slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  811  812  813  814  815  816  817  818  819  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mužu jet na technickou s jawou 350/638 ale s motorem 634? a bude mi ten motor pasovat do ramu? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Tak si kup novy dily a GO, ale doprdele ze tam das jinej motor si moc nepomuzes
 
 
Datum: 11. května 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
písemně zažádat do jawy, že chceš dát motor 634-********** do motockylu 350/638 s motorem typu 638-******, něco to stojí, pak nějakou dobu čekáš na vyjádření, až přijde tak ho můžeš namontovat a zajet si to na STK potvrdit nebo co tam s tim dělaj, samozřejmě taky ne zadarmo..
 
 
Datum: 11. května 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se da zapsat přestavba? ten stary motor je napytel cely
 
 
Datum: 11. května 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Nemas lepsi si opravit tu 4ku a neresit picoviny? :-)
 
 
Datum: 11. května 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jet tam můžeš, ale pokud ten motor nemáš v techničáku zapsanej jako přestavbu, s nejvyšší pravděpodobností tě vyhodí..
 
 
Datum: 11. května 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel9614    
čau,nezkoušel jste nekdo nacpat motor z minibajky do motoru z pionýra ?? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11697    
ten motůrek má menší sílu než motor z fichtla.....pokud bys použil nějakej ten klasickej čínskej tak by se to ani nerozjelo,to má snad dva koně ve špičce:-D neblázněte chlapi;-)
 
 
Datum: 14. května 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
napad to neni špatný mam tucha že by se t možna dalo ale měl bys problem s karburatorem
 
 
Datum: 11. května 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
a to proc
 
 
Datum: 11. května 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel9614    
jako jenom použít převodovku z pionýra a motor minibik :-)
 
 
Datum: 11. května 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co z toho? Jestli myslíš ty čínský pitbiky, tak by to jelo bídně a dávat tam Polini nebo Blatu??? K čemu?
 
 
Datum: 11. května 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: inkognito      IP: uživatel6546    
motor do motoru fakt nacpat nejde...spiš do ramu ne?
 
 
Datum: 11. května 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
čau draci .. na kolik vás přišlo lakování pionýra v lakovně ?? (jawa 05) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nás v Opavě, ve firmě BGV, tak komaxit na celého pincka se vším všudy do 1200 Kč a hodně tam nechávjí lakovat firmy různé nosníky apod. a můžu říct, co jsem viděl, že je to kvalitní... :-)
 
 
Datum: 11. května 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Kvalitní lakovna tak to vyjde okolo 10 000 kč
 
 
Datum: 11. května 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci když si hodim do jawy 350/638 motor z 634 tak budou mi k tomu pasovat vyfuky? mam je normalne vodorovne... kolena musim vymenit že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nedelam ale muj 638 motor se už po druhe pokazil a neni k sehnani...tak tam chci dat 634 ty už mam 2 zařizene :-)
 
 
Datum: 11. května 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
děláš z toho 632 ? měl by ti tam sednout , ty kolena musis vymenit pac jsou jinak uchyceny ve válci než 638 kolena
 
 
Datum: 11. května 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Nazdar draci! Špatně se mi vrací spojka, když pustím páčku na řídítkách...možná drhne lanko, nebo to může být i něco jiného (unavený pružiny spojkového koše...?). Jo a je normální na 21tce po výbrusu a GO motoru, že na trojku vytáhne jen 50km/h? Zatím to má jen 30 km najeto, takže samozřejmě je to v záběhu...ale i tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
a nebo máš roztřepený lanko v bowdenu
 
 
Datum: 11. května 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo stou spojkou jsem to měl taky sešteluj to tím šrROUBKEM KTEREJ je na tom plíšku kde je upevněny to lanko a když zatáhneš tak ten plšek táhne na tu tyčku no tak povol ten šroubek a napni víc to lanko musíš si stím trochu pohrat aby ti i dobře zabírala
 
 
Datum: 11. května 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
to je normální protože teďka v tom záběhu máš velké tření ve válci takže víc jak tych 50 nedáš ani tych 50 nejezdi. Nesmíš to vytáčat a mosíš hodně mazat 1:25 dobrým olejem a dávat tom přestávky. Až vyjedeš dvě plné nádrže na pomalo tak potom zase nalej a pak už tom trochu přidaj víc.
 
 
Datum: 11. května 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: jirin      IP: uživatel11673    
zdarec, chtel bych se zeptat jestli ma byt na 20 vyfuk tvaru doutniku, nebo ten druhej a jestli jsou na tyto typy jina vyfukova kolena asi to bude zaviset na roku vyroby, jenze ta motorka nema stitek, neumite nekdo odhadnout rok vyroby z cisla motoru? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne je to stejný
 
 
Datum: 11. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11673    
diky moc dam tam teda ten mustangovej a lisi se nejak koleno vyfuku a uchyceni u techto typu vyfuku?
 
 
Datum: 11. května 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
asi bych to řešil podle vzhledu, jestli má zadní blatník s hliníkovejma lištama, pak doutník, jestli ten pozdější, víc vykrojenej, pak ten mustangovej..
 
 
Datum: 11. května 2011 7:54
 
 
 
 
Jméno: dawec      IP: uživatel7152    
Ahoj draci, budu barvit fichtla a chci se zeptat čím je to lepší, jestli elektrickou pistolí nebo kompresorem. Jaké máte zkušenosti vy? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Fpk      IP: uživatel11704    
Hele ja sem zrovna vcera taky barvil fichtla, vzal sem to sprejem asi 5ti vrstvama a drží takže bez vybavení a rychle :-D jenom sem to ocistil odmastil...
 
 
Datum: 15. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Elektrika hrozne plive, chtelo by to nejakou barvu co se dobre slije... kazdopadne bych to tim nedelal
 
 
Datum: 11. května 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Kompresorem je to nejlepší, protože potřebuješ pořádnej tlak. Ale jasný že to jde i elektrikou. Ale kompresor je lepší
 
 
Datum: 11. května 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cau noo nastriekas to v pohode aj s elektrickou pistolou ale ked mas po ruke kompresor tak by som volil ten pretoze pri triekani ma vatsi tlak a lepsie sa na nom nastavuje rozprach farby a samozrejme po nastreku je to omnoho lepsia kvalita
 
 
Datum: 11. května 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
caute ,je lepsi dat do zavodniho motoru kliku s jehlama nebo pouzdrem? kamos ma slusnyho zavodaka do terenu jezdi mu to kak hovado ma tam 5 kanal a futro na klice a zadnej problem....tak nevim... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
když se budeš k obojimu chovat jak se má tak si mylsim že je to jedno, já jezdím jehly
 
 
Datum: 12. května 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
futro je futro pokiaľ dobre mažeš nemaš čo posrať
 
 
Datum: 11. května 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci za kolik se mi asitak podaři prodat motor z jawy 350/638 funkční pekny stav s karbecem jenom tam nejde zařadit čtyřka......bo nwm jestli si mam sehnat jiny nebo rovnou prodat celou motorku :-P dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11677    
Zdar Draci, mám pár dotazů ohledně jawy 350.. Je možná jí natočit bez baterky? A jaká tam má bejt baterka? 6nebo 12? A mam tam červnej a šedej drát, jakej je + a jakej - ?...A v jakym poměru ředit benzín/olej? Díky moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
jednodusi bude kdyz sundas dekl zapalka a povis co tam mas... a benzin/olej=manual
 
 
Datum: 11. května 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11677    
Zatím díky moc. :-) A ještě v jakym poměru ten benzín/olej? A dnes jí nafotim a tak, to bude nejednodužší asi. :-)
 
 
Datum: 11. května 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: tvshov ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem 350/639 a ta bez baterky ani neškytla
 
 
Datum: 11. května 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
první 634 otáčkoměry neměly, nicméně podle 472 bych to viděl na ČZ 350/472, každopádně oba stroje mají motory typu 634 a v nich 6V 75W dynamo a při správně seřízeném regulátoru by měli jít roztlačit i bez baterie
 
 
Datum: 10. května 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11677    
Ale podle fotek má 634 otáčkoměr..Ta kámošovo ho nemáa má zadní tlumiče s pružinama.
 
 
Datum: 10. května 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11677    
Teď sem si vzpoměl že mam vyfocenej štítek, je tam 634.91.01 a dál to nepřečtu...Na druhym řádku je 472.4.0 a dál taky nepřeču.
 
 
Datum: 10. května 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
632 má altík a ten potřebuje nějakej zdroj proudu, aby se mohl nabudit a vyrábět proud, co má 633 nevim, ale jestliže kolečko píše 6V, tak tipuju nějaký 45-75W dynamo, a to se roztlačit dá.. ohledně barev drátů bejvá standartem červenej + a nějakej tmavej (černej, šedej, tmavě modrej) -, ale jak je to u tebe ti nikdo neřekne..
 
 
Datum: 10. května 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je docela zásadní, 632 má 12V a 633 má 6V :-) ale ani jednu asi nenatočíš bez baterky...
 
 
Datum: 10. května 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11677    
To bude horší, je to kámošovo. Myslím že 632 nebo 633.
 
 
Datum: 10. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to za jawu by se hodilo...
 
 
Datum: 10. května 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
Cus hele muze se neco stat s civkama kdyz je proplachnu technicakem nebo redidlem ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
odmastí se..
 
 
Datum: 10. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
ne
 
 
Datum: 10. května 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: macek12356      E-mail:      IP: uživatel11676    
Čau hoši mám takový dotaz mám jawu 21 nastartuju ji v pohodě volnoběh taky v pohodě ale jak přidám plyn tak zůstane v otáčkách, ale jak pustím ruku s plynu tak se zase vrátí na volnoběh, nevím co stím.Poraťte mi prosím předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: macek12356      IP: uživatel11688    
Dík
 
 
Datum: 12. května 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
neseka se ti soupe, bowden nebo plyn...?
 
 
Datum: 11. května 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: macek12356      IP: uživatel11676    
Vy ste mě nepochopily já myslím když přidám plyn a pustím ho tak zůstane na velkých otáčkách
 
 
Datum: 11. května 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo on se mu asi rozbil tempomat :-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. května 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
však to je uplně normální. Do ničeho sa nehrabaj. nakopni a jezdi
 
 
Datum: 11. května 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: 111      IP: uživatel11679    
To si snad z nas dělaš prdel.
 
 
Datum: 11. května 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
to je vůl
 
 
Datum: 10. května 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vezmeš za plyn, vytočí se, pustíš plyn, vrátí se na volnoběh, nevidim v tom problém, jestli ty jo, tak jezdi na kole..
 
 
Datum: 10. května 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim jake mate zkusenosti z loziskama znacky ZVL???kolik vydrzi?Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
ZVL se dávaly i dřív a mašiny na ně jezdí do teď. :-) Samozřejmně je dneska už na trhu větší nabídka, třeba takový SKF, to už je opravdu kvalitka, ale za dost velkej peníz. ZVL prostě do pionýra, číz a jaw bohatě stačí, řekl bych.
 
 
Datum: 11. května 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11685    
denzileck.A jaká jsou podle tebe když tomu v tvých letech tak rozumíš ?
 
 
Datum: 11. května 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaman:Jasně,ZVL jsou nejlepší ložiska..:-) A pak ses probudil celej spocenej...
 
 
Datum: 11. května 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ZVL i ZKL jsou nejlepší ložiska , ti co říkají že je to průměr tak neví . Na praxy kdyz menime loziska tak jedine ZKL nebo ZVL . Ti opraváři na ně nedají dopustit takže asi tak .
 
 
Datum: 11. května 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Musí vydržet minimálně 15 000 km.
 
 
Datum: 11. května 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
děda na nich v pionýru najel bez problému přes 20tkm...
 
 
Datum: 10. května 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě zatim na sériové číze, která dostává dost za uši, drží 15000km...
 
 
Datum: 10. května 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mé na CÚ vydrželi 1000 poctivejch km,,,
 
 
Datum: 10. května 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Průměr.
 
 
Datum: 10. května 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj ještě jedna otázka, jak by se dalo poznat, zda-li zapalování Pionýra s výkonem 20w vyrábí zkutečně 20w. Jestli ho někdo nepředělal na 30w? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to nemusíš měřit, stačí se podívat na zapojení.. pokud máš dvě statorový cívky spojený, společný pro světla i klakson, jedná se o 30W, pokud máš zvlášť cívku pro světla, která dává výkon 20W, a další malou určenou jen a pouze pro klakson, pak máš 20W...
 
 
Datum: 10. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
zdravím odborníky na pionýry,\r\npřátelé, koupil jsem pionýra, vyčistil, sešteloval, volnoběh drží, avšak ve vysokých otáčkách mě začne tarokovat, až když zvolním, opět se rozjede, , svíčka je černá jak kominář n14c, mažu 1-33, nádrž vyčistěná, benzín teče krásně, , už mě napadá jen elektrika, ale nemám tolik peněz všechno menit, prosím tedy o radu vás odborníky, děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
tak sem dnes měnil kladívka, a pak marně natáčel statorem, a hledal předstih, mosel sem na kladívkách zvětšit odtrh, jehla je na prvním zářezu, předstih od oka, ale asi cca 2 mm to bude, chytá na poprvní, ale byl hokej, a nestačíl otestovat, ty vysoké točky, snad zitra
 
 
Datum: 11. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
jak budeš dávat ten předstih tak daj 2mm před horní úvrať
 
 
Datum: 11. května 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: braban      IP: uživatel5347    
smes ma vliv na volnobeh a 1 tretinu plynu pak se zapoji hlavni sistem to je prutok benzinu skrz kominek a to ridi jehla soupatka ty to mas bohaty na plny plyn dej dolu jehlu a priskrtis prutok benzinu skrz kominek v karburatoru uvidis jestli bude zmena
 
 
Datum: 10. května 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
já zitra pokupím ty nové kladívka, a pak to znova sešteluju, a napíšu
 
 
Datum: 10. května 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: jon      IP: uživatel11678    
tipoval bych sestelovat smes .... dotahni 3 pulotacky povol a pak steluj :-)
 
 
Datum: 10. května 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: braban      IP: uživatel5347    
jestě pisni kolik mas predstih a odtrh predstih doporucuju 1,7 mm a odtrh 0,4 mm kdz je pist v horni uvrati jo a zkus dat jehlu uplne dolu
 
 
Datum: 10. května 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
mám to asi to puvodní , černý matroš, a je to už oholené na cca 2mm, nicméně, je to možné, že je to tímto,? to uplně vynechává a dost velké intervaly ve vysokých točkách,( 1až nekdy 5 vteřin)
 
 
Datum: 10. května 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právěze na těch novejch kladívkách to je z pertinaxu, na origo to byl černej barvy materiál, nevim co to bylo.
 
 
Datum: 10. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řekl že je to něaký pertinax, ale jestli máš nové tak kdo ví z čeho to čínani dělaj....
 
 
Datum: 10. května 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
syntetiku mám, hladinu také, tryska 68, a svíčku sem měl za to, že 14 je právě studenější, už su s tych tabulek jelen, každý říká opak) a ted kladívka, ano ty se mě nezdají už je vyběhaná ta část co je na vačce, nevím s jakého materiálu to je,
 
 
Datum: 10. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: braban      IP: uživatel5347    
ahoj, v první řádě zkontroluj trysku (má být 65-68) dál hladinu v karburátoru (bohatá směs), používat kvalitní olej nejlépe plnou syntetiku. poměr v pořádku a zkus 15 svíčku - je studenější. Hodně štěstí!
 
 
Datum: 10. května 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni na kladivka, kdyžtak je očisti popřípadě přidej pružinu
 
 
Datum: 10. května 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám možná trochu hloupý dotaz. Nevím, jak poznat, že je potřeba vyměnit kondenzátor? Zapalování bez něj nefunguje? Nebo jen zhoršuje funkci. A taky bych rád věděl co si myslíte o svíčkách PAL, je to lepší než Brisk, ono se řekne "Stará, dobrá", ale já nevím, vydrží déle? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Je lepší Brisk vůbec ty co se vyrábějí dnes jsou na tom s životností ohodně lepší než palky a taky ten brisk daleko lepší zvládá vysoký teploty.
 
 
Datum: 12. května 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
kondenzátor má dvě funkce, zaprvé zabraňuje jiskření mezi kladívky při odtrhu a zadruhé dost zvyšuje napětí indukované ve VN cívce.. nevim jestli by to jelo bez něj, ale jestli jo, tak za mohutného jiskření kladívek a hodně mizerný jiskry.. s PALkama mam dobrý zkušenosti, jezdim na desítky let starý a opotřebovaný, a stále jezdim, nicméně úplně stejně to jezdí na Brisky.. s NGK mam horší zkušenosti, při uchlastání chytaj pocitově hůř než Brisky..
 
 
Datum: 10. května 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondenzátor zabraňuje opalování kladívek, já když jsem ho mel vadný tak mě vynechával motor.. a svíčky PAL nepoužívám...:-)
 
 
Datum: 10. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: darkstar      IP: uživatel9681    
Zdar draci. Teď jsem zdělával na pionýru (21) válec a píst. Když sem to sundal tak píst byl nahoře celej černej a na jednom boku to ma hnědou skvrnu (jakoby spálené nebo tak... ) Ptám se protože měním píst a válec a tak potřebuju vědět čím to je... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
máš rozcentrovanou klikovku tak je píst vykloněnej "doboku" takže se zapálená směs dostává na bok pístu tudíž je to tam hnědý..ale na fuknci to nemá zas tak velký vliv, ve výkonu to nepoznáš
 
 
Datum: 10. května 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Tohle je taky ostry, curaci cyklisticky http://www.youtube.com/watch?v=hfDBgDn9Zfk&feature=player_embedded doporucuju kouknout do konce, se zvukem jak se do toho chudaka navazej. Celkem dost probirany tema na motorkari.cz. Nakonec tam zranil nejakyho "slavnyho" pablba a vsechna vinna pada na nej. (pokud to neni pravda tak me doplnte) kazdopadne kdybych tam jel ja s autem tak se ani nesnazim brzdit, blbecci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
 
Datum: 11. května 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
http://www.youtube.com/watch?v=9dC3gqnghjA debil dobre mu tak ..... jách
 
 
Datum: 11. května 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
http://sport.idnes.cz/drama-pri-ceskem-poharu-silnicaru-do-zavodniku-najel-motorkar-v-protismeru-1bn-/cyklistika.asp?c=A100822_173946_cyklistika_elv jeste doplnim ... media a ty buzici co to pisou by taky meli vyset ... curaci vypiceny zastrelit mamrdsky kokoty skurveny
 
 
Datum: 11. května 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: pukasinek      IP: uživatel3956    
standa: Přesně tak jak si napsal,ještě jenom k tomu že prej policajti zastavili dopravu,já sem akorát viděl motorku která projle aniž by dala příkaz k zastavení a za ní ty 3 motorkáři,ale tenhle chudák je v tom fakt nevinně,jestliže tamty ty závodníky předjeli nesprávně,myslim že i k tomu byl důvod pokud byli roztažený přes celou silnici.
 
 
Datum: 11. května 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11682    
100%souhlasim s Frankym. Ten motorkář v tom byl naprosto nevině,jel dokonce menší rychlostí než jaká byla povolená(baj oko podle videa jel 60-70). Pokud nejedou ty blbý cyklistí závod na uzavřenym okruhu,tak se musí řídit pravidly provozu! Mimojiné ve vyhlášce je jasně napsaný že na horizontu a před ním se nesmí jezdit na levé straně ani předjíždět ani v těch místech zastavovat a stát. Měl by je všechny zažalovat za ublížení na zdraví,porušování silničních předpisů a napadení a poškozování cizí věci a samozřejmě oprava motorky na jejich triko! čuráci!
 
 
Datum: 11. května 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Tak nejak, doprovodny vozidlo nikde, kamery nikde, nejakej posranej vesnickej zavod, chudak motorkar ani nemel sanci nejak odhadnout ze se tam neco deje.... do zatacky v protismeru, dva vedle sebe... ty paka nejsou normalni. Takze chudak kluk, motorka vprdeli, jeste ho zmlatili a ted se taha po soudech.
 
 
Datum: 11. května 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel11073    
hosi ... fakta mluvi jasne ! curaci cyklisti si to posrali sami a chudak motorkar .. jel pomalu pri pravem okraji vozovky a jako jedinej se snazil stretu zabranit. tady neni co resit proste postavit ty kokoty s kolama ke zdi a likvidovat na tom starou munici. pokud by nebyla tak narazit na kul. a ty kokoti zpravodajsky jeste pisou proti motorkari ... prej jatka vzdyt si za to muzou sami ... bejt tam ja tak jsou vsichni uz naporcovany a rozrezany o predni SPZ proste full servis az do mrazaku .. jinak jsem to okomentoval - viz: http://sparta-cycling.cz/clanek/398 uplne dole ....
 
 
Datum: 11. května 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: pukasinek      IP: uživatel3956    
Tak to je moc teda :-( ,ale i ten policajt pak ke konci se zastal motorkáře,že jeli za plnýho provozu a ještě v protisměru,hlavně že to nedopadlo hůř pro nikoho :-(
 
 
Datum: 11. května 2011 6:22
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10666    
našel sem tam zmýnku otom že existuje druhý vydeo motorkáře z druhe strany který natočil jak do toho chudáka motorkáře kopou a tak nevýte o něm někdo?
 
 
Datum: 10. května 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: jony1203      E-mail:      IP: uživatel11667    
http://sparta-cycling.cz/clanek/398 . Nebojsa Jovanovič - tak si říka ten buzik kterýho srazil. Jinak ten článek je tam samozřejmě napsanej tak, že sa všechno může ten motorkář. Pumpičkáři zasraný, jedou v protisměru, srazej motorkáře a ještě ho zbijou.
 
 
Datum: 10. května 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych nebrzdil ani na fichtlu!!!! a to na kole jezdím hodně, ale tady ty namachrovaný silničáře nesnáším!!!!zlatej freeride a dowhill....
 
 
Datum: 10. května 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je moc oni jedou do proti směru a jeste ho obvinujou ze za to muze on tak to je síla a jak píše Lori jet autem ani bych se nesnazil brzdit
 
 
Datum: 10. května 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
To mě poser! Tak to je hustý! To jsou teda féroví chlapi! Jasná nevina motorkáře!
 
 
Datum: 10. května 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=94107&fid=21
 
 
Datum: 10. května 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: ivo01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý den . pionýr mi za studena chytá na drc ale jakmile se zahřeje tak nechce startovat ani nedrži volnoběh ale jinak krásně jede. Předem Děkuji za odpovět a přeji hezký den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 7:38
 
 
 
 
Jméno: ivo01      IP: uživatel11675    
myslíte to v karburátoru?
 
 
Datum: 11. května 2011 7:38
 
 
 
 
Jméno: braban      IP: uživatel5347    
teply stary jsem resil a slo o to ze karburator byl moc ohraty od motoru a vyparoval se benzin z pl komory vyresil jem to asi 5mm silnou podlozkou z pertinaxu mezi karbec a koleno \r\n\r\n
 
 
Datum: 10. května 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hned tu neházejte guferama apod...v první řadě se podívej na šoupátko, může už být dost vyběhaná spodní část co se dotýká šroubu, dneska sem ménil šoupe za nový, a přestalo to.
 
 
Datum: 10. května 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli za tepla nedrží volnoběh,je načnutý gufero pod zapalovaním.
 
 
Datum: 10. května 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: ivo01      IP: uživatel11675    
takže to bude jen tim volnoběhem že ho nešteluju za tepla ale že ani za tepla nechytá musim ho rozbihat
 
 
Datum: 10. května 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
to já tam mám taky trošku víc oleje než tam má byt a taky to někdy nedrží volnoběh:-)
 
 
Datum: 10. května 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: ivo01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisk fungl dnes novou jo a nějak moc kouři ale to bude asi tim že sem tam dal vic oleje nevadi to?
 
 
Datum: 10. května 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Doufám že ten volnoběh nastavuješ na teplý motor jinak co máš za svíčku?
 
 
Datum: 10. května 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus sry vím že to sem nepatří ale mohli byste mi poslat názvy, popřípadě odkazy vašich nejoblíbenějších songů nebo co se vám líbí? dík předem potřebuji nějaký songy a žádný neznám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel16842    
jj orlík nejlepší skupina ;-)
 
 
Datum: 30. října 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
luxusní,ale nejenom tady ta písnička,ale komplet Orlík-Landa...
 
 
Datum: 14. května 2011 5:54
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kolecko: nejste sami ;-) :-D
 
 
Datum: 11. května 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos: vidim že máme stejný vkus :-D jediný správný :-)
 
 
Datum: 10. května 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko mi mluví z duše, já k tomu přihodím ještě všechny ostatní písničky od Orlíku, Karla Kryla, Škwor, Tři sestry, Landu, Ortel,...... ;-)
 
 
Datum: 10. května 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. května 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: Kubajzs      IP: uživatel8619    
cs Subsonik vs Kiro Hold On Ellie Goulding Starry Eyed (DnB remix) In Flames Come Clarity Kubrak vs Ray Charles Hit The Road Jack [DnB Remix] All Born Angels Matrix and Futurebound Drum n Bass
 
 
Datum: 10. května 2011 16:45
 
<  811  812  813  814  815  816  817  818  819  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 10:28:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu