slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  808  809  810  811  812  813  814  815  816  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci potřebuji poradit .. když nastartuji jawu 555, tak je cca 4 sekundy v poho.. pak když přidám tak se začně dusit, nakonec na volnoběh zdechne... zjistil sem, že když držím přeplavovák a přidávam plyn je vše ok, bez dušení... prostě aby to jelo musím furt přeplavovat.. plovák sem 2krát měnil, celý karbec čistil... kohout čistej.. nevíte kde je chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
standa: motor je po GO, karbec je nasazenej dobře, zatěsněnej... jináč zápalko zkusím ještě nějak prozkoumat..
 
 
Datum: 15. května 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11705    
to muže bejt prdlý gufero a nebo je karbec malo nasazenej na kolenu a prisava vzduch...parezy tohle radi delaji i s blbe nastelovanym zapalovani
 
 
Datum: 15. května 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
bobacz neomlouvej se enní za co :-D jinak jehla je na 2. zářezu od vrchu.. ještě si s tím zkusím pohrát.. díky za rady
 
 
Datum: 15. května 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aku farbu ma sviecka? ak je to bohate bude cierna, a to sa steluje len s ihlou. druhy zarez zhora
 
 
Datum: 15. května 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: bobacz      IP: uživatel7060    
pardon omlouvam se. Ja jsem zapomnel, ze je to 555. Moc se omlouvam :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
pokud se neplatu na jawa 555 se nastavit hladina nedá
 
 
Datum: 15. května 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jehla na 2. zářezu od vrchu, svíčka ok... dyť na 555 se nedá nastavit plovákovka..?
 
 
Datum: 15. května 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co nastaveni hladiny v plovakove komore. Kdyz drzis preplavovak a je to v poho, tzn. ze tam tece vic benzinu. Ja bych ji zkusil nastavit trochu vis. Tot muj nazor. At to jezdi :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel3222    
Co svíčka ? A nebo směs ?
 
 
Datum: 15. května 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: Zdenca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A indukční cívka na Garelli jde taky z Puch??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
garelli ani puch nemá indukční cívku jako pionýr , ale ta v zapalování má 2 vinutí takže je i jako indukční....je to na stejnej způsob jako u čz 150 nebo u stadiona prostě ze zapalování ti hned vede kabel na svíčku
 
 
Datum: 15. května 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
Zdar mam fichtla 05 ku kdyz to nakopnu na studeno tak je volnobeh v pohode ale jakmile dam za jedna jedu a pak dam neutral tak to pomalu samo pridava a nakonec to rve jak tur,gufera sou v pohode,pod hlavu sem daval novy tesneni,dotahoval sem ji jak to slo asi 5 krat sem ji sundaval bohatost smesi mam v pohode a lanko se taky neseká a kdyz dam ruku na sani tak to chcipne ten sroubek na volnobeh vubec nereaguje uz nevim co stim pls poradte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se na šoupátko do karbecu, jestli je nějak čochtá do stran a má vůli, tak je problém odhalenej.
 
 
Datum: 15. května 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz das ruku na sani tak jej ucpes a zamezis pristup vzduchu.Ruku tam davej tehdy, pokad to chces nastartovat a prakticky ta ruka ke sytic. No a k tem otackam si myslim, ze ti to saje "falesny vzduch". To je teda muj nazor na to. At to jezdi. :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: bady      IP: uživatel6546    
hoj lidi...co rikte na to dybych dal zlechčit klikovou hridel na pincka?...udělat z ni podkovu...jelo by to líp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Jestli máš známého u soustruhu,tak di do toho,jinak si za to dost zaplatíš,klika je kalená a je to práce na dva dny,leda že by byl nůž na soustruhu z diamantu ;-)
 
 
Datum: 18. května 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radši to nech jak to je, evidentně nemáš páru proč se to dělá a jakou to má souvislost s ostatníma věcma
 
 
Datum: 15. května 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
cus fichtlari nevite nekdo kdo by my udelal na fichtla 23 Mustang vybrus na 60ccm ? sem z Usteckyho kraje a moc lidi tu neni co se zajima o jawky tak s kazdou radou budu spokojenej diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Na výkon to nemá skoro žádný vliv, podle mě to je zbytečný broušení nechal bych to jen o jeden výbrus.
 
 
Datum: 20. května 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel11705    
Byl bych schopnej to zprostředkovat. Není problém slícování a zahlazení kanálů ve válci,případně trochu víc připilovat(dle dohody)...neni problém vrtání 41,5 ....ale pak si musíš někde nechat utočit hlavu...ale to bych taky dohodnul ....není problém.....
 
 
Datum: 15. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nwm, já bych tam dal když už origo válec a ve výbrusu 39,75 nebo 40,00. U tý 40 je možnost, že když se to zadře, že se dá udělat ještě výbrus. Tady bude vložka tenká jak papír a o dalším vybrusu pochybuju... Za ty love bych udělal výbrus, slícoval kanály, snížil hlavu a vyleštil co se dá. A to by teprav jelo...:-)
 
 
Datum: 15. května 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
no já sem slyšel ja mam Mustanga v origo stavu najeto originalnich 6tis km motor bez geo bez vybrusu a vse jezdi krasne nezvoni vubec nic prevodovka krasne radi spojka vypina startuje za studena na 3-4kopnutí a za tepla 1-3kopnuti a prave premyslim jestli tam dat 60ccm a nicit to a nebo to nechat original mam kramek kde prodavaji valec 60ccm ale nevim zda se to vyplati davat do origo fichtla http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=1323.100 podivejte se posudte sami a napiste my radu co byste udelali vy ? jako fichtlari :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do pincka jde i 70 ccm, jen upravit kartery...
 
 
Datum: 15. května 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: ala      IP: uživatel1303    
Hale 60ccm do fichtla asi ani nejde ale 55ccm je docela v poho kup si jenom tady na fichtlkramku jednokroužkovej píst průměr 40 coš je 8 výbrus a máš to.
 
 
Datum: 15. května 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čau draci,chci se zeptat jak je to s tím nanášení trvrdochromu na ty klikové ojnice?K čemu je to dobré?O kolik Kč je to dražší než bežná generální oprava?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6807    
nechci vám do toho kecat,ale neni na tech hřídelích tvrdochrom z výroby? Klika se dává na tvrdochrom(opravu),když ji chce někdo za každou cenu zachovat i přes vyšší cenu,než za kterou se dá koupit nová(i když méně kvalitní) klika....jednoduše řečeno se tak zrenovují čepy/hřídele kliky....o tvrdochromu na ojnici jsem zatím neslyšel
 
 
Datum: 17. května 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysi dávno ve škole jsme se učili že tvrdochrom na ojnicích a klikovkách atd. Se tam nanáší,aby zacelil ty mikroskopické rýhy a nerovnosti na té ojnici třeba a ta je pak odolnější vůči prasknutí atd... A taky to prej zlepšuje výplach motoru protožena tom tvrdochromu ta směs tak nezůstane jako na čisté litině
 
 
Datum: 15. května 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepoužívejte respirátory s aktivním uhlím po požití většího množství alkoholu, ještě teď mám trochu černej jazyk :-D. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel11073    
 
 
Datum: 16. května 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: Šefča      IP: uživatel9313    
:-) To bylo jen trochu vína na narozeninách... Jo jak píše péro.
 
 
Datum: 15. května 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: :-D      IP: uživatel11073    
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 15. května 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já to chápu tak že alkohol rozpustil ten uhlík a ted máš černo v hubě je to tak?:-D
 
 
Datum: 15. května 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To sem nepochopil.Ses nalejval chlastem prež uhlikovej filtr,aby do tebe tekla čistá voda? :-D
 
 
Datum: 15. května 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
no to jsou oni....zmáchaj se jak klokani a pak přelíznou co viděj:-))))
 
 
Datum: 15. května 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
o.O
 
 
Datum: 15. května 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: de.x      IP: uživatel7935    
Zdar nevíte kdo na Jičínsku dělá výbrusy a za kolik? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V Jičíněvsi je pan Havelka ;-) , ovšem jeho ceny se udávaj se všim materiálem. Jinak vřele ho doporučuju, mám s ním jen dobrý zkušenosti
 
 
Datum: 15. května 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: de.x      IP: uživatel7935    
s pístem a kroužkama nebo bez nich
 
 
Datum: 15. května 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel5364    
Pan Soukup v Jičíněvsi, asi za 450,- Kč.
 
 
Datum: 15. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel11700    
Ahoj vsetci, mam dotaz pre tych ktory vedia viac nez ja :-D,ake sa da použit maximalne vrtanie , na origo. cssr vlozku na pio.,mate niekto s tim skusenost,jedna sa mi len o info. o tom kedy je uz stana vlozky naozaj tenká,a zacina sa deformovat,a valec pridierat,,,vrtanie 42,00 je uz podla vas moc ???uvazujem nad vrtanim 41,00mm Diki za odopoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11705    
vložka je silná 46mm. Když se udělá vrtání 41,5mm tak zbude síla stěny 2.25mm což je slušný.
 
 
Datum: 15. května 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: :-D      IP: uživatel11073    
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 15. května 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ahoj,potreboval bych poradit na pionýru se my jedna tička ve spojce ohoblovala do špičky jako by nenabíhala na kuličku rově ,nevíte čím to je,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ok,díky tak to přehodím ty tyčky,
 
 
Datum: 15. května 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
proto se ti to ohoblovalo, u spojky má být krátká
 
 
Datum: 15. května 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ja je mam daný spojka-dlouhá tyčka-kulička-krátká tyčka
 
 
Datum: 15. května 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
ta 1v motoru (kratka) nebo dlouha?
 
 
Datum: 15. května 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
nevim, ale sundej lamely a pak to vyšťouráš ven
 
 
Datum: 15. května 2011 9:15
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus Draci! Taková nepříjemná drobnost, když nakopnu studenej motor, tak trvá 2 minuty než se dostane do otáček a hrozně kouří (sem tam i střelí do výfuku) a navíc když během té doby zapnu světla, tak otáčky ještě spadnou a chcípá. Pak se to maličko zlepší, ale když při jízdě zapnu světla, tak cuká a chvilkama jakoby nepřeskočila jiskra...čím to může být? Po chvíli provozu se to zahřeje a je to ok.....napadá Vás něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Nedáváš moc oleje do benzínu?
 
 
Datum: 15. května 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
Je to jen prostě srary stroj musiš ho vždycky nechat zahřat a pak jet :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 10:34
 
 
 
 
Jméno: mahony.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj,chystám se na GO 555ky a scháním vačku,načel sem jenom na 20,21 a 23,nevíte někdo kde by se dala sehnat?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
cus mahony :-D ja mam vacku z pareza 555 a potreboval bych vacku na 21 :-D co takhle vymena?
 
 
Datum: 22. května 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: -      IP: uživatel10027    
Jo, já sem si ju dal na jednosedláka taky, ale musíš flexou předělat výřez na magneto. Mám doma i celé zápalko s vačkou za 300...na pařeza...
 
 
Datum: 15. května 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
no já nevim,v obchodě mě řikali že je jinačí
 
 
Datum: 15. května 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim, ze vacka by mohla byt rovnaka s typmi 20,21,23
 
 
Datum: 15. května 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: jony1203      E-mail:      IP: uživatel11667    
Čus Draci! Potřebuju poradit, u tatrana mi nesvítilo přední světlo. Zjistil jsem že tam byly vytrhnutý nějaký dráty a že parkovačka je prasklá. Dal jsem tam novou a dráty zapojil (možná blbě). Tlumený a dálkový světlo sice svítí jak má, ale parkovačka nesvítí a ještě k tomu pálí pojistku. I když jsem tu žárovku odpojil a zapnul světla, tak to za 10 vteřin zase spálilo pojistku. Podle el.schématu má jít kabel od parkovačky k žárovce osvětlující tachometr. Místo toho jde kamsi k přednímu blinkru a tachometr taky nesvítí. Nevím co s tim. Víte někdo jak to teda má bejt zapojený a proč to pálí pojistku? Ta pojistka co se pálí je od parkovačky, osvětlení tachometru a zadního světla. Díky moc! Chtěl jsem to sice napsat do TMKlubu, tam jsou specialisti na Manety a Tatrany :-D, ale už 3 dny mi to píše že stránka je nedostupná tak nevim co s nima je.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: jony1203      IP: uživatel11667    
No to je jedno, na STK to stejně ani nekontrolovali :-)
 
 
Datum: 16. května 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
ahoj nevite v jake kvalite je ta kompletni klikova hridej odtud z kramku? jestli ji mate nekdo v zavodnim motoru. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jinak Číňani ti udělaj takovou kvalitu, jakou si zaplatíš, vidím to u nás ve firmě. Např. i KTM si u nich nechává dělat díly.
 
 
Datum: 15. května 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Klikař to napsal úplně nádherně :-D Mám chuť si to vytisknout a zarámovat :-D:-D
 
 
Datum: 15. května 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 650Kč ti možná dali jinou ojnici..
 
 
Datum: 15. května 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
adunsr: co máš proti taiwanu?? ta klika nemůže bejt tak mizerná že by nevydržela ukrutnej výkon "závodních" motorů místních "mistrů tunerů". ovšem ŽÁDNÁ klika nevydrží montážní postupy a destrukční zákroky vedoucí ke snížení výkonu motorů výše zmiňovaných
 
 
Datum: 15. května 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: adunsr      IP: uživatel6546    
udělat rači repas puvodni klikovky made in sssr....vyjde to levněji...
 
 
Datum: 15. května 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dva blbý setrváky a co na nich posrat? Špatná tvrdost materiálu a hned máš dalších 100 problémů
 
 
Datum: 15. května 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: adunsr      IP: uživatel6546    
ja sem daval za repa 650,-a mam to vycentrovane a novou ijnici s ložiskem....
 
 
Datum: 15. května 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Adunsr: tak to mi teda rekni co se na ni muze posrat :-) pokud je rec o http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_bronz_nahore_cep14_122222.html dobre i kdyby byla v cine sou to dva setrvaky, kus blbyho zeleza na tom se nema co posrat, ojnici tam vidim CKR a tu cpou i do specialu. Di do ni za tu cenu lepsi jak repas
 
 
Datum: 15. května 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: adunsr      IP: uživatel6546    
tak nato ze tato hřídel pochazi z taivanu ..tak bude nic moc....dalbych radějí na repas tu starou...a odlehčil ji..jesli ji chces do zavodniho motoru...
 
 
Datum: 15. května 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: konitlama      IP: uživatel11073    
zdarec draci, mám pár dotazů ohledně barev na pionýry. Potřebuju vědět jestli se jawa 21 sport dělala v jawácké červené. Na jawa-50.cz ( http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html ) mi to nepřipadá jako jawácká čevená. Dál nevím jak jsou barevně adní tlumiče, půlka červená a půlka bílá nebo jenom bílá? A pro zajímavost, v jakých barvách se vůbec pionýry dělaly? Byla oranžová barva originál? Za odpovědi děkuji předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadní tlumiče se dělaly červené, a pod. až později na mím z roku 72 jsou šedé, s bílou trubkou (slonová kost) ta šedá je taky na nádrži sedlovim plechu, klaksonu, ...
 
 
Datum: 15. května 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
a nevíte někdo náhodou, jaké číslo RAL je ta zelená?
 
 
Datum: 15. května 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě zelená a modrošedá
 
 
Datum: 15. května 2011 7:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezapominam, to sem ani nevedel ze se delali zluty
 
 
Datum: 14. května 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: jáchhh      IP: uživatel11073    
a jsi moc sklerotickej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zapominas na zlutou !
 
 
Datum: 14. května 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra ja ti zas naletěl
 
 
Datum: 14. května 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: salame      IP: uživatel11073    
fakt jo a nekacas mi ??
 
 
Datum: 14. května 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadní tlumiče byli, půlka červená, blílá,..jinam myslím že se délali, červená, modrá, oranžová,
 
 
Datum: 14. května 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
dělal jsem elektriku na fichtlu tam kde je ta vypinaci pačka na předni masce jak to mam udělat aby to jelo nechci zapojovat světla nic jenom aby to jelo dival jsem se na schemata a podle nich tam stači dat jenom jeden drat ze spinačky tak newim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: mahony      IP: uživatel11729    
čus já jsem dal drát od zapalování k indučce a od indučky ukostření a chcípak jsem to přes jedničku a jelo to pěkně já ted dělal novou elektriku ale nevím si rady se zadnim světlem kdyby jsi něco potřeboval nebo věděl jak je to zapojený v zadním světle napiš čus Mahony
 
 
Datum: 20. května 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: Botik      E-mail:      IP: uživatel5727    
Jestli chces jenom aby to jelo bez spinacky tak do spinacky nezapojuj
 
 
Datum: 14. května 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
zdravim kamoš koupil fichtla tak sem ho daval do kupy ale zapalko nebylo na jake jsem zvykly byl tam menši magnet takovej koš z civkama a natom destička s konikem a kondenzatorem dal sem tam to co mam i jat ten velky magnet stěma třema civkama a jedeto chci se zeptat jak se pracuje stim popisovanym nebo jak se aspon jmenuje a jestli se nechava pořad předstih 1,5 dik moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Asi myslis zapalovani z 555 a ze starsich 05 a predstich zustava stejnej
 
 
Datum: 14. května 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
zdarec byli ste někdo na Helfštýnském okruhu? start byl z lipníka, nas čem ste jeli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: sinas io      IP: uživatel6546    
zceho mam dat kocnovku na motorku u dvoutaktu 50 ccm?....hodne mi řve.."nejde tam dat do koncovky dratěnku,nic"..chtěl bych tam dat koncovku s auta...pomuze to co?bude to mit hrubší ton?...pomozte..díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Amatérský úpravy výfuků.... klesne výkon!! žádný drátěnky !! Jakou máš motorku?
 
 
Datum: 14. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
to utlumi vykon no a zvuk to zlepsi ale zkus prekontroluj jestli nema derave koleno nebo špatně utesnění mezi vlacem a výfukem
 
 
Datum: 14. května 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec jak poznám jestly mám olej syntetický,nebo polosyntetický,nebo mineralní dík moc?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 8:02
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nevim jestli jsi blbej, nebo blbej....
 
 
Datum: 15. května 2011 8:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak co to asi bude :-)
 
 
Datum: 14. května 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Jo tam je napsaný Výkonný minerální olej
 
 
Datum: 14. května 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
To na té flašce neni napsaný:-)
 
 
Datum: 14. května 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dle ceny :-)
 
 
Datum: 14. května 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině přečíst z flašky. Nevim, k čemu ti bude dobrý to vědět. V současnosti není problém vyrobit dostatečně kvalitní minerál, takže dělení syntetika, polosyntetika a minerál nemá význam.
 
 
Datum: 14. května 2011 19:49
 
<  808  809  810  811  812  813  814  815  816  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 11:57:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu