Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau kluci mam na mustangu uplně zadřeny tlumiče předni vubec to nejde vytahnout zkoušel sem snad všechno poradte mi prosim jak to mam vytahnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 13:12
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 tak dik moc zkusim to
Datum: 02. června 2011 13:12
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 Buďto silou pokud si nechceš zničit lak, a nebo celé trubky zahřát a klužáky by měly vypadnout i s pouzdy, který zřejmě stejně budeš muset vyměnit v obou případech
Datum: 01. června 2011 22:04
Jméno: pincek
IP: uživatel6546
 kolik nadrži mam vyjet abych zajel píst na fechtlu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:33
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 postul - dostal jsi me do kolen... ó ma lasko placi dojetim....... at se ti dari
Datum: 05. června 2011 20:33
Jméno: inspired
IP: uživatel6218
 Ja jsem minulou sobotu vyměnil pist a včera jsem byl na zavodech bez jakeho koli zajižděni hned na plno jen trochu přidat oleje... Vubec se nemusiš bat
Datum: 05. června 2011 20:24
 a ten chytrolín vždy ví která páčka....
Datum: 02. června 2011 21:45
 óóó já se červenám....
Datum: 02. června 2011 21:41
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 pro dementa s IP 6546 - postak je u me nejakej postul coz je dobrej znamej kteryho tu vzdy rad vidim a musim si z prdele rypnout !!! a tim chytrolinem sis posral zivot.....
Datum: 02. června 2011 21:06
 nevím co v tom záběhu vidíte za problém.normálně jezdím,víc mažu a motor sám řekne jestli se utahuje,zvoní,smrdí a nebo jestli povoluje.
Datum: 02. června 2011 18:36
Jméno: pincek
IP: uživatel6546
 do e u tebe postak ty chytroline?
Datum: 02. června 2011 13:41
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 to vite ... dneska uz se zajizdi uplne vsechno ..... nejvic se mi libi ze tu kazdej radi a pritom mele sracky ..... tak co POSTAK ?? uz ho mas zajetej ???
Datum: 02. června 2011 13:00
 postul: Já se dneska už nedivim ničemu, za chvíli se budou zajíždět i simerinky...
Datum: 02. června 2011 9:11
 on už se zajíždí i píst?
Datum: 02. června 2011 6:47
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 Tak zezačátku tomu moc nenakládej, ale myslim po 40-50 km to můžeš hulit klině celou cestu za plnej. ono se to časem uvolní a pojede čim dál líp. A dej trochu víc oleje
Datum: 01. června 2011 22:08
 0 km ideální, dej víc oleje a nebabrej se s tím!
Datum: 01. června 2011 21:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1 nádrž
Datum: 01. června 2011 21:32
 1000-1500 se nezajíždí ani výbrus
Datum: 01. června 2011 21:27
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 a picu ! 0 km musi bohate stacit...........
Datum: 01. června 2011 21:22
 marci: To je tak na zajetí výbrusu. pincek: Stejně jako kroužky, tak 50km.
Datum: 01. června 2011 19:27
Jméno: marci
IP: uživatel4620
 1000-1500 km musíš najet aby to bylo zajeté
Datum: 01. června 2011 19:26
Jméno: palo
IP: uživatel11797
 caute original pioiere niekedy jazdili s 11 zub. primarmy?? lebo osm pocul nazory ze aj ano aj nie tak sa pytam  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 17:27
 Mustangy export do madarska mali 11Z sekundar a bolis skrcené na 2,4HP, a nepotrebovali papiere len ako babetta
Datum: 02. června 2011 17:27
 Máš pravdu, jsem se přehlídl.
Datum: 01. června 2011 21:24
 12 a 13 byly sekundáry, ne?
Datum: 01. června 2011 21:09
 14 nikdy, 12 nebo 13, podle přání zákazníka.
Datum: 01. června 2011 20:34
 Z fabriky byl na všech 14z, nebo se pletu?
Datum: 01. června 2011 20:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No nejsem si tak jistej, ale myslím že s 12z.
Datum: 01. června 2011 19:25
 Čus pánové.  Zhruba před měsícem jsem si koupil JAWU 21 Sport za 2000 Kč,- bez papírů. Byl v pojízdném stavu ale "prosil" o renovaci. Tak teď pomalu ale jistě ho dávám do kupy.
Ale je tam takovej asi zásadní problém. Při opakovaném "nakopávání" nechytá. Jen když je motor studený a to i tak málokdy. Ale když tam dam jedničku a rozlačim si to, tak chytne uplně bez problému. Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Díky moc za odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 18:15
 Nainstaluj tam zapalování z motorky Jawa 550/555 nebo bezkontakt Vape je to potom pohodová motorka ja mam v Mustangu 23 zapalování z 555 a nemužu bejt víc spokojeny komplet sem to sešteloval,udělal otáčky,předstih,odtrh,hladinu benz, komplet vyčistil,karbec přetěsnil a od doby sem nato nemusel šáhnout !! chyta jak za tepla tak studena maximálně na 3 šlápnutí ! takže 100% spokojenost jezdím stím furt někam na výlety atd a nemusím se bát že někde zústanu vyset apod ! takže pokud mužu poradit dejte tam Jawa 555 zapalovýní nebo VAPE ! sou to prostě nejlepší zapalování a fichtlovi to strašně moc moc prospěje....
Datum: 08. června 2011 18:15
Jméno: tygjet
IP: uživatel11796
 Už na to kašlu..Prodal jsem ho..
Datum: 06. června 2011 20:13
Jméno: tygjet
IP: uživatel11796
 Pánové neni to tu pro to, aby jsme si navzájem pomáhali? A ne dohadovali a nadávali..
Datum: 03. června 2011 22:28
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 lk - nejsi to ty ten debil co nedokazal pochopit SPZ ??? a trosku si protirecis ..........
Datum: 03. června 2011 19:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 franky = jednoduchej mentálek, co umí akorát machrovat... sice ví o co jde, ale co je to platný, když je to primitiv?
Datum: 03. června 2011 12:45
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 jawa 05 - hele curacku rika ti neco pojem FRANKY ???? a debilku tady nejde o zadny hledani !!! pionyr je tak skurvene jednoduchej stroj tady se jde na ferovku !!! a proc krouzky nemenit ?? protoze i kdyby byli uplne v pici tak se tim nic nevyresi .......... A POKUD TI FRANKY NIC NERIKA TAK NAPIS DEMENTNI DOTAZ - KAZDEJ TI TAM ODPOVI ZE VIM MOC DOBRE JAK SE VECI MAJ a ze neni dobry se hadat !!!
Datum: 02. června 2011 21:02
 to Jawa05: nemohl by si mi dát prosim mail? teda jestli ho tu nechceš zveřjňovat tak mi prosim napiš na můj.. tygjet@klikni.cz
Datum: 02. června 2011 20:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 vymrdana-maturita.cz klííd, jen říkám, co to dělalo mě. Ať se na to koukne, co sem mu poradil, a jestli to není ono, tak at pokračuje v hledání dál ty lamko. Jak píše, motorka ,,prosila,, renovaci. A neříkej mu, at nemění kroužky... nevíš v jakým sou stavu.....
Datum: 02. června 2011 16:49
Jméno: Jarda
IP: uživatel11803
 Co spojka ? neprokluzuje ?
Datum: 02. června 2011 11:55
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 Něco podobnýho mě to dělá taky, ale fakt nevim čim to je. Mám jenom podežření na přechlastávání motoru ale hladina je správná. jinak to jede jak drak 75km/h. Ale třeba po 20 min to chytne na šlápnutí. nevim prostě
Datum: 01. června 2011 22:13
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 jo a krouzky nemen ........................
Datum: 01. června 2011 21:29
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 jawa05 - nemam slov.............. jinak co predpal ?? karburator ?? gufera ?? segment ?? kdy si naposledy vymetal komin ???
Datum: 01. června 2011 21:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No nemáš za co děkovat. V mým případě byly špatný kroužky. Válec byl jakš takš dobrej, tak to stačilo. V horším by šel na výbrus. Může to bejt taky elektrika, ale to bys to nerozjel na roztlačení. Ledaže svíčka. Jakou tam máš a jak vypadá?
Datum: 01. června 2011 20:17
Jméno: tygjet
IP: uživatel11796
 tak myslíš že mam vyměnit jen kroužky?  jinak díky moc že si zareagoval..
Datum: 01. června 2011 19:30
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To mi dělal fichtl při malý kompresi. Vyměnil sem kroužky a pohoda.
Datum: 01. června 2011 19:26
Jméno: Ouki
IP: uživatel11795
 Zdravím všechny draky. Mohl by mi prosím někdo poradit. Postupně mi úplně přestal pálit fichtl 20-ka. Neházejí mi jiskru kladívka ani svíčka a ve fajfce mi to dává do prstu jenom slabou ránu. Už jsem vyměnil zapalovací cívku, kondenzátor, kabel od svíčky, fajfku a svíčku. Očistil jsem kladívka, znovu nestavil odtrh a izolační fíbry jsou taky ok. Už fakt nevím co s tím. Díky za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 21:51
Jméno: lump
IP: uživatel11463
 no, me se to stalo, a probijalo to kolem toho pertinaxu, jak je na kladívku
Datum: 10. června 2011 21:51
Jméno: Ouki
IP: uživatel11795
 Dneska jsem vyměníl indukční cívku a pořád nic, mezi kladívkama už mám pěknou jiskru, ale na svíčne furt nic. Máte s tím někdo zkušenosti?
Datum: 07. června 2011 19:55
 Hele mám ůplně stejnej problém, tky mám 05, a kope to VELMI slabounce ve fajfce. Všecko vyměněno, zkoušeno, tak nějaké návrhy ? Díky
Datum: 07. června 2011 16:54
Jméno: Ouki
IP: uživatel11795
 ještě ne, to jediný mi zbývá
Datum: 02. června 2011 8:38
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 indučku si zkoušel?
Datum: 01. června 2011 20:44
 Zdarec draci, mám problem nejde mi na fichtlu tachometr uz sem vyměnil cele lanko a pořád to neměří! Nevíte někdo co stim muze byt? Diky všem =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 21:10
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 jawa05 - ty jsi dobrej kokot...... fakt na tebe s retardaci nikdo nema........!!!!!!!! az dokazes to co ja tak mi mozna muzes tykat ........ a tvuj prvni prispevek me mrte pobavil... fakt vysmech tobe.........!!!!!!!!
Datum: 02. června 2011 21:10
 vymrdana-maturita.cz seš chytrej jak hlas Ameriky. To, že tu každýho odsuzuješ, jen svědčí o tvý nezkrotný demenci. Jestli si to ještě nepobral, tak se tu řeší problémy a každej má právo sem radu připsat. Tak si nemysli, že nás poctíš svou návštěvou a že v mžiku problém rozlouskneš...
Datum: 02. června 2011 16:55
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 *y - kdyby chtel nekdo buzikovat..........
Datum: 01. června 2011 21:58
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 dajan + jawa05 - jste teda fakt borci - zajimavi jak se clovek dokaze pobavit.... ve vasem pripade to je na ranu .... a ty co se ptas - kdyz odsroubujes bowden u tachaku tak se ti toci lanko ??? netoci .... protoze zadni soukoli je v pici nebo nemas cipky na rozete... a ondrugama neres - pravdepodebne je ,,, a tachak nejlip otestujes blbou sirkou .........
Datum: 01. června 2011 21:55
 Diky vyzkouším to =).
Datum: 01. června 2011 20:00
 Dopručuji lanovod odpojit u náhonu u rozety, čouhající bowden upevnit s citem, aby se neprušila čtvercovitost, do vrtačky, zapnout opačný chod a vrtat. Snadno poznáš, jestli s rostoucími otáčkami tachometr ukazuje čím dál víc a jestli ukazuje +- reálně. Ale nesmíš ten vnitřek náhonu moc povytáhnout, jina kvypade z tachece a neukáže se nic.
Datum: 01. června 2011 19:54
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dajmane nebud lofas, šnek se mazat musí. Když ho nemažeš, dostane se tam bordel a celej náhon se vydře. Problém bude ve šnekovi, nebo tacháč.
Datum: 01. června 2011 19:29
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
Datum: 01. června 2011 18:27
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdravim mam na vas dotaz uz jsem tu psal ze mi pincek jede 55 a dnes sem se bavil s kamosem a ten mi rikal ze hlavni tryska ma byt 72 tak jsem se dival a ja mam 60 je mozne ze by to kvuli tomu nejelo dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 15:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jawa 20,21,23 má karburátor 2917PSB a hlavní trisku 68 a volnoběžnou 38 , jawa 05 měla karbec nejdřív jako stadion (akorát 15mm) a později se dával 2915PSB a oba měli hlavní trisku 60 a volnoběžnou 35
Datum: 02. června 2011 15:31
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 lekce 400 kč... a mas to bez dane
Datum: 01. června 2011 23:10
 vymrdana-maturita.cz : rád se přiučím, můžeš mi odpovědět jak to tedy je ?
Datum: 01. června 2011 23:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 60 triska se dávala do jawa 05 společně s volnoběžnou triskou 35
Datum: 01. června 2011 21:34
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 tady se pisou ale kokotiny ................................
Datum: 01. června 2011 21:34
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 jj takze myslite ze to pojede lip ?, ja bych chtel tak 65
Datum: 01. června 2011 18:43
 mno do polska se motory zavíraly aby motka jele 45km/h a mohla se řídit od 15.let tak možná máž trysku z toho(já mom dokonce doma trysku 59), nebo je to kvůli úspoře, přece jen když dáš trysku větší pude spotřeba hodně znatelně nahoru. Hlavně nezapomeň zkontrolovat barvu svíčky a případně seřiď směs !
Datum: 01. června 2011 18:35
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 jj dik jqa tam dam to 68 ale na co se tedy delaji ty 60
Datum: 01. června 2011 18:19
 je to kvuli tomu, já mnel taky 60 v mustangu a ručička tachometru se vždy zastavila na "55" dal jsem větší trysku a hned to jelo normálně
Datum: 01. června 2011 18:11
Jméno: palino
IP: uživatel11793
 cau co je tam napisane je setko hlupost original triska ma byt 68(ziadnych 72) a ano moze to byt kôli tomu
Datum: 01. června 2011 18:08
Jméno: Selbs
IP: uživatel11787
 Nazdar draci! Chtěl jsem se zeptat, když se olej v převodovce neměnil za celou dobu (20 let - babetta 210), jestli to nevadí a nebo se ten olej musí vyměnit za novej? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 23:19
Jméno: nic
IP: uživatel6546
 2-3roky pak třeba dát novy
Datum: 21. června 2011 23:19
Jméno: Selbs
IP: uživatel11787
 Tak už jsem ho vyměnil, ještě tam byl, ale už pod ryskou a pěkně černej. Snad to na nějakou dlouhou dobu zase vydrží.
Datum: 06. června 2011 15:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli tam ještě nějakej je , tak ho vyměn a nalej tam převodový 80W
Datum: 01. června 2011 21:30
 kamrádi poradte, na 5L benzinu sem při záběhu po výbrusu lil ( odměrka od pracího prášku) 100ml oleje. Ted když to mám zajeté od výbrusu 962km najeto. Tak to stále ředím 5L ben. 100ml oleje... svíčka maximálně černá. Po sundání hlavy hlava taky černá + píst ( hlavička) taky černá, o výfuku nemluvím..  muze to nečemu vadit?.... kolik ml na 5L benzinu.... tankuju vždy 5L. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 14:17
 nečoudí mě moc z výfuku, ale všechno je zasraný.. jinak tam dávám Mogul TSF
Datum: 02. června 2011 14:17
Jméno: Blady
IP: uživatel11801
 no oleje si daval malo, hele je možný že ti to bere olej z převodovky a tim padem to huli jak svin....nevim jak moc ti to huli, ale muze to byt i obycejnym olejem, co tam davas?
Datum: 02. června 2011 7:39
 Málo?!?! dyt toho si myslím že tam bylo až moc... všechno černá výfuk zasranej a to tam toho mám dávat ješte víc?.. nějak tomu nerozumím...
Datum: 01. června 2011 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to je pravda měl jsi dávat 1:33 ale tak ted dávej aspon 1:40 nebo 1:45 a koukni jestli ti to nebere olej z převodovky
Datum: 01. června 2011 21:36
Jméno: blady
IP: uživatel11626
 to si daval dost malo oleje na zabeh teda a to opravdu dost malo, mel si davat 33-40 ml na litr...tak aspon ted zacni davat tech 30 ml na litr a jezdi tak uz furt...
Datum: 01. června 2011 18:06
Jméno: jawacak
IP: uživatel10420
 cus pls kde se da koupit 11z nebo 12z na pionýra a este jeden dotaz babeta žere jak tank poradte prosim je to 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 12:41
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 kolečka tady na fichtlkrámku a u ty babetty by to mohl být špatně seřízenej karburátor
Datum: 03. června 2011 12:41
 ahoj draci. hele nevite co stim?? mam jawu 23 a celkem normálně jezdila ale mam strašně mokoru svíčku. zkoušel jsem davat 15ctku brisk ale to bylo stejny. když necham vyschnout svíčku a potom hned jak jí tam sam a roztlačím to tak to jakoby špatně chytá. strašně cuká a potom zase chcípne. jo ale zapojoval jsem ke kostře tachač a tak jestli to nemohlo trošku ubrat na elelektrice. protože mi to nejde od ty doby co jsem tam zapojil ten tachač.  prosim cokoliv napište dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 6:19
 Od zapalování jsem navedl dálší kabel ke kontaktu který je na tachometru. Dále jsem navedl kabel na ukostření, který jjsem přidělal k tělu tachometru. A tadáá už to svítí...
Datum: 02. června 2011 6:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to mi řekni jak jsi zapojoval tacháč když k tachometru nevede žádná elektrika?
Datum: 01. června 2011 21:37
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Tak zkus odpojit ten tachač.
Datum: 01. června 2011 17:44
Jméno: Pařez
IP: uživatel10995
 Čus darci,chtěl bych se zeptat jakej předstih mám dat na jawu 555 (starší typ zapalování) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:02
Jméno: standa
IP: uživatel11791
 Tabulkovou hodnotu ti ted z hlavy neřeknu,ale když dáš klasicky 0.4mm odtrh na kladívka,0.4-0.5mm odtrh na svíčku a předstih někde mezi 2,5mm a 3mm před HU tak to pojede
Datum: 01. června 2011 17:02
Jméno: postal2
IP: uživatel10693
 zdarec všichni nevíte prosím kde by se dalo sehnat nové zapalování na jawu 250??? protože u toho puvodního mi vyhořel rotor ale strejda mi dal nejakej rotor prý je novej ale ja se bojim ho tam dát nevim totiž kolika watovej je ale stator je 50w a relátko 75w.Co myslíte mužu ho tam dát ???? předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 16:25
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Jak myslíš, jestli chceš kupovat toto tak se dostaneš skoro na cenu Vape. A to bych tedy bejt tebou něco připlatil a šel do Vape. Jestli chceš ušetřit, tak kup regulátor od AEV 45W osaď tomu odpovídající žárovky a hotovo. Rotor máš jsi psal novej, vyjde tě to na třetinu a máš jistotu funkčnosti.
Ale je to tvoje volba a peníze.
Datum: 01. června 2011 16:25
Jméno: postal2
IP: uživatel10693
 ok moc díky koupím tento stator a 75w rotor relátko 75w už mám nový no v městskym provozu se neocitnu mam panelku jenom do lesa
Datum: 01. června 2011 16:08
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 No vzhledem k tomu že píšou 10,7A tak je to 75W stator. Ale to bych opravdu neřešil, jestli chceš aby ti to dobíjelo dobře, dej 45 nebo 50W rotor a k tomu příslušnou regulaci. Osobně bych volil regulátor od AEV jak je tu má Sesa nebo přímo od nich. Stator se většinou nezničí. U 75W dynama je blbý, že aby dobíjelo, potřebuje vyšší otáčky. Takže v městským provozu to pořádně nedobíjí.
Datum: 01. června 2011 16:02
 Statory jsou defakto stejné pro všechno, hlavní rozdíl je v rotorech...a provoz rotoru 45w na relátku 75w by mohl být příčinou spálení rotoru, pokud si odebíral více jak 45w...
Datum: 01. června 2011 15:40
Jméno: postal 2
IP: uživatel10693
Datum: 01. června 2011 15:28
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Tak se jukni jaký má vinutí, 45W od 75W rotoru poznáš. Jinak jestli jsi provozoval 45W rotor pod regulátorem 75W tak se nediv že jsi ho spálil. Takže jestli vypadá stejně ten novej rotor, tak si sežeň regulátor 45W nebo 50W. Vždy postupuj podle rotoru, Stator je skoro stejnej, jen u 75W statoru byl odpor do buzení přesunutej do krabičky reg. relé.
Chvilka hledání na webu a http://www.jawadily.cz/rotor-dynama-6v-55w--jawa,-cz,2593.html ale levný to tedy neni. Zkus Aukro, burzu a tak. Snad tenhle víkend jsou Chotusice.
Datum: 01. června 2011 15:21
Jméno: postal 2
IP: uživatel10693
 to jo no ale ja nemam 4000 kc
Datum: 01. června 2011 15:19
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Kup si VAPE a navždy zapomeň na jakékoliv problémy se zapalovaním a seřizováním!!!
Datum: 01. června 2011 14:42
 čau draci, nevíte někdo čim se daj leštit přepouštěcí kanály ve válci? slyšel jsem že na to jsou nějaký filcový cigárka na vrtačku,
nevíte kde se to dá koupit? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:31
 čau myslite že to přidá na výkonu?
Datum: 01. června 2011 15:31
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Filc až nakonec, nejdřív lamelové cigárkové smirky pořádně uhladit hrany a odstranit překážky. Pak leštící pasta na malém hadrovém leštidlu. Tak půl hodiny snažení a je to! Zkus nějaký řetězec pro kutily mají tam toho dost. Jo a doporučuju to dělat venku!!!
Datum: 01. června 2011 14:55
 čus dracu podadíte mi ? chtel bych poradit jak zprávně seštelovat karbec aby mi to tolik nežralo... n jakej zářes dat jehlu mám tam 4 zářezy.... a jak jezdit aby by to mocka nežralo,.. dik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:24
 jasný pardon.... Jawa mustang 23... karburátor klasika na mustanga...
Datum: 01. června 2011 15:24
 sorrry 2 zářez**
Datum: 01. června 2011 14:52
 Jestli máš na mysli pincka, tak zářez z vrchu, pak seštelovat hladinu v plovákovce, na to je návod na internetu.
Datum: 01. června 2011 14:52
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 A co takhle napsat typ motorky a číslo karburátoru!!! Jdi do mototechny a chtěj svíčku do motoru!!!
Datum: 01. června 2011 14:49
 Zdar. aku su to loziska znacky AKE? slovenska vyroba to je, len ci su kvalitou aspon ako ZVL/ZKL. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 14:59
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ZVL/ZKL jsou uz do fichtla luxus
Datum: 02. června 2011 14:59
 a k tym AKE neviete nic? SKF si myslim, ze su do seriovej jawy zbytocny luxus.
Datum: 01. června 2011 21:41
 Sinuhet: Ale hovno...
Datum: 01. června 2011 15:44
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 to Sinuhet77 , si nejaky posibany ne ? ZKL a ZVL jsou nejlepší ložiska . V práci žádné jiné nepoužíváme !!!!!
Datum: 01. června 2011 15:13
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 AKE - ZKL jen na pár tisíc km. SKF - NAVŽDY!!!
Datum: 01. června 2011 14:43
 čaute .. kolik da fichtl km/h ?? kdyš je po vybrusu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:17
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 tem kokotum bych za tu stopku ustrelil palici !!!!! jinak ten fik nejede 80 !! ale +/- cca 70 km/h... a jeste jede curacek z kopce.. bych ho prosmal dvojkou kokota...............................
Datum: 01. června 2011 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel11791
 Neupravenej dobře seřízenej 65-70km/h
Datum: 01. června 2011 16:38
 Kámo, ty si jasnej, nesmíš brát všechno vážně !
Datum: 01. června 2011 14:10
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 hej  ty si vážně jasnej  kilem  jasně ... a babeta 90 vid  hej ja vazne z tebe nemuzu, ale jak myslis hochu...
Datum: 01. června 2011 13:52
 ne ten jede kilem!!!
Datum: 01. června 2011 11:06
 http://www.youtube.com/watch?v=eyRohDf_abs a co tento fichtl jede 80 ? a to nema v tuningu
Datum: 01. června 2011 10:38
 100 km/h
Datum: 01. června 2011 10:35
 a na babete to ukazuje dobre tachometr ??
Datum: 01. června 2011 10:31
Jméno: Blady
IP: uživatel984
 jako to je celkem blba otazka  každej jinak, zäleží na primarnim kolecku, rozete....ja mam dva, jeden je udelanej do tahu, s tim dam max 50km/h a s tim druhym kterej je udelanej na rychlost jede az 75 km/h, ale zase nema moc tah, jinak oba dva sou po celkovy go motoru....tak uvids kolik ti pojede no...
Datum: 01. června 2011 9:30
 no ja mam jawu 23 a kdyš sem jel sem tam videl na tachometru tak 70-75 a nevim jestli to ukazuje dobre
Datum: 01. června 2011 6:24
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Tak hned po výbrusu bych ho netýral...Musí se zajet a na rychlosti zavisí hodně věcí stav a nejen výbrus....Ale tak já mám pomalu nejetej motor páč byl nepoužíván a jen nový ložiska na klice a řetěz a tech 60 tam dávám po rovině..ALe tak když uděláš komplet motor tak by třeba mohl jezdit přes 60...nwm
Datum: 31. května 2011 23:39
 Zdar,borci.Jedete někdo v sobotu 4.6. do Všelibic na 10. FICHTL sraz ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 18:09
Jméno: Kondor
IP: uživatel9766
 Počasíčko vyjde,věřím že jo.To zase bude mazec,až se kolona rozjede a zahulí půlku světa.
Datum: 01. června 2011 18:09
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Počítejte se mnou!Jedu z Liberce takže to mám asi 23km 
Jedu s kámošem on na bábě a já na mustoši
Vyrážíme v 8 hodin,hlavně musí vyjít počasí!
Datum: 01. června 2011 16:48
Jméno: Kondor
IP: uživatel9766
 Já to mám taky 65 km,ale pojedu na fichtlovi už po šesté a letos určitě nevynechám.Kondor
Datum: 31. května 2011 23:05
 pro mně moc daleko  škoda
Datum: 31. května 2011 23:00
 Chlapci jeden "automechanik" se semnou hádal o tom že řeťěžové náhonové kolečko neni sekundárko ale primárko. Že mám pravdu a je to sekundárko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:50
 automechanik asi jenom tlačil, pak by to podle pohybu sil odpovídalo
Datum: 01. června 2011 17:50
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 ty vole tady se resej picoviny ........................ todle je snad kazdymu blbovi jasny ne ??? jinak elita uz vysvetlila ,,,,,,,,,,,,,,, ...............
Datum: 01. června 2011 17:23
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Věř mu klidně dál, asi viděl jen stadiona, ten má primární převod ozubenejma kolama. Takže řetěz je v tom případě opravdu primární.
Datum: 01. června 2011 16:38
 Ale jä to nepopírám, jen mi to říkal jeden chláapek, a jáa mju věřím
Datum: 01. června 2011 10:36
Datum: 31. května 2011 23:24
 dachtl: ty seš trouba  .. primární je jako první.. a první kolečko je hnedka na čepu kliky.. sekundární je druhé.... a druhé je na výstupu převodovky k náhonu kola  ... nebo popíráš snad že primární je první a seknudár je druhý?
Datum: 31. května 2011 23:18
 To je celkem možný, každej řiká něco jinýho, mě je to celkem jedno jak tomu budu řikat
Datum: 31. května 2011 22:43
 Ano, řetězové je obecné označení ale...protože na něm běhá řetěz tak je řetězové, ale na motorce jsou řetězy dva, a tak se použilo rozlišovací pojmenování primární a sekundární řetěz, takže ono je to vlastně jakoby sekundární řetězové kolečko, prostě sekundár
Datum: 31. května 2011 22:41
 Co sem slyśel tak řetězové..ale já se s tebou hádat nebudu.
Datum: 31. května 2011 22:39
 Já zase věřim tomu co je logické a léta zaběhnuté...jak by se podle tebe jinak mělo jsmenovat to kolečko než sekundární?
Datum: 31. května 2011 22:38
 kolecko: tož taky si to myslím, na 99.9 % jsem si i jistej
Datum: 31. května 2011 22:37
 Já nevím, každej řiká néco jiného... ono na ton stejně moc nesejde  ...já věřím tomu co sem psal
Datum: 31. května 2011 22:37
Jméno: fichtlar05
IP: uživatel11788
 ja bych řek že primarko je spojkove a sekundarko u retazu je to vsude na netu
Datum: 31. května 2011 22:37
 a co to potom teda je ?  terciální převod?
Datum: 31. května 2011 22:36
 Sekundární kolečko je to pod pravym deklem, primární je u spojky...vychází to z pojmenování celého toho převodu-u spojky je to primární řetězový převod, na zadní kolo je to sekundární řetězový převod...
Datum: 31. května 2011 22:36
Datum: 31. května 2011 22:36
 Taky sem si to myslel, ale nenachází. Dokonce mi to potvrdil i prodavač v mototechně.
Datum: 31. května 2011 22:35
 ale sekundární převod se nachází pod pravým deklem motoru, ne ?
Datum: 31. května 2011 22:33
 Ne nemáš...každej si myslí že pod pojmem sekundár, najdeś kolečko na ŕetěz (pod pravym deklem motoru) ale není tomu tak...kdysi mi to vysvétloval jeden starej pán, a ten moc dobŕe ví o čem mluví.
Datum: 31. května 2011 22:30
Jméno: Bába 210
IP: uživatel11787
 Zdar draci! Potřeboval bych poradit, proč mi babetta 210 hůř chytá když se chci rozjet. Po chvíli šlapání chytne, když držim plyn naplno, tak nejede ale musim rychle škubat s plynem, aby trochu cukala a popojížděla. Po nějaké době se začne pomalu rozjíždět rychleji a pak už jede skvěle. Nemůže to bejt tim, že to trvá, než do motoru doteče pořádně benzín? Budu rád, když mi poradíte, co s tim. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:12
Jméno: Bába 210
IP: uživatel11787
 Tak to teda zkusim a uvidim, jestli to bude fachat.
Datum: 01. června 2011 15:12
 mě to dělalo na mustangu a já jsem udělal pořádný těsnění mezi sací krdlo a karburátor, protože jak to saje tak se ten karbec přilepí a pak to jede
Datum: 01. června 2011 11:45
|



|