slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  819  820  821  822  823  824  825  826  827  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ča draci... jdu s ojím musrangem po neděli na STK ( končí mi), na kolik to tak cca vyjde? a po čem jdou nebo co budou zkoušet? ( svítí, troubí, brzdí + číslo rámu/motoru schodné)... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dandik: pokud není číslo motoru z TP vymazáno, což se nechá udělat za 50Kč na DI, mělo by sedět.. otázkou je jak moc se to u pionýrů kontroluje, vim že obvykle kontrolujou jen shodnost čísla na štítku a v TP ..
 
 
Datum: 02. května 2011 16:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dandik: v tom s tebou nesouhlasim, číslo rámu musí sedět a číslo motoru, pokud je uvedeno v TP tak taky. U mojí 638 řešil i to, že je číslo rámu naražený vodorovně a né svisle.
 
 
Datum: 01. května 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cislo ramu a motoru uz davno nemusi sedet... dneska uz to neresi
 
 
Datum: 01. května 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jeto kolem 300kc ja platil 350 a jeto vždy na 4 roky do 50 kubíku. Kontrolujouto ruzne brzdy svetla klakson staci rucni na vzduch co se dava na kola tlumice a vybavu, nekde to prolezou dukladne plaste, vule v kole v tlumicich a taky čísla
 
 
Datum: 01. května 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Čau draci nevíte prosím jaký je rozdíl v klikách na 175/450 a 175/477 ? 16mm pístní čepy mají 477? setrváky asi budou stejný ale hřidele asi ne ? mám doma motor ze 175 s oil masterem a le oil master tam není a ani ho nepotřebuju, ale motor je bez kliky a nějak jí nemužu sehnat. Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Dobře diky..
 
 
Datum: 01. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, z obou stran, běhaji po tom gufera...
 
 
Datum: 01. května 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
z druhé strany je taky?
 
 
Datum: 01. května 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
z téhle fotky je to teda ten kroužek u setrváku jako ze strany konusu na zapalování? http://www.jawadily.cz/klikova-hridel-cz-175-477--repase-,655.html
 
 
Datum: 01. května 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehly směrodatný nejsou, u pár 477 jsem viděl bronz, ale jinak ty klikovky jsou menší než 450 a maj ty kroužky u setrváků...
 
 
Datum: 01. května 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ok díky kolečko takže jehly a 16 mm jsou směrodatný
 
 
Datum: 01. května 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
450 měla nahoře myslim 18mm čep, 477 má 16mm...klikový čepy jsou taky jiný, a setrváky jsou uplně jiný, tu kliku bys tam nedostal...477 kliku poznáš třeba podle toho že má nahoře jehly, že má kroužky na čepech vedle setrváků atd...
 
 
Datum: 01. května 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
a jak je to s tima čepama? tahle má prý čep 18 mm http://aukro.cz/klikova-hridel-s-ojnici-i1568527650.html
 
 
Datum: 01. května 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Kolecko: a jak tu kliku z 477 poznám?
 
 
Datum: 01. května 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepude to, musíš sehnat tu z 477...
 
 
Datum: 01. května 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, chci se zeptat jak je tady na fichtl krámku ten karburátor dellorto tak je lepší než jikov? a jestly to zvedne výkon tak nebude odcházet klikovka? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtělo by to dopsat jesli myslí dellorto 19(21)mm a nebo ten na babettu a chce s ním nahradit původní jikov
 
 
Datum: 01. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez patřičný úpravy válce je absolutně k ničemu...
 
 
Datum: 01. května 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi máś hodně peněz a nevíš co s něma...a já ti poradím, nekupuj ho, pro tebe naprostá zbytečnost, jak tak tipuju, odladit to neumíš, ptáš se jestli to zvedne výkon a nebude odcházet klikovka...takže z toho plyne, odlaď si sériovej karburátor, a pak až budeš védět o co jde, přemýšlej nad lepšim přislušenstvím.
 
 
Datum: 01. května 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mužete mi nekdo napsat jake trysky patři do karbecu na jawa 350/638 se sytičem? označeni mi napište třeba jak sesa v kramku stači mi vedet ty 3 co jsou vevnitř vedle sebe.....diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
350-ky s clonkou v airboxu by měli mít hlavní trysku 100, ale když je te clonka vykuchaná tak 92
 
 
Datum: 01. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám karbec bez clonky: hlavní tryska - 92 pomocná tryska - 72 volnoběžná tryska - měla by bejt 40, u mě nečitelná ;-)
 
 
Datum: 01. května 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci potřebuju poradit u čz 125/476 mi začala vyskakovat 2 rychlost když jí tam kopnu tak vyskočí naskočí a pak to počítá zuby myslíte že by tam šli převody z motoru 125/473? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
zdarec borci čím to je když na jawě 21 jedu tak 3 km a ona zničeho nic chcípne nevíte a už nejde nakopnou ani roztlačít čím by to mohlo být dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
není potřeba
 
 
Datum: 02. května 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
A mám pak namazat i ten polštářek co važe váčku dík moc????
 
 
Datum: 02. května 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
100% kladívko očistiho a pojede dál
 
 
Datum: 01. května 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
Pecky na kladívkách nejsou,ale to krásně chytalo bez plynu zatepla aji za studena a najednou to nehází jiskru a svíčka byla krásně cihlová fakt nevím co se stým mohlo stát?
 
 
Datum: 01. května 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To může být klidně tím, jak sou od oleje mastný, vytváři se ti na kladívkách pecka a pak to kolikrát nehází jiskru.
 
 
Datum: 01. května 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
benál tam teče,ale jiskru to nehází normálně jsem jezdil krásně 70 km/h ,ale najel jsem 3km normálně jsem dojel a du ju dávat do garáže mám ho nastartovaného a na jedno chcípnu a od té doby mě neháže jiskru ani maličkou to nehodí a mám trochu dostříkaný kladívka od toho polštářku co maže váčku nemůže to být tým a odtrh mám 0,40 a před tým to normálně házelo dík moc:-(
 
 
Datum: 01. května 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotýká benzín.
 
 
Datum: 01. května 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
mně to dělalo když sem tam nemněl blatník a jezdil za mokra a fajfka se zaplnila vodou a přestalo to ject :-)
 
 
Datum: 01. května 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau, chtěl bych se zeptat jak by se dalo udělat chlazení na čz 175 (neni to skůtr) potřebuji to udělat protože to mám na traktůrku a tam se jede hodně pomalu a furt se to přehřívá tak bych tam chtěl dát nějký větřák ale nevím kde ho napojit a jak aby se točil díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
řemenicí od zapalování, pravý víko tam bejt nemusí..
 
 
Datum: 02. května 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
tak u skutru byl primo z klikovky...coz je v tvym pripade problem...ja bych to resil vetrackem na el. proud...normalne z dynama
 
 
Datum: 01. května 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci jak tady sesa prodava tu plechovou vidličku na jawu 350/632-4 vždyt to je prece na 638 ne? ona je plechova vydrží to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, takže je to stejný, to jsem rád, já že z krámku jednou zmizela kovaná a místo ní přišla litá, tak mě to trošku zmátlo :-D dík
 
 
Datum: 01. května 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja prodavam i litou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vidlicka_lita.html,, no kazdej tomu rika jinak lita kovana,,, ja nevim jak to nazvat :-)
 
 
Datum: 01. května 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no moc toho zas nenajezdim benzin je drahy :-D sesa tady totiž prodava jen tu plechovou
 
 
Datum: 01. května 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když uz jsme u vidliček, tak se přicpu do dotazu ať nezakládám novej ;-) Dotaz je směřován na SESU a rád bych věděl jestli ta litá je ta, co se tu dříve prodávala jako kovaná ? nebo je to jiná ?
 
 
Datum: 01. května 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdriv se zacalo s plechovou a pak s litou,,, to dalvala jawa pri vyrobe jednu litou a jednu plech do motoru,, prej to byla nejlapsi kombinace,, plechova to vydrzi,, nou problem,,drzak je samo lita,, kazdej at se rozhodne,, kdo hodne najzedi tak litou,, kdo to vytahne jednou za mesic tak plech
 
 
Datum: 01. května 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,mám motor po GO který má najeto asi 150km a ze spoda motora se mi ve škvíře mezi blokem a deklem zapalování vždy po určité době začne tvořit kapka oleje.Nejspíše to bude špatné gufero pod zapálkem co?Ale je to divné protože jsem tam schválně dal silikonové abych měl klid takže až pudu kupovat nové tak beru klasiku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
A opravdu myslíte že je to tímto?Mě se zdá že to opravdu teče přímo zespod zapálka.Ale jinak díky,každopádně pokud by to bylo touto kravinou tak nato kašlu. Až bude čas tak to rozdělám a uvidí se.
 
 
Datum: 01. května 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je dat do krytu ložisko zapouzdřený,zevnitř motoru tu díru na mazání zamatlat tekutým kovem a je po starostech...
 
 
Datum: 01. května 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Teče to z kanálku pro mazání ložiska co je v deklu. Nahoře z toho o-kroužku to teče po deklu a dole se ti tvoří kapka. Neřeš.
 
 
Datum: 01. května 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Zdar Jawáci,chtěl jsem se zeptat když sundám hlavu z fichtla a dám píst do HU,jak daleko má být od okraje válce?Mně chybí do konce 2,5mm,to se mi zdá dost.Dával jsem novou kliku.Zdá se mi,jako by byla kratší ojnice.Nebo píst na pikaču odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
svama je hotovo .....
 
 
Datum: 04. května 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Vše je nastavené,ale ta komprese je sakra znát.Sundal jsem válec a změřil píst.Je stejný,jako ten starý,tak je problém klika.Nafotil jsem to a písnu jim,tak jsem zvědav,jak se vyjádří.
 
 
Datum: 01. května 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No nevím. Máš to nastavený i s předstihem :-), ale ta komprese bude menší. Zavolej jim tam a zeptej se. To by nemuselo dělat dobrotu.
 
 
Datum: 01. května 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Souhlas s Jawa05.Kliku jsem koupil z Kladna Jawa dily.cz.Poslal jsem tam po domluvě starou,že mi ji zrepasujou a nakonec mi poslali starou i novou,bez nějakého vyjádření.Dnes tam budu psát,tak uvidím co mi odepíšou.Fichtla nastartuju v poho,ale nejspíš je bez potřebné komprese,když tam je tolik místa mezi válcem a hlavou.
 
 
Datum: 01. května 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
kdes koupil ten píst a kliku ?
 
 
Datum: 01. května 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: petrisko      IP: uživatel7224    
Skus nastelovat zapalovani
 
 
Datum: 01. května 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HU je když je píst v nejvyžším zdvyhu
 
 
Datum: 01. května 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HU je, když je píst stejně s úrovní válce ne?
 
 
Datum: 01. května 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: gorol      IP: uživatel4510    
cau chci se vas zeptat jak sundavate a nandavate drapak z rafku a na rafek bez poniceni duse i rafku. dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to donesl raději do autoservisu. Drapák je poměrně dost tvrdej a při tom nandavání poničíš ten ráfek...
 
 
Datum: 01. května 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čua nevíte co můžu mýt z tachometrem když mě neukazuje km,ale rychlost ukazuje normálně je to u jawy 21 dík moc:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
js ty mám domá 2 mám rozebraný tachometry
 
 
Datum: 01. května 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U Jawy 350/634 jsem měl v tachometru prasklý plastový ozubený kolečko.
 
 
Datum: 01. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, budeš mít vyskočenej ozubenej převod v tacháči. Já to taky spravoval. Musíš rozdělat tacháč a dotáhnout tam šroubek u toho převodu.
 
 
Datum: 01. května 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci uvažoval jsem u jawy 350/638 že dam pod sedlo jako hlavni vypinač na baterku normalni 10 amperovy jistič od baraku :-D fajne tam pasuje....mužu ho tam dat ? nebude mi to ubirat proud? baterka 12v odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vono jsem před to dal radši pojistku bo ten jistič podle me tkove male zkratove proudy nevypina :-) ale dal jsem si ho k baterce k vuli tomu že spinačka je na bosak takže ja si vypnu jistič zamknu sedlo a do spinačky si muže každy strkat co chce a nepujde mu to a vypadato zajimavě :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ztrátovej výkon vem čert, stejně se ti na přechoďácích a špatnejch kontaktech, kterejch tam máš určitě nespočet, ztratí daleko víc..
 
 
Datum: 02. května 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
náhodou zajímavej nápad, zabiješ tim 2 mouchy jednou ranou, budeš mít hlavní vypínač a nepotřebuješ pojistku..
 
 
Datum: 02. května 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Bude ti to brát tzv. ztrátový výkon -cca 2W při jmenovitým napětí a prudu. Takže u tvejch 12V 10A to bude tak odhadem 0,1W. To bych asi neřešil. Ale můžeš tam dát vypínač, co má modul jističe, vypadá jako jistič, ale je to vypínač a tudíž nic nebere.
 
 
Datum: 02. května 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nejsem si jistej zda to bude fungovat. Zkus ho tam dát a zkratovat, jestli funguje. Mě by to zajímalo.
 
 
Datum: 01. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
mužeš tam dat nic byti to nemělo ubírat
 
 
Datum: 01. května 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
čau draci chci se zeptat jak mam zprevodovat fika do síly ted tem mam asi 13z kolečko a jede 70 ale zas na dvojku dlouho trva nez se rozjede tak kolik mam dat zubu aby mel silu na 1 i na 2 kvalt a byl rychle vytocenej a jel aspon 60 doma mam 11z,12z, a 13z kolecka di kza rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: marci      IP: uživatel4620    
koupit silnější motorku
 
 
Datum: 01. května 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam to 11z jestli chceš spíš sílu. Ale počítej s tim, že ti to víc než 50 asi nepojede. Ta 12z to je zlatá střední cesta...
 
 
Datum: 01. května 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti jede s 13z 70, na 60 ti bude stačit 11z.
 
 
Datum: 01. května 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
přehod si kolecka v převodovce
 
 
Datum: 01. května 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci když jsem koupil motocykl a papiry jsou v prevodu na me tak musim platit pojistku když jsem to jeste na sebe nepřihlasiL? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
čus,udělej si pojistku,přepiš to na sebe. jak to bude přepsany tak mužeš poslat bývalimu majitelovy motorky okopírovanou stránku z velkyho tp že je to už přepsany na tebe, at si zruší on pojistku. je to lepší poslat to okopírovany na pojištovnu,že stroj má jinyho majitela,at mu vrátí pojistku,nebo zbytek pojistky. Stroj nemuže být nepojištěnej pokud nemá tp v depozitu,není zrušenej atd.
 
 
Datum: 01. května 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže on ji už zrusil ...tam je nejakaa lhuta ne? do ktere tu pojistku musim udelat
 
 
Datum: 01. května 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel11114    
čau lidi mám takový problém s pionýrem 21 půlil jsem motor a teď mi to nechce jet asi stokrát jsem seřizoval zapalování a pokaždé to bylo dobře jiskru to hází krásnou a benzín mi tam de ale nehce to jet. po prvním seřízení to chvilku jelo a najednou to vypadlo už nevim co stím mám dělat. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak budeš mít ucpaný trysky. Vyčisti karbec. Prolej ho acetonem a profoukni. Anebo můžeš mít sjetou vačku a nedrží ti odtrh
 
 
Datum: 01. května 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Zdravím chlapáci,mám takový dotaz,ohledně předstihu mojí 20tky.Dám píst do HU,našteluji odtrh na 0,4mm.Vrátím píst o 1,7mm a odtrh by měl být cca 0,05mm,což nemám.Zkoušel jsem povolovat celý stator a hýbat doleva i do prava,ale mezera na kladívku zůstává nezměněná.Vše mám nové i vačku.V čem tkví problém?Že by ve mně:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Tak jsem to dnes rozdělal a změřil kliku.Ojnice je o 2.5mm utopená.Spodní ojniční čep,je posunut o tuto hodnotu blíže ke středu setrváků.Pošlu ji zpět,tak jsem zvědav na reakci dodavatele.Ta klika je dobrá tak max do vytríny
 
 
Datum: 02. května 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak je dost možný že tam bude ojnice na babetu, ta by mohla bejt kratší, ale nejsem znalec takže....
 
 
Datum: 01. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Tak jsem sundal válec a změřil píst,je stejný jak starý,takže je problém v té klice.Zkusím ji vyreklamovat,tak jsem zvědav,jak se vyjádří.Mám to i nafocené.
 
 
Datum: 01. května 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Neodlepil,vše je ok.Musím to rozdělat a zkusím změřit píst.Ale ser....mě to.vždy když se člověk na něco těší,se něco po.....
 
 
Datum: 01. května 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovej blbej dotaz, neodlepil jse ti válec od katerů ? a máš pero na kuželu zapalování "
 
 
Datum: 01. května 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To je děsně moc, zkus s poměřit ten píst s pístem starým.
 
 
Datum: 01. května 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Zkoušel jsem to,ale pořád to není ono.Asi bude problém někde jinde.Dělal jsem komplet generálku.Koupil jsem novou kliku,výbrus atd.Když jsem dnes sundal hlavu a chtěl s pístem do horní úvrati,tak mi šel píst 2,5mm před okraj válce a zpět.To se mi zdá docela dost.Na té staré klice šel skoro nakonec.Buď bude problém na ojnici,nebo by mohl být špatný píst,ale to si nemyslím.Asi budu opět půlit:-(
 
 
Datum: 01. května 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrat píst o tech 1,7 a pak nastav odtrh na 0,05 dojed do horní U a zkontroluj odtrh, když to nebude sedet teprve ted otáčej celým zápalkem. Takhle jsem stejný problém řešil já.
 
 
Datum: 01. května 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Prosím Vás mám dotaz ohledně předpisů.Jak jsem pasl již nedávno , je mi 15 let , v listopadu 16.Budu si po zimě dělat řidičák na 125 do 11kw. A dotaz je ten , když si koupím motorku 125ccm ale s 25kw. A v TP bude napsáno , že je to 125 ccm a že má 11kw.Ale doopravdy má 25kw.Ale v TP je napsáno 11kw.Můžu na tom bezproblémů jezdit ? jako samozřejmě až budu mít ten řidičák.Jako jestli to nějak policajti nepoznají ? Díky moc a Pardon za blbé vyjádření... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
vemou te na brzdu a pokud bude 25kw misto 11kw tak ti prozenou kulku hlavou a zahrabou nekde na poli......
 
 
Datum: 04. května 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK.Díky moc všem...
 
 
Datum: 02. května 2011 1:14
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Proste kdyz se neco posere ja o tom nevedel, ja nic nevim reste si to s minulym majitelem
 
 
Datum: 01. května 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
neměl by nastat žádný problém
 
 
Datum: 01. května 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel2500    
Pro polotovara hladu.Je vidět,že u vás jezdí ještě VB ve vozech Š105.
 
 
Datum: 01. května 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: Bax      IP: uživatel7552    
OndraJW: Pokud má v TP 11 kw a udělá nehodu, tak prostě oficiálně řídil stroj na který má papíry. Že má moto vyšší výkon přece nebude nikdo zjišťovat ne? Papíry má v pořádku tak to nikoho zajímat nebude.
 
 
Datum: 01. května 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
když tě chytnou, ukážeš jim TP, jestli tam bude 11 Kw, tak tě normálně pustí dál... ale jak uděláš nehodu, máš problém...
 
 
Datum: 01. května 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimtě ty polotovare, jaký počítače? to mi teda vysvětli
 
 
Datum: 01. května 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
xxx-Díky moc , je mi to jasné. trubka- ne to fakt nevím a navíc , nevím co jsi tím chtěl říct
 
 
Datum: 01. května 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel2500    
V 15 letech asi nevíš,že i naše policie má ve vozech počítač a že znich děláš tupce.
 
 
Datum: 01. května 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: Motofil      IP: uživatel11041    
+ pokuta za řízení stroje, na který nemáš oprávnění.
 
 
Datum: 01. května 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
muzes na tom jezdit ale az udelas nehodu a policajti zmeri pravy vykon tak vsechno budes calovat ty i kdybys nebyl vinikem nehody
 
 
Datum: 30. dubna 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci, mám na vás prosbu chci si vyměnit ložiska v bubnech na jawu 550 pařez. A někde prodávají ložisko 6000 C3 a někde jenom ložisko 6000.Jaký je mezi nimi rozdíl?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
jak říkáš,je to větší vule. c3 se dává třeba na kliku,kvuli tepelné roztažnosti. už se to tady nekolikrát řešilo.
 
 
Datum: 01. května 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No to C3 má jistou radiální vůli, pokud se nemýlím, tak jsou stavěný na zhoršený podmínky. Já bych se ho tam nebál dát.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Zdravíčko draci pude mi dat hlava ze stadiona na jwau 23? tu hlavu chcu kvůlu tomu chcípáku(dekompresní) nebo jak se to menuje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky díky dekompresoru umíš lehce nastavit pedály ke startu.když ti pedály stojí svisle tak se nadřeš než s tím otočíš.s těma kartrama je to pravda.každý druhý moped má zavařený kartr v uložení hřídele šlapadel
 
 
Datum: 30. dubna 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11630    
Proč ? Takže neznáš.Většinou se startuje pravým pedálem a jelikoš má moped převod do rychla tak se používá dekomp. ventil,odlehčíš sílu k nastartování.Bez dekomp.venzilu vylomíš kus karteru i roztáčecí kolo.A potom proč řešit zastavení motoru nějakým ,,tlačítkem,,při tak jednoduché konstrukci.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by mi měli padat kusy z karterů?
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11630    
dezinlecku je vidět,že jsi asi žádnýho mopeda nestartoval.Nebo že ti neupadl kus karteru.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teda v dekompresoru nevidím žádnou výhodu,naopak se to velmi sralo a kolikrát sem to viděl všelijak zavařený a chcípání vyřešený přez zkrat el. obvodu.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE
 
 
Datum: 30. dubna 2011 21:18
 
<  819  820  821  822  823  824  825  826  827  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 0:24:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu