Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj draci mužu jet na technickou s jawou 350/638 ale s motorem 634? a bude mi ten motor pasovat do ramu? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 20:28
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tak si kup novy dily a GO, ale doprdele ze tam das jinej motor si moc nepomuzes
Datum: 11. května 2011 20:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 písemně zažádat do jawy, že chceš dát motor 634-********** do motockylu 350/638 s motorem typu 638-******, něco to stojí, pak nějakou dobu čekáš na vyjádření, až přijde tak ho můžeš namontovat a zajet si to na STK potvrdit nebo co tam s tim dělaj, samozřejmě taky ne zadarmo..
Datum: 11. května 2011 20:24
 jak se da zapsat přestavba? ten stary motor je napytel cely
Datum: 11. května 2011 19:55
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nemas lepsi si opravit tu 4ku a neresit picoviny?
Datum: 11. května 2011 18:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jet tam můžeš, ale pokud ten motor nemáš v techničáku zapsanej jako přestavbu, s nejvyšší pravděpodobností tě vyhodí..
Datum: 11. května 2011 18:40
Jméno: jawa 20
IP: uživatel9614
 čau,nezkoušel jste nekdo nacpat motor z minibajky do motoru z pionýra ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 11:05
Jméno: standa
IP: uživatel11697
 ten motůrek má menší sílu než motor z fichtla.....pokud bys použil nějakej ten klasickej čínskej tak by se to ani nerozjelo,to má snad dva koně ve špičce  neblázněte chlapi
Datum: 14. května 2011 11:05
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 napad to neni špatný mam tucha že by se t možna dalo ale měl bys problem s karburatorem
Datum: 11. května 2011 20:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 a to proc
Datum: 11. května 2011 20:30
Jméno: jawa 20
IP: uživatel9614
 jako jenom použít převodovku z pionýra a motor minibik
Datum: 11. května 2011 19:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co z toho? Jestli myslíš ty čínský pitbiky, tak by to jelo bídně a dávat tam Polini nebo Blatu??? K čemu?
Datum: 11. května 2011 18:02
Jméno: inkognito
IP: uživatel6546
 motor do motoru fakt nacpat nejde...spiš do ramu ne?
Datum: 11. května 2011 15:40
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 čau draci .. na kolik vás přišlo lakování pionýra v lakovně ?? (jawa 05)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 18:36
 U nás v Opavě, ve firmě BGV, tak komaxit na celého pincka se vším všudy do 1200 Kč a hodně tam nechávjí lakovat firmy různé nosníky apod. a můžu říct, co jsem viděl, že je to kvalitní...
Datum: 11. května 2011 18:36
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Kvalitní lakovna tak to vyjde okolo 10 000 kč
Datum: 11. května 2011 18:19
 ahoj draci když si hodim do jawy 350/638 motor z 634 tak budou mi k tomu pasovat vyfuky? mam je normalne vodorovne... kolena musim vymenit že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 16:15
 ne nedelam ale muj 638 motor se už po druhe pokazil a neni k sehnani...tak tam chci dat 634 ty už mam 2 zařizene
Datum: 11. května 2011 16:15
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 děláš z toho 632 ? měl by ti tam sednout , ty kolena musis vymenit pac jsou jinak uchyceny ve válci než 638 kolena
Datum: 11. května 2011 15:18
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Nazdar draci! Špatně se mi vrací spojka, když pustím páčku na řídítkách...možná drhne lanko, nebo to může být i něco jiného (unavený pružiny spojkového koše...?). Jo a je normální na 21tce po výbrusu a GO motoru, že na trojku vytáhne jen 50km/h? Zatím to má jen 30 km najeto, takže samozřejmě je to v záběhu...ale i tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 22:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 a nebo máš roztřepený lanko v bowdenu
Datum: 11. května 2011 22:27
 jo stou spojkou jsem to měl taky sešteluj to tím šrROUBKEM KTEREJ je na tom plíšku kde je upevněny to lanko a když zatáhneš tak ten plšek táhne na tu tyčku no tak povol ten šroubek a napni víc to lanko musíš si stím trochu pohrat aby ti i dobře zabírala
Datum: 11. května 2011 15:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 to je normální protože teďka v tom záběhu máš velké tření ve válci takže víc jak tych 50 nedáš ani tych 50 nejezdi. Nesmíš to vytáčat a mosíš hodně mazat 1:25 dobrým olejem a dávat tom přestávky. Až vyjedeš dvě plné nádrže na pomalo tak potom zase nalej a pak už tom trochu přidaj víc.
Datum: 11. května 2011 14:38
Jméno: jirin
IP: uživatel11673
 zdarec, chtel bych se zeptat jestli ma byt na 20 vyfuk tvaru doutniku, nebo ten druhej a jestli jsou na tyto typy jina vyfukova kolena asi to bude zaviset na roku vyroby, jenze ta motorka nema stitek, neumite nekdo odhadnout rok vyroby z cisla motoru? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 14:23
 Ne je to stejný
Datum: 11. května 2011 14:23
Jméno: jirka
IP: uživatel11673
 diky moc dam tam teda ten mustangovej a lisi se nejak koleno vyfuku a uchyceni u techto typu vyfuku?
Datum: 11. května 2011 9:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 asi bych to řešil podle vzhledu, jestli má zadní blatník s hliníkovejma lištama, pak doutník, jestli ten pozdější, víc vykrojenej, pak ten mustangovej..
Datum: 11. května 2011 7:54
Jméno: dawec
IP: uživatel7152
 Ahoj draci, budu barvit fichtla a chci se zeptat čím je to lepší, jestli elektrickou pistolí nebo kompresorem. Jaké máte zkušenosti vy? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 21:09
Jméno: Fpk
IP: uživatel11704
 Hele ja sem zrovna vcera taky barvil fichtla, vzal sem to sprejem asi 5ti vrstvama a drží takže bez vybavení a rychle  jenom sem to ocistil odmastil...
Datum: 15. května 2011 21:09
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Elektrika hrozne plive, chtelo by to nejakou barvu co se dobre slije... kazdopadne bych to tim nedelal
Datum: 11. května 2011 22:13
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Kompresorem je to nejlepší, protože potřebuješ pořádnej tlak. Ale jasný že to jde i elektrikou. Ale kompresor je lepší
Datum: 11. května 2011 22:01
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cau noo nastriekas to v pohode aj s elektrickou pistolou ale ked mas po ruke kompresor tak by som volil ten pretoze pri triekani ma vatsi tlak a lepsie sa na nom nastavuje rozprach farby a samozrejme po nastreku je to omnoho lepsia kvalita
Datum: 11. května 2011 7:20
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 caute ,je lepsi dat do zavodniho motoru kliku s jehlama nebo pouzdrem? kamos ma slusnyho zavodaka do terenu jezdi mu to kak hovado ma tam 5 kanal a futro na klice a zadnej problem....tak nevim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 18:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když se budeš k obojimu chovat jak se má tak si mylsim že je to jedno, já jezdím jehly
Datum: 12. května 2011 18:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 futro je futro pokiaľ dobre mažeš nemaš čo posrať
Datum: 11. května 2011 20:52
 ahoj draci za kolik se mi asitak podaři prodat motor z jawy 350/638 funkční pekny stav s karbecem jenom tam nejde zařadit čtyřka......bo nwm jestli si mam sehnat jiny nebo rovnou prodat celou motorku  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 21:23
Jméno: Karlos
IP: uživatel11677
 Zdar Draci, mám pár dotazů ohledně jawy 350.. Je možná jí natočit bez baterky? A jaká tam má bejt baterka? 6nebo 12? A mam tam červnej a šedej drát, jakej je + a jakej - ?...A v jakym poměru ředit benzín/olej? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 18:27
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jednodusi bude kdyz sundas dekl zapalka a povis co tam mas... a benzin/olej=manual
Datum: 11. května 2011 18:27
Jméno: Karlos
IP: uživatel11677
 Zatím díky moc.  A ještě v jakym poměru ten benzín/olej? A dnes jí nafotim a tak, to bude nejednodužší asi.
Datum: 11. května 2011 17:22
 měl jsem 350/639 a ta bez baterky ani neškytla
Datum: 11. května 2011 15:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 první 634 otáčkoměry neměly, nicméně podle 472 bych to viděl na ČZ 350/472, každopádně oba stroje mají motory typu 634 a v nich 6V 75W dynamo a při správně seřízeném regulátoru by měli jít roztlačit i bez baterie
Datum: 10. května 2011 21:56
Jméno: Karlos
IP: uživatel11677
 Ale podle fotek má 634 otáčkoměr..Ta kámošovo ho nemáa má zadní tlumiče s pružinama.
Datum: 10. května 2011 21:39
Jméno: Karlos
IP: uživatel11677
 Teď sem si vzpoměl že mam vyfocenej štítek, je tam 634.91.01 a dál to nepřečtu...Na druhym řádku je 472.4.0 a dál taky nepřeču.
Datum: 10. května 2011 21:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 632 má altík a ten potřebuje nějakej zdroj proudu, aby se mohl nabudit a vyrábět proud, co má 633 nevim, ale jestliže kolečko píše 6V, tak tipuju nějaký 45-75W dynamo, a to se roztlačit dá.. ohledně barev drátů bejvá standartem červenej + a nějakej tmavej (černej, šedej, tmavě modrej) -, ale jak je to u tebe ti nikdo neřekne..
Datum: 10. května 2011 21:25
 To je docela zásadní, 632 má 12V a 633 má 6V  ale ani jednu asi nenatočíš bez baterky...
Datum: 10. května 2011 21:17
Jméno: Karlos
IP: uživatel11677
 To bude horší, je to kámošovo. Myslím že 632 nebo 633.
Datum: 10. května 2011 21:09
 co je to za jawu by se hodilo...
Datum: 10. května 2011 21:00
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 Cus hele muze se neco stat s civkama kdyz je proplachnu technicakem nebo redidlem ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 odmastí se..
Datum: 10. května 2011 20:42
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 ne
Datum: 10. května 2011 20:41
 Čau hoši mám takový dotaz mám jawu 21 nastartuju ji v pohodě volnoběh taky v pohodě ale jak přidám plyn tak zůstane v otáčkách, ale jak pustím ruku s plynu tak se zase vrátí na volnoběh, nevím co stím.Poraťte mi prosím předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 12:47
Jméno: macek12356
IP: uživatel11688
 Dík
Datum: 12. května 2011 12:47
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 neseka se ti soupe, bowden nebo plyn...?
Datum: 11. května 2011 20:29
Jméno: macek12356
IP: uživatel11676
 Vy ste mě nepochopily já myslím když přidám plyn a pustím ho tak zůstane na velkých otáčkách
Datum: 11. května 2011 20:02
Datum: 11. května 2011 15:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 však to je uplně normální. Do ničeho sa nehrabaj. nakopni a jezdi
Datum: 11. května 2011 14:45
Jméno: 111
IP: uživatel11679
 To si snad z nas dělaš prdel.
Datum: 11. května 2011 7:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 to je vůl
Datum: 10. května 2011 22:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vezmeš za plyn, vytočí se, pustíš plyn, vrátí se na volnoběh, nevidim v tom problém, jestli ty jo, tak jezdi na kole..
Datum: 10. května 2011 20:46
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim jake mate zkusenosti z loziskama znacky ZVL???kolik vydrzi?Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 22:30
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 ZVL se dávaly i dřív a mašiny na ně jezdí do teď.  Samozřejmně je dneska už na trhu větší nabídka, třeba takový SKF, to už je opravdu kvalitka, ale za dost velkej peníz. ZVL prostě do pionýra, číz a jaw bohatě stačí, řekl bych.
Datum: 11. května 2011 22:30
Jméno: trubka
IP: uživatel11685
 denzileck.A jaká jsou podle tebe když tomu v tvých letech tak rozumíš ?
Datum: 11. května 2011 21:11
 jawaman:Jasně,ZVL jsou nejlepší ložiska..  A pak ses probudil celej spocenej...
Datum: 11. května 2011 20:04
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ZVL i ZKL jsou nejlepší ložiska , ti co říkají že je to průměr tak neví . Na praxy kdyz menime loziska tak jedine ZKL nebo ZVL . Ti opraváři na ně nedají dopustit takže asi tak .
Datum: 11. května 2011 15:23
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Musí vydržet minimálně 15 000 km.
Datum: 11. května 2011 12:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 děda na nich v pionýru najel bez problému přes 20tkm...
Datum: 10. května 2011 22:37
 mě zatim na sériové číze, která dostává dost za uši, drží 15000km...
Datum: 10. května 2011 22:26
 Mé na CÚ vydrželi 1000 poctivejch km,,,
Datum: 10. května 2011 21:17
 Průměr.
Datum: 10. května 2011 20:56
 Ahoj ještě jedna otázka, jak by se dalo poznat, zda-li zapalování Pionýra s výkonem 20w vyrábí zkutečně 20w. Jestli ho někdo nepředělal na 30w? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to nemusíš měřit, stačí se podívat na zapojení.. pokud máš dvě statorový cívky spojený, společný pro světla i klakson, jedná se o 30W, pokud máš zvlášť cívku pro světla, která dává výkon 20W, a další malou určenou jen a pouze pro klakson, pak máš 20W...
Datum: 10. května 2011 20:42
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 zdravím odborníky na pionýry,\r\npřátelé, koupil jsem pionýra, vyčistil, sešteloval, volnoběh drží, avšak ve vysokých otáčkách mě začne tarokovat, až když zvolním, opět se rozjede, , svíčka je černá jak kominář n14c, mažu 1-33, nádrž vyčistěná, benzín teče krásně, , už mě napadá jen elektrika, ale nemám tolik peněz všechno menit, prosím tedy o radu vás odborníky, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 20:51
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 tak sem dnes měnil kladívka, a pak marně natáčel statorem, a hledal předstih, mosel sem na kladívkách zvětšit odtrh, jehla je na prvním zářezu, předstih od oka, ale asi cca 2 mm to bude, chytá na poprvní, ale byl hokej, a nestačíl otestovat, ty vysoké točky, snad zitra
Datum: 11. května 2011 20:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 jak budeš dávat ten předstih tak daj 2mm před horní úvrať
Datum: 11. května 2011 14:50
Jméno: braban
IP: uživatel5347
 smes ma vliv na volnobeh a 1 tretinu plynu pak se zapoji hlavni sistem to je prutok benzinu skrz kominek a to ridi jehla soupatka ty to mas bohaty na plny plyn dej dolu jehlu a priskrtis prutok benzinu skrz kominek v karburatoru uvidis jestli bude zmena
Datum: 10. května 2011 23:05
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 já zitra pokupím ty nové kladívka, a pak to znova sešteluju, a napíšu
Datum: 10. května 2011 22:38
Jméno: jon
IP: uživatel11678
 tipoval bych sestelovat smes .... dotahni 3 pulotacky povol a pak steluj
Datum: 10. května 2011 22:31
Jméno: braban
IP: uživatel5347
 jestě pisni kolik mas predstih a odtrh predstih doporucuju 1,7 mm a odtrh 0,4 mm kdz je pist v horni uvrati jo a zkus dat jehlu uplne dolu
Datum: 10. května 2011 22:13
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 mám to asi to puvodní , černý matroš, a je to už oholené na cca 2mm, nicméně, je to možné, že je to tímto,? to uplně vynechává a dost velké intervaly ve vysokých točkách,( 1až nekdy 5 vteřin)
Datum: 10. května 2011 21:46
 Právěze na těch novejch kladívkách to je z pertinaxu, na origo to byl černej barvy materiál, nevim co to bylo.
Datum: 10. května 2011 21:21
 já bych řekl že je to něaký pertinax, ale jestli máš nové tak kdo ví z čeho to čínani dělaj....
Datum: 10. května 2011 21:12
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 syntetiku mám, hladinu také, tryska 68, a svíčku sem měl za to, že 14 je právě studenější, už su s tych tabulek jelen, každý říká opak)
a ted kladívka, ano ty se mě nezdají už je vyběhaná ta část co je na vačce, nevím s jakého materiálu to je,
Datum: 10. května 2011 21:10
Jméno: braban
IP: uživatel5347
 ahoj,
v první řádě zkontroluj trysku (má být 65-68) dál hladinu v karburátoru (bohatá směs), používat kvalitní olej nejlépe plnou syntetiku. poměr v pořádku a zkus 15 svíčku - je studenější. Hodně štěstí!
Datum: 10. května 2011 21:01
 Koukni na kladivka, kdyžtak je očisti popřípadě přidej pružinu
Datum: 10. května 2011 20:10
 Ahoj, mám možná trochu hloupý dotaz. Nevím, jak poznat, že je potřeba vyměnit kondenzátor? Zapalování bez něj nefunguje? Nebo jen zhoršuje funkci. A taky bych rád věděl co si myslíte o svíčkách PAL, je to lepší než Brisk, ono se řekne "Stará, dobrá", ale já nevím, vydrží déle? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 12:23
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Je lepší Brisk vůbec ty co se vyrábějí dnes jsou na tom s životností ohodně lepší než palky a taky ten brisk daleko lepší zvládá vysoký teploty.
Datum: 12. května 2011 12:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kondenzátor má dvě funkce, zaprvé zabraňuje jiskření mezi kladívky při odtrhu a zadruhé dost zvyšuje napětí indukované ve VN cívce.. nevim jestli by to jelo bez něj, ale jestli jo, tak za mohutného jiskření kladívek a hodně mizerný jiskry.. s PALkama mam dobrý zkušenosti, jezdim na desítky let starý a opotřebovaný, a stále jezdim, nicméně úplně stejně to jezdí na Brisky.. s NGK mam horší zkušenosti, při uchlastání chytaj pocitově hůř než Brisky..
Datum: 10. května 2011 22:42
 kondenzátor zabraňuje opalování kladívek, já když jsem ho mel vadný tak mě vynechával motor.. a svíčky PAL nepoužívám...
Datum: 10. května 2011 22:19
Jméno: darkstar
IP: uživatel9681
 Zdar draci. Teď jsem zdělával na pionýru (21) válec a píst. Když sem to sundal tak píst byl nahoře celej černej a na jednom boku to ma hnědou skvrnu (jakoby spálené nebo tak... ) Ptám se protože měním píst a válec a tak potřebuju vědět čím to je...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 19:45
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 máš rozcentrovanou klikovku tak je píst vykloněnej "doboku" takže se zapálená směs dostává na bok pístu tudíž je to tam hnědý..ale na fuknci to nemá zas tak velký vliv, ve výkonu to nepoznáš
Datum: 10. května 2011 19:45
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tohle je taky ostry, curaci cyklisticky http://www.youtube.com/watch?v=hfDBgDn9Zfk&feature=player_embedded doporucuju kouknout do konce, se zvukem jak se do toho chudaka navazej. Celkem dost probirany tema na motorkari.cz. Nakonec tam zranil nejakyho "slavnyho" pablba a vsechna vinna pada na nej. (pokud to neni pravda tak me doplnte) kazdopadne kdybych tam jel ja s autem tak se ani nesnazim brzdit, blbecci
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 21:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
  DDDDDDDDDDDDDDDDD
Datum: 11. května 2011 21:26
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 http://www.youtube.com/watch?v=9dC3gqnghjA debil dobre mu tak ..... jách
Datum: 11. května 2011 21:20
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 http://sport.idnes.cz/drama-pri-ceskem-poharu-silnicaru-do-zavodniku-najel-motorkar-v-protismeru-1bn-/cyklistika.asp?c=A100822_173946_cyklistika_elv jeste doplnim ... media a ty buzici co to pisou by taky meli vyset ... curaci vypiceny zastrelit mamrdsky kokoty skurveny
Datum: 11. května 2011 20:58
Jméno: pukasinek
IP: uživatel3956
 standa: Přesně tak jak si napsal,ještě jenom k tomu že prej policajti zastavili dopravu,já sem akorát viděl motorku která projle aniž by dala příkaz k zastavení a za ní ty 3 motorkáři,ale tenhle chudák je v tom fakt nevinně,jestliže tamty ty závodníky předjeli nesprávně,myslim že i k tomu byl důvod pokud byli roztažený přes celou silnici.
Datum: 11. května 2011 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel11682
 100%souhlasim s Frankym. Ten motorkář v tom byl naprosto nevině,jel dokonce menší rychlostí než jaká byla povolená(baj oko podle videa jel 60-70). Pokud nejedou ty blbý cyklistí závod na uzavřenym okruhu,tak se musí řídit pravidly provozu! Mimojiné ve vyhlášce je jasně napsaný že na horizontu a před ním se nesmí jezdit na levé straně ani předjíždět ani v těch místech zastavovat a stát. Měl by je všechny zažalovat za ublížení na zdraví,porušování silničních předpisů a napadení a poškozování cizí věci a samozřejmě oprava motorky na jejich triko! čuráci!
Datum: 11. května 2011 16:06
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tak nejak, doprovodny vozidlo nikde, kamery nikde, nejakej posranej vesnickej zavod, chudak motorkar ani nemel sanci nejak odhadnout ze se tam neco deje.... do zatacky v protismeru, dva vedle sebe... ty paka nejsou normalni. Takze chudak kluk, motorka vprdeli, jeste ho zmlatili a ted se taha po soudech.
Datum: 11. května 2011 13:11
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 hosi ... fakta mluvi jasne ! curaci cyklisti si to posrali sami a chudak motorkar .. jel pomalu pri pravem okraji vozovky a jako jedinej se snazil stretu zabranit.
tady neni co resit proste postavit ty kokoty s kolama ke zdi a likvidovat na tom starou munici. pokud by nebyla tak narazit na kul. a ty kokoti zpravodajsky
jeste pisou proti motorkari ... prej jatka vzdyt si za to muzou sami ... bejt tam ja tak jsou vsichni uz naporcovany a rozrezany o predni SPZ proste full servis az do mrazaku .. jinak jsem to okomentoval - viz: http://sparta-cycling.cz/clanek/398 uplne dole ....
Datum: 11. května 2011 12:59
Jméno: pukasinek
IP: uživatel3956
 Tak to je moc teda  ,ale i ten policajt pak ke konci se zastal motorkáře,že jeli za plnýho provozu a ještě v protisměru,hlavně že to nedopadlo hůř pro nikoho
Datum: 11. května 2011 6:22
Jméno: honza
IP: uživatel10666
 našel sem tam zmýnku otom že existuje druhý vydeo motorkáře z druhe strany který natočil jak do toho chudáka motorkáře kopou a tak nevýte o něm někdo?
Datum: 10. května 2011 20:23
 http://sparta-cycling.cz/clanek/398 . Nebojsa Jovanovič - tak si říka ten buzik kterýho srazil. Jinak ten článek je tam samozřejmě napsanej tak, že sa všechno může ten motorkář. Pumpičkáři zasraný, jedou v protisměru, srazej motorkáře a ještě ho zbijou.
Datum: 10. května 2011 20:17
 já bych nebrzdil ani na fichtlu!!!! a to na kole jezdím hodně, ale tady ty namachrovaný silničáře nesnáším!!!!zlatej freeride a dowhill....
Datum: 10. května 2011 19:51
 tak to je moc oni jedou do proti směru a jeste ho obvinujou ze za to muze on tak to je síla a jak píše Lori jet autem ani bych se nesnazil brzdit
Datum: 10. května 2011 19:19
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 To mě poser! Tak to je hustý! To jsou teda féroví chlapi! Jasná nevina motorkáře!
Datum: 10. května 2011 18:42
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=94107&fid=21
Datum: 10. května 2011 18:15
 dobrý den . pionýr mi za studena chytá na drc ale jakmile se zahřeje tak nechce startovat ani nedrži volnoběh ale jinak krásně jede. Předem Děkuji za odpovět a přeji hezký den
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 7:38
Jméno: ivo01
IP: uživatel11675
 myslíte to v karburátoru?
Datum: 11. května 2011 7:38
Jméno: braban
IP: uživatel5347
 teply stary jsem resil a slo o to ze karburator byl moc ohraty od motoru a vyparoval se benzin z pl komory vyresil jem to asi 5mm silnou podlozkou z pertinaxu mezi karbec a koleno \r\n\r\n
Datum: 10. května 2011 22:26
 hned tu neházejte guferama apod...v první řadě se podívej na šoupátko, může už být dost vyběhaná spodní část co se dotýká šroubu, dneska sem ménil šoupe za nový, a přestalo to.
Datum: 10. května 2011 21:23
 Jestli za tepla nedrží volnoběh,je načnutý gufero pod zapalovaním.
Datum: 10. května 2011 19:52
Jméno: ivo01
IP: uživatel11675
 takže to bude jen tim volnoběhem že ho nešteluju za tepla ale že ani za tepla nechytá musim ho rozbihat
Datum: 10. května 2011 19:33
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 to já tam mám taky trošku víc oleje než tam má byt a taky to někdy nedrží volnoběh
Datum: 10. května 2011 18:51
 brisk fungl dnes novou jo a nějak moc kouři ale to bude asi tim že sem tam dal vic oleje nevadi to?
Datum: 10. května 2011 17:14
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Doufám že ten volnoběh nastavuješ na teplý motor jinak co máš za svíčku?
Datum: 10. května 2011 17:11
 čus sry vím že to sem nepatří ale mohli byste mi poslat názvy, popřípadě odkazy vašich nejoblíbenějších songů nebo co se vám líbí? dík předem potřebuji nějaký songy a žádný neznám
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2014 20:05
Jméno: tremat
IP: uživatel16842
 jj orlík nejlepší skupina
Datum: 30. října 2014 20:05
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 luxusní,ale nejenom tady ta písnička,ale komplet Orlík-Landa...
Datum: 14. května 2011 5:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 11. května 2011 11:07
 karlos: vidim že máme stejný vkus  jediný správný
Datum: 10. května 2011 21:54
 kolecko mi mluví z duše, já k tomu přihodím ještě všechny ostatní písničky od Orlíku, Karla Kryla, Škwor, Tři sestry, Landu, Ortel,......
Datum: 10. května 2011 20:43
Datum: 10. května 2011 17:51
Jméno: Kubajzs
IP: uživatel8619
 cs
Subsonik vs Kiro Hold On
Ellie Goulding Starry Eyed (DnB remix)
In Flames Come Clarity
Kubrak vs Ray Charles Hit The Road Jack [DnB Remix]
All Born Angels Matrix and Futurebound Drum n Bass
Datum: 10. května 2011 16:45
|



|