Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci potřebuji poradit .. když nastartuji jawu 555, tak je cca 4 sekundy v poho.. pak když přidám tak se začně dusit, nakonec na volnoběh zdechne... zjistil sem, že když držím přeplavovák a přidávam plyn je vše ok, bez dušení... prostě aby to jelo musím furt přeplavovat.. plovák sem 2krát měnil, celý karbec čistil... kohout čistej.. nevíte kde je chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 22:14
 standa: motor je po GO, karbec je nasazenej dobře, zatěsněnej... jináč zápalko zkusím ještě nějak prozkoumat..
Datum: 15. května 2011 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel11705
 to muže bejt prdlý gufero a nebo je karbec malo nasazenej na kolenu a prisava vzduch...parezy tohle radi delaji i s blbe nastelovanym zapalovani
Datum: 15. května 2011 21:32
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 bobacz neomlouvej se enní za co  jinak jehla je na 2. zářezu od vrchu.. ještě si s tím zkusím pohrát.. díky za rady
Datum: 15. května 2011 18:57
 aku farbu ma sviecka? ak je to bohate bude cierna, a to sa steluje len s ihlou. druhy zarez zhora
Datum: 15. května 2011 18:21
Jméno: bobacz
IP: uživatel7060
 pardon omlouvam se. Ja jsem zapomnel, ze je to 555. Moc se omlouvam
Datum: 15. května 2011 18:19
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 pokud se neplatu na jawa 555 se nastavit hladina nedá
Datum: 15. května 2011 17:54
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jehla na 2. zářezu od vrchu, svíčka ok... dyť na 555 se nedá nastavit plovákovka..?
Datum: 15. května 2011 17:37
 a co nastaveni hladiny v plovakove komore. Kdyz drzis preplavovak a je to v poho, tzn. ze tam tece vic benzinu. Ja bych ji zkusil nastavit trochu vis. Tot muj nazor. At to jezdi
Datum: 15. května 2011 17:27
Jméno: Josef
IP: uživatel3222
 Co svíčka ? A nebo směs ?
Datum: 15. května 2011 16:44
 A indukční cívka na Garelli jde taky z Puch???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 13:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 garelli ani puch nemá indukční cívku jako pionýr , ale ta v zapalování má 2 vinutí takže je i jako indukční....je to na stejnej způsob jako u čz 150 nebo u stadiona prostě ze zapalování ti hned vede kabel na svíčku
Datum: 15. května 2011 13:49
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 Zdar mam fichtla 05 ku kdyz to nakopnu na studeno tak je volnobeh v pohode ale jakmile dam za jedna jedu a pak dam neutral tak to pomalu samo pridava a nakonec to rve jak tur,gufera sou v pohode,pod hlavu sem daval novy tesneni,dotahoval sem ji jak to slo asi 5 krat sem ji sundaval bohatost smesi mam v pohode a lanko se taky neseká a kdyz dam ruku na sani tak to chcipne ten sroubek na volnobeh vubec nereaguje uz nevim co stim pls poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 18:01
 Podívej se na šoupátko do karbecu, jestli je nějak čochtá do stran a má vůli, tak je problém odhalenej.
Datum: 15. května 2011 18:01
 kdyz das ruku na sani tak jej ucpes a zamezis pristup vzduchu.Ruku tam davej tehdy, pokad to chces nastartovat a prakticky ta ruka ke sytic. No a k tem otackam si myslim, ze ti to saje "falesny vzduch". To je teda muj nazor na to. At to jezdi.
Datum: 15. května 2011 17:19
Jméno: bady
IP: uživatel6546
 hoj lidi...co rikte na to dybych dal zlechčit klikovou hridel na pincka?...udělat z ni podkovu...jelo by to líp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 14:55
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Jestli máš známého u soustruhu,tak di do toho,jinak si za to dost zaplatíš,klika je kalená a je to práce na dva dny,leda že by byl nůž na soustruhu z diamantu
Datum: 18. května 2011 14:55
 radši to nech jak to je, evidentně nemáš páru proč se to dělá a jakou to má souvislost s ostatníma věcma
Datum: 15. května 2011 12:05
 cus fichtlari nevite nekdo kdo by my udelal na fichtla 23 Mustang vybrus na 60ccm ? sem z Usteckyho kraje a moc lidi tu neni co se zajima o jawky tak s kazdou radou budu spokojenej diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 11:50
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Na výkon to nemá skoro žádný vliv, podle mě to je zbytečný broušení nechal bych to jen o jeden výbrus.
Datum: 20. května 2011 11:50
 Byl bych schopnej to zprostředkovat. Není problém slícování a zahlazení kanálů ve válci,případně trochu víc připilovat(dle dohody)...neni problém vrtání 41,5 ....ale pak si musíš někde nechat utočit hlavu...ale to bych taky dohodnul ....není problém.....
Datum: 15. května 2011 21:37
 Nwm, já bych tam dal když už origo válec a ve výbrusu 39,75 nebo 40,00. U tý 40 je možnost, že když se to zadře, že se dá udělat ještě výbrus. Tady bude vložka tenká jak papír a o dalším vybrusu pochybuju... Za ty love bych udělal výbrus, slícoval kanály, snížil hlavu a vyleštil co se dá. A to by teprav jelo...
Datum: 15. května 2011 21:08
 no já sem slyšel ja mam Mustanga v origo stavu najeto originalnich 6tis km motor bez geo bez vybrusu a vse jezdi krasne nezvoni vubec nic prevodovka krasne radi spojka vypina startuje za studena na 3-4kopnutí a za tepla 1-3kopnuti a prave premyslim jestli tam dat 60ccm a nicit to a nebo to nechat original mam kramek kde prodavaji valec 60ccm ale nevim zda se to vyplati davat do origo fichtla http://moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=1323.100 podivejte se posudte sami a napiste my radu co byste udelali vy ? jako fichtlari
Datum: 15. května 2011 19:29
 Do pincka jde i 70 ccm, jen upravit kartery...
Datum: 15. května 2011 18:03
Jméno: ala
IP: uživatel1303
 Hale 60ccm do fichtla asi ani nejde ale 55ccm je docela v poho kup si jenom tady na fichtlkramku jednokroužkovej píst průměr 40 coš je 8 výbrus a máš to.
Datum: 15. května 2011 16:12
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci,chci se zeptat jak je to s tím nanášení trvrdochromu na ty klikové ojnice?K čemu je to dobré?O kolik Kč je to dražší než bežná generální oprava?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 15:32
Jméno: standa
IP: uživatel6807
 nechci vám do toho kecat,ale neni na tech hřídelích tvrdochrom z výroby? Klika se dává na tvrdochrom(opravu),když ji chce někdo za každou cenu zachovat i přes vyšší cenu,než za kterou se dá koupit nová(i když méně kvalitní) klika....jednoduše řečeno se tak zrenovují čepy/hřídele kliky....o tvrdochromu na ojnici jsem zatím neslyšel
Datum: 17. května 2011 15:32
 Kdysi dávno ve škole jsme se učili že tvrdochrom na ojnicích a klikovkách atd. Se tam nanáší,aby zacelil ty mikroskopické rýhy a nerovnosti na té ojnici třeba a ta je pak odolnější vůči prasknutí atd... A taky to prej zlepšuje výplach motoru protožena tom tvrdochromu ta směs tak nezůstane jako na čisté litině
Datum: 15. května 2011 17:33
 Nepoužívejte respirátory s aktivním uhlím po požití většího množství alkoholu, ještě teď mám trochu černej jazyk  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 11:49
Datum: 16. května 2011 11:49
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
  To bylo jen trochu vína na narozeninách... Jo jak píše péro.
Datum: 15. května 2011 22:48
Jméno: :-D
IP: uživatel11073
Datum: 15. května 2011 14:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já to chápu tak že alkohol rozpustil ten uhlík a ted máš černo v hubě je to tak?
Datum: 15. května 2011 13:51
 To sem nepochopil.Ses nalejval chlastem prež uhlikovej filtr,aby do tebe tekla čistá voda?
Datum: 15. května 2011 13:07
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 no to jsou oni....zmáchaj se jak klokani a pak přelíznou co viděj  )))
Datum: 15. května 2011 12:01
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 o.O
Datum: 15. května 2011 11:50
Jméno: de.x
IP: uživatel7935
 Zdar nevíte kdo na Jičínsku dělá výbrusy a za kolik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 21:23
 V Jičíněvsi je pan Havelka  , ovšem jeho ceny se udávaj se všim materiálem. Jinak vřele ho doporučuju, mám s ním jen dobrý zkušenosti
Datum: 15. května 2011 21:23
Jméno: de.x
IP: uživatel7935
 s pístem a kroužkama nebo bez nich
Datum: 15. května 2011 11:43
Jméno: jirka
IP: uživatel5364
 Pan Soukup v Jičíněvsi, asi za 450,- Kč.
Datum: 15. května 2011 11:18
Jméno: juraj
IP: uživatel11700
 Ahoj vsetci, mam dotaz pre tych ktory vedia viac nez ja  ,ake sa da použit maximalne vrtanie , na origo. cssr vlozku na pio.,mate niekto s tim skusenost,jedna sa mi len o info. o tom kedy je uz stana vlozky naozaj tenká,a zacina sa deformovat,a valec pridierat,,,vrtanie 42,00 je uz podla vas moc ???uvazujem nad vrtanim 41,00mm Diki za odopoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel11705
 vložka je silná 46mm. Když se udělá vrtání 41,5mm tak zbude síla stěny 2.25mm což je slušný.
Datum: 15. května 2011 21:23
Jméno: :-D
IP: uživatel11073
Datum: 15. května 2011 14:31
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,potreboval bych poradit na pionýru se my jedna tička ve spojce ohoblovala do špičky jako by nenabíhala na kuličku rově ,nevíte čím to je,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 17:14
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ok,díky tak to přehodím ty tyčky,
Datum: 15. května 2011 17:14
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 proto se ti to ohoblovalo, u spojky má být krátká
Datum: 15. května 2011 12:03
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ja je mam daný spojka-dlouhá tyčka-kulička-krátká tyčka
Datum: 15. května 2011 9:59
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 ta 1v motoru (kratka) nebo dlouha?
Datum: 15. května 2011 9:17
 nevim, ale sundej lamely a pak to vyšťouráš ven
Datum: 15. května 2011 9:15
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus Draci! Taková nepříjemná drobnost, když nakopnu studenej motor, tak trvá 2 minuty než se dostane do otáček a hrozně kouří (sem tam i střelí do výfuku) a navíc když během té doby zapnu světla, tak otáčky ještě spadnou a chcípá. Pak se to maličko zlepší, ale když při jízdě zapnu světla, tak cuká a chvilkama jakoby nepřeskočila jiskra...čím to může být? Po chvíli provozu se to zahřeje a je to ok.....napadá Vás něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 12:25
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Nedáváš moc oleje do benzínu?
Datum: 15. května 2011 12:25
Jméno: Vena
IP: uživatel590
 Je to jen prostě srary stroj musiš ho vždycky nechat zahřat a pak jet
Datum: 15. května 2011 10:34
 ahoj,chystám se na GO 555ky a scháním vačku,načel sem jenom na 20,21 a 23,nevíte někdo kde by se dala sehnat?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:42
 cus mahony  ja mam vacku z pareza 555 a potreboval bych vacku na 21  co takhle vymena?
Datum: 22. května 2011 22:42
Jméno: -
IP: uživatel10027
 Jo, já sem si ju dal na jednosedláka taky, ale musíš flexou předělat výřez na magneto. Mám doma i celé zápalko s vačkou za 300...na pařeza...
Datum: 15. května 2011 14:38
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 no já nevim,v obchodě mě řikali že je jinačí
Datum: 15. května 2011 12:39
 myslim, ze vacka by mohla byt rovnaka s typmi 20,21,23
Datum: 15. května 2011 11:22
 Čus Draci! Potřebuju poradit, u tatrana mi nesvítilo přední světlo. Zjistil jsem že tam byly vytrhnutý nějaký dráty a že parkovačka je prasklá. Dal jsem tam novou a dráty zapojil (možná blbě). Tlumený a dálkový světlo sice svítí jak má, ale parkovačka nesvítí a ještě k tomu pálí pojistku. I když jsem tu žárovku odpojil a zapnul světla, tak to za 10 vteřin zase spálilo pojistku. Podle el.schématu má jít kabel od parkovačky k žárovce osvětlující tachometr. Místo toho jde kamsi k přednímu blinkru a tachometr taky nesvítí. Nevím co s tim. Víte někdo jak to teda má bejt zapojený a proč to pálí pojistku? Ta pojistka co se pálí je od parkovačky, osvětlení tachometru a zadního světla. Díky moc! Chtěl jsem to sice napsat do TMKlubu, tam jsou specialisti na Manety a Tatrany  , ale už 3 dny mi to píše že stránka je nedostupná tak nevim co s nima je....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 15:28
Jméno: jony1203
IP: uživatel11667
 No to je jedno, na STK to stejně ani nekontrolovali
Datum: 16. května 2011 15:28
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 ahoj nevite v jake kvalite je ta kompletni klikova hridej odtud z kramku? jestli ji mate nekdo v zavodnim motoru. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 19:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jinak Číňani ti udělaj takovou kvalitu, jakou si zaplatíš, vidím to u nás ve firmě. Např. i KTM si u nich nechává dělat díly.
Datum: 15. května 2011 19:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 15. května 2011 19:14
 Za 650Kč ti možná dali jinou ojnici..
Datum: 15. května 2011 12:59
 adunsr: co máš proti taiwanu?? ta klika nemůže bejt tak mizerná že by nevydržela ukrutnej výkon "závodních" motorů místních "mistrů tunerů". ovšem ŽÁDNÁ klika nevydrží montážní postupy a destrukční zákroky vedoucí ke snížení výkonu motorů výše zmiňovaných
Datum: 15. května 2011 12:12
Jméno: adunsr
IP: uživatel6546
 udělat rači repas puvodni klikovky made in sssr....vyjde to levněji...
Datum: 15. května 2011 11:59
 Dva blbý setrváky a co na nich posrat? Špatná tvrdost materiálu a hned máš dalších 100 problémů
Datum: 15. května 2011 11:56
Jméno: adunsr
IP: uživatel6546
 ja sem daval za repa 650,-a mam to vycentrovane a novou ijnici s ložiskem....
Datum: 15. května 2011 11:56
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 15. května 2011 11:48
Jméno: adunsr
IP: uživatel6546
 tak nato ze tato hřídel pochazi z taivanu ..tak bude nic moc....dalbych radějí na repas tu starou...a odlehčil ji..jesli ji chces do zavodniho motoru...
Datum: 15. května 2011 11:29
Jméno: konitlama
IP: uživatel11073
Posl.aktualizace: 15. května 2011 11:14
 Zadní tlumiče se dělaly červené, a pod. až později na mím z roku 72 jsou šedé, s bílou trubkou (slonová kost) ta šedá je taky na nádrži sedlovim plechu, klaksonu, ...
Datum: 15. května 2011 11:14
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 a nevíte někdo náhodou, jaké číslo RAL je ta zelená?
Datum: 15. května 2011 9:43
 ještě zelená a modrošedá
Datum: 15. května 2011 7:53
 nezapominam, to sem ani nevedel ze se delali zluty
Datum: 14. května 2011 23:11
Jméno: jáchhh
IP: uživatel11073
 a jsi moc sklerotickej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zapominas na zlutou !
Datum: 14. května 2011 22:41
 Sakra ja ti zas naletěl
Datum: 14. května 2011 22:37
Jméno: salame
IP: uživatel11073
 fakt jo a nekacas mi ??
Datum: 14. května 2011 22:24
 Zadní tlumiče byli, půlka červená, blílá,..jinam myslím že se délali, červená, modrá, oranžová,
Datum: 14. května 2011 22:13
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 dělal jsem elektriku na fichtlu tam kde je ta vypinaci pačka na předni masce jak to mam udělat aby to jelo nechci zapojovat světla nic jenom aby to jelo dival jsem se na schemata a podle nich tam stači dat jenom jeden drat ze spinačky tak newim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 13:43
Jméno: mahony
IP: uživatel11729
 čus já jsem dal drát od zapalování k indučce a od indučky ukostření a chcípak jsem to přes jedničku a jelo to pěkně já ted dělal novou elektriku ale nevím si rady se zadnim světlem kdyby jsi něco potřeboval nebo věděl jak je to zapojený v zadním světle napiš čus Mahony
Datum: 20. května 2011 13:43
 Jestli chces jenom aby to jelo bez spinacky tak do spinacky nezapojuj
Datum: 14. května 2011 22:44
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 zdravim kamoš koupil fichtla tak sem ho daval do kupy ale zapalko nebylo na jake jsem zvykly byl tam menši magnet takovej koš z civkama a natom destička s konikem a kondenzatorem dal sem tam to co mam i jat ten velky magnet stěma třema civkama a jedeto chci se zeptat jak se pracuje stim popisovanym nebo jak se aspon jmenuje a jestli se nechava pořad předstih 1,5 dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 22:47
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Asi myslis zapalovani z 555 a ze starsich 05 a predstich zustava stejnej
Datum: 14. května 2011 22:47
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 zdarec byli ste někdo na Helfštýnském okruhu? start byl z lipníka, nas čem ste jeli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 21:28
Jméno: sinas io
IP: uživatel6546
 zceho mam dat kocnovku na motorku u dvoutaktu 50 ccm?....hodne mi řve.."nejde tam dat do koncovky dratěnku,nic"..chtěl bych tam dat koncovku s auta...pomuze to co?bude to mit hrubší ton?...pomozte..díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 20:49
 Amatérský úpravy výfuků.... klesne výkon!! žádný drátěnky !! Jakou máš motorku?
Datum: 14. května 2011 20:49
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 to utlumi vykon no a zvuk to zlepsi ale zkus prekontroluj jestli nema derave koleno nebo špatně utesnění mezi vlacem a výfukem
Datum: 14. května 2011 19:53
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec jak poznám jestly mám olej syntetický,nebo polosyntetický,nebo mineralní dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 8:02
 tak nevim jestli jsi blbej, nebo blbej....
Datum: 15. května 2011 8:02
 Tak co to asi bude
Datum: 14. května 2011 20:45
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Jo tam je napsaný Výkonný minerální olej
Datum: 14. května 2011 20:07
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 To na té flašce neni napsaný
Datum: 14. května 2011 20:04
 Dle ceny
Datum: 14. května 2011 20:00
 Jedině přečíst z flašky. Nevim, k čemu ti bude dobrý to vědět. V současnosti není problém vyrobit dostatečně kvalitní minerál, takže dělení syntetika, polosyntetika a minerál nemá význam.
Datum: 14. května 2011 19:49
|



|