
Datum: 19. dubna 2011 7:48
 spravne muzes jen na to jak rikaji podemnou.ale delam papiry od 16 A1,a mam hondu NSR se 17,5 KW v technicaku..oni na to az tak moc nekoukaj,zvlast n a ty fichtly  ale pokud chces jezdit ofiko legalne,tak nemuzes.
Datum: 19. dubna 2011 6:45
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Hle taky sem to zjistil až teď a normálně dělám am a vo prázkách a1..Záleží jak daleko a kde budeš jezdit já normalne budu na to jezdeni mezi vesnicema my to staci a kdyz uvidim stat policajty tak zahnu proste je to risk nekdo te nechá nekdo te nepusti zalezi na tobe já to mám na takovy ty prdele, kde to az tak ani nehlidaj nwm jak ty ale muj nazor...
Datum: 18. dubna 2011 22:21
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 Tohle tu dlouuuho nebylo  Nemužeš počkej si do 16 jako já a jako všichni fichtlaři.
Datum: 18. dubna 2011 20:36
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 pokud ma tp a je v něm napsany max 45 km/h tak jo
Datum: 18. dubna 2011 19:46
 Standartně pouze na 550, případně kdyby měl nějaký novější typ v TP rychlost 45km/h, což není moc časté...
Datum: 18. dubna 2011 19:31
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdar draci, žvejknul se mi šroub při půlení motoru. Půjde na to něco přivařit obyčejnou elektrodou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:37
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Vem vytahovak nato je to jak normalni vrtak ale zavrtaš ho na opačnou stranu a pak jen to vyšroubuješ a nic vrtat nemusiš
Datum: 19. dubna 2011 15:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty šrouby jsou po těch letech jak máslo , jdou krásně odvrtat
Datum: 18. dubna 2011 21:13
 určitě jo, ale osobně bych to raději zkusil odvrtat...
Datum: 18. dubna 2011 19:14
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Cau lidi potrebuji pomoct je mi 13 roku mam jawu 50/20 a potrebuji udelat predstih aby by byl pro me co nejjednodusi diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 22:38
Jméno: david
IP: uživatel18636
 postni sem pls ten návod, video není dostupné
Datum: 11. dubna 2016 22:38
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Jo staci uz to startuje dobre diky
Datum: 21. dubna 2011 14:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel10693
Datum: 20. dubna 2011 17:06
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 A jako jak musi pist vyjet to mam oddelat hlavua divat se jestli vyjel 1,6-1,9mm
Datum: 19. dubna 2011 15:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jediný co ti můžu poradit je aby sis nastavil odtrh ( mezeru mezi kladívkama přibližně na 0,4mm) a pak toč s motorem po směru hod. ručiček a až se ti začnou kladívka otevírat tak píst musí vyjet 1,6 - 1,9 mm a pak už s vrací dolů...a jestli to bude jinak tak různě natáčej stator s cívkama dokud nedosáhneš těchto hodnot..jestli nejsi jelito tak na to přijdeš sám
Datum: 18. dubna 2011 21:16
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 cau pridira se mi fichtl cim to muze byt? dnes jsem daval nové Těsnění pod hlavu ( tenký plechoví kroužek) mám sníženou hlavu jel jsem to projet a přidíra se to
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 9:40
 pokud jsi snižil hlavu a nesnižil si zaroveň i antidetonační štěrbinu(ledvinku) tak je to tím mužou tam vznikat detonace a samozápaly, štěrbina by měla být cca 1,7 mm
Datum: 21. dubna 2011 9:40
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau.. tak skus dat to těsněni pod hlavu pryč a projistotu skontroluj pistni čep, jestli neni něak uvolněn a a skus to projet. pokud by tou hlavou profukovalo tak bys ji musel zabrousit  jinak nevim co by s tim mohlo byt
Datum: 18. dubna 2011 19:41
 zdarec draci nevíte jak se vyměňuje hřídel na které je uložen spojkový koš u 250/559
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:49
 Rozpůlí se celý motor, pak je hřídel přístupná, jinak vyměnit nejde...jinak jmenuje se to hlavní hřídel
Datum: 18. dubna 2011 18:49
|



|