Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravíčko,obracím se na Vás s dotazem.Dávám pro přítelkyni dohromady dvacítku,válec je v pohodě (z fichtla co jezdil krásně) gufera,ložiska OK,karbec čistej a seštelovanej,ale fichtl netahne..na jedničku jakž takž jo,v půlce otáček se probere a v úplně vysokejch zas nejede..a dvojka se rozjede jen z mírného kopce,po rovině skoro ne.Nejspíš to bude předstihem,ale nevím,jestli malým nebo velkým?Svíčka má ale správnou cihlovou barvu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 20:05
 časování je,kdy se směs nasaje a ''vyfoukne kouř'' a předstih je ředstih  já si s tím hrál asi hodinku,a vyladil sem to tak,že to jede aspoň takhle..A než bych to zase rozladil,radši jsem se zeptal,protože si už nepamatuju jaký znaky má malej a velkej předstih
Datum: 28. dubna 2011 20:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Tak si s tím pohraj a uvidíš. Ale asi to bude špatný časování, takže předstih
Datum: 28. dubna 2011 19:12
 podle mě je to malým předstihem.. zkus ho dát větší.. když to už vůbec nepojede tak je to velkým předstihem a zmenši ho ale já dávám tak 80% malýmu předstihu..
Datum: 28. dubna 2011 7:08
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 zdar a slavu jawe .... jenom se pripominam ohledne BANana - Radek bude vedet ...
dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 22:57
 obrad se na kolecka,, on je tu sef,, pokud on nepomuze,, tak nevim kdy se ktomu prokouzu,, ma daleko prednostnejsi resty
Datum: 27. dubna 2011 22:57
 Čau chlapi, mám jawu 20 a nejde mi řadit s 3 na nižší převodový stupen, naopak mi to jde. Když párkrát zkusím podřadit, tak nakonec tam nižší stupen skočí. Prosím o radu čím by to mohlo být. Děkuju moc za případné odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 7:10
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jak píše dandik.. taky to může být ohlá vidlička řazení nebo něco..
Datum: 28. dubna 2011 7:10
 Nejpise mas shoblovane zuby na tom radicim mechanismu... muze byt i chyba ve spojce.. skus postelovat
Datum: 27. dubna 2011 21:25
Jméno: honzí
IP: uživatel10429
 čau draci scháním nejakou jawu 250 (353) chtěl bych jí i s přepsatrelnwëjma papírama našel sem si jednu ale automati a nevim přesně co to jako je automatik je to automat nebo co ??? A kdyby jste byli tak hodní jestli by jste mi nenapsali nějkaej odkaz kterou si myslíte ža by byla dobrá a i za příznivou cenu příznivá cena je pro mě 10 000 až 14 000.
Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 20:39
Jméno: pepa
IP: uživatel11631
 jj ta mašina je za ti peníze parádní horší je pokud se ti vysere ale jinak je to frajeřina kterou bi bylo na tuning škoda táta měl 350 .....nvm sem jen fanda ale automatik je mazec stroj ale jak říká muj tatka už ve své době na tu spojku nic nebylo ..jako nd tak ti držím palce at šlape
Datum: 01. května 2011 20:39
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Přesně jak řéká kolečko
Datum: 28. dubna 2011 19:07
 Je to pouze automatická spojka, ne převodovka...
Datum: 27. dubna 2011 22:19
Jméno: honzí
IP: uživatel10429
 ok dík
Datum: 27. dubna 2011 20:49
 řekl bych že to má automatickou spojku.z doslechu mototechny jsem slyšel že se to furt sralo....
Datum: 27. dubna 2011 20:47
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ano ta jawa 250 automatik je autom který funguje na principu že to samo řadí a rozjíždíše tx akorát přidáš plyn a toť vše
Datum: 27. dubna 2011 20:43
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Zdarec chlapi mam blbej dotaz jsou stejny plechy na 05 a na 20 nebo 21? myslim ten protahlej zadek a revmaplechy jestli jsou stejny a řiditky jsou stejne jak na 555? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 16:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 za patnáct stovek bych ho nebral... rok zpátky jsem koupil za 1500Kč jednadvácu s TP, teď mam možnost koupit jednadvácu s TP za litra... za 1500Kč to nekupuj,,,seženeš lepší
Datum: 28. dubna 2011 16:52
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 takovej srot bych koupil max za 500 bez ohledu na stav motoru
Datum: 28. dubna 2011 14:03
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 preklep patri tam 1500 kč
Datum: 27. dubna 2011 22:06
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 jak sem psal zitra posle dalsi fotky tak je sem jeste dam, tak se na to prosim mrknite a napiste zatim diky moc on za to chce 15000
Datum: 27. dubna 2011 22:05
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 podivejte se prosim na tu fotku, nic o te motorce nevim prej udajne je motor z 05 vsazen do typu 21 nebo co, ale jelikoz se v tom nevyznam tak se ptam, chci ji koupit, tak navrhnite jakou cenu byste za ni dali, motor pry udajne dobre jezdi a je po vymene lamel http://jezekondra.rajce.idnes.cz/50_05/#Fotografie266.jpg dalsi fotku sem pridam zitra az mi ji posle
Datum: 27. dubna 2011 21:56
 pokud chce za tohle 1500 tak to bych teda nebral toje teda celkem dost
Datum: 27. dubna 2011 21:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sakra to jsou chyby... ten prolis s Y,,, asi bych už měl jít spát  ... jinak osobně bych za to dal tak těch 500, max 1000Kč jak píše postul
Datum: 27. dubna 2011 21:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ta fotka je dost mizerná, takže typ motoru moc nedokážu rozluštit, každopádně prolys nad šroubem nevidim, takže by to měl bejt blatník z 21, a jednadváce nasvědčuje i kryt prsíček /konkrétně ten věšák na něm)...řidítka a kola taky nejsou nulapětkový, takže podvozej je na 90% 21 (či předělaná 20), motor z kvality fotky nepoznam
Datum: 27. dubna 2011 21:03
 500-1000 kč
Datum: 27. dubna 2011 21:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 typ plechařiny (přední, zadní blatník,..), řidítka, vejfuk je potřeba zjistit dle roku výroby, protože dost možností... jinak 05 má zadní blatník jinačí v tom, že má prolis nad nalejvacim šroubem oleje do převodovky a protože má jinak řešený vypínání spojky, není na levé straně výkroj nad motorem, jako je tomu u 20,21 ... přední blatník by měl být snad stejnej, ovšem první 05 měli blatník jako 555
Datum: 27. dubna 2011 20:05
 novější 2O tky a 21 myslím ze to bylo od roku 1971 měli zadní kryt novější a bez tech hlinikových linek a revmaplechy jak u 05 tak u 20 jsou stejny ale řidítka na 21 urcite ne tam jse to měnilo nekolik tipu a na 20 to nevím tam bylo taky vic typu aspon myslím ale na 05 bych řekl že jsou jak na 555
Datum: 27. dubna 2011 19:29
Jméno: Vachy
IP: uživatel10634
 čus máte stouto helmou zkušenosti?vydrží nebo je to šunt? dík\r\nhttp://www.minibike-minicross.cz/eshop/prilby-a-chranice/prilby-krosove/prilby-krosove-red-bull/prilby-krosove-red-bull/46-helma-krosova-red-bull-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 7:12
 spadneš*
Datum: 28. dubna 2011 7:12
 noo vypadá to jako docela dobrej zmetek.. soadneš, ťukneš do té helmy a máš ji na půlky..
Datum: 28. dubna 2011 7:12
Jméno: kukač
IP: uživatel6155
 čau nechci tě od ní odhánět ale kámoš si ji koupil a jednou spadl a urvalo se mu to ve předu.Takže bych to nebral.
Datum: 28. dubna 2011 6:21
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar koupil sem klikovku ale zjistil sem že ji měl v motoru kde měl zadřené ložiska na klice , půjde použít ? necinká
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:45
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 mám složenou jen převodovku takže to asi rozpůlim znova kliku mu vrátím protože tam stejně vypadává futro s ojnice a koupím novou tady na fichtlkrámku
Datum: 28. dubna 2011 18:45
 když už jsi to složil tak to nech, bud to pojede, nebo ne. jestli se mu zadřely ložiska , tak to nebylo asi pořádně namazaný a možná že klika půjde do háje.vyzkoušej a uvidíš
Datum: 28. dubna 2011 17:56
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 postule to bych snad poznal ne ? Převodovku už sem složil ja už asi chcípnu jestli je ta klikovka v háji
Datum: 27. dubna 2011 22:15
 aby neměla protočené čepy
Datum: 27. dubna 2011 20:44
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak to bych neryskoval může bejt načatá dost tšžko to poznáš. Nemusí mít vůle.
Datum: 27. dubna 2011 19:50
 Jo pújde..
Datum: 27. dubna 2011 16:33
 Zdař, už má někdo odtud, chromovej pístní kroužek na svým "závoďákuů? Jak to s ním jede, a jak dlouho vydrží opproti litinovýmu kroužku? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel11628
 Pravděpodobně to bylo rukama,ale já měl s kladívkama neutále nějaký problémy   Strčil sem tam Vape a najednou to bylo pecka,motor se fajn vytáčel,byl živej a nechal se sakra daleko přetočit,prostě paráda.
Datum: 30. dubna 2011 12:39
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Mně kladívka odklapaly 9400ot/min, po výměně za VAPE se nic nezměnilo. "Jen" že se o zapalování nemusím absolutně starat. Ale to bohatě stačí... .)
Datum: 29. dubna 2011 17:18
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa- protikužel mam 150 a vyletovku 10-16mm  . koleno 28,
Datum: 28. dubna 2011 21:39
 mám to vytisknuté a pod sklem
Datum: 28. dubna 2011 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel4921
Datum: 28. dubna 2011 21:04
 stando jednou jsi tady popisoval svou nejlepší seriovku,míry a vzdálenosti kanálů.tím jsem se řídil tohle z toho vzešlo.do benzínu jsme ještě přidali zvyšovač oktanů.
Datum: 28. dubna 2011 20:16
 Stando díky moc  ....pája : neposlal bys mi ho na mejla??
Datum: 28. dubna 2011 20:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam navrh vyfuku, a je to i ten co jezdím, posílal mi ho standa
Datum: 28. dubna 2011 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel4921
 Postul: Kterej muj seriovej válec jsi měl na mysli?mám jich vícero. Pokud máš vše origo a vrtání 41.5 a letí ti to 85 tak gratuluju,je to fakt úspěch donutit něco seriovýho točit přes 8 tisíc na trojku! Mě každej válec končil s origo příslušenstvim na 7800-8000 a víc ani ťuk,s použitím "lepšího" origo karbecu a upravenýho "origo" výfuku jsem se nejdál dostal s CU a to na 8300 na trojku,ale bylo to spíš nějak náhodou,vlhkym vzduchem,tvrdejma gumama a nebo nevim....rada nad zlato....VAPE je zázrak! U mě Vape udělalo ohromnej krok dopředu a to jsem to jen letmo nastavil v DU(nevim proč mam rysku na opačný straně  )...Vape mě nakoplo přesně za tu blbou hranici 8 tisíc a najednou to šlo i s origo upravenym vejfukem a karbecem......po zbrklém ladění karburátoru a výfuku se to opět zadřelo a rozletělo....opět zapeklý nad vejfukem  Ale je něco neskutečnýho zakousnout motor při opravdu vysoký rychlosti....člověk si připadá,že bojuje o život   ........Dachl: vejfuk vydlabej a vyčisti na holej plech(jde to fakt blbě zbavit se zbytků od bodování první přepážky),protikužel udělej dlouhej asi 18cm,na něj navař ještě 5-6cm vysokej středovej díl(a někde ve středovym dílu a naproti tomu v plášti výfuku udělat dirku na uchycení třeba šroubem a zafixování polohy kuželu,případně dovnitř navařit nízkou matičku-to je na tobě)....výletovka je alchymie,ale když má aspon 12cm dýlku (průměr 15mm) tak to funguje....podle toho jestli potřebuješ tlumení a nebo ne se dá hejbat s dýlkou výletovky.....tlumení je ještě větší alchymie....hodně štěstí  Mam takovej polotlumenej,polofunkční,polodladěnej,polorezavej polotovar tohohle výfuku a na Cestovce fungoval perfektně.....důležitá informace nakonec! Je nutný použít původní starý nepotlučený vypálený koleno s vnitřnim průměrem 26mm!! Nový kolena nejsou vůbec dobrý!
Datum: 28. dubna 2011 17:54
 skus se držet rozměrů co ti dal Stejsky k tomu
Datum: 28. dubna 2011 15:43
 Díky moc hej  ....vyrobím si to .. ale bude to s těma rozměrama dost náročný, lebo sem si takhle s výfukem nikdy nehrál.....jinak ten válec http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html nedoporučil bys mi, tak nějak pŕibližný rozměry? Při nejhorším se zeptám samotného stejskyho.
Datum: 28. dubna 2011 7:51
 čau není to nějak málo že jsem se seriovym pinckem jel 71,4 Kmh? měřeno gps.
Datum: 27. dubna 2011 22:35
 dachl21: protikužel vypadá jednoduše uvnitř výfuku uděláš ntrychtýr a na něm navařená trubička tahle to má na závodní stadáku páč musí být vzhled výfuku origo nemuže být třeba hikone.výkon to zvedne odost ale musíš si pohrát s délkou výletové trubičky a s délkou trychtýru a vzdálenosti od konce výfuku záleží jak máš upravený válec jinak to mužeš taky pěkně udusit a nepojede to vubec. jinak mě pinckek co s ním jezdím fichtl cupy jede na 12zub po rovině 90 jak vám,mám válec vlastní výroby žádnej kupovanej to není ono lepší je si tu práci s tím vychutnat.
Datum: 27. dubna 2011 22:06
 jako kdybys dal do origo laufu pul hikone hlavně ten konec s výletovkou,možná by trochu pomohlo vykuchat doutník ale to by ho byla škoda
Datum: 27. dubna 2011 22:01
 Abych aspoň pŕibližně věděl jak to vypadá..pak bych si to doma urobil.
Datum: 27. dubna 2011 21:47
 jak to myslíš protikužel?? Já tomu zas tak nerozumim...neměl bys nějakej nákres, nebo fotku??
Datum: 27. dubna 2011 21:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 narvtanni nepomuže, strč do origo protikužel jako já
Datum: 27. dubna 2011 21:43
 No právěže sem honič výkonu...ladim všeljak, ale víc už z toho nevymáčknu.....nějakej lepši vejfuk bych tam dal..jenže to mám všecko orifo až na ten válec, po renovaci a je v tom 12 000...s rezonancnim vejfukem uz by to nebylo vzhledove vono...tak nemaate někdo nějakej nápad jak vylepšit origo vejfuk?? Pŕemejšlel sem vrtat do tlumiče,,,ale to mi pak připadalo jako blbost...
Datum: 27. dubna 2011 21:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dachl21- brzdí tě výfuk, ale pokud nejsi honič max výkonu je seriový nej, ale se zprávně odladěnym rezonančákem mi cu dava s 11 zubim primarem a 12zubim sekundárem 70 do kopce 80 z kopce s terenim rámem a drapakama , s 14 sekundárem jedu 85 z kopce a 78 do kopce, ale už mě dost brzdí drapce... a co vy ostatní?
Datum: 27. dubna 2011 20:55
 Já sem pouze chtěl vyzkoušet, a poznat rozdíl mezi tímto a originálním kroužkem...závody s tím rozhodně nejezdím, takže ten válec se zas tak razantné s tím tuning kroužkem opotřebovávat nebude...něco jinýho by bylo kdybych jezdil závody, to bych pak jak ty řikáś měnil raději krouźek po každým závodě, než dělat výbrus.
Datum: 27. dubna 2011 19:51
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud mas tak velky vyfuk. kanal, ze se ti origo krouzky likvidujou a prd vydrzej, tak OK. Ale pocitej s vetsim opotrebenim valce. Radsi budu po kazdym zavode menit krouzek, nez kady 3. zavod delat vybrus. (Pokud se teda bavime o original vlozce)
Datum: 27. dubna 2011 19:45
 Ale i tak je to dost dobrej výsledek.
Datum: 27. dubna 2011 19:00
 podle mě se to jen ,,sešlo,,
Datum: 27. dubna 2011 18:59
 Fíha, to ti jede líp jak mě....já mám stejskyho CÚ, vrtání 38.25, výfuk, karbec originál, 13z a max 78....uvidíme co to udělá jeśtě s tímto kroužkem
Datum: 27. dubna 2011 18:51
 vrtání 41,5mm,válec dle standovy seriovky,hikone,13z a v max přes 85kmh.jede to jako prase.určitě to stojí za to
Datum: 27. dubna 2011 18:40
 Tak hlavní rozdíl oproti litinovýmu by měl bejt v životnosti.
Datum: 27. dubna 2011 18:03
Datum: 27. dubna 2011 17:54
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 ... a je ten kroužek litinovej, nebo ocel? Ocel by měla dovolit širší kanál.
Datum: 27. dubna 2011 17:46
Jméno: m
IP: uživatel2942
 zdarec draci, kolik je průměr nýtku co drží štítek u Jawa 20? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 20:01
Jméno: m
IP: uživatel2942
 dík moc
Datum: 27. dubna 2011 20:01
 Nejsem si jistý, ale průměr nýtu na štítek by měl být 3x6 ?.
Datum: 27. dubna 2011 15:04
 Nehází mi to vůbec jiskru a nevim co s tím poradte prosím???Vše jsem vyčistil odmastil,nechal jsem tam jenom zapalovací cívku na statoru seřídil vzdálenost od rotoru.Kabel od kladífka vedu na 15 na indukční cívku.Odtud kostra nahoru do světla kde jsem spojil dva černý kabely.seřídil jsem odrh a zkoušel vyměnit indukční cívku a vůbec nic.Nechá se nějak proměřit indučka??Když vezmu multimetr jeden kabel dám na kostru a ten druhý at připojim kamkoliv tak mi to íská jako že to je vše spojený.To by asi nemělo??Opravdu nevim aporadte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 20:08
Jméno: m
IP: uživatel2942
 zkrat v budce.......
Datum: 30. dubna 2011 20:08
 A čim to bylo?
Datum: 27. dubna 2011 14:39
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 Už to háááááááááže díky moc všem
Datum: 27. dubna 2011 14:32
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 dobrá jdu to zkusit a dík
Datum: 27. dubna 2011 12:33
 ten sklouží jen pro vypínání motoru a to si myslim že teď zrovna nepotřebuješ  jeho odpojením vyloučíš chyby zapojení v masce, pro chod zapalování ale neni důležitej..
Datum: 27. dubna 2011 12:29
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 dobř takže od kladívka na 15 na cívku a na cívce 1 na kostru a z toho vede kabel nahoru do vypínače tak ten nemam zapojovat???
Datum: 27. dubna 2011 12:24
 kabel od kladívka na 15 indukčky a 1 indukčky ukostřit, nic víc nezapojovat, nastavit odtrh, předstih teď neni důležitej, a měla by házet jiskru, jestli ne, tak postupně vylučuj možnosti (vyměnit dráty, zkontrolovat izolaci kladívka, atd.)
Datum: 27. dubna 2011 12:11
 Izolači podložky na kladívku si miontoval ve správném pořadí?
Datum: 27. dubna 2011 12:10
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 pardon kabel od kladívka vedu na 1 na cívku a i tak to nedává nic
Datum: 27. dubna 2011 12:06
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 to jsem udělal a nic
Datum: 27. dubna 2011 12:03
Jméno: m
IP: uživatel2942
 tak ty dva černý dráty zkus rozpojit... je možný, že to máš zkratovaný.
Datum: 27. dubna 2011 11:56
Jméno: Michal
IP: uživatel11614
 Cau mame problem udelali sme na babete generalku motoru ale nechce hazet jiskru pri nizkych otačkach... indučku mame novou a kabely taky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 7:06
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 může bejt někde špatnej kontakt, málo utáhlá fajfka, špatná svíčka..
Datum: 28. dubna 2011 7:06
Jméno: martin
IP: uživatel4728
 cau jaky mate osvedceny a vykonny casovani vyfuku a sani do terenu,klidne i vyfuk s pomocnyma oknama. Poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 20:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa- pisnu ti na mejl
Datum: 28. dubna 2011 20:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 martin- ne rovně neni, je to o malinko, veprostřed těch 28 po stranách 26cca
Datum: 28. dubna 2011 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel4921
 Paja: Takže vejfuk to přemluvil? Spokojenost jo? Jsem rád.....Gratuluju!
Datum: 28. dubna 2011 18:00
Jméno: Martin
IP: uživatel4510
 paja : jakej mas radius ty horni hrany vyfukace?nebo je ten hribek s rovnou hranou? a sirka je docela dost velka neprasknou pistni krouzky?mam obyc litinu dvoukruh.
Datum: 27. dubna 2011 22:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jak řika hlmut/Bakoun, nebo muj(ale ne tak upně) valec co fukguje s dobrým výfukem velmi dobře, vyf. kanal tvar hříbku cca takto http://fichtl-enduro.wbs.cz/cestovni_stroj/p1040734.jpg 28mm od hrany, šiřka v "ušich" 25mm, přefuky origo (slícované), sací 68-69 obdélník, trochu rozšířený na druhou stranu než směřuje, jestli víš jak to mylsim s rez. výfukem jede jak něco.
