slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdravím Draci, mám problém s pinckem, po zařazení 1 a rozjíždění mi nejde do otáček a jakoby se ulije, ale když už se rozjede, tak letí jak střela, jen ten rozjezd mě trápí. Mohlo by to třeba souviset s tím, že jsem dal staré pružinky do spojky, které tu má sesa 3,2 cm a dal ferodovou spojku? Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2015 19:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17963    
Přesná hodnota předstihu vůbec nehraje žádnou roli. Podstatný je mít vše v nějakym správnym výchozím bodu/stavu a vědět že vše je jak má být ...někde v rozumnejch mezích.... to a samý je hladina,karbec atd ... to že ti lícuje hladina neznamená nic ... zjevně je furt vysoká ... a teď je otázkou,jestli je opravdu vysoká ... falešné náznaky bohaté směsi na volnoběh s podobnými zahlceními při přechodu motoru do otáček mohou být předzvěst odcházejícího gufera pod primárem a nebo netěsnost skříně ... muže bejt moc uškrcenej filtrbox ... přicpanej volnoběžnej okruh v karbecu... a zajímavý je,že to zprvu dle barvy svíčky vůbec nepoznáš... mimojiné,jakej je objem motoru? Nemáš třeba 40mm vrtání či víc? Pak je třeba použít menší trysku volnoběhu a nebo provrtat vzdušník. Na průchodnost vzdušníku volnoběhu bych se já zaměřil jako první. Začína v hrdle karbecu tou mosaznou vložkou s minidirkou,vede k volnoběžný trysce a pak pokračuje šikmo nahoru za šoupátku. Spoustu lidí o tý dirce ani neví a přitom dělá hroznou neplechu ....
 
 
Datum: 25. března 2015 19:29
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Stando: tu trysku asi vyměním to je tak jedinný, co tam je původní. Hladina je přesně, aby lícovala s horejškem plováku když ho dám na dno. Volnoběh naplno dotaženej nemám. Každopádně zkusím to ještě jednou vše projít a zkontrolovat. Mě neurazíš, neříkám, že jsem v tom borec, to vůbec ne, nastavím to sice na setiny, ale stejně si potom ještě hraju se statorem, když motor slyším běžet. Každopádně člověk se pořád učí :-) já jsem to taky nastavoval podle těch výlisků, co jsou na motoru, tzv. od oka a pak ještě jen třeba kontrola podle měřáku:-)
 
 
Datum: 25. března 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17963    
Barva svíčky víceméně prozradí bohatost směsi při plném plynu,ale ne na volnoběh. Myslim si že se na volnoběh ulejvá. Buď je vysoko hladina a nebo zacpaný vzdušniky volnoběhu,taky muže bejt rozrejpaná tryska volnoběhu. Volnoběh to drží protože bude víc přitaženej. Když je dobře seřízenej karbec i zapalování tak motor skoro nechcípne na volnoběh i když úplně povolíš šroub volnoběhu... k předstihu - nechci tě urazit,ale znam i lidi,který to měřili na setiny,ale přitom zapalování nastavovali na úplný kraviny a vůbec nevěděli co nastavujou a tak jim to ani nebylo divný... proto řikam zlatý pravidlo - když vim co dělam,tak mi stačí šroubovák a oko vidí ;-)
 
 
Datum: 25. března 2015 13:58
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel17960    
Jawaři: Ptám se proto, že pincky už dělám nějakej ten čas a tohle se mi stalo poprvé, že takhle blbne prostě. To že jsem napsal s těma pružinkama jestli to nesouvisí , tak bylo myšleno, jestli po odmáčknutí spojkové páčky mají pružinky dostatečnou přítlačnou sílu, protože potom jede normálně. Vim asi blbej dotaz, ale mě to prostě tak připadalo. A když máš úchylkoměr a přípravek do kterého ho dáš, tak při sundané hlavě to svedeš ;-) Otáčky drží v pohodě, neklesají když zastavím, dírky v airboxu jsem zaslepil takovými gumovými špunty(obě dvě)ale dělal to ikdyž tam nebyly, filtr jsem tam dal nově koupený.
 
 
Datum: 24. března 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Připadá mi poněkud zvláštní, že člověk, který se ptá na to, jestli pružinky od spojky mohou mít vliv na ulívání, umí nastavit předstih na desetiny mm. ;-) Nicméně bych chybu hledal v bohatosti volnoběžné směsi, tj. dírky v airboxu, čistota vzduch. filtru, hladina karbecu a čistota trysek. Jak se chová volnoběh např. po 10 km jízdy? Drží v pohodě nebo zpomaluje až chcípne?
 
 
Datum: 24. března 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel17960    
To jsem nezkoušel, zkusím to dát na 2mm, obvykle dávám 1,7 mm
 
 
Datum: 24. března 2015 10:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Co malinko vetsi predstih okolo 2mm?
 
 
Datum: 24. března 2015 8:57
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel17959    
mam trysku 68 a jehlu mam na druhym zarezu zhora zkousel jsem i se 3 ale rozdil jsem nejak nevidel. hladina je sestelovana tak aby licovala s plovakem kdyz ho ponorim. podle stranek na jawa50
 
 
Datum: 24. března 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Osobne bych skusil dat niz jehlu pojede to min ale nebide to kuckat....hladina je ok?
 
 
Datum: 23. března 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Trisky mas jaky?
 
 
Datum: 23. března 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Jasně, že přeplavím, ale on to dělá pořád ikdyž na něm hodinu třeba jezdím.
 
 
Datum: 23. března 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
A než ho nastartuješ, přeplaviš plovakovku?
 
 
Datum: 23. března 2015 21:34
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Hele svíčka je cihlová prostě jak má být
 
 
Datum: 23. března 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Tim to nebude ...jakou barvu ma svicka?
 
 
Datum: 23. března 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: Zdena      IP: uživatel17957    
Ahojte, prosím nevím jsi rady, jak na babettě 207 stáhnout z kliky spojkový buben. Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 21:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Bud na to primo urcenym srahovakem ..vyrabi ho tk moto...anebo nahulvata obyc stahovakem...nechast tam ten silnej buben a3 srouby a vytocist jen ten prostredni 8 s velkou hlavou ..a za buben trnes stahovakem
 
 
Datum: 23. března 2015 21:00
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chlapi.Chystám se dělat motor na mé 350/639.A chtěl bych si tam dát písty značky Almet a křoužky značky Buzuluk.Jenže nevím kde je sehnat.Njejich stránkách obchod není.Pokud někdo víte kde se dají koupit napište mi odkaz díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buzuluk Komárov u Hořovic vyrábělo do nedávna nevím co teť. Skus na internetu nebo ti to můžu zjistit. V případě zájmu dej vědět nebo se zeptám u nás v krámu na moto.
 
 
Datum: 28. března 2015 21:04
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Buzuluk normálně funguje a kroužky vyrábí. Bral jsem od nich minulej rok kroužky na Husaberg. Kroužky se poptávájí u Buzuluku po mailu nebo po telefonu, musíš ale znát přesně rozměry.
 
 
Datum: 24. března 2015 9:01
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. března 2015 23:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Vzhledem k tomu ze tyto fabriky zkrachovaly do roku 95 tak asi jen pisty z ahry hradec kralove a krouzky ktere vubec sezenes ...ahra je nastupnicky podnik almetu
 
 
Datum: 23. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
Čau už je to celkem dlouho co jsem ze sousedem řešil použití tyrystoru z babetty 207 na pincka ale nějak sem se k tomu nedostal a teď bych chtěl vědět:-Půjde to vážně použít a nakreslil by mi někdo nějaké schéma na zapojení ? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17963    
Z čistě laického pohledu - ano - když to tam dobastlíš tak jak to má bejt (zapal.pól z babety) i se snímačem a asi nějaky magnetem (?) kterej bude na rotoru snímanej,tak už jen logicky dopojíš zapalovací cívku,snímač a kostru do tyristoru(GYT?),eventuelně z tyristoru na indučku jeden kabel a kostru tak jak to má bejt na tý či oný babetě (207?) Schémata najdeš na sesa-moto.cz v sekci minulost... ale asi moc možností zapojení nebude ;-) zbytek jako pio...světla se nemění,kabel na chcípání se na indučce nemění,kdyby se dopojoval do tyristoru,tak asi logicky na živej vodič,takže asi na kontakt ze zapalovacího polu... nejsem odbornik,vim že na babetě je dvojí zapojení a to buď s indučkou a nebo bez,jestli sem to nějak pomíchal nějak dohromady tak soráč...
 
 
Datum: 25. března 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: kovariceek      IP: uživatel17958    
Ahoj ano jde to použít a není to až tak složité
 
 
Datum: 23. března 2015 21:53
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Zdar draci mám dotaz k ČZ 175/477. Mám problém s převodovkou jednou mi spadl řetěz nacpall jse k přepážce u zapalování a tím se ohoblovala převodovka (ještě nevím jaké kolečko nerozdělával jsem to). A tak jse chci zeptat jestli je možné že to udělala nevymezená vůle převodovky. A také jse chci zeptat jestli bych v domácích podmínkách dokázal vyvrtat závit pro trysku oilmasteru do kartrů bez této díry. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 0:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Kdyz to radilo tak predloha az tak blbe vymezena nebyla....a zavit by mel jit v poho udelat....osobne bych dal vicko nad plovak z califa ale delej jak umis tusim ze tam je 7 zavit takze vybaveni pak uz moc nepouzijes .,,
 
 
Datum: 23. března 2015 0:30
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      E-mail:      IP: uživatel16118    
Zdravim draci , nevite nekdo nahodou jaka je matka na retezovem kolecku (jde mi o zavit) u yamahy xt 600 rv.1990 (posledni tip bez starteru) PS: omlouvam se ze to sem nepatri. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2015 15:54
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17653    
Zdravim, mam stadiona s11 a potýkam se s problémem zapalování.Mam nová kladívka, zapal. cívku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_civka_stadion.html ,fajfku,kondík,kabeláž..snad všechno.Odtrh a předstih seřízen.Ovšem staďák pořád škube.Znovu jsem nastavil odtrh, předstih,zkontroloval jestli se klínek co zajišťuje magneto neuvolnil ale vše bylo ok.Poté mě napadlo změřit odpor mezi rozepnutými kladívky. Naměřil jsem 1.2 ohmu tak mě napadlo jestli se kladívko nedotýká kostry.Opět vše bylo ok.Zjistil jsem že zap. cívka má tři vývody.Jeden na svíčku,druhej na kladívko a třetí byl ukostřenej.Tak mě napadlo že obvod se uzavírá krz ten třetí vývod.Odpájel jsem ho a připojil ho taky na kladívko.Jenže teď to jiskru nehodí úbec. Přitom když dam do fajfky prst a šlapnu tak to kopne hodně slušně.Zkoušel jsem jinou svíčku přesto že ta původní byla nová a nic se nezměnilo.A teď babo raď :-D ...já už fakt nevim...asi to budu muset předělat na vekou cívku,ale to se mi moc nechce.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 3:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
A dokazes rict kolik je presne predstih ?
 
 
Datum: 23. března 2015 3:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Ta inducka nic moc logicky je ta zalita v plastu lepsi...asi jsi to zkousel ale co svicka pred smrti..jmenovite po ni kdyz to kope ...jinak na todle zapalko patri neodrusena fajfka
 
 
Datum: 23. března 2015 3:57
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17653    
Aha,díky dobře,vrhnu se na to
 
 
Datum: 22. března 2015 13:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
když chceš měřit odpor rozepnutého kladívka, musíš mít odpojenou cívku a můžeš mít odpojený i kondenzátor. ten odpájený vývod zase připájej zpět. zkus hledat i jinde, třeba v zásobování palivem,...
 
 
Datum: 22. března 2015 13:03
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, potřebuju radu ohledně pincka (21) před rokem sem dělal generálku ale spíš jen ložiska a gufera klika byla vpohodě a na výbrus to ještě moc nebylo, jen sem vyměnil kroužky. všechno šlapalo jak má, ale po 2 měsících jako na potvoru mi spadla pružina co je u startovačky tak sem rozpulil a složil a motor táhl pěkně ale nechtělo to zaboha držet volnoběh ale neřešil sem to, tedka sem si tam udělal výbrus s tím že už to skoro nemělo tlak tak pomály zajíždím mám takm asi 65km ale motor mi jakoby vynechává, škube ale jen třeba při rozjezdu kdy má zápřah nebo když jedu do kopca (jeden škubanec za 3 metry) a navíc mi to nechce držet volnoběh taky a blbě startuje ale to vpohodě roztláčím. nevíte čím by to mohlo být že to škube a nedrží volnoběh? svíčka tmavě hnědá, jehla na druhém zářezu (na 3. se uchlastává) mažu 1:25 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 15:46
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
a co někde falešné přisávání vzduchu,mezi kartry,přes gufera,hlava válec blok, válec karburátor?
 
 
Datum: 28. března 2015 15:46
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Na karburaci jsi koukal? Zaměřil bych se proč to nechce držet volnoběh. Možná nízká hladina nebo karbec rozdělat a opatrně drátkem prošťourat všechny ty dírky co tam jsou
 
 
Datum: 26. března 2015 19:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Clovek by rek ze to mas chudy jen ta svicka klame
 
 
Datum: 23. března 2015 3:50
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel13436    
Zdar, nemate nekdo foto mustanga 1970 v cervene barve? Nachazim jenom tu bilou, ja mam dle tp origo cervenou, par fotek jsem nasel ale potreboval bych detailnejsi. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2015 10:11
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Potřebuju poradit ohledně mazání(směs) Jawa 555.Koupil jsem 5l 100 oktan. benzínu a nevím kolik nalejt oleje.V těch poměrech se moc nevyznam,vždy jsem to míchal od oka. :-) Prosim vás kolik nalejt oleje do 5l benzínu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Ááá pan stooktan ... a co z druhý strany na to jít ... když dáš decku oleje na 5L benzínu tak je to 1:50 ,do deseti litrů dvě deci a když dáš 3 deci na 10litrů tak je to 1:33 ... takže na 5L benzínu při poměru 1:33 vychází deci a půl oleje tzn150ml neboli 3 velký půldecový panáky ... to bych chtěl vidět kolik je ten poměr od oka ...
 
 
Datum: 20. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
co nechápeš na poměru?? když chceš 1:33, tak to znamená, že dáš jeden díl oleje na 33 dílů benzínu... tzn. 1l oleje na 33l benzínu; 1ml oleje na 33ml benzínu; jedna decka oleje na 33 deci benzínu atakdálatakdál... tak zapoj hlavu a vypočti si, kolik oleje potřebuješ na 5l...
 
 
Datum: 20. března 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel17953    
Zdravim prosim jak zmerim civky zapalovani jawa 21 a jake hodnoty by meli mit diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 13:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Jestli myslíš pól a ne indukční cívku... Začni tím že změříš zda nemají průraz na kostru... odletuješ přikostřený drát a změříš odpor mezi kostrou pólu a jedním z drátů vinutí. Pokud odpor není "nekonečný" je cívka kaput. Pokud je OK, tak přiletuj zpět :-)
 
 
Datum: 23. března 2015 13:56
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel17952    
ahoj seso cez vikend som poslal obiednavku ale nič my na email neprišlo tak neviem ako som stím na tom či ste ju dostali odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 15:08
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel7978    
Čest soudruzi,potřeboval bych poradit jak velkou vyvrtat do kovové tyčky díru abych do ní mohl udělat vnitřní závit pro šroubek M6 nejdes si jist jestli ta díra nemá být trošku menší :-) Díky za odpově´d :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Pravdu má ten Pepa :-)
 
 
Datum: 20. března 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Vzdy se nasobi 0,8 a dostanes prumer vrtaku...pro tebe plati 6krat 0,8tj vrtak 4,8..kdyz das 5 prd se stane
 
 
Datum: 20. března 2015 13:57
 
 
 
 
Jméno: pionirmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar pioníři,prosím o radu nedávno jsem jel se svím strojem jawa 20 za jízdy mi vyskočila rychlost a už tam nešlo nic zařadit.Kvalty tam šly ale jako by tam byl furt neutrál.Prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 20:52
 
 
 
 
Jméno: pionirmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi tak to byla pružinka v automatu.
 
 
Datum: 23. března 2015 20:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Minuly rok jsem tu me 638 s odelenou spojkou od hridela prevodovky ....jinak zkouset ale vypada to na puleni tak zvaz zda to das sam anebo to radej das nekomu
 
 
Datum: 20. března 2015 14:03
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
To se mi taky jednou stalo. :-D Strhly se mi zuby řetězového kolečka co jdou na hřídel. :-D
 
 
Datum: 20. března 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
A neutrhly se ti zuby pod rozetkou v motoru? Jinak půlit,to jinak nezjistíš.
 
 
Datum: 20. března 2015 6:45
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Ať tak jako tak, budeš to muset rozpůlit. myslím že bude vysypaná pružina automatu.
 
 
Datum: 19. března 2015 21:50
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, jaký bude lepší píst do teréního fíka při úpravě 2K dle jawy 05, (Výf. 28,5, Sání54,69) jednokruh či dvoukruh ??? Primár origo, sekundár bude 11 - 13/65. Radši bych tam nechal dvoukruh at to něco vydží, budu to mít na odreagování do lesa na drapákách. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Souhlasím. Bacha kde je druhej zámek ...
 
 
Datum: 20. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Myslím, že jsi si odpověděl sám.
 
 
Datum: 19. března 2015 20:07
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) jawa 555.Dnes jsem na zkoušku koupil 100 oktan,hned jsem natankoval a vyzazil,ale moc daleko jsem nedojel cca 150m a motorka začla chcípat.Jiskra je v pohodě ,ale vždy se uchčije svíčka,očistim a zese se po cca150m uchčije.Máte někdo nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 4:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Jednu vyhodu ten benzin mel pokut to zas nezmenili a to ze v nem nebyli bio s.... takze tolik nerezla nadrz...ale mohlo se to zmenit porad patrim k lidem co zazili special ...stryc mi dal. 15 lety beno co vidojil ze skodovky kdyz presedlal na japonce a hle motorovka a cz 477 si jen vrni
 
 
Datum: 23. března 2015 4:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
V tom případě ti to mužeme jen přát ;-) a přeju ti,aby to nebylo jen placebo... tady ta teorie totiž platí víc než dobře.. to jedině že by to barvivo při hoření víc hřálo ...
 
 
Datum: 20. března 2015 18:38
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Tak jsem snížil hladinu na plováku a trochu změnil odtrh a motorka jede na 100%.A ještě k tomu 100 oktanu,teorie je sice dobrá,ale praxe je vždy lepší.
 
 
Datum: 20. března 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Proste ti prestal tesnit plovak ve vicku ci se dostal bordel do plovakocky a drzi ti plovak dole...jinak k benzinu uvidis...
 
 
Datum: 20. března 2015 14:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To víš Stando, spousta lidí si furt myslí že čím víc oktanů tím víc výkonu (čim víc pruhů tím víc adidas)
 
 
Datum: 20. března 2015 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Benzínem to nebude,je to furt jeden ten a samej benzín jen je sportovně obarven. Jinak stooktan na 555 je asi úplně maximální blbost,j555 má kompresní poměr tak 6,5:1 ... to by možná jelo ještě na dřevoplyn :-D stooktan je pro kompresní poměry nad 10,5 : 1 ... jinak nemá využití
 
 
Datum: 20. března 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Co třeba ten 100 vypustit a nalejt normální 95? :-D
 
 
Datum: 20. března 2015 6:27
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Karbec jsem 2x čistil a odtrh a předstih je ok.
 
 
Datum: 19. března 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Čau nejprvé si vyčisťi karburátor.když to nepomůže,tak si zkontroluj odtrh+předstich ;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Zkoušel jsem ho taky (tedy Vervu myslim 98oktanu) ale žádný rozdíl jsem nepoznal(výkonový). Mě to jelo vpoho. Ale myslím že to není to správný ořechový větší teplota, tudíš dříve nový výbrus. Měl jsem tam tedy (kalený) píst takže to teplo lépe snesl. Na normální bych to nezkoušel. Podle mého zbytečně vyhozený peníze ten benzín je do aut. Doufám že nebudu ukamenován
 
 
Datum: 19. března 2015 20:17
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj SESO !!! Máš na skladě tuto pneu ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/enduro_pneu_2_75_16.html\\\\r\\\\nPotřeboval bych vědět výšku vzorku ?\\\\r\\\\nDíky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2015 23:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku nemam,, sice je pekna guma ale ja jsem prodal jednu za rok,tak to ani neberu ale jsem schopny ji mit v pondeli na skalde,, ale musi se objednat do odpoledne,, jinak co si pamatuji asi tak 0,5mm :-) ale to uz je doba ++
 
 
Datum: 18. března 2015 23:43
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/enduro_pneu_2_75_16.html
 
 
Datum: 18. března 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj jaký je lepší automat u fichtla na výdrž s plíškovou pružinkou nebo s normál pružinkami který je lepší který byste použili ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Dej tam hlavně ten,kterej tam patří ;-) jedno provedení je určitě z ouzkýho motoru ... (555,05)
 
 
Datum: 20. března 2015 6:42
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, je pravda že ferodová spojka za mokra (v oleji) oproti korku víc klouže? Nebo je to blbost a ferodo prostě ,,neprokluzuje" ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 19. března 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to přesně jak napsal standa v prvním přízpěvku. Ferodo lamely víc vydrží a pokud je spojka dobře seřízená, tak nekloužou i když dostanou víc zabrat ;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4861    
Jasně,ferodo lamela ti zničila převodovku :-D To byla asi chyba někde jinde ne;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17948    
Mel jsem 555s ferodem spojce nic nebylo ale predloha byla bez zubu
 
 
Datum: 19. března 2015 8:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Korky maji vetsi soucintel treni nez ferodo. Ale zase ma spoustu nevyhod. Ale to te zacne zajimat az s naslapanym motorem a mensim primarem. Na seriaka jsou ferodo lamely super. Vydrzi dlouho a fungujou.
 
 
Datum: 19. března 2015 0:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Ferodo lamely se používaj protože víc udržej a víc vydržej,tak co myslíš ??? Ovšem je realitou,že se stává některý zdejším "odborníkům" že jim ferodo kloužou či nevypínají. Předeslal bych,že při montáži lamel normálně uvažujícím člověkem se to stát nemůže a vše chodí na 100% a ani jako nové netahnou - hned naplno vypínají. Já mám s těma lamelama perfektní zkušenost,mužu jen doporučit. Olej nejlevnější převodový PP80 (Trans 80).
 
 
Datum: 18. března 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: jagi      IP: uživatel17947    
zdar mám dotaz jakej je rozměr pneu na babetu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2015 8:18
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
2,50 mám na zadku a v poho..........přední 2,25
 
 
Datum: 19. března 2015 8:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
2,25 Sirsi ani nezkousej nejni to mozny narvat na rafek...
 
 
Datum: 18. března 2015 12:58
 
<  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 18:21:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu