Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel7152
Posl.aktualizace: 06. května 2011 14:55
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 aha, myslel sem si to. Nevíte náhodou někdo RAL odstín té modré? Tady na foru sem to nenašel.
Datum: 06. května 2011 14:55
Jméno: bedy98
IP: uživatel11651
 21 se nedělá v červené 21 se dělají modrý ale vyděl sem i oranžovou tak nevím
Datum: 06. května 2011 14:11
Jméno: Letec
IP: uživatel6333
 Ahoj Seso, kdy budou ty slibované novinky?????????????? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 0:25
 jajk me deti a manzelka daji cas asi tri dny bez nicewho nez jen delani novink,, budu delat vse aby to klaplo ve stredu,,, ale na 100% to neni,,
Datum: 06. května 2011 0:25
 ahoj draci. potřeboval bych poradit kde koupit nebo spíš objednat nový originální píst na jawa dandy 50 aby to byl ten 50tkovej díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 17:18
 čau koupil sem si novy Horní pouzdro ojnice a že tam kde sem to koupil mne řekl že ho musim visoustružit a vse mne tam pasuje tak jestli se to musi udelat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 13:58
 standa:hej nevim co tady pišeš ale ja nemam celi oko ojnice narozdil od tebe
Datum: 08. května 2011 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel11650
 Myslím že Dan tu před cca týdnem psal že má vytahané oko ojnice že mu vypadává futro.....proto mu to tam jde volně.....v tomhle případě je asi jedno jestli vystruží/nevystruží a nebo jestli tam napere čep kladivem....to oko brzo pukne
Datum: 06. května 2011 11:05
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 musí se vystružit ne vysoustružit a bez toho to nejde jak ho tam nalisuješ tak se trochu zmenší vnitřní průměr a nedostaneš tam čep
Datum: 05. května 2011 16:37
 jo a fichtla
Datum: 05. května 2011 16:18
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! Tak dneska jsem 21tku po GO poprvé roztlačil, motor běhá. Ale bzučák ani světla nic.....zapojoval jsem to podle schématu přiloženého u elektroinstalace http://www.motokramek.cz/elektroinstalce-pionyr-21/ Dokonce jsem i volal chlápkovi co to vyrábí aby mi poradil jak správně zapojit černý kabely na spínačku. Stator zapalování včetně všech cívek, kondíku i kladívek je komplet novej 30W. Díky za Vaše nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 8:37
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 zkoušel jsem na stejnosměrnej proud (6V) a po přiložení na kontakty cívek statoru to normálně svítilo, ale když jsem zkusil roztočit motor vrtačkou, tak zase nic.....takže očividně po kabelech to tam jde i z cívek, ale proč to teda nesvítí? Jo a bzučák furt mrtvej, i na tu vrtačku....asi budu muset k elektrikáři....
Datum: 06. května 2011 8:37
 buď máš špatný žárovky nebo je to špatně zapojený, přiklánim se k druhý možnosti, takže si vem schéma a drátek po drátku to zkontroluj.. ještě může bejt špatná jedna z těch statorovejch cívek, ale to se dá snadno proměřit, propípat atd...
Datum: 05. května 2011 18:28
 Zdravim Vás  měl bych dotaz...Mám problém s Babettou 210 zlobi mi spojka,na stojánku chytne hned ale jak se chci rozjet vždy ji musim pomoct čelisti vypadaji vpohodě a buben spojky je čistej vubec nevim co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 15:22
 Zdravim,mam Jawa50/20,motor po GO,zacala mi prokluzovat nakopavacka a to tak jako by prokluzovala pres spojku,lamely sem menil a na jednicku zabira spojka krasne ale pak mi jde motor do otacek ale nejede rychlosti jakou by mel podle tech otacek,cojz dela vetsinou spojka kdyz prokluzuje.Diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 14:19
 Povol si štelovací šroub spojky....
Datum: 05. května 2011 14:19
 Čau draci, mám dotaz. Myslíte si, že by šli dát tzv. revma plechy na Mustanga?? Popřípadě jak... díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:55
 to je ale blbosť original to nieje... kutil s.r.o.
Datum: 21. srpna 2011 20:55
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Datum: 21. srpna 2011 20:19
 dachl21.. pravda se*u na to.. jen jsem si říkal, že by to mohlo vypadat dobře...
Datum: 05. května 2011 22:18
 Šlo to by to, ale nevím proć mrvit mustanga? Pokud chceš revmaplechy, kup si 20cítku. Akorát z toho uděláś bastl.
Datum: 05. května 2011 14:43
 jo a jeste jedna věc musel bys to nák vyřešit kolem nádržě bud tam dát jinou nebo ten hlavní plech nák upravvit protože jinak to tam asi nepujde dystak napis jeste k večeru do CHATU
Datum: 05. května 2011 14:33
 no podle mě jo, dyt je to skoro stejnej rám ale muzel by sis tam dát ten jinej kříž tím pádem i vyfukovy koleno to delší co vede pod ten kříž na to dát ty lyže limec kolem motoru a ten hlavní štít to by sis tam musel k tomu rámu navařit ty držáky jinak v tom nevidím problem proč by to nešlo
Datum: 05. května 2011 14:23
Jméno: Jawa5021TS
IP: uživatel11647
 ee reuma plechy ne ale taku kapotaz
Datum: 05. května 2011 10:25
 nazdar lidi menil jsme silikonove vložky v přední vidlici a jaksi se mi to nehybe co mam s tym delat nevite poradte dik machi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 20:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Přesně... Vystružit, ale připrav se na to, že je to šílená práce. Nůž se do silonu velmi těžce zařezává, spíš se to jen žmolí. Prej to jde dělat i tak, že se do silonu šoupne horká trubka stejnýho průměru jako šavle. Ale to chce skill.
Datum: 05. května 2011 20:57
 nejsou silikonové, ale silonové...a nehýbou se ti proto, protože si to nevystružil...
Datum: 04. května 2011 23:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 aký vplyv by malo keby som na jawe 21 v doutnikovom výfuku vybral tú mištičku s tými dvoma trúbkami?? zmeny sa niečo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 5:32
 a bude to vic rvat
Datum: 05. května 2011 5:32
 jo.. klesne výkon
Datum: 04. května 2011 22:57
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau... koupil jsem si ložiska na kliku a až po koupení jsem zjistil že ty ložiska nemaji označení c3.... tak se chci zeptat jestli to bude motoru vadit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:24
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 C3 jsou ložiska s radiální vůlí. Na kliku prostě patří, páč jsou stavěná na silnější zatížení jako tlak, teplo... (ložiska mají na Brinellově stupnici tvrdost 70-75, to je skoro jako diamant). Já bych to tam bez vůle nedal. Nechci zase za čas půlit a řešit vymletý pouzdra ložisek.... Ostatní ložiska vůli mít nemusí, nejsou tak namáhaný...
Datum: 05. května 2011 21:24
 Po zahřetí se rafnou,a v lepším případě se protočí v karterech.
Datum: 04. května 2011 21:14
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 jo a ostatni ložiska v převodovce už nemusi mit označeni C3 že?
Datum: 04. května 2011 20:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sice to s nima pojede, tak že to ani nepoznáš, ale patrně nevydrží tolik co C3 a odejdou o něco dříve..
Datum: 04. května 2011 20:53
 Nemělo by...ale pro jistotu bych tam dal s označením C3, znamená to že mají větší vůli, a na klikovce sou takový potřeba, aby se nezadřeli.
Datum: 04. května 2011 20:47
 čau lidi, mam mustanga, jak je jehla v karburátoru na šoupěti tak má mýt dole tupá nebo ostrá? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 10:31
Jméno: Jawa5021TS
IP: uživatel11647
 ostra!!!!
Datum: 05. května 2011 10:31
 Už ses jednou ptal...má bejt ostrá.
Datum: 04. května 2011 20:20
 Čau draci je znatelnej rozdíl mezi jednoklíčovou a dvouklíčovou brzdou ? Mám ČZ 175/477 a říkám si že bych si na ni sehnal dvoramenou brzdu jako se dávala na 487čky. Tak se vás ptám jestli to má cenu nebo to není zas tak úžasný vynález.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 21:47
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 narvy tam stred z MZty(kotouc)
Datum: 04. května 2011 21:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když se správně seřídí, což neni narozdíl od jednoklíčový tak jednoduchý, tak brzdí výborně, i když samozřejmě na kotouč to nemá.. na asfaltu se mi ještě bloknout přední kolo nepovedlo, na prašnejch silnicích až nebezpečně často
Datum: 04. května 2011 20:56
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 když je dobře seřízená tak brzdí víc než je zdrávo
Datum: 04. května 2011 20:24
Jméno: ráááái
IP: uživatel9712
 zdar draci , sice to sem nepatri ale prece to sem dam  moje 125 ma silu jako na 125 dost slusnou ale ta rychlost je slaba jen 75km/h vic z ni nedam nevite jak s toho dostat vice rychlost ? mela by jet okolo 90km/h podle lidi co ji maji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:09
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec neska sem mněl pujčený varadero 125 od kámoša a jel jsem 80km/h do kopca a po rovince se roztočila na něco okolo 110-120km/h jediná uprava je na tom laděný výfuk.
Datum: 05. května 2011 21:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak na sekundary zmenši pomer daj tam väčšie ozubené koliesko na motore alebo menšiu rozetu
Datum: 04. května 2011 22:43
 Čau kanci,potřeboval bych poradit,mám 555ku a pálí mě přední žárovky,muže mě někdo poradit jak proměřit cívky?nebo jak to řešit?Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:43
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 já to zkusím pro zajimavost změřit
Datum: 04. května 2011 17:38
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 změřit můžeš jedině napětí ale nevím kolik bys měl správně naměřit
Datum: 04. května 2011 17:34
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 zkontroluj jestli je ta tlumivka zapojená podle schématu jawa 555.Jestli ano tak ta tlumivka je v háji=nezabraňuje přepalování žárovek což má být její funkce
Datum: 04. května 2011 17:16
 tlumivkou to být nemůže, je to jen smotaný drát, kdyby byla v háji tak světla nebudou svítit vůbec, u tebe to vypadá na nějaký silný magneto  já osobně bych toho využil a jezdil s 25W žárovkou, aspoň to bude víc svítit..
Datum: 04. května 2011 16:43
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 tak diky,mám ještě jednu tak ju zkusim přehodit
Datum: 04. května 2011 16:36
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 Já mám na své 555 tlumivku.Je umístěná ve světle.Když odšroubíš přední světlo tak ji hned uvidíš.Máš ji tam?
Datum: 04. května 2011 16:24
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 zapojená je dobře,dá se nějak změřit?
Datum: 04. května 2011 16:21
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 jo,mám tam 15W žárovku,tlumivku mám taky a zadní žárovku taky
Datum: 04. května 2011 15:38
 máš zapojenou i zadní žárovku? neni ta přední moc slabá? (má bejt tušim 15W, pokud ji to pálí, můžeš zkusit 25W..)
Datum: 04. května 2011 15:21
 čus draci... moje kejva 175 nechce jaksi správně dobíjet.. no prostě nabil sem baterii, jezdil ( ještě k tomu bez světel) a baterie byla za pár dní vybitá .. zajímavý je že někdy na nakopávačku chytne, ale většinou ji musím roztlačit.. dneska sem rozdělal zápalko a vyměnil uhlíky ( původní byly docela sjeté) myslíte že to bylo tema uhlíkama že to nechtělo moc dobíjet? ps. kontrolka při nastartování zhasne..ale když je vybitá baterie tak ani nesvítí jen velice slabě
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 20:23
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 jak je stará ta baterka???není náhodou v řiti??
Datum: 04. května 2011 20:23
 Nevím přesně jak je to řešený u kejvy, ale u Tatrana mi nespínalo relé, tak se na něj zkus podívat.
Datum: 04. května 2011 19:11
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jinak může bejt i jiná příčina?
Datum: 04. května 2011 17:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo mám sry ale moc tomudle nerozumím elektro je moje slabá stránka
Datum: 04. května 2011 17:05
 uhlíkama to být mohlo, nicméně to nemáš multimetr aby sis to proměřil?? trochu zbytečnej dotaz tohle..
Datum: 04. května 2011 15:22
Posl.aktualizace: 05. května 2011 13:58
Datum: 05. května 2011 13:58
Datum: 05. května 2011 10:07
 jo mě taky na mejl..
Datum: 05. května 2011 9:32
 čau, sharker 487 ... kdyžtak mě ji pošli na email.. díky moc...
Datum: 05. května 2011 9:20
 dík moc..
Datum: 05. května 2011 8:18
 když se budu nudit tak ji zejtra oskenuju
Datum: 05. května 2011 0:15
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! Loni jsem obul na fichtla nové duše Vee rubber a překvapilo mě, jak pře zimu rychle ušly. Když jsem před 15ti lety proháněl simsona, tak nepamatuju, že bych to za celej rok dofukoval. To jsou ty duše takovej šunt? Slyšel jsem, že cyklisti do nich lejou plnotučný mlíko a nechaj zaschnout takovej film a pak to dýl drží tlak....nemáte někdo zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:17
 Ja osobne nevim na co si stezujes..... mi duse uchazely kazdou zimu, na jare nafukam a obcas to zkontroluju, Takovehle veci jsem nikdy neresil
Datum: 04. května 2011 17:17
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak je třeba kupovat mitas nebo barum určitě to vyrábí i v dnešní době protože dřív neexistovalo mít jinou duši než barum
Datum: 04. května 2011 16:44
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 ok, zkusím ten herkules:o) díky za radu!
Datum: 04. května 2011 14:55
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Řídká duše je taková duše, ze který se ztrácí tlak a přitom žádnou díru nenajdeš. Buď to jsou starý duše a nebo "zmetky".
Datum: 04. května 2011 13:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Asi sem poradne nepochopil ten vyraz ridka duse
Datum: 04. května 2011 11:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když je řídká duše, tak mu poslintání ventilku moc nepomůže... je fakt, že to potom sice dost smrdí, ale pomůže to
Datum: 04. května 2011 10:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Urcite tam nelej mliko, vis jak to bude smrdet az ti to nekde utece?  Poslintej ventilek a kdyztak vymen
Datum: 04. května 2011 9:33
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 S mlíkem se to dělá taky i do traktorů, já mam velmi dobré zkušenosti s herkulesem, 1:1, voda a lepidlo, zalejt 0.2-0.4l ventílkem a nafouknout duši, pořádně protočit kolem nechat zaschnout. a drží pěkně
Datum: 04. května 2011 9:08
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Vee Rubber asi žádná sláva nebude. Nedávno jsem kaamrádovi vyplétal nová kola, dost jsem si s tím vyhrál, takže házivost ráfku byla opravdu miniaturní. Po špatné zkušenosti z dřívějška jsem na závěr obul i pláště Vee Rubber a byl jsem nemile překvapen vzniklou házivostí pláště. Jinými slovy je to docela bramboroid, ikdyž v toleranci cca 1/2 mm to není určitě moc, ale oproti např. Heidenau je to nesrovnatelné. určitě to bylo ale zmaření mé pečlivé práce při vyplétání ráfku  . Další věc co mě překvapila byla tvrdost materiálu pláště. Směs je tvrdá, kluzká a jakoby napuštěná olejovitou hmotou oporti běžným směsím. Určitě oproti zníměnému Heidenau bude ubývat méně, zato však na úkor přilnavosti. Zkrátka nejhorší co jsem z nových plášťů v ruce měl a tak by mě nepřekvapila ani řídkost materiálu duše
Datum: 04. května 2011 8:07
 ahoj draci když jsou papiry v převodu na moje jmeno..tak taky plati že do tři dnu od zruseni pojistky minule majitele ji musim zaplatit nebo budu platit pokutu? a je pravda že to musim přihlasit do sedmi dnu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel11650
 to je ta záludnost motorek.....Když kupuju auto,tak koukam,abych ještě ten den měl sjednaný povinný ručení a mohl odjet s autem,které bude třeba týden v polopřevodu,ale bude pojištěné.....stejně by to mělo bejt u motorek....ovšem jsme prasata,motorky máme v rozpelešenejch stavech,bez STK a každej kouká přivezt motorku,dávat jí půl roku dohromady a pak udělat STK a pojistku(logicky zde musím souhlasit že je kravina platit pojištění když motorka leží někde polorozebraná ve stodole)-pro tento případ je tu depozito........závěrem: jdi a udělej si pojistku,jděte třeba s tátou na poštu,tam ti to sjednaj.....
Datum: 06. května 2011 11:14
Jméno: martin
IP: uživatel987
 Když není moto zrušeny z databáze,nebo není v depozitu a má spz musí mít povinné ručení. Když nezaplatíš,pojištovna to automaticky předává kanceláři pojistitelu,která si učtuje za nezaplacenej den 20 kč plus lowe za vyřizování,penále atd. vim o čim mluvim. Zapomněl sem zaplatit moju 350-640,neposlali ani upomínku. Mezi tím sem měl už jinou levnější pojištovnu,no a za pul roku mě přislo atˇ zaplatím 1950 kč za nepojišteny 3 měsíce. A na rok jinak stojí na 350ku asi 400kč. Už si na to rači dávám bacha.
Datum: 05. května 2011 22:08
 PS mejly s upozorněním zas choděl 3x :\
Datum: 05. května 2011 19:05
 kolecko ®: předchozí majtel motorku odhlásil tudíž pojistka propadla, já motorku jen nechal přepsat ale nepřihlásil, motorka v provozu není tak za vo bych platil ?
Datum: 05. května 2011 19:02
 Nevidim důvod proč by se neměla platit pojistka v polopřevodu...vozidlo je stále v provozu, ne?
Datum: 04. května 2011 22:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 V pripade ze mas u sebe kupni smlouvu nebo neco, a motorka pojistena je tak by to pri nahodny kontrole projit melo. Nebo aspon to tak bylo pokud vim
Datum: 04. května 2011 20:08
 JAWA_ceZetak ® : takže já můžu jezdit s odhlášeným vozidlem, a paní co tam dělá pře 10 let neví jak to je ?
Datum: 04. května 2011 19:59
 jelikoř v polopřevodu mužeš jezdit tak tvrdíš že mužeš ba silnici bez pojištění? .. ale prosimtě
Datum: 04. května 2011 19:46
 přiklanim se k michalovi dneska jsem si tu pojistku udelal a ptal jsme se jich na to a řikali že když to je v polopřevodu tak se pojistka platit nemusi
Datum: 04. května 2011 19:45
 motorka není přihlášena do silničního provozu tak za co bych platil ? Ptal jsem se sousedky která dělá na Dopravním....
Datum: 04. května 2011 19:19
 michal: tak to jsi vedle kámo  .. pojištění platit musíš i v polopřevodu.... takže tě čeká šťavnatá pokuta od ČKP
Datum: 04. května 2011 18:14
 mám motorku v přepsanou-nepřihlášenou = polopřevod, a v tomhle stádiu se nic platit nemusí
Datum: 04. května 2011 17:55
 já už mám motorku v polopřevodu už 5 let a zatím nic... ale pojistku platím.... jinak pojistit musíš do 8mi dnů po koupení
Datum: 04. května 2011 16:28
 sakra, omluva, blbě sem si přečet dotaz..
Datum: 04. května 2011 11:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pojistku musíš zaplatit ihned! jinak ti bude naskakovat penále ...jinak ten úplnej převod můžeš zařídit třeba až za 2 měsíce na to už tolik nekoukaj
Datum: 03. května 2011 23:16
 podle zákona bys to přihlásit měl, ale jelikož za to neexistuje žádnej postih, tak je to vcelku jedno..
Datum: 03. května 2011 23:03
 cau draci odešli my v jeden den vydličky v motoře a ozubene koelečko na jawe 350.proč se to stalo? muže to byt tim že tam byl už hodne spatny olej?nebo se to pomalu opotrebovavalo nez to odeslo ? ted me trapi svedomi  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 22:19
 no jak je na jedne vydličce ta špička tak ta se cela ubrousila a druha vydlička je trochu oškratana z boku a kolečko ted už je trochu použite
Datum: 04. května 2011 22:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží co znamená odešli, jesti se nějak ohnuly nebo se u kolečka vylámaly zuby, pak za to olej určitě nemůže, pokud jsou jen obroušené strany a omleté zuby u kolečka, tak se to opotřebávalo dlouho, olej na to tedy mohl mít vliv, ale ne velký a už vůbec ne hlavní..
Datum: 04. května 2011 21:04
 prachy v prdeli za nove dily
Datum: 04. května 2011 13:19
Jméno: BENG
IP: uživatel7151
 aj keby to bilo tim olejem tak nevim nacto jakoze resis vimen a daj novy olej.
Datum: 04. května 2011 5:27
|



|