slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  830  831  832  833  834  835  836  837  838  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam dotaz nejede mi fichtl jezdili jsme na special 91 ten je boužel už zrušen natankovali jsme tedy natural 95 ale tad se nam motor zasírá nevýme co dělat copa by se stalo kdybychom natankovali eko benzín? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Aditiva nejsou potřeba, to se dává do 4taktu kvůli ventilům, kdo tankuje Natural třeba do Š 120 tak je musí dávat, ale u 2T motoru jsou to vyhozený prachy...
 
 
Datum: 21. dubna 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
U nás na JETce ho ještě maj:-) Já teda nepoznal rozdíl mezi S91, N91 a N95...Hele co se týče E85 ..E85 je 85 procent ethanol a 15 procent Natural 95, oktanový číslo to má něják kolem 108..Není důvod aby to s tím nejelo...Ale ...rozežírá to hliník, gumu (co na to asi řeknou gufeta...)...váže vodu, tudíš vyšší náchylnost na korozi v nádrži...Hele nalij tam jakejkoliv benzín, to je uplně jedno ale na E85 se vykašli..
 
 
Datum: 21. dubna 2011 0:35
 
 
 
 
Jméno: danous      IP: uživatel11584    
Aditiva, kvalitní olej a musí to být bez problému...
 
 
Datum: 20. dubna 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: kedar      IP: uživatel10858    
mě fechtl jezdi na jekejkoli benal a krásně
 
 
Datum: 19. dubna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel11315    
U nás v družstvu je ještě 91 sice je to jedna z mála benzinek ale je tam :-D :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: spaga      IP: uživatel11583    
Zdravim. docela by mě zajímalo, na základě čeho usuzujete, že se Vám zasírá motor. Jedinej rozdíl je v tom, že natural je o něco sušší, tak je potřeba do něj dávat více oleje. Sice to možná torchu víc hulí, ale u žádné motorky jsem nezjistil, že by to nějak výrazněji půspbilo na motor. Souhlasim s Websterem. V eko benzinu jsou další složky a tak předpokládám, že z nich zůstane i něco v motoru, takže s eko to bude ještě horší a možná by to chtělo mazat ještě víc než s naturalem.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice neveřim, že kvůli Naturalu se ti zasírá motor :-) Ale kdybys natankoval E85 tak to bude ještě 10x horší než Natural.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel11214    
Zdravíčko, dotaz jakej je rozfíl ve vačkách pro 250 a 350 ( jedno a dvouválce) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do 250a 350 jsou vačky stejný!!! pincek má jinou. pincek má hrb jinde vůči aretační drážce
 
 
Datum: 20. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel11214    
350 je z typu 634 (mám ještě z 638-totožné), 250 je z kejvačky a pak z pionýra(jsou stejné)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš náhodou jednu z péráka??
 
 
Datum: 19. dubna 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel11214    
no ale když jsi je vezmu a dám proti sobě tak se děsně lišej ve tvaru vrcholu, přitom když si to tak vezmu tak by ta z 250 měla mé 350 jen prospět v lepší seříditelnosti předstihu
 
 
Datum: 19. dubna 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam za to že žádnej
 
 
Datum: 19. dubna 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel7111    
Zdarec prosim vas nejsem si ted jistej vymenoval sem pist a jak je na nem sipka tak jsem ji dal smerem dolu je to zpravne? dikes ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: kubanek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pravda, pravda...:-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: canon      IP: uživatel6480    
šipka má směřovat k výfuku, tak to máš správně.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
cau koupil jsem si novy loziska do kol, na mustanga ktere jsem dostal a jsou hezci nez ty moje protoze tam zadne nebyly a potrebuju radu jak a co je v tech stredech kol krome lozisek, mezi kteryma je takovej ten valecek. A taky se chci zeptat jestli nevite o nejakym jednoduchym pripravku na centrovani kol, pokudmozno o necem co by se dalo vyrobit doma. A nepiste mi prosim at to odnesu do cykloservisu uz jsem se tam ptal a prej to tam nedelaj dik draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ohledne kol, ten valecek drzi na svem miste dva plechovy krouzky, vypada to takhle http://sharker487.rajce.idnes.cz/Pokus_o_renovaci_-_Jawa_Pionyr/#P1020700.jpg
 
 
Datum: 19. dubna 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau mám problém na mé jawě 21 když nastavím na kladívka odtrh na 0.40mm tak mě to hází tak malou jiskru že to ani nezapálí směs a předstih mám 1,8mm,ale jak jak nastavím na 0,60 nebo 0,70 tak to kopne že mě brní 10min ruka myslíte že to tak můžu nechat nebude to ničemu vadit,že mám na kladívku odtrh 0,70 mm:-) dík moc???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud není mazaná, tak se sjíždí až překvapivě rychle...
 
 
Datum: 19. dubna 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Vačka je tuším cementovaná a kalená ta se jen tak nesjede, to ale neznamená že by sjetá být nemohla.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Na svíčce 0.4mm...
 
 
Datum: 19. dubna 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
předsih dej na 1. 6 A POJEDE TO KRÁSNĚ
 
 
Datum: 19. dubna 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a na svíčce mám nastavit odtrh taky tech 0,70-0,60mm a já mám asi sjetou váčku protože 1 majitel nenamazal ten filc co maže váčku :-(
 
 
Datum: 19. dubna 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: Ajska      IP: uživatel11581    
Celkem to zas až tak moc nevadí,ten odtrh,ale musíš upravit předstih-čím víc nastavíš odtrh tak tím zvětšíš i předstih neb se ti dřív otvírají kladívka.Ale dej nová kladívka komplet a budeš to mít dobrý,předtím se ještě podívej jestli nemáš radiální vůli na klice(špatné ložisko).Na tenhle odtrh ti to pojede,ale nic moc od toho nečekej,jen že to pojede.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj, potřeboval bych poradit s tekoucím olejem. Motor je přetesněný, ale stále mi teče olej od spojky pod krytem. Teče mi i pod nakopávačkou ( těsnící kroužek i ten kroužek plechovej tam mám) nevíte jak tomu zabránit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám stejnej problém. U spojky to mám vzorově utěsněné, ale po týdnu se na spoji stejně udělá větší film oleje. Nic závratnýho, ale přece. Jinak nakopávačku mám vyřešenou spolehlivě. Do hřídele byla při GO vysoustružena drážka a nasunut o-kroužek. Nic není vidět a olej nemá šanci týct. Tu nakopávačku vyřeš tak, že nalisovaný o-kroužek vyměníš a nový nalisuješ na odmaštěnou plochu a přitlačíš startpákou.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Honda248      E-mail:      IP: uživatel9812    
Dobře děkuju... nené kroužek prasklej není je novej a ted jsem na to koukal a prasklej není...
 
 
Datum: 19. dubna 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten o-kroužek můžeš zkusit vyměnit, jestli ti třeba neprasknul, jinak kolem spojky to teče a bude téct furt, to je vlastnost fichtlů, dá se to trochu potlačit že budeš fichtla opírat o levou stranu..
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: kovax      IP: uživatel11544    
k nakopánačce hoď teflon, ale je to jen chvilková pomoc.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel11578    
Zdarec chlapi, mam dotaz kamos koupil 250 s tim ze prodejce uvadel ze je potreba sestelovat predstih a pojede. Tak sme se na to vrhli a seridili predstih a odtrh nastartovalo to teda az na roztlaceni ale nesla do otacek a dusila cim to muze byt? Ja si myslim ze by to chtelo jeste dostelovat predstih odtrh dokonaleji nebo mohl by to byt treba karburator? a jeste dotaz na kterem zarezu ma byt jehla ? diky moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel924    
mrkni nekde na net a stáhni si příručku k typu mota tam najdeš všechny odpovědi na tvy otazky.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
já bych pořádně seřidl předstih, odtrh, karburátor, bohatost směsi (jehla má být ve 2. zářezu z hora) pak bych ještě dal novou svíčku vše pořádně zatěsnil a vyčistil výfuk a vzduchový filtr. A musí jet
 
 
Datum: 19. dubna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: namejawa      IP: uživatel11577    
Čau draci mam na vas prozbu nevíte kde se dá sehnat ojniční sada na čz 175 450 deluxe za odpověd předem děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: canon      IP: uživatel6480    
šipka má směřovat k výfuku, tak to máš správně
 
 
Datum: 19. dubna 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Zdarec draci mám dotaz, dělám fichtla na pole a vydilo by kdyby sem dal karbec s Pařeza 550 na motor Pionýra 20/21/23??? jestli by to táhlo a šlo do otáček.. budu moc vděčný za rady a připomínky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
to sami me taki napadlo skousel sem to a nechodilo to blbe to chitalo a kdiz to chitli tak se to nechtelo roztocit spis treba delorto14 s tim to taha klasne od spod jen ho musis dobre sestelovat
 
 
Datum: 21. dubna 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
nebo poradte na jakej zářez jí mam dát jehlu v tom karbeci z pařízka mam ji na 2zářezu ze zhora
 
 
Datum: 20. dubna 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
aha,jehla to nedělá to bude nejspíš ten pist,nebo koužky,děkuji moc
 
 
Datum: 20. dubna 2011 7:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
fakt díky za rady a vubec že ste všichni napsaly.. jinak ta 3 netáhne protože máš možná už vychozený píst tudíš t onemá takový výkon v malých otáčkách nebo klasika (předstih,odtrh,seřídit karbec,skontrolovat těsnění) ;-) mě to tohle taky jednou dělávalo na 20 a bylo to špatným nastavením jehly v karburátoru :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2011 0:22
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
a od spoda by to mnelo jet líp ale je to naopak jede my to dobře kyž to točím ale v nižších nic moc a když tam dám trojku tak se zadusí a vubec nejede jedine tu trojku roztáhnu z kopce a pak na ní jedu ,nevíte čim to může bejt děkuji
 
 
Datum: 19. dubna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
já ho tam mam a je to normální
 
 
Datum: 19. dubna 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáš: trYsky marcel:mYslím
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: marcel      E-mail:      IP: uživatel11579    
čau Lukáši myslím že z karbecem z 550ki to pojede mam kamoše a ten ma mustanga a ma tam karbec z motorove pily a jede mu to krásně tak misim že to pojede i tak
 
 
Datum: 19. dubna 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11576    
Tak nevím mě nikdy nezklamal jako orig. karbec ale asi tam nakonec dám ten jaký tam má být, našel se mdoma 4 trisky tak můžu štelovat :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Nevidím žádný důvod tam dávat karbec z pařeza... vyprdni se na to a sešteluj si origo karbec.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 7:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Tak dík no je to spíše do lesa a po polích já ani nehodlám s toho vymáčknout víc než 50 jen kvuli jednoduchosti a dobrým skušenostem s tím karbecem bych ho tam chtěl dát ;-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 1:25
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzhledem k menšímu difuzoru to asi bude trochu líp táhnout odspodu, ale do otáček to nedostaneš..
 
 
Datum: 19. dubna 2011 1:06
 
 
 
 
Jméno: Pérko      E-mail:      IP: uživatel11575    
Čus draci, potřeboval bych od Vás, jestli byste mi nenapsali nejlepší fígl na výměnu pláště na 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: Pérko      E-mail:      IP: uživatel11587    
kluci diky z rady.. dneska jsem ji uz vymenil a vse je ok..
 
 
Datum: 20. dubna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Olejem to nemaž, guam to nema rada, mydlova voda je super...
 
 
Datum: 19. dubna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky se mi osvědčilo, že když sundaváš starej ztvrdlej plášť tak namazat ráfek olejem nebo třeba mýdlovou vodou aby to po tom dobře klouzlo ven ten plášť.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Nechce to silné montpáky, montpákou z auta tak akorát natrhneš patku pláště. Mě se osvědčily staré jawácké páky, co se dávaly do nářadí. Jsou lisované z plechu cca 2mm, plášť s ní krásně převlečeš přes ráfek. Na protější straně kola sešlápni patku pláště do toho žlábku, kde prochází matice drátů.
 
 
Datum: 18. dubna 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Pérko      E-mail:      IP: uživatel11575    
díík
 
 
Datum: 18. dubna 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vyfoukni kolo a vyndej si ventilek , potom plášt kole dokola sešlapej z obou stran a snaž se ho dostat co nejvíc do fáfku a pak postupně od ventilku se ho snaž převlíknout montpákama
 
 
Datum: 18. dubna 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
cau potreboval bich nejak upravit seriovej vejfuk abi to slo do plnech otacek pac mam upravenej 2k a jini casovani vifuku a karburator delorto19 a seriovej vifuk to nezvlada brzdi jak svine a hikone tam davat nechci pac je to na papirech abi nebili problemi s policajtama nevite nekdo jak to upravit abich neztracel vikon a slo to do otacek a nervalo to :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
hlmut/Bakoun no ladit muzu i kdiz neumim cestinu je mi 17 a urcite sem postavil vic motoru jak ti :-) a tvoje nazory me vubec nezajimaj
 
 
Datum: 25. dubna 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak teď jsi se opravdu ukázal jako neuvěřitelný pako. Kolik ti je? 13? To už jste tvrdé/měkké i brát měli. A takoví lídé chtějí ladit, to mě pose*...
 
 
Datum: 21. dubna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
to vize to nekdi projedem a odpuste si ti keci na nejakou cestinu seru
 
 
Datum: 21. dubna 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to je čeština že bych se poblil. neříkej že si hodláš udělat maturitu.nejradši bych ti ten slintanec smazal
 
 
Datum: 19. dubna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Rejpale: a co jsi předvedl ty? Kde jsi vzal, že jezdím CÚ? Viděl jsi mě někdy jet, víš o mě vůbec něco? Pochybuju, tak si odpusť tyhle řečí a nauč se česky. "origináli " Ty by ses měl zamyslet.\r\n\r\nA radu dostal.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kratší širší koleno,na tlumič nesahat.Pak to projedeme někdy :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Myslím že vejfuk benga u fekála řešit nebudou, origo taky nemá nic o homologaci....a neorigo? Já mel tehle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet.html ....ztratil sem koncovku, tak sem provrtal díry do víčka od Helmansky a dal to tam jako koncovku, benga s tím problém neměli...jestli to nebude dělat kravál tak po tom nepůjdou..:-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Rejpal      IP: uživatel11580    
To Hlmut Přestaň furt do lidí rejpat,.... sám si naladil možná tak násadu od koštěte. sice se to čtě blbě, ptal se o radu a né o rejpavý keci, až někdy uvidim, že ti to jede pořádně tak můžes kritizovat, ale dokuď budeš jezdit origináli s CÚ, tak nečekej, to se to jezdí proti stodolákům co?...všude se vytahuješ jak ti to jede a přitom se odrážíš všude nohou jak na koloběžce. tak cestovní uprava v tvym stroji co se sní všude chlubíš, ta je tam snad jen na okrasu ne......Zamysli se
 
 
Datum: 19. dubna 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Ale prd, s vykuchanym vyfukem ti to lip nepojede... A nauc se cesky., neda se to cist. FUJ
 
 
Datum: 19. dubna 2011 7:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nic neupravuj a raději se podívej cos napsal !!! to je nablití až.... vifuk, abi, nebili problemi, abich, vikon !!!!!
 
 
Datum: 18. dubna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
nijak by ti nešlo vyndej tlmiče z vyfuku a pojede to lip ale počitej s hlukem a před techinickou je tam dej z5 :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
zdravim draci, mám takovou příhodičky s dotazem. Přes zimu jsem vyměnil ložiska na klice ( magneto mělo vůli tak 5 mm). Všechno dobry. Poskládal jsem to a zjistil jsem, že se mi nenasaje benzín z karbecu do válca. Tak říkám dobry, pošlu to k nějakymu mechanikovi. Dneska jsem to od něho dotáhl, řekl mi, že to někde saje kolem kliky falešnej vzduch, že neví co s tím. A tak mi řekl, že ať si seženu jinej motor pač tento je kaput. Takže má otázka zní: Je možné odrovnat motor tím, že jsem vyměnil ložiska na klice? Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Není to k tématu, ale zdravím Verču :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Správná odpověď.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10822    
jojo já si myslím, že to ani nerozdělával ... no asi se do toho pustím sam
 
 
Datum: 19. dubna 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mechanik, kterej ti řekne, že neví co s tim (kor s pinckem) tak neni mechanik... nebo si ho s tim otravoval, tak ti řek tohle ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: veronika      E-mail:      IP: uživatel11574    
cau\r\n\r\n
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
péro: v to doufám :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele já nedával ani těsnění pod válec a ten motor prostě běžel! na tom motoru není celkem co zkazit takže jsi asi padnul na špatnýho mechanika
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
dával jsem tmel Paulin
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A těsněni se ti někde nepŕeložilo?? Máznul si to olejem?
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
jojo gufera jsem dával taky nový
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak odrovnat zas až tak ne...spíš záleží jestli si koupil aji nový gufera a ty dobře namontoval..
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci tak fichtl Jawa 05 furt nechce jed kontakty u zápalka i u indučky čištěny technickým benzínem,dával jsem i indučku co byla na jinym fichtlu a fungovala 8V ale když jsem to dal na tu 05tku tak nic ale jisku svíčka hází jo je to 8V a na te 05tce než jsem tam dal tu 8V tak tam byla 6V jo kladívka ty stikovy plochy taky čištěny ale prostě furt nic už mě jenom napadá kondík nebo předstih ale s předstihem jsem nic nedělal a pře 2 dnama to chytlo a pak se zahřál a už jel v poho ale ted prostě nic budu vděčný za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměň svíčku, nemusí házet pod tlakem
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Dave      E-mail:      IP: uživatel11571    
čus lidi mam jawu 250 panelku vbc mi nechce drzet volnobeh a neklape tak jak ma , kdyz se rozjizdim na jedničku a pridam vice plynu tak seto zacne dusit a dela si to co chce , uz jsem skusil vsechno ale stale nic (mam dirave kolena od motoru ) jestli to nebude kolenama .... ............ dik za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
dělalo mě to same na čz 175, vyčistil jsem výfuk, zatěsnil všechno hlavu výfuk svíčku seřídil karburátor a je to jak nový
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: corey      E-mail:      IP: uživatel11570    
čau... nevíte jestly zadni tlumiče z mustanga (jawa 23) tlumi vic než zadni tlumiče s jawy 21 ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: mysel      IP: uživatel11589    
jo tlumi kamo a je v tom sakra rozdil :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11582    
jojo.....
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zadní tlumiče ze simsona jsou celkem fajn až na to že jsou o 3 cm vyšší a budeš muset mít pořád povoélenej řetěz , protože když si na to sedneš tak se napne..a to je to celkem na hovno
 
 
Datum: 18. dubna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
jo jde mi o tlumivost :-)...jako zadni tlumiče ze simsona ?
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
jestli ti de o tlumivost dej tam tlumiče ze simsona elektronika jo a mustang je totež ci jawa 21 akorát bez těch krytů
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JestlI,Z Jawy
 
 
Datum: 18. dubna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel11569    
Zdar draci mam dotaz s ridicakem od 15 muzu jezdit na fichtlu? Za odpovedi predem dekuji.\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Unás na slovensku ti pri prepise fichtla a vydaní nového TP napíšu konštrukčnú rýchlosť 45km/h, pôvodne som tam mal 65km/h, mám mustanga a tiež to tak mám spravené na 45km/h, dokonca mám zapísané v TP Jawa 50 typ 20,23 ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Což o kontroly ani tolik nejde, ale kdybys byl účastníkem nehody tak je vše na tebe!!!!!!! Protože jedeš na něčem na co nemáš oprávnění a věř mi, že bys nechtěl platit například kamion naplněný elektronikou!
 
 
Datum: 19. dubna 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Je to tady kazdy 2. den... Podivej se na skupinu AM,z toho je to jasny a na reci zajice se vybodni, muze ti to 20x projit a po 21. chytnes vola a mas na pruses zadelano.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 7:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spravne muzes jen na to jak rikaji podemnou.ale delam papiry od 16 A1,a mam hondu NSR se 17,5 KW v technicaku..oni na to az tak moc nekoukaj,zvlast n a ty fichtly :-) ale pokud chces jezdit ofiko legalne,tak nemuzes.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 6:45
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Hle taky sem to zjistil až teď a normálně dělám am a vo prázkách a1..Záleží jak daleko a kde budeš jezdit já normalne budu na to jezdeni mezi vesnicema my to staci a kdyz uvidim stat policajty tak zahnu proste je to risk nekdo te nechá nekdo te nepusti zalezi na tobe já to mám na takovy ty prdele, kde to az tak ani nehlidaj nwm jak ty ale muj nazor...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel11296    
Tohle tu dlouuuho nebylo :-P Nemužeš počkej si do 16 jako já a jako všichni fichtlaři.
 
 
Datum: 18. dubna 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
pokud ma tp a je v něm napsany max 45 km/h tak jo
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standartně pouze na 550, případně kdyby měl nějaký novější typ v TP rychlost 45km/h, což není moc časté...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Zdar draci, žvejknul se mi šroub při půlení motoru. Půjde na to něco přivařit obyčejnou elektrodou? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Vem vytahovak nato je to jak normalni vrtak ale zavrtaš ho na opačnou stranu a pak jen to vyšroubuješ a nic vrtat nemusiš :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty šrouby jsou po těch letech jak máslo , jdou krásně odvrtat
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě jo, ale osobně bych to raději zkusil odvrtat...
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Cau lidi potrebuji pomoct je mi 13 roku mam jawu 50/20 a potrebuji udelat predstih aby by byl pro me co nejjednodusi diky moc za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel18636    
postni sem pls ten návod, video není dostupné
 
 
Datum: 11. dubna 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Jo staci uz to startuje dobre diky
 
 
Datum: 21. dubna 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel10693    
 
 
Datum: 20. dubna 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
A jako jak musi pist vyjet to mam oddelat hlavua divat se jestli vyjel 1,6-1,9mm
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jediný co ti můžu poradit je aby sis nastavil odtrh ( mezeru mezi kladívkama přibližně na 0,4mm) a pak toč s motorem po směru hod. ručiček a až se ti začnou kladívka otevírat tak píst musí vyjet 1,6 - 1,9 mm a pak už s vrací dolů...a jestli to bude jinak tak různě natáčej stator s cívkama dokud nedosáhneš těchto hodnot..jestli nejsi jelito tak na to přijdeš sám
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
cau pridira se mi fichtl cim to muze byt? dnes jsem daval nové Těsnění pod hlavu ( tenký plechoví kroužek) mám sníženou hlavu jel jsem to projet a přidíra se to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi snižil hlavu a nesnižil si zaroveň i antidetonační štěrbinu(ledvinku) tak je to tím mužou tam vznikat detonace a samozápaly, štěrbina by měla být cca 1,7 mm
 
 
Datum: 21. dubna 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
čau.. tak skus dat to těsněni pod hlavu pryč a projistotu skontroluj pistni čep, jestli neni něak uvolněn a a skus to projet. pokud by tou hlavou profukovalo tak bys ji musel zabrousit :-) jinak nevim co by s tim mohlo byt
 
 
Datum: 18. dubna 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Martin Jagerský      E-mail:      IP: uživatel7456    
zdarec draci nevíte jak se vyměňuje hřídel na které je uložen spojkový koš u 250/559 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozpůlí se celý motor, pak je hřídel přístupná, jinak vyměnit nejde...jinak jmenuje se to hlavní hřídel
 
 
Datum: 18. dubna 2011 18:49
 
<  830  831  832  833  834  835  836  837  838  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 15:44:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu