Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čav pionieristy  dlho som tu nebol ale potrboval by som od vás jednu radu. Kúpil som si novú ojnicu CKR na ihlách a chcem sa opítat či horné ihlové ložisko možem zložiť bez vymedzenia či by nebolo lepšie ho nejako vymedzit aby sa zabránilo vychádzaniu ložiska z oka ojnice. A aké snu máte skúsenosti akú životnosť može mat v seriovom motore. Dík moc za všetky rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 16:43
 OK dakujem. už ju mám aj nalisovanú ešťe ju dat vyosiť
Datum: 21. května 2011 16:43
 Bez vymezování,bez problému tak jezdím už druhým rokem.
Datum: 21. května 2011 8:27
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdar Draci,tak napodruhé.Mám problém s mustangem. Faja kope ale jiskru to neháže,svíčky jsou v pohodě.Kladívka nehází jiskru.Svedl bych to na kondík,ale byl tam dán novej a popár jízdách to hůř startovalo a pak přestalo úplně.Může to být ten kondík nebo indučka? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 10:16
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 mel jsem uplně stejnej problem a pak sem zjistil že mě nepřerušuje kladívko máš to tam určitě blbě zapojený. doporučoval bych celé magneto rozdělat vyčistit a sešroubovat.
Datum: 21. května 2011 10:16
 maty: indučka jen tak neodejde?... měl sem funglovku a po měsící odešla
Datum: 21. května 2011 9:38
 izolace na kladivka jsou spinave ci spatne, dratky se nekde dotykaji, coz zpusobuje ze to jede jen obcas, nejiskri, kope jen malo. Takovyhle zavady se nejlepe hledaji  pak jeste skontroluj startovaci civku. Inducce ver ta jentak neodejde
Datum: 20. května 2011 22:17
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 Čapi chlau, jaké máte zkušenosti s bezkontaktem Vape. A máte někdo zkušenosti s Vape přímo na Čz 175/487 ? Je zapotřebí nějakých velkých úprav ? Jak s ním motorka šlape(ááno vím vím, že se nemuší štelovat x předstih, ale jen jednou), jde mi spíš o to aby to nebylo nějaké průserové, i když za ty prachy... Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 23:52
Datum: 20. května 2011 23:52
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 díky moc....takovéhle zprávy jedině potěší....jasné 12V pro mě je jasná volba než se patlat s 6V....
Datum: 20. května 2011 21:56
 VAPe je jedna z nejlepších investicí, kterou můžeš udělat, opravdu se to vyplatí, ale kup 12V. Montáž zvládne i průměrně zručnej kutil a podle ostatních jsou v případě potřeby zaměstnanci firmy VAPE hodně ochotní a zdílní.
Datum: 20. května 2011 21:14
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 zdarec draci,
koupil jsem pionýry, a nechce mě chytat, chvilku mu to trvá do otáček, ale pak jede jako das, už sem prošel všechno, a narazíl jsem na píst, je otočený naopak, muže to býti příčina toho co popisuji? a druhý dotaz, co s tím, ted obrátit píst, či ho ponechat hore nohama?
, méně znalí, prosím zdržte se komentáře
děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 22:25
 ... kdybych já koupil motorku, přišel na to že je obrácené píst, a celou dobu o tom vědél..okamźitě o tam dám správné s doměním že tam tak není správně...a nepsal dotaz na net.
Datum: 20. května 2011 22:25
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 šak stačí že tys pobrál rozum, a poradíls mna dobře
Datum: 20. května 2011 22:21
 kámo ty seś chytrej úplně jinde kde bys potřeboval
Datum: 20. května 2011 22:14
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 děkuju, proto se ptám, u odborníku, já si nehraju na pytlíka
Datum: 20. května 2011 21:58
 připadá mi že ty jsi méně znalý.okamžitě to otoč správně a nové kroužky protože ty staré budou mít ohlodané zámky.
Datum: 20. května 2011 21:52
Datum: 20. května 2011 21:44
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 no vida, konečně pomoc, je vidět, že to jde, ne jak dachl21, o toto mě právě šlo, poradit sa, ihned předělávám, dík
Datum: 20. května 2011 21:42
 Jako jestli chceš jet závod s pístem se šipkou nahoru, tak ti přeju pohotové reakce na spojce až se ti pístní kroužek kousne o kanál!!
Datum: 20. května 2011 21:40
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 protože jaksi už nemám čas, zitra jedu slavkov, a obracet neco na poslední chvílu je jaksi na p..., jen mě šlo o to, jestli to muže být tímto, obrátit to je hned, ale ted lesti to neudělá nejaku paseku
Datum: 20. května 2011 21:36
 když víš že je píst obráceně, tak proć ho automaticky nedáš správně???
Datum: 20. května 2011 20:35
Jméno: macek12356
IP: uživatel11676
 Čau hoši mám dotaz nevím kam se zapojuje do pionýra 21 klakson.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 20:46
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Do masky pod přední světlo
Datum: 21. května 2011 20:46
Jméno: macek12356
IP: uživatel11733
 nejde jeden do přepínaní u klíče
Datum: 21. května 2011 14:30
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 na dva zelene kable. jeden ide od klaksonu do prepinaca na riadidlach a druhy ide na prepinac na hlave svetlometu. podrobnejsie to pozres na scheme
Datum: 20. května 2011 22:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tam kam patří... a to zjistíš kde? no přeci ve schématu!
Datum: 20. května 2011 21:27
 Do zásuvky s elektrikou.
Datum: 20. května 2011 20:29
 Ahoj, měl bych dotaz ohledně těchto brašen http://www.fichtlkramek.cz/nahled/brasna_pio_modra2.html , http://www.fichtlkramek.cz/nahled/22.html , http://www.fichtlkramek.cz/nahled/23.html je to asi dobrá věc, ale nepoškodí se tím lak tam jak je pant sedla? Já nevím jestli třeba nemusím do té brašny dávat i lékárničku, abych jí měl po ruce. No a asi nejdůležitější dotaz, jestli tu brašnu někdo máte, kolik se toho do ní vejde? Díky za rady, jde mi o to, že 1500 není málo a je blobost to kupovat pokud tam nedostanu alespoň půllitr kofoly se svačinou, nebo třeba 10 rohlíků
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 19:56
 Ahoj hoši a děvčata mám problém s pionýrem jawa 21koupil sem si postarší ale pro mě novej motor jelikož starej už vysloužil a mám problém s timhle novim motorem jelikož nejde nakopnout už nevim co mám stim dělat svíčka je mokrá jiskra na svíčce je taky ale přesto to nechce chytnout ani na nášlap ani na roztlačení už vážně nevim čim by to mohlo být akorát jediná věc mě napadá že by to mohl být předstih ale nevim poraď tě pleas děkuju moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 23:11
 njn to je pravda
Datum: 20. května 2011 23:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 známá poučka praví, buď neni co zapálit, nebo neni čim  a to, že ti svíčka háže jiskru venku ještě neznamená, že ji bude házet i pod tlakem uvnitř válce..
Datum: 20. května 2011 21:29
 Zdar kluci jak je na babetě 210 spojka (dvojka) tak tam musim koupit nove čelisti ale nevim jake, mužete mi poradit ?
ma tam byt jedna startovaci a řadici nebo obě řadici prosim poraďte mi sem amater..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:38
Jméno: zbwub
IP: uživatel6546
 patří tam dvě
Datum: 23. května 2011 20:38
 Cau draci, shanim original bocni brasny na babettu 210. Nevite o obchudku nebo nevali se Vam nekde v koute. Pripadne nejakou nahradu, ktera by tam pasovala. Za sedlem mam original drateny kosik babetta a jeste shanim ty bocni brasny. Diky vsem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 10:28
Jméno: honza
IP: uživatel11727
 Ahoj, mám problém s mustangem. Klika má vůli do stran (vlevo/vpravo) asi 4mm, což by ani tak nevadilo, ale když se posune na jednu stranu, magneto se oddálí od cívek a mustang nesvítí (potřebuju udělat technickou). Kartery jsou dotažené, tak netuším, kde by ta vůle mohla vzniknout (dříve nebyla) .Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 12:04
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No a jestli ti pochodují do stran celá ložiska v domečcích karterů, tak si rovnou sežeň lepidlo na ložiska, nebo jiné kartery
Datum: 20. května 2011 12:04
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Podíval bych se na ložiska popřípadě dal nový, a jestli bude klika špatná na čepech tak by to bylo dobrý vylepit
Datum: 20. května 2011 11:48
Jméno: kreten
IP: uživatel5857
 A možná se i protočili na čepech...
Datum: 20. května 2011 11:11
Jméno: 111
IP: uživatel11728
 Ložiska na klice v haji.
Datum: 20. května 2011 10:22
Jméno: hron226
IP: uživatel11726
 Zdar chlani je možné aby se dostal plamen z válce do karburátoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 20:35
 chudá směs
Datum: 20. května 2011 20:35
 To se ti stane tak, že máš špatně nastavenej předstih a proto ti svíčka zapálí směs v okamžiku, kdy nejsou dovřený přefuky, nebo ti nedovíraj ventily. Zapálená směs se dostane do karburace a je to nato šup..
Datum: 20. května 2011 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel4122
 blbne zapalování,začal mi takle na podzim zlobit upravenej motor až to vyrazilo sání z karburátoru.....dělalo mi to poškozený halový čidlo a nebo tyristor v cdi jednotce....prostě to pálilo víckrát za sebou a v nevhodnou dobu a spálená směs šla spátky pod píst
Datum: 20. května 2011 20:07
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 mě to osobně dělalo u pincka když jsem se to snažil vytočit tak to vystřelilo.
Datum: 20. května 2011 13:08
 Jojo, taky už se mi to stalo, u třindy konkrétně...
Datum: 20. května 2011 7:44
 umí to, přes přefuky. Už se mi to povedlo i na autě, ale karbec potom nechtěl přestat hořet
Datum: 19. května 2011 23:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je
Datum: 19. května 2011 22:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 leda že bys ten válec podpálil
Datum: 19. května 2011 22:45
Jméno: zdeny
IP: uživatel11725
 Zdravím, mám problém že mi bezdrátový digitální tachometr z kola na fechtlu normálně ukazuje ale jak nahodim motor tak ukazuje hausnumera nesmysly Může být něčím rušen? Pokud ano tak co odrušit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2011 22:52
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Taky sem sousedum se skutrem rusil telku  chudaci ze me byli na nervy
Datum: 19. května 2011 22:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pochybuju že bude fungovat bezdrátovej tachometr i s odrušenou fajfkou, jsou na rušení dost náchylný... drátovej by fungovat měl..
Datum: 19. května 2011 22:47
 Ahaa,proto na mě sousedi volají policajty
Datum: 19. května 2011 22:29
 Máš neodrušenou fajku, dej odrušenou... Já sousedce zase ruším televizku...
Datum: 19. května 2011 22:24
 Sice ti neporadim,ale jen takovou zajimavost  driv jsme ''tunili'' babettu,dali sme si dozadu pod sedlo reprak se zesilovacem na baterky (zesik hraje celkem obstojne) krasne to hralo,ale jak se nakopla babetta tak mp3ka nereagovala..nesla prepinat,zesilit,zeslabit,vypnout  do ted jsem nevedel cim by to bylo
Datum: 19. května 2011 22:06
 Zkus dát odrušenou fajfku, mě zase neodrušená fajfka rozhodila přerušovač blinkrů, že blikaly naprosto nesmyslně, po výměně je vše ok
Datum: 19. května 2011 21:58
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
Posl.aktualizace: 20. května 2011 19:32
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 pěkné ..
Datum: 20. května 2011 19:32
Datum: 20. května 2011 17:03
Datum: 20. května 2011 16:04
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 náký fotky by nebyly ?? zajímá mě výslednej lak hlavně
Datum: 20. května 2011 15:52
 Já používam jedině tenhle, mam s nim dobrý zkušenosti...celkově s touhle firmou mam dobrý zkušenosti, beru od nich stěrkový a stříkací tmely, i plnič, a spokojenost..
Datum: 19. května 2011 22:26
 Před tejdnem se tíl stříkal, parádní, nepotejká a dá se na to šplíchnout cokoliv.
Datum: 19. května 2011 22:25
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 pohoda  dík za odpovědi
Datum: 19. května 2011 22:24
 Nic to neudělá, můžeš na to dát defakto co chceš...je to akrylátová báze, ale já na to taky plácam všechno možný, od syntetiky, přes dvousložkovej akryl až po polyuretanový a epoxidový barvy, a nikdy se to nezvedlo...
Datum: 19. května 2011 22:09
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 tak to je pak vpohodě .. a neudělá to nějakou neplechu když naněj hodím obyč syntetiku ?? přece jen jeto akryl
Datum: 19. května 2011 22:01
 Já to dávam rovnou na holej plech, ono to nemá až zase tak jiný vlastnosti než základovka...
Datum: 19. května 2011 21:59
 Ahoj draci. Po 8-mi měsících jsem nastartoval pincka, ale jako by mu hráblo. Asi 6. října jsem ho zaparkoval a motor byl v pořádku. Poté byl sesazen z rámu a nandán do nového bez jakýchkoliv úprav. Nyní jsem ho nastartoval, ale začal blbnout. Jde nastartovat, jak kdy - když máte štěstí. Když ho nastartuju, tak na volnoběh šlape, ale jakmile ho chci vytočit tak buď chcípne, nebo spíše nejde vytočit. Je to těžké popsat. Zkrátka, když přidám plyn (ne zajízdy, normálně na stojanu) tak vynechává a má někdy snahu zdechnout, ale na volnoběh jde a i se z těch otáček sám vrátí na něj většinou. Mám podezření na indukční cívku, kondenzátor nebo předstih. Svíčky jsou mokré. Trysky v karburátoru čisté. Benzin přitéká. Elektriku jsem 2x natahoval. No a zajízdy, když se mi to podařilo udřžet v otáčkách, tak vynechává - nekucká, vynechává, ale víc jak jedničku a do půl plynu to vytočit nešlo. Co myslíte ? Je to ten předstih ? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 19:35
Jméno: Bobacz
IP: uživatel7060
 postul: Díky za pomoc, to zvládnu. Jinak indučkou to není a nyní když to na volnoběh chytlo, tak se to jednoduše dá popsat tak, že to drží volnoběh, ale nejde do otáček. Měnil jsem i cívku, předstih odtrh nastavoval, ještě karbec pročistím zítra, jinak nevím.
Datum: 21. května 2011 19:35
 opět ti nabídnu pomoc.bydlím v kobeřicích
Datum: 20. května 2011 21:21
Jméno: Bobacz
IP: uživatel7060
 Díky zkusím .)
Datum: 20. května 2011 20:53
Jméno: ondrakadlec941
IP: uživatel11730
 čau,hele koukni se na tu indučku tohlemi to dělalo u 555,nebo karbec..
Datum: 20. května 2011 15:43
 bobacz: přesně tohle mi dělala indučka a to byla cca měsíc jetá, v mototechně mi řek že je to moje chyba že ji nevymnění, tak jsem tam šoupnul ze škodovky a jezdí to super
Datum: 20. května 2011 15:17
Jméno: Bobacz
IP: uživatel7060
 Kolem 18:00 to tu bude  teda jestli to nastartuju
Datum: 20. května 2011 13:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo natoč a dej sem odkaz
Datum: 19. května 2011 21:34
Jméno: bobacz
IP: uživatel7060
 kdepak byl v teple garazi. Airbox i s filtrem je dnes novy a mel jsem ho dole,ale lepsi to nebylo. Ono jak to nastartuje, tak to napodruhe chytne hned, ale jakmile pockas tak 5 min tak nic. Ani roztlacit a je jedno jestli tu svicku vyndas nebo ne. Musi byt stesti aby to chytlo. Kdyztak natocim video, ale myslim ze je to bezny problem, akorat to si poslechnout.
Datum: 19. května 2011 21:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsi to měl někde ve vlhku nebo na vzduchu ve stodole tak se mohlo klidně stát že okorodovali kladívka a ted při vyšších otáčkách nepřeváděj tzn. rozebrat kladívka a přejet je pilníčkem
Datum: 19. května 2011 21:01
 Jawa 05 dej si plís novej nick, jinak by to mohl fakt dělat zaneřáděnej airbox, nebo zanesenej vejfuk
Datum: 19. května 2011 20:56
Jméno: jawa 05
IP: uživatel11315
 zkus vyčistit vzduchovej filtr.... možná to pomůže..
Datum: 19. května 2011 20:52
Jméno: bobacz
IP: uživatel7060
 ty jsem dnes kontroloval a profukoval a nic...
Datum: 19. května 2011 20:49
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Stalo se mi něco podobnýho a mohly za to trisky.
Datum: 19. května 2011 20:10
Jméno: pavel
IP: uživatel987
 Zdar draci , jen se ptám , mám možnost koupit motor na pincka s dobou úpravou na závody válec má vrtání 42 mm , nevíte jestli seženu někde ještě takovej píst??? kolik to asi má ccm ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 18:01
Jméno: stambi
IP: uživatel10642
 valec je do kuzele a to vrtani 42 je na hovno bude se to strasne prehrivat protoze stena vlozki je moc slaba a pist nesezenes budes muset nechat udelat a pist s babeti je nizsi
Datum: 20. května 2011 18:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ((3.14159*4.2*4.2)/4)*4.4=60.1ccm zhruba
Datum: 20. května 2011 11:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *válce*
Datum: 20. května 2011 11:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 objem kužele jo??? jsem nevěděl že válce jsou do kužele   jinak je to 60ccm
Datum: 19. května 2011 21:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jestli s tím chceš jezdit závody, tak an většině je to proti pravidlům. Kolik je to ccm si lehko spočítáš. Zdvih je 44m a vzorec si najdeš... (objem kužele)
Datum: 19. května 2011 20:12
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 musíš vzít píst od babety
Datum: 19. května 2011 20:12
 vrtání 42 mm? tak to už je něco, kubatůrá je 65 a píst neseženeš, jedině nechat vyrobit na zakázku, a nebo od nějakýho šikovnýho soustružníka
Datum: 19. května 2011 19:44
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Zdar draci,dělal jsem GO motoru a dneska zajížděl,ale máto zase to ALE. Námíchal jsem benzín 1:30 a vždy když jsem musel startovat tak jsem musel vyčistit svíčku,po pár projížďkách to čím dál hůř chytalo a nakonec přestala házet jisku úplně. Faja kope,ale mezi kladívkama jiskra není,ze začátku byla dobrá.Kondík mám novej,ale kámoš co učí mechanika říkal že moc nevydrží. Čím to může být.Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 21:21
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 děláte ze mě blbce?'
Datum: 20. května 2011 21:21
Jméno: honza
IP: uživatel11727
 ..skus vymenit svicku
Datum: 20. května 2011 9:22
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 To vše mám a to mi nepomůže když neháže jiskru.
Datum: 19. května 2011 20:32
 Moc bohatá směs, seřídit to tak aby svíčka měla cihlovou barvu.
Datum: 19. května 2011 20:18
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 zdravim fichtl mi nejak blbne kdyz jedu tak ten plyn zabíra jenom tak do poloviny potom už to nechce vic vytočit ani na neutral proste tak do poloviny a vic ne newite co stím ?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2011 21:29
Jméno: fnyoid
IP: uživatel6546
 podivej se na šoupatko jesli není nijak poškozené....vule v bovdenu a tak..
Datum: 19. května 2011 21:29
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 ja tam nemam filtr byl polamany mam tam sillonku ale doted jezdil dobře skusim ještě ty trysky a když tak předstih skusim poměřit ale jinak dik za odpověd
Datum: 19. května 2011 19:49
Jméno: mekrt
IP: uživatel11373
 zdarec draku skus vycistit filtr na sání.Občas to dělá když je ucpanyý nebo přicpaná tryska
Datum: 19. května 2011 19:40
Jméno: jarisss
IP: uživatel11265
 Zdravim, dneska jsem dal dohromady motor z jawy 125 C a zezáčátku to samozrejmě nechtělo chytit, tak mě kámoš roztlačoval a když jsem tam mněl neutrál, tak mi po určitejch intervalech dělalo to, že se zatočil motor pak to přestalo a znova a v převodovce pořád něco rachtalo, poté co chytnul motor a mněl jsem tam za 1, bylo to ještě docela dobré, ale když jsem tam dal dvojku, začlo něco rachtat v převodovce a skoro to nejelo a trojka tam ani dát nešla. U tý motorky mi praskly 2 péra, tak jsem koupil motor a dal jsem převodovku z toho starého do původního. Prosim poraďte mi, čim by to mohlo bejt, ale asi stejně budu muset půlit znova motor. Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 12:06
Jméno: bublin
IP: uživatel5451
 Zdarek, no tak to jsi tu prevodovku nejspise slozil spatne, podle toho co pises ti nic jinyho nez rozpulit motor nezbyva.
Datum: 20. května 2011 12:06
Jméno: bohuš
IP: uživatel3383
 cus potřeboval bych poradit jak udělat aby brzdové světlo svítilo výrazneji,ted mi svítí ale strašně málo,měl jsem stim problémy na stk.dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 18:28
 tenhle problém jsem měl, když jsem dával brzdove svetlo na mustanga... že to svítilo málo... zkus oddělit ty 2žárovky od sebe nejakou vložkou nebo tak neco.. mě to pomohlo.. a ještě jsem okolí žárovky pro brzdové svetlo oblepil zrcadlovou páskou (kdo má zkušenesti ví o co se jedná)...
Datum: 20. května 2011 18:28
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Napiš nám zde to sladké tajemství jestli se jedná o motocykl s bateriovým napájením, či s magnettem (jako pionýr). Ono totiž u bateriového je to jednoduché, prostě dáš silnější žárovku s ohledem aby ti teplem žárovky netavilo krycí sklo, ale u magnetta jsi v řiti, páč magnetto ti dá jen určitý výkon, který když přidáš další spotřebič, přetížíš a napětí pokledne pro všechny spotřebiče, tudíž i jas žárovek. O to horší že při brzdění nezřídka otáčky motoru běží na volnoběh či velmi nízké otáčky aby se uživily spotřebiče stálé, natož brzdové světlo k tomu  . Snad jsem to napsal pochopitelně....
Datum: 20. května 2011 8:55
 Stejne je to u NSRka 91. rok co mam ja.urcite dej vetsi wattaz nez mas ted
Datum: 19. května 2011 22:32
Jméno: bohuš
IP: uživatel3383
 ano je tam jedna dvouvláknová žárovka,ktérá zároven osvetluje i značku
Datum: 19. května 2011 20:05
 Jestli je to 12V tak by tam mohla bejt žárovka cca 21W...5W je leda tak jako koncové světlo, ale né brzdovka...nebo je tam dvouvláknová žárovka 21W/5W
Datum: 19. května 2011 19:33
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Předpokládám, že tam máš kousek pod tím druhou žárovku, na osvětlení značky? Hele tak zkus dát slabší, třeba 2W na osvětlení značky a tam dej na brzdu silnější.. Uvidíš co to udělá, zkus to někde potom večer. Jestli todle nepomůže, tak nevím..
Datum: 19. května 2011 18:37
Jméno: bohuš
IP: uživatel3383
 na DERBI SENDA, mám tam 5ti wattovou
Datum: 19. května 2011 18:19
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Zkus dát silnější žárovku.. Na čem to máš?
Datum: 19. května 2011 17:50
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Taky vám nejde se přihlásit, respektive že se přihlásíte a při zmáčknutí "reagovat" nebo "přidat dotaz" enbo "odeslat" se odhlásíte a nejsou vám počítat příklady na první pokus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2011 21:46
 No jóóó, už jsem se bál, že se takovej myslitel, kterej si neumí spočítat ani útratu za 3 rohlíky v krámě, neozve.
Datum: 19. května 2011 21:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 19. května 2011 20:36
 Už je to OK.
Datum: 19. května 2011 17:51
|



|