Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: káně
IP: uživatel9474
Posl.aktualizace: 26. května 2011 21:06
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ted je otazka co taky myslis, nemuzes srovnavat streeta jako takovyho s motorkou na stunt
Datum: 26. května 2011 21:06
Jméno: káně
IP: uživatel9474
Datum: 26. května 2011 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel11762
 Přesně tak,byla vyvalená,nikomu se nechtělo draze opravovat a lakovat kapoty,origo budiky atd....tak na to koupil nějakou jakousi "masku" s nějakym světlem a nějakej univerzální budík za 1500,- a ze silnice udělal street...běžně se to tak dělá.....nemusí to bejt ani potom špatná motorka,ale každej už ví,že letěla....při koupi takovejhle strojů je dobrý projít rám a vidle(pokudmožno s nějakym servisnim tecnikem a vybavenim)....někdy se stává že rámy mají po předešlé havárii prasklinky a nebo jsou ohlé....s vidlema taktéž......a není od věci projet lak na bandě takovou tou šikovnou věcičkou co pozná sílu laku atd....může objevit místa kde je třeba i 1cm kitu......ale tak dost kritiky....užij si jí ve zdraví a nezabij se na tom
Datum: 26. května 2011 11:37
Jméno: káně
IP: uživatel9474
 To je že se na tom jezdí na stunt riding no zkratka jízda po zadním atd.
Datum: 26. května 2011 9:43
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 No praaaave, aby to nebyl lezak
Datum: 26. května 2011 9:04
Datum: 26. května 2011 9:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 co je to cbr ve streetu???
Datum: 26. května 2011 8:37
 čau draci chci se zeptat jezdil sem na special mel sem ho velke zasoby yle ty už došly tet tam liju natural a chci se zeptat jaky olej nebo co tam mam jeste přidat at to nezadřu dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 18:03
Jméno: fichtlman96
IP: uživatel11761
 no neni zadřeny pist ale klika to ložisko v klice co drži tu hridel pujde to nejak spravit? nebo se bude muset dat nova klika? mislim si že jo
Datum: 26. května 2011 18:03
 zadřel?  .. je blbost abys na natural zadřel.. nikdy sem do žádné motorky nelél nic jiné než naturál + M2T v předepsaném poměru.. tj 1:33 a nikdy žádný problém.
Datum: 26. května 2011 17:15
Jméno: fichtlman96
IP: uživatel11761
 no olej sem tam dal tolik kilok ho tam ma byt ale fichtl se dnes zadřel mam po nalade a nemužu najit nastrčku abych sundal hlavu
Datum: 26. května 2011 17:00
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 není třeba ničeho jiného přidávati, krom standartního poměru oleje.
Datum: 26. května 2011 8:05
 ahoj. ještě se chci zeptat. mám u mustanga ten kulatej tachometr do 80 km/h a mám tam kontakt asi na podsvícení. jen bych chtěl vědět c tam je za žárovku nebo aspon odkud tam mám navýst kabel. dík moc ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 6:10
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 cus draci, jak poznam ze je klikvka (s ojnici) ve spatnem stavu ci nevyvazena? Je normalni ze ma klika vuli do strany?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 22:08
Jméno: pali
IP: uživatel7838
 cau chyt si kluku za ojnicu tak aby si ocko mal v dlani a z vrchu po nej pobichaj rukou(silnejsie) a ked bude strnagat tak je zlaaa
Datum: 25. května 2011 22:08
 ajhjoj draci. skládam jsem motor na fichtla a těsnil sylykonem,ale dostal se mi ke klice. co stím ??? vipálí se to?? dík moc ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 13:22
 díky je pravda že jsem tam toho dal hodně. at vam to jezdi
Datum: 26. května 2011 13:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jestli ti to nebude sát olej či vzduch, tak už to neřeš... příště dej jen slabou vrstvičku na obě strany cca do 0,5mm rozetřenou prstem po celé dosedací ploše a nech to chvilku zavadnout, pak sešroubovat a nechat aspoň do druhýho dne zaschnout. pak bys neměl míti problém.
Datum: 26. května 2011 8:03
 klikou de otočit tak asi málo. a co kdybychj dělall dalěí motor. mám ten silikon nechat dýl zaschnout a dát ho tam míň?? dík
Datum: 26. května 2011 6:08
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Když to je jen málo tak je to jedno
Datum: 25. května 2011 21:13
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Cuss draci,koupil sem Čz 175/477 a ze budu delat generalku motoru,tak jsem motor rozdelal a divu se na valec,dal sem do neho pist a zjel uplne do dolni uvrate a pist neni vubec zaroven s kanalkama,presahuje je tak o 4mm i prepousteci i vyfukovy... mam doma 250 a 175 jawu a pokazde pist pekne licoval s kanalkama ale tady ne,muze to tak byt,neztraci to na vykonu ??dikes ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 0:31
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 je to mozny, vali se mi to doma na policce nejak moc sem to neprohlizel tak ti budu verit
Datum: 27. května 2011 0:31
 lori: divil by ses ale presahuje  .. pri pouziti kliky 125 a válce s pístem 175 se prepoustáky ani výfuk neotevre celý a pri horni uvrati bude k okraji válce chybet cca 4mm
Datum: 26. května 2011 23:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jo to jo ale on psal ze pist presahuje, takze je vejs, to by klika ze 125 Neudelala
Datum: 26. května 2011 22:42
 lori: jo kartry jsou stejné.... ale kliku ze 125 dáš s přehledem do motoru 175 a pak to dělá tento bordel... ono většina těch 175 jsou vlastně 125ky na kterých je jen píst a válec s hlavou ze 175....
Datum: 26. května 2011 22:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jak jako spodek motoru? kartery sou stejny
Datum: 26. května 2011 0:20
 je to tim ze spodek motoru nebo jen kliku máš ze 125 a válec 175... měl sem to samé
Datum: 25. května 2011 22:12
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 muzes krapet ubrousit na pistu, jak na to se probiralo na stejskyho webu, zapatrej
Datum: 25. května 2011 20:03
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 caute kdo je v okoli berouna schopnej rozlisovat dat novou ojnici a slisovat a vycentrovat? za rozumne penize....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 22:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nějakej MP motoservis v Mezouni
Datum: 25. května 2011 22:02
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 na jawu 21
Datum: 25. května 2011 19:43
 Zdravím, mám problém u jawy50/23 když je studená tak táhne jako čert, a když je zahřítá, tak nemužu vyjet žádnej kopec
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 15:39
 a yčisti i spalovací prostor v hlavě válce a rovnou i píst ten stačí jen s vrchu a pokudm áš špinavé žebrování na hlavě tak i to očisti casto se na to usazej e prach a další nečistoty pak tu huř chladí
Datum: 26. května 2011 15:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 vyčisti si pořádně vejfuk
Datum: 25. května 2011 20:33
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 S tou hvězdicovou hlavou si opravdu pomůže proti přehřívání to hlavou v žádným případě není. Může to být stavem motoru taky znám jednoho co mu to takhle blblo kvůli špatným ložiskům a guferům na klice ale jinak nevím čím to může být. Ještě mě napadá opotřebený válec nebo karbon.
Datum: 25. května 2011 19:48
Jméno: kuba
IP: uživatel10983
 To mi děla taky na pionyr 20 to bude tim že se ti asi zahřívá válec ja mam v plánu tady na fichtlkrámku koupit válec a píst novej nebo zkus koupit hlavu válce (tu hvězdicovou)
Datum: 25. května 2011 19:37
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel10983
 cus kluci chtěl bych se zeptat jestli nevadi když dam do babetty.. 2 taktní olej pro dvoudobé vysokootáčkové motory naředený s benzinem natural 95 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 21:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když to bude ve správném poměru, tak ne...
Datum: 25. května 2011 21:42
 Zdar draci, mám problém s motorem-nejspíš faleš vzduch.Nastartuji volnoběh jakštakš šlape ale jakmile přidám plyn nebo se rozjedu a poté plyn uberu otáčky vylítnou něco málo pod maximum a drží, ale jak pustím spojku a zase se chci rozjet tak to není že by to letělo furt plnej ale funguje to normálně , prostě to dělá jen když vyřadím nebo zmáčknu spojku.Myslel jsem že to dělá strhlej závit na šteftu od karburátoru ale to jsem spravil a karbec drží, mezi karterema jenom papír,gufera nový cca 300km ale motor byl během toho jednou půlenej-těsnění vyměněno ale gufera zůstala stejná silikonová.Přijde mi divný že kdyby to byl faleš tak to drží furt plnej i kdybych jel ne?? dík za rady a tipy co by to mohlo bejt...(karbec originál šroubek volnoběhu skoro celej vyšroubovanej, tryska 72,airbox zašpuntovanej,jehla 3 zářez,píst 1kroužek-nezajetý, svíčka cihlová tmavší NE černá)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 14:50
 ok zkusím,, já jsem jen zkoušel druhej karbec a bylo to to samý
Datum: 26. května 2011 14:50
 Zalomený lanko? Nezasekává se ti šoupě? Vsázim si na špatně se vracející plyn.
Datum: 26. května 2011 12:39
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 cau mam problem mam motor po GO a nejde mi tam dat trojka kdyz ji tam dam tak to je jak neutral a kdyz prišlapnu radicku takse chytne mam jawu mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 20:17
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 uz to mam spraveny ja mel dva řadiče a ja sem znich slozil jeden a oni jsou trochu jinaci tak jsem to dal zpet a uz to jde
Datum: 25. května 2011 20:17
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 přesně to se děj mě a mam ho tky po GO, hele s tim nic neudelas asi, to uz je prevodovka vprdeli...ale zase to az moc nicemu nevadi...
Datum: 25. května 2011 18:52
 Čau draci mám problém mám velkou vuli do starn u rukojeti plynu (Jawa 05) a de z rukojetí otočit jen trochu pak musím jako by vyndat tu koncovku řidítek a pak jde plyn dál ale zpět se nevrací . Chybí mi tam jeden šroubek v te rukojeti no myslím v tom železe před tou rukojetí kámoš mi dal s Jawy 21 ale byl malej ani podle katalogu ND jsem koupil sroubek a taky nepasoval nevíte přesný rozměr toho šroubku do te rukojeti nebo čím to nahradit ? Jawa 05 RV 1965
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 19:26
 Ahoj.Ty šroubky nemusíš kupovat.Dají se vyrobit s obyčejného šroubu.Doporučuji kvalitní tvdý šroub=železný.Žádný pochromovaný to měky jak blato...Zabrousíš si ho do špičky pak uřízneš pilkou na železo a v prosředku šroubu uděláš pilkou drážku na šroubovák.Stačí ti to takhle vysvětleno???
Datum: 25. května 2011 20:02
 jo díky
Datum: 25. května 2011 19:26
Jméno: jirka
IP: uživatel4510
 ahoj mozna blbej dotaz ale chci se zeptat jakym zpusobem nandavate a sundavate drapak na pio. je dost tuhej a nechci ho poskodit nevim jestli to nkde delaj v okoli a kolik to zhruba stoji...ale radsi bych si to chtel udelat sam.tak radte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 16:36
 přesně jak píše LECO... dobré je to potřít nějakým tekutým mydlem nebo něčím podobným.. já zásadně sundávám pneu ,,monterpakama" se šroubováky už nemám dobré zkušenosti. Může se stát že jak dávaš sebemenší pozor abys nepíchl duši tak šup a už je procvaklá no.. jinak vypustit, pošlapat, a sundávat začít naproti ventilku..
Datum: 01. června 2011 16:36
 dobré je ráfek a tu pneumatiku trochu potřít nějakým tekutým mýdlem, pak to jde lépe.
Datum: 25. května 2011 15:26
 na pio davam plast tak ze ho nasuniem z jednej strany (to by malo ist v pohode), vlozim dusu a potom nohami po nom stupam...ale nie stupat na rafik. Samozrejme koleso polozit na zem. Skus to tam...a rafik napatlat mydlom aby sa to smykalo
Datum: 25. května 2011 15:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 taky s tim zapasim, mam nazutej drapak divnejch rozmeru a ani zaboha se nehne, ani ho nezmacknu  Jinak na motorkarich v bazaru je takovej pripravek na zouvani pneu, tusim za litra
Datum: 25. května 2011 14:57
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 ja to sundavam srubovakama tema silnyma prvne se to vypusti ta guma a zacinase naproti ventilku no a tak jsem to sundal tak ale bacha at nepropichnes dusi jinak v servise zeouvají kola asi za 100kč mym tucha
Datum: 25. května 2011 14:51
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli tato zapalovací cívka (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/civka_vape_z_67_jednovalec.html) jde použít i na Dandy 125. Mám problém se startováním a bylo mi řečeno, že tyto problémy jsou způsobeny špatnou cívkou. Na motorce mám cívku EAS 41, ale ta už se prý nevyrábí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 13:19
 prosim vas ta brzdova čelist .559/590/592/643/632/638/639/640
jestli pasuje i na 175-356 dekuji za odpoved predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 17:09
 chtel bych se zeptat kde ma sehnat brzdovou čelist kdyz na 175 -356 na fichtl kramku neni?? dekuji za odpoved predem.
Datum: 25. května 2011 17:09
Jméno: awe
IP: uživatel11759
 175/256 Čelisťové brzdy 140mm/35mm
250/559 Čelisťové brzdy 160mm/35mm
takže NEEEe e e..
Datum: 25. května 2011 14:37
Jméno: awe
IP: uživatel11759
Datum: 25. května 2011 14:35
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 Čau,prosim vás poraďte mam pionýra po go nový karbec,všechno jezdil bez problemu ale z ničeho nic se tak začal dusit pak sem ho musel roztláčet jako jel ale nedržel volnoběh ale když sundám právý kryt(05) tak drží otáčky krásně ale jak tam dám ten kryt tak zas to blbne a nedrží vubec otáčky.Vubec si nevým rody prosím kdy vý ať poradí moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 14:16
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 zdar,když podržím na karburátoru ten cupak trochu dýl tak to pak tak 5 min volnoběch drží ale pak zas ne takže co mam udělat vyčistin nějaký přívod paliva? díky
Datum: 27. května 2011 14:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 A poslední věc jestli dobře těsní hlava protože to taky může dělat.
Datum: 26. května 2011 14:26
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak jak si ten motor sedá tak může chtít třeba jinej předpal, nebo se může sešoupat kladívko nebo nějak hnout to je všechno možný nechci ti do toho kecat dělej dle svého uvážení ale uřčitě bych osobně hrábnul na kontakty vzal je měrkama na 0.4 a uvidíš jiskru pokud bude malá tak třeba zvětšit nebo znemšit odtrh potom zkusit chytit jinej předstih a uvidíš ještě jedna možnost pokud máš starý zapalování tak jestli má dobrý časování tzn otočit s celýma cívkama, protože tam byly zaplombovaný šrouby a dle výrobce se stím nesmělo točit aby si to nerozhodil proto je tam jen ta deska že se netočí s celýma cívkama
Datum: 25. května 2011 21:26
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 no ja přesně nevim ale neblblo to nikdo předstih byl nastaven automechanikem měrkou
Datum: 25. května 2011 20:53
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Kolik mm před hu máš předstih. Neříkám že je to předstihem, ale pokud to nejede a není to el.instalací a ani přívodem paliva tak bych to určitě zkusil přenadstavit .
Datum: 25. května 2011 20:30
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 mam najetých asi 100km karburátor mám tento s fichtl krámku tak je tryska 72 a předstich je dobrý
Datum: 25. května 2011 20:12
 a co kondezátor měnils?
Datum: 25. května 2011 20:07
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak jestli je všechno dobrý v el. instalaci nevím kolik máš ujeto protože po 500km bych dal jehlu už na druhý stupeň od zhora tak bych zkusil měnit předpal jestli se to dusí že to má moc benzínu tak ubrat předpal pokud je chudá směs tak zvětšit předpal. Jinak nevím jak to máš s tryskama protože když na 05 byly karbece 15 tak byla tryska 60 tak nevím c udělá 17 s tryskou 68 protože co je v katalogu nd tak od vč 575470 je karburátor 2917 s tryskou 60 a vím dle svojich zkušeností že 15 s 68 nerozjedeš.
Datum: 25. května 2011 19:32
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 kondenzátor je dobrý nejiskřy to u kladívek.
Datum: 25. května 2011 19:16
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 dik,svíčku mam 15c a zkoušel sem i 17 a furt to nejede krásně nastartuje s plynem to de ale otáčky(volnoběh) nejde niak nastavit odizolovane je to dobře elektronika je dobra nová.A FURT TO BLBNE NEJDOU NASTAVIT OTÁČKY.
Datum: 25. května 2011 19:00
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 U kontaktů zapalování to musí být dobře odizolované, jinak bych se podíval na kabeláž jestli není někde štíplá nebo prošoupaná a ještě jestli máš dobrou svíčku jednou jsem tam měl pal 14-8 normálně házela a nejelo to když jsem dal jinou tak to jelo ůplně normálně .
Datum: 25. května 2011 15:52
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 To staré ale ted už to dělá i bez krytu nevýte čím to je ???diik
Datum: 25. května 2011 14:57
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Zaizoluj očko u kladívka nebo ho nakloň víc k statoru. Máš už feritové zapalováí nebo to staré? Tak mi to dělalo tak tam mám smrštovací bužírku a je to zatím dobrý.
Datum: 25. května 2011 12:03
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 dík, a mám je nějak přohnout ? nebo co?\r\n
Datum: 25. května 2011 8:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to občas dělá u 05 a pařezů někde se ti dotýkají kontakty v zapalování toho deklu
Datum: 24. května 2011 22:29
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 cusarna draci,nevite prosim vas nekdo kde bych sehnal kolínko na cz 175/450 ??diiky vam moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 22:16
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 bych ho od tebe koupil
Datum: 25. května 2011 22:16
Jméno: george
IP: uživatel1834
 Já mám jedno doma v pěkným stavu
Datum: 25. května 2011 9:55
Jméno: Lord
IP: uživatel6603
 čus draci, potřeboval bych poradit nějakou 100% spolehlivou metodu na zjištění ojele v benzinu. Ja přez zimu uplně zapomněl jestli sem daval nebo ne. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 20:42
Jméno: Panelkovec
IP: uživatel10027
 jo, nejlepčí je to na čistej novinovej papír...
Datum: 25. května 2011 20:42
Jméno: Lord
IP: uživatel6603
 dík určitě to zejtra zkusim
Datum: 24. května 2011 21:52
Jméno: hh
IP: uživatel11754
 nalejt pár kapek na papír a nechat odpařit, jestli zůstane mastná skvrna, olej tam je.. pro snažší rozlišení můžeš udělat vedle kapku čistýho benzínu, ať vidíš rozdíl..
Datum: 24. května 2011 21:51
 čus, mám dotaz o kohoutku na benzín u fichtla. pořád mi teče když s nim otočim. díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vevnitř je taková gumička , stojí 5-10kč
Datum: 24. května 2011 21:31
Jméno: jirka
IP: uživatel11753
 tak je asi těsnění špatný
Datum: 24. května 2011 21:19
Posl.aktualizace: 26. května 2011 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel11762
 Já vozim v motorkách lékárničky v plechový škatuli made in CSSR  ,na STK mam jednu dva roky starou hadrovou od Sesy. V autě je to horší,tam to policajti kontrolujou a jdou po tom. Nějakou mam,jakou už nevim a je mi to jedno,je oranžová. Akorat nechapu proč mít tak šíleně vybavenou lékárnu,s návodem kterej budu číst 20 minut,když to ani nebudu umět použít a hlavně lidi jako já když viděj chrlící se krev,tak omdlí a lékarna je jim k ničemu...upřímně mám strach abych se jednou nedostal k nějaký nehodě.....ne že bych byl šmejd,ujel a nechtěl nikomu pomoct,ale to riziko,že někoho blbě vytáhneš z auta,on díky tobě sice přežije,ale bude mít nějaký následky a eště se na tobě bude celej život hojit...fuj... to mě prostě děsí...
Datum: 26. května 2011 11:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Hlavne, ze jsem s ikupoval tu novou lekarnicku, ktera je o polovinu vetsi a nevejde se mi do kastliku... sakra.
Datum: 26. května 2011 6:45
Jméno: standa
IP: uživatel11755
 řikam to už delší dobu. byl to jen jeden z dobře schovanejch marketingovejch tahů zaobalenej do novely vyhlášky.....jako je to ted se vším....nic není pevné,nic nevydrží v platnosti a jen prachy lítaj.....tak se dělá byznys...dnešní forma vlády=lobbistů ráj!
Datum: 25. května 2011 10:53
|



|