slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  822  823  824  825  826  827  828  829  830  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko,obracím se na Vás s dotazem.Dávám pro přítelkyni dohromady dvacítku,válec je v pohodě (z fichtla co jezdil krásně) gufera,ložiska OK,karbec čistej a seštelovanej,ale fichtl netahne..na jedničku jakž takž jo,v půlce otáček se probere a v úplně vysokejch zas nejede..a dvojka se rozjede jen z mírného kopce,po rovině skoro ne.Nejspíš to bude předstihem,ale nevím,jestli malým nebo velkým?Svíčka má ale správnou cihlovou barvu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
časování je,kdy se směs nasaje a ''vyfoukne kouř'' a předstih je ředstih ;-) já si s tím hrál asi hodinku,a vyladil sem to tak,že to jede aspoň takhle..A než bych to zase rozladil,radši jsem se zeptal,protože si už nepamatuju jaký znaky má malej a velkej předstih
 
 
Datum: 28. dubna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tak si s tím pohraj a uvidíš. Ale asi to bude špatný časování, takže předstih
 
 
Datum: 28. dubna 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
podle mě je to malým předstihem.. zkus ho dát větší.. když to už vůbec nepojede tak je to velkým předstihem a zmenši ho ale já dávám tak 80% malýmu předstihu..
 
 
Datum: 28. dubna 2011 7:08
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
zdar a slavu jawe .... jenom se pripominam ohledne BANana - Radek bude vedet ... dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obrad se na kolecka,, on je tu sef,, pokud on nepomuze,, tak nevim kdy se ktomu prokouzu,, ma daleko prednostnejsi resty
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: Michall      E-mail:      IP: uživatel11616    
Čau chlapi, mám jawu 20 a nejde mi řadit s 3 na nižší převodový stupen, naopak mi to jde. Když párkrát zkusím podřadit, tak nakonec tam nižší stupen skočí. Prosím o radu čím by to mohlo být. Děkuju moc za případné odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 7:10
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jak píše dandik.. taky to může být ohlá vidlička řazení nebo něco..
 
 
Datum: 28. dubna 2011 7:10
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejpise mas shoblovane zuby na tom radicim mechanismu... muze byt i chyba ve spojce.. skus postelovat
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: honzí      IP: uživatel10429    
čau draci scháním nejakou jawu 250 (353) chtěl bych jí i s přepsatrelnwëjma papírama našel sem si jednu ale automati a nevim přesně co to jako je automatik je to automat nebo co ??? A kdyby jste byli tak hodní jestli by jste mi nenapsali nějkaej odkaz kterou si myslíte ža by byla dobrá a i za příznivou cenu příznivá cena je pro mě 10 000 až 14 000. Předem dík. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel11631    
jj ta mašina je za ti peníze parádní horší je pokud se ti vysere ale jinak je to frajeřina kterou bi bylo na tuning škoda táta měl 350 .....nvm sem jen fanda ale automatik je mazec stroj ale jak říká muj tatka už ve své době na tu spojku nic nebylo ..jako nd tak ti držím palce at šlape
 
 
Datum: 01. května 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
Přesně jak řéká kolečko
 
 
Datum: 28. dubna 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to pouze automatická spojka, ne převodovka...
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: honzí      IP: uživatel10429    
ok dík
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že to má automatickou spojku.z doslechu mototechny jsem slyšel že se to furt sralo....
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
ano ta jawa 250 automatik je autom který funguje na principu že to samo řadí a rozjíždíše tx akorát přidáš plyn a toť vše
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Zdarec chlapi mam blbej dotaz jsou stejny plechy na 05 a na 20 nebo 21? myslim ten protahlej zadek a revmaplechy jestli jsou stejny a řiditky jsou stejne jak na 555? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
za patnáct stovek bych ho nebral... rok zpátky jsem koupil za 1500Kč jednadvácu s TP, teď mam možnost koupit jednadvácu s TP za litra... za 1500Kč to nekupuj,,,seženeš lepší
 
 
Datum: 28. dubna 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
takovej srot bych koupil max za 500 bez ohledu na stav motoru
 
 
Datum: 28. dubna 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
preklep patri tam 1500 kč
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
jak sem psal zitra posle dalsi fotky tak je sem jeste dam, tak se na to prosim mrknite a napiste zatim diky moc on za to chce 15000
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
podivejte se prosim na tu fotku, nic o te motorce nevim prej udajne je motor z 05 vsazen do typu 21 nebo co, ale jelikoz se v tom nevyznam tak se ptam, chci ji koupit, tak navrhnite jakou cenu byste za ni dali, motor pry udajne dobre jezdi a je po vymene lamel http://jezekondra.rajce.idnes.cz/50_05/#Fotografie266.jpg dalsi fotku sem pridam zitra az mi ji posle
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud chce za tohle 1500 tak to bych teda nebral toje teda celkem dost
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sakra to jsou chyby... ten prolis s Y,,, asi bych už měl jít spát :-D ... jinak osobně bych za to dal tak těch 500, max 1000Kč jak píše postul
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ta fotka je dost mizerná, takže typ motoru moc nedokážu rozluštit, každopádně prolys nad šroubem nevidim, takže by to měl bejt blatník z 21, a jednadváce nasvědčuje i kryt prsíček /konkrétně ten věšák na něm)...řidítka a kola taky nejsou nulapětkový, takže podvozej je na 90% 21 (či předělaná 20), motor z kvality fotky nepoznam
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
500-1000 kč
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
typ plechařiny (přední, zadní blatník,..), řidítka, vejfuk je potřeba zjistit dle roku výroby, protože dost možností... jinak 05 má zadní blatník jinačí v tom, že má prolis nad nalejvacim šroubem oleje do převodovky a protože má jinak řešený vypínání spojky, není na levé straně výkroj nad motorem, jako je tomu u 20,21 ... přední blatník by měl být snad stejnej, ovšem první 05 měli blatník jako 555
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
novější 2O tky a 21 myslím ze to bylo od roku 1971 měli zadní kryt novější a bez tech hlinikových linek a revmaplechy jak u 05 tak u 20 jsou stejny ale řidítka na 21 urcite ne tam jse to měnilo nekolik tipu a na 20 to nevím tam bylo taky vic typu aspon myslím ale na 05 bych řekl že jsou jak na 555
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Vachy      IP: uživatel10634    
čus máte stouto helmou zkušenosti?vydrží nebo je to šunt? dík\r\nhttp://www.minibike-minicross.cz/eshop/prilby-a-chranice/prilby-krosove/prilby-krosove-red-bull/prilby-krosove-red-bull/46-helma-krosova-red-bull-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 7:12
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spadneš*
 
 
Datum: 28. dubna 2011 7:12
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
noo vypadá to jako docela dobrej zmetek.. soadneš, ťukneš do té helmy a máš ji na půlky..
 
 
Datum: 28. dubna 2011 7:12
 
 
 
 
Jméno: kukač      IP: uživatel6155    
čau nechci tě od ní odhánět ale kámoš si ji koupil a jednou spadl a urvalo se mu to ve předu.Takže bych to nebral.
 
 
Datum: 28. dubna 2011 6:21
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar koupil sem klikovku ale zjistil sem že ji měl v motoru kde měl zadřené ložiska na klice , půjde použít ? necinká odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
mám složenou jen převodovku takže to asi rozpůlim znova kliku mu vrátím protože tam stejně vypadává futro s ojnice a koupím novou tady na fichtlkrámku
 
 
Datum: 28. dubna 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už jsi to složil tak to nech, bud to pojede, nebo ne. jestli se mu zadřely ložiska , tak to nebylo asi pořádně namazaný a možná že klika půjde do háje.vyzkoušej a uvidíš
 
 
Datum: 28. dubna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
postule to bych snad poznal ne ? Převodovku už sem složil ja už asi chcípnu jestli je ta klikovka v háji
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aby neměla protočené čepy
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak to bych neryskoval může bejt načatá dost tšžko to poznáš. Nemusí mít vůle.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo pújde..
 
 
Datum: 27. dubna 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdař, už má někdo odtud, chromovej pístní kroužek na svým "závoďákuů? Jak to s ním jede, a jak dlouho vydrží opproti litinovýmu kroužku? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11628    
Pravděpodobně to bylo rukama,ale já měl s kladívkama neutále nějaký problémy:-D:-D Strčil sem tam Vape a najednou to bylo pecka,motor se fajn vytáčel,byl živej a nechal se sakra daleko přetočit,prostě paráda.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Mně kladívka odklapaly 9400ot/min, po výměně za VAPE se nic nezměnilo. "Jen" že se o zapalování nemusím absolutně starat. Ale to bohatě stačí... .)
 
 
Datum: 29. dubna 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
standa- protikužel mam 150 a vyletovku 10-16mm :-). koleno 28, :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám to vytisknuté a pod sklem
 
 
Datum: 28. dubna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4921    
Postul: Už si vzpomínám:-) Tak dobrý,sem rád že chodí,podobnejch jich po republice jezdí už vícero;-) Myslim že Paja má to a samy:-D Já na tom válci aktualizoval Vmax na 94 z kopce totálně přetočenej a pak se rafnul:-D:-D Těsnej vejfuk no:-D je fakt dobrej:-D:-D
 
 
Datum: 28. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando jednou jsi tady popisoval svou nejlepší seriovku,míry a vzdálenosti kanálů.tím jsem se řídil tohle z toho vzešlo.do benzínu jsme ještě přidali zvyšovač oktanů.
 
 
Datum: 28. dubna 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando díky moc :-)....pája : neposlal bys mi ho na mejla??
 
 
Datum: 28. dubna 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mam navrh vyfuku, a je to i ten co jezdím, posílal mi ho standa
 
 
Datum: 28. dubna 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4921    
Postul: Kterej muj seriovej válec jsi měl na mysli?mám jich vícero. Pokud máš vše origo a vrtání 41.5 a letí ti to 85 tak gratuluju,je to fakt úspěch donutit něco seriovýho točit přes 8 tisíc na trojku! Mě každej válec končil s origo příslušenstvim na 7800-8000 a víc ani ťuk,s použitím "lepšího" origo karbecu a upravenýho "origo" výfuku jsem se nejdál dostal s CU a to na 8300 na trojku,ale bylo to spíš nějak náhodou,vlhkym vzduchem,tvrdejma gumama a nebo nevim....rada nad zlato....VAPE je zázrak! U mě Vape udělalo ohromnej krok dopředu a to jsem to jen letmo nastavil v DU(nevim proč mam rysku na opačný straně:-D)...Vape mě nakoplo přesně za tu blbou hranici 8 tisíc a najednou to šlo i s origo upravenym vejfukem a karbecem......po zbrklém ladění karburátoru a výfuku se to opět zadřelo a rozletělo....opět zapeklý nad vejfukem:-( Ale je něco neskutečnýho zakousnout motor při opravdu vysoký rychlosti....člověk si připadá,že bojuje o život:-D:-D ........Dachl: vejfuk vydlabej a vyčisti na holej plech(jde to fakt blbě zbavit se zbytků od bodování první přepážky),protikužel udělej dlouhej asi 18cm,na něj navař ještě 5-6cm vysokej středovej díl(a někde ve středovym dílu a naproti tomu v plášti výfuku udělat dirku na uchycení třeba šroubem a zafixování polohy kuželu,případně dovnitř navařit nízkou matičku-to je na tobě)....výletovka je alchymie,ale když má aspon 12cm dýlku (průměr 15mm) tak to funguje....podle toho jestli potřebuješ tlumení a nebo ne se dá hejbat s dýlkou výletovky.....tlumení je ještě větší alchymie....hodně štěstí:-) Mam takovej polotlumenej,polofunkční,polodladěnej,polorezavej polotovar tohohle výfuku a na Cestovce fungoval perfektně.....důležitá informace nakonec! Je nutný použít původní starý nepotlučený vypálený koleno s vnitřnim průměrem 26mm!! Nový kolena nejsou vůbec dobrý!
 
 
Datum: 28. dubna 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus se držet rozměrů co ti dal Stejsky k tomu :-)
 
 
Datum: 28. dubna 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc hej :-)....vyrobím si to .. ale bude to s těma rozměrama dost náročný, lebo sem si takhle s výfukem nikdy nehrál.....jinak ten válec http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html nedoporučil bys mi, tak nějak pŕibližný rozměry? Při nejhorším se zeptám samotného stejskyho.
 
 
Datum: 28. dubna 2011 7:51
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau není to nějak málo že jsem se seriovym pinckem jel 71,4 Kmh? měřeno gps.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel9876    
dachl21: protikužel vypadá jednoduše uvnitř výfuku uděláš ntrychtýr a na něm navařená trubička tahle to má na závodní stadáku páč musí být vzhled výfuku origo nemuže být třeba hikone.výkon to zvedne odost ale musíš si pohrát s délkou výletové trubičky a s délkou trychtýru a vzdálenosti od konce výfuku záleží jak máš upravený válec jinak to mužeš taky pěkně udusit a nepojede to vubec. jinak mě pinckek co s ním jezdím fichtl cupy jede na 12zub po rovině 90 jak vám,mám válec vlastní výroby žádnej kupovanej to není ono lepší je si tu práci s tím vychutnat.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako kdybys dal do origo laufu pul hikone hlavně ten konec s výletovkou,možná by trochu pomohlo vykuchat doutník ale to by ho byla škoda
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych aspoň pŕibližně věděl jak to vypadá..pak bych si to doma urobil.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to myslíš protikužel?? Já tomu zas tak nerozumim...neměl bys nějakej nákres, nebo fotku??
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
narvtanni nepomuže, strč do origo protikužel jako já :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právěže sem honič výkonu...ladim všeljak, ale víc už z toho nevymáčknu.....nějakej lepši vejfuk bych tam dal..jenže to mám všecko orifo až na ten válec, po renovaci a je v tom 12 000...s rezonancnim vejfukem uz by to nebylo vzhledove vono...tak nemaate někdo nějakej nápad jak vylepšit origo vejfuk?? Pŕemejšlel sem vrtat do tlumiče,,,ale to mi pak připadalo jako blbost...
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dachl21- brzdí tě výfuk, ale pokud nejsi honič max výkonu je seriový nej, ale se zprávně odladěnym rezonančákem mi cu dava s 11 zubim primarem a 12zubim sekundárem 70 do kopce 80 z kopce s terenim rámem a drapakama , s 14 sekundárem jedu 85 z kopce a 78 do kopce, ale už mě dost brzdí drapce... a co vy ostatní?
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem pouze chtěl vyzkoušet, a poznat rozdíl mezi tímto a originálním kroužkem...závody s tím rozhodně nejezdím, takže ten válec se zas tak razantné s tím tuning kroužkem opotřebovávat nebude...něco jinýho by bylo kdybych jezdil závody, to bych pak jak ty řikáś měnil raději krouźek po každým závodě, než dělat výbrus.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud mas tak velky vyfuk. kanal, ze se ti origo krouzky likvidujou a prd vydrzej, tak OK. Ale pocitej s vetsim opotrebenim valce. Radsi budu po kazdym zavode menit krouzek, nez kady 3. zavod delat vybrus. (Pokud se teda bavime o original vlozce)
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale i tak je to dost dobrej výsledek.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě se to jen ,,sešlo,,
 
 
Datum: 27. dubna 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fíha, to ti jede líp jak mě....já mám stejskyho CÚ, vrtání 38.25, výfuk, karbec originál, 13z a max 78....uvidíme co to udělá jeśtě s tímto kroužkem
 
 
Datum: 27. dubna 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrtání 41,5mm,válec dle standovy seriovky,hikone,13z a v max přes 85kmh.jede to jako prase.určitě to stojí za to
 
 
Datum: 27. dubna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak hlavní rozdíl oproti litinovýmu by měl bejt v životnosti.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já právě newi, z této fotky toho moc nepoznam http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_krouzek_38_25x1_5_chrom22.html ale řekl bych, že je to litina, a na to pochromovaná.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
... a je ten kroužek litinovej, nebo ocel? Ocel by měla dovolit širší kanál.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
zdarec draci, kolik je průměr nýtku co drží štítek u Jawa 20? Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
dík moc :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Tahoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsem si jistý, ale průměr nýtu na štítek by měl být 3x6 ?.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: MihalK      E-mail:      IP: uživatel11412    
Nehází mi to vůbec jiskru a nevim co s tím poradte prosím???Vše jsem vyčistil odmastil,nechal jsem tam jenom zapalovací cívku na statoru seřídil vzdálenost od rotoru.Kabel od kladífka vedu na 15 na indukční cívku.Odtud kostra nahoru do světla kde jsem spojil dva černý kabely.seřídil jsem odrh a zkoušel vyměnit indukční cívku a vůbec nic.Nechá se nějak proměřit indučka??Když vezmu multimetr jeden kabel dám na kostru a ten druhý at připojim kamkoliv tak mi to íská jako že to je vše spojený.To by asi nemělo??Opravdu nevim aporadte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
zkrat v budce.......
 
 
Datum: 30. dubna 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A čim to bylo?
 
 
Datum: 27. dubna 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: MihalK      IP: uživatel11412    
Už to háááááááááže díky moc všem
 
 
Datum: 27. dubna 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: MihalK      IP: uživatel11412    
dobrá jdu to zkusit a dík
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten sklouží jen pro vypínání motoru a to si myslim že teď zrovna nepotřebuješ :-) jeho odpojením vyloučíš chyby zapojení v masce, pro chod zapalování ale neni důležitej..
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: MihalK      IP: uživatel11412    
dobř takže od kladívka na 15 na cívku a na cívce 1 na kostru a z toho vede kabel nahoru do vypínače tak ten nemam zapojovat???
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kabel od kladívka na 15 indukčky a 1 indukčky ukostřit, nic víc nezapojovat, nastavit odtrh, předstih teď neni důležitej, a měla by házet jiskru, jestli ne, tak postupně vylučuj možnosti (vyměnit dráty, zkontrolovat izolaci kladívka, atd.)
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Izolači podložky na kladívku si miontoval ve správném pořadí?
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: MihalK      IP: uživatel11412    
pardon kabel od kladívka vedu na 1 na cívku a i tak to nedává nic
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: MihalK      IP: uživatel11412    
to jsem udělal a nic
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
tak ty dva černý dráty zkus rozpojit... je možný, že to máš zkratovaný.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11614    
Cau mame problem udelali sme na babete generalku motoru ale nechce hazet jiskru pri nizkych otačkach... indučku mame novou a kabely taky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 7:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
může bejt někde špatnej kontakt, málo utáhlá fajfka, špatná svíčka..
 
 
Datum: 28. dubna 2011 7:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4728    
cau jaky mate osvedceny a vykonny casovani vyfuku a sani do terenu,klidne i vyfuk s pomocnyma oknama. Poradte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
standa- pisnu ti na mejl
 
 
Datum: 28. dubna 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
martin- ne rovně neni, je to o malinko, veprostřed těch 28 po stranách 26cca
 
 
Datum: 28. dubna 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4921    
Paja: Takže vejfuk to přemluvil? Spokojenost jo? Jsem rád.....Gratuluju!
 
 
Datum: 28. dubna 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4510    
paja : jakej mas radius ty horni hrany vyfukace?nebo je ten hribek s rovnou hranou? a sirka je docela dost velka neprasknou pistni krouzky?mam obyc litinu dvoukruh.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jak řika hlmut/Bakoun, nebo muj(ale ne tak upně) valec co fukguje s dobrým výfukem velmi dobře, vyf. kanal tvar hříbku cca takto http://fichtl-enduro.wbs.cz/cestovni_stroj/p1040734.jpg 28mm od hrany, šiřka v "ušich" 25mm, přefuky origo (slícované), sací 68-69 obdélník, trochu rozšířený na druhou stranu než směřuje, jestli víš jak to mylsim s rez. výfukem jede jak něco.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Najdi si navod na 4-k, ktery je na internetu bezne k dostani a okopiruj ho bez pomocnych prefuku. Ten jede docela pekne.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: MihalK      E-mail:      IP: uživatel11412    
Prosím mam dotaz.1.Nechá se digtálním multimetrem proměřit kondezátor.2 nechá se nějakým způsobem proměřit zapalovací cívka na statoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kostru... :-) ale cívka musí bejt od kladívka odpojená, jinak budeš měřit jen odpor kontaktu kladívka :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: MihalK      IP: uživatel11412    
dobre jeden konec na vývod ke kladívku a druhej kam
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změříš odpor, měl by vyjít pár ohmů, pokud bude větší nebo nekonečnej, je chyba v cívce..
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: MihalK      IP: uživatel11412    
jak ji změřim tím multimetrem?Já vím že otravuju ale učím se to dík!!
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondenzátor viz Dočkal ( http://www.cezeta487.ic.cz/clanky.php ) a zapalovací cívku proměříš multimetrem, jestli neni přerušená nebo napojíš 6V žárovičku, při prošlapování by měla blikat
 
 
Datum: 27. dubna 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne malá žárovička, ale žárovka na 220V. V dočkalovi se dozvíš vše. Zkoušel jsem to, bacha, ten kondenzátor je pak nabitej a jak ho sebereš, tak dostaneš pecku
 
 
Datum: 27. dubna 2011 9:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tu zapalovací cívku a její proměření sem tu kdysi četl..prej se na to dá napojit nějaká malá žárovička 6V...ale počkej až ti to někdo popíše podrobněji...
 
 
Datum: 27. dubna 2011 8:50
 
 
 
 
Jméno: Skalda      E-mail:      IP: uživatel11613    
Zdar chlapi. Netušíte prosím vás někdo, z čeho muže pocházet Jikov 2779 DY ? Táta to měl namontovaný na 634ce ale už si taky nepamatuje z čeho to je. Díky moc za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik stoji nova technicka na jawu 350? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shaker: no srovnám to proto že ten můj 2.0 DTI má jen 74kw a nalítáno 171tis (původní turbo) a už jeden bourák na předek za sebou a pořád to lítá jak z praku ;-) .. šlápnu a hned ze slyšet jak turbo tlačí
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ahoj :-D a dekuji za odpovedi :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
a je stara technicka o neco lacinejsi nez ta nova ???
 
 
Datum: 27. dubna 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má 10tis.. ale je fakt že jí nějakej křupan předemnou jako novou boural na předek, sice to má bejt opravený ale párkrát se mi stalo, že z ničeho nic za studena na volnoběch chcípala, jinak jezdí furt stejně.. ale nechápu srovnání 1.6 a 2.0, to už rovnou můžu srovnávat s golfem R32 :-D s dvoulitrem TDI CR sem jezdil s Audinou 6 a tam je to něco jinýho, tam se turbo roztáčí opravdu hned, jak řikáš..
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shaker: tak to asi jezdíš s nějakou vylítanou plečkou.. u mojeho 2.0 DTI podřadím, špápnu a vystřelí... turbo se roztočí okamžitě ;-)
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ohledně dieselů a benzínů o stejnym výkonu si dovolim oponovat, jak řikám jezdim s 1.6Mpi 75kW a 1.6TDi 77kW a ten benzín je nesrovnatelně živější, TDI má sice trochu větší krouťák a je fakt že si vezme o 1,5litru míň, ale pokud člověk v dnešním provozu pospíchá a předjíždí, což vzhledem k mojí práci dělám furt, je daleko použitelnější něco u čeho stačí podřadit a vypálit, než čekat na roztočení turba...
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně ten točák
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: asi ve vyžší spotřebě :-D ... dneska máš benzíny a diesly ve stejném obsahu na stejném výkonu.... a jako plus u dieslu ze vyžší točák a menší spotřeba...
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a v čem jsou tyhle benzíny nejlepší
 
 
Datum: 27. dubna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: však já vim, dělám si srandu, jezdim s oktávkou 1.6MPi i TDi, takže vim jak co jezdí.. Ale v Mercedesu je stejně nejlepší benzín, jak jsem si ověřil s S500, GL500 nebo ML63 AMG..
 
 
Datum: 27. dubna 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sharkere doba naftová pokročila od dob mercedesa piana.dnes je ropák na stejné úrovni jako benzín,neli výše.už ve 3 golfu tdi 81 kw je slušný nářez
 
 
Datum: 27. dubna 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos: asi tak ;-) ... a ještě to bylo mířeno na to že u saxikoveho příspěvku postrádám nějaký pozdrav a poděkování
 
 
Datum: 27. dubna 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nafta je palivo satanovo :-D jinak myslim, že JAWA_ceZetak to myslel tak, že to bude STK od STK různý, stejně jako cena nafty od benzinky k benzince ;-)
 
 
Datum: 27. dubna 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nafta patří do traktoru..
 
 
Datum: 27. dubna 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Co mas furt s tou naftou?
 
 
Datum: 27. dubna 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik stoji litr nafty?
 
 
Datum: 27. dubna 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já platil 300. asi to bude záležet jak kde, ale bude to okolo týhle sumy.
 
 
Datum: 26. dubna 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Ahoj draci promin te vím že mi možna vynadate že to sem nepatří ale mam simsona a nejde mi budik ale normalně kilometry příčíta tak nevim co s tym muže byt děkujuu ps:jestli by žel nějak rozebrat ten tachač odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
podla mna to bude vydraty pastorok tachometra - http://www.sim-ba.sk/eshop/pastorek-tachometra-10-z.-sada-425.php. nachádza sa v pravom alebo lavom veku motora. ( neviem presne bo do jedneho ide lanko otackomera a do druheho ide tachac ). kup tie tri casti nove, namaz lanko a malo by to ist. ked nie tak treba rozobrat tachac, pozriet a premazat.
 
 
Datum: 26. dubna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdarec draci,potřeboval bych poradit. Kdo mi v okolí Kroměříže sníží hlavu ? Psal jsem Frikulínovy ( raděj bych, ale někoho z okolí ), ale zatím mi neodepsal... Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus hoši zrovna jsem si doskladal svou javu 250/353 jede krasne startuje na prvni zduch ale nekdy se mi stane ze jedu po rovince s plynem pak kousek z kopce bez plynu a kdyz chci pod kopcem zase pridat tak uplne zdechne jakoby ztratila jiskru a kdyz zastavim a zkusim to hned nastartovat tak zas chtyne na poprve a jedu dal pak to treba udela po 5 metrech zno pak treba az po 2 kilometrech nevite co by to mohlo byt?? Nekdy to udela 4x za sebou na 50 metrech a pak 3 kilaky nic nechapu.. Diky za vsechny rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
asi nedotejká benzín
 
 
Datum: 26. dubna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak lidi asi jsem dojezdil :-D jedu si jedu chci hodit čtverku a ona nikde a už tam nejde drži jenom do 1000 otaček pak vypadne :-P nwm kdo mi to opravi co mam delat? :-D jinak je to jawa 350/638 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Podívej se na sekundární řetězové kolečko. Může být uvolněné nebo může být vadné ložisko na náboji ozubeného kolečka.
 
 
Datum: 27. dubna 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel4510    
prosim vas o ujasneni ohledne prepoustecich kanalu v uprave ze sveta motoru,jak jsou ty dva vedle sebe prepousteci kanaly tak bych se chtel zeptat jestli se dela i vybrouseni do hliniku nebo jestli se to dela jen ty okna do vlozky... dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: venca023      IP: uživatel8693    
najdi si mě na fejsu Vaclav.Zdenek@seznam.cz
 
 
Datum: 26. dubna 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel4510    
venco mas maila prosimte? jen se te na neco zeptam.diky
 
 
Datum: 26. dubna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: venca023      IP: uživatel8693    
dělají se do vložky no spíš já je dělal ale jinak bych začal na nákým 2kanálu s upraveným sacím a výfukovím kanálem a přefuy bych nešahal takhle sem začínal já
 
 
Datum: 26. dubna 2011 20:15
 
<  822  823  824  825  826  827  828  829  830  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 0:24:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu