Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fichtl
IP: uživatel17993
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 20:16
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ano víme zatim účast nic moc
Datum: 16. dubna 2015 20:16
Jméno: Jawa 350/354
IP: uživatel15397
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 21:55
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 je to tim, že kejva nemá zamykací sedlo... je pouze jištěný šroubem proti vypadnutí...
Datum: 07. dubna 2015 21:55
Jméno: drak
IP: uživatel13544
 Zdravím draci jek jeto z babetou jsou kní potřeba papíry nebo jak to je když mi to někdo osvětlý budu moc rád dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 23:23
 měl bys mít zelenou kartu a takzvaný typový list. Pokud ovšem babeta nemá spz, protože se jednu dobu někteří majitelé udělali spz.
Datum: 06. dubna 2015 23:23
 zdarec draci, kamos se chce zeptat cim vsim by mohlo byt ze mu fikus nehazi jiskru, zkouseli sme vymenit civku svicku fajfku i kabel ale porad nevim co stim.. je mozny ze by nekde skratoval nebo tak? diky vsem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2015 17:24
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Měl jsem stejnej problém a byla to zapalovací cívka na statoru zapalování .
Datum: 11. dubna 2015 17:24
 zkus kondík a zapalovací cívku u magneta
Datum: 11. dubna 2015 12:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17990
 Mozny ro je ale ty 3 kable lechko vymenis...a otviraj ti vubec kladivka?
Datum: 06. dubna 2015 19:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím, měl bych dotaz především na Standu, či na kohokoliv jiného, potřebuji udělat výbrus válce na mustanga, ale chtěl bych to nějak levno, či za lidovou cenu, klidně bez dodání pístu atd. tak se chci zeptat jestli někdo nemáte možnost udělat výbrus případně o někom nevíte kdo by to udělal. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2016 13:34
Jméno: Tomáš
IP: uživatel3592
Datum: 06. září 2016 13:34
Jméno: standa
IP: uživatel17994
 Nenabízí,protože se tim nikdo nezbaejvá. Dělal jsem již několik vyslověně "seriových" válců,kde vlivem lehké úpravy došlo k zlepšení dynamiky jízdy (žádné závodní dělo) a vedlejším efektem bylo i citelné snížení spotřeby (při jízdě v rozumných mezích). Už jsem tu o tom psal. Vnucovat ti to nebudu,je to tvá věc,rozhodni se ty. Jinak jsi napsal hezky,že základem je dobrej výbrus,ale funguje to v opačném pořadí,napřed úprava válce a po úpravě válce výbrus.
Datum: 08. dubna 2015 19:16
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 jasné, válec žádné hluboké rýhy nemá, je spíš hodně vylítaný, vajčko to asi bude (ted je válce původní 38mm takže nevím na kolik by to bylo třeba vybrousit tak jestli bych pak měl píst), jinak základem dobrého válce je kvalitní výbrus píst kroužky a dobré zajetí, pak se může přistoupit k dalším úpravám, jinak mnoho úprav válce ke snížení spotřeby se zas až nenabízí
Datum: 07. dubna 2015 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel17992
 Plácnu od boku 250-300,- nevim o kolik by se to brousilo,jaký to má rejhy,šišku atd... navíc teď nemam nic rozjetýho,řešim jiný důležitý věci,takže netušim,kdy bych s tim měl cestu do brusírny a s jednim válcem bych sólo nejel... přemejšlel jsi o tom vylepšení válce? Myslím,že to jinak nemá cenu,ten válec musí bejt TOP abys ho donutil jezdit líp a levnějš...
Datum: 07. dubna 2015 20:39
Jméno: jawas
IP: uživatel16252
 standa: vybrus jsem chtel udelat v ramci projektu snizeni spotreby proto sem chtel nejnizsi cenu. Za kolik by jsi udelal jen samotny vybrus? Pisty mam sve diky jawasss
Datum: 07. dubna 2015 20:01
 S kvalitním pístem z FK a pokud to bude do dvou výbrusů tak zhruba 600,- . Jde to i levněji,ale já těm indickejm a jinejm levnejm pístum nevěřim... párkrát jsem zkusil levnej aušuš a vždy byl nějakej problém - vesměs v toleranci rozměrů...
Datum: 07. dubna 2015 19:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17990
 Motokolo votice..bartunkovi...ale fakt bych od nich vzal vse za 500 mas pist kruhy segrovky a cep...cena akorad naskoci kdyz to mas moc sisaty a je treba brousit 2 krat.. plus 100,.,
Datum: 07. dubna 2015 11:13
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Dle mého normální standartní cena, taky jsem tak nějak platil za sadu. Nechci rýpat, ale nač ti je výbrus bez pístu a kroužků, to stejně musíš koupit. Raději došetři 200Kč a kup celou sadu.
Datum: 06. dubna 2015 23:58
Jméno: jawass
IP: uživatel16252
 Pepa: díky, mozeš mě prosimtě napsat nějaký bližší kontakt nebo něco? 270 je parádní
Datum: 06. dubna 2015 19:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17990
 Cena samotneho brouseni ve voticich 270 kc...a komplet valec se sadou 500 ...cece za ty prachy uz vic nedostanes....
Datum: 06. dubna 2015 19:09
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Otázka zní kolik jsi ochoten investovat. Dej cenu od toho se to odvijí a dostaneš odpovědi jestli to je reálné. Ikdyž tady ceny smluvní moc neplatí
Datum: 06. dubna 2015 17:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zdravím vás potřeboval bych poradit se slovenskou pomstou jménem babetta 207 . Když jsem jezdil na plný plyn , bylo vše OK , ale když by člověk chtěl jet třeba 25km/h tak babetta jede, ale místy vynechává (tarokuje) jako když je ulitá. Tak jsem si říkal , že bude vysoká hladina v karbecu , páč už jsem vyzkoušel všechno možný jen ne hladinu. Samozřejmě jsem to rozešteloval ještě víc ,takže v plovákovce je bud hodně,takže přetíká nebo v ní není vůbec nic a nemůžu trefit ten zlatej střed.Po 4 hodinách už jsem fakt ztratil nervy. Máte někdo nějakej fígl jak to seštelovat?Samozřejmě budu muset koupit novej plovák páč ten starej už je tak zvohejbanej že už ho nesrovnám. Připadám si jak úplnej jouda kterej schořel na banalitě  Jinak je to bezproblémovej stroj, kterej mě každej den vozí do krámu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Jirka - o to jsem se snažil asi 4 hodiny , ale prostě buď to přetíkalo nebo to bylo úplně suchý , protože plovák asi někde visel.Každopádně koupím novej a budu dál zkoušet.Jehlovej ventilek zavírá 100%
Datum: 06. dubna 2015 20:11
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ikdyž ja mám na babetě plováky dva jako má třeba bing. Tam je potřeba aby byli oba v rovině a ta pacička co zavírá ten ventil byla taky rovná. Chodí to tam na osce která musí taky být rovná. Spletl jsem si to s jinými karb. ikdyž je princip stejný. Nastav to že když sundáš plovákovku opatrně aby jsi tam měl tak max.do půlky benzín
Datum: 06. dubna 2015 19:53
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Myslel jsem jestli není plovák zdeformovanej na výšku. Objem musí být stejný (archimeduv zakon). Samozřejmě pokuď je total tak není o čem mluvit. Šlo mě o výšku hladiny a zavírání benzínu což s tim souvisí
Datum: 06. dubna 2015 19:20
Jméno: josef
IP: uživatel17990
 Ju a spatna neni ani petka s benem a ve vicku namontovany motoventilek s hadickou...karbec demontuje a prez petku si hladinu odladis venku ...
Datum: 06. dubna 2015 19:13
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Plovákem bych to neřešil, jestli není proražený (tak jeho objem zůstává stejný ikdyž je zdeformovaný). Zavírá ti ta klapka nad plovákem? Stačí do toho fouknout a poznáš to.
Datum: 06. dubna 2015 15:13
 Ahoj kolegové Jawaři!  Zavítal jsem zde na pokec po víc jak roce a vidím, že se zde změnilo spoustu lidí, někteří zde už posbírali spousty rad ze kterých poté získali zkušenosti, a tak sem už tak nezavítají, takže "přeživším" přeji mnoho kilometrů bez poruch a nehod a nové "začátečníky" nebo pokročilejší, kteří jsou nově na pokecu vítám a i těm přeji mnoho nových zkušeností a mnoho kilometrů bez nehod. Ale abych se vrátil k věci, jsem moc rád, že je stále mnoho lidí, kteří se zajímají o fichtly a podobné malé jawky, to mě velice potěšilo, tak se mějte hezky, kolegové
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2015 2:34
 Sportaku,,rovnez vse do nove sezony,, me totalne drti malej sesa a sesu a rafi,,ale jsem totalne stastny ze to mam,, i kdyz musim svuj cas venovat praci tak rovnez rosine a tak ani na pokec neni cas,, a tak verim ze se najdou opet stamgasty, ktery odchazi a prihazeji,,drzim palce at pokec vydrzi
Datum: 10. dubna 2015 2:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj sportak21! Toš mě aj potěšilo to, že nekoho napadnú aj takový věci, jako nekemu udělat radosť a že to napše veřejně. Toš díky moc!! Samo, že se přidávám taky!!! Toš tak. Oskar2.!
Datum: 06. dubna 2015 17:27
Jméno: radek
IP: uživatel16610
 Čau draci mám problém a newim čím to je normálně mám babettu a když ji tlačim dopředu tak v pohodě ale když chci couvnout dozadu tak babetta skube prosté jako když tam je rychlost a když na tom jedu a chci se zastavit tak to nejde protože to furt jede prosté je tam rychlost a když to dam ze stojanku TK chcipne protože chce jet  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 11:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nemáš moc otáček? Skuz trochu ubrat unášejí ti to čelisti
Datum: 05. dubna 2015 11:40
Jméno: vitafiser
IP: uživatel17984
 Čau draci,potřebuju zjistit rozdíly mezi zapalováním 25w a 35w.civky jsou jasný,ale co se tyče nastavení předstihů.mám kartery na 25w zapalko.novou kliku od Ckr tušim s bronz pouzdrem.sehnal sem ulozenku stator 35w.zkoušel jsem nastavit předstih s 25w rotorem a nemůžu to tam zaboha dostat.cívky mám upravené že se statorem de točit v celku dost velkem rozsahu.nemá ten rotor 35w jinak zářez na količek?nebo ta klika blbě ten kolíček.díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2015 16:59
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Já mám to samy akorát mi přijde že ten pertinax je nový.to zapalování je 100% nový.
Datum: 08. dubna 2015 16:59
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 jina vačka? Obroušený pertinax kladívka? Já měl to druhý a pak jsem ty packy musel otočit, abych vůbec nastavil předstih
Datum: 08. dubna 2015 8:21
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Tomu rozumim,akorát mi to nepomáhá v tom předstihu.  už je nastavenej akorát mám ty packy co drží stator uplně debilně obrácený.no nevypadá to zrovna nejlíp ale funguje to.
Datum: 07. dubna 2015 21:19
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 polarita je jedno (jestli sever, nebo jih) ale záleží na sfázování polohy zapalovacího pólu s maximální amplitudou indukované energie. Proto jsou dva druhy (značí se na rotoru začátečním čílslem 05, nebo 20), když existují dvě pozice zapalovacího pólu. Kdo rozumí je mu jasné, kdo si myslí že píšu marťansky, tak ať to vzdá, zbytečně unavuje svou mysl
Datum: 07. dubna 2015 12:03
Jméno: klikař
IP: uživatel17991
 zkus jinou vačku a smiř se s tim že předstih budeš doladovat odtrhem. nemám předepsanej odtrh ani na jednom zapalování a běhá to normálně.
Datum: 07. dubna 2015 6:54
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_bronz_nahore_cep14_1.html,tohle je ta klika.nemá s ní někdo zkušenost?
Datum: 06. dubna 2015 23:36
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Dneska sem tam dal rotor 30w a stejný problém.takže ty kliky jsou nějaký divný.teď si nevybavim značku.nevim jestli to neni třeba jenom muj kus.pertinax mam dobrej když jsem psal že mam uloženku a na 20 w rotor jsem to jenom zkoušel,tak mě ušetři těch poznámek klikař.potřebuju poradit.
Datum: 06. dubna 2015 23:25
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
 esli vono to s tim třeba nemá souvislost..... stejně jako ušoupanej pertinax... dokud nebudou díly k sobě pasovat a nebudou v pořádku, klidně se vsadim že to nebude dlouhodobě pracovat uspokojivě.
Datum: 06. dubna 2015 22:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 klikar: achjo... nikdo přece netvrdí, že ty rotory jsou stejný,,, ale poloha kolíčku na klice, poloha drážek rotoru vůči sobě a vačka jsou přece stejný (jinak by ty zápalka nemohly bejt záměnný!)... a jeho akutní problém je ten, že NEMŮŽE nastavit předstih v tom rozsahu, jaký umožňuje pootáčení statoru! a na to typ rotoru nemá vliv... to že to potom špatně nebo vůbec nepojede kvůli kombinaci 30W stator a 20W rotor je věc jiná
Datum: 06. dubna 2015 21:49
 ano vačky jsou stejný. fígl je v tom že rotor pro 30 W je jinej než pro 20W, což víme. ale nevíme proč se vždy najde nějakej chytrej kterej to sice ví, nicméně to tvrdošíjně ignoruje. dej si ke statoru správnej rotor a je po problému. oni ti komunistický inženýři nebyli zase takový debilové jak si myslíte a moc dobře věděli proč to udělali takhle a tím dost prodražili výrobu.
Datum: 06. dubna 2015 19:16
Jméno: vitafiser
IP: uživatel17988
 Vačky by měly bejt stejný ne?to mě napadlo až jako poslední možnost,ale na ni stejně dojde.akorát se mi asi uplně rozhodí odtrh v hú protože pochybuju že se trefim s tou vackou(rotorem)
Datum: 06. dubna 2015 15:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no tak vycházej z toho, že rotor na to nemá vliv... takže buď nesprávná vačka, nebo špatně umístěnej kolíček na čepu klikovky... když to bude kolíčkem, tak ho vyndej a pootoč rotor tak jak potřebuješ (nejlíp podle jiný kliky)
Datum: 06. dubna 2015 12:38
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 No to je podle mě kravina,ale me zajímá ten rotor,tak se mi tu nehádejte.
Datum: 06. dubna 2015 12:01
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Fk: ty tvrdíš že se indukční cívky u 20W a 30W zapojejí ukostřuje jinak? Co já jsem viděl tak byla vždycky až na vyjímky ukostřená 15 a 1 šla na zapalovací cívku, jak u 20W tak u 30W zapojení. Klidně mě můžeš vysvětlit jakej je vtom rozdíl, protože by mě to fakt zajímalo..
Datum: 06. dubna 2015 11:40
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Mám tam vačku na kterou normálně 20w zapalováni jezdilo.tak snad bude origo.nemám prostě rozsah na nastavení když už se to blíží tak mi to utne tipec.a navíc už ani stator neutáhnu.zkusim ten rotor každopádně ale moc tomu nevěřim.když si pohnu vačkou tak se mi rozhodí HÚ ne?
Datum: 06. dubna 2015 10:44
 fk: jsi zlý!!!!! pravda se neříká!!!!  ))
Datum: 06. dubna 2015 8:29
Jméno: fk
IP: uživatel13006
 To Kenny: "Nevím teda co chceš jinak zapojovat na indukční cívce? Ta je přeci zapojená pořád stejně". Asi budeš překvapenej, není. \r\nViděl si vůbec někdy ORIGINÁLNÍ zapojení 20W a 30W ??? \r\n
Vysvětli /klidně se rozepiš, a můžeš podrobně/ proč je u 20W a 30W odlyšné ukostření indukční cívky (viz schéma zapojení J20 a J23) ! \r\nPokud se nad tím zamyslíš, tak možná pochopíš, na co jsem se tě ptal v předchozím příspěvku (polarita, navinutí) ! \r\n\r\n"protože indukčka není nabitá na maximum". Cože ??? Od kdy se u fekla indučka nabíjí ? Nepleteš si to s bateriovým zapalováním ? \r\n\r\n"polarita magnetů nemá na to žádný vliv, tzn. je jedno jestli jsou severním nebo jižním pólem po obvodu rotoru ". \r\nTo jako po celým obvodu ??? To snad ne. \r\n\r\n
Datum: 06. dubna 2015 0:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasně... rozmístění pólů na statoru musí korespondovat s použitým rotorem, ale z dotazu jsem pochopil, že kladívko neotvírá někde kolem HU, resp. otvírá v momentě, kdy základní rozsah pootáčení statoru nestačí... a na to nemá rotor vliv, resp. nastavit na správný hodnoty to musí jít u obou... pokud se ale použije vačka např. z kejvy, která má úhel rozepnutí kladívka posunutý, tak právě nejde předstih nastavit (resp. dal by se vyndat kolíček na klice a pootočit rotor na čepu dle potřeby)
Datum: 05. dubna 2015 21:45
 Nevím teda co chceš jinak zapojovat na indukční cívce? Ta je přeci zapojená pořád stejně... Jinak jsou zapojený světelný cívky (u 20W je každá světelná cívka zvlášť a u 30w jsou světelné cívky spojené, aby se sečetlo jejich napětí a mohly dát 30w do světel) a zapalovací cívka musí být při 30w a použití 30W rotoru vlevo nahoře. Když zapojíš správně stator, ale necháš 20W rotor, tak při indukci nedosáhneš ve správný moment maximálního indukčního napětí (kvůli jinému rozmístění magnetů a jinak nasazené vačce) a tím pádem je i slabá jiskra, protože indukčka není nabitá na maximum, proto to pak blbe jede. Jinak polarita magnetů nemá na to žádný vliv, tzn. je jedno jestli jsou severním nebo jižním pólem po obvodu rotoru
Datum: 05. dubna 2015 16:53
Jméno: fk
IP: uživatel13006
 To Konny:
"polarita magnetů bude asi stejná ". Tak proč jsou jinak zapojené vývody indukční cívky ?
"proto se při změně z 20W na 30W mění rotor a musí se přeskládat cívky". Nejsou cívky (zapalovací póly) jiné, třeba jinak navinuté ?
Datum: 05. dubna 2015 15:16
 to lk a fk: blbě jsem to napsal, polarita magnetů bude asi stejná (myslím si, že opačná polarita by v tomto nehrála roli, když má celá soustava střídavé napětí), ale myslel jsem to tak, že poloha magnetů je trochu jinak než u 20W rotoru. Co se týká toho jiného umístění zubu pro vačku nebo jiné drážky na kolík na klikovce, tak tomu tak je, proto se při změně z 20W na 30W mění rotor a musí se přeskládat cívky na statoru, jinak by ti to nefungovalo. Vím to z vlastní zkušenosti, protože jsem si pincka přestavěl z 20W na 30W zápalko. Když jsem dal cívky na stator jak mají být u 30W zapalování, ale nechal jsem 20w rotor, tak mi pincek nejel (prskal, vynechával, prostě hrůza). Po nasazení 30W rotoru vše funguje, tak jak má, takže buď se musí dát komplet 30W zápalko i s rotorem nebo nechat 20W rotor, ale na statoru musí zůstat zapalovací cívka na původním místě, tzn. dole...
Datum: 05. dubna 2015 14:37
Jméno: fk
IP: uživatel13006
 To Konny: Píšeš "jiné postavení magnetů a je i jiný zářez ". První část, jiné postavení znamená, že mají otočenou polaritu ???
Datum: 05. dubna 2015 9:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 rozdílná poloha magnetů rotoru je jasná, ale pochybuju, že má každej rotor jinak umístěnej zub pro vačku vůči drážce kolíčku na čepu klikovky... resp ani nemůže, když jsou obě verze záměnný a stator je u obou verzí +- ve stejné poloze... chyba bude někde jinde... dost možná tam nemáš vačku z pio...
Datum: 05. dubna 2015 8:59
 20W a 30W rotor je každý jiný (mají jiné postavení magnetů a je i jiný zářez teď nevím buď na vačku nebo na kolík na klice). Pokud chceš mít 30W zapalování s 20W rotorem, tak musíš mít zapalovací cívku pořád na stejném místě jako je tomu u 20W zapalování, tzn. dole. U 30W rotoru musí být zapalovací cívka vlevo nahoře
Datum: 04. dubna 2015 23:32
Jméno: vitafiser
IP: uživatel17984
 Samozřejmě je to 20 a 30 w
Datum: 04. dubna 2015 20:28
 čau draci, potřebuji na 487 novou zadní gumu, máte tu někdo Mitasku H07 90/90? jde mi o to, jestli to je moc velkej průser když je to o 14mm širší než 3"... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2015 17:08
 Čus draci, nevíte někdo jak se dá z babetty 210 sundrat sklo z rámečku na světlo abych ho nepoškodil? Ono to tak je original přilepený nějakym tvrdym lepidlem. Odepisujte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 9:41
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 ale jde............do trouby,postupně ohřívat na 120 a pak rukavice a je venku,3 X se mě to povedlo......
Datum: 05. dubna 2015 9:41
 no tak to myslím opravdu nejde.
Datum: 04. dubna 2015 20:33
 Zdar draci, potřebuju poradit s mustangem. Zajíždím 7. výbrus jehla na spodním zařezu trisky origo, ve víku airboxu 1 díra, hladina v pohodě. Dneska jsem si všiml že mám povolenou objímku sací gumy na hrdle karbecu tak jsem jí dotahl. když jedu a dam víc plynu tak se začne dusit, volnoběh OK. Než jsem to dotahl motor nešel víc vytočit a furt tak jako prskal, volnoběh ulitej. Kde je chyba ? Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 21:23
 Díky, asi počkám až to zajedu a pak se do toho pusím
Datum: 06. dubna 2015 21:23
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Ne nutně. Když dáš víc plynu (3/4 až plnej nevím přesně), tak na to stejně poloha jehly nemá vliv, protože v tu chvíli to ovlivňuje velikost HT. A na volnoběh taky jehla nemá žádný vliv. Takže bych zkusil pustit trochu víc vzduchu do airboxu (přidat dírku 8 mm se mi osvědčilo nejvíce) a/nebo si pohrát s hladinou v plovákovce. To se špatně radí, věšteckou kouli tu nikdo nemá a stroj nevidíme. Vyladit to správně je docela umění a sežere to hodně času. Tak hodně štěstí.
Datum: 06. dubna 2015 15:47
 Bohatý to je určitě ale to muže být taky třeba tím že mám jehlu na spodním zařezu že ?
Datum: 05. dubna 2015 10:09
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Vypadá to, že to máš moc bohatý.
Datum: 04. dubna 2015 19:37
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Zkus vyměnít svíčku a vyčisti si karburátor
Datum: 04. dubna 2015 17:48
Jméno: filip
IP: uživatel17978
 Mozem pouzit hlavu s cz 250/455 na jawu 250/559 ? Jaky to bude mit ucinek prida se vykon nebo ubere ? Nerosipe sa mi motor ? Iba se ptam ze zvjedavosti  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2015 10:41
 Nauč se prosímtě prvně pravopis jazyka Českého než se začneš srát do motorek
Datum: 01. června 2015 10:41
Jméno: pepa
IP: uživatel17983
 Vubec ti tam nepude nasadit svorniky jsou jinak asi i ulozeni na valci ..
Datum: 04. dubna 2015 15:51
 Zdravím,
Renovuji Jawu 50/21 a nyní jsou na řadě kola a mám dotaz, v jakém stavu vyjela kola z fabriky.
Ráfky jsou chromové, to je jasné, ale jakou povrchovou úpravu měly dráty ? + středy kol byly leštěné nebo v barvě jako když se opískují ?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 10:56
Jméno: Rypicong
IP: uživatel17557
 jo, ráfky určitě vezmu ty kvalitnější, už jenom kvůli drážkám uvnitř, které u těch méně kvalitních nejsou - pak se guma může protočit a utrhnout ventilek...
středy se balotinujou - pak ten hliník vypadá jako nový
Zase až moc nablejskanej fichtl se mi nelíbí, takový nikdy asi nebyl...
Datum: 07. dubna 2015 10:56
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Jedna věc je jaké to bylo z fabriky a druhá jaká bude životnost. Za mě: pokud dáš chrom špice, tak časem začne praskat tam kde se kříží s ostatními špicemi. zinek je jednodušší, akorát se musí čistit. Středy bych doporučoval vyleštit, bude to vypadat fajně, taky to tak mám, pískovat to je trochu divný. A bacha na ty ráfky, pokud budou mít hranu tak radši nebrat, raději bych volil s kulatou hranou, s hranatými mám špatnou zkušenost a není zde zrovna kvalitní zpracování (turecko).
Datum: 05. dubna 2015 22:49
Jméno: Martin
IP: uživatel17981
 Zdar, mam po menší renovaci motoru (opotřebené za nové) a po nastartování a zahřáti motoru mě de výkon znatelně dolů, musim to pořát držet na važších otáčkách a z dvojky na trojku jenom když je motor vytočenej na vyžší otáčky. Napadá mě udělat znovu předstih a nebo zbrousit hlavu s válcem (možná se po zahřátí zmenší komprese -netěsnost- ) popřípadě novej výbrus. Děkuji za radu. Martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 22:12
Jméno: Martin
IP: uživatel17981
 Nová spojka, nové pístní kroužky (jeden byl našťíplí) nový plovák, a výbrus. Problém jsem již vyřešil, bylo to moc bohatý a pozdní jiskra.
Datum: 06. dubna 2015 22:12
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Otázka zní co je menší renovace. Nový píst?(bez výbrusu?) Nový válec? Je potřeba bližší specifikace, pak se dá radit
Datum: 06. dubna 2015 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel17982
 Je to bohatý,možná přidej na předstihu,ale každopádně je to bohatý.....
Datum: 03. dubna 2015 23:37
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj mám dotaz ohledně fichtla Motor po Go klika zapalko kladívka svíčka stará PAL ale chodí Válec originál výbrus dvoukroužek horší kroužky ale nic hrozního Hlava 05 snížená Táhne krásně  to vše ale když jedu a třeba pustim plyn u zařazení 3 nebo 2 a nechám ho jakoby jen tak blafat když si třeba přibrzduju motorem tak jakoby jak to popsat zaprská nebo jakoby chvilinku má nepravidelnej chod opravdu chvilinku dělá to jak z přidám plny tak jakoby zaprská zadusí malinko ale hned se to rozjede je to chvilinka ale mustang mně to nedělá ví někdo co by to mohlo bejt díky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 23:39
Jméno: standa
IP: uživatel17982
 Je to ulitý,seřiď karburátor do výchozího nastavení viz příručka
Datum: 03. dubna 2015 23:39
Jméno: jawa210
IP: uživatel12231
 ješte dělá to jen když přidám jinak hezky blafe ale jak přidám plyn z jakoby volnoběhu tak se jakoby zaprská zadusí  dík za odpovědi
Datum: 03. dubna 2015 22:06
 zdar, hele nevite nekdo cim to je kdyz mi fekal na volnobeh de ale pri velkejch otackach chcipne? zkousel sem vyfuk svicku i karbec ale porad nic.. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 16:32
Jméno: pavel 2938
IP: uživatel16842
 ja bych to viděl na vadný kondenzátor
Datum: 05. dubna 2015 16:32
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Jakou má barvu svíčka?Ještě zkontroluj jehlu.
Datum: 03. dubna 2015 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel17980
 A klika ti jinak nelítá v karterech zleva doprava? Pak bych se zaměřil na dotékání benzinu a ucpanej karbec ... možná svíčka nebo někde probijí izolace ... ale pokud tam teče benzín a jiskra je plná pravidelná tak je to klasicky ucpaná hlavní tryska... v předstihu bych to asi neviděl,u klasickýho pio nedáš ani 2,5mm (sotva něco přes 2mm při odtrhu okolo 0,4mm)
...
Datum: 03. dubna 2015 15:58
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Jde ti tam buď málo benzínu (ucpaná tryska, nízká hladina) nebo málo vzduchu (ucpaný vzduchový filtr, málo vzduchu do airboxu) nebo v extrému špatný odtrh na kladívku.
Datum: 03. dubna 2015 14:43
Jméno: pepa
IP: uživatel17977
 Velkej predstih?
Datum: 03. dubna 2015 0:07
Jméno: filip
IP: uživatel17975
 Zdar , jak je mozny ze vyndal sem 5 lamel a vejdou sa tam 4 ? Proste tu 5 ani napad tam dat ... Jawa 250/559 ... Lamale maju vnutorne ozubeni .. Je mozny ze to pojede i ze 4 ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 10:23
Jméno: filip
IP: uživatel17978
 Doteho kosa sa mi 4 plech a 5 lamela nezmesti
Datum: 03. dubna 2015 10:23
Jméno: pepa
IP: uživatel17977
 Praxe me naucila ze nepojede ...teda jen po rovine v kopci ti zacne klouAt spojka ..maj by 4 kovovy a 5 s korkem...doufam zes to nepomichal s kyvackou..ma jine misky a pruziny..apropi co ti nejde dat dohromady? Kdyz das 5 jsou pruziny zavitama na sobe ci proc to nejdw?
Datum: 03. dubna 2015 0:03
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 ahoj chci se zeptat když skládám spojku s ferodovímy lamelamy tak mám lamely nejdřív potřít olejem než je složím nebo ne? ještě s těmito mamelamy nemám skušenoti
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2015 13:25
 Ano, ferodo lamely před složením potři převodovým olejem popř. když bude potřeba, tak pilníkem trochu zvětši tu vnitřní díru v lamelách  . PS: a trochu zapracuj na té češtině...
Datum: 02. dubna 2015 13:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ano, potřít olejem, nebo ideálně namočit třeba na hodinku.
Datum: 02. dubna 2015 7:43
 Čus dracu, neví někdo jestli se dá někde sehnat žárovka na Pionýra 6V 15/15W ? tyhle nový maj moc silný vlákno a sotva to svítí, dá se někde sehnat taková jako byla dřív? Odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 12:06
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 No s tím nabuzením to nebude až tak košer, už se nějakej měsíc snažím s panem urbánkem domluvit na nabuzení u něj doma ve Velimi a po telefonu mě odbyl, na sms a mail nereguje. Na buzení na burze mu kašlu, viděl jsem jak se mu ten benzinovej agregát dusil, takže bych tipoval tak nejvýše 80% úspěch, proto chci u něj doma. Mám za to že při buzení mu doma žárovky v kuchyni nepohasnou  . Jo jenže pro jednoho socialismus a pro platící kapitalismus co?
Datum: 07. dubna 2015 12:06
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Občas se stane že koupíš paskvil že svítí obje vlákna najednou a proto se zdá že to nesvítí ale beru 15/15w a svítí my v pohodě
Datum: 03. dubna 2015 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel17980
 Muže to bejt klidně blbá žárovka. Stalo se mi,že jsem měl nový žárovky z naší mototechny a svítily slabě. Tak jsem zkusil koupit žárovku jinde a svítila gut (byla to 25W). Avšak se mi stal i opak... některý žárovky jsou prostě šitový,hlavně čína... malá rada,nekupuj nejlevnější  avšak možnost slabého rotoru je naprosto reálná a velmi častá ...
Datum: 03. dubna 2015 16:08
 Žárovky jsou v pohodě, ale ty máš KO elektriku. Natahej nový dráty a drátem ukostři i tu objímku žárovky a musí to svítit. Pokud by to i tak nesvítilo, tak máš slabý magneto, který se dá ale samozřejmě znovu nabudit
Datum: 03. dubna 2015 14:19
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Obávám se že to nebude sílou vlákna
Datum: 03. dubna 2015 11:53
Jméno: pepa
IP: uživatel16056
 Mas tam poradne udelanou kostru? Jinak nejlepsi je awhnat original borci ve vykupech davaj casto dili na masiny bokem tak vem prodat konzervy,.
Datum: 03. dubna 2015 10:21
|



|