Datum: 27. dubna 2011 20:50
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Najdi si navod na 4-k, ktery je na internetu bezne k dostani a okopiruj ho bez pomocnych prefuku. Ten jede docela pekne.
Datum: 27. dubna 2011 19:46
 Prosím mam dotaz.1.Nechá se digtálním multimetrem proměřit kondezátor.2 nechá se nějakým způsobem proměřit zapalovací cívka na statoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 13:02
 na kostru...  ale cívka musí bejt od kladívka odpojená, jinak budeš měřit jen odpor kontaktu kladívka
Datum: 27. dubna 2011 13:02
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 dobre jeden konec na vývod ke kladívku a druhej kam
Datum: 27. dubna 2011 12:34
 změříš odpor, měl by vyjít pár ohmů, pokud bude větší nebo nekonečnej, je chyba v cívce..
Datum: 27. dubna 2011 12:31
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 jak ji změřim tím multimetrem?Já vím že otravuju ale učím se to dík!!
Datum: 27. dubna 2011 12:27
 kondenzátor viz Dočkal ( http://www.cezeta487.ic.cz/clanky.php ) a zapalovací cívku proměříš multimetrem, jestli neni přerušená nebo napojíš 6V žárovičku, při prošlapování by měla blikat
Datum: 27. dubna 2011 12:08
 Ne malá žárovička, ale žárovka na 220V. V dočkalovi se dozvíš vše. Zkoušel jsem to, bacha, ten kondenzátor je pak nabitej a jak ho sebereš, tak dostaneš pecku
Datum: 27. dubna 2011 9:46
 Tu zapalovací cívku a její proměření sem tu kdysi četl..prej se na to dá napojit nějaká malá žárovička 6V...ale počkej až ti to někdo popíše podrobněji...
Datum: 27. dubna 2011 8:50
 Zdar chlapi. Netušíte prosím vás někdo, z čeho muže pocházet Jikov 2779 DY ? Táta to měl namontovaný na 634ce ale už si taky nepamatuje z čeho to je. Díky moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 22:48
 kolik stoji nova technicka na jawu 350?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 22:46
 shaker: no srovnám to proto že ten můj 2.0 DTI má jen 74kw a nalítáno 171tis (původní turbo) a už jeden bourák na předek za sebou a pořád to lítá jak z praku  .. šlápnu a hned ze slyšet jak turbo tlačí
Datum: 27. dubna 2011 22:46
 jo ahoj  a dekuji za odpovedi
Datum: 27. dubna 2011 22:33
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a je stara technicka o neco lacinejsi nez ta nova ???
Datum: 27. dubna 2011 22:27
 má 10tis.. ale je fakt že jí nějakej křupan předemnou jako novou boural na předek, sice to má bejt opravený ale párkrát se mi stalo, že z ničeho nic za studena na volnoběch chcípala, jinak jezdí furt stejně.. ale nechápu srovnání 1.6 a 2.0, to už rovnou můžu srovnávat s golfem R32  s dvoulitrem TDI CR sem jezdil s Audinou 6 a tam je to něco jinýho, tam se turbo roztáčí opravdu hned, jak řikáš..
Datum: 27. dubna 2011 21:58
 shaker: tak to asi jezdíš s nějakou vylítanou plečkou.. u mojeho 2.0 DTI podřadím, špápnu a vystřelí... turbo se roztočí okamžitě
Datum: 27. dubna 2011 21:49
 tak ohledně dieselů a benzínů o stejnym výkonu si dovolim oponovat, jak řikám jezdim s 1.6Mpi 75kW a 1.6TDi 77kW a ten benzín je nesrovnatelně živější, TDI má sice trochu větší krouťák a je fakt že si vezme o 1,5litru míň, ale pokud člověk v dnešním provozu pospíchá a předjíždí, což vzhledem k mojí práci dělám furt, je daleko použitelnější něco u čeho stačí podřadit a vypálit, než čekat na roztočení turba...
Datum: 27. dubna 2011 21:42
 hlavně ten točák
Datum: 27. dubna 2011 21:23
 postul: asi ve vyžší spotřebě  ... dneska máš benzíny a diesly ve stejném obsahu na stejném výkonu.... a jako plus u dieslu ze vyžší točák a menší spotřeba...
Datum: 27. dubna 2011 21:13
 a v čem jsou tyhle benzíny nejlepší
Datum: 27. dubna 2011 21:06
 postul: však já vim, dělám si srandu, jezdim s oktávkou 1.6MPi i TDi, takže vim jak co jezdí.. Ale v Mercedesu je stejně nejlepší benzín, jak jsem si ověřil s S500, GL500 nebo ML63 AMG..
Datum: 27. dubna 2011 19:04
 sharkere doba naftová pokročila od dob mercedesa piana.dnes je ropák na stejné úrovni jako benzín,neli výše.už ve 3 golfu tdi 81 kw je slušný nářez
Datum: 27. dubna 2011 18:51
 karlos: asi tak  ... a ještě to bylo mířeno na to že u saxikoveho příspěvku postrádám nějaký pozdrav a poděkování
Datum: 27. dubna 2011 17:13
 nafta je palivo satanovo  jinak myslim, že JAWA_ceZetak to myslel tak, že to bude STK od STK různý, stejně jako cena nafty od benzinky k benzince
Datum: 27. dubna 2011 16:46
 nafta patří do traktoru..
Datum: 27. dubna 2011 16:39
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Co mas furt s tou naftou?
Datum: 27. dubna 2011 13:06
 kolik stoji litr nafty?
Datum: 27. dubna 2011 8:24
 já platil 300. asi to bude záležet jak kde, ale bude to okolo týhle sumy.
Datum: 26. dubna 2011 21:31
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Ahoj draci promin te vím že mi možna vynadate že to sem nepatří ale mam simsona a nejde mi budik ale normalně kilometry příčíta tak nevim co s tym muže byt děkujuu ps:jestli by žel nějak rozebrat ten tachač
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 21:45
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 podla mna to bude vydraty pastorok tachometra - http://www.sim-ba.sk/eshop/pastorek-tachometra-10-z.-sada-425.php. nachádza sa v pravom alebo lavom veku motora. ( neviem presne bo do jedneho ide lanko otackomera a do druheho ide tachac ). kup tie tri casti nove, namaz lanko a malo by to ist. ked nie tak treba rozobrat tachac, pozriet a premazat.
Datum: 26. dubna 2011 21:45
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdarec draci,potřeboval bych poradit. Kdo mi v okolí Kroměříže sníží hlavu ? Psal jsem Frikulínovy ( raděj bych, ale někoho z okolí ), ale zatím mi neodepsal... Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:29
 Čus hoši zrovna jsem si doskladal svou javu 250/353 jede krasne startuje na prvni zduch ale nekdy se mi stane ze jedu po rovince s plynem pak kousek z kopce bez plynu a kdyz chci pod kopcem zase pridat tak uplne zdechne jakoby ztratila jiskru a kdyz zastavim a zkusim to hned nastartovat tak zas chtyne na poprve a jedu dal pak to treba udela po 5 metrech zno pak treba az po 2 kilometrech nevite co by to mohlo byt?? Nekdy to udela 4x za sebou na 50 metrech a pak 3 kilaky nic nechapu.. Diky za vsechny rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:22
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 asi nedotejká benzín
Datum: 26. dubna 2011 20:22
 tak lidi asi jsem dojezdil  jedu si jedu chci hodit čtverku a ona nikde a už tam nejde drži jenom do 1000 otaček pak vypadne  nwm kdo mi to opravi co mam delat?  jinak je to jawa 350/638
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 8:04
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Podívej se na sekundární řetězové kolečko. Může být uvolněné nebo může být vadné ložisko na náboji ozubeného kolečka.
Datum: 27. dubna 2011 8:04
Jméno: jirka
IP: uživatel4510
 prosim vas o ujasneni ohledne prepoustecich kanalu v uprave ze sveta motoru,jak jsou ty dva vedle sebe prepousteci kanaly tak bych se chtel zeptat jestli se dela i vybrouseni do hliniku nebo jestli se to dela jen ty okna do vlozky... dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:56
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 najdi si mě na fejsu Vaclav.Zdenek@seznam.cz
Datum: 26. dubna 2011 20:56
Jméno: jirka
IP: uživatel4510
 venco mas maila prosimte? jen se te na neco zeptam.diky
Datum: 26. dubna 2011 20:38
Jméno: venca023
IP: uživatel8693
 dělají se do vložky no spíš já je dělal ale jinak bych začal na nákým 2kanálu s upraveným sacím a výfukovím kanálem a přefuy bych nešahal takhle sem začínal já
Datum: 26. dubna 2011 20:15
|



|