slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel17993    
Ahoj všichni.. Někteří to možná víte z minulého roku,někteří ne,letos se jede opět závod 24 hodin na fichtlech v Dolním Bousově.. kdo má zájem tak se přihlašte ;-) http://fichtl.motocrosscup.cz/index.php?a=registrovani_2015 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ano víme zatim účast nic moc
 
 
Datum: 16. dubna 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jawa 350/354      IP: uživatel15397    
Zdravím, chtěl bych vás poprosit o radu. Jakým způsobem se zamyká sedadlo na kývačce? Na rámu mám navařenou pásovinu se závitem. Přijde tam něco přišroubovat, nebo jak? Přikládám obrázek: http://www.motorestart.cz/images/Motorky/Jawa350side/141.JPG Mohl by mi to někdo případně vyfotit? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
je to tim, že kejva nemá zamykací sedlo... je pouze jištěný šroubem proti vypadnutí...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel13544    
Zdravím draci jek jeto z babetou jsou kní potřeba papíry nebo jak to je když mi to někdo osvětlý budu moc rád dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 23:23
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl bys mít zelenou kartu a takzvaný typový list. Pokud ovšem babeta nemá spz, protože se jednu dobu někteří majitelé udělali spz.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 23:23
 
 
 
 
Jméno: vašík      E-mail:      IP: uživatel17989    
zdarec draci, kamos se chce zeptat cim vsim by mohlo byt ze mu fikus nehazi jiskru, zkouseli sme vymenit civku svicku fajfku i kabel ale porad nevim co stim.. je mozny ze by nekde skratoval nebo tak? diky vsem za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel11569    
Měl jsem stejnej problém a byla to zapalovací cívka na statoru zapalování .
 
 
Datum: 11. dubna 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus kondík a zapalovací cívku u magneta
 
 
Datum: 11. dubna 2015 12:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17990    
Mozny ro je ale ty 3 kable lechko vymenis...a otviraj ti vubec kladivka?
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:02
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím, měl bych dotaz především na Standu, či na kohokoliv jiného, potřebuji udělat výbrus válce na mustanga, ale chtěl bych to nějak levno, či za lidovou cenu, klidně bez dodání pístu atd. tak se chci zeptat jestli někdo nemáte možnost udělat výbrus případně o někom nevíte kdo by to udělal. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2016 13:34
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel3592    
Mohu doporučit firmu na výbrusy válců http://vybrusyvalcu.cz/ vždy maximální spokojenost a rychlost
 
 
Datum: 06. září 2016 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17994    
Nenabízí,protože se tim nikdo nezbaejvá. Dělal jsem již několik vyslověně "seriových" válců,kde vlivem lehké úpravy došlo k zlepšení dynamiky jízdy (žádné závodní dělo) a vedlejším efektem bylo i citelné snížení spotřeby (při jízdě v rozumných mezích). Už jsem tu o tom psal. Vnucovat ti to nebudu,je to tvá věc,rozhodni se ty. Jinak jsi napsal hezky,že základem je dobrej výbrus,ale funguje to v opačném pořadí,napřed úprava válce a po úpravě válce výbrus.
 
 
Datum: 08. dubna 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
jasné, válec žádné hluboké rýhy nemá, je spíš hodně vylítaný, vajčko to asi bude (ted je válce původní 38mm takže nevím na kolik by to bylo třeba vybrousit tak jestli bych pak měl píst), jinak základem dobrého válce je kvalitní výbrus píst kroužky a dobré zajetí, pak se může přistoupit k dalším úpravám, jinak mnoho úprav válce ke snížení spotřeby se zas až nenabízí
 
 
Datum: 07. dubna 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17992    
Plácnu od boku 250-300,- nevim o kolik by se to brousilo,jaký to má rejhy,šišku atd... navíc teď nemam nic rozjetýho,řešim jiný důležitý věci,takže netušim,kdy bych s tim měl cestu do brusírny a s jednim válcem bych sólo nejel... přemejšlel jsi o tom vylepšení válce? Myslím,že to jinak nemá cenu,ten válec musí bejt TOP abys ho donutil jezdit líp a levnějš...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel16252    
standa: vybrus jsem chtel udelat v ramci projektu snizeni spotreby proto sem chtel nejnizsi cenu. Za kolik by jsi udelal jen samotny vybrus? Pisty mam sve diky jawasss
 
 
Datum: 07. dubna 2015 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17992    
S kvalitním pístem z FK a pokud to bude do dvou výbrusů tak zhruba 600,- . Jde to i levněji,ale já těm indickejm a jinejm levnejm pístum nevěřim... párkrát jsem zkusil levnej aušuš a vždy byl nějakej problém - vesměs v toleranci rozměrů...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17990    
Motokolo votice..bartunkovi...ale fakt bych od nich vzal vse za 500 mas pist kruhy segrovky a cep...cena akorad naskoci kdyz to mas moc sisaty a je treba brousit 2 krat.. plus 100,.,
 
 
Datum: 07. dubna 2015 11:13
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Dle mého normální standartní cena, taky jsem tak nějak platil za sadu. Nechci rýpat, ale nač ti je výbrus bez pístu a kroužků, to stejně musíš koupit. Raději došetři 200Kč a kup celou sadu.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 23:58
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel16252    
Pepa: díky, mozeš mě prosimtě napsat nějaký bližší kontakt nebo něco? 270 je parádní
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17990    
Cena samotneho brouseni ve voticich 270 kc...a komplet valec se sadou 500 ...cece za ty prachy uz vic nedostanes....
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Otázka zní kolik jsi ochoten investovat. Dej cenu od toho se to odvijí a dostaneš odpovědi jestli to je reálné. Ikdyž tady ceny smluvní moc neplatí
 
 
Datum: 06. dubna 2015 17:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím vás potřeboval bych poradit se slovenskou pomstou jménem babetta 207 . Když jsem jezdil na plný plyn , bylo vše OK , ale když by člověk chtěl jet třeba 25km/h tak babetta jede, ale místy vynechává (tarokuje) jako když je ulitá. Tak jsem si říkal , že bude vysoká hladina v karbecu , páč už jsem vyzkoušel všechno možný jen ne hladinu. Samozřejmě jsem to rozešteloval ještě víc ,takže v plovákovce je bud hodně,takže přetíká nebo v ní není vůbec nic a nemůžu trefit ten zlatej střed.Po 4 hodinách už jsem fakt ztratil nervy. Máte někdo nějakej fígl jak to seštelovat?Samozřejmě budu muset koupit novej plovák páč ten starej už je tak zvohejbanej že už ho nesrovnám. Připadám si jak úplnej jouda kterej schořel na banalitě :-D Jinak je to bezproblémovej stroj, kterej mě každej den vozí do krámu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 20:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Jirka - o to jsem se snažil asi 4 hodiny , ale prostě buď to přetíkalo nebo to bylo úplně suchý , protože plovák asi někde visel.Každopádně koupím novej a budu dál zkoušet.Jehlovej ventilek zavírá 100%
 
 
Datum: 06. dubna 2015 20:11
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ikdyž ja mám na babetě plováky dva jako má třeba bing. Tam je potřeba aby byli oba v rovině a ta pacička co zavírá ten ventil byla taky rovná. Chodí to tam na osce která musí taky být rovná. Spletl jsem si to s jinými karb. ikdyž je princip stejný. Nastav to že když sundáš plovákovku opatrně aby jsi tam měl tak max.do půlky benzín
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Myslel jsem jestli není plovák zdeformovanej na výšku. Objem musí být stejný (archimeduv zakon). Samozřejmě pokuď je total tak není o čem mluvit. Šlo mě o výšku hladiny a zavírání benzínu což s tim souvisí
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:20
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel17990    
Ju a spatna neni ani petka s benem a ve vicku namontovany motoventilek s hadickou...karbec demontuje a prez petku si hladinu odladis venku ...
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:13
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Plovákem bych to neřešil, jestli není proražený (tak jeho objem zůstává stejný ikdyž je zdeformovaný). Zavírá ti ta klapka nad plovákem? Stačí do toho fouknout a poznáš to.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj kolegové Jawaři! :-) Zavítal jsem zde na pokec po víc jak roce a vidím, že se zde změnilo spoustu lidí, někteří zde už posbírali spousty rad ze kterých poté získali zkušenosti, a tak sem už tak nezavítají, takže "přeživším" přeji mnoho kilometrů bez poruch a nehod a nové "začátečníky" nebo pokročilejší, kteří jsou nově na pokecu vítám a i těm přeji mnoho nových zkušeností a mnoho kilometrů bez nehod. Ale abych se vrátil k věci, jsem moc rád, že je stále mnoho lidí, kteří se zajímají o fichtly a podobné malé jawky, to mě velice potěšilo, tak se mějte hezky, kolegové ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2015 2:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sportaku,,rovnez vse do nove sezony,, me totalne drti malej sesa a sesu a rafi,,ale jsem totalne stastny ze to mam,, i kdyz musim svuj cas venovat praci tak rovnez rosine a tak ani na pokec neni cas,, a tak verim ze se najdou opet stamgasty, ktery odchazi a prihazeji,,drzim palce at pokec vydrzi :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2015 2:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj sportak21! Toš mě aj potěšilo to, že nekoho napadnú aj takový věci, jako nekemu udělat radosť a že to napše veřejně. Toš díky moc!! Samo, že se přidávám taky!!! Toš tak. Oskar2.!
 
 
Datum: 06. dubna 2015 17:27
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel16610    
Čau draci mám problém a newim čím to je normálně mám babettu a když ji tlačim dopředu tak v pohodě ale když chci couvnout dozadu tak babetta skube prosté jako když tam je rychlost a když na tom jedu a chci se zastavit tak to nejde protože to furt jede prosté je tam rychlost a když to dam ze stojanku TK chcipne protože chce jet ;-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 11:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nemáš moc otáček? Skuz trochu ubrat unášejí ti to čelisti
 
 
Datum: 05. dubna 2015 11:40
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel17984    
Čau draci,potřebuju zjistit rozdíly mezi zapalováním 25w a 35w.civky jsou jasný,ale co se tyče nastavení předstihů.mám kartery na 25w zapalko.novou kliku od Ckr tušim s bronz pouzdrem.sehnal sem ulozenku stator 35w.zkoušel jsem nastavit předstih s 25w rotorem a nemůžu to tam zaboha dostat.cívky mám upravené že se statorem de točit v celku dost velkem rozsahu.nemá ten rotor 35w jinak zářez na količek?nebo ta klika blbě ten kolíček.díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Já mám to samy akorát mi přijde že ten pertinax je nový.to zapalování je 100% nový.
 
 
Datum: 08. dubna 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
jina vačka? Obroušený pertinax kladívka? Já měl to druhý a pak jsem ty packy musel otočit, abych vůbec nastavil předstih :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2015 8:21
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Tomu rozumim,akorát mi to nepomáhá v tom předstihu.:-) už je nastavenej akorát mám ty packy co drží stator uplně debilně obrácený.no nevypadá to zrovna nejlíp ale funguje to.
 
 
Datum: 07. dubna 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
polarita je jedno (jestli sever, nebo jih) ale záleží na sfázování polohy zapalovacího pólu s maximální amplitudou indukované energie. Proto jsou dva druhy (značí se na rotoru začátečním čílslem 05, nebo 20), když existují dvě pozice zapalovacího pólu. Kdo rozumí je mu jasné, kdo si myslí že píšu marťansky, tak ať to vzdá, zbytečně unavuje svou mysl :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2015 12:03
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel17991    
zkus jinou vačku a smiř se s tim že předstih budeš doladovat odtrhem. nemám předepsanej odtrh ani na jednom zapalování a běhá to normálně.
 
 
Datum: 07. dubna 2015 6:54
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_bronz_nahore_cep14_1.html,tohle je ta klika.nemá s ní někdo zkušenost?
 
 
Datum: 06. dubna 2015 23:36
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Dneska sem tam dal rotor 30w a stejný problém.takže ty kliky jsou nějaký divný.teď si nevybavim značku.nevim jestli to neni třeba jenom muj kus.pertinax mam dobrej když jsem psal že mam uloženku a na 20 w rotor jsem to jenom zkoušel,tak mě ušetři těch poznámek klikař.potřebuju poradit.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 23:25
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
esli vono to s tim třeba nemá souvislost..... stejně jako ušoupanej pertinax... dokud nebudou díly k sobě pasovat a nebudou v pořádku, klidně se vsadim že to nebude dlouhodobě pracovat uspokojivě.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 22:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
klikar: achjo... nikdo přece netvrdí, že ty rotory jsou stejný,,, ale poloha kolíčku na klice, poloha drážek rotoru vůči sobě a vačka jsou přece stejný (jinak by ty zápalka nemohly bejt záměnný!)... a jeho akutní problém je ten, že NEMŮŽE nastavit předstih v tom rozsahu, jaký umožňuje pootáčení statoru! a na to typ rotoru nemá vliv... to že to potom špatně nebo vůbec nepojede kvůli kombinaci 30W stator a 20W rotor je věc jiná
 
 
Datum: 06. dubna 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano vačky jsou stejný. fígl je v tom že rotor pro 30 W je jinej než pro 20W, což víme. ale nevíme proč se vždy najde nějakej chytrej kterej to sice ví, nicméně to tvrdošíjně ignoruje. dej si ke statoru správnej rotor a je po problému. oni ti komunistický inženýři nebyli zase takový debilové jak si myslíte a moc dobře věděli proč to udělali takhle a tím dost prodražili výrobu.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel17988    
Vačky by měly bejt stejný ne?to mě napadlo až jako poslední možnost,ale na ni stejně dojde.akorát se mi asi uplně rozhodí odtrh v hú protože pochybuju že se trefim s tou vackou(rotorem)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no tak vycházej z toho, že rotor na to nemá vliv... takže buď nesprávná vačka, nebo špatně umístěnej kolíček na čepu klikovky... když to bude kolíčkem, tak ho vyndej a pootoč rotor tak jak potřebuješ (nejlíp podle jiný kliky)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 12:38
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
No to je podle mě kravina,ale me zajímá ten rotor,tak se mi tu nehádejte.:-)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Fk: ty tvrdíš že se indukční cívky u 20W a 30W zapojejí ukostřuje jinak? Co já jsem viděl tak byla vždycky až na vyjímky ukostřená 15 a 1 šla na zapalovací cívku, jak u 20W tak u 30W zapojení. Klidně mě můžeš vysvětlit jakej je vtom rozdíl, protože by mě to fakt zajímalo..
 
 
Datum: 06. dubna 2015 11:40
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Mám tam vačku na kterou normálně 20w zapalováni jezdilo.tak snad bude origo.nemám prostě rozsah na nastavení když už se to blíží tak mi to utne tipec.a navíc už ani stator neutáhnu.zkusim ten rotor každopádně ale moc tomu nevěřim.když si pohnu vačkou tak se mi rozhodí HÚ ne?
 
 
Datum: 06. dubna 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fk: jsi zlý!!!!! pravda se neříká!!!! :-)))
 
 
Datum: 06. dubna 2015 8:29
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
To Kenny: "Nevím teda co chceš jinak zapojovat na indukční cívce? Ta je přeci zapojená pořád stejně". Asi budeš překvapenej, není. \r\nViděl si vůbec někdy ORIGINÁLNÍ zapojení 20W a 30W ??? \r\n Vysvětli /klidně se rozepiš, a můžeš podrobně/ proč je u 20W a 30W odlyšné ukostření indukční cívky (viz schéma zapojení J20 a J23) ! \r\nPokud se nad tím zamyslíš, tak možná pochopíš, na co jsem se tě ptal v předchozím příspěvku (polarita, navinutí) ! \r\n\r\n"protože indukčka není nabitá na maximum". Cože ??? Od kdy se u fekla indučka nabíjí ? Nepleteš si to s bateriovým zapalováním ? \r\n\r\n"polarita magnetů nemá na to žádný vliv, tzn. je jedno jestli jsou severním nebo jižním pólem po obvodu rotoru ". \r\nTo jako po celým obvodu ??? To snad ne. \r\n\r\n
 
 
Datum: 06. dubna 2015 0:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jasně... rozmístění pólů na statoru musí korespondovat s použitým rotorem, ale z dotazu jsem pochopil, že kladívko neotvírá někde kolem HU, resp. otvírá v momentě, kdy základní rozsah pootáčení statoru nestačí... a na to nemá rotor vliv, resp. nastavit na správný hodnoty to musí jít u obou... pokud se ale použije vačka např. z kejvy, která má úhel rozepnutí kladívka posunutý, tak právě nejde předstih nastavit (resp. dal by se vyndat kolíček na klice a pootočit rotor na čepu dle potřeby)
 
 
Datum: 05. dubna 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím teda co chceš jinak zapojovat na indukční cívce? Ta je přeci zapojená pořád stejně... Jinak jsou zapojený světelný cívky (u 20W je každá světelná cívka zvlášť a u 30w jsou světelné cívky spojené, aby se sečetlo jejich napětí a mohly dát 30w do světel) a zapalovací cívka musí být při 30w a použití 30W rotoru vlevo nahoře. Když zapojíš správně stator, ale necháš 20W rotor, tak při indukci nedosáhneš ve správný moment maximálního indukčního napětí (kvůli jinému rozmístění magnetů a jinak nasazené vačce) a tím pádem je i slabá jiskra, protože indukčka není nabitá na maximum, proto to pak blbe jede. Jinak polarita magnetů nemá na to žádný vliv, tzn. je jedno jestli jsou severním nebo jižním pólem po obvodu rotoru ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2015 16:53
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
To Konny: "polarita magnetů bude asi stejná ". Tak proč jsou jinak zapojené vývody indukční cívky ? "proto se při změně z 20W na 30W mění rotor a musí se přeskládat cívky". Nejsou cívky (zapalovací póly) jiné, třeba jinak navinuté ?
 
 
Datum: 05. dubna 2015 15:16
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to lk a fk: blbě jsem to napsal, polarita magnetů bude asi stejná (myslím si, že opačná polarita by v tomto nehrála roli, když má celá soustava střídavé napětí), ale myslel jsem to tak, že poloha magnetů je trochu jinak než u 20W rotoru. Co se týká toho jiného umístění zubu pro vačku nebo jiné drážky na kolík na klikovce, tak tomu tak je, proto se při změně z 20W na 30W mění rotor a musí se přeskládat cívky na statoru, jinak by ti to nefungovalo. Vím to z vlastní zkušenosti, protože jsem si pincka přestavěl z 20W na 30W zápalko. Když jsem dal cívky na stator jak mají být u 30W zapalování, ale nechal jsem 20w rotor, tak mi pincek nejel (prskal, vynechával, prostě hrůza). Po nasazení 30W rotoru vše funguje, tak jak má, takže buď se musí dát komplet 30W zápalko i s rotorem nebo nechat 20W rotor, ale na statoru musí zůstat zapalovací cívka na původním místě, tzn. dole... ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2015 14:37
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
To Konny: Píšeš "jiné postavení magnetů a je i jiný zářez ". První část, jiné postavení znamená, že mají otočenou polaritu ???
 
 
Datum: 05. dubna 2015 9:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
rozdílná poloha magnetů rotoru je jasná, ale pochybuju, že má každej rotor jinak umístěnej zub pro vačku vůči drážce kolíčku na čepu klikovky... resp ani nemůže, když jsou obě verze záměnný a stator je u obou verzí +- ve stejné poloze... chyba bude někde jinde... dost možná tam nemáš vačku z pio...
 
 
Datum: 05. dubna 2015 8:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20W a 30W rotor je každý jiný (mají jiné postavení magnetů a je i jiný zářez teď nevím buď na vačku nebo na kolík na klice). Pokud chceš mít 30W zapalování s 20W rotorem, tak musíš mít zapalovací cívku pořád na stejném místě jako je tomu u 20W zapalování, tzn. dole. U 30W rotoru musí být zapalovací cívka vlevo nahoře ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2015 23:32
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel17984    
Samozřejmě je to 20 a 30 w
 
 
Datum: 04. dubna 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, potřebuji na 487 novou zadní gumu, máte tu někdo Mitasku H07 90/90? jde mi o to, jestli to je moc velkej průser když je to o 14mm širší než 3"... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo jak se dá z babetty 210 sundrat sklo z rámečku na světlo abych ho nepoškodil? Ono to tak je original přilepený nějakym tvrdym lepidlem. Odepisujte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 9:41
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
ale jde............do trouby,postupně ohřívat na 120 a pak rukavice a je venku,3 X se mě to povedlo......
 
 
Datum: 05. dubna 2015 9:41
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to myslím opravdu nejde.
 
 
Datum: 04. dubna 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit s mustangem. Zajíždím 7. výbrus jehla na spodním zařezu trisky origo, ve víku airboxu 1 díra, hladina v pohodě. Dneska jsem si všiml že mám povolenou objímku sací gumy na hrdle karbecu tak jsem jí dotahl. když jedu a dam víc plynu tak se začne dusit, volnoběh OK. Než jsem to dotahl motor nešel víc vytočit a furt tak jako prskal, volnoběh ulitej. Kde je chyba ? Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, asi počkám až to zajedu a pak se do toho pusím :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Ne nutně. Když dáš víc plynu (3/4 až plnej nevím přesně), tak na to stejně poloha jehly nemá vliv, protože v tu chvíli to ovlivňuje velikost HT. A na volnoběh taky jehla nemá žádný vliv. Takže bych zkusil pustit trochu víc vzduchu do airboxu (přidat dírku 8 mm se mi osvědčilo nejvíce) a/nebo si pohrát s hladinou v plovákovce. To se špatně radí, věšteckou kouli tu nikdo nemá a stroj nevidíme. Vyladit to správně je docela umění a sežere to hodně času. Tak hodně štěstí. :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 15:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatý to je určitě ale to muže být taky třeba tím že mám jehlu na spodním zařezu že ?
 
 
Datum: 05. dubna 2015 10:09
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Vypadá to, že to máš moc bohatý.
 
 
Datum: 04. dubna 2015 19:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Zkus vyměnít svíčku a vyčisti si karburátor ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2015 17:48
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17978    
Mozem pouzit hlavu s cz 250/455 na jawu 250/559 ? Jaky to bude mit ucinek prida se vykon nebo ubere ? Nerosipe sa mi motor ? Iba se ptam ze zvjedavosti :-D dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      E-mail:      IP: uživatel16204    
Nauč se prosímtě prvně pravopis jazyka Českého než se začneš srát do motorek :-)
 
 
Datum: 01. června 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17983    
Vubec ti tam nepude nasadit svorniky jsou jinak asi i ulozeni na valci ..
 
 
Datum: 04. dubna 2015 15:51
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, Renovuji Jawu 50/21 a nyní jsou na řadě kola a mám dotaz, v jakém stavu vyjela kola z fabriky. Ráfky jsou chromové, to je jasné, ale jakou povrchovou úpravu měly dráty ? + středy kol byly leštěné nebo v barvě jako když se opískují ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 10:56
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel17557    
jo, ráfky určitě vezmu ty kvalitnější, už jenom kvůli drážkám uvnitř, které u těch méně kvalitních nejsou - pak se guma může protočit a utrhnout ventilek... středy se balotinujou - pak ten hliník vypadá jako nový Zase až moc nablejskanej fichtl se mi nelíbí, takový nikdy asi nebyl...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 10:56
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Jedna věc je jaké to bylo z fabriky a druhá jaká bude životnost. Za mě: pokud dáš chrom špice, tak časem začne praskat tam kde se kříží s ostatními špicemi. zinek je jednodušší, akorát se musí čistit. Středy bych doporučoval vyleštit, bude to vypadat fajně, taky to tak mám, pískovat to je trochu divný. A bacha na ty ráfky, pokud budou mít hranu tak radši nebrat, raději bych volil s kulatou hranou, s hranatými mám špatnou zkušenost a není zde zrovna kvalitní zpracování (turecko).
 
 
Datum: 05. dubna 2015 22:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17981    
Zdar, mam po menší renovaci motoru (opotřebené za nové) a po nastartování a zahřáti motoru mě de výkon znatelně dolů, musim to pořát držet na važších otáčkách a z dvojky na trojku jenom když je motor vytočenej na vyžší otáčky. Napadá mě udělat znovu předstih a nebo zbrousit hlavu s válcem (možná se po zahřátí zmenší komprese -netěsnost- ) popřípadě novej výbrus. Děkuji za radu. Martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 22:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17981    
Nová spojka, nové pístní kroužky (jeden byl našťíplí) nový plovák, a výbrus. Problém jsem již vyřešil, bylo to moc bohatý a pozdní jiskra.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 22:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Otázka zní co je menší renovace. Nový píst?(bez výbrusu?) Nový válec? Je potřeba bližší specifikace, pak se dá radit
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17982    
Je to bohatý,možná přidej na předstihu,ale každopádně je to bohatý.....
 
 
Datum: 03. dubna 2015 23:37
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám dotaz ohledně fichtla Motor po Go klika zapalko kladívka svíčka stará PAL ale chodí Válec originál výbrus dvoukroužek horší kroužky ale nic hrozního Hlava 05 snížená Táhne krásně :-) to vše ale když jedu a třeba pustim plyn u zařazení 3 nebo 2 a nechám ho jakoby jen tak blafat když si třeba přibrzduju motorem tak jakoby jak to popsat zaprská nebo jakoby chvilinku má nepravidelnej chod opravdu chvilinku dělá to jak z přidám plny tak jakoby zaprská zadusí malinko ale hned se to rozjede je to chvilinka ale mustang mně to nedělá ví někdo co by to mohlo bejt díky moc všem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17982    
Je to ulitý,seřiď karburátor do výchozího nastavení viz příručka
 
 
Datum: 03. dubna 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: jawa210      IP: uživatel12231    
ješte dělá to jen když přidám jinak hezky blafe ale jak přidám plyn z jakoby volnoběhu tak se jakoby zaprská zadusí :-) dík za odpovědi
 
 
Datum: 03. dubna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: vašík      E-mail:      IP: uživatel17976    
zdar, hele nevite nekdo cim to je kdyz mi fekal na volnobeh de ale pri velkejch otackach chcipne? zkousel sem vyfuk svicku i karbec ale porad nic.. diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: pavel 2938      IP: uživatel16842    
ja bych to viděl na vadný kondenzátor
 
 
Datum: 05. dubna 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Jakou má barvu svíčka?Ještě zkontroluj jehlu.
 
 
Datum: 03. dubna 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17980    
A klika ti jinak nelítá v karterech zleva doprava? Pak bych se zaměřil na dotékání benzinu a ucpanej karbec ... možná svíčka nebo někde probijí izolace ... ale pokud tam teče benzín a jiskra je plná pravidelná tak je to klasicky ucpaná hlavní tryska... v předstihu bych to asi neviděl,u klasickýho pio nedáš ani 2,5mm (sotva něco přes 2mm při odtrhu okolo 0,4mm) ...
 
 
Datum: 03. dubna 2015 15:58
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Jde ti tam buď málo benzínu (ucpaná tryska, nízká hladina) nebo málo vzduchu (ucpaný vzduchový filtr, málo vzduchu do airboxu) nebo v extrému špatný odtrh na kladívku.
 
 
Datum: 03. dubna 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17977    
Velkej predstih?
 
 
Datum: 03. dubna 2015 0:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17975    
Zdar , jak je mozny ze vyndal sem 5 lamel a vejdou sa tam 4 ? Proste tu 5 ani napad tam dat ... Jawa 250/559 ... Lamale maju vnutorne ozubeni .. Je mozny ze to pojede i ze 4 ? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17978    
Doteho kosa sa mi 4 plech a 5 lamela nezmesti
 
 
Datum: 03. dubna 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17977    
Praxe me naucila ze nepojede ...teda jen po rovine v kopci ti zacne klouAt spojka ..maj by 4 kovovy a 5 s korkem...doufam zes to nepomichal s kyvackou..ma jine misky a pruziny..apropi co ti nejde dat dohromady? Kdyz das 5 jsou pruziny zavitama na sobe ci proc to nejdw?
 
 
Datum: 03. dubna 2015 0:03
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
ahoj chci se zeptat když skládám spojku s ferodovímy lamelamy tak mám lamely nejdřív potřít olejem než je složím nebo ne? ještě s těmito mamelamy nemám skušenoti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2015 13:25
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, ferodo lamely před složením potři převodovým olejem popř. když bude potřeba, tak pilníkem trochu zvětši tu vnitřní díru v lamelách ;-) . PS: a trochu zapracuj na té češtině... :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2015 13:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ano, potřít olejem, nebo ideálně namočit třeba na hodinku.
 
 
Datum: 02. dubna 2015 7:43
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus dracu, neví někdo jestli se dá někde sehnat žárovka na Pionýra 6V 15/15W ? tyhle nový maj moc silný vlákno a sotva to svítí, dá se někde sehnat taková jako byla dřív? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 12:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
No s tím nabuzením to nebude až tak košer, už se nějakej měsíc snažím s panem urbánkem domluvit na nabuzení u něj doma ve Velimi a po telefonu mě odbyl, na sms a mail nereguje. Na buzení na burze mu kašlu, viděl jsem jak se mu ten benzinovej agregát dusil, takže bych tipoval tak nejvýše 80% úspěch, proto chci u něj doma. Mám za to že při buzení mu doma žárovky v kuchyni nepohasnou :-). Jo jenže pro jednoho socialismus a pro platící kapitalismus co?
 
 
Datum: 07. dubna 2015 12:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Občas se stane že koupíš paskvil že svítí obje vlákna najednou a proto se zdá že to nesvítí ale beru 15/15w a svítí my v pohodě
 
 
Datum: 03. dubna 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17980    
Muže to bejt klidně blbá žárovka. Stalo se mi,že jsem měl nový žárovky z naší mototechny a svítily slabě. Tak jsem zkusil koupit žárovku jinde a svítila gut (byla to 25W). Avšak se mi stal i opak... některý žárovky jsou prostě šitový,hlavně čína... malá rada,nekupuj nejlevnější ;-) avšak možnost slabého rotoru je naprosto reálná a velmi častá ...
 
 
Datum: 03. dubna 2015 16:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žárovky jsou v pohodě, ale ty máš KO elektriku. Natahej nový dráty a drátem ukostři i tu objímku žárovky a musí to svítit. Pokud by to i tak nesvítilo, tak máš slabý magneto, který se dá ale samozřejmě znovu nabudit ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2015 14:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Obávám se že to nebude sílou vlákna :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2015 11:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16056    
Mas tam poradne udelanou kostru? Jinak nejlepsi je awhnat original borci ve vykupech davaj casto dili na masiny bokem tak vem prodat konzervy,.
 
 
Datum: 03. dubna 2015 10:21
 
<  77  78  79  80  81  82  83  84  85  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 18:21:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu