slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  817  818  819  820  821  822  823  824  825  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: linkinc      E-mail:      IP: uživatel11643    
Zdravim draci chci se zeptat když bych si chtěl zvíšit zdvihový objem motoru na pionýru z 50ccm na 60 ccm jakej musim mít píst a pístní kroužky a kolik musim mít výbrus.Dík moc vubec tomu nerozumim proto se vás ptám dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      IP: uživatel15339    
díky chlapci těd zorvna pracuju na tý 60ce mám vrtání 41/50 vybroušenou makovici :-D a novou kliku celou na jehlách.
 
 
Datum: 27. května 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
souhlas se standou, jen bych použil hlavu s "ledvinkou"(typ 20.21.23mustoš) :-)
 
 
Datum: 04. května 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: linkinc      E-mail:      IP: uživatel11643    
tak dík moc všem za rady :-).
 
 
Datum: 04. května 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11644    
Zdvih je danej,jak píše kolega níže,tzn.44mm,přes pí x r na 2 x v = 60 si spočítáš vrtání....nebudu tě víc mučit,objemu 60ccm zhruba odpovídá vrtání 41.5mm,v origo válci jde udělat bez problému. Bude potřeba použít kvalitnější ojnici (CKR) a nechat upravit hlavu na průměr 41.5mm a pozměnit její objem,možná by bylo lepší použít hlavu z 05(7.5ml) a úměrně ji nechat protočit a snížit na cca 7ml (s origo hlavou by tam byl vysokej kompresní poměr a to nedělá dobře klikovýmu mechanismu).....určitě bych ve válci začistil,slícoval a malinko rozšířil do stran sací a výfukovej kanál. Hodně zdaru. Neni to žádná věda.
 
 
Datum: 04. května 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
*zvýšit*
 
 
Datum: 03. května 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Dám ti nápovědu: pionýr má zdvih 44mm a jeden výbrus je +0.25mm k vrtání, tak počítej, šmudlo .)
 
 
Datum: 03. května 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámo jestli tomu vůbec nerozumíš tak se do toho ani nepouštěj , protože na těch 60ccm to ani udělat nejde...teda jako jde,ale rozhodně né jen výbrusem
 
 
Datum: 03. května 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
najdi si v tabulkách vzoreček pro výpočet objemu válce a snadno si to spočítáš sám...
 
 
Datum: 03. května 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi co mám dělat když jsem uvařil babetu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: veterán      IP: uživatel10733    
žadný kompres chlapče....čeká tě vybrus válce a nový píst s pistnimi kroužkami ,,a popř vyměnení ojničního pouzrd na klikovce....
 
 
Datum: 10. května 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: b.      IP: uživatel7151    
sak skus svicku vymeit ci nahodu sa neodjebala
 
 
Datum: 04. května 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
potkal se ti trifus ve výfuku a rozhodilo ti to geometrii na ventilech
 
 
Datum: 03. května 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle byl zase jednou dobrej dotaz :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dachtl21: :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rovnou zkontroluj píst,jestli na něm nejsou zrcátka.
 
 
Datum: 03. května 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřidřel si to?
 
 
Datum: 03. května 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
jo a nechal jsem ji vychladnout a pak jede tak minutu dobře a pak je strasnej pokles otáček strasne to začne hujit a skoro to nemá tah
 
 
Datum: 03. května 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
lehce jel jsem s originalem doterenu
 
 
Datum: 03. května 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Denzileck : tak by mě taky zajímalo..zřejmě je pán umělec :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak si jí naskládal do hrnce?
 
 
Datum: 03. května 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak rozhodně ji nechat vychladnout, a pak vypít podobně jako čaj.
 
 
Datum: 03. května 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, mam mustanga, na šopěti jak je jehla tak má být ostrá nebo tupa? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
"ostrá" nebo "tupá jsou dost relativní pojmy, u jehly jde hlavně o průběh stoupání, aby měla správnej tvar a nebyla po stranách odřená a obroušená od hrany kanálku kam dosedá, na špičce nezáleží, ta je tam jen od toho aby jehla z toho kanálku nemohla vyskočit a zablokovat šoupě (velmi nemilá věc když se to stane a zasekne se plnej plyn..)
 
 
Datum: 03. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel11641    
ahoj draci, mám jawu 250 a při startování střílí do výfuku.Dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: veterán      IP: uživatel10733    
mas tesnení mezi vyfukama a kolenama?....patři tam azbest snura
 
 
Datum: 10. května 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
zkus přeladit předstih nebo bohatost
 
 
Datum: 03. května 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel11642    
Čau hele skusil bych jestli nemáš pecku na kladívkách.
 
 
Datum: 03. května 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci kera motorka je nejlepši ohledne spotreby,rychlosti a spolehlivosti? jawa 350/638 nebo mz 150 či 250? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tenhle výběr, tak MZ 251 ETZ, ale když 638 obohatíš o kotouč, eventuelně koupíš 639, tak já oosobně bych se rozhodnul pro ni, už jen proto, že ten zvuk je dokonalej a žádná uprskáná MZ-ta ti takovej nevykouzlí :-)
 
 
Datum: 03. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mám tu několik dotazů k JAWě 639: 1) V kolech jsem měl ložiska s označením myslim 6302 a 6302A, číselnym označením si nejsem jistej, jde o to, že tam byla kombinace bez "A" a s "A", tak který tam patřej ? 2) Jaký jsou nejlepší ložiska v poměru cena/výkon ? V krku řízení mám SKF, tak který dát na zbytek motorky ? A poslední 3. dotaz: jaká je minimální tloušťka pevnýho kotouče na 639 ? Mám tam 4,10mm. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ZKL nebo ZVL
 
 
Datum: 04. května 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Zdravím, myslíte, že by přední vidlice ze Simsona pasovaly do brýlí JAWA 50? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Takže by bylo lepší sehnat k vidlicím i origo simson brýle a krk, že? Ten tam pasuje taky v pohodě?
 
 
Datum: 03. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidlice jako jenom nohy tam pasují, problém nastal když jsem tam chtěl dát kolo 2,75 se tam mezi ně nevlezo a za druhé origo brýle jsou dosti slabé
 
 
Datum: 03. května 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Ahoj jen tak pro jistotu je to to gufero co je na mustangu pod zapalováním ??? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/gufero_17x30x7_silikon.html nešo mi to spustit kvůli antiviráku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
jo
 
 
Datum: 03. května 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel11640    
Zdravim, mam Jawu 350/632 - když jedu delši dobu - 30 - 40 km, tak najednou nechce jet, asi jako kdyby tam nešel benzin, za čas se vzpamatuje ale nejde do otáček, nevíte čím by to mohlo bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nebo ti to špatně dobíjí a vždicky si ta baterka odpočne a jede to na ní dál a po x kilometrech je zase slabší tak to klekne a takhle pořád dokola
 
 
Datum: 03. května 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
nevím asi se ti to přehřívá ne ??? skus jinou svíčku
 
 
Datum: 03. května 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
zdaravím, potřebuju koupit kroužky na na pionýra 555, vrtání válce je 39,5mm a jaké mám koupit kroužky když tady se prodávají podle velikosti krožků a né podle velikosti vrtání. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To si myslel jak podle velikosti ?? :-D To je prostě podle vrtání..39,50
 
 
Datum: 03. května 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Achjo...kup krouźky 39.50
 
 
Datum: 03. května 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: ruza01      E-mail:      IP: uživatel11159    
Lidi mam problem s mustafem se zapalováním na vačce je jiskra nádherná ale nejde do svíčky v čem může bejt problem. je v tom 8v civka zkoušel jsem tam dát 6v co má fungovat ale nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a v tomto případě nejspíš kondenzátor, nemáš uklepanej kabel?
 
 
Datum: 03. května 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na té tvojí vačce (kladívko) má být jiskra co nejmenší. když velká tak je něco špatně
 
 
Datum: 03. května 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No tak ti asi do indukčky nejde napětí ne?
 
 
Datum: 03. května 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel11639    
Zdar draci chtěl bych se vás jen zeptat jaký máte názor na Aprilia Tuareg Rally 125.předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11644    
Měli sme to doma v trochu horšim ale plně funkčnim stavu,tak nějak to jelo,ale byl to hroznej krám....ale jak jsou na tom nový modely nevim....
 
 
Datum: 04. května 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Zdravíčko když rozdělal lamaly tak tam už moc nevičuhuje(myslím jaokby z tech zubu) tak jak tam sou ty pružinky musím koupit nový segerovky nebo můžu použít ty starý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: Márty      IP: uživatel1194    
lepši je dát hned nový stoji asi korunu a ztyré jsou vymáčkly a tolik nedrží
 
 
Datum: 04. května 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar seso , příjmáš ještě dnes poslední objednávky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
tak ty zelené zruš , ten e-mail je asi nějak zalagovaný..
 
 
Datum: 03. května 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
uz jkjsem ti davno posla mail tak to mas ve spem kosi,, mam vse az na samo zelene,,co ted?
 
 
Datum: 03. května 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale sup sem s tim
 
 
Datum: 03. května 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Jeník      IP: uživatel11637    
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nono skutočne pekne videjko chcelo by to aj iné typy vidieť :-)
 
 
Datum: 03. května 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
zdarec chlapi, můžu koupit motor na pionýra, údajně má být pojízdný, a tak bych se chtěl zeptat jestli někdo ví jak by se dal nastartovat samotný motor, který je sundaný z motorky. prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
diky moc to uz chapu
 
 
Datum: 04. května 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pavel: tim sem myslel abys zapojil zapalování podle schématu s tim rozdílem, že indukčku neukostříš k rámu motorky, ale přímo někam na motor.. správně nastavenej předstih a odtrh je doufám samozřejmostí..
 
 
Datum: 03. května 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/user/Kubik754#p/u/8/ElxXO2bcY-M
 
 
Datum: 03. května 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
drátek ze zapalování ( z kladívek ) dej na jednu stranu indukčky a druhej ukostři někde o motor a jiskra by měla jít
 
 
Datum: 03. května 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10535    
zapalovani myslis jako indukcni civku?nebo myslels zema bejt bejt ma bejt dobre serizeny zapalovani na statoru. popis mi to prosimte tak jako ze jsem nikdy nic nezapojoval u motorky. diky moc snad to pochopim
 
 
Datum: 03. května 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tak na co ti bude motor z padesátky, když to neumíš poštelovat?
 
 
Datum: 03. května 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dáš ho do svěráku (nebo jinak upevníš), naleješ benzín do plovákovky, zapojíš zapalování a zkoušíš našlápnout, případně roztočit vrtačkou..
 
 
Datum: 03. května 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel11636    
zdravim vstkych drakov mam problem so spojkou.menil som lamely za nove(ferodo) na jawe 23.po vymene som zistil ze spojka sa mi neda rozopnut resp. ze ta packa do ktorej sa uchytava bowden je uplne volna.tie nove lamely su sirsie ako stare:moze to byt tym.ako sa to da spravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Máš je daný ty lamely na opak. Širším k sobě
 
 
Datum: 03. května 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Hojte pls nevíte kde vemu silikonové gufero nna kliku pod zapalování ??? není tady na krámku ?? zada semto ale nic to nenašlo dík mocc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
vole sem psal v příspěvku že mi to nenašlo nic ani ty černé jak bývají :-(
 
 
Datum: 03. května 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole..dyť je tady sesa má...
 
 
Datum: 03. května 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Rumštajne, ty si asi idiot ne? Nechci urážet, ale je to problém rozkliknout ikonu gufera a najít si to?
 
 
Datum: 03. května 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel10970    
jo a je to na mustanga
 
 
Datum: 03. května 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud neznáš rozměry daj se změřit, číslo gufera je vnější rozměr x vnitřní rozměr x šířka, ta nemusí bejt úplně přesně..
 
 
Datum: 03. května 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11635    
Všechna gufera, co existují seženeš v prodejnách, jako je tato: http://loziska-gufera.cz/ , ale lepší máš, podívat se po svém okolí.. Občas je mají i v prodejnách spojovacích materiálů.. Jen si musíš z toho starého opsat rozměr..
 
 
Datum: 02. května 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci.mám dvacítku a ještě se mi nepodařilo ji nastavit tak aby nastartovala.už opravdu nevím.začíná mě to s..t protože přijedu na benzinku a musím roztlačit.mám ještě 555 a tam neexistuje aby chytla napodruhé.jak to?nejaká nedokonalosti v zapalování nebo karburátoru?prosím poradte nebo to rozšlapu na kusy... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odvrtal jsem tu mosaznou zátku zespodu pod volnoběžným kanálem a vyříznul závit M5.je třeba vrtat přesně at se trefíš do volnoběžného kanálu a ten převrtej cca na 1,5mm.konické sedlo jsem udělal jehl.pilníčkem a začistil výstružníkem na trysky do kotle.seřizovací šroub bohatosti směsi jsem použil z karb.jikov 32 bs.dále je třeba upravit trysku.Na válcovou část trysky nařežu závit m4 a uříznu ji těsně za bočními utvory,do nich udělám drážku na malý šroubovák.dále je třeba trysku navrtat zezadu aby byl průchod paliva v ose trysky.ze zbytku trysky použiju pouze závitovou část jako ucpávku.sedlo trysky je třeba zavrtat asi o 5 mm hlouběji a do díry nařezat M4.Vyfoukat,zkompletovat a seřídit.mnoho zdaru.
 
 
Datum: 04. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11644    
postul: Tak to si frajer! Já už na to kolikrát čuměl že by se tam dal udělat závit a šroub vzduchu jako na klasickym karburátoru,ale netrouf sem si na to. Koukam že ses poslední dobou rozjel s úpravama seriovky,držim palce,moc se mi to líbí!:-)
 
 
Datum: 04. května 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale když ho dáš moc,budou pak ty drátky dřít o rotor,pozor na to.
 
 
Datum: 03. května 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ok,díky :-)
 
 
Datum: 03. května 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando tohle mě taky napadlo,proto jsem upgradoval karburátor aby šla seřídit směs na volnoběh jako u každého karburátoru.je to plně funkční leč stále kvoká...
 
 
Datum: 03. května 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snažil jsem se trefit,aby to byl stejnej jak originální,na tlouštku si nevzpomínám.
 
 
Datum: 03. května 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ahoj,denzileck:jak tlustým drátem si to primotal tech 10 závitů?,dík
 
 
Datum: 03. května 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh:Tak to zkus a uvidíš,tedka můžu v pohodě jezdit odtrh 0.8 mm,na kterej to před tim jen občas blaflo...
 
 
Datum: 03. května 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8562    
vyčistit dirčičku za šoupátkem+vzdušnik volnoběhu,koupit novou volnoběžnou trysku.....a pokud ani to nepomuže,tak to vyřeší už jedině Vape
 
 
Datum: 03. května 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě za tepla
 
 
Datum: 03. května 2011 6:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mě obvykle chytaj oba fichtly na našlápnutí, za studena i za tepla, pokud ne, byl problém v karburátoru, v čistotě nebo seřízení, takže bych laboroval hlavně s nim.. btw denzil, opravdu silně pochybuju že 10 závitů navíc udělá jiskru "znatelně větší", jestli ti tak po téhle úpravě připadá, přisuzuj to placebo efektu nebo něčemu cos udělal zároveň s tou úpravou, např. očištění kontaktů, seřízení odtrhu apod..
 
 
Datum: 02. května 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych nezapoměl,tak se mi osvědčila úprava zapalovací cívky-přimotal sem ale 10 závitků a jiskra je znatelně větší.
 
 
Datum: 02. května 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
to já zas nepamatuju kdy mě fechtl za studena nenaskočil napoprvé:-)
 
 
Datum: 02. května 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele možná mě nebudeš věřit :-D ale já když dám zapalovací cívku k magnetu ve vzdálenosti jak to má bejt tak nic ani jiskra a když jí dám daleko co to jde tak je jiskra jak hrom už při malým otočení motorem a za studena vždy napoprve a za tepla nejhůž na 3 třeba budeš mít ten samej problém
 
 
Datum: 02. května 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohleto jsem řešil od doby,kdy sem dostal svýho prvního fichtla :-D Nakonec sem to vyřešil.Řekni všem známým at ti pujčí všechny karburátory co doma mají,já jich zkoušel tuším 9,a jen s jednim jediným,do kterýho bych to rozhodně neřekl,už kvůli barvě a celkový zašlosti,to šlo parádně.Opravdu si nevzpomínám na situaci,kdy by mi fichtl za studena nechytl na poprvý.Zapalování sem taky zkoušel,ale to nemá skoro žádnej vliv,pořád ten samej problém.
 
 
Datum: 02. května 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všichni :-) chci se zeptat jestli za mě může dojít vyzvednout někdo jiný čísla z depa když bude mít doklady sebou?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škoda věděl bych to jistě :-D každopádně tě mohu zítra informovat jak to dopadlo :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
asi jo, ale nevim, nejsem právník :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K mému štěstí je mi 17 :-D ale v OP mě nemaj :-D takže rodnej lsit postačí ano?? :-)
 
 
Datum: 03. května 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pak jedině že by ti bylo méně než 18 let a ten kdo by papíry vyzvedával by tě měl zapsanýho v OP (zákonný zástupce)
 
 
Datum: 02. května 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když nemám plnou moc?? :-D
 
 
Datum: 02. května 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nevidim důvod proč by to nemělo jít na plnou moc, asi ověřenou, ale 100% to nevim, mam to vyzkoušený jen u vyzvednutí ŘP
 
 
Datum: 02. května 2011 20:38
 
<  817  818  819  820  821  822  823  824  825  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 8:21:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu