Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar všem.Kdo zvás tady má dílenskou příručku na Jawa 555?Mám jen Návod k obsluze.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 21:31
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Bere se jako ujíždění, když mi policajt hodí plácačku, ale bude stát za křižovatkou a já nepojedu kolem něj ale odbočím na vedlejší když už na mne bude mávat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 13:58
 jj bere
Datum: 25. května 2011 13:58
 při vyšším stupni drzosti, tj. okamžitě odbočit nebo zastavit a čelem zad, by se mohli trochu více cukat
Datum: 19. května 2011 20:01
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 pochybuju, že by tě pak stíhali
Datum: 19. května 2011 14:11
 tak když tohle udělám já, tak se akorát začne tvářit jako když se kazí, ale jinak nic  je tam furt ta samá dvojka a k jejich smůle jsou vidět z dálky
Datum: 18. května 2011 16:45
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Taky to dělám pořád, jednou jeli za mnou a ptali se jestli sem ujížděl záměrně
Datum: 17. května 2011 21:43
 pochybuju, dělal jsem to běžně a nikdy z toho nic nebylo  musíš dát včas blinkr, třeba už když bude pochodovat do silnice
Datum: 17. května 2011 21:37
 čau, jakou maximální vůli může mít řadící kulisa na JAWu 638 ? Já mám 3mm od kraje ke kraji a nejsem si jistej, jestli ji dát zpět, nebo ne. Myslím ten plech, ve kterym jsou zaháknutý vidličky. díky a čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:40
Jméno: eezhwtz
IP: uživatel6546
 nedavej ji spět
Datum: 23. května 2011 20:40
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec borci jak mám udělat,aby mě nepodfukovala svíčka svíčku mam dotáhlou na fest a sou kapky na blatníku !\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel11719
 muže to prosakovat i pod hlavou
Datum: 18. května 2011 17:35
 Nj tak ti to střiká od kolena.
Datum: 17. května 2011 23:14
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 tak tu tam mám ae mám to uplně od oleja tu hlavu jak to chčije
Datum: 17. května 2011 21:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 bejvá na každý nový svíčce..
Datum: 17. května 2011 20:56
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 kde je mám proosim tě koupit??
Datum: 17. května 2011 20:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 těsnění
Datum: 17. května 2011 20:40
Jméno: marci
IP: uživatel4620
 Zdar chlapi nevíte jak by se dala otevřít minibike.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 19:36
Jméno: jony1203
IP: uživatel11667
 Kup si ten Big Bore, 15 mm karburátor a jestli máš dvoukoncovkovej vejfuk tak kup jednokoncovkovej. S tim Big Bore to jezdí mnohom líp než s origo motorem, táhne to jak bejk. Taky jsem jezdil na minicrossu a dal tam big bore a vyjelo to každej kopec, akorát mi potom prdnul rám a to jsem s tim jezdil slušně. To čínský železo hovno vydrží...
Datum: 18. května 2011 19:36
 Každej pulrok?A to sem to vytáhl jednou za tejden
Datum: 18. května 2011 15:54
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Tak se koupí jiné,nebo nové
Datum: 18. května 2011 14:56
 19mm nebrat-po půl roce se urve to gumový kolínko,jedině 15mm.
Datum: 17. května 2011 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel6807
 koupit Big Bore sadu s karburátorem o prumeru 19mm+lepší rotor zapalovaní+plnou kliku případně těžší převod
Datum: 17. května 2011 20:15
 Zvětšit díru do kolene u vejfuku,vstup do něj má poloviční velikost než výstup z válce.
Datum: 17. května 2011 20:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 dit na to je hafec v shopech... hledej...
Datum: 17. května 2011 19:55
Jméno: kubik
IP: uživatel11716
 chlapi kdyz mam tu velkou ceduli a to cislo treba 1s 8615 si z ni přestříkám na tu starou pio, tak na technicky me vyhodej? tu velkou bych mel samozrejme doma . jen jestli s tim ma nekdo zkusenost dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 19:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na technický tě určitě vyhoděj, ale viděl sem už pionýra, kterej měl klasický lichoběžníkový číslo, kde měl to tvoje 1S8615 vylisováno a obtáhlý černou barvou, pak už záleží na policajtovi..
Datum: 17. května 2011 19:53
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdravím , po složení motoru festovně vyskakuje jednička.Vždy když rozltačím fechtla a chci ji tam hodit se spojkou, tak slyším jak to jde přes zuby.V motoru ještě není olej , kdybych ho musel znovu půlit.Čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:13
 nddnds - pokud vim,fichtl neni 4takt takze se valec nezadre..nevim jestli zijes v kraji kde litaj origo 4taktni pionyri..
Datum: 23. května 2011 22:13
Jméno: nddnds
IP: uživatel6546
 delas si prdel nebo co?,,to zadřeš hned!!!s takovou...valec bude hned v prdeli !
Datum: 23. května 2011 20:42
 chudaci lamely,chudaci zuby na ozubenych koleckach,chudinky loziska..tobe to asi nemysli vid..
Datum: 19. května 2011 6:16
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Nikdy sem nepsal že na něm bez toho oleje jezdím , jen ho roztláčím , protože nechytá na nakopnutí.Z toho sem i poznal že ta jednička vyskakuje.Nic , zatím díky.
Datum: 17. května 2011 21:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 a to chceš jako jezdit furt bez oleje nebo co? nalej ho tam u zkus to, třeba bude po problému a nebo třeba budeš půlit opět. my do tvého motoru nevidíme
Datum: 17. května 2011 21:13
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Takže mám to chápat že naleju olej a bude po problému, ano ?
Datum: 17. května 2011 20:35
Jméno: Martin Zeman
IP: uživatel7956
 nalej tam olej hlavo !!!
Datum: 17. května 2011 20:11
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 chudinky lamely
Datum: 17. května 2011 20:08
Jméno: 111
IP: uživatel11717
 Ty startuješ fichtla a nemaš v něm olej Ty seš asi profik.
Datum: 17. května 2011 20:06
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 ahoj draci od kolika let si mohu udělat řidičak na simsona díkkyy :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 18:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 16
Datum: 17. května 2011 18:10
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 čau,prosim mam jawu 05 a nevvimjak tam mam dat na ten stojánek pružinu už sem se dival i tady na fichtl krámeku ale tam je to jinak vubec si nevím rady opravdu.děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 20:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no potrebuješ ešte taký trojuholničkový plech ktorý sa upína o motor a potom aj ta pružina
Datum: 17. května 2011 20:06
Posl.aktualizace: 17. května 2011 19:24
Datum: 17. května 2011 19:24
 uz jsem ho nasel  jinak motorka jen tak na viblbnutí atd dobrá
Datum: 17. května 2011 19:16
 prosimte posli mi odkaz na tu psničku kde jsi ju sehnal
Datum: 17. května 2011 19:04
 dobrá práce..  taky jsem přemýšlel že bych si sehnal 125 nebo 175.. pionýr mi už taky nestačí...
Datum: 17. května 2011 18:27
 Ahoj, vím že to sem nepatří ale potřebuju se zeptat mam známeho ZTP a potřeboval bych přihlásit renaulta clio na mou osobu od předešlého majitele. a chci se tedy zeptat zdali mi stačí když mi známí napíše plnou moc abych to mohl přepsat na něj a posleze na sebe. (jde mi o to aby na inspektorát nemusel semnou). Pujde to takhle? popř máte s tim nějakou zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 19:48
Jméno: kubik
IP: uživatel11716
 kdyz vis ze to sem nepatri tak to sem nepis ale kdyz to de i s motorkama tak proc by to neslo u aut s tou moci.
Datum: 17. května 2011 19:48
Posl.aktualizace: 17. května 2011 19:52
 Díky moc
Datum: 17. května 2011 19:52
Jméno: Dancek
IP: uživatel9676
 zdar hej radsi si pockej mivaji tu podsviceny tachac do 80-ti budes to mit lepsi a je to primo na pionyra
Datum: 17. května 2011 19:02
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Nazdar draci! Čím to může být, že mi 21 pěkně chytne (studená) a jakmile pustím světla tak otáčky hned spadnou a vynechává až celkem zdechne? To trvá několik minut, musím ji nechat ohřát bez světel a až po chvíli kdy jedu můžu teprve zapnout světla.....napadá Vás něco? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 12:57
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Když mám spínač zapalování uprostřed, tak motor normálně startuje a funguje. Když ale zapnu světla, tak se sníží otáčky na volnoběhu (na svíčku N17C až do zhasnutí motoru, na N14C je to mnohem lepší) a za jízdy nejde motor vytočit do takových otáček jako bez světel. Taky ve vyšších otáčkách jakoby vynechávala svíčka jiskru, trochu cuká. Když v tu chvíli vypnu světla, cukat přestane a lépe a plynuleji táhne a jde do vyšších otáček. Nevím, zda je to normální vlastnost Pionýrů, předtím jsem ho nikdy neměl. Na rotoru je číslo 20, nevím, jestli je to W nwbo nějaké jiné označení, pak by to ty 30W cívky asi nemohlo utáhnout...
Pokud Vás to nezdrží a něco Vás napadne, budu velmi vděčný za odpověď.
Datum: 18. května 2011 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel6807
 Já tě nechtěl nijak slovně napadnout,znáš mě ne. Jistou logiku to má,ale u pionýra to fakt neni tak brutální pokles....a to co říkáš by platilo v případě že by měl někdo brutálně dokonale seřízenýho fichtla kterej by se na volnoběh sotva převaloval. Tady v tom popisovanym případě bude problém určitě jinde
Datum: 17. května 2011 20:18
 řikam jenom jaký mam zkušenosti, i když byla elektrika zapojená správně tak fichtl po zapnutí světel měl znatelně nižší volnoběh a chcípal
Datum: 17. května 2011 19:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 souhlas se standou, i kdyby šly obě světelný cívky do zkratu, mělo by to na rotor sotva znatelnej vliv, taky to vidim na nějakej šlus ve spínačce, a nebo musíš mít volnoběh na hranici chcípnutí...
Datum: 17. května 2011 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel6807
 co je to za kravinu? to tak maximálně alternátor u favorita způsobí tak znatelný beždění motoru  To zas nějakej expert zapojoval eletriku a někdo má prostě potřebu vést kabel od kladívek přes indukční cívku až na kontakt světel namísto kontakt pro chcípání....už jsem to viděl hodněkrát.....hodně lidí si myslí že musí bejt indučka spojená se světlama(nevim proč jako?? že by to víc svítilo když se to bude tlačit?  ).....koukni na to jestli ti někdo nezapojil indučku na světla  jinak nejakej error......ale pokud motor bez světel parádně maká,tak bych hledal chybu v kabelech na světla....něco blbě zapojenýho,že se ovlivnuje okruh zapalovací s okruhem světelným(což je špatně)
Datum: 17. května 2011 15:43
 rumštajn: Ale houby...mejcin: Je to tim, že když zapneš světla, tak se ti stíží otáčení motoru, v podstatě když zapneš světla tak jakoby brzdíš motor, po ohřátí je stabilnější volnoběh, takže to utáhne i ty světla...
Datum: 17. května 2011 15:29
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 To je normální asi máš slabý rotor prostě ty světla mají velký odběr tak to nestíhá vyrábět toik proudu na volnoběh
Datum: 17. května 2011 15:22
Jméno: pepek
IP: uživatel11713
Posl.aktualizace: 18. května 2011 16:25
Jméno: Ala
IP: uživatel1303
 je soráč ja sem nák mimo koukam že už to tu je a jestě sem napsal jinou stránku.
Datum: 18. května 2011 16:25
Jméno: Ala
IP: uživatel1303
Datum: 18. května 2011 16:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Fano: ta z fotky je jiná než tady má Sesa...
Datum: 17. května 2011 21:08
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Datum: 17. května 2011 20:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Sakra... jsem pomalý.
Datum: 17. května 2011 19:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 17. května 2011 19:31
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 17. května 2011 18:20
Jméno: pepek
IP: uživatel11715
 kde se da koupit?
Datum: 17. května 2011 18:11
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ta nova co ted stejsky vyrabi
Datum: 17. května 2011 10:47
Jméno: já
IP: uživatel265
Posl.aktualizace: 17. května 2011 21:21
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 vono vůbec to poangličťování slov zdá se mi v naší české kotlině poněkud podivné  ale holt je to asi kůl (jako moderní)
Datum: 17. května 2011 21:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "lajkni ji" ... to je něco tahle facebook WiPatlátor mluva. Úplně mi to připomíná práci: "Dostal jsem "invajt" na "kóll" ohledně "katování kostů" a zlepšování "jíldů". FUJ
Datum: 17. května 2011 21:11
 Hoj.Prosím Vás chci se zeptat jak mám vyměnit bronzové pouzdra v převodovce.Uzavřené a otevřené.Jawa 50/20 . Mám je obě dvě vykleplé a nevím jak tam dát nové.Mám postupovat jako při výměně ložisek ? (nahřát bloky , zmrazit pouzdra a poté vložit ?) Nebo jak to mám udělat ? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 8:00
 Jo
Datum: 17. května 2011 8:00
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
Posl.aktualizace: 17. května 2011 19:00
Jméno: Dancek
IP: uživatel9676
 divej musis to dekarbonovat vicisti valec vyfuk a vicisti vsechen karbon a ten 9z je dobry budes s tym litat po zadnim ale nepojedes s tym ani 50km
Datum: 17. května 2011 19:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Dotazy ohledne oleju tu sou porad, ale co ty svicky denso? ma s nima nekdo zkusenosti? Sou taky tak haklivy jak NGK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 20:21
Jméno: standa
IP: uživatel6807
 Denso mam v 550. Dal mi ji brácha z krosky,protože už mu nad 8 tisíc vynechávala,v pařezu je už druhej rok,sice moc nenajela,ale nikdy sem ji neulil. Docela dobrá svíčka. Nový Brisky a NGK trpí na ulití jako svině,tahle densácká japonka zatim drží
Datum: 17. května 2011 20:21
Jméno: bycross
IP: uživatel11716
 panacku ngk je to nej co je nevim jak denso ale ngk mam ve fikoj uz 2 roky a ani se neposrala! jede to furt vis cim to je? ze se ti to sere ? spatne redis benzin .
Datum: 17. května 2011 19:30
Jméno: ...
IP: uživatel6843
Posl.aktualizace: 22. května 2011 15:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 to mu žralo určitě převoďák i mě to někdy takto hulí u fichtla
Datum: 22. května 2011 15:33
 http://www.youtube.com/watch?v=tsjkdCVhPng
Datum: 17. května 2011 18:32
Datum: 17. května 2011 9:30
 nikdy sem nekoupil nic drazsi nez M2T.. kupu jen to nejlevnejsi a toto jsem z výfuku nikdy neměl
Datum: 16. května 2011 22:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 jo jenže tohle je tak 1:16. takhle mi hulil fichtl když za 15km sežral tři deci převoďáku
Datum: 16. května 2011 22:25
Jméno: honza
IP: uživatel7934
 já leju do benzinu hydraulickej olej a jezdi jak brus
Datum: 16. května 2011 21:31
Jméno: SniperX
IP: uživatel6392
 Ahoj, mam problém s mustangem - vždycky trošku víc kouřil, (předstih víceméně ok, válec nevyběhanej, kroužky nový) a teď přestal startovat, musí se roztláčet, má nezdravej zvuk a po sundání válce je zakarbonovanej, píst celej černej a u klikovky je vidět hladinka řídkýho oleje... V převodovce je oleje dost (kontrolnim okýnkem vytejká)... Myslíte že to může bejt guferem pod primárním kolečkem? Co byste mi poradili?
Díky moc, draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 17:42
Jméno: SniperX
IP: uživatel6392
 benzin ředim 1:33, ze stejnýho kanystru leju i do 555ky a ta nekouří. Gufera jsou tam přes dvacet let, motor od tý doby půlenej a nijak opravovanej nebyl. svíčka je černá, hlava zakarbonovaná (přitom před 150 km čištěno...) Jen je mi divný, že v převodovce je oleje pořád dost. :-O
Datum: 17. května 2011 17:42
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau jestli ředíš olej/benzín 1:30 a blbě ti jede, hodně kouří, svíčka je úplně černá tak je možný že ti saje olej z převodovky. Může to být guferem pod primárem a nebo těsněním mezi karterama. Zkus vyměnit gufero tím nic nezkazíš. A uvidíš jestli se to zlepší...
Datum: 16. května 2011 21:40
|



|