Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci, jak je na babettě ložisko na ojnici na hoře, je to stejný jako je na pionýra? nebo je jiný? odepište díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 20:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 je to jine... babeta má přesně 14 mm pístní čep pio 14,1 mm do pioníra bys píst z babety dostal s použitím spec vyrobeneho futra a převrtáním válce ale pístní čep z pio do babety sobtížema...
Datum: 07. května 2013 20:24
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Jestli se ptáš jestli je tam futro/jehličky volně/jehličky v kleci, tak originálně jsou tam jehličky, pozor ať ti nenapadají ke klice, utěsnit třeba čistou hadrou -babetta 210. Teď koukám do katalogu, 207čka má futro
Datum: 07. května 2013 1:07
 pokud myslíš bronzové pouzdro, tak babetta má 14 a fichtl má 14,1mm
Datum: 06. května 2013 22:30
 Čau draci chci se zeptat jestli je lepší babeta 207 nebo babeta 134 (Stella) na tu 207 bych chtěl dát hlavu a válec z te 134 popř. mate s tim nekdo zkušenosti ? A o kolik se zvedne vykon nebo jestli je lepší dat na babety karbec z fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 21:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 mám za to že 210 má obdelníkovej sací kanal podobně jak fík nic jko kapka tam nejni..asi nějake zdokonalení výplachu????
Datum: 03. května 2013 21:58
 A ještě se chci zeptat proč má ta stella sací kanál jakoby vybroušenej na klapku ? Má to každá 210 nebo 225 ?
Datum: 02. května 2013 22:36
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 to je jak porovnávar fíka a 125 čz jednoznačně stela výkon stroje je dvojnásobný jak na rychlosti tak zvladá i velká kopce já sám vlastním 207 a 210 a je to obrovský skok 207 je
lenoch a do kopce nejede....jedine co pro ní hovoří je docela povedená vyzáš... jinak valec jde namontovat pod rám jen s upravama .... je vyžší a pekáží indučka a nvm jak by vyšlo koleno karburace ...
Datum: 02. května 2013 21:18
 Myslite tohle https://www.google.cz/search?q=Piaggio+Ciao&client=firefox-a&hs=IMe&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=dqaCUemYJavo4QTWxoDIBg&ved=0CD8QsAQ&biw=1280&bih=960#imgrc=XSfA3LDA6uLG2M%3A%3Bcv_xY2MbjwBuhM%3Bhttp%253A%252F%252Fde.academic.ru%252Fpictures%252Fdewiki%252F80%252FPiaggio_Ciao_motorbike.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fde.academic.ru%252Fdic.nsf%252Fdewiki%252F264687%3B2560%3B1920 ? (pardon za ten odkaz)
Datum: 02. května 2013 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel15441
 Pokud bych pořizoval znova babetu/moped tak jedině starší Piaggio Ciao bez přídavnýho variátoru... Jede to skoro jak fichtl,perfektně svítí,je to absolutně primitivní motůrek v kterym se nemá co rozbít,jede to i v absolutně desolátnim stavu a spotřeba snad 1,5litru když jí honíš. Měl jsem to,jezdil jsem na tom "kalit"...projela křoví i škarpou...uvezla i dva lidi...Benzin sem do toho lil na jaře a na podzim. Za mě nejlepší přibližovadlo. Pak mi ji nějaký zmrdi ukradli ze dvorka za bílýho dne! Tak asi tak.
Datum: 02. května 2013 19:23
 Draku za mě Stella, nemůžu si na ní stěžovat. Mám jí bez úprav na motoru a vždy mě spolehlivě odveze  Má jen jedno malinký mínus a to menší kola, takže snima pozor i na menší ďoury na silnici, je to cejtit
Datum: 02. května 2013 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel15437
 No zrovnal sem chtěl napsat,že origo sací kanál je jak malíček,takže větší karbec nemá význam.
Datum: 02. května 2013 16:47
 N takže asi tak, vymenu valcu posoudit nemuzu, fichtl karbec pomuze ale jen s upravou kanalu a sani, jiank to nema cenu.
Datum: 02. května 2013 15:32
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdravím co vše mám vyčistit po zimě na pionýru 50/21
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 13:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Fčíl se musím zastat ceZetaka! Nedávno sem psal, že kluci keří používajú M2T enom na namazání pluhu aby nezerzavěl, toš čistijú výfuky pořád! Pouřívám M2T a žádnej problém nemám! A pokáď sem měl nejakú motorku, toš sem si nedovedl představit v zimě nejezdit!!! A gdo ste neviděli múj blog, toš dejte vědět. Toš tak.
Datum: 28. dubna 2013 13:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 no pravda je že m2 t to lepý asimetricky uplně všechno a všude takže nanos je uplně všude ....a ještě to lumí hluka ahladí hrany  pruser byl nalejt do mustafa moderni chytrej olej který karnbon leptá a čistí motor ...zve výfuku se uvolnili 2 3cm velké kusy a totálně to zas.... vyčistěním výfuku bys měl jen získat ikdyž pionír na to nejni tak choulostivý jak babeta co má výfukove potrubí o pruřezu 10 mm a když se zacpe o 3MM stratí pul koně a stojíš .... za mě výfuk vyčisti když už se na to ptáš ale do nastevení bych nezasahoval pokut to jede.....
Datum: 28. dubna 2013 11:26
 čezeťáku takže výfuk se vlastně nikdy zacpat nemůže a všechny příručky k českejm mašinám kecaji, co?
Datum: 28. dubna 2013 10:21
 čistit výfuk pravidelně? ... to je nějaká nová moda?  ...mažu s M2T a nikdy sem výfuk nečisitil na ničem.. jednou z hecu sem rozdělal výfuk na čz a byl čistý...
Datum: 28. dubna 2013 10:15
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 já bych akorád vypustil benzín z hadičky jestli je v něm smět a dolil olej ..a dofoukal kola vždyt to mužeš roztělovat že to nepojede...výfuk čistíš pravidelně?
Datum: 28. dubna 2013 10:03
 Zdar draci  potreboval bych poradit s babetou, startuje na 1 max 3 slapnuti, slape jako hodinky, paradni odpich a tah, volnobeh cisty krasny chod. Kdyz se ohreje tak ji dam na stojanek a dam plny plyn tak cca 10s bezi v plnem plynu krasne ciste. Po 10s najednou se zadusi a kdybych neubral plyn tak nejspis chcipne, pak zase slape normalne a takhle to dela porad dokola ( kdyz ji drzim na pul, nebo trictvrte plynu tak bezi dokud nepovolim ). Za jizdy: dam plny plyn, babeta zrychluje, bez problemu preradi a dal zrychluje ale na 45km/h zhruba, se zase zadusi, rychlost klesne na 40km/h a vic ani tuk, jak z kopce, tak po rovine a to ten plnej plyn drzim porad. Dekuju za kazdou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 21:26
Jméno: Mara
IP: uživatel15383
 Ok, díky, vyzkoušim a když to neklapne tak hold budu řešit dál no :/
Datum: 21. dubna 2013 21:26
Jméno: kaz
IP: uživatel14122
 2 mm je moc, napoprve stačí 0,5 mm -hned se to třeba nepovede,odzkoušet a pak třeba znovu-já to dělám tak na 3x
Datum: 21. dubna 2013 21:17
Jméno: Mara
IP: uživatel15383
 Jo takhle, a to fakt pomůže jo? :O to sem na to tedy zvědav, určitě vyzkouším, nepatrně znamená třeba 2mm dovnitř?
Datum: 21. dubna 2013 21:08
Jméno: kaz
IP: uživatel14122
 odděláš spodek karbece,otočíš ho obráceně a plovák lehce přihneš dovnitř,hrana obou plováků by měla být v jedné rovině s tryskou.........plovák přihýbat malinko a opatrně
Datum: 21. dubna 2013 20:30
Jméno: Mara
IP: uživatel15383
 A mohl bys mi nějak podrobněji popsat jak na to? Už jsem zjistil, že je to v plovákový komoře ale vůbec nevim co a jak udělat?
Datum: 21. dubna 2013 20:17
Jméno: kaz
IP: uživatel14122
 ne jehlu ale hladinu,je nízko
Datum: 21. dubna 2013 20:14
 Jako máte namysli jehlu vejs?
Datum: 21. dubna 2013 18:42
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 zvyš si hladinu v karbecu
Datum: 21. dubna 2013 10:04
Jméno: kaz
IP: uživatel14122
 udělej hladinu v karbecu
Datum: 21. dubna 2013 9:38
Jméno: babeták
IP: uživatel15083
 čaute, chcem sa spytat ci treba na babetu filter sáni a ak hej tak ktorý by ste doporucili
predem dekuji !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 19:34
 cituji z této stránky http://alesmarek.byl.cz/babetta/index.htm
Vzduch se nasává vstupním hrdlem víka tlumiče sání. Potom prochází !!přes filtrační sítko čističe.(obyčejná drátěnka)!! Sítko je navlhčeno olejem, aby lépe zachycovalo nečistoty z nasávaného vzduchu. Dále vzduch putuje rámem Babetty, který zároveň tvoří funkci tlumiče sání. Potom přes hrdlo z umělé hmoty do karburátoru. Takhle je to i v návodu na údržbu
Datum: 14. dubna 2013 19:34
babeta jede perfektně
Datum: 14. dubna 2013 19:27
 no já mám 207 babetu, odmontuju krycí plech pod nádrží a vidim trubičku obdélnikovou z hliniku, na konci je jakoby mistička (a v tý mám origo drátěnku kterou občas vyperu a namvlhčim olejem), a pak je to přišroubovaný k rámu, v kterym jsou díry na vstup a vástup vzduchu a ten rám slouží jako tlumič sání, jinak jde o to jestli ten molitan jak řikáš že tam máš, nemá moc velkej odpor při průchodu vzduchu, jestli se ti babeta nedusí?
Datum: 14. dubna 2013 19:21
Jméno: babeták
IP: uživatel15083
 no ano to sanie ide cez rám, o tej drátenke viem neni náhodou oroginál filter na JAWA 207 ?? na fichtlkramku som to nenasel
Datum: 14. dubna 2013 19:08
 libore určitě? já mám 207 a ta máí origo filtr z molitanu a je pod nádrží a sání je přes rám
Datum: 14. dubna 2013 18:22
 pokud máš starší babetu, (210,nebo 207), tak ta má filtr z drátěnky, a je dobrý ho občas vyprat v benzínu a a namočit olejem(a nebo benzínem s olejam ve směsy 1:1), na ten olej se pak chytá i jemný prach. Pokud máš už babeto s Dell'ortem, tak je to podobný
Datum: 14. dubna 2013 18:17
Jméno: labus
IP: uživatel15298
 Čau babeta 210 volný ozubený buben když za něj vemu tak se kývá to asi v pořádku nebude že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2013 9:06
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 jak kývá????? do strany,nahoru...kývají se hodiny
Datum: 04. dubna 2013 9:06
 Tomu se mi nechce věřit, máš ho opravdu pořádně zacvaklej? Musiš s nim točit a zároveň na něj tlačit.
Datum: 03. dubna 2013 21:08
Jméno: Ondra
IP: uživatel14045
 Ahoj prodal jsem svojí babettu 210 měl jsme na ní povinné ručení u Directu ten ale už skončil . To by tak nevadilo jako že při prodeji jsem od paná nic nechtěl prostě předaly se prachy a on si to naložil na vozejk a už jsem neviděl. Od známeho pojijištováka mi řikal že potřebuju kupní smlouvu o prodeji aby se zrušila pojistka ale tu nemam. P.s. Dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 13:15
Jméno: Hany
IP: uživatel6928
 Skripni pojistovaka, on ti tu pojistku zrusi a vic neres
Datum: 17. dubna 2013 13:15
 neřeš to, babeta není v registru stejně jako stadiony a jawety
Datum: 24. března 2013 12:01
 Babetta přeci nemá TP, tak to nemusíš řešit. Zruš si svoji pojistku a ten nový majitel si zřídí svoje nové pojištění. Jestli ne, tak to už neni tvůj problém.
Datum: 24. března 2013 10:34
 a nebo prodat papíry samotné.
Datum: 24. března 2013 9:17
Jméno: vetron
IP: uživatel15269
 Ahoj, pokud nemáš kupní smlouvu a pán si babettu nepojistí, tak Tě časem bude kontaktovat česká kancelář pojistitelů, která Ti vyměří pokutu za provozování vozidla bez povinného ručení. Na druhou stranu, pokud babetta nebyla vedená v registru motorových vozidel, tak by to mělo být ok... Snaž se toho kupce dohnat! Případně vozidlo papírově zlikvidovat. Hodně zdaru.
Datum: 24. března 2013 8:32
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Zdar draci,nemate nekdo zkusenost se zapalovanim z motorove pily ? myslim tim funkcnost,otacky atd ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2013 14:14
 Vylozene k nicemu to neni, teoreticky by ten motor nebyl brzdenej magnetama originalniho zapalovani ale to je zanedbatelny.. Ja mel tohle zapalko na číze. Je dobry ale nestartovala na paku z duvodu malych otacek motoru pri startu. Dal si myslim ze na tom pioniru by byla vcelku slozita instalace, no nevim jake velikosti to zapalko mas. A to hlavni.. Nesmis otocit rotor vuci vysokonapetovce.. O to je to slozitejsi pokud mas zapalko z levotociveho motoru nebo pokud mel to zapalo na druhe strane motoru nez ma pincek, pac pak ti bude hazet jiskru pri malych otackach jinak a pri velkych taky jinak. A posledni vec, tezko se na tom steluje predstih ja osobne ho steloval pomoci stroboskopu ale da se to i podle malyho hrebicku zapomoci mag. pole.. Asi bych nechal bud origo zapalo a nebo jestli chces vylozene bezkontakt tak se da relativne jednoduse predelat pionirsky zapalo na babetacky... Tod nazor muj, snad trochu pomohlo
Datum: 16. března 2013 14:14
 a to zapalování zaručeně přidá výkon, že?
Datum: 16. března 2013 13:21
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Do fichtla,chci ho mit na zavody
Datum: 16. března 2013 10:30
 a do ceho to chces davat draku?
Datum: 15. března 2013 22:46
 zničíš si akorát bloky bo do nich uděláš díru...
Datum: 15. března 2013 17:37
 výkon ti to nepřidá... ani to lip nepojede.. je to k ničemu
Datum: 14. března 2013 22:45
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 Zdarec draci- dá se nějak vyrobit nebo koupit nějakej rozlisovač skříní na babettu 210? nechcu do toho mlátit hlava nehlava. A jinak- kolik asi stojí vycentrování kliky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 23:03
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 No a co vytvořit něco jako to je na jawu 21Pásovina, dvě díry a začít to utahovat do karteru. A nebo nějakej dvoj nebo trojramenej stahovák. Ale kamarád to dělal jinak u 207. On nahřál okolí ložisek co to šlo, a pak klikovku vylisoval vlastníma rukama bez tlačení i s ložiskem a pak ložisko vylisoval zvlášť ložiska z klikovky malým stahováčkem.
Datum: 27. února 2013 23:03
 Rozhodně nic necpi mezi kartery, to je prasárna a hned bych za to fackoval...vždycky jde udělat přípravek, stačí se nad tim jenom trochu zamyslet...
Datum: 27. února 2013 12:31
Jméno: pepa
IP: uživatel15165
 tak se bojim že budeš muset být odvážnej a nějak si poradit... a repas kliky tak 500 bez nove ojnice... jinak rozlisovávače kliky se chytaj do zavitu pro víka ..ale babeta má víka jen nacvakavací ... asi ti nezbyde než si nabrosit starý nuž špičkou do pulkulata optrně ho naklepat mezi kartery a kolem do kola to objet aby odskočili....opatrně nepořezej se....
Datum: 26. února 2013 21:57
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 ahoj mám na vás dotaz nevíte název klapky sání co se vejde na fichtla?? byla mi doporučena na gileru a piago ale ta je moc velká. údajně by to měla být ta nejmenší klapka co je ale nikde jsem ji nenašel. díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2013 6:48
Jméno: standa
IP: uživatel15167
 Samotná klapka udělá velký kulový. Ten kluk ti asi neřek o všech úpravách jeho motoru. Jinak 90km/h na klapkovou babetu je docela mazec,to asi nemuže moc vypadat jako seriovka a nebo ti kámoš kecá... Druhý variantě dávam víc nadějí... Symetrák je symetrák...ser na klapku...kup si velkej píst a pojede ti to víc....
Datum: 27. února 2013 6:48
 oskare pochopil jsem to velice dobře,totéž jsem tvrdil policajtům když mi změřili kilo v obci(autem).myslel jsem to ironicky jako 90%na tomto vlákně
Datum: 26. února 2013 21:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj postul!Smě asi nepochopil.Já myslel, že dyž pojedu do obchodu rychlosťú 45km/h tam a potom zaséj dom taky tech 45km/h toš to je dohromady 90km/hTtoš tak sem to myslel!
Datum: 26. února 2013 20:49
babeta má ale cvrk takže dozadu šlapat nelze ne?
Datum: 26. února 2013 20:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Dyť ste zapoměli, že gdyž Babeta jede 45 tam a 45 spátky, že to dohromady dává přece 90 nééé?Toš tak!
Datum: 26. února 2013 18:58
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
Datum: 26. února 2013 16:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 cely je to srandovni , klapka je jeden z vrcholu ladeni a ty ji chces nainstalovat aniz bys cely ten proces znal natoz mel adekvatni upravy . namaz retez , dofoukni kola a jezdi.
Datum: 26. února 2013 14:46
 Dneska je tu zase sranda ...
Datum: 25. února 2013 22:52
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 nu to jede skoro 90. a to tam ma klapky a jinej karbec.
Datum: 25. února 2013 22:33
 kisa: Takže když si dam na motorku klapky a ty dva 38mm karburátory vyměnim za větší, tak pak mi to pojede rychlejc?
Datum: 25. února 2013 22:32
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 zapoměljsem dodat že si tam dal i lepší karburátor ale ten samotnej nezvedne rychlost o 100%. takže i ty klapky na tom mají svoji zásluhu protože nevrátí benzín zpět do karburátoru.
Datum: 25. února 2013 22:27
 postul: Jestli to takhle platí tak mi motorka po montáži klapek pojede 420km/h, jdu objednávat!!!
Datum: 25. února 2013 22:23
 takže po montáži klapky na babetu se zvedla vmax o 100%.takže po instalaci na pincka 130kmh.jdu do toho.
Datum: 25. února 2013 22:20
 tak a Stejskal je bez kšeftu.klapka za 500 a babeta jede 90.
Datum: 25. února 2013 22:07
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 Známej to má i na babetě a ta mu jede 90km. Takže tomu aji docela věřím.
Datum: 25. února 2013 21:56
 aha.. super  tak to ti gratuluju k tomu jak si z těbě udělaly prdel a tys to sežral i s navyjákem
Datum: 25. února 2013 21:51
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 přidáním klapek se mi má údajně zvednout výkon i rychlost. A to docela znatelně.Nezávisle na soběmi to potvrdily 3 chlapíci co se o to hodně zajímají.
Datum: 25. února 2013 21:49
 beru že je velká klapka z RS 125 ale z jakýhokoli skůtra je dá se říct vhodná... záleží která se ti bude líp napasovávat na válec...
Datum: 25. února 2013 21:41
 a co od toho čekáš? jinak klapka z minibiku je ta nejvíce nevhodná  ... pokud to teda nemáš jen jako machrovinu
Datum: 25. února 2013 20:44
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 díky moc hodně jsi mi pomohl
Datum: 25. února 2013 18:34
 Nebo mrkni maj tam i obyc klapky ty budou mensi=)
Datum: 25. února 2013 16:29
 Snad me nikdo za odkaz nezabije=)www.minibike-shop.cz/minibike-tuning/102-dvoujazyckove-klapky.html zapustis je co nejniz do valce nebo na ne udelas domecek ale ty si poradis.
Datum: 25. února 2013 16:24
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 a nevíš náhodou název klapek? jinak diky za radu
Datum: 25. února 2013 15:52
 Kamos daval z minibike 2 jazyckovy sklolaminatovy =)
Datum: 25. února 2013 15:29
Jméno: Laus
IP: uživatel14799
 Cau draci,nedavno jsem delal GO motoru 250/353 a ted premyslim nad bezkontaktnim zapalovani,ale nechce se mne davat 4tis. za Vape,nemate nekdo nejake schéma/plán,aby to slo "po domácku" vyrobit ? jak jsem se tak dival po internetu,tak jsem videl,ze hodne lidi si delalo zapalovani ze sekacky/motorovky,ale na fechtla,myslite ze by to utahlo,nebo by bylo slabé ? díky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 22:10
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
Datum: 24. února 2013 22:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj shrek!Šak to pšu taky!A vemte si TATRU 603!Sice štyřtakt, ale osmiválec!Kolem 5 000 točí asi taky!Toš si to spočtite!Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolecko!No Ty abys mě nepředběhl!Ale já je ani nešteloval!!!A moc Tě zdravím!!!Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:09
 škodovka má taky v rozdělovači kladívko a kolik tisíc KM to najede.... jinak kladívko zvládne k 11 tisícům otáček...
Datum: 24. února 2013 21:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Laus!Na otáčky kerý stíhajú kladivka se 250/353 nemože vytočit ani s pomocným elektromotorem s uhlíkama!V mládí mě závodní motor točil kolem 11 000 a bez problémú!JAWA 350/360 měla aj spětný chod a jezdila na jedno kladivko!!!Toš to kmitalo ešče rychlejší!Problém nebyl nigdy!A štelovat kladivka?Co to je?Na JAWĚ 250/592 sem za 30 000 km ešče s kladivkama nic nedělal!!!A gdo ví gdy gdo přede mnú?Akorát lúní sem kapnul na filc!Věřit nemusíš, ale to je holá skutečnost!!!Možeš aj na:"2beo@seznam.cz".Tam Ti povím víc! Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:06
 Kejm: Jenom aby se zde nerozšířil nějaký zcela zavádějící mýtus jako že se kladívka musí pořád štelovat, tak uvedu příklad z osobní zkušenosti. Na kladívkách jsem najezdil přes 35000km s tim, že jsem je šteloval tak jednou za sezonu a to ještě spíše preventivně. A každý, kdo dělá motorky pořádně, musí mít stejné zkušenosti  Zkrátka pokud je mašina v pořádku, tak se do kladívkového zapalování vyjma občasné preventivní kontroly nemusí vůbec hrabat...
Datum: 24. února 2013 20:49
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jo taky si myslim že zapalovani z babetty je dobré,to bych doporučoval
Datum: 24. února 2013 20:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 haled pokut nemáš par tisíc na vape napadá mě babeta?? díly jsou dustupne a docela moderní....
Datum: 24. února 2013 20:05
 Ja bych bezkontakt taky bral nez porad stelovat kladivka jeste kdyz to moc neumim =)
Datum: 24. února 2013 19:12
 Já bych to s těma kladívkama tak černě neviděl  Když bez větších problémů stíhaji na točivějších strojích než je 250, byť upravená...podle mě zatim hledáš problém tam, kde není
Datum: 24. února 2013 18:35
Jméno: Laus
IP: uživatel14799
 Ten motor co jsem skladal,je cely prekopany..stocena klika,podkova,zvetsene sání-jiny karbec atd.. co jsem slysel a cetl,tak motor s kladivkovym zapalovanim nejde tak vytocit nez treba s Vape.
Datum: 24. února 2013 18:31
 Můžu se zeptat na důvod?
Datum: 24. února 2013 18:11
Jméno: Babetak852
IP: uživatel15124
 Že originální nepředělávaná babeta nemůže mít zadní brzdu na pravé straně (tam kde je plyn)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2013 13:34
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
Datum: 15. února 2013 13:34
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 ona jí tam má ...a snad i nezvykle zadní když sem dotáhnul svou 210 byla tam a ja kvulli tomu hodil držku na travě....sem to udělal podle motorky...ani nvm jak to má být myslím že jízdní kolo má na prave zadní kolo a babeta to převzala ostatní doplní ja používá to abych ve zdraví dojel
Datum: 15. února 2013 11:01
 Ahoj všem ladičům! Pustil jsem se do opravy čezety 175 (hranatý typ). Provedl jsem generálku motoru (ložiska, gufera, výbrus, píst) a protože mě zlobila baterka, tak jsem předělal zapalování na babeťácké. Mám jiskru, nastavený předstih (krásně se kryjí rysky na rotoru a statoru), ale za boha nemohu nastartovat. Čistil jsem karburátor, zkoušel různé kombinace svíček a nastavení jehly, ale nic mi nepomohlo. Budu rád za každý nápad nebo názor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 0:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 tupej dotaz už ti to jede?
Datum: 31. ledna 2013 0:14
 Ty hodnoty já znám, procházel jsem si spoustu manuálu a diskuzí na internetu, jinak bych se do toho nepouštěl. To zapalování, které jsem použil spolehlivě fungovalo na babetě, chytala krásně i za studena.
Datum: 23. ledna 2013 21:04
 predstih pro hranatou 175 je 2.9mm ... pro hranatou 125 je 3.2 mm ..... s tim predstihem to musi jit... kdyz nechyta tak jsou spatne natocene magnety na rotoru a v dany moment nedaji civce dost energie
Datum: 22. ledna 2013 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 těžko říct když tam cpeš něco co tam nepatří,zkoušel bych to dokud to nepojede dobře
Datum: 22. ledna 2013 16:20
 Tak jsem si s tím hrál celé dopoledne a je to asi opravdu předstihem...zkusim jeho hodnotu ještě upravit, chvilkama se chytala při předstihu 3,5, při 2,9 vůbec nic...
Datum: 22. ledna 2013 11:56
 a jakou polohu pístu pro přeskočení jiskry máš? hranatá číza 175 má tu hodnotu 2.9 mm pře HU ....
Datum: 22. ledna 2013 9:01
 Koukal jsem se do příručky na babettu a je tam popisováno nastavení tak, že nejdřív nastavíme správnou polohu pístu v době přeskoku jiskry a přesně tam se mají krýt rysky...no zkusím ten bod posunou směrem k většímu předstihu a třeba to pomůže 
Děkuji Vám mockrát za reakce.
Datum: 21. ledna 2013 22:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 súhlasím babeta má malý predstih oproti 175
Datum: 21. ledna 2013 15:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15010
 máš tam babetácký seřízení na motorku .....
vyhod klínek na klice dej píst do hu a rotor dej tak at ta zadní malá ploška je proti snímači vzadu na statoru ..udělej nové rysky aspon jehlou a se statorem pohni o 2 mm proti směru otáčení mooru...
takhle bys měl dostat cca 3 mm předstih místo 1,5 co má bába prototo 2 mm ...
pokut sem to vymyslel špatně někdo mě doplní
Datum: 21. ledna 2013 13:06
Jméno: drakodrak
IP: uživatel13572
 Zdar všem, možná trochu dotaz mimo ale docela mě to zajímá (i když předem asi tuším že to bude jiné). Má pionýr stejné rozměry děr na válec jako babeta? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2013 18:05
Jméno: avf
IP: uživatel6631
 Má jiné a pokud chceš dát válec s babety na fichtla a opačně tak to neuděláš má jinou vložku, zdvih, a sací kanály ani ho tam neusadíš
Datum: 13. ledna 2013 18:05
Jméno: Mischelín
IP: uživatel13907
 Ahoj draci. Pořídíl jsem si babettu 210  a chci se zeptat na karbudrátor dellorto má to nějáký smyl.. babču mám celou po GO motoru  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 22:55
Jméno: Mischelín
IP: uživatel13907
 Tak jsem pořídil  za mě spokojenost... babeta je nyní teďka taková jistější co se týčevolnoběhu a plnění během jízdy... co se mi však nelíbí je hlučnost!! Ten budu muset ještě pořešit nějákým tlumičem
Datum: 04. ledna 2013 22:55
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau nech tam originalni jikov,pořadně ho seřid a myslim si že nema smysl kupovat dellorto
Datum: 04. ledna 2013 15:36
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 ja mám na 210 puvodní stav motoru a noví originalní karburator jkov jede to s tim pěkně nejni třeba přišlapovat a krasná spotřeba narozdíl od 555 pioníra a to mám 130 kilo..podle mě je na moped dostačujícípuvodní dell orta se snad montovali trošku z nouze v době kdy zvl neměla již možnosti získat jikovi ...ostatní určitě doplní jakych vysledku dosahli s dell ortem
Datum: 04. ledna 2013 8:47
Jméno: radek
IP: uživatel14743
 ahoj seso, koupil jsem už docela dosti dílu, s fichtl krámku, nekteré jsou super, ovšem, velmi mě zklamaly tyto díly, - páka brzdového bubnu a brzdový pedál, to promin, ale ten materiál, s čeho je to , se rovná blatu, páka se ohla jak pragraf hned při prvním zkoušce, u pedálu praskl svár, a též se materiál deformoval, tímto, milé díly jsem ihned vyhodil, a svařil si s pořádného materiálu nové, sic moc nevypadají, ale nekřiví se!!! tímto bych te seso požádal, o vyřazení těchto nekvalitních součástek s tvého krámku, dekuji za pochopení.
radek
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 20:03
Jméno: radek
IP: uživatel14743
 omlouvám se, byl jsem ve vzteku, a ty díly jsem neměl vyhazovat, pravda, tudíž je to již bezpředmětné. jinak ostatní díly mě nikdy nezklamaly
Datum: 24. listopadu 2012 20:03
 ja kazdopadne kdyz prijdu na neco,,tak vracim rovnou tam kde je tdroj,,toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/reakce_zadni_brzdy_s_112222.html bylo kdysi o 1,5 tenci,sice to bylo tluste jako orig ale nemelo to svou pevnost,tak sem mu to hodil na hlavu a on to udelal s tlusciho matrose,, toto pro zmenu melo kratke ousko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/paka_zadni_brzdy_parez.html tak sem mu to vratil,,, na dost dilu neprijdu a tak cekam na draky az se snese vlna a ja zacnu resit,,ale kdyz mi nekdo napise nejakou zpravu bez fotek a jmena,,nemuzu nic resit
Datum: 23. listopadu 2012 6:23
 špinavé prádlo se má prát doma.mám spoustu dílů dílu od sesy a nikdy nebyl problém.ono totiž na hromadu věcí je pouze jeden výrobce.
Datum: 22. listopadu 2012 20:52
 tesim se na mil,otestuji a udelam napravu,,, ale nemel jsi to hazet do popelnice,,,nejsem totiz zadny vekslak a k reklamacim pristupuji zodpovedne
Datum: 22. listopadu 2012 20:38
Jméno: radek
IP: uživatel14743
 jedná se o pio díly, to ohneš v ruce, otestuj to
Datum: 22. listopadu 2012 19:40
Jméno: radek
IP: uživatel14743
 pošlu ti zítra večer email, a popíšu závady , peníze vracet nechcu, ty díly sem vhodil do popelnice, jen sem chtel upozornit, na toto zboží, ono novovýroba se jak vidím, dost ošidila, myslím si ale, že by šikovná svářeč , mohl udělat kvalitní náhrady, když to zvádu i já, ne li mnohem lepší, byt na ukor originality.
Datum: 22. listopadu 2012 19:38
 fuha draku,, o jakou paku atd? babeta, pio? pokud je nejaky problem je potreba posalt a ja to preposlu dodavateli/vyrobci at se s tim vyfoti ale zatim sem nic takoveho neresil,,takze jsem prekvapeny,,, o co gou? jake je tvoje cle jmeno at se muzu necho chytit?
Datum: 22. listopadu 2012 18:20
Jméno: kuba
IP: uživatel14686
 Pojede babeta ve dvou? Kamos nas s holkou zve na chatu a chce nekam jet at jedeme s nim a ze tam ma babetu ze na muzu jet i s pritelkyni. Uz jsem na ni u nej jezdil ale ve dvou este ne. Rika ze to pude. Holka vazi 64kg mame jet 5km k jeho nakejm kamosum
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 10:55
Jméno: kuba
IP: uživatel14694
 Tak jsme to sli rano zkusit. Ve dvou to jede, kdyz odhlidnu od toho ze se ji tom blbe sedi protoze tlumice fakt dou temer na doraz takze uz to pekne drnca ale de to. Kopecek je celkem mazec, silene liny sotva to s ni jede. Ale dobry, da se... Kamos tvrdi ze to da i kopec dlouhej at nemam strach a jak uz je zima ze to ani neprehrejem
Datum: 10. listopadu 2012 10:55
 s mojí jsme na babetě 207 jely oba... já mám 85 a ona ma 60 .. a po rovince to jelo
Datum: 10. listopadu 2012 1:07
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 chlapcí korádo manet ve třech, prvni na šlapkach ve stoje,druhej na sedačce, třetí na nosiči, ale ten už naskakoval když to bylo rozjety. je ale fakt ze zadnej vetsi kopec sme nebrali
Datum: 09. listopadu 2012 22:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 holku pošli ke mě já jí zvezu na něčem jiném... co má aspon sedlo pro 2  jinak kámoš má tu babetu s novějším sedlem a on má cca 90kg a já cca 68 a jeli jsme na ní ve 2 i do dost prudkýho kopce co jedu s fíkem na
Datum: 09. listopadu 2012 21:41
Jméno: kuba
IP: uživatel14690
 Mno holka rika ze urcite pojede taky - prej na tom nosici ze si da polstar pod zadek. Teda pokud ji to jak rikate se mnou uveze. Sranda je ze tam je to docela z kopce, cili zpatky to bude asi sila. Minule mi ji pucil a jeli jsme to jenze to jsem na ni jel sam a kopecek jsem tam celkem poznal. Tak jsem zvedavej jak to bude mila babetka zvladat ted kdyz si na ni nahoru povezu nalozenyho este batuzka. Snad nepudem pesky.
Datum: 09. listopadu 2012 18:31
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 přesně ak piše kolečko,taky sem jel s kamošem na jedne babettě,babetta uveze v pohodě 2 lidi ale do kopce se nerozjede když trochu šlapneš semtam v kopci a při rozjezdu je to v klidu,ale hlavně nezastavuj pokud nemusiš, a tlumiče to odserou hodně,a i řadici pakny
Datum: 09. listopadu 2012 16:54
 Nedávno jsme jeli z restaurace dva na jedné babettě. Já 95kg, kámoš tak 70kg a uvezlo nás to, akorát do kopce se to nerozjelo  Samozřejmě na to neni babetta dimenzovaná, ale myslim že těch 5km by to zvládnout mělo jako nic...
Datum: 09. listopadu 2012 16:40
Jméno: kuba
IP: uživatel14690
 Je to ta dvojrychlostni ta nova. Takze nas oba uveze. Jak ohnem ty tlumice? Myslis ze uz zadek sedne na doraz? Ja myslel ze tlumice holku poberou neni to zadnej metrakovej sud ale spis mam strach kam si ma ona sednout, jestli muze na ten nosic.
Datum: 09. listopadu 2012 15:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 207 neuveze ani boha... 210 uveze, ale ohnete tlumice a spojkam se bude zdat o certech ale uveze...
Datum: 09. listopadu 2012 14:11
Jméno: gernak
IP: uživatel14655
 čus pánové,mám dotaz,koupil sem babetu 210 která 7 let nejela,všechno je zatuhlí a karbec taky.bude mi tam pasovat tento?http://www.motokramek.cz/dily- babeta-motor-%20karburator-delorto/ starej karbec sem rozchodil ale nejde mi seštelovat jak připojim sani do ramu tak se při přidání plynu dusí až chcípne,když ho nezapojima necham at si nasava vzduch z venku tak jede ale není to ono.Dík za radu.zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14657
 ee máš čistý výfuk?
Datum: 03. listopadu 2012 18:01
 Babety jsou hodně nachylný na správně seštelovaný karburátor .... být tebou tak bych jsi stim vyhrál
Datum: 03. listopadu 2012 14:13
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Zdar, má Babeta konstrukční rychlost 45Km/h. Díky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 13:48
 Aha... Ale tak to asi podle toho kde  Já s tim zatim probllém neměl. A popřípadě, místo tý kartičky poslouží i kupní smlouva... stačí třeba od táty na tebe  jenom že si to neukradl...
Datum: 03. listopadu 2012 13:48
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 třeba u mě na jesenicku chcou tu kartičku vidět mam ještě puvodní a je tam napsany max konstrukčni rychlost 40km/h
a mam ji i pojištěnou takže si myslim že tu kartičku to chce mít je to jistějši
Datum: 03. listopadu 2012 13:24
 Jasan
Datum: 03. listopadu 2012 9:28
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Dobře díky moc.
Datum: 02. listopadu 2012 22:26
 *kartička
Datum: 02. listopadu 2012 21:14
 Ta průkazka neni potřeba...
Datum: 02. listopadu 2012 21:14
Jméno: Ondra
IP: uživatel13313
Datum: 02. listopadu 2012 20:06
 Cus.Jo má. Dokonce ani nemá TP. Stačí když máš na ní v pohodě štítek a pojistíš to -> zelená karta. Pak už jenom drandit  žádná STK neni ani žžádný přihlašování... jenom pojiska staci
Datum: 02. listopadu 2012 19:57
Jméno: babetak
IP: uživatel14642
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2012 20:35
Datum: 02. listopadu 2012 20:35
Jméno: babetak
IP: uživatel14642
 hlavne koukam, jak je to cista a precizni prace.
Datum: 02. listopadu 2012 11:29
 ten rotovator má rovnakú klukovku ako babetta 210, pouzivame ho x let a bez problemu, takze asi to vydrzí,
Datum: 02. listopadu 2012 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Moc hezký,tomu říkám KIT.....jen co na to asi říká paní ojnice  Fakt je to neskutečný.....
Datum: 02. listopadu 2012 9:59
 neskusal lebo nemam valec... kartre a chladenie sa daju zohnat dost snadno ale valec a hlavu nie, mam len jeden a to poskladany ako rotovator...
Datum: 31. října 2012 18:16
 A skusal si to jenco ? lebo to znie dost zaujimavo aj stym nutenym chladenim
Datum: 31. října 2012 17:58
 a existuje aj rotovator PA 90
Datum: 31. října 2012 17:34
 na jednorýchlostnú babettu sa dá napasovat vrchný karter z rotovatoru bez úprav a dostanes nútené chladenie + rucné startovanie dalej mozes vychodit startovacie celuste a odlachcit bubon,
Datum: 31. října 2012 17:25
Jméno: race81
IP: uživatel14644
 To vyzera ako celkom rozumna uprava na babettu akurat rebra na valci nie su v smere jazdy
Datum: 31. října 2012 16:52
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nedalo by sa to dopasovat aj na fíka ??
Datum: 31. října 2012 15:50
Datum: 31. října 2012 13:54
|



|