Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Zdar mám takovej problém na mojí dvacítce mi tachometr ukazuje rychlost celkem dobře ale problém je v počítání kilometrů, stovky metru to počítá blbě od 100 až po 600m to počítá dobře ale pak tam zkočí 700m a ta se tam drží strašně dlouho ujedu tak 300m než se přetočí a pak to zase jde než to dojde po 700m.co stím? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 rozebrat, vyčistit, vyměnit prasklé kolečko u šneka náhonu počítadla
Datum: 22. května 2011 22:49
 Caute draci. No dnes som spojazdnil pioniera. Neisiel nastartovat tak som nastavil predstih a odtrh. Stale neisiel nastartovat tak som vymenil pohyblive aj stojate odtrhove ramienko a kondenzator. Pionier naskocil na prvy krat a potom dokonca aj na ruku. No problem je ten ze ked mu pridam tak ho vo vyssich otackach dusi. Ihlu som dal na prvy zarez zo spodu. Zlepsilo sa to ale ked idem stale ho dusi a hlavne vo vyssich otackach straca na vykone. Pls poradte kde by mohla byt chyba 
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:36
 Skontroluj hladinu v plavákovej komore trysky prepucuj aj všetky kanáliky a vzdušníky ked to nezabere tak ti to bude volakde prisávat vzduch tesnenia guferá.
Datum: 22. května 2011 22:36
 cus hoši mam takovy problem a nevim si rady mam jawu 350 hranata typ kdys vysroubuji svicky a striknu tam trocha bena dam je zpet tak to uz zacina chytat pri nakopavani a pak nic proste mam uplne komplet cely karbec vycisten ale svicky jsou suche i pri roztlaceni nevite jestli je to symerigama nebo krouzkama nebo vuli krouzku v pistu nema asi podtlak kdys nebere palivo dekuji predem za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 21:42
Jméno: Petr666
IP: uživatel11737
 zdravim, mam takovyhle problem, pred GO motoru vse fungovalo jak melo( menil jsem loziska, gufera a pouzdra), ale po slozeni mi nechce fichtl drzet volnobeh, zkousel jsem vsechno cistit, stelovat predstih, hral jsem si i se vzduchovym filtrem, ale jak pustim plyn, okamzite chcipne. jsem z toho uz na prasky:/ predtim to bezelo nadherne, chytalo zastudena i za tepla a volonobeh drzel porad stejne, sel krasne stelovat tim sroubkem.ale ted presny opak..benzin pouzivam porad stejny, i pomer redeni s olejem (STIHL), jiskra je krasna, spise do modra, pravidelna. svicku mam tusim nejakou BRISK, ale zkousel jsem jich vice ale porad stejne. dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jak já rád říkám, jestli máš starej karbec, můžeš mít vůli na šoupátku a pak ti volnoběh nedrží. Je s tím práce, protože je všecko v pohodě nastavený a ono to furt blbne. Koukni na šoupátko
Datum: 23. května 2011 17:41
 prostě musis zabehnout motor, tak 100 kolimetru minimalne nez si sedne,., pak to bude OK
Datum: 22. května 2011 22:07
 Bohatá směs.
Datum: 22. května 2011 22:04
Jméno: Petr666
IP: uživatel11737
 jeste jsem si vzpomnel ze kdyz naklonim motorku na pravou stranu,tak to melo aspon malou snahu drzet volnobeh..
Datum: 22. května 2011 21:59
Jméno: Petr666
IP: uživatel11737
 vsechny svicky mam sestelovane na 0,4. s tim plynovym lankem jsem to zkousel ale i kdyz ten stelovaci sroub vysroubuju na max. stejne to nepomuze. porad to ani nema snahu drzet volnobeh, jak pustim plyn okamzite schipne.co bych jeste dodal, spatne startuje, a v nizkych otackach se dusi, kdyz ho drzim v otackach tak celkem jede. vyfuk jsem cistil. je mi to zahadou, predtim slapal jak hodinky..
Datum: 22. května 2011 21:53
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nemas třeba moc chudou směs?Já nevím,zkus ještě seštelovat vzdálenost elektrod na svíčce(0,4) a nebo (což by teoreticky fungovat mělo)zkus trochu víc vymezit vůli plynového lanka tim se vytáhne šoupě a mělo by to držet otáčky.
Datum: 22. května 2011 21:40
 zdarec myslíte,že mě dělá problém víte jak je zašroubovaná v hlavě svíčka když utáhnu svíčku úplně na krev tak svíčka má vůli do stran myslíte,že to může způsobovat,že se mě jawa 21 špatně startuje,nedrží volnoběh a někdy při jízdě chcípne třeba chci vyjet kopec podřadím na 2 a chcípne jinak jede aji docela dost dík moc???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:50
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 ,Ale já nechápu co se mu mohlo stát,že chytal na jedno našlápnutí zatepla i za studena bez plynu a držel volnoběh a najednou nedrží volnoběh špatně startuje někdy chcípne myslíte že to může byt tou hlavou a když startují tak slyším jak všechen tlak jde svíčkou ven dík moc???
Datum: 23. května 2011 17:50
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 nevypadla ti nahodou ta podlozka na ty svicce?
Datum: 22. května 2011 22:11
 tak výména hlavy je jasná,,
Datum: 22. května 2011 22:05
 Měl jsem to u tatrana taky, utáhla se, závit v pohodě a přesto netěsnila a směs tekla po žebrech, vliv to mělo akorát na zvuk. Výměna hlavy pomohla, doporučuji.
Datum: 22. května 2011 21:15
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 hm, kdyby ti to šlo dotáhnout krásně, tak se ta svíčka ani nehne.
Datum: 22. května 2011 21:14
 nemám to de dotahnout krásně
Datum: 22. května 2011 21:09
 Na krev xD,,se svíčka nedotahuje..máś tam strhanej závit,
Datum: 22. května 2011 21:02
 Zdravím, neberte to jako inzerci, ale uklízel jsem v dílně a myslím si, že jsem našel zajímavé věci, které by někdo užil a hodily by se mu, mě překáží. http://ondragam.rajce.idnes.cz/uklid_garaze/ Cena a způsob přepravy je na domluvě, na dotazy odpovím meilem nebo zde. PS: neprodáváte někdo čz 125 nebo tatrana s papírama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:51
Jméno: trubka
IP: uživatel11745
 lolku tato EC ,,elektrocentrála,,SS125 ,,vyrábí,,12 V stejnosměrných a 220 V střídavých 100 Hz 125 W.Takže tak na osvětlení a nabíjení aku.
Datum: 23. května 2011 20:51
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 lolku nevidis tam tu svicku ? tak si domysli na co to asi jede ...
Datum: 23. května 2011 15:40
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 kolik za ten agregat? je to diesel nebo benzin? je to funkcni? kolik to vyrabi napeti?
Datum: 23. května 2011 12:34
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus Draci! Vyměnil jsem vačku na rotoru zapalování a jiskra krásná, modrá. Ale když to chci nakopnout tak chytne na 5. pokus a jak sáhnu na plyn, tak se udusí a zhasne, roztlačit nejde vůbec. Svíčka je mokrá...se starou vačkou (která má už spoustu zářezů a rýh) to jelo a teď tohle....Napadá Vás něco? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chudá směs nebo nízkej volnoběh, zkus víc přeplavit, párkrát prošlápnout s vypnutym zapalováním a pak až startovat..
Datum: 22. května 2011 22:54
 Ahoj hoši a děvčata mám problém s pionýrem jawa 21koupil sem si postarší ale pro mě novej motor jelikož starej už vysloužil a mám problém s timhle novim motorem jelikož nejde nakopnout už nevim co mám stim dělat svíčka je mokrá jiskra na svíčce je taky ale přesto to nechce chytnout ani na nášlap ani na roztlačení už vážně nevim čim by to mohlo být akorát jediná věc mě napadá že by to mohl být předstih ale nevim poraď tě pleas děkuju moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:23
 svíčka je dobrá ale dnes sem zjistil že je totálně rozštelovanej předstih kladívka tak že se to musí celí znova naštělovat
Datum: 23. května 2011 19:23
Jméno: maspe
IP: uživatel11336
 s velkou pravděpodobností to bude předstih, nebo svíčka - pionýr má mít vzdálenost elektrod na svíčce 0,4mm, standardně mají svíčky z výroby 0,7 mm což je na pio moc.
Datum: 23. května 2011 11:50
 Čus draci. Chtěl bych se zeptat origo píst na mustanga má čep 10, nebo 14,1 ? Děkuji za odpovědi a fichtlům zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:21
Datum: 22. května 2011 22:21
 Tak to potom děkuji za opravu.
Datum: 22. května 2011 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo trochu si to pleteš pár ks 05 mělo 10 ale většina jich je se 14,1 já vlastním 3x 05 a ještě jsem ani 05 s 10 neviděl
Datum: 22. května 2011 22:02
 10 měli jen pařízky a 05
Datum: 22. května 2011 20:26
 Díky moc
Datum: 22. května 2011 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 14,1 jinak existuje šuplera
Datum: 22. května 2011 19:59
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Čau draci ..mam doma kliku na jawu 250 ale na ojnici je vetsi vule na kazde strane 1,5mm mozna trosku vic,myslite ze by to stacilo vyvlozkovat,nebo to chce novou ojnici ?...kolik by mohlo stat to vyvlozkovani,dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 19:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vůle ojnice do stran je normální a neni na škodu, důležitý je aby neměla vůli nahoru a dolu v čepu
Datum: 22. května 2011 19:18
 Zdravím, jak se dá odvzušnit přední kotoučová brzda? Nevim co stim, brzdí to jenom trochu. Nevíte, co by to mohlo bejt jinýho? Destičky jsou v pohodě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:23
 tak díky, zkusit to odvzdušnit sám..
Datum: 23. května 2011 19:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hodinu odvzdušňovat brzdu?  ... hydraulickou spojku na ktm mam odvzdušněnou do deseti minut a pískám si u toho... a to je na stejnym principu, ne-li horší
Datum: 23. května 2011 19:06
 povol odvzdušnovák a nech to protéct.jen hlídej hladinu v nádobce.
Datum: 22. května 2011 22:16
 Ahoj, taky jsem před 2 týdnama měnil kotouč, brzdový třmen a destičky, a ted přišlo na řadu odvzdušnování, dělal mě to vše rodinej mechanik a nejde to skoro za boha provzdušnit. Práce tak na hodinku, vím že mě tady ostatní budou říkat že kecám, ale vlastní zkušenost. 100% odvzdušnění se mě nepovedlo a vyliješ tam s takovou většinu té brzdové kapaliny. Jinak dávej si pozor, aby ti to ani kapka neukápla na plasty, hned po tom popraskají ikdyž je utřeš.
Datum: 22. května 2011 21:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a prdlačku... nevidim důvod, proč by nezvládnul odvzdušnit blbou brzdu... jestli teda neni uplně levej... na tom nic neni
Datum: 22. května 2011 20:56
 pokud jsi to sám nikdy nedělal,tak to ani nezkoušej.
Potrháš závity a pak budeš smutný,že si nezajezdíš,než se to opraví.
Chce to cit a zkušenosti.
Datum: 22. května 2011 20:35
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 tma kde maš ty destičky tam bys někde měl mit sřoubek asi na 8čku klič ten povoliš a mačkneš brzdu jakmile ti z toho začne stříkat kapalina je hotovo dotahni a dolje brzdovku do nadobky a mas hotovo
Datum: 22. května 2011 20:24
 Zdarec draci mám rozhodené kartre na dvadsatjednotke prelysovával som kluku dával som novú ojnicu len neviem kolko može mat axiálnu volu na spodu zdá sa mi dost velká možem to tak nechat alebo to bude treba ešte trocha stalčit ? čap vypadá biť na doraz z nechtom je trocha cítit maličký schod aj z jednej aj z druhej strany. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:43
 mne ju lysoval ujo a ten nemá tie hodiny neviem jak sa to odborne volá centrovat som si ju dával zas druhému človeku neska si pre nu mám príst tak sa skúsim ešte jeho opítat či to tak može biť
Datum: 23. května 2011 17:43
Datum: 23. května 2011 10:38
 btw. tiez som si pred 2 tyzdnami dal spravit kluku s CKR ojnicou s ihlovym loziskom.
Datum: 23. května 2011 10:24
 precital som si to znova a asi som pochopil. A kto ti tu kluku robil? ved ten co to robi to logicky musi vediet aj zlisovat. a samozrejme aj vyvazit. Potom je tvoja obava o to ci je to dobre, neopodstatnena
Datum: 23. května 2011 10:23
 ak citis prstom, ze cap ma nerovnosti, tak vymenit!
Datum: 23. května 2011 8:14
 Vůle do strany údajně nevadí.
Datum: 22. května 2011 19:17
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je zvláštní, mam zapalování VAPE a když to roztlačim tak to chytne s vyplím zapalováním, tak jak to sakra funguje? chcipnout to de mam tam nakou kostku ktera to ukostřuje, aby to chcíplo
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 22:07
Jméno: kubik
IP: uživatel11716
 ja ho mam 3 roky a slape to furt staci se vo to zajimat a navic schema k tomu vape je jednoduchy, ja to mam udelany normal na ten 3 polohovej vypinac ale musis u toho vic premyslet jak to zapojit.
Datum: 31. května 2011 22:07
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 Cus draci, dneska kdyz jsem chtel zacit delat zapalko na svy 21cce tak sem zjistil ze kdyz zataham rotor k sobe tak se klikovka posouva o naky 2-3mm. Jeto naky problem kvuli kteru bych mel pulit motor? cim to muze byt? typuju to na spatne nalisovany loziska v karterech., diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:23
 spíš ti to chodí na čepech kliky.vliv to má,že ti to dřív sežere gufera,a pokud máš křivě sjetou vačku může ti to zkreslovat odtrh
Datum: 22. května 2011 22:23
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 diky za reakci Adame, resil si to nak? nebo sto nechal? Nevim no, asi to budu muset rozpulit.
Datum: 22. května 2011 22:08
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 maty mel jsem to stejny a muzu ti zarucit ze je to bud loziskama a nebo je vule lozisek v kartru
Datum: 22. května 2011 21:59
Jméno: osrNO
IP: uživatel6546
 čím to je že mi na fechtku hází přední pneumatika?,rafek mam vycentrovany,nové silony,ložiska nove..a dušu teš novou..jenom mam starou "nezničenou" pneumatiku..co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 14:21
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 hm a ja proc se pri zazimovani doporucuje postavit motorku tak aby nestala na kolech
Datum: 23. května 2011 14:21
 Možná bude prasklý drát v pneumatice. Kývačka mě taky tak zlobí,20 roků stála na jednom místě s prázdným kolem tak se to pokroutilo všelijak a nic s tím už neudělám
Datum: 23. května 2011 12:00
 Mě to dlouho dělal mustang,než sem dal prostě jiný pláště.Předtim moc dlouho stál a nikdo s nim ani nehnul a prostě je guma v 1 místě otlačila...
Datum: 22. května 2011 19:18
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 kdyz nasazujes pneu neni spatny pred tim nez ji uplne nafouknes s kolem mirne zadriblovat aby si pneu sedla
Datum: 22. května 2011 19:15
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Hele buďto máš napálenej ráfek - ne do strany, ale do plochy.. že není kulatej ale na jednom místě placatej,většinou to je tím, že trefíš v jízdě nějakej šutr nebo najedeš prudčeji na obrubník a nebo máš vybržděnou plošku na pneumatice.. většinou po intenzivním brždění.. Nic jinýho mně nenapadá, když máš šavle v cajku..
Datum: 22. května 2011 18:32
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 čau mám 350/354 a po delší jízdě když je motor ohřátej tak se začne uchlastávat a jde špatně do otáček když mi chcípne a startuju jí tak musim motorku naklonit aby neteklo tolik benzínu z plovákovky do karbecu a držim plnej plyn a ona pomalu nabírá otáčky a je taková přidušená jehlu mám na 2. zářezu od zhora a hlavní trysku mám 98 nevíte čim by to mohlo bejt? a druhej dotaz teď mi přestala dobíjet a když sem změřil dynamo tak dává 0,7v když hodně přidám plyn tak 3,5v a na plnej plyn asi 5,5v
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 16:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 hoši ještě jeden dotaz. Můžu mazat svého fichtla v poměru 1:40 když mám klikovku s bronzovým pouzdrem nahoře?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 17:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ty sa tam menujes jak sebo
Datum: 22. května 2011 17:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 podoustev1
Datum: 22. května 2011 17:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 a jak tam si? podoustev?
Datum: 22. května 2011 17:24
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 tak si mna pridaj
Datum: 22. května 2011 17:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 sak tam su
Datum: 22. května 2011 17:18
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 sebastiane polez na SKYPE
Datum: 22. května 2011 17:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 kolecko:Nezadřu to když 1:40?
Datum: 22. května 2011 16:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 kkkkk: mazat houbou to ne nepomaloval mě ho nikdo
Datum: 22. května 2011 16:57
 1:40 můžeš...
Datum: 22. května 2011 16:04
Jméno: kkkkk
IP: uživatel10789
 Radši 1:50,50 směrem dolů a jednou nahoru,je to jistější
Datum: 22. května 2011 15:46
Jméno: kkkkk
IP: uživatel10789
 Mazat jako houbou?Ti ho někdo pomaloval křídou?
Datum: 22. května 2011 15:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Ahojte hoši mam taky dotaz ohledně staré škody octavie super: Poslal by mě někdo fotku jak má vypadat startér do toho a popřípadě číslo toho startéru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:58
Jméno: trubka
IP: uživatel11745
 Ano ale pomohl by rok výroby
Datum: 23. května 2011 20:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 je to na 100% správné číslo?
Datum: 22. května 2011 16:54
Jméno: trubka
IP: uživatel11735
 PAL 0,8k 09-9142.02
Datum: 22. května 2011 16:01
 Jsme na škoda pokecu?
Datum: 22. května 2011 15:45
 hoj.prosím vás potřebuju poradit.Jsem z toho zmatený..  mám válec i píst B . POtřebuju koupit pístní kroužky a nevím jaké.Změřil jsem válec na obou stranách , protože nevím z které se to bere.Tak na konci kde jde válec do motoru mám 37,9 mm.na druhé straně u hlavy mám 37,8mm.Je to měřeno šuplerou.Píst má zepředu obvod 37,7mm a vzadu 37,95mm.A já jsem z toho prostě vedle...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 20:28
 teplotní křivka pístu... píst má nahoře menší průměr protože se tam více zahřívá a tedy roztahuje, po zahřátí by měl mít válcový tvar... kdyžtak mě někdo opravte
Datum: 22. května 2011 20:28
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 kup si kroužky na originál výbrus ( 38,00 )
Datum: 22. května 2011 16:46
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 Zdar mam dotaz,co by se stalo kdybych nalil misto voleje co ma jit k lamele a do prevodovky,nalil jinej druh voleje,mam zato ze je do auta a na lahvy se akorad pise prevodovej olej,myslite ze by to nak ublizilo motoru ??? chcito lejt do fichtla dik za vodpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 18:11
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ja normalne v mustangu mam 10w40 v prevodovce a lamely ferodo ,a žadnej problem nikdy nebyl
Datum: 23. května 2011 18:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 víceméně stačí, že tam nějakej olej je, nejhorší co že může stát je že se bude po stání lepit a při řazení jedničky po delším stání budeš počítat zuby, nebo bude po zahřátí prokluzovat spojka..
Datum: 22. května 2011 19:23
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 S některejma olejema přestává za tepla vypínat spojka, zmačkneš a pořád jedeš..Ale namaže, rozhodně je to lepší jak jet na sucho, neni to dobrý ale lepší jak nic...já když měl v prdeli gufero tak sem tam lil co bylo po ruce, M6A, M2T, friťák, to sem pořád jen dolejval a po chvilce stání podemnou byli velký louže, nemělo cenu nic drahýho..jediný co bylo tak vytahanej řetěz, ale ten by po těch KM od poslední GO vypadal asi stejně jako kdyby tam byl olej co tam patří
Datum: 22. května 2011 16:06
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 maximalne ti to nepojede....bude ti prokluzovat spojka pak budes muse motor proplahnout petrolejem a nalit obyc pp80
Datum: 22. května 2011 12:58
|



|