Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim draci chci se zeptat když bych si chtěl zvíšit zdvihový objem motoru na pionýru z 50ccm na 60 ccm jakej musim mít píst a pístní kroužky a kolik musim mít výbrus.Dík moc vubec tomu nerozumim proto se vás ptám dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 14:48
Jméno: Linkinč
IP: uživatel15339
 díky chlapci těd zorvna pracuju na tý 60ce mám vrtání 41/50 vybroušenou makovici  a novou kliku celou na jehlách.
Datum: 27. května 2013 14:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 souhlas se standou, jen bych použil hlavu s "ledvinkou"(typ 20.21.23mustoš)
Datum: 04. května 2011 20:08
 tak dík moc všem za rady  .
Datum: 04. května 2011 13:44
Jméno: standa
IP: uživatel11644
 Zdvih je danej,jak píše kolega níže,tzn.44mm,přes pí x r na 2 x v = 60 si spočítáš vrtání....nebudu tě víc mučit,objemu 60ccm zhruba odpovídá vrtání 41.5mm,v origo válci jde udělat bez problému. Bude potřeba použít kvalitnější ojnici (CKR) a nechat upravit hlavu na průměr 41.5mm a pozměnit její objem,možná by bylo lepší použít hlavu z 05(7.5ml) a úměrně ji nechat protočit a snížit na cca 7ml (s origo hlavou by tam byl vysokej kompresní poměr a to nedělá dobře klikovýmu mechanismu).....určitě bych ve válci začistil,slícoval a malinko rozšířil do stran sací a výfukovej kanál. Hodně zdaru. Neni to žádná věda.
Datum: 04. května 2011 13:05
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 *zvýšit*
Datum: 03. května 2011 23:47
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Dám ti nápovědu: pionýr má zdvih 44mm a jeden výbrus je +0.25mm k vrtání, tak počítej, šmudlo .)
Datum: 03. května 2011 23:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo jestli tomu vůbec nerozumíš tak se do toho ani nepouštěj , protože na těch 60ccm to ani udělat nejde...teda jako jde,ale rozhodně né jen výbrusem
Datum: 03. května 2011 23:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 najdi si v tabulkách vzoreček pro výpočet objemu válce a snadno si to spočítáš sám...
Datum: 03. května 2011 22:25
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi co mám dělat když jsem uvařil babetu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:40
Jméno: veterán
IP: uživatel10733
 žadný kompres chlapče....čeká tě vybrus válce a nový píst s pistnimi kroužkami ,,a popř vyměnení ojničního pouzrd na klikovce....
Datum: 10. května 2011 11:40
Jméno: b.
IP: uživatel7151
 sak skus svicku vymeit ci nahodu sa neodjebala
Datum: 04. května 2011 12:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 potkal se ti trifus ve výfuku a rozhodilo ti to geometrii na ventilech
Datum: 03. května 2011 23:19
 Tohle byl zase jednou dobrej dotaz
Datum: 03. května 2011 23:07
Datum: 03. května 2011 22:22
 Rovnou zkontroluj píst,jestli na něm nejsou zrcátka.
Datum: 03. května 2011 22:22
 Nepřidřel si to?
Datum: 03. května 2011 22:12
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 jo a nechal jsem ji vychladnout a pak jede tak minutu dobře a pak je strasnej pokles otáček strasne to začne hujit a skoro to nemá tah
Datum: 03. května 2011 22:11
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 lehce jel jsem s originalem doterenu
Datum: 03. května 2011 22:10
 Denzileck : tak by mě taky zajímalo..zřejmě je pán umělec
Datum: 03. května 2011 22:02
 A jak si jí naskládal do hrnce?
Datum: 03. května 2011 22:01
 Tak rozhodně ji nechat vychladnout, a pak vypít podobně jako čaj.
Datum: 03. května 2011 21:48
 čau draci, mam mustanga, na šopěti jak je jehla tak má být ostrá nebo tupa? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 "ostrá" nebo "tupá jsou dost relativní pojmy, u jehly jde hlavně o průběh stoupání, aby měla správnej tvar a nebyla po stranách odřená a obroušená od hrany kanálku kam dosedá, na špičce nezáleží, ta je tam jen od toho aby jehla z toho kanálku nemohla vyskočit a zablokovat šoupě (velmi nemilá věc když se to stane a zasekne se plnej plyn..)
Datum: 03. května 2011 22:36
Jméno: libor
IP: uživatel11641
 ahoj draci, mám jawu 250 a při startování střílí do výfuku.Dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:42
Jméno: veterán
IP: uživatel10733
 mas tesnení mezi vyfukama a kolenama?....patři tam azbest snura
Datum: 10. května 2011 11:42
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zkus přeladit předstih nebo bohatost
Datum: 03. května 2011 22:09
Jméno: Jiří
IP: uživatel11642
 Čau hele skusil bych jestli nemáš pecku na kladívkách.
Datum: 03. května 2011 21:18
 cau draci kera motorka je nejlepši ohledne spotreby,rychlosti a spolehlivosti? jawa 350/638 nebo mz 150 či 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:06
 když tenhle výběr, tak MZ 251 ETZ, ale když 638 obohatíš o kotouč, eventuelně koupíš 639, tak já oosobně bych se rozhodnul pro ni, už jen proto, že ten zvuk je dokonalej a žádná uprskáná MZ-ta ti takovej nevykouzlí
Datum: 03. května 2011 21:06
 čau, mám tu několik dotazů k JAWě 639: 1) V kolech jsem měl ložiska s označením myslim 6302 a 6302A, číselnym označením si nejsem jistej, jde o to, že tam byla kombinace bez "A" a s "A", tak který tam patřej ? 2) Jaký jsou nejlepší ložiska v poměru cena/výkon ? V krku řízení mám SKF, tak který dát na zbytek motorky ? A poslední 3. dotaz: jaká je minimální tloušťka pevnýho kotouče na 639 ? Mám tam 4,10mm. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:38
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ZKL nebo ZVL
Datum: 04. května 2011 16:38
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Zdravím, myslíte, že by přední vidlice ze Simsona pasovaly do brýlí JAWA 50? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:06
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Takže by bylo lepší sehnat k vidlicím i origo simson brýle a krk, že? Ten tam pasuje taky v pohodě?
Datum: 03. května 2011 21:06
 vidlice jako jenom nohy tam pasují, problém nastal když jsem tam chtěl dát kolo 2,75 se tam mezi ně nevlezo a za druhé origo brýle jsou dosti slabé
Datum: 03. května 2011 21:04
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jo
Datum: 03. května 2011 21:27
Jméno: zetoras
IP: uživatel11640
 Zdravim, mam Jawu 350/632 - když jedu delši dobu - 30 - 40 km, tak najednou nechce jet, asi jako kdyby tam nešel benzin, za čas se vzpamatuje ale nejde do otáček, nevíte čím by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 23:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo ti to špatně dobíjí a vždicky si ta baterka odpočne a jede to na ní dál a po x kilometrech je zase slabší tak to klekne a takhle pořád dokola
Datum: 03. května 2011 23:22
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 nevím asi se ti to přehřívá ne ??? skus jinou svíčku
Datum: 03. května 2011 20:50
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zdaravím, potřebuju koupit kroužky na na pionýra 555, vrtání válce je 39,5mm a jaké mám koupit kroužky když tady se prodávají podle velikosti krožků a né podle velikosti vrtání. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To si myslel jak podle velikosti ??  To je prostě podle vrtání..39,50
Datum: 03. května 2011 21:19
 Achjo...kup krouźky 39.50
Datum: 03. května 2011 19:53
 Lidi mam problem s mustafem se zapalováním na vačce je jiskra nádherná ale nejde do svíčky v čem může bejt problem. je v tom 8v civka zkoušel jsem tam dát 6v co má fungovat ale nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a v tomto případě nejspíš kondenzátor, nemáš uklepanej kabel?
Datum: 03. května 2011 22:28
 na té tvojí vačce (kladívko) má být jiskra co nejmenší. když velká tak je něco špatně
Datum: 03. května 2011 21:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No tak ti asi do indukčky nejde napětí ne?
Datum: 03. května 2011 21:22
Jméno: lukas
IP: uživatel11639
 Zdar draci chtěl bych se vás jen zeptat jaký máte názor na Aprilia Tuareg Rally 125.předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel11644
 Měli sme to doma v trochu horšim ale plně funkčnim stavu,tak nějak to jelo,ale byl to hroznej krám....ale jak jsou na tom nový modely nevim....
Datum: 04. května 2011 13:08
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Zdravíčko když rozdělal lamaly tak tam už moc nevičuhuje(myslím jaokby z tech zubu) tak jak tam sou ty pružinky musím koupit nový segerovky nebo můžu použít ty starý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:16
Jméno: Márty
IP: uživatel1194
 lepši je dát hned nový stoji asi korunu a ztyré jsou vymáčkly a tolik nedrží
Datum: 04. května 2011 17:16
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar seso , příjmáš ještě dnes poslední objednávky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 21:02
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 tak ty zelené zruš , ten e-mail je asi nějak zalagovaný..
Datum: 03. května 2011 21:02
 uz jkjsem ti davno posla mail tak to mas ve spem kosi,, mam vse az na samo zelene,,co ted?
Datum: 03. května 2011 20:57
 jo ale sup sem s tim
Datum: 03. května 2011 17:46
Jméno: Jeník
IP: uživatel11637
Posl.aktualizace: 03. května 2011 14:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nono skutočne pekne videjko chcelo by to aj iné typy vidieť
Datum: 03. května 2011 14:03
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 zdarec chlapi, můžu koupit motor na pionýra, údajně má být pojízdný, a tak bych se chtěl zeptat jestli někdo ví jak by se dal nastartovat samotný motor, který je sundaný z motorky. prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 8:57
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 diky moc to uz chapu
Datum: 04. května 2011 8:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pavel: tim sem myslel abys zapojil zapalování podle schématu s tim rozdílem, že indukčku neukostříš k rámu motorky, ale přímo někam na motor.. správně nastavenej předstih a odtrh je doufám samozřejmostí..
Datum: 03. května 2011 22:39
 http://www.youtube.com/user/Kubik754#p/u/8/ElxXO2bcY-M
Datum: 03. května 2011 17:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 drátek ze zapalování ( z kladívek ) dej na jednu stranu indukčky a druhej ukostři někde o motor a jiskra by měla jít
Datum: 03. května 2011 15:54
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 zapalovani myslis jako indukcni civku?nebo myslels zema bejt bejt ma bejt dobre serizeny zapalovani na statoru. popis mi to prosimte tak jako ze jsem nikdy nic nezapojoval u motorky. diky moc snad to pochopim
Datum: 03. května 2011 14:52
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Tak na co ti bude motor z padesátky, když to neumíš poštelovat?
Datum: 03. května 2011 14:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dáš ho do svěráku (nebo jinak upevníš), naleješ benzín do plovákovky, zapojíš zapalování a zkoušíš našlápnout, případně roztočit vrtačkou..
Datum: 03. května 2011 11:58
 zdravim vstkych drakov
mam problem so spojkou.menil som lamely za nove(ferodo) na jawe 23.po vymene som zistil ze spojka sa mi neda rozopnut resp. ze ta packa do ktorej sa uchytava bowden je uplne volna.tie nove lamely su sirsie ako stare:moze to byt tym.ako sa to da spravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 15:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Máš je daný ty lamely na opak. Širším k sobě
Datum: 03. května 2011 15:57
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Hojte pls nevíte kde vemu silikonové gufero nna kliku pod zapalování ??? není tady na krámku ?? zada semto ale nic to nenašlo dík mocc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 18:39
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 vole sem psal v příspěvku že mi to nenašlo nic ani ty černé jak bývají
Datum: 03. května 2011 18:39
 Ty vole..dyť je tady sesa má...
Datum: 03. května 2011 18:14
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Rumštajne, ty si asi idiot ne? Nechci urážet, ale je to problém rozkliknout ikonu gufera a najít si to?
Datum: 03. května 2011 14:44
Jméno: rumštajn
IP: uživatel10970
 jo a je to na mustanga
Datum: 03. května 2011 13:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud neznáš rozměry daj se změřit, číslo gufera je vnější rozměr x vnitřní rozměr x šířka, ta nemusí bejt úplně přesně..
Datum: 03. května 2011 11:50
Jméno: Fík
IP: uživatel11635
 Všechna gufera, co existují seženeš v prodejnách, jako je tato: http://loziska-gufera.cz/ , ale lepší máš, podívat se po svém okolí.. Občas je mají i v prodejnách spojovacích materiálů.. Jen si musíš z toho starého opsat rozměr..
Datum: 02. května 2011 23:05
 Ahoj draci.mám dvacítku a ještě se mi nepodařilo ji nastavit tak aby nastartovala.už opravdu nevím.začíná mě to s..t protože přijedu na benzinku a musím roztlačit.mám ještě 555 a tam neexistuje aby chytla napodruhé.jak to?nejaká nedokonalosti v zapalování nebo karburátoru?prosím poradte nebo to rozšlapu na kusy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 21:10
 odvrtal jsem tu mosaznou zátku zespodu pod volnoběžným kanálem a vyříznul závit M5.je třeba vrtat přesně at se trefíš do volnoběžného kanálu a ten převrtej cca na 1,5mm.konické sedlo jsem udělal jehl.pilníčkem a začistil výstružníkem na trysky do kotle.seřizovací šroub bohatosti směsi jsem použil z karb.jikov 32 bs.dále je třeba upravit trysku.Na válcovou část trysky nařežu závit m4 a uříznu ji těsně za bočními utvory,do nich udělám drážku na malý šroubovák.dále je třeba trysku navrtat zezadu aby byl průchod paliva v ose trysky.ze zbytku trysky použiju pouze závitovou část jako ucpávku.sedlo trysky je třeba zavrtat asi o 5 mm hlouběji a do díry nařezat M4.Vyfoukat,zkompletovat a seřídit.mnoho zdaru.
Datum: 04. května 2011 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel11644
 postul: Tak to si frajer! Já už na to kolikrát čuměl že by se tam dal udělat závit a šroub vzduchu jako na klasickym karburátoru,ale netrouf sem si na to. Koukam že ses poslední dobou rozjel s úpravama seriovky,držim palce,moc se mi to líbí!
Datum: 04. května 2011 13:12
 Ale když ho dáš moc,budou pak ty drátky dřít o rotor,pozor na to.
Datum: 03. května 2011 21:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ok,díky
Datum: 03. května 2011 19:50
 stando tohle mě taky napadlo,proto jsem upgradoval karburátor aby šla seřídit směs na volnoběh jako u každého karburátoru.je to plně funkční leč stále kvoká...
Datum: 03. května 2011 16:57
 Snažil jsem se trefit,aby to byl stejnej jak originální,na tlouštku si nevzpomínám.
Datum: 03. května 2011 16:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,denzileck:jak tlustým drátem si to primotal tech 10 závitů?,dík
Datum: 03. května 2011 16:26
 hh:Tak to zkus a uvidíš,tedka můžu v pohodě jezdit odtrh 0.8 mm,na kterej to před tim jen občas blaflo...
Datum: 03. května 2011 14:27
Jméno: standa
IP: uživatel8562
 vyčistit dirčičku za šoupátkem+vzdušnik volnoběhu,koupit novou volnoběžnou trysku.....a pokud ani to nepomuže,tak to vyřeší už jedině Vape
Datum: 03. května 2011 9:56
 samozřejmě za tepla
Datum: 03. května 2011 6:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mě obvykle chytaj oba fichtly na našlápnutí, za studena i za tepla, pokud ne, byl problém v karburátoru, v čistotě nebo seřízení, takže bych laboroval hlavně s nim.. btw denzil, opravdu silně pochybuju že 10 závitů navíc udělá jiskru "znatelně větší", jestli ti tak po téhle úpravě připadá, přisuzuj to placebo efektu nebo něčemu cos udělal zároveň s tou úpravou, např. očištění kontaktů, seřízení odtrhu apod..
Datum: 02. května 2011 22:53
 Abych nezapoměl,tak se mi osvědčila úprava zapalovací cívky-přimotal sem ale 10 závitků a jiskra je znatelně větší.
Datum: 02. května 2011 21:52
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 to já zas nepamatuju kdy mě fechtl za studena nenaskočil napoprvé
Datum: 02. května 2011 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele možná mě nebudeš věřit  ale já když dám zapalovací cívku k magnetu ve vzdálenosti jak to má bejt tak nic ani jiskra a když jí dám daleko co to jde tak je jiskra jak hrom už při malým otočení motorem a za studena vždy napoprve a za tepla nejhůž na 3 třeba budeš mít ten samej problém
Datum: 02. května 2011 21:40
 Tohleto jsem řešil od doby,kdy sem dostal svýho prvního fichtla  Nakonec sem to vyřešil.Řekni všem známým at ti pujčí všechny karburátory co doma mají,já jich zkoušel tuším 9,a jen s jednim jediným,do kterýho bych to rozhodně neřekl,už kvůli barvě a celkový zašlosti,to šlo parádně.Opravdu si nevzpomínám na situaci,kdy by mi fichtl za studena nechytl na poprvý.Zapalování sem taky zkoušel,ale to nemá skoro žádnej vliv,pořád ten samej problém.
Datum: 02. května 2011 21:29
 Ahoj všichni  chci se zeptat jestli za mě může dojít vyzvednout někdo jiný čísla z depa když bude mít doklady sebou?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:58
 škoda věděl bych to jistě  každopádně tě mohu zítra informovat jak to dopadlo
Datum: 03. května 2011 22:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 asi jo, ale nevim, nejsem právník
Datum: 03. května 2011 22:32
 K mému štěstí je mi 17  ale v OP mě nemaj  takže rodnej lsit postačí ano??
Datum: 03. května 2011 21:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pak jedině že by ti bylo méně než 18 let a ten kdo by papíry vyzvedával by tě měl zapsanýho v OP (zákonný zástupce)
Datum: 02. května 2011 22:40
 když nemám plnou moc??
Datum: 02. května 2011 20:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nevidim důvod proč by to nemělo jít na plnou moc, asi ověřenou, ale 100% to nevim, mam to vyzkoušený jen u vyzvednutí ŘP
Datum: 02. května 2011 20:38
|



|