slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  818  819  820  821  822  823  824  825  826  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim mam takovy maly problem budu davat nove loziska+gufera do celeho motoru na simsonovi a chci se zeptat jestli je mam nejak zajet nebo neco.Díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se nezajíźdí...
 
 
Datum: 02. května 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3912    
chtěl jsem se zeptat mám zalomený šroub v klikovce špatně jsem ho odvrtal a ted nevím co stím nevíte pls někdo co stim ? děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
jako ten co drzi rotor? dej to na nejakou dilnu at tam udelaji vetsi zavit a bud vyvlozkuji nebo tam nechaji ten vetsi zavit
 
 
Datum: 03. května 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,mám dotaz,jak asi dlouho budou svítit světla(přední,zadní) u Jawky 250 když je nechám běžet bez motoru.Je to teda s baterkou 6v a nijak neupravováno.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
bere se to i ve škole, vim že sme měli vzoreček v tabulkách..
 
 
Datum: 03. května 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky
 
 
Datum: 02. května 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přesný značky veličin si teď nepamatuju, ale kapacita (Ah) se rovná době svícení (v hodinách) krát odebíraný proud (A)
 
 
Datum: 02. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zjistíš si jakej odběr maji světla, to vypočítáš z napětí a watáže žárovek, a pak to porovnáš s kapacitou baterky...
 
 
Datum: 02. května 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No to přesně potřebuju jenom nevím jak se to dělá.
 
 
Datum: 02. května 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud víš kapacitu baterky tak si to můžeš přibližně spočítat...
 
 
Datum: 02. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mám problém z jawu 21 neháže mě jiskru jela pekně tak 70km/h nechal jsem ju na volnoděch a najednou chcípnula a od té doby mě nehácí jiskru už jsem měnil zapalovací pol,zapalovací kabel,fajku šteloval jsem předstih a odtrh a ani za prase to nechce házet jiskru nevíte čím by to mohlo být dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
Už to jede supííííííííííí :-D:-D
 
 
Datum: 04. května 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kabely mi prijde jako blbost, jen tak se ti kabl neukrouti... ja bych to videl na kondenzator.. kup novy
 
 
Datum: 04. května 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
vyzkoušej indučku
 
 
Datum: 04. května 2011 0:41
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
S tou světelnou cívkou to jelo tak 5 dní a pak to zdech nul a už nenaskočil nebo ještě indukční cívka,ale tu tam mám rok ani ne?
 
 
Datum: 03. května 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
trochu vic popis jak si vymenoval tu svetelnou civku tu tam mas tet? nebo pred tim? jelo/nejelo to s ni?
 
 
Datum: 03. května 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
už jsem aji vyměnil dráty a furt nic zkoušel jsem aji dát drát od přerušovače a na kostru a na kostre to nehází jiskry a jel tak pěkně a na jednou chcípnul a už to nehází nemůže to byt světelnou cívkou co tam mám že ji mám místo zapoalovací jelo to pak to chciplo a už nenaskočilo :-(
 
 
Datum: 03. května 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde bude ukroucenej káblík, rozdělej pŕední světlo, a podívej se na kabeli, jestli není nějakej uklepanej v přepínačce...jinak asi projedeš celou el.instalaci.
 
 
Datum: 02. května 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
kladívko haže jiskru?
 
 
Datum: 02. května 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
a nebo kondenzátor odešel:-(
 
 
Datum: 02. května 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Mohl ti někde prasknout káblík po bužírkou. Já bych si to přeměřil. Nebo zkrat.
 
 
Datum: 02. května 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
jo to ani nehází jiskru když dám prst na zapalovací kabel?
 
 
Datum: 02. května 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Předpokládám že svíčkou si začal akorát si to se nenapsal ne??
 
 
Datum: 02. května 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nevíte co způsobuje když se mi rychle zaoxiduje mínus pól na baterce ? KOnkrétně mi to dělá ČZ 477 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel15122    
Dobíjení....... respektive nefunkční nebo špatně seřízené relé ;-)
 
 
Datum: 14. února 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nejspíš ti vzlíná elektrolyt z baterky a na kontaktech se srážejí oxidy síry.. stačí to očistit před připjením kontaktu a přišroubováním, potom se již síra usazuje na povrchu a na funkci to nemá vliv, ale vazelína je taky řešení..
 
 
Datum: 03. května 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel8993    
Dobra namažu, a uvidim.Ale zdále se mi že se to dělá něják rychle po pár dnech už je to slušně zaprasený. Jinak diky
 
 
Datum: 03. května 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
je to klasická chemická reakce, pořádně očistit, a pak lehce máznout vodinou kontaktní vazelínou, H
 
 
Datum: 02. května 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a más to namazany vazelínou ty kontakty? dobra je na to molika
 
 
Datum: 02. května 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: beton      E-mail:      IP: uživatel9854    
Zdar draci mam problem s blinkry na 350/639 sviti aale neblikaj:-) Vyměnil jsem už přerušovač ale změna žadna. Předem díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tři možnosti: špatně seřízení přerušovač (pokud je to bimetal, tak doštelovat spodnim šroubkem, pokud elektronickej, pokračuj k dalšímu kroku), špatně zapojené (zkontrolovat ve schématu), nízké napětí v palubní síti (vybitá baterie - dobít, špatně nebo vůbec nefunkčí dobijení - opravit)
 
 
Datum: 02. května 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: corey      E-mail:      IP: uživatel11570    
čau.. Mám problém, koupil jsem si válec po tretím výbrusu s pístem a s kroužkama a kroužky se zasekavaj v v kánálách válce. to vše jsem koupil jako celek. Nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: corey      E-mail:      IP: uživatel11570    
jo já vím tak sem ten píst dával do válce ale nešlo to... tak jsem to skusil před chvílí znovu a skusil jsem dát píst obráceně a ted už se nezasekává..:-) jinak dík
 
 
Datum: 02. května 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
šipka na čele pístu musí směřvat k výfukovýmu kanálu, pkud je píst obráceně pak je to nejspíš tvůj případ
 
 
Datum: 02. května 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Xereus      IP: uživatel3334    
Zdravim predem se omlouvam ze pisu bez diakritiky a nejspis i s hrubkama zacina to bejt uz deformace... ale potreboval bych poradit od nekoho kdo ma jawku dlouho nebo se v tom vyzna jde mi o pomer benzin ku oleji zacnu tim ze jezdim na castrol garden 2t a davam ho v pomeru 1:50 ale chtel bych prejit na sintetiku nebo polosyntetiku... chtel jsem poprosit jestli by mi nekdo neporadil vyrobce a typ oleje se kterym je spokojene ( chci aby to tolik nekourilo ) a taky zdali mi poradite pomer .... od jednoho chlapika jsem se dozvedel ze jezdil na plnou syntetiku a michal 1:80... me osobne prijde ze to je moc malo oleje.... diky moc za jakoukoliv radu nebo pripominku ... jen pro upresneni jde o Jawu 350/640 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 0:26
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
a hovno znicim ....a vubec me nezajima kolik se ma mazat ridim se dle toho jestli muzu ci nemuzu + riziko a nasledky ... a to v tomto pripade muzu a riziko a nasledky = 0 !!!! a UZ NIKDY MI NERIKEJ(NEPIS) CO MAM DELAT !
 
 
Datum: 08. května 2011 0:26
 
 
 
 
Jméno: CoolEzioAuditoreDaFirenze      IP: uživatel1194    
Frank> Tak to péráka prodej než si ho zničíš :-( Má se mazat 1:33 a s kvalitnějším olejem se toho moc nezmění! Já míchám Jawě 350/638 1:40, 555 1: 33, 250 1:40 a Trabanta 1:33
 
 
Datum: 06. května 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
nechci vam kazit naladu ... ale s kvalitnim olejem se to i 1:100 umaze.... pro peraka 1:90 a jsem vysmatej ... fichtl si taky nestezoval tak neni co resit ..
 
 
Datum: 04. května 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
:-D technik Pavel
 
 
Datum: 03. května 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: pawel      E-mail:      IP: uživatel11638    
má se míchat 1:20
 
 
Datum: 03. května 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sám nevím, jak je to u těhle velkých jaw, ale u pionýra mazat 1:80 nemůžeš..válec se ti umaže, ale ložiska, bronzový futro ani náhodou.
 
 
Datum: 02. května 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
hh: jo dík za upřesnění oil masteru tak za 107,- za TSF je dobrá cena já jsem s ním taky v pio spokojen
 
 
Datum: 02. května 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Jenda: pokud vim oilmaster ředí od 1:15 až po 1:100, v závislosti na zatížení, otáčkách motoru a poloze plynové rukojeti, ohledně TSF, přešel sem na něj po zrušení Shell Advance SX 2T, protože ho mam za 107/litr, a sem spokojenej, vůbec nekouří, na hodnocení úsad je ještě brzo když na něm mam jen 300km
 
 
Datum: 02. května 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky si to myslím ale za těch 204,- co jsem ho kopil to neni tragický to stojí Mogul TSF taky, TSF jezdí v pionýrovi a jsem s ním plně spokojen.
 
 
Datum: 02. května 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Mogul TSF, Motul 510.. je to skoro fuk. At to splnuje aspon JASO FC a API TC, lit do v doporucenym pomeru a na znacce skoro nezalezi. Lit do hranaty potvory plnou syntetiku je jako hazeni perel svinim.
 
 
Datum: 02. května 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
jo 1:80 je blbost, někde jsem teda četl že třeba oil master ředí podle aktuálního zatížení motoru a nezatížení třeba muže ředit i 1:80, ale nevím co všechno je na tom pravdy
 
 
Datum: 02. května 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Příručka uvádí 1:50 při záběhu a 1:60 pro normální provoz, osobně jawu moc dlouho nemám ale ředím taky 1:50, leju do toho plnou syntetiku jako předchozí majitel je to tohle: http://chemickeprodukty.nakupujeme.cz/721-oleje-a-maziva/980-omv-bixxol-motorbike-2t-1-l/?pg=2 na těhle stránkách jsem ho našel nejlevněji jinak by měl být asi na každý OMW pumpě, předchozí majitel prý netankoval nikde jinde než na OMW zatím jsem sním spokojen když se Jawka ohřeje tak kouří minimálně.
 
 
Datum: 02. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Zdravíčko jakej olej se lije do motoru? co mám dělat když namažu pružiny se s podu pod těma gumama a tak za 1 týden to zas nepruží a a džeto jak svin a zas musím mazazat znova! jak tomu zabránit? a kolik se toho oleje lije do toho motoru díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
klidně a kde vezmu tu příručku?
 
 
Datum: 05. května 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do motoru? co smícháš s palivem tak olej na dvoutakty +benál ale pokud myslíš do převodovky tak PP80 PP90
 
 
Datum: 02. května 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
odpovědi na všechny tvé dotazy najdeš v příručce, nevim co se jí tak bojíte, najdete tam spoustu zajímavých věcí...
 
 
Datum: 02. května 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10718    
Čau, mám u svý 350/360 vyběhaný řazení, když řadim 1, když motorka stojí, stává se mi takový to, že řadička nezařadí, ale přeskočí do nakopávacího módu, koukal jsem nato a mám lehce sjetý hrany u startovací hřídele a hodně vymletej ten protikus, tak by mě zajímalo co má větší vliv a jestli tahle hřídel s unašečem pujde do 350/360 motoru http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_s_unasecem.html a jestli je na fichtlkrámku i ta startovací hřídel, našel sem na 250 panelku, ale podle katalogu dílů neni shodná s 350 a pak sem našel na 350 kejvu ale já mám panelkovej motor. Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
chtěl sem napsat místo 50 250
 
 
Datum: 05. května 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
to máš jedno jesti 50 bo 350 vnitřky (převodovka spojka start máš stejné já co mám motor tak to mám složené z péráka kývačky aj panelky a nestěžuju si :-D
 
 
Datum: 05. května 2011 7:19
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, chci si koupit motorku a rozhoduji se mezi dvěma motorkami, obě se mi libí tak stejně a mají i podobné vlastnosti rozhoduji se mezi jawa 125 travel a yuki sport 125 jaká je podle vás lepší a kavlitnější která má lepší jízdní vlastnosti a tak díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
Tak tu yuky 125 CSR bych asi nekupoval... nevypadá špatně, ale.. kámoš si koupil loni funglovku..a teď? utrhla sa mu ručička v otáčkoměru, na nějakých plastech chybí šroubky a už mněl problémy se zapalováním - dával to do servisu a tam nemohli přijít nato, čím toje.. nakonec museli vymněnit celou elektriku... je to tvoje rozhodnutí, ale zaty peníze si kup radši značku a ne čínu...
 
 
Datum: 02. května 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednomu kámošovi,co má Yuky 125 SM,při jízdě v noci se zapnutýma světlama začala teplem od čínský žárovky hořet čínská parabola... :-) Udělej si obrázek o kvalitě,když nemají ani světla vyřešený :-)
 
 
Datum: 02. května 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl-20: v sobotu jsem si přivezl fungl novou Yuki CSR 125 a musím říct, že jsem z ní nadšenej (nevybruje, má krásnej zátah hned od spodu a celkové zpracování je na celkem dobré úrovni, jako samozřejmě nějaká chyba se najde, ale celkově se kluci šikmoocí hodně poučili ;-) ) a kamarád (taktéž v sobotu) si dovezl Yuki 125 RS a taky nemá jedinou výtku. Říkal, že v autoškole jezdil na Jawě 125 travel a že to vůbec nejelo a hrozně vybrovalo!!! Hodně lidí bude Yuki odsuzovat, ale tato značka se za těch cca 5 let co přišla na trh s nepovedeným modelem Yuki 125 Sport hodně vypracovala... Na motorkářích si zjisti o těchto značkách (Yuki versus Jawa Travel) více info a pak se rozhodni pro kterou značku se rozhodneš :-)
 
 
Datum: 02. května 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice neodpovím přímo na tvůj dotaz,ale doporučuju NSR :-) já jsem si nedavno řivez 1991. rok,takže ten druhej typ,předělanej na takovej street (jen předek,sundany kapoty,ale normalne na papirech) motor je držák,tahle motorka vydrží strašně moc.Je to ale 2takt,takže pokud chceš přímo 4t tak u tebe neuspěje.Průběh výkonu je hezkej,mam 17,5 kw verzi,do 6000 otáček je línější,pak ale jako by tě někdo nakop a vyrazí dopředu,což ti žádnej 4T 125 neudělá.Pokud ale opravdu chceš 4T,tak di do CBRka,je to kvalitnější jak zpracováním,tak motorem vc,než Jawa travel a o 10000% lepší než yuki :-) jinak pokud chceš kouknout na to nsr tak tady je můj profil na motorkářích.PS-promiň,jestli se ti má odpověd nelíbí :-) http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=59821
 
 
Datum: 02. května 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Kdo má Yuky, píchá kluky... Měl to kluci, ještě když sem byl na průmce, furt z toho padaly plasty, výfuk rezl před očima, praskaly žárovky... Nevím, jak je na tom ta Jawa, ale Yuky bych se obloukem vyhnul.
 
 
Datum: 02. května 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
projdi si motorkari.cz ;-)
 
 
Datum: 02. května 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
yuky bych určitě nebral a Jawa 125 ta bude o něco kvalitnější i když se plno součástek vyrábí v číně atd
 
 
Datum: 02. května 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci, nevíte prosím vás o nějakých levných ale kvalitních ráfků na jawu 550 pařez?Moc dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaja mam ted 1,5, co maji teda diry na nypl M3 ale zato pekny hrom a pekna cena
 
 
Datum: 03. května 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: pospa      IP: uživatel6451    
čaute,prosím vás,čím by to mohlo být,že se mi babeta dusí?na stojanku ot nejde poznat,ale jak sednu přidam plyn,tak jako když omeovač :-(,už si s tím nevím rady,mam uplně nový karbec co je nady na fichtkramku na babetu.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 6:14
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Nemáš zasraný výfuk? Babeta je na to dost háklivá.
 
 
Datum: 03. května 2011 6:14
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Máš špatně naladění karburátor
 
 
Datum: 02. května 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám dotaz, sice pro někoho stupidní, ale přece. Jak k sobě patří lamely ferodo? Jsou na jedné straně větší. Tak těma většíma stranama OD sebe, že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zubama k sobě
 
 
Datum: 02. května 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: jofec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mám problém koupil jsem si jawu 20 která nebyla hodně dlouho ježděná tak sem ji rozhodil (vyčistil kabe,nová svíčka) ale je tady to,že když ji nakopnu,tak na neutrál šlape jak hodinky ale jakmile přidám plyn tak otáčky vylítnou a cca 3 sekundách chcípne když pustím plyn tak se zase ustálý otáčky na volnoběh a zase bude vrčet třeba pul dna: Do karburátoru de benzin (kohoutek ok),Předstih ok,Jehla na 2 zářezu od vrchu,tryska čištěná,vzduchoovej filtr ok.hladina v karecu ok.Když se s ní rozjedu tak se prostě dusí a nemá žádnej výkon.Zapoměl sem že na ní proběhl domácí kutil a někdo tam nabastlil dva výfuky těžko říct z čeho sou v kolenu je navařený druhý a na každé straně jeden lauf. pls za radu už nevím co s tem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: jofec      IP: uživatel11633    
mě příde jak kdyby tam po tech třech sekundách pod plným plynem přestal dotýkat benzín ale jak říkámk kohoutek je pročištěnej kdyby byla blbá směs tak se to udusí hnet a nepude to do vysokejch toček vubec ne?
 
 
Datum: 02. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
mě tohle samý dělal vzduchovej filtr, byl total zasranej, kdyžtak ho zkus znova profoukat.... jinak asi to stejný co psali přede mnou :-)
 
 
Datum: 02. května 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, možná bych zkusil ty výfuky vyčistit a zetěsnit podívat se jestli teěsní válexc hlava karburátor a tak, jinak nemohl bys mě poslat jeho fotky chtěl bych se podívat jak to stěma dvěma výfuky vypadá email: doctus@email.cz díky moc
 
 
Datum: 02. května 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: jofec      IP: uživatel11633    
takže říkáš koupit nový těsnění pod válec,karburátor a ke kolínku co je u karburátoru jo? a výfuk oddělám.
 
 
Datum: 02. května 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
To sem taky měl a měl sem blbě zavřenej dekl od vzduchovýho filtru
 
 
Datum: 02. května 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chudá směs,pravděpodobně to někde pod válcem nebo karburátorem přisává falešnej vzduch.Jinak jestli na tim chceš jezdit a ne to mít na parádu tak ten druhej vejfuk odstran,bude tam razantí snížení výkonu.
 
 
Datum: 02. května 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel11632    
Hele když mi nejde nastartovat motor ale prokluzuje to tak čím to je co potřebuje vyměnit ,a ještě když zpomalím tak mi to chcípne čím to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jdi do mototechny a řekni že chceš dva volnoběhy(jeden do rezervy) a protiprokluzovak na motor.
 
 
Datum: 02. května 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10 dkg vysočiny
 
 
Datum: 02. května 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel11632    
co mam koupit na ten volnoběh
 
 
Datum: 02. května 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
povol si spojku, máš ji moc dotáhlů... a že ti to chcípá je tím, že máš špatný volnoběh....
 
 
Datum: 02. května 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
cus uz nwm co je s pionyrem kdyz vytocim na pionyrovi 1,2 rychlost tak to uplne cuka kdyz ji vytocim ale na 3 to nedela uz nwm co s tim je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Ááá Franky se zastavil co Franky taky typuješ benzín nebo si taky myslíš že jsem idiot?Zeptal bych se tě jak se daří, ale jestli mě chceš vyhlásit tak radši prosím nic nepiš.
 
 
Datum: 04. května 2011 0:57
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
hosi .. zajimava debata ... bezte se oplachnout ...
 
 
Datum: 03. května 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Podel toho co říkáš to na motor určitě nevypadá
 
 
Datum: 02. května 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
nejdriv mi to delalo to ze sem ujel treba 2 km i vic a najednou jel a zacal se z niceho nic dusit az chcipl tak jsem dycky nacepoval a jelo to kolikrat nadherne a nekdy taky na hovno a tak jsem cistil vse bylo to cejk a ted zaclo todle ale s motorem nic neni nn?
 
 
Datum: 02. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jestli z ničeho nic tak to výfuk nebude, vyzkoušej ten kohout a pak sem napiš jaký byl výsledek
 
 
Datum: 02. května 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
jo prave ze jo jelo to v poho ale snad neni nic v motoru nn?
 
 
Datum: 02. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
o začlo dělat z ničeho nic ?? Před t´m to jelo normálně??
 
 
Datum: 02. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Výfuk by to dusil ale jelo by to, spíš bych se zaměřil na palivovou soustavu tj. od kohoutu po karburátor
 
 
Datum: 02. května 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
trisky uz jsem cistil a kohout ne a mohlo by to delat zasranej vejfuck?
 
 
Datum: 02. května 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Vyčisti palivový kohout a trysky.
 
 
Datum: 02. května 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jawa05: A ty víš co s tím je nebo co že se navážíš?? Nevím proč by to nemohla být pravda protože třeba trojka nedosahuje takových otáček jako 1 a 2 tzn. že čím menší otáčky tím míň spotřebuješ benzínu a tzn. že při menších otáčkách nemusí přitékat tolik benzínu a tudíš motor necuká.
 
 
Datum: 02. května 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
kdyz drzim cupak tak to furt cuka tak uz nwm
 
 
Datum: 02. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Jendo, co to meleš? ty nestíháš.... :-D
 
 
Datum: 02. května 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Pravděpodobně ti nestíha v točkách dotýkat benzín
 
 
Datum: 02. května 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel10585    
Měl by si to otevřít. a prohlédnout si kolečka, jinak máš dorazový šroub v řadiči? Sice to s tím asi ne souvisí, ale je to dobrý ho tam mít.
 
 
Datum: 02. května 2011 8:45
 
 
 
 
Jméno: stava      IP: uživatel556    
je to rozbity
 
 
Datum: 02. května 2011 2:05
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jestli nekoho zvás zajímá tohle!! http://www.youtube.com/watch?v=IYpf_R1By4M měli tam bejt traktory, ale jsou tam i péráci 350 a 250 a já s ČZ bohužel nejsem vzáběru zastavil jsem bokem a točil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: Franc550      IP: uživatel3888    
Zdar Draci chtěl jse mse zeptat jak poznam když mám motor z péráka 250, že jsou v háji lamely?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jasným znamením že lamely odešly do věčnejch lovišt je prokluzování spojky, která už nejde nijak seřídit, jinak kontrola je snadná viz. kolega pode mnou.. nicméně pokud seříditelná je, vypíná a v záběru neklouže, tak bych to ani neotvíral..
 
 
Datum: 02. května 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni nic jednodussiho nez motor rozebrat,sundas levej dekl,je to par sroubu,prace na 2 minuty..pak se ti naskytne pohled na takovej valec,tam jsou pruziny a takovy tycky,ktery vyvliknes a pruzinu tim vyndas (podobne jako u pio,jen tam mas segrovku) pak jen koukni na korky,pokud se rozpadnou-kup novy lamely...pokud jsou sjety-kup novy lamely..musej bejt pevny a mit spravnou vysku..
 
 
Datum: 01. května 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko.Měl bych problém se spojkou na fichtlovi.Spojku jsem dával téměř novou,měl jsem jí před rokem v mustangovi novou (ferodo) pak jsem jí vyndal a po roce jí dal do jinýho motoru,ferodo drželo a pořád je jako nový.Nicméně spojka je na tom bídně,když jí přitáhnu,aby zabírala a nechcípala při zařazení,tak zase prokluzuje při jízdě a při startování,když jí nastavim aby neprokluzovala nakopávačka a při jízdě neklouzala,tak zase blbne při rozjezdech.Ještě je tam ta chyba,že spojková páčka jde hrozně ztuha zmáčknout,lankem to není,to jde krásně volně..Za rady dopředu děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten samej problém...
 
 
Datum: 02. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulicka tam byla,kouknu jestli mi pri tom ladeni nevypadla :-) a v pravym deklu,kde konkretne?v pace,sroubu..? :-)
 
 
Datum: 01. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hledej chybu v pravým deklu...a dal jsi kuličku mezi tyčky?
 
 
Datum: 01. května 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyčka by měla bejt správná,i když na tyčce snad ani nezáleží ne?pokud dosahuje ke štelovacímu šroubu na pravém víku? :-) lamely jsem obráceně snad nedal,mají být těma prohlubkama k sobě a v těch prohlubinách mezilamela,že? :-)
 
 
Datum: 01. května 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odborník nejsem, ale když jsou lamely v pořádku (hádám že i mezilamela), tak mě napadá co pružiny? A tyčka je tam správná, ne z 05?
 
 
Datum: 01. května 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedal si ty lamele obráceně?
 
 
Datum: 01. května 2011 21:00
 
<  818  819  820  821  822  823  824  825  826  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 8:20:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu