slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  815  816  817  818  819  820  821  822  823  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Zdarec draci, mám problém s pionýrem. Koupil jsem si laďák HIKONE a svedl jsem ho pod sedlo motorky. Do kopce mě to vytáhne i na dvojku, ale jakmile jsem na rovince, tak pionýr jede jen na volnoběh, přidám plyn a zdechne to. Nevím si s tím rady, poraďte pls. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Výfukem to nebylo, ale měl jsem v plovákové komoře hodně bordelu. Takže, když jsem jel do kopce, tak byl ten bordel na druhé straně, než kanál hlavní trysky. A když jsem vjel na rovinku, tak to všechno vletělo do hlavní trysky. Ale díky za rady.
 
 
Datum: 08. května 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Typická vlastnost neodladěnýho hikonu...
 
 
Datum: 08. května 2011 7:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
seřiď karbec, dolej benzín do nádrže a pojede to...:-)
 
 
Datum: 07. května 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Zdravím všechny draky jezdím už dva týdny pořád je tu hezky jen ráno trochu zima.. ale mám jediný problém kde seženu tlumivku na přední světlo prej se to dávalo na 05tky kterou sem jednou měl ale nic sem nenašel.. budu moc rád za rady pořád se mi pálí přední žárovka.. cívka je správná 15W a zadní 5W (20W magneto) žárovky sem skoušel i původní TESLA které sem zrovna dnes odepsal :/ už nevím co tom může být na ostatních pionýrech to nedělá a to si elektriku dělám sám jedná se o JAWU 21.. moc děkuju za rady.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
dej do předu žárovku 6v 25w/25w do zadu sufitka 6v 5w
 
 
Datum: 27. května 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: tonczek      E-mail:      IP: uživatel11659    
poradim ti, zapoj si novou elektriku a pak ti to bude fungovat, sežen si na netu schéma zapojení a pujde, a 05ky meli jiny zapojeni elektriky a to i 20 maj jinou elektriku, jestli chceš schéma napiš na mail
 
 
Datum: 08. května 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: tonczek      E-mail:      IP: uživatel11659    
Zdar
 
 
Datum: 08. května 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
No s tou žárovkou to není blbá věc co kdybych dal 2-3W žárovku k tachometru jak je tam to okénko aspoň by to osvicovalo ;-) :-)
 
 
Datum: 07. května 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě zas zápalko pálí žárovky 25w...takže tam musím mít 35w a všechno v pohodě :-)...takže ty dej taky silnějši žárovku.
 
 
Datum: 07. května 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak ještě někam přidělej nějakou malou žárovku at ti to bere víc proudu a nebo dej normálně silnější žárovku....mě 05 taky pálí žárovky 15W tak tam musím mít 25w a vše funguje
 
 
Datum: 07. května 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Čau draci koukl jsem na inzerci a uviděl jsem tohle : http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/510681-50-20.html , originál to je asi 05 že, zámek na krytu, jiný blatník a z 62 ? Je to vzacný? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako aji za 2500 se dá sehnat mnohem lepší kousek...i když novější...viz muj profil(50/21)
 
 
Datum: 08. května 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
však dávali! je jinej než z 555
 
 
Datum: 08. května 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tak jo mám ve věci jasno, myslel jsem si že ten blatník dávali na první 05 ale asi ne...
 
 
Datum: 07. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Za 3500 asi ne, tak 2000-2500 by byla podle mě celkem reálná hodnota, sice to není nic moc, ale trošku zkulturnit a mohla by to být poměrně pěkná provozuschopná motorka.
 
 
Datum: 07. května 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11653    
A čim bych se jako dotkl prodejce? že je to natřenej vrak/s papírama? Důkladně jsem prohlížel fotky a nenašel jsem na něm nic pěkného. Plechy všechny obouchané zohybané,nabarvené hroznou barvou,namrvený zadní plech nosičem a výřezem pro dekl z 21,nějaký natřený výfuk z 21,dost ubohá kola z 21,přední vidle neorigo(na foto nejsou vidět maznice) a navíc když to někdo barvil tak se ani neobtěžoval sundat prachovky....no to je jedno....člověk si udělá obrázek podle tehle "maličkostí".....350,- jsem plácnul jen tak jestli se někdo chytí......a hle.....tak nám pověz co je tam tak dobrý že by to někdo měl koupit za 3500,-??Doklady? ty se dají sehnat do tisícovky....
 
 
Datum: 07. května 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Jako provozuschopná motorka s papírama to má určitě cenu víc než těch 350,-Kč, to by Standa prodejce urazil. To si musí každý rozhodnout sám, jestli by za ty prachy nesehnal něco lepšího. Jako veterán možná do budoucna, jako základ pro renovaci, ale jestli to někdo chce na každodenní ježdění, tak nepotřebuje veterána.
 
 
Datum: 07. května 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11653    
pokud by to nebylo dobastlený a bylo to v trochu origo stavu,tak to cenu má! Ale tenhle dobastlenej kripl má cenu tak 350,-:-D škoda ho:-(
 
 
Datum: 07. května 2011 10:19
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
predny blatnik urcite nie je z 555ky
 
 
Datum: 07. května 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
péro: jojo souhlasím ale podle předního blatníku to nemůžeš poznat ne když je z 555.. třeba tam byl dán později...
 
 
Datum: 07. května 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a kola ( aspon přední to má taky z 20,21,23)
 
 
Datum: 07. května 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dal bych ruku za to že je to rok 1962 podle předního blatníku , dírky pro kohoutek ( je kulatá) , výfuk na objímce,ale je to dobastlený ..kryt řetězu je po roce 1975 a motor je z 20,21, nebo 23 já tuhle samou koupil za 500 a možná lepším stavu ...jinak je to asi vzácnější nežli 555 ale cenově tak postejnu
 
 
Datum: 07. května 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky novější typ krytu řetězu (je seřízlí) takže je to slátanina všeho možného
 
 
Datum: 07. května 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jinak měl by to být typ 05 ale přední blatník je z 555 a motor z 21..
 
 
Datum: 06. května 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
dyť ten přední blatník je z pincka 555 ne? to 99,999% není origo
 
 
Datum: 06. května 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím všechny, chtěl bych se zeptat když mám pionýra vřbroženéo na 60ccm tak jakou hlavní trisku na karbec byste dali já tam mám 68 a zdá se mi že je to malé díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      IP: uživatel1461    
ja tam mam 70 a jede pěkně.
 
 
Datum: 08. května 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se jakou má barvu svíčka a podle toho zvětšuj/zmenšuj/nechcej trysky.
 
 
Datum: 08. května 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
hele to musis skouset ale dal bih 72 a nebo skus 78 ale to chce to odladit a proskouset
 
 
Datum: 06. května 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, jaké ložiska jsou lepší do oka ojnice? S klecí nebo bez. Nebo to vyjde nastejno. Já jsem dal v kleci a nevím jestli jsem udělal dobře. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Stix na jednu stranu s tebou souhlasím ale zas na druhou přeci jenom ty futra mají výhodu že se ti narozdíl od klece nevysypou jehlový ložiska a nenapadají do klikovky a všude možně což nedávno udělalo kámošovi v simsonu.Ale jako jinak klec je dobrá věc.
 
 
Datum: 12. května 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
u fíka mam s klecí a zezačátku to dělalo v otáčkách divný zvuky pak to přestalo a už mam najeto skoro 10 000km bez problému
 
 
Datum: 08. května 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Hele todlencto je dlouho řešená otázka... :-D Lidi budou reagovat různě.. já jsem asi zastánce těch v tý kleci.. Mám klec na fichtlu a nic neklepe, nezvoní, prostě krása.. bez klece mám na číze 175 a zvoní to.. Tákže si myslím žes udělal dobře.
 
 
Datum: 06. května 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Už jsem z tý elektriky zoufalej. Prošel jsem všechny kabely s pomocí žárovky-nic. Zkusil jsem novou spínací skřínku-nic. Nastavil jsem cívky na statoru tak, aby nedřely o rotor a zase nic. Pořád mám jiskru, ale světla a bzučák nejdou. Neznáte motoelektrikáře kolem Prahy 6? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
no rotor má číslo 20 a cívky jsou nový (že by to byl zmetek???) celý stator je nový a je tam vloženej kladívkama vpravo od vačky, světelné cívky nahoře a druhá vpravo...
 
 
Datum: 06. května 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš tam pak ty cívky co mají 6v a 5w já jsem měl ten stejní problém vyměnil jsem cívky za 6v a 15w a svítí to ted´ parádně fakt super :-)
 
 
Datum: 06. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Konny: většina závad cos napsal (kromě přerušení cívek) neni tak závažná, třeba by to svítilo málo nebo špatně, ale svítilo, tady je buď špatně zapojená elektrika (případně někde se kostřící - proměřit znova BEZ ŽÁROVEK) nebo přerušená jedna ze statorových cívek (případně nejsou spojené = špatně zapojená elektrika)...
 
 
Datum: 06. května 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jsou dráty v pořádku, tak pak je problém v cívkách, buď jsou špatný (nebo jen jedna) a nebo mě mě napadá, máš je propojený do série? U 30W zápalka musí být propojený a umístěny v pozici jedna vpravo nahoře a druhá dole a pak mě ještě napadá, máš i magneto určený na 30W zapalování? To magneto musí mít označení číslem 20 ;-)
 
 
Datum: 06. května 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to neni potřeba elektrikář :-D a sem ze sedmičky, kdyžtak se ozvi na mail..
 
 
Datum: 06. května 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: Michal Matys      E-mail:      IP: uživatel9712    
zdar draci , kdyz dam větší sekundaro zvedne to ryhclost nebo je to naopak :-D ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ba naopak, když necháš origo primár, a dáš větší sekundaŕ, rychlost se zvětší, mělo by to bejt něco kolem 5 km/h.
 
 
Datum: 07. května 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: jarmag1      IP: uživatel7527    
Zdravím . Není to spíše naopak ? Myslím si , že na zvýšení rychlosti by se muselo vyměnit kolečko primární . Při zvětšení sekundáru a při zachování velikosti primáru by se rychlost měla snížit ( Můj názor )
 
 
Datum: 07. května 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Michal Matys      IP: uživatel9712    
takze i rychlost
 
 
Datum: 07. května 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ne, změní (zvětší) se převodový poměr, rychlost je přímo úměrná otáčkám motoru
 
 
Datum: 06. května 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Michal Matys      IP: uživatel9712    
mám tam 17zubu kdyz dam na 18 zmeni se rychlost ?
 
 
Datum: 06. května 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
když přeřadíš na kole na vyšší tác, pojede to rychleji nebo pomaleji?
 
 
Datum: 06. května 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víc zubú = rychlost, míň zubú = tah....
 
 
Datum: 06. května 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
Zdravím, nevíte jak je dlouhá tyčka spojky na ČZ 125/453? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel11418    
ahoj draci mám menčí defekt :-( jawa 21 kupoval jsem nové kladívko a všechno v pohodě najednou to začalo cukat ale kladívko je v pořádku a přectich taky no a tet to nejde vubec krbec jsem vyčistíl předstich nastavil svíčku zkontroloval už fakt nevím .... díky moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro čerta http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/defekt , jinak zkus pročistit kohoutek, palivový filtr (pokud máš), plovákovku, trysky, třeba to máš někde přicpané.
 
 
Datum: 07. května 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel11463    
na defekt je taková opravná sada lepení ,
 
 
Datum: 07. května 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě ti nestíhá dotýkat benzín.. nastav karbec http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 06. května 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: Nokia      IP: uživatel11649    
Dobrý den, mám problém s motorem u pionýra, který při vysokých obrátkách vynechává, až nepříjemně škube. Zkouším všechno možné. Předem děkuji za Vaše rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11649    
nemyslíte, že by to mohlo být i bohatostí např. vysoko jehla?
 
 
Datum: 11. května 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic: jak to víš tak přesně? já jsem s vynecháváním bojoval jednu celou sezónu...Může to dělat úplně cokoliv-ať předstih,odtrh,kondenzátor,svíčka,VN kabel,indučka nebo studenej spoj kdekoliv v zaalovacím obvodu, ale taky to může být ucpaným kohoutkem,tryskou,karbcem,filtrem,bohatostí směsi-což může dělat i falešnej vzduch,v potaz bych vzal jestli to není náhodou přidřené....Prostě nedá se to tak z lehka říct, u mě to bylo špatným rotorem, kterej byl slabej a nebyla potřebná jiskra a k tomu se přidal i airbox kterej byl moc "zašpuntovanej". Po zjištění problému s rotorem se dala nastavit i směs a v dnešní době to jede slušně na sérii...
 
 
Datum: 06. května 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
blost panové,,,,,je to jen a jen předstihem :-)spravně nastavit a pojed to na sto procent :-)
 
 
Datum: 06. května 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
bud nedotika benzin nebo skus vimenit trisku muze to bejt i svickou nebo induckou nebo kladivkem skus prejit vsechno
 
 
Datum: 06. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nestíhá dotýkat benzín.
 
 
Datum: 06. května 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11418    
hele tak jedině skus pořádně profoukat karburátor a nebo kdyš jedeš tak zajízdy ještě nacupuj benzín jak máš plouvák u karbecu jinak fakt nevím
 
 
Datum: 06. května 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci, zítra 7.května 2011 se koná 11. ročník slavné Spanilé jízdy mopedů Stadion v Žebráce, viz http://www.mopedzebrak.cz, možná padne i rekord a tím je účast nad 500 mopedů. Tak vytáhněte ty své kozí dechy a přijeďte jim protáhnout kopýtka. Mopeům ZDAR!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 0:05
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
rad bych prilit ale nejspis by tam muj kozel nedojel...
 
 
Datum: 08. května 2011 0:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11650    
Pojedu se podívat 21.května na Jesenici na závody
 
 
Datum: 06. května 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, jak by se vám na pionýrovi (Jawa21) líbila barva RAL 5019 a na prsa a přední vidle a masku RAL 9010. Jde to, je to vkusná kombinace? Myslím že jde. Díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ta RAL 9010 ta je pěkná tu mám taky na masce atd A ta RAL 5019 je taky hezka ale je to na tobě
 
 
Datum: 06. května 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Je to tvoje, ty na tom budes jezdit tak si tam dej co se ti libi, dit se nemusite porad drzet originalu, kazdej si motorku upravoval podle sebe tak aby se mu libila a dobre se na ni jezdilo(ale s mirou) Modra a bila je pekna ale konecny rozhodnuti bude vzdycky u tebe.
 
 
Datum: 05. května 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Hojte dávám do kupy mustanga a ted sem došel na výfuk nechce se mi kupovat nový a ve starém sem místo tlumiče našel narvaných 5 kuchynských drátěnek no a doma sem našel jakoby takovou misku výfuku (tlumič) do fichtla s 2 trubičkama a ted se dívám na schéma http://www.sesa-moto.cz/obrazky/minulost3/jawa_50_typ_23/katalog/14.jpg a ejhle ono je ještě něco před tou koncovkou nějaký tlumič nevíte kde to sehnat nikde sem to na netu nenašel Díks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 7:27
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ten tlumič seženeš všude.. zkus třeba aukro.. jestli to tam nebudou mít a budou tam mít komplet výfuk z mustafa za 80Kč tak bych ho bral a potom z něj vyndal tlumič...
 
 
Datum: 06. května 2011 7:27
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel11396    
Cau draci..mam problem s Čezetou 175/477 kdyz jedu a zaradim za dva tak to zacne cukat,jine kvalty jsou bez problemu,myslel jsem ze na kolecku budou vylamane zuby,ale dneska jsem rozpulil motor a kolecka jsou v poradku jenom vidlicka je trosku zohnuta a je obrousena z obou stran,myslite ze by to mohlo byt tím ?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel11396    
Diky :-) !
 
 
Datum: 05. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesmí být omleté...když jsou tak nedrží kvalt a přeskakuje to
 
 
Datum: 05. května 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel11396    
cau,jak maji presne vypadat ty bocni zuby ?
 
 
Datum: 05. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořádně zkontroluj boční ozuby na trojkovym a dvojkovym kolečku na hlavní hřídeli...
 
 
Datum: 05. května 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
jj už je opotřebovaná vyměn ji a skus vymezit vůle na hřídeích bude to ok :-)
 
 
Datum: 05. května 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj z čeho mám vyrobit ty izolační podložky jak jsou v zapalování jsou tam 2 já to vyrobím z gumy a za 2 dní jsou propálený a pak to nehází jiskru je to u jawy 21 dík moc???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezkoušel jsem vodivost ani z jakýho je to materiálu :-) napadlo mě to, protože jsem si myslel že by se to tak lehce nepropálilo
 
 
Datum: 06. května 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
shrek: po stáhnutí hliníkový folie by to fungovalo úplně stejně, plast jako plast..
 
 
Datum: 06. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honza : aspoň že tu nejsem sám
 
 
Datum: 06. května 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě napadlo to udělat s CDčka :-) ale nevím jestli by to fungovalo
 
 
Datum: 06. května 2011 9:21
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
jo, jinak ty podložky dělám z takových těch plastových informačních tabulek na zdi (unikový východ atd.)
 
 
Datum: 06. května 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
dachl21: to sme na tom stejně :-)
 
 
Datum: 06. května 2011 8:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde se to prodává nevím, ale já to kradu mistroj na dílně :-D :-D
 
 
Datum: 05. května 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Zajdi si do elektry a řekni si o kus elektrikářský lišty na tištěný spoje. To jde taky.
 
 
Datum: 05. května 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde se to prodává a jak to aspoň vypadá ?
 
 
Datum: 05. května 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus pertinax.
 
 
Datum: 05. května 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj pls popište mi přesněji kde je v karbecu tohle těsnění vidím ho poprvé Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je ve víčku plov. komory tam je našroubovanej ventil..
 
 
Datum: 05. května 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
 
 
Datum: 05. května 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ješťe se dává těsnění plovákové komory..
 
 
Datum: 05. května 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vim tak jediný těsnění v karbecu je to pod jehlou plováku..
 
 
Datum: 05. května 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaký..? dej sem odkaz
 
 
Datum: 05. května 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Zdravíčko draci včera sem měl rozdělanej motor měnil sem nakopávačku(su amatér).MUstang jede dobře 1 krása 2 krása aji spojka dobrá ale 3 mi topřád vyskakuje když ju zařadím tak to na nu jede tak 2s a pak se vyřadí ale občas když jedu na 2 a mám málo otáček a dám 3 tak tam žůstane ale otáček je tak málo že se to na nu nerozjede.CO stím muže bej?Už nechci rozdělávat motor.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel987    
tohle neni radici kulisou ale jsou omlety ozuby u 3 stupne,kvuli tomu se to neudrzi a vyskoci rychlost :-) trojka se radi koleckem,ktery zapada do kola s nabojem,to je to,co do nej z druhe strany davas sekundarni kolecko na retaz ke kolu.vymen obe a mas klid
 
 
Datum: 08. května 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky moc aspon vím čím to je ale předtím to nedělalo.a když sem to rozdelal tak ten automat byl vypadejenj z té drážky je možný že to nědělalo kvůli tomu žer to bylo vypdalý? jako že by to bylo z chválně
 
 
Datum: 05. května 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na co nový automat kup si za 30,- pružinku
 
 
Datum: 05. května 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
myslím že máš slabou pružinu na automatu na tu 3 v nízkých se moc nenamáhá ale jak jedeš rychleji tak ta pružina to prostě neudrží a vrátí se do svojí původ polohy - neutrál kup nový automat
 
 
Datum: 05. května 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Zdravím, nevíte někdo průměr krku vidlic na JAWA 175 a JAWA 50? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
jestli chces na fichtla davat vidlice ze 175 tak tam dou akorat musis upravit miski a bud sratiti krk vidlic a nebo to nejak pronastavit na krku fichtla
 
 
Datum: 06. května 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
26mm
 
 
Datum: 05. května 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra tak nic.
 
 
Datum: 07. května 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou se to tady řešilo a prej to hazí jak svina
 
 
Datum: 06. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
Čau draci,nevíte někdo jaký průměr a délku mají pružiny z jawy 90(pružiny ve spojce)?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 19:24
 
<  815  816  817  818  819  820  821  822  823  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 8:21:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu