slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  816  817  818  819  820  821  822  823  824  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
zdarec draci, mám pár dotazů ohledně barev na pionýry. Potřebuju vědět jestli se jawa 21 sport dělala v jawácké červené. Na jawa-50.cz ( http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html ) mi to nepřipadá jako jawácká čevená. Dál nevím jak jsou barevně adní tlumiče, půlka červená a půlka bílá nebo jenom bílá? A pro zajímavost, v jakých barvách se vůbec pionýry dělaly? Byla oranžová barva originál? Za odpovědi děkuji předem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
aha, myslel sem si to. Nevíte náhodou někdo RAL odstín té modré? Tady na foru sem to nenašel.
 
 
Datum: 06. května 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: bedy98      IP: uživatel11651    
21 se nedělá v červené 21 se dělají modrý ale vyděl sem i oranžovou tak nevím :-D
 
 
Datum: 06. května 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Letec      IP: uživatel6333    
Ahoj Seso, kdy budou ty slibované novinky?????????????? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jajk me deti a manzelka daji cas asi tri dny bez nicewho nez jen delani novink,, budu delat vse aby to klaplo ve stredu,,, ale na 100% to neni,,
 
 
Datum: 06. května 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: matějka      E-mail:      IP: uživatel11648    
ahoj draci. potřeboval bych poradit kde koupit nebo spíš objednat nový originální píst na jawa dandy 50 aby to byl ten 50tkovej díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau koupil sem si novy Horní pouzdro ojnice a že tam kde sem to koupil mne řekl že ho musim visoustružit a vse mne tam pasuje tak jestli se to musi udelat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
standa:hej nevim co tady pišeš ale ja nemam celi oko ojnice narozdil od tebe
 
 
Datum: 08. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11650    
Myslím že Dan tu před cca týdnem psal že má vytahané oko ojnice že mu vypadává futro.....proto mu to tam jde volně.....v tomhle případě je asi jedno jestli vystruží/nevystruží a nebo jestli tam napere čep kladivem....to oko brzo pukne
 
 
Datum: 06. května 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
musí se vystružit ne vysoustružit a bez toho to nejde jak ho tam nalisuješ tak se trochu zmenší vnitřní průměr a nedostaneš tam čep
 
 
Datum: 05. května 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
jo a fichtla
 
 
Datum: 05. května 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci! Tak dneska jsem 21tku po GO poprvé roztlačil, motor běhá. Ale bzučák ani světla nic.....zapojoval jsem to podle schématu přiloženého u elektroinstalace http://www.motokramek.cz/elektroinstalce-pionyr-21/ Dokonce jsem i volal chlápkovi co to vyrábí aby mi poradil jak správně zapojit černý kabely na spínačku. Stator zapalování včetně všech cívek, kondíku i kladívek je komplet novej 30W. Díky za Vaše nápady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
zkoušel jsem na stejnosměrnej proud (6V) a po přiložení na kontakty cívek statoru to normálně svítilo, ale když jsem zkusil roztočit motor vrtačkou, tak zase nic.....takže očividně po kabelech to tam jde i z cívek, ale proč to teda nesvítí? Jo a bzučák furt mrtvej, i na tu vrtačku....asi budu muset k elektrikáři....
 
 
Datum: 06. května 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď máš špatný žárovky nebo je to špatně zapojený, přiklánim se k druhý možnosti, takže si vem schéma a drátek po drátku to zkontroluj.. ještě může bejt špatná jedna z těch statorovejch cívek, ale to se dá snadno proměřit, propípat atd...
 
 
Datum: 05. května 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Vás :-) měl bych dotaz...Mám problém s Babettou 210 zlobi mi spojka,na stojánku chytne hned ale jak se chci rozjet vždy ji musim pomoct čelisti vypadaji vpohodě a buben spojky je čistej vubec nevim co stim :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Zdravim,mam Jawa50/20,motor po GO,zacala mi prokluzovat nakopavacka a to tak jako by prokluzovala pres spojku,lamely sem menil a na jednicku zabira spojka krasne ale pak mi jde motor do otacek ale nejede rychlosti jakou by mel podle tech otacek,cojz dela vetsinou spojka kdyz prokluzuje.Diky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povol si štelovací šroub spojky....
 
 
Datum: 05. května 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci, mám dotaz. Myslíte si, že by šli dát tzv. revma plechy na Mustanga?? Popřípadě jak... díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je ale blbosť original to nieje... kutil s.r.o.
 
 
Datum: 21. srpna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
 
 
Datum: 21. srpna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Honda248      E-mail:      IP: uživatel9812    
dachl21.. pravda se*u na to.. jen jsem si říkal, že by to mohlo vypadat dobře...
 
 
Datum: 05. května 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šlo to by to, ale nevím proć mrvit mustanga? Pokud chceš revmaplechy, kup si 20cítku. Akorát z toho uděláś bastl.
 
 
Datum: 05. května 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jeste jedna věc musel bys to nák vyřešit kolem nádržě bud tam dát jinou nebo ten hlavní plech nák upravvit protože jinak to tam asi nepujde dystak napis jeste k večeru do CHATU
 
 
Datum: 05. května 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podle mě jo, dyt je to skoro stejnej rám ale muzel by sis tam dát ten jinej kříž tím pádem i vyfukovy koleno to delší co vede pod ten kříž na to dát ty lyže limec kolem motoru a ten hlavní štít to by sis tam musel k tomu rámu navařit ty držáky jinak v tom nevidím problem proč by to nešlo
 
 
Datum: 05. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa5021TS      IP: uživatel11647    
ee reuma plechy ne ale taku kapotaz
 
 
Datum: 05. května 2011 10:25
 
 
 
 
Jméno: Machi      E-mail:      IP: uživatel11646    
nazdar lidi menil jsme silikonove vložky v přední vidlici a jaksi se mi to nehybe co mam s tym delat nevite poradte dik machi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Přesně... Vystružit, ale připrav se na to, že je to šílená práce. Nůž se do silonu velmi těžce zařezává, spíš se to jen žmolí. Prej to jde dělat i tak, že se do silonu šoupne horká trubka stejnýho průměru jako šavle. Ale to chce skill.
 
 
Datum: 05. května 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou silikonové, ale silonové...a nehýbou se ti proto, protože si to nevystružil...
 
 
Datum: 04. května 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
aký vplyv by malo keby som na jawe 21 v doutnikovom výfuku vybral tú mištičku s tými dvoma trúbkami?? zmeny sa niečo ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 5:32
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a bude to vic rvat
 
 
Datum: 05. května 2011 5:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo.. klesne výkon
 
 
Datum: 04. května 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
čau... koupil jsem si ložiska na kliku a až po koupení jsem zjistil že ty ložiska nemaji označení c3.... tak se chci zeptat jestli to bude motoru vadit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
C3 jsou ložiska s radiální vůlí. Na kliku prostě patří, páč jsou stavěná na silnější zatížení jako tlak, teplo... (ložiska mají na Brinellově stupnici tvrdost 70-75, to je skoro jako diamant). Já bych to tam bez vůle nedal. Nechci zase za čas půlit a řešit vymletý pouzdra ložisek.... Ostatní ložiska vůli mít nemusí, nejsou tak namáhaný...
 
 
Datum: 05. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po zahřetí se rafnou,a v lepším případě se protočí v karterech.
 
 
Datum: 04. května 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
jo a ostatni ložiska v převodovce už nemusi mit označeni C3 že?
 
 
Datum: 04. května 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
sice to s nima pojede, tak že to ani nepoznáš, ale patrně nevydrží tolik co C3 a odejdou o něco dříve..
 
 
Datum: 04. května 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemělo by...ale pro jistotu bych tam dal s označením C3, znamená to že mají větší vůli, a na klikovce sou takový potřeba, aby se nezadřeli.
 
 
Datum: 04. května 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, mam mustanga, jak je jehla v karburátoru na šoupěti tak má mýt dole tupá nebo ostrá? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa5021TS      IP: uživatel11647    
ostra!!!!
 
 
Datum: 05. května 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už ses jednou ptal...má bejt ostrá.
 
 
Datum: 04. května 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci je znatelnej rozdíl mezi jednoklíčovou a dvouklíčovou brzdou ? Mám ČZ 175/477 a říkám si že bych si na ni sehnal dvoramenou brzdu jako se dávala na 487čky. Tak se vás ptám jestli to má cenu nebo to není zas tak úžasný vynález.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
narvy tam stred z MZty(kotouc)
 
 
Datum: 04. května 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
když se správně seřídí, což neni narozdíl od jednoklíčový tak jednoduchý, tak brzdí výborně, i když samozřejmě na kotouč to nemá.. na asfaltu se mi ještě bloknout přední kolo nepovedlo, na prašnejch silnicích až nebezpečně často :-D
 
 
Datum: 04. května 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
když je dobře seřízená tak brzdí víc než je zdrávo
 
 
Datum: 04. května 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: ráááái      IP: uživatel9712    
zdar draci , sice to sem nepatri ale prece to sem dam :-D moje 125 ma silu jako na 125 dost slusnou ale ta rychlost je slaba jen 75km/h vic z ni nedam nevite jak s toho dostat vice rychlost ? mela by jet okolo 90km/h podle lidi co ji maji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec neska sem mněl pujčený varadero 125 od kámoša a jel jsem 80km/h do kopca a po rovince se roztočila na něco okolo 110-120km/h jediná uprava je na tom laděný výfuk.
 
 
Datum: 05. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tak na sekundary zmenši pomer daj tam väčšie ozubené koliesko na motore alebo menšiu rozetu
 
 
Datum: 04. května 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: mahony.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau kanci,potřeboval bych poradit,mám 555ku a pálí mě přední žárovky,muže mě někdo poradit jak proměřit cívky?nebo jak to řešit?Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11645    
já to zkusím pro zajimavost změřit
 
 
Datum: 04. května 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11645    
změřit můžeš jedině napětí ale nevím kolik bys měl správně naměřit
 
 
Datum: 04. května 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11645    
zkontroluj jestli je ta tlumivka zapojená podle schématu jawa 555.Jestli ano tak ta tlumivka je v háji=nezabraňuje přepalování žárovek což má být její funkce
 
 
Datum: 04. května 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumivkou to být nemůže, je to jen smotaný drát, kdyby byla v háji tak světla nebudou svítit vůbec, u tebe to vypadá na nějaký silný magneto :-D já osobně bych toho využil a jezdil s 25W žárovkou, aspoň to bude víc svítit..
 
 
Datum: 04. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
tak diky,mám ještě jednu tak ju zkusim přehodit
 
 
Datum: 04. května 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11645    
Já mám na své 555 tlumivku.Je umístěná ve světle.Když odšroubíš přední světlo tak ji hned uvidíš.Máš ji tam?
 
 
Datum: 04. května 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
zapojená je dobře,dá se nějak změřit?
 
 
Datum: 04. května 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
jo,mám tam 15W žárovku,tlumivku mám taky a zadní žárovku taky
 
 
Datum: 04. května 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš zapojenou i zadní žárovku? neni ta přední moc slabá? (má bejt tušim 15W, pokud ji to pálí, můžeš zkusit 25W..)
 
 
Datum: 04. května 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci... moje kejva 175 nechce jaksi správně dobíjet.. no prostě nabil sem baterii, jezdil ( ještě k tomu bez světel) a baterie byla za pár dní vybitá .. zajímavý je že někdy na nakopávačku chytne, ale většinou ji musím roztlačit.. dneska sem rozdělal zápalko a vyměnil uhlíky ( původní byly docela sjeté) myslíte že to bylo tema uhlíkama že to nechtělo moc dobíjet? ps. kontrolka při nastartování zhasne..ale když je vybitá baterie tak ani nesvítí jen velice slabě :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
jak je stará ta baterka???není náhodou v řiti??
 
 
Datum: 04. května 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím přesně jak je to řešený u kejvy, ale u Tatrana mi nespínalo relé, tak se na něj zkus podívat.
 
 
Datum: 04. května 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jinak může bejt i jiná příčina?
 
 
Datum: 04. května 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jo mám sry ale moc tomudle nerozumím elektro je moje slabá stránka
 
 
Datum: 04. května 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uhlíkama to být mohlo, nicméně to nemáš multimetr aby sis to proměřil?? trochu zbytečnej dotaz tohle..
 
 
Datum: 04. května 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj máte nekdo tuhle příručku http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-navody-k-obsluze.html jak tam je napsáno že je nekompletní tak máte ju někdo oskenovanou kompletní..:-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem tu příručku oskenoval, je KOMPLETNÍ a můžete si ji stáhnout zde: http://www.cezeta487.ic.cz/clanky.php :-) Děkujte do vzkazů, případně vám dám i číslo účtu kdybyste chtěli ocenit snahu :-D :-D
 
 
Datum: 05. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kašlu vám na maily :-D když to udělám, hodim ji na svuj web http://www.cezeta487.ic.cz , tam si ji můžete stáhnout.. :-)
 
 
Datum: 05. května 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo mě taky na mejl..:-)
 
 
Datum: 05. května 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, sharker 487 ... kdyžtak mě ji pošli na email.. díky moc...
 
 
Datum: 05. května 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík moc..:-)
 
 
Datum: 05. května 2011 8:18
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se budu nudit tak ji zejtra oskenuju ;-)
 
 
Datum: 05. května 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci! Loni jsem obul na fichtla nové duše Vee rubber a překvapilo mě, jak pře zimu rychle ušly. Když jsem před 15ti lety proháněl simsona, tak nepamatuju, že bych to za celej rok dofukoval. To jsou ty duše takovej šunt? Slyšel jsem, že cyklisti do nich lejou plnotučný mlíko a nechaj zaschnout takovej film a pak to dýl drží tlak....nemáte někdo zkušenost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja osobne nevim na co si stezujes..... mi duse uchazely kazdou zimu, na jare nafukam a obcas to zkontroluju, Takovehle veci jsem nikdy neresil
 
 
Datum: 04. května 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tak je třeba kupovat mitas nebo barum určitě to vyrábí i v dnešní době protože dřív neexistovalo mít jinou duši než barum
 
 
Datum: 04. května 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
ok, zkusím ten herkules:o) díky za radu!
 
 
Datum: 04. května 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Řídká duše je taková duše, ze který se ztrácí tlak a přitom žádnou díru nenajdeš. Buď to jsou starý duše a nebo "zmetky".
 
 
Datum: 04. května 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Asi sem poradne nepochopil ten vyraz ridka duse
 
 
Datum: 04. května 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když je řídká duše, tak mu poslintání ventilku moc nepomůže... je fakt, že to potom sice dost smrdí, ale pomůže to :-)
 
 
Datum: 04. května 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Urcite tam nelej mliko, vis jak to bude smrdet az ti to nekde utece? :-) Poslintej ventilek a kdyztak vymen
 
 
Datum: 04. května 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
S mlíkem se to dělá taky i do traktorů, já mam velmi dobré zkušenosti s herkulesem, 1:1, voda a lepidlo, zalejt 0.2-0.4l ventílkem a nafouknout duši, pořádně protočit kolem nechat zaschnout. a drží pěkně
 
 
Datum: 04. května 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Vee Rubber asi žádná sláva nebude. Nedávno jsem kaamrádovi vyplétal nová kola, dost jsem si s tím vyhrál, takže házivost ráfku byla opravdu miniaturní. Po špatné zkušenosti z dřívějška jsem na závěr obul i pláště Vee Rubber a byl jsem nemile překvapen vzniklou házivostí pláště. Jinými slovy je to docela bramboroid, ikdyž v toleranci cca 1/2 mm to není určitě moc, ale oproti např. Heidenau je to nesrovnatelné. určitě to bylo ale zmaření mé pečlivé práce při vyplétání ráfku :-). Další věc co mě překvapila byla tvrdost materiálu pláště. Směs je tvrdá, kluzká a jakoby napuštěná olejovitou hmotou oporti běžným směsím. Určitě oproti zníměnému Heidenau bude ubývat méně, zato však na úkor přilnavosti. Zkrátka nejhorší co jsem z nových plášťů v ruce měl a tak by mě nepřekvapila ani řídkost materiálu duše :-)
 
 
Datum: 04. května 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci když jsou papiry v převodu na moje jmeno..tak taky plati že do tři dnu od zruseni pojistky minule majitele ji musim zaplatit nebo budu platit pokutu? a je pravda že to musim přihlasit do sedmi dnu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11650    
to je ta záludnost motorek.....Když kupuju auto,tak koukam,abych ještě ten den měl sjednaný povinný ručení a mohl odjet s autem,které bude třeba týden v polopřevodu,ale bude pojištěné.....stejně by to mělo bejt u motorek....ovšem jsme prasata,motorky máme v rozpelešenejch stavech,bez STK a každej kouká přivezt motorku,dávat jí půl roku dohromady a pak udělat STK a pojistku(logicky zde musím souhlasit že je kravina platit pojištění když motorka leží někde polorozebraná ve stodole)-pro tento případ je tu depozito........závěrem: jdi a udělej si pojistku,jděte třeba s tátou na poštu,tam ti to sjednaj.....
 
 
Datum: 06. května 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
Když není moto zrušeny z databáze,nebo není v depozitu a má spz musí mít povinné ručení. Když nezaplatíš,pojištovna to automaticky předává kanceláři pojistitelu,která si učtuje za nezaplacenej den 20 kč plus lowe za vyřizování,penále atd. vim o čim mluvim. Zapomněl sem zaplatit moju 350-640,neposlali ani upomínku. Mezi tím sem měl už jinou levnější pojištovnu,no a za pul roku mě přislo atˇ zaplatím 1950 kč za nepojišteny 3 měsíce. A na rok jinak stojí na 350ku asi 400kč. Už si na to rači dávám bacha.
 
 
Datum: 05. května 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PS mejly s upozorněním zas choděl 3x :\
 
 
Datum: 05. května 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko &#174;: předchozí majtel motorku odhlásil tudíž pojistka propadla, já motorku jen nechal přepsat ale nepřihlásil, motorka v provozu není tak za vo bych platil ?
 
 
Datum: 05. května 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevidim důvod proč by se neměla platit pojistka v polopřevodu...vozidlo je stále v provozu, ne?
 
 
Datum: 04. května 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
V pripade ze mas u sebe kupni smlouvu nebo neco, a motorka pojistena je tak by to pri nahodny kontrole projit melo. Nebo aspon to tak bylo pokud vim
 
 
Datum: 04. května 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak &#174; : takže já můžu jezdit s odhlášeným vozidlem, a paní co tam dělá pře 10 let neví jak to je ?
 
 
Datum: 04. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jelikoř v polopřevodu mužeš jezdit tak tvrdíš že mužeš ba silnici bez pojištění? .. ale prosimtě ;-)
 
 
Datum: 04. května 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přiklanim se k michalovi dneska jsem si tu pojistku udelal a ptal jsme se jich na to a řikali že když to je v polopřevodu tak se pojistka platit nemusi :-)
 
 
Datum: 04. května 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motorka není přihlášena do silničního provozu tak za co bych platil ? Ptal jsem se sousedky která dělá na Dopravním....
 
 
Datum: 04. května 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal: tak to jsi vedle kámo ;-) .. pojištění platit musíš i v polopřevodu.... takže tě čeká šťavnatá pokuta od ČKP ;-)
 
 
Datum: 04. května 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám motorku v přepsanou-nepřihlášenou = polopřevod, a v tomhle stádiu se nic platit nemusí
 
 
Datum: 04. května 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já už mám motorku v polopřevodu už 5 let a zatím nic... ale pojistku platím.... jinak pojistit musíš do 8mi dnů po koupení
 
 
Datum: 04. května 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra, omluva, blbě sem si přečet dotaz..
 
 
Datum: 04. května 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pojistku musíš zaplatit ihned! jinak ti bude naskakovat penále ...jinak ten úplnej převod můžeš zařídit třeba až za 2 měsíce na to už tolik nekoukaj
 
 
Datum: 03. května 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle zákona bys to přihlásit měl, ale jelikož za to neexistuje žádnej postih, tak je to vcelku jedno..
 
 
Datum: 03. května 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci odešli my v jeden den vydličky v motoře a ozubene koelečko na jawe 350.proč se to stalo? muže to byt tim že tam byl už hodne spatny olej?nebo se to pomalu opotrebovavalo nez to odeslo ? ted me trapi svedomi :-D dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak je na jedne vydličce ta špička tak ta se cela ubrousila a druha vydlička je trochu oškratana z boku a kolečko ted už je trochu použite
 
 
Datum: 04. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
záleží co znamená odešli, jesti se nějak ohnuly nebo se u kolečka vylámaly zuby, pak za to olej určitě nemůže, pokud jsou jen obroušené strany a omleté zuby u kolečka, tak se to opotřebávalo dlouho, olej na to tedy mohl mít vliv, ale ne velký a už vůbec ne hlavní..
 
 
Datum: 04. května 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prachy v prdeli za nove dily :-D
 
 
Datum: 04. května 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: BENG      IP: uživatel7151    
aj keby to bilo tim olejem tak nevim nacto jakoze resis vimen a daj novy olej.
 
 
Datum: 04. května 2011 5:27
 
<  816  817  818  819  820  821  822  823  824  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 8:20:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu