Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Medzi
IP: uživatel9457
 http://jawa-cz.sbazar.cz/jawa-cz-vlcnov-o5793807.html , ta 250ka , stojí za tu cenu ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 21:37
Jméno: marci
IP: uživatel4620
 To nemá cenu kup si něco v lepším stavu.
Datum: 25. května 2011 21:37
Jméno: beton
IP: uživatel9854
 Ja koupil za 4000 Panelku 250 i s papirama a jezdi jak pila
Datum: 24. května 2011 20:48
Jméno: panelák
IP: uživatel10520
 jak je možný, že u panelky je hned zakarbonovaná svíčka brutálně, když trysky jsou co maj bejt, 50 a 96?? filtr je čistej, skusil jsem ho odpojit a nic. Jehla druhej zářez, na prvním to je malinko lepší. Tak jsem dal tedy menčí trysku 94 a už to není zakarbonovaný tak uvidim jakou bude mít barvu až se to pořádně prohřeje, ale po 1km už zůstala čistá!! Výkon mě připadne stejnej hlavně odpich! olej 1:33
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:24
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 čégo draci ma fichtla 21 a když je to studený tak to chytne hned a když teplý tak jen na roztlačení  nevíte čím to je ? ale hlavní je že když jedu tak to nemá tah a když přidávám plyn tak dobu trvá než se ten motor dostane do otáček :/ myslíte že je to předstihem ?  díky za odpovědi.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 17:18
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 dobře zkusim to  hele a je možný že si to přisává falešnej vzduch?
Datum: 23. června 2011 17:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky netěsnící jehlovej ventil.. prostě se to uchcává..
Datum: 24. května 2011 20:00
Jméno: jezda
IP: uživatel9528
 NO jo ale já to koupil s novým karbcem a filtrem  jednou už se hladina snižovala a chvíli to vydrželo  no ale zkusim to znova díky  \\r\\n
Datum: 24. května 2011 19:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 móóóóc bohatýýý... (snížit hladinu/snížit jehlu/vyčistit filtr/vyndat hadr ze sání)
Datum: 24. května 2011 19:50
Jméno: floowerent
IP: uživatel9681
 Zdar draci mám válec a píst v záběhu a mám 3 problémy... 1. cinká mi to- spíš u válce a nevim čím to je když sem tam daval všechno novy... 2. na malé otačky to nechce jet když nachvilu pustim plyn a pak zas přidam tak to začne cukat a nechce se tomu... 3 moc to nechce chytat dycky to musim dlouho tlačit je to tím ža je to v záběhu a je tam velké tření? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:49
Jméno: floowerent
IP: uživatel9681
 díky moc
Datum: 24. května 2011 20:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ad1 zkontrolovat zda nemáš otočenej píst a srazit pilníkem hrany kanálů ve válci, ad2 částečně způsobený obohacenou směsí nutnou pro záběh, pokud to neni nijak tragický, prvních aspoň 500km bych to neřešil, aspoň nezadřeš, ad3 opět způsobený nestandartně seřízenou směsí
Datum: 24. května 2011 19:54
 Čus draci tak jsem sprovoznil fichtkla Jawa 05 startuje na drc ale má jeden problém nedotíká benál. nádrž kohoutek sítko před kohoutkem čištěno karbec trisky čištěny ale proste jede jen když se dá stříkačkou benál do karbecu . mám hadičku trochu prověšenou a pak ten kulatý palivový filtr je tu myslím za 45 kč mám ho šipkou tak jak teče bená lale než jsem právě že čistil tu nadrž tak se dostala náka rez i do hadičky a mohla se teda dostat do toho filtru tím pádem to tama asi neprotíká ze ? prote ce to jen kdyz fouknu do nádrže je to tím filtrem nebo to muze být i něčím jiným? jo hadičku jsem zkrátil takze je uz v rovině ale benál do karbecu ne a ne dotýct
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:04
 no pokud dám tu hadičku svisle dolu i s foltrem tek benál teče dobře ale spíš tak rychle zasebou kapá
Datum: 24. května 2011 20:04
 Vyndej hadičku z karbecu a zapni kohoutek na všechny strany, pokud bude jen kapat tak je to buď tým filtříkem, nebo zanesený kohout (špatná gumička), nebo zanesený filtřík na kohoutku. Pokud bude týct proud tak máš nízkou hladinu v plovákové komoře, seřídt ji plíškem, nebo jestli není třeba jehlový ventil kouslý/netěsní tak vyměnit...pak už to mosé jeť. !! Vše řádně vyčistit a zkontrolovat !!
Datum: 24. května 2011 19:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Filtr dej vyměn za novej, ono je to s ním lepší, aspon ti ty sračky netečou přímo dál...
Datum: 24. května 2011 19:37
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 jesltli jsi vse RADNE ZKONTROLOVAL!!, tak dej pryc ten filtr na ty hadicce, pak se mrkni na karbec a plisek prihni uplnek k sobe az ti ta tycka spadne, potom to prece uz musi jet!
Datum: 24. května 2011 18:52
Posl.aktualizace: 25. května 2011 16:46
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 jo je to karbec na 4t a ten na fichtla vhodný není
Datum: 25. května 2011 16:46
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Neni to karbec na 4T...?
Datum: 25. května 2011 16:42
Jméno: karel
IP: uživatel11752
 Čau draci mám stadáka s 11 chci zvětšit kanály snížit hlavu výbrus karburátor z Jawy 21 aby to trochu frčelo ale nevím jaké by měly mít rozměry po úpravě nechci nic zkazit tak bych byl vděčnej za rady předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:56
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 dej válec stejskalovi a máš klid.....upravovat válec stadiona je složitý...musíš mít neustále na vědomí že to má jen 2 kvalty a potřebuješ hodně síly i dole....někde na netu je plánek na stadaka....hledej....nebyly v něm špatný rozměry.....
Datum: 25. května 2011 10:56
 Cau kluci chtěl bych se zeptat co je lepši, težká řadící čelist nebo lehká ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:09
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 co to je?
Datum: 25. května 2011 10:09
 těžká
Datum: 24. května 2011 20:51
 Zdar draci napiste mi pls jak mam omezit spotrebu jawy 21 zere to jak tank
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:57
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 seřid to dle příručky,jezdi do 5 tisíc ot/min a bude žrát 2,5litru
Datum: 25. května 2011 10:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 spotřebu ovlivňuje spousta různých faktorů, z těch hlavních asi trysky čištěný drátem, jehla vysoko (alu tu zas moc nesnižuj ať z kopce nezadřeš), moc/málo napnutej řetěz, starý ložiska v kolech, podhuštěný kola, přetáčení nebo podtáčení motoru (nejefektivnější nejsou nejnižší otáčky, ale ty kdy nejlíp a nejpružněji reaguje na plyn), špinavej vzduchovej filtr, zakarbonovanej vejfuk...
Datum: 24. května 2011 19:59
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Podívej se na trysky, bude chyba v nich, nebo v plíšku na jehle. Máš nastavenou bohatou směs...
Datum: 24. května 2011 16:07
 Záleží kde jazdíš, ako jazdíš. Mne osobne pomohol 3 kruh piest, vládze v malých otáčkach..... a citim ze prejdem viac km na 2L nez s 2 kruhom, dost zalezi aj na sekundarku, cim menej zubov tym ho viac vytacas a vacsia spotreba, skus 13zub. Dalej sa pohraj s ihlou v karbeci, hladinou v plavákovej komore. A dobré je mať origo zatesnený filter. Všetko pretesniť, a musíš sa dostať pod 3L. Ešte môžeš skúsiť valec z 05. A čo ja viem ešte....
Datum: 24. května 2011 15:54
Jméno: Venca
IP: uživatel590
Datum: 24. května 2011 15:29
Posl.aktualizace: 25. května 2011 19:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 A ještě k tomu laku, lesk má myslím že výbornej, je to asi tím, že je to focený navečer a ve stínu.
Datum: 25. května 2011 19:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Přesně, klasika je nejlepší. K tomu madlu, ono to sundat nešlo, nějaký jantar přede mnou to přivařil, ale neříkám, že sem to nemohl zakrejt, jen mě to nenapadlo.
Datum: 25. května 2011 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 Snaha se samozřejmně cení,lepší jak rozhrkanej orvanej vrak. Dotáhni to celé do konce! Když už si dal na 05 prsíčka z 21 tak tu 05 udělej komplet jako 05 Sport. K lakování nějaké výtky mám. Ty šrouby a madlo si opravdu mohl vyndat. A teda na to že je to stříkaný akrylátem,tak je to nic moc...za ty prachy ...od akrylátu jsem čekal hladkej blejskavej lak....já mam stříknuto nejlevnější možnou metodou,syntetika a ani to neni rozleštěný a koukni : http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=43758 Jinak je fajn vidět jak se přiváděj starý orvaný fichtly zpět k životu  Lepší jak z toho udělat kladivem a flexou nějakej hustokrutej homo homemade brutálkross jak některý malý blbečkové!
Datum: 25. května 2011 11:06
 Je to docela pěkné, akorát mohls to madlo buď odmontovat a stříknout bílou a nebo ho aspoň zabalit...aby nebylo modré, + klidně i ty šrouby, ale to je detail  Jinak pěkné
Datum: 24. května 2011 19:53
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Vykytováno je všechno, fotky s kytování mám taky. Bylo to v dezolátním stavu, nechybělo ani pár proraženin, který se musely letovat. Na to že to byla moje první taková renovace, myslím že to ujde. Ono při tom kytování unikne oku sem tam něco, takže tam něco vidět je. Nejhorší byla parabolka, ta byla zle bouraná a zralá na celkovej repas. Co na ní šlo, se zakytovalo, ale i tak je dost věcí vidět. Jinak s tím pomerančem to nebude tak zlý, lak se bude rozlešťovat, takže to bude ok.
Datum: 24. května 2011 19:32
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Jinak mi přijde že to má celkem pomeranč a mohl si to aspoň vykitovat..
Datum: 24. května 2011 17:56
Jméno: MB
IP: uživatel10882
Datum: 24. května 2011 17:54
Jméno: j05
IP: uživatel5359
 http://lorilama.rajce.idnes.cz/Lakovani_uzivatele_JAWA05/
Datum: 24. května 2011 15:03
 Zdravíčko neska sem byl v mototechněa řikám že chcu motorovej olej do fichtla a dal mi:Carlson Sae 40 Extra M2T je to do beznzinu nebo mi dal něco jinýho.já to chci do benzínu díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 14:42
 1:33 to vím díky moc ted to jedu pořádně projet na novej olej xD
Datum: 25. května 2011 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 obyčejný klasický m2t....ano dej to do malý flaštičky od m2t,pozor,používej stupnici 1:33,ne 1:50!
Datum: 25. května 2011 11:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 24. května 2011 21:35
 ok skusím.ALe je to v 1l falačce bez měrky můžu to nalít do toho obalu od oleje z merkou alít to podle toho?
Datum: 24. května 2011 19:51
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 jezis....dyt to mas uz v nazvu to 2T, samozrejme ze to je do benzinu...ale zkusil bych to dat do vody  třeba by to taky jelo
Datum: 24. května 2011 16:45
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 4au.....co říkáte na japonský ložiska, nepamatuju se teda označení, už dva lidi mi říkali, že snad jsou lepší něž SKF a hlavně jsou levnější......co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 skf jsou dobrý,ale je dnes problém odhalit francouzské,německé,rakouské,švédské a čínské-taiwanské SKF....každej pes jiná ves.....FAG jsou fakt dobrý Německý ložiska! Ovšem český/slovenský jsou taky dobrý,jen ty klasický 6303-C3 nestojej za nic...to je tak na seriovku....
Datum: 25. května 2011 11:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší jsou SKF
Datum: 24. května 2011 21:36
 nikdy jsem nenamontoval jiný ložiska než ZKL-ZVL a nikdy jsem ŽÁDNÝ ložisko nezadřel
Datum: 24. května 2011 20:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Nejlepší ložiska na světě sme vždy vyráběli a stále vyrábíme my !!!!!!!!!!!!!
Datum: 24. května 2011 18:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 FAG jsou hodně dobrý ložiska
Datum: 24. května 2011 16:28
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 díky díky....to jsem i tak trochu chtěl slyšet....
Datum: 24. května 2011 15:58
Jméno: Vevi
IP: uživatel11751
 všeobecně jsou japonský ložiska nejlepší
Datum: 24. května 2011 15:36
 čau draci, prý je někde na netu návod na sprany postelování klaksonu na kejvacky - dal by mi sem nekdo pls link jeslti víte kde. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:47
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Cuss draci,newite jak mam vytahnout cep z kyvky je to na Čz 175/477,dneska jsem se stim sr*l cely den a nic i kladivo nepomohlo nevite jak na to ??dikess
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lori taky se mi to poslední dobou párkrát stalo, fichtlkrámek přešel na další level a teď už si příspěvky třídí jak považuje za vhodné
Datum: 24. května 2011 20:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 ted nechapu proc mi to hodilo koment dolu o.O
Datum: 24. května 2011 10:48
 ježiš, závitovou tyč v dýlce aby pročla celym čepem kyvky, na jednu stranu dáš dvě matky do kontra, na ně podložku, aby ti průměrem odpovídala čepu kyvky, provlíkneš kyvkou a na druhý straně na závitovou tyč nasadíš trubku, která bude mít trochu větší průměr než čep. Ta se zapře o rám, hodíš na ni podložku a pak matici. Jak budeš matici utahovat, tak budeš vylisovávat čep-
Datum: 24. května 2011 9:05
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 neni nekde na netu obrazek toho vytahovaku ? momentalne me nic nenapada ani to jak ho tam mam uchytiit..
Datum: 24. května 2011 0:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 24. května 2011 0:06
 jestli ho nikdo nemazal, tak si ještě užiješ, z 350 jsem ho doloval 3 hodiny. 3el jedině spešl vylisovákem a flexou. Kladivem do toho nemlať, roztemuješ čep a nedostaneš ho ven tuplem. Vyrob si vytahovák a bude
Datum: 23. května 2011 22:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vylisujes jak pistni cep, me to slo od pulky uz samo, rukou sem to vytah
Datum: 23. května 2011 22:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdar kluci. Mam dotaz jak poznam rozdil mezi valcem 05 a 20.. ? Jsem dostal radu a docela me zarazila vec, ze jsou ve valcich rozdili. Mel jsem za to, ze jsou vsechny valce stejny i stejne vrtany, pokud neni uprava. Tak dik za ohlasi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 9:12
Jméno: adas
IP: uživatel10480
Datum: 24. května 2011 9:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 24. května 2011 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel11746
 hlavní rozdíl je v časování sacího a výfukovýho kanálu. Oba sou o milimetr hlý dozadu (VK 30,5mm,SK 66,5mm od HU),,,jinak přefuky jsou časovaný stejně,jen prřed vyustenim ve vložce jsou zúžený. V kostce je to válec s výkonem posunutym do nižších otáček oproti válci z 21. I rozdíl dosahovanejch maximálních otáček je podle tolerancí 500-1000ot/min nižší. Jinak je to perfektní válec pro jednoduché úpravy "seriovky"-ty přefuky jsou perfektní!
Datum: 23. května 2011 23:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 válec z 05 má silnější litinovou vložku a přepouštěcí kanály u 05 jsou zhruba poloviční jako u 21 ( u 05 jsou stejné jako u 555) takže rozdíl bez problémů poznáš
Datum: 23. května 2011 22:20
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Hm ale jak ten rozdil tedy poznam..?
Datum: 23. května 2011 21:47
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 mněl by tam být rozdíl v kanálech
Datum: 23. května 2011 21:44
 Prvne zneuzivam svuj web ::::>> hleda se novej majitel kokra jmenem ALF,, sistokrevnej, bez papu, stari 7 let, nejlepsi hlidac kteryho jsme meli,, stacilo se dotknout vrat a uz stekal,,,,ale ma jednu strasnou vadu na krase,,,, lebo vyjel po malem sesovy,, a kdyz pes vyjede po diteti,,tak bud konci a nebo se najde nekdo kdo nema deti a potrebuje nenarocneho hlidace,,a vsak se srdcem na spravnem miste,, pac clovek co necha uvazaneho psa u boudy a odjede na vikend na ryby bych rovnou pochlavkoval,,,,jakyho koliv tvora uznavame s rafikou az na komary a mouchy nekdy i pavouka,, kdyz tedy nejsem na blizku,, ale sesa dostla tlapkou po tvari a jeden kousanec,,, lebo malej sesa chodil za alfem a nekdyho placnul po zadku a to ostry psi nesnaseji,,, uhlidat maleho sesu nejde,, byl to okamzik kdy jsem sklopil oci dolu a kdyz uz jsem je naklopil zpatky,, tak uz alf startoval,, malej sesa je ok,, stacilu mu otevrit auto abych si mohl zmacknot varovky a byl zas samej usmev,,,, je nekdo sam a potrebuje ochlidat moto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 15:22
 čau seso dej mu ještě jednu šanci přeco ho nebudeš hned někomu nabízet 7 let je dost určitě jsi na něj zvyklej jak na své děti tak ho hned nenabízej a kor když je to tak dobrej hlídač
Datum: 25. května 2011 15:22
Jméno: JAFKA
IP: uživatel6617
 ČUS..když chci sundat na jawa 250 pérák r.v. 1949 nožní startování musím sundat i levé víko motoru? zkoušel jsem to ale nešlo to sundat, sundal jsem jen řadičku a nic víc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 14:04
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Kdyz si kouknu fotky ty hridelky tak to temer urcite musis sundat, ten dekl se tam nekdy "prilepi" zkus na nej mirne poklepat gumovou palickou... Hlavne to nedloubej sroubovakem
Datum: 24. května 2011 14:04

Vitajte draci chcem sa spitat aku ma zdvich simson pred vidla mne sa zdat 130mm ale simson skuter kolko ma to neviem tak mi prosim vas poradte diki za odpovet aj ked viem ze je to mimo jawu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 21:10
Jméno: SniperX
IP: uživatel6392
 Ahoj draci, mám čezetu 175/487 a nějak nechce startovat, potvora... jiskru hází, na roztlačení chytala... zdálo se mi že je velkej předstih, tak jsem se v tom začal vrtat a žádná změna, kromě toho že to jde blbě do otáček... tak jsem to vrátil na původní hodnoty. V závěru mýho testování se mi spálila pojistka na kabelu od plus pólu baterky... Už nevim co s tim, karbec seřízenej podle dílenský příručky, svíčka nová, předstihem to nejspíš taky neni... Při pokusu našlápnout nedělá buď nic, nebo kopne a nebo jednou za 100 pokusů naskočí.  Dík za rady, asi jsem exot a mam vždycky atypickej problém  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 21:12
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 ahoj.. mněl sem stejný problém, nešlo mně to do otáček při jízdě, dusilo se to. Dělal jsem taky nový předstih s odtrhem a nic. Výsledek byl stejný jako předtím. Pak sem sundal sedlo a zjistil, že mám na sání reflexní vestu  . Oddělal jsem jí a Čztka jela jak drak. Zkus se taky podívat, jestli něco nemáš na sání, nebo zkus vyčistit výfuk, třeba to bude tím
Datum: 23. května 2011 21:12
 Těsnění pod hlavou, téměř jistě.
Datum: 23. května 2011 21:11
 Zdravím pionýry, po dlouhý době jsem včera dokončil lakování. Vše je hotovo, myslím že solidně. Neříkám že bez chyb, ale na to že sem to dělal poprvý si můžu říct, že pěkný. (jinak je to dvousložkovej akrylát) Soubor je trošku větší, obsahuje fotky ve HD rozlišení. Díky a čus
http://www.ulozto.cz/9096190/archive-rar
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 14:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Lori, moc díky !!!  , pomeranč tam krapet je, ale mám ještě domluvený, že to přejedeme u známýho rozlešťovačkou laků, tak by se to mělo pěkně vyrovnat.
Datum: 24. května 2011 14:54
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 24. května 2011 14:15
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jojo, je to 05 ale koupil jsem ji jako 21, jinak foto ořežu a dám sem jen něco, je to fakt dost velký
Datum: 24. května 2011 13:59
 pekne. To je 05-ka?
Datum: 24. května 2011 8:23
Jméno: standa
IP: uživatel11746
 A proč myslíš,že ti nikdo neodepsal? 150Mb je velikost složitějšího programu! Tak ty fotky osekej na 800x600 a komprimuj velikost,ve vysokym rozlišení budou stále perfektní!
Datum: 23. května 2011 23:34
|



|