slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  800  801  802  803  804  805  806  807  808  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Medzi      IP: uživatel9457    
http://jawa-cz.sbazar.cz/jawa-cz-vlcnov-o5793807.html , ta 250ka , stojí za tu cenu ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: marci      IP: uživatel4620    
To nemá cenu kup si něco v lepším stavu.
 
 
Datum: 25. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: beton      IP: uživatel9854    
Ja koupil za 4000 Panelku 250 i s papirama a jezdi jak pila;-)
 
 
Datum: 24. května 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: panelák      IP: uživatel10520    
jak je možný, že u panelky je hned zakarbonovaná svíčka brutálně, když trysky jsou co maj bejt, 50 a 96?? filtr je čistej, skusil jsem ho odpojit a nic. Jehla druhej zářez, na prvním to je malinko lepší. Tak jsem dal tedy menčí trysku 94 a už to není zakarbonovaný tak uvidim jakou bude mít barvu až se to pořádně prohřeje, ale po 1km už zůstala čistá!! Výkon mě připadne stejnej hlavně odpich! olej 1:33 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
čégo draci ma fichtla 21 a když je to studený tak to chytne hned a když teplý tak jen na roztlačení :-) nevíte čím to je ? ale hlavní je že když jedu tak to nemá tah a když přidávám plyn tak dobu trvá než se ten motor dostane do otáček :/ myslíte že je to předstihem ? :-) díky za odpovědi..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
dobře zkusim to :-) hele a je možný že si to přisává falešnej vzduch?
 
 
Datum: 23. června 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
taky netěsnící jehlovej ventil.. prostě se to uchcává..
 
 
Datum: 24. května 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
NO jo ale já to koupil s novým karbcem a filtrem :-D jednou už se hladina snižovala a chvíli to vydrželo :-D no ale zkusim to znova díky :-)\\r\\n
 
 
Datum: 24. května 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
móóóóc bohatýýý... (snížit hladinu/snížit jehlu/vyčistit filtr/vyndat hadr ze sání)
 
 
Datum: 24. května 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: floowerent      IP: uživatel9681    
Zdar draci mám válec a píst v záběhu a mám 3 problémy... 1. cinká mi to- spíš u válce a nevim čím to je když sem tam daval všechno novy... 2. na malé otačky to nechce jet když nachvilu pustim plyn a pak zas přidam tak to začne cukat a nechce se tomu... 3 moc to nechce chytat dycky to musim dlouho tlačit je to tím ža je to v záběhu a je tam velké tření? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: floowerent      IP: uživatel9681    
díky moc
 
 
Datum: 24. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ad1 zkontrolovat zda nemáš otočenej píst a srazit pilníkem hrany kanálů ve válci, ad2 částečně způsobený obohacenou směsí nutnou pro záběh, pokud to neni nijak tragický, prvních aspoň 500km bych to neřešil, aspoň nezadřeš, ad3 opět způsobený nestandartně seřízenou směsí
 
 
Datum: 24. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak jsem sprovoznil fichtkla Jawa 05 startuje na drc ale má jeden problém nedotíká benál. nádrž kohoutek sítko před kohoutkem čištěno karbec trisky čištěny ale proste jede jen když se dá stříkačkou benál do karbecu . mám hadičku trochu prověšenou a pak ten kulatý palivový filtr je tu myslím za 45 kč mám ho šipkou tak jak teče bená lale než jsem právě že čistil tu nadrž tak se dostala náka rez i do hadičky a mohla se teda dostat do toho filtru tím pádem to tama asi neprotíká ze ? prote ce to jen kdyz fouknu do nádrže je to tím filtrem nebo to muze být i něčím jiným? jo hadičku jsem zkrátil takze je uz v rovině ale benál do karbecu ne a ne dotýct odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud dám tu hadičku svisle dolu i s foltrem tek benál teče dobře ale spíš tak rychle zasebou kapá
 
 
Datum: 24. května 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyndej hadičku z karbecu a zapni kohoutek na všechny strany, pokud bude jen kapat tak je to buď tým filtříkem, nebo zanesený kohout (špatná gumička), nebo zanesený filtřík na kohoutku. Pokud bude týct proud tak máš nízkou hladinu v plovákové komoře, seřídt ji plíškem, nebo jestli není třeba jehlový ventil kouslý/netěsní tak vyměnit...pak už to mosé jeť. !! Vše řádně vyčistit a zkontrolovat !!
 
 
Datum: 24. května 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Filtr dej vyměn za novej, ono je to s ním lepší, aspon ti ty sračky netečou přímo dál...
 
 
Datum: 24. května 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
jesltli jsi vse RADNE ZKONTROLOVAL!!, tak dej pryc ten filtr na ty hadicce, pak se mrkni na karbec a plisek prihni uplnek k sobe az ti ta tycka spadne, potom to prece uz musi jet!
 
 
Datum: 24. května 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel285    
Vitajte chcem sa spitat ci tento karbec http://www.minibikemania.sk/karburator-pz22-p-2999.html ci ma priemer difuzora 22mm ked ma oznacenie PZ22 alebo potom kolko ma difuzor priemer a je vhodny na pioniera 21 dakujem za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
jo je to karbec na 4t a ten na fichtla vhodný není
 
 
Datum: 25. května 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Neni to karbec na 4T...?
 
 
Datum: 25. května 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11752    
Čau draci mám stadáka s 11 chci zvětšit kanály snížit hlavu výbrus karburátor z Jawy 21 aby to trochu frčelo ale nevím jaké by měly mít rozměry po úpravě nechci nic zkazit tak bych byl vděčnej za rady předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
dej válec stejskalovi a máš klid.....upravovat válec stadiona je složitý...musíš mít neustále na vědomí že to má jen 2 kvalty a potřebuješ hodně síly i dole....někde na netu je plánek na stadaka....hledej....nebyly v něm špatný rozměry.....
 
 
Datum: 25. května 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10983    
Cau kluci chtěl bych se zeptat co je lepši, težká řadící čelist nebo lehká ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
co to je?
 
 
Datum: 25. května 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těžká
 
 
Datum: 24. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Zdar draci napiste mi pls jak mam omezit spotrebu jawy 21 zere to jak tank odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
seřid to dle příručky,jezdi do 5 tisíc ot/min a bude žrát 2,5litru
 
 
Datum: 25. května 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
spotřebu ovlivňuje spousta různých faktorů, z těch hlavních asi trysky čištěný drátem, jehla vysoko (alu tu zas moc nesnižuj ať z kopce nezadřeš), moc/málo napnutej řetěz, starý ložiska v kolech, podhuštěný kola, přetáčení nebo podtáčení motoru (nejefektivnější nejsou nejnižší otáčky, ale ty kdy nejlíp a nejpružněji reaguje na plyn), špinavej vzduchovej filtr, zakarbonovanej vejfuk...
 
 
Datum: 24. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Podívej se na trysky, bude chyba v nich, nebo v plíšku na jehle. Máš nastavenou bohatou směs...
 
 
Datum: 24. května 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží kde jazdíš, ako jazdíš. Mne osobne pomohol 3 kruh piest, vládze v malých otáčkach..... a citim ze prejdem viac km na 2L nez s 2 kruhom, dost zalezi aj na sekundarku, cim menej zubov tym ho viac vytacas a vacsia spotreba, skus 13zub. Dalej sa pohraj s ihlou v karbeci, hladinou v plavákovej komore. A dobré je mať origo zatesnený filter. Všetko pretesniť, a musíš sa dostať pod 3L. Ešte môžeš skúsiť valec z 05. A čo ja viem ešte....
 
 
Datum: 24. května 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Tak nejezdi :-D :-D
 
 
Datum: 24. května 2011 15:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsou ty moje fota z lakování ve zmenšený velikosti, díky za pochopení :-) http://www.ulozto.cz/9104640/lak-rar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
A ještě k tomu laku, lesk má myslím že výbornej, je to asi tím, že je to focený navečer a ve stínu.
 
 
Datum: 25. května 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Přesně, klasika je nejlepší. K tomu madlu, ono to sundat nešlo, nějaký jantar přede mnou to přivařil, ale neříkám, že sem to nemohl zakrejt, jen mě to nenapadlo. :-)
 
 
Datum: 25. května 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
Snaha se samozřejmně cení,lepší jak rozhrkanej orvanej vrak. Dotáhni to celé do konce! Když už si dal na 05 prsíčka z 21 tak tu 05 udělej komplet jako 05 Sport. K lakování nějaké výtky mám. Ty šrouby a madlo si opravdu mohl vyndat. A teda na to že je to stříkaný akrylátem,tak je to nic moc...za ty prachy ...od akrylátu jsem čekal hladkej blejskavej lak....já mam stříknuto nejlevnější možnou metodou,syntetika a ani to neni rozleštěný a koukni : http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758 Jinak je fajn vidět jak se přiváděj starý orvaný fichtly zpět k životu;-) Lepší jak z toho udělat kladivem a flexou nějakej hustokrutej homo homemade brutálkross jak některý malý blbečkové!
 
 
Datum: 25. května 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to docela pěkné, akorát mohls to madlo buď odmontovat a stříknout bílou a nebo ho aspoň zabalit...aby nebylo modré, + klidně i ty šrouby, ale to je detail :-D Jinak pěkné
 
 
Datum: 24. května 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Vykytováno je všechno, fotky s kytování mám taky. Bylo to v dezolátním stavu, nechybělo ani pár proraženin, který se musely letovat. Na to že to byla moje první taková renovace, myslím že to ujde. Ono při tom kytování unikne oku sem tam něco, takže tam něco vidět je. Nejhorší byla parabolka, ta byla zle bouraná a zralá na celkovej repas. Co na ní šlo, se zakytovalo, ale i tak je dost věcí vidět. Jinak s tím pomerančem to nebude tak zlý, lak se bude rozlešťovat, takže to bude ok. :-)
 
 
Datum: 24. května 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Jinak mi přijde že to má celkem pomeranč a mohl si to aspoň vykitovat..
 
 
Datum: 24. května 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
 
 
Datum: 24. května 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: j05      IP: uživatel5359    
http://lorilama.rajce.idnes.cz/Lakovani_uzivatele_JAWA05/
 
 
Datum: 24. května 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko neska sem byl v mototechněa řikám že chcu motorovej olej do fichtla a dal mi:Carlson Sae 40 Extra M2T je to do beznzinu nebo mi dal něco jinýho.já to chci do benzínu díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 to vím díky moc ted to jedu pořádně projet na novej olej xD
 
 
Datum: 25. května 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
obyčejný klasický m2t....ano dej to do malý flaštičky od m2t,pozor,používej stupnici 1:33,ne 1:50!
 
 
Datum: 25. května 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo
 
 
Datum: 24. května 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok skusím.ALe je to v 1l falačce bez měrky můžu to nalít do toho obalu od oleje z merkou alít to podle toho?
 
 
Datum: 24. května 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11626    
jezis....dyt to mas uz v nazvu to 2T, samozrejme ze to je do benzinu...ale zkusil bych to dat do vody :-D třeba by to taky jelo
 
 
Datum: 24. května 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
4au.....co říkáte na japonský ložiska, nepamatuju se teda označení, už dva lidi mi říkali, že snad jsou lepší něž SKF a hlavně jsou levnější......co vy na to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11755    
skf jsou dobrý,ale je dnes problém odhalit francouzské,německé,rakouské,švédské a čínské-taiwanské SKF....každej pes jiná ves.....FAG jsou fakt dobrý Německý ložiska! Ovšem český/slovenský jsou taky dobrý,jen ty klasický 6303-C3 nestojej za nic...to je tak na seriovku....
 
 
Datum: 25. května 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejlepší jsou SKF
 
 
Datum: 24. května 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdy jsem nenamontoval jiný ložiska než ZKL-ZVL a nikdy jsem ŽÁDNÝ ložisko nezadřel
 
 
Datum: 24. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Nejlepší ložiska na světě sme vždy vyráběli a stále vyrábíme my !!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 24. května 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
FAG jsou hodně dobrý ložiska
 
 
Datum: 24. května 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
díky díky....to jsem i tak trochu chtěl slyšet....:-)
 
 
Datum: 24. května 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: Vevi      IP: uživatel11751    
všeobecně jsou japonský ložiska nejlepší
 
 
Datum: 24. května 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, prý je někde na netu návod na sprany postelování klaksonu na kejvacky - dal by mi sem nekdo pls link jeslti víte kde. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
Cuss draci,newite jak mam vytahnout cep z kyvky je to na Čz 175/477,dneska jsem se stim sr*l cely den a nic i kladivo nepomohlo nevite jak na to ??dikess odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
lori taky se mi to poslední dobou párkrát stalo, fichtlkrámek přešel na další level a teď už si příspěvky třídí jak považuje za vhodné :-D
 
 
Datum: 24. května 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
ted nechapu proc mi to hodilo koment dolu o.O
 
 
Datum: 24. května 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiš, závitovou tyč v dýlce aby pročla celym čepem kyvky, na jednu stranu dáš dvě matky do kontra, na ně podložku, aby ti průměrem odpovídala čepu kyvky, provlíkneš kyvkou a na druhý straně na závitovou tyč nasadíš trubku, která bude mít trochu větší průměr než čep. Ta se zapře o rám, hodíš na ni podložku a pak matici. Jak budeš matici utahovat, tak budeš vylisovávat čep-
 
 
Datum: 24. května 2011 9:05
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
neni nekde na netu obrazek toho vytahovaku ? momentalne me nic nenapada ani to jak ho tam mam uchytiit..
 
 
Datum: 24. května 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
rikam ze to vylisujes jak pistni cep, tak si najdi fotky jak vypada vytlacovak.... http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/naradi/cep_1.jpg akorad ve vetsim, nebo si najdi demontaz zadni vidlice jawa/cz, naskoci ti prirucka a tam si najdi fotky
 
 
Datum: 24. května 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ho nikdo nemazal, tak si ještě užiješ, z 350 jsem ho doloval 3 hodiny. 3el jedině spešl vylisovákem a flexou. Kladivem do toho nemlať, roztemuješ čep a nedostaneš ho ven tuplem. Vyrob si vytahovák a bude ;-)
 
 
Datum: 23. května 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
vylisujes jak pistni cep, me to slo od pulky uz samo, rukou sem to vytah
 
 
Datum: 23. května 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdar kluci. Mam dotaz jak poznam rozdil mezi valcem 05 a 20.. ? Jsem dostal radu a docela me zarazila vec, ze jsou ve valcich rozdili. Mel jsem za to, ze jsou vsechny valce stejny i stejne vrtany, pokud neni uprava. Tak dik za ohlasi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
http://adas.chytrak.cz/rozdil.htm že by byla silnější vložka jsem si nevšiml
 
 
Datum: 24. května 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
 
 
Datum: 24. května 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11746    
hlavní rozdíl je v časování sacího a výfukovýho kanálu. Oba sou o milimetr hlý dozadu (VK 30,5mm,SK 66,5mm od HU),,,jinak přefuky jsou časovaný stejně,jen prřed vyustenim ve vložce jsou zúžený. V kostce je to válec s výkonem posunutym do nižších otáček oproti válci z 21. I rozdíl dosahovanejch maximálních otáček je podle tolerancí 500-1000ot/min nižší. Jinak je to perfektní válec pro jednoduché úpravy "seriovky"-ty přefuky jsou perfektní!
 
 
Datum: 23. května 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
válec z 05 má silnější litinovou vložku a přepouštěcí kanály u 05 jsou zhruba poloviční jako u 21 ( u 05 jsou stejné jako u 555) takže rozdíl bez problémů poznáš
 
 
Datum: 23. května 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Hm ale jak ten rozdil tedy poznam..?
 
 
Datum: 23. května 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
mněl by tam být rozdíl v kanálech
 
 
Datum: 23. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prvne zneuzivam svuj web ::::>> hleda se novej majitel kokra jmenem ALF,, sistokrevnej, bez papu, stari 7 let, nejlepsi hlidac kteryho jsme meli,, stacilo se dotknout vrat a uz stekal,,,,ale ma jednu strasnou vadu na krase,,,, lebo vyjel po malem sesovy,, a kdyz pes vyjede po diteti,,tak bud konci a nebo se najde nekdo kdo nema deti a potrebuje nenarocneho hlidace,,a vsak se srdcem na spravnem miste,, pac clovek co necha uvazaneho psa u boudy a odjede na vikend na ryby bych rovnou pochlavkoval,,,,jakyho koliv tvora uznavame s rafikou az na komary a mouchy nekdy i pavouka,, kdyz tedy nejsem na blizku,, ale sesa dostla tlapkou po tvari a jeden kousanec,,, lebo malej sesa chodil za alfem a nekdyho placnul po zadku a to ostry psi nesnaseji,,, uhlidat maleho sesu nejde,, byl to okamzik kdy jsem sklopil oci dolu a kdyz uz jsem je naklopil zpatky,, tak uz alf startoval,, malej sesa je ok,, stacilu mu otevrit auto abych si mohl zmacknot varovky a byl zas samej usmev,,,, je nekdo sam a potrebuje ochlidat moto? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau seso dej mu ještě jednu šanci přeco ho nebudeš hned někomu nabízet 7 let je dost určitě jsi na něj zvyklej jak na své děti tak ho hned nenabízej a kor když je to tak dobrej hlídač
 
 
Datum: 25. května 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: JAFKA      IP: uživatel6617    
ČUS..když chci sundat na jawa 250 pérák r.v. 1949 nožní startování musím sundat i levé víko motoru? zkoušel jsem to ale nešlo to sundat, sundal jsem jen řadičku a nic víc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Kdyz si kouknu fotky ty hridelky tak to temer urcite musis sundat, ten dekl se tam nekdy "prilepi" zkus na nej mirne poklepat gumovou palickou... Hlavne to nedloubej sroubovakem
 
 
Datum: 24. května 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel5523    
Vitajte draci chcem sa spitat aku ma zdvich simson pred vidla mne sa zdat 130mm ale simson skuter kolko ma to neviem tak mi prosim vas poradte diki za odpovet aj ked viem ze je to mimo jawu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: SniperX      IP: uživatel6392    
Ahoj draci, mám čezetu 175/487 a nějak nechce startovat, potvora... jiskru hází, na roztlačení chytala... zdálo se mi že je velkej předstih, tak jsem se v tom začal vrtat a žádná změna, kromě toho že to jde blbě do otáček... tak jsem to vrátil na původní hodnoty. V závěru mýho testování se mi spálila pojistka na kabelu od plus pólu baterky... Už nevim co s tim, karbec seřízenej podle dílenský příručky, svíčka nová, předstihem to nejspíš taky neni... Při pokusu našlápnout nedělá buď nic, nebo kopne a nebo jednou za 100 pokusů naskočí. :-) Dík za rady, asi jsem exot a mam vždycky atypickej problém :-)) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
ahoj.. mněl sem stejný problém, nešlo mně to do otáček při jízdě, dusilo se to. Dělal jsem taky nový předstih s odtrhem a nic. Výsledek byl stejný jako předtím. Pak sem sundal sedlo a zjistil, že mám na sání reflexní vestu :-) . Oddělal jsem jí a Čztka jela jak drak. Zkus se taky podívat, jestli něco nemáš na sání, nebo zkus vyčistit výfuk, třeba to bude tím :-)
 
 
Datum: 23. května 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těsnění pod hlavou, téměř jistě.
 
 
Datum: 23. května 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pionýry, po dlouhý době jsem včera dokončil lakování. Vše je hotovo, myslím že solidně. Neříkám že bez chyb, ale na to že sem to dělal poprvý si můžu říct, že pěkný. (jinak je to dvousložkovej akrylát) Soubor je trošku větší, obsahuje fotky ve HD rozlišení. Díky a čus http://www.ulozto.cz/9096190/archive-rar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Lori, moc díky !!! :-), pomeranč tam krapet je, ale mám ještě domluvený, že to přejedeme u známýho rozlešťovačkou laků, tak by se to mělo pěkně vyrovnat.
 
 
Datum: 24. května 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Hodil sem to na rajce, pak to smazu az reknes... http://lorilama.rajce.idnes.cz/Lakovani_uzivatele_JAWA05/ jinak si myslim ze je to dobry, skoda jen toho pomackanyho plechu a krapet pomerance ale na prvni lakovani je to dobry
 
 
Datum: 24. května 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Jojo, je to 05 ale koupil jsem ji jako 21, jinak foto ořežu a dám sem jen něco, je to fakt dost velký :-)
 
 
Datum: 24. května 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pekne. To je 05-ka?
 
 
Datum: 24. května 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11746    
A proč myslíš,že ti nikdo neodepsal? 150Mb je velikost složitějšího programu! Tak ty fotky osekej na 800x600 a komprimuj velikost,ve vysokym rozlišení budou stále perfektní!
 
 
Datum: 23. května 2011 23:34
 
<  800  801  802  803  804  805  806  807  808  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 14:21:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu