slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  802  803  804  805  806  807  808  809  810  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Zdar mám takovej problém na mojí dvacítce mi tachometr ukazuje rychlost celkem dobře ale problém je v počítání kilometrů, stovky metru to počítá blbě od 100 až po 600m to počítá dobře ale pak tam zkočí 700m a ta se tam drží strašně dlouho ujedu tak 300m než se přetočí a pak to zase jde než to dojde po 700m.co stím? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
rozebrat, vyčistit, vyměnit prasklé kolečko u šneka náhonu počítadla
 
 
Datum: 22. května 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: hruska05      E-mail:      IP: uživatel6325    
Caute draci. No dnes som spojazdnil pioniera. Neisiel nastartovat tak som nastavil predstih a odtrh. Stale neisiel nastartovat tak som vymenil pohyblive aj stojate odtrhove ramienko a kondenzator. Pionier naskocil na prvy krat a potom dokonca aj na ruku. No problem je ten ze ked mu pridam tak ho vo vyssich otackach dusi. Ihlu som dal na prvy zarez zo spodu. Zlepsilo sa to ale ked idem stale ho dusi a hlavne vo vyssich otackach straca na vykone. Pls poradte kde by mohla byt chyba &#61514; odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skontroluj hladinu v plavákovej komore trysky prepucuj aj všetky kanáliky a vzdušníky ked to nezabere tak ti to bude volakde prisávat vzduch tesnenia guferá.
 
 
Datum: 22. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel11738    
cus hoši mam takovy problem a nevim si rady mam jawu 350 hranata typ kdys vysroubuji svicky a striknu tam trocha bena dam je zpet tak to uz zacina chytat pri nakopavani a pak nic proste mam uplne komplet cely karbec vycisten ale svicky jsou suche i pri roztlaceni nevite jestli je to symerigama nebo krouzkama nebo vuli krouzku v pistu nema asi podtlak kdys nebere palivo dekuji predem za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Petr666      IP: uživatel11737    
zdravim, mam takovyhle problem, pred GO motoru vse fungovalo jak melo( menil jsem loziska, gufera a pouzdra), ale po slozeni mi nechce fichtl drzet volnobeh, zkousel jsem vsechno cistit, stelovat predstih, hral jsem si i se vzduchovym filtrem, ale jak pustim plyn, okamzite chcipne. jsem z toho uz na prasky:/ predtim to bezelo nadherne, chytalo zastudena i za tepla a volonobeh drzel porad stejne, sel krasne stelovat tim sroubkem.ale ted presny opak..benzin pouzivam porad stejny, i pomer redeni s olejem (STIHL), jiskra je krasna, spise do modra, pravidelna. svicku mam tusim nejakou BRISK, ale zkousel jsem jich vice ale porad stejne. dekuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Jak já rád říkám, jestli máš starej karbec, můžeš mít vůli na šoupátku a pak ti volnoběh nedrží. Je s tím práce, protože je všecko v pohodě nastavený a ono to furt blbne. Koukni na šoupátko
 
 
Datum: 23. května 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě musis zabehnout motor, tak 100 kolimetru minimalne nez si sedne,., pak to bude OK
 
 
Datum: 22. května 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs.
 
 
Datum: 22. května 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Petr666      IP: uživatel11737    
jeste jsem si vzpomnel ze kdyz naklonim motorku na pravou stranu,tak to melo aspon malou snahu drzet volnobeh..
 
 
Datum: 22. května 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Petr666      IP: uživatel11737    
vsechny svicky mam sestelovane na 0,4. s tim plynovym lankem jsem to zkousel ale i kdyz ten stelovaci sroub vysroubuju na max. stejne to nepomuze. porad to ani nema snahu drzet volnobeh, jak pustim plyn okamzite schipne.co bych jeste dodal, spatne startuje, a v nizkych otackach se dusi, kdyz ho drzim v otackach tak celkem jede. vyfuk jsem cistil. je mi to zahadou, predtim slapal jak hodinky..
 
 
Datum: 22. května 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nemas třeba moc chudou směs?Já nevím,zkus ještě seštelovat vzdálenost elektrod na svíčce(0,4) a nebo (což by teoreticky fungovat mělo)zkus trochu víc vymezit vůli plynového lanka tim se vytáhne šoupě a mělo by to držet otáčky.
 
 
Datum: 22. května 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec myslíte,že mě dělá problém víte jak je zašroubovaná v hlavě svíčka když utáhnu svíčku úplně na krev tak svíčka má vůli do stran myslíte,že to může způsobovat,že se mě jawa 21 špatně startuje,nedrží volnoběh a někdy při jízdě chcípne třeba chci vyjet kopec podřadím na 2 a chcípne jinak jede aji docela dost dík moc??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
,Ale já nechápu co se mu mohlo stát,že chytal na jedno našlápnutí zatepla i za studena bez plynu a držel volnoběh a najednou nedrží volnoběh špatně startuje někdy chcípne myslíte že to může byt tou hlavou a když startují tak slyším jak všechen tlak jde svíčkou ven dík moc???
 
 
Datum: 23. května 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
nevypadla ti nahodou ta podlozka na ty svicce?
 
 
Datum: 22. května 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak výména hlavy je jasná,,
 
 
Datum: 22. května 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem to u tatrana taky, utáhla se, závit v pohodě a přesto netěsnila a směs tekla po žebrech, vliv to mělo akorát na zvuk. Výměna hlavy pomohla, doporučuji.
 
 
Datum: 22. května 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
hm, kdyby ti to šlo dotáhnout krásně, tak se ta svíčka ani nehne.
 
 
Datum: 22. května 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemám to de dotahnout krásně
 
 
Datum: 22. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na krev xD,,se svíčka nedotahuje..máś tam strhanej závit,
 
 
Datum: 22. května 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, neberte to jako inzerci, ale uklízel jsem v dílně a myslím si, že jsem našel zajímavé věci, které by někdo užil a hodily by se mu, mě překáží. http://ondragam.rajce.idnes.cz/uklid_garaze/ Cena a způsob přepravy je na domluvě, na dotazy odpovím meilem nebo zde. PS: neprodáváte někdo čz 125 nebo tatrana s papírama? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11745    
lolku tato EC ,,elektrocentrála,,SS125 ,,vyrábí,,12 V stejnosměrných a 220 V střídavých 100 Hz 125 W.Takže tak na osvětlení a nabíjení aku.
 
 
Datum: 23. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
lolku nevidis tam tu svicku ? tak si domysli na co to asi jede ...
 
 
Datum: 23. května 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
kolik za ten agregat? je to diesel nebo benzin? je to funkcni? kolik to vyrabi napeti?
 
 
Datum: 23. května 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus Draci! Vyměnil jsem vačku na rotoru zapalování a jiskra krásná, modrá. Ale když to chci nakopnout tak chytne na 5. pokus a jak sáhnu na plyn, tak se udusí a zhasne, roztlačit nejde vůbec. Svíčka je mokrá...se starou vačkou (která má už spoustu zářezů a rýh) to jelo a teď tohle....Napadá Vás něco? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
chudá směs nebo nízkej volnoběh, zkus víc přeplavit, párkrát prošlápnout s vypnutym zapalováním a pak až startovat..
 
 
Datum: 22. května 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: linkinc      E-mail:      IP: uživatel11643    
Ahoj hoši a děvčata mám problém s pionýrem jawa 21koupil sem si postarší ale pro mě novej motor jelikož starej už vysloužil a mám problém s timhle novim motorem jelikož nejde nakopnout už nevim co mám stim dělat svíčka je mokrá jiskra na svíčce je taky ale přesto to nechce chytnout ani na nášlap ani na roztlačení už vážně nevim čim by to mohlo být akorát jediná věc mě napadá že by to mohl být předstih ale nevim poraď tě pleas děkuju moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: linkinc      E-mail:      IP: uživatel11643    
svíčka je dobrá ale dnes sem zjistil že je totálně rozštelovanej předstih kladívka tak že se to musí celí znova naštělovat :-(
 
 
Datum: 23. května 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel11336    
s velkou pravděpodobností to bude předstih, nebo svíčka - pionýr má mít vzdálenost elektrod na svíčce 0,4mm, standardně mají svíčky z výroby 0,7 mm což je na pio moc.
 
 
Datum: 23. května 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: honzamacek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci. Chtěl bych se zeptat origo píst na mustanga má čep 10, nebo 14,1 ? Děkuji za odpovědi a fichtlům zdar. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 22. května 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to potom děkuji za opravu.
 
 
Datum: 22. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámo trochu si to pleteš pár ks 05 mělo 10 ale většina jich je se 14,1 já vlastním 3x 05 a ještě jsem ani 05 s 10 neviděl
 
 
Datum: 22. května 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10 měli jen pařízky a 05
 
 
Datum: 22. května 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: honzamacek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Díky moc
 
 
Datum: 22. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
14,1 jinak existuje šuplera
 
 
Datum: 22. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
Čau draci ..mam doma kliku na jawu 250 ale na ojnici je vetsi vule na kazde strane 1,5mm mozna trosku vic,myslite ze by to stacilo vyvlozkovat,nebo to chce novou ojnici ?...kolik by mohlo stat to vyvlozkovani,dikes :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vůle ojnice do stran je normální a neni na škodu, důležitý je aby neměla vůli nahoru a dolu v čepu
 
 
Datum: 22. května 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: jawadandy50      E-mail:      IP: uživatel9657    
Zdravím, jak se dá odvzušnit přední kotoučová brzda? Nevim co stim, brzdí to jenom trochu. Nevíte, co by to mohlo bejt jinýho? Destičky jsou v pohodě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: jawadandy50      E-mail:      IP: uživatel9657    
tak díky, zkusit to odvzdušnit sám..
 
 
Datum: 23. května 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hodinu odvzdušňovat brzdu? :-D ... hydraulickou spojku na ktm mam odvzdušněnou do deseti minut a pískám si u toho... a to je na stejnym principu, ne-li horší
 
 
Datum: 23. května 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povol odvzdušnovák a nech to protéct.jen hlídej hladinu v nádobce.
 
 
Datum: 22. května 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      E-mail:      IP: uživatel10408    
Ahoj, taky jsem před 2 týdnama měnil kotouč, brzdový třmen a destičky, a ted přišlo na řadu odvzdušnování, dělal mě to vše rodinej mechanik a nejde to skoro za boha provzdušnit. Práce tak na hodinku, vím že mě tady ostatní budou říkat že kecám, ale vlastní zkušenost. 100% odvzdušnění se mě nepovedlo a vyliješ tam s takovou většinu té brzdové kapaliny. Jinak dávej si pozor, aby ti to ani kapka neukápla na plasty, hned po tom popraskají ikdyž je utřeš.
 
 
Datum: 22. května 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a prdlačku... nevidim důvod, proč by nezvládnul odvzdušnit blbou brzdu... jestli teda neni uplně levej... na tom nic neni
 
 
Datum: 22. května 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi to sám nikdy nedělal,tak to ani nezkoušej. Potrháš závity a pak budeš smutný,že si nezajezdíš,než se to opraví. Chce to cit a zkušenosti.
 
 
Datum: 22. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
tma kde maš ty destičky tam bys někde měl mit sřoubek asi na 8čku klič ten povoliš a mačkneš brzdu jakmile ti z toho začne stříkat kapalina je hotovo dotahni a dolje brzdovku do nadobky a mas hotovo
 
 
Datum: 22. května 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mám rozhodené kartre na dvadsatjednotke prelysovával som kluku dával som novú ojnicu len neviem kolko može mat axiálnu volu na spodu zdá sa mi dost velká možem to tak nechat alebo to bude treba ešte trocha stalčit ? čap vypadá biť na doraz z nechtom je trocha cítit maličký schod aj z jednej aj z druhej strany. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne ju lysoval ujo a ten nemá tie hodiny neviem jak sa to odborne volá centrovat som si ju dával zas druhému človeku neska si pre nu mám príst tak sa skúsim ešte jeho opítat či to tak može biť
 
 
Datum: 23. května 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takto to mam: http://www.youtube.com/watch?v=-3XBBGHPVaE snad to je rozpoznat z toho videa
 
 
Datum: 23. května 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
btw. tiez som si pred 2 tyzdnami dal spravit kluku s CKR ojnicou s ihlovym loziskom.
 
 
Datum: 23. května 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
precital som si to znova a asi som pochopil. A kto ti tu kluku robil? ved ten co to robi to logicky musi vediet aj zlisovat. a samozrejme aj vyvazit. Potom je tvoja obava o to ci je to dobre, neopodstatnena
 
 
Datum: 23. května 2011 10:23
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ak citis prstom, ze cap ma nerovnosti, tak vymenit!
 
 
Datum: 23. května 2011 8:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vůle do strany údajně nevadí.
 
 
Datum: 22. května 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
to je zvláštní, mam zapalování VAPE a když to roztlačim tak to chytne s vyplím zapalováním, tak jak to sakra funguje? chcipnout to de mam tam nakou kostku ktera to ukostřuje, aby to chcíplo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel11716    
ja ho mam 3 roky a slape to furt staci se vo to zajimat a navic schema k tomu vape je jednoduchy, ja to mam udelany normal na ten 3 polohovej vypinac ale musis u toho vic premyslet jak to zapojit.
 
 
Datum: 31. května 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
Cus draci, dneska kdyz jsem chtel zacit delat zapalko na svy 21cce tak sem zjistil ze kdyz zataham rotor k sobe tak se klikovka posouva o naky 2-3mm. Jeto naky problem kvuli kteru bych mel pulit motor? cim to muze byt? typuju to na spatne nalisovany loziska v karterech., diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš ti to chodí na čepech kliky.vliv to má,že ti to dřív sežere gufera,a pokud máš křivě sjetou vačku může ti to zkreslovat odtrh
 
 
Datum: 22. května 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
diky za reakci Adame, resil si to nak? nebo sto nechal? Nevim no, asi to budu muset rozpulit.
 
 
Datum: 22. května 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
maty mel jsem to stejny a muzu ti zarucit ze je to bud loziskama a nebo je vule lozisek v kartru
 
 
Datum: 22. května 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: osrNO      IP: uživatel6546    
čím to je že mi na fechtku hází přední pneumatika?,rafek mam vycentrovany,nové silony,ložiska nove..a dušu teš novou..jenom mam starou "nezničenou" pneumatiku..co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
hm a ja proc se pri zazimovani doporucuje postavit motorku tak aby nestala na kolech :-D
 
 
Datum: 23. května 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná bude prasklý drát v pneumatice. Kývačka mě taky tak zlobí,20 roků stála na jednom místě s prázdným kolem tak se to pokroutilo všelijak a nic s tím už neudělám
 
 
Datum: 23. května 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to dlouho dělal mustang,než sem dal prostě jiný pláště.Předtim moc dlouho stál a nikdo s nim ani nehnul a prostě je guma v 1 místě otlačila...
 
 
Datum: 22. května 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
kdyz nasazujes pneu neni spatny pred tim nez ji uplne nafouknes s kolem mirne zadriblovat aby si pneu sedla
 
 
Datum: 22. května 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Hele buďto máš napálenej ráfek - ne do strany, ale do plochy.. že není kulatej ale na jednom místě placatej,většinou to je tím, že trefíš v jízdě nějakej šutr nebo najedeš prudčeji na obrubník a nebo máš vybržděnou plošku na pneumatice.. většinou po intenzivním brždění.. Nic jinýho mně nenapadá, když máš šavle v cajku..
 
 
Datum: 22. května 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
čau mám 350/354 a po delší jízdě když je motor ohřátej tak se začne uchlastávat a jde špatně do otáček když mi chcípne a startuju jí tak musim motorku naklonit aby neteklo tolik benzínu z plovákovky do karbecu a držim plnej plyn a ona pomalu nabírá otáčky a je taková přidušená jehlu mám na 2. zářezu od zhora a hlavní trysku mám 98 nevíte čim by to mohlo bejt? a druhej dotaz teď mi přestala dobíjet a když sem změřil dynamo tak dává 0,7v když hodně přidám plyn tak 3,5v a na plnej plyn asi 5,5v odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
hoši ještě jeden dotaz. Můžu mazat svého fichtla v poměru 1:40 když mám klikovku s bronzovým pouzdrem nahoře? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ty sa tam menujes jak sebo
 
 
Datum: 22. května 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
podoustev1
 
 
Datum: 22. května 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
a jak tam si? podoustev?
 
 
Datum: 22. května 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
tak si mna pridaj
 
 
Datum: 22. května 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
sak tam su
 
 
Datum: 22. května 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
sebastiane polez na SKYPE
 
 
Datum: 22. května 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
kolecko:Nezadřu to když 1:40?
 
 
Datum: 22. května 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
kkkkk: mazat houbou to ne nepomaloval mě ho nikdo
 
 
Datum: 22. května 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:40 můžeš...
 
 
Datum: 22. května 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: kkkkk      IP: uživatel10789    
Radši 1:50,50 směrem dolů a jednou nahoru,je to jistější :-D
 
 
Datum: 22. května 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: kkkkk      IP: uživatel10789    
Mazat jako houbou?Ti ho někdo pomaloval křídou? :-D
 
 
Datum: 22. května 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Ahojte hoši mam taky dotaz ohledně staré škody octavie super: Poslal by mě někdo fotku jak má vypadat startér do toho a popřípadě číslo toho startéru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11745    
Ano ale pomohl by rok výroby
 
 
Datum: 23. května 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
je to na 100% správné číslo?
 
 
Datum: 22. května 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11735    
PAL 0,8k 09-9142.02
 
 
Datum: 22. května 2011 16:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsme na škoda pokecu? :-)
 
 
Datum: 22. května 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj.prosím vás potřebuju poradit.Jsem z toho zmatený.. :-) mám válec i píst B . POtřebuju koupit pístní kroužky a nevím jaké.Změřil jsem válec na obou stranách , protože nevím z které se to bere.Tak na konci kde jde válec do motoru mám 37,9 mm.na druhé straně u hlavy mám 37,8mm.Je to měřeno šuplerou.Píst má zepředu obvod 37,7mm a vzadu 37,95mm.A já jsem z toho prostě vedle...Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teplotní křivka pístu... píst má nahoře menší průměr protože se tam více zahřívá a tedy roztahuje, po zahřátí by měl mít válcový tvar... kdyžtak mě někdo opravte
 
 
Datum: 22. května 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
kup si kroužky na originál výbrus ( 38,00 )
 
 
Datum: 22. května 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
Zdar mam dotaz,co by se stalo kdybych nalil misto voleje co ma jit k lamele a do prevodovky,nalil jinej druh voleje,mam zato ze je do auta a na lahvy se akorad pise prevodovej olej,myslite ze by to nak ublizilo motoru ??? chcito lejt do fichtla dik za vodpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ja normalne v mustangu mam 10w40 v prevodovce a lamely ferodo ,a žadnej problem nikdy nebyl:-)
 
 
Datum: 23. května 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
víceméně stačí, že tam nějakej olej je, nejhorší co že může stát je že se bude po stání lepit a při řazení jedničky po delším stání budeš počítat zuby, nebo bude po zahřátí prokluzovat spojka..
 
 
Datum: 22. května 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
S některejma olejema přestává za tepla vypínat spojka, zmačkneš a pořád jedeš..Ale namaže, rozhodně je to lepší jak jet na sucho, neni to dobrý ale lepší jak nic...já když měl v prdeli gufero tak sem tam lil co bylo po ruce, M6A, M2T, friťák, to sem pořád jen dolejval a po chvilce stání podemnou byli velký louže, nemělo cenu nic drahýho..jediný co bylo tak vytahanej řetěz, ale ten by po těch KM od poslední GO vypadal asi stejně jako kdyby tam byl olej co tam patří:-D
 
 
Datum: 22. května 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
maximalne ti to nepojede....bude ti prokluzovat spojka pak budes muse motor proplahnout petrolejem a nalit obyc pp80
 
 
Datum: 22. května 2011 12:58
 
<  802  803  804  805  806  807  808  809  810  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 14:18:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu