Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši prosím vás jaké má simerinky na klice a pod sekundárkem 05? potřebuju to nutně vědět a nemám jí u sebe doma.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 11:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 03. června 2011 11:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 díky moc
Datum: 02. června 2011 22:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 kliku mám 15–35–7 a sekundárko 25–42–7
Datum: 02. června 2011 22:22
Posl.aktualizace: 03. června 2011 20:14
 díky
Datum: 03. června 2011 20:14
 jsou to standartni desticky,, na bezni provos dostacujici,, ale kdo jezdy na krev at si koupi ty lepsi tuning,, a taky kotouc lebo se znizi zivitnost,s,sesa
Datum: 03. června 2011 13:42
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čaute potřeboval bych radu  na 21 v předním světle je ta velka žarovka ale jetam uchyt i na nějakou menši ale tu tam nemam dival sem se tady do kramku ale žadne tady nejsou jenom ty velke a do zadu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 12:33
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
Datum: 04. června 2011 12:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jojo přesně tak
Datum: 02. června 2011 21:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 podle mého názoru máš asi parabolu z posledních typů pincka, která je stejná s Jawou 90, kde je ta spodní obsazena obrysovkou.. fichtl obryskovku nemá, tak se ta díra/úchyt nechával prázdná
Datum: 02. června 2011 20:46
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 vcera jsem tu psal s tou tryskou ale nepomohlo to jede to furt 55 ale kdyz posloucham motor ve vyssich otackach tak to ma takovy zvuk jako kdyz reze pila cim by to mohlo byt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 15:18
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Nech si snižit hlavu a pojede to to 60km/h v tvym připadě
Datum: 03. června 2011 15:18
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 vyfuk mam novy vybrus neni potreba klikovka dobra predstih v poradku nove pistni krouzky nove gufera u klikovky pod hlavou ma dany tesneni a hermetik jeste jsem si rikal jestli neni spatny karburator
Datum: 03. června 2011 13:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky se přiklánim k ucpanýmu vejfuku
Datum: 03. června 2011 11:20
 jo a co pneumatiky nemáš je podhuštěny?
Datum: 02. června 2011 21:36
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 a co si cekal ?? vzdyt jsem psal ze je to picovina .... napis sem nejaky hodnoty protoze stim to se absolutne neda pracovat
Datum: 02. června 2011 21:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ucpaný výfuk , přibrždujou ti brzdy , dřou ti cívky o rotor,máš motor KO , atd...
Datum: 02. června 2011 21:20
 a nemáš tam motor z pily?
Datum: 02. června 2011 20:02
 hoj hoj.Prosím Vás mám dotaz.Mám doma nějaké pístní kroužky a nemůžu přijít na to , jak je změřit.Jako na který jsou výbrus.měří se to při zmáčknutí kroužku(zámky se dotýkají) ? nebo od zámku naproti , nebo volně ? protože pokaždé to vyjde jinak.Tak se ptá jak to správně změřit / zjistit. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 19:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli jsou nový, tak je zmáčkni, aby měli vůli v zámcích 0,1-0,2mm, pak měř průměr, ale stejně je to nejistý, pokud jsou nějak jetý, tak je vyhoď nebo zlom na čištění drážek v pístu..
Datum: 02. června 2011 19:49
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdarec kluci. Tak dnes jsem byl v Usti nakupovat nejake ty nove dily na moji 05 a predemnou nakupovali dva ukrajinci valec na babetu. A kdyz doslo k placeni, nestacil jsem se divit.. Prodavajici jim prodaval stary valec po vybrusu, kdy jim zauctoval cenu 500kc valec + 650kc vybrus = 1150kc za starej zvenku opryskanej valec po vybrusu. Tak se vydelava. No nic, kdyz jsem prisel na radu ja, ptal jsem se ho, zda - li by slo vymenit válec 21 za válec z 05. Protoze po vasich informacich jsem zjistil ze mam na sve 05, 21 valec a myslim si, ze i to by mohlo byt pricinou spatneho vykonu meho motoru. A bylo mi receno, ze pry valce jsou uplne stejne... Tak nevim co si mam uz o prodejci, ktery ma kram zameriny hlavne na Jawa dily myslet..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 16:10
 hh: Jo, to je možný
Datum: 03. června 2011 16:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Nejsem z usti, fichtla nemam, kupoval sem na zetku ojnici, srouby motoru, pouzdra, a kdovi jaky picoviny... Chyba byla mozna ve me ze sem nakupoval pres net a veril fotkam co tam ma, normalne by to bylo asi lepsi. kazdopadne takovejhlech dilu bych se nedotk ani klackem
Datum: 03. června 2011 15:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Kolečko: nejsi z levnýho kraje, ale okresu, páč to na tebe bylo drahý i v Berouně
Datum: 03. června 2011 13:23
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Kolecko: Tak ja s tim nemam zkusenost kolik to stoji jinak.. A to o tom valci za 1200 na babetu jak jsem tu psal jsi cetl... To je natresk...
Datum: 03. června 2011 12:36
 Mě to připadá drahý, ale asi jsem z levného kraje, to je jedno...
Datum: 03. června 2011 12:33
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Kolecko: Presne co pises je ma domenka  to je stejny jako na soustruhu je jedno jestli stocim šroub o 1mm nebo o 1,5mm. A hlavne kdyby valec nebyl vybehanej, proc bych vlasne ten vybrus potreboval...  JJ Lori, ale to je to, ze kdyz mas rejhu tak stocis z 0 vybrusu ten valec třebas hned na 2 vybrus  A jinak myslíte, že za 550kc s pistem a krouzkama je ten vybrus drahej? To bych rekl ze ne ne..? Lori co jsi tam vse kupoval a nemas modrou metalickou 21 nějaka po usti jezdi a vypada dobre....?
Datum: 03. června 2011 12:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Pokud vim tak vic vybrusu se dela kdyz je tam nejakej hlubsi skrabanec nebo se nepovedlo vybrousit ho rovnomerne a furt je sisatej... jo mozna melu blbosti kazdopadne s timhle shopem koncim  nakupka za lito a nepouzil sem z toho ani jednu vec...
Datum: 03. června 2011 11:56
 jarin: To je píčovina...nejen že ten výbrus je sám o sobě předraženej, ale za každej výbrus navíc 100kč nahoru? To už je totální píčovina...stejně to napřed bere na vyvrtávačce, ta je defakto automatická, takže mu může bejt uplně jedno o kolik to vyvrtá, posledních cca 0,05mm bere honovacíma kamenama tak jako tak, takže nějaká 100kč navíc je hovadina...
Datum: 03. června 2011 11:53
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Tak to je husty. Ja tam kupoval jen blbosti, jako je kladivko a kondenzator.. to bylo v cajku. Ale chtel jsem si tam nechat udelat vybrus a on mi rekl, ze to dela vymenym systemem. Ja mu dam svuj valec a on mi da jiny po vybrusu.. Coz uz se mi moc nelibi pac co ja vim po kolikatem vybrusu uz je ten jiny valec. A jeste me zarazila jedna vec a to cena 550kc, jo to je v poho, ale rika pry za kazdy vybrus navic 100kc.... a tak se ho ptam jak za kazdy vybrus navic?? A on rika, pry jak je ten valec vybehanej... Moc se v tom neviznam, ale mel jsem za to, ze se pri vybrusu dela jen jeden vybrus a ne hned nekolik vybrusu na jednou.. a uz vubec nechapu proc za to 100kc navic. Tak jsem na nej tak koukal a radeji si necham ten vybrus udelat jinde.. Pac ja mu dam svuj valec bez vybrusu a on mi proda valec po buchvi kolika vybrusech a jeste s prirazkou a slovi, ze tamten byl vybehanej...
Datum: 03. června 2011 11:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 jestli myslis moto ustinl. tak tam sem po prvni objednavce prestal nakupovat, nedorazila mi kompletni objednavka, pulka veci neodpovidala fotkam co tam ma, kvalita zpracovani hrozna jak kdyby to nejaky decko sjizdelo naflexe. Hruza, a komunikace s nima na bodu mrazu, odted nakupuju jen tu
Datum: 03. června 2011 9:08
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Franky.. nevim jak se ten kram jmenuje, pac nejsem z usti... A nevim proc bych mel vazit slov.. Pisi jen sve zazitky... A pokud chces nekomu vyhrozovat.. tak tady nemas vubec co delat.. Ale jinak dily co jsem kupoval ma za dobre ceny!!
Datum: 02. června 2011 22:26
Jméno: Franky !!!
IP: uživatel11073
 pokud myslis STAROU PEROVNU v usti nad labem tak VAZ SLOVA - znam je moc dobre a osobne !!!
Datum: 02. června 2011 21:27
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo jo ta taky znám,u nás je taky obchod kde prodavaji dily na tyhle prskolety a když jsem tam byl pro kladivko na stadiona tak mi ten chytrak pořad cpal kladivko z nějaky emzety a ze prej se to tam davalo a že pokud ho tam nanarvu tak si to mam upravit-S debilama se nedomluviš
Datum: 02. června 2011 21:13
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Taky jsou veci, ktere clovek nezna, ale tak kdyz mu nekdo rekne, ze je to trosicku jinak, tak si to ma overit. A nejvic lito mi bylo toho ukrajince. Dat pomalu 1200kc za starej valec s polamanymi zebry.., sice po vybrusu, ale tak preci jen.. To by mel za min novej..
Datum: 02. června 2011 20:46
 jj tak někteří lidi jsou hold moc chytří a nevijou o tem nic  taky znám pár takových případů..
Datum: 02. června 2011 20:31
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Ze, chytry to muz  Nejvetsi prdel je ta, ze on se semnou jeste dohadoval, ja mu to vse rikal a on placal porad jen svou. A to je mu tak prez 55let., tak by to mel znat.. kord kdyz se na to specializuje.. No nejvetsi natresk byl kdyz nevedel kolik lozisek v motoru ma pio.. Ale neni divu kdyz za vylohou prodava prevodovku motoru, kde jeden kartel ma z 21 a druhy z 05 a ted je na tom vide, ze to nepasuje pac ty karteli jsou rozdilne!! A ani ho nezarazi to.., ze kazda pulka motoru ma vin cislo motoru  Jinak je to v Usti nad Labem
Datum: 02. června 2011 20:17
 hej prodejce má pravdu.. válce jsou stejné.. ale jen na pohled  05 má trošku menší výkon tudíž trošku menší kanálky a ještě nějaké ty viditelné změny tam jsou.. taky velký rozdíl, že 05 táhne odspodu, zatímco novější motory ( 21) odspodu netáhnou, ale ve vysokejch jo..
Datum: 02. června 2011 20:05
 V Ústí nad Orlicí??
Datum: 02. června 2011 20:04
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 02. června 2011 21:03
 kkt: To možná bude lepší...
Datum: 02. června 2011 21:03
Jméno: kkt
IP: uživatel5617
 bla bla bla samý kecy nebudu se již vyjadřovat nemá to smysl ztrácet čas s někým kdo to stejně nepochopí.!
Datum: 02. června 2011 20:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kkt: (btw. nepojmenoval bych tě lépe) kondenzátor se určitě sám od sebe "normálně" neprorazí, to se může stát při překročení průrazného napětí, které je tuším 100V a tedy u fichlta za normálních okolností v žádném případě nehrozí. Časem a při vyšších teplotách sice ztrácí dielektrikum elektrickou pevnost a prorazit se může, ale není to tak časté (já se s tím ještě nesetkal) a určitě se to nestane na novém kondu po 80km, leda by byl v háji už z výroby. já narozdíl od tebe přemýšlím než něco napíšu, a klidně mi tykej..
Datum: 02. června 2011 20:08
Jméno: kkt
IP: uživatel5617
 proč by neměl jít zničit? Já už viděl tolik zničenejch....... Normálně se prorazí a je po něm nebo se přehreje a zkratuje se vevnitř. Trošku uvažujte než sem něco napíšete !!!
Datum: 02. června 2011 19:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hlavně by mě zajímalo jak si přišel na to že je kondenzátor v háji? tos měřil speciálním multimetrem kapacitu, zkoušel ho podle Dočkala nebo si to jenom myslíš, páč to výměnou (tzn. povolením všech drátků na statoru) přestane? Kondenzátor totiž v motoru při správném zapojení (vlastně i jakymkoli špatnym !) nelze nijak zničit, takže maximálně můžeš mít štěstí na pár špatnejch kousků, a nebo, co si myslim spíš, je závada jinde, např. v pecce na kladívku nebo nějakym špatnym kontaktu..
Datum: 02. června 2011 19:22
 Vem si zapálko z pařeza a zapoj si zapalovíní tak aby nebylo řešemno přez zkrat čili + na indukční cívku a kondenzátor propojený s kladívkem vedoucí přímo na kontakt 1 u indukční cívky a máš vystaráno,nový zapálko 35w je sice výkonnější než třicítka ale vyděláš na spolehlivosti
Datum: 02. června 2011 17:04
 Zdarec, mám jeden velký problém. Mám 555 po půlení. Když jsem zapojil spojkové lanko, spojka byla furt v záběru. Když sundám dekl, neděje se nic. Je to určitě v tom deklu, ale nevím co. Zkoušel jsem štelovat, přitahovat a odtahovat šneka, lanko vytáhnout a znovu zapojit. Nic. Prosím, jestli víte, pomozte. Jsem už totálně bezradný a trvá to dva měsíce. Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 18:54
 Nejde to ovšem seštelovat do ideálního stavu...
Datum: 02. června 2011 18:54
 Kuličku mám 5 mm a tyčku tu samou, se kterou to frčelo... Před chvílí jsem ale zkusil povolit šroub na spodku víka a už to začalo trochu fungovat. Spojka sice furt klouzala, ale bylo to lepší.
Datum: 02. června 2011 18:54
 máš dlouhou tyčku nebo velkou kuličku
Datum: 02. června 2011 18:43
 Zdar draci měl bych na vás takový dotaz.Neměl by někdo v okrese Přerov 23 centimetrový šroub do řídítek jawy 21 ? Jestli máte napište mi a napište mi taky kolik za něj chcete.(dopravu si zajistím(nejspíš si pro něj přijedu))
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 9:00
 joker já nepojedu protoze jednak nemam nasazeny riditka a jednak jezdim jenom po polnackach
Datum: 04. června 2011 9:00
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 sice nemam sroub ale bydlimtaky v prerove tak by jsme mohli nekdy vyjet
Datum: 02. června 2011 19:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zajed si na kovošrot a tam si vyber nějaký šroub ze starýho kola
Datum: 02. června 2011 15:22
 Zdravím všechny, mám dost blbý dotaz, ale jsem už bezradný. Nemůžu dostat u 555 spojkové lanko do válečku v deklu. Dostal jsem ho do jedné dírky, ale pak se roztřepí a je konec. Zkoušel jsem snad vše. Nemáte nějaký fígl? Dík a soráč
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 16:14
 Takže lanko jsem tam dostal, ale mému problému to stejně nepomohlo...
Datum: 02. června 2011 16:14
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 V tom válečku si vyvrtej nepatrně větší dirku, potom stoč vlákna na lanku dohromady a až to tam budeš vsouvat tak s ním pootáčej po směru tak aby se nemohlo tolik třepit. Když by si ho pájel tak se musí odmastit a poleptat kyselinou jinak se ti tam cín nechytne
Datum: 02. června 2011 15:16
 Letovat jsem to už zkoušel
Datum: 02. června 2011 14:50
 Já bych asi zkusil ten konec lanka zaletovat cínem, aby se netřepil...
Datum: 02. června 2011 14:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 lehce zamotat kombinackama a zakapnout cinem
Datum: 02. června 2011 14:39
Jméno: Kačány :D
IP: uživatel8514
 Zdr draci, mohl by mi někdo poradit, kolik by se měl nastavit předstih na Jawa 585 Mosquito? Díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 21:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dal bych tak 1,5 - 2 mm to musíš vyzkoušet jak to pojede nejlíp
Datum: 02. června 2011 21:25
 qwertzuiop ® co si pisal to je odtrh
Datum: 02. června 2011 17:21
 Předstih je u každeho motoru základní čili 0,4 až 0,5mm u klasickych stroju
Datum: 02. června 2011 17:05
 čau draci, chtěl bych se zeptat.. Když si udělám papíry na 125ccm.. a budu řítíim motorku 125 ale bude mít víc než 11Kw.. A chytnou mě policaji.. Co ztoho můžu mít ?? jen pokutu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 19:35
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 jezdi na tom na co máš noty a neřeš co by bylo kdyby....
Datum: 02. června 2011 19:35
 Já bych se nebál policajtů, já bych se bál že ti nějakej debil nedá přednost nebo porazíš dítě a všechno zaplatíš a půjdeš si sednout za řízení bez papírů, byťs za to nemohl.
Datum: 02. června 2011 14:42
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 a co má ta motorka v TP?
Datum: 02. června 2011 14:22
 Teoreticky uplně to samé jako když si bez papírů...
Datum: 02. června 2011 14:01
Jméno: negr
IP: uživatel4510
 caute na netu sem nasel upravu originalniho karburatoru jawy 50 . chtel jsem se zeptat diru v difuzoru jak se ma zvetsit na 18,5mm tak se muze seriznot kus toho pouzdra co do nej zajizdi jehla tak aby byla zaroven s dirou difuzoru nebo je lepsi kdyz couha ke stredu diry difuzoru? podelte se prosim o zkusenosti,vim ze to bude mit vliv na nasati smesi do valce kvuli podtlaku. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 8:36
 dolu radši ne!!! asi by nešel seřídit volnoběh,poškodil bys dosedací plochu pro šoupátko
Datum: 04. června 2011 8:36
Jméno: negr
IP: uživatel4510
 tu difuzorovou diru,nemate nekdo fotku z blizka takle upraveneho karburatoru? stejsky ma na strankach ale ma tam jine soupatko nevidim jak moc vycuhuje ta trubicka,jestli tu diru jak zvetsoval jestli ji zvetsoval i okolo te trubicky dolu ....nevim jestli je to srozumitelne
Datum: 03. června 2011 12:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 co vlastně budeš zvětšovat kolem trubičky ???
Datum: 03. června 2011 2:43
Jméno: negr
IP: uživatel4510
 stando a zvetsuje se ta dira i okolo ty trubicky? nebo od trubicky nahoru a do stran?
Datum: 02. června 2011 23:51
Jméno: standa
IP: uživatel11804
 ten komínek-pouzdro nesmíš nijak poškodit ani obrousit.
Datum: 02. června 2011 14:56
Jméno: Macek12356
IP: uživatel11676
 Čau hoši jak mám naštelovat předstih na pionýrovi 21. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 22:33
Jméno: kozzycs
IP: uživatel11840
 Tak to bylo hodně dobrý, málem jsem se pochcal smíchy.
Datum: 07. června 2011 22:33
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel10158
 Vladimír DukeNuken asi bych to taky líp nenapsal ale radsi to nepis nebo nekteri lidi jsou schopni to udelat xDDD a zitra tady bude veta.Ale v parabole zadny usb neni xDDD
Datum: 02. června 2011 15:19
 http://www.lmgtfy.com/?q=p%C5%99edstih+Jawa+21+
Datum: 02. června 2011 12:38
Datum: 02. června 2011 12:33
Jméno: Vladimír DukeNuken
IP: uživatel11777
 zasuneš zástrčku do usb portu(když sundáš světlomet tak tam najdeš přípojku na usb) tam to zastrčíš a v počítači si naladíš předstih již jaký potřebuješ. ALe našteleuj si nejdříve píst do dolní úvrati a zafixuj ho tam lepidlem na závity\r\n(na rozpáleném motoru vyndáš svíci našteluješ kladivem a velkým hřebíkem píst do spodní úvrati a pak tam naliješ půl litru lepidla na závity pak ještě na rozpáleném motoru dej svíci zpět).
Datum: 02. června 2011 12:08
Jméno: Honza
IP: uživatel10450
 Čau draci, mám problém se světlama na mustangovi. Nevím kolikawatový mám alternátor, ale ze začátku jsem neměl se světlama problém. Časem rupla koncová sufidka a po nastartování světlo chvíli měnilo intenzitu jasu, po vytůrování se rozsvítilo úplně a po několika minutách se jas ustálil a svítil stejně intenzivně i na volnoběhu.. Postupně se to začalo zhoršovat a když jsem konečně vyměnil sufidku, světlo (přední i zadní současně) probliklo jen občas, jinak zůstávalo zhasnuté. Dotahoval jsem šroubek, který na statoru na pravé straně spojuje několik drátků (nevím jaké, ani jestli nejsou drátky odděleně) a nevím, jestli to s tím souvisí, ale poté přestala svítit světla úplně a ani neprobliknou ..nevíte někdo co s tím...??? ..prosím, potřebuju na technickou..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 11:10
 Tak to ti neporadim, zeptej se HENIKENA! Je to borec
Datum: 03. června 2011 11:10
 cus draci muzete mi poradit lechkou upravu kanalu jawa 23 dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 12:50
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Posli ho stejskymu.
Datum: 03. června 2011 12:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti je
Datum: 02. června 2011 15:25
 Raději se ve válci moc nevrtej.
Datum: 02. června 2011 11:43
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 Zdar hoši, je tu někdo z vás kdo je z okolí moravskotřebovska a rád by si vyjel na fichtlech???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 22:16
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 cau, mam drobny dotaz: Pokud mam dvoucivkovy regulator (JAWA 250/559), tak ma mit odporovy teleso vespodu regulatoru. Znamena to teda, ze se muze vyradit odporova civka uvnitr statoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 23:10
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 relatko 75W, stejne jako dynamo... takze vyndat...
Datum: 02. června 2011 23:10
 Dvoucívkový relé má odpor přímo v krabičce. Ten na statoru odpoj. Pokud jsi neměnil rotor dynama za 75W, dej pozor ať dynamo nepřetěžuješ. Dvoucívka nemá omezení proudu.
Datum: 01. června 2011 21:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud vim, odporová cívka se vyřazuje v závislosti na použitém rotoru, konkrétně pro 45W se nechává, pro vyšší výkon se odstraňuje
Datum: 01. června 2011 21:23
Posl.aktualizace: 02. června 2011 17:25
 chudáci
Datum: 02. června 2011 17:25
 flexa*
Datum: 02. června 2011 12:36
 Porad lepsi nalepky DC, neź fleca s plechem.
Datum: 02. června 2011 12:35
 Nemám rád na fichtlech ty krutopřísný nálepky DC, Horsefeathers atd.....
Datum: 02. června 2011 10:47
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Přesně jak tu píše Honza.Chudák Pionýr bez plechů.Jinak pěkna krajina a mnustang taky neni tak hrozný.
Datum: 02. června 2011 6:47
 Souhlas s Honzou. Chudák ta 21 bez plechů
Datum: 01. června 2011 22:22
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Ten pionýr to je chudák mít takové majitele kteří mu sundají plechy.
Datum: 01. června 2011 21:32
Jméno: horalka4,50
IP: uživatel11073
 nic nevidim.. co tam je ??
Datum: 01. června 2011 21:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Pěkná krajinka.....
Datum: 01. června 2011 20:42
 Pěkné pole. Kde to je
Datum: 01. června 2011 20:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 je to focený mobilem no
Datum: 01. června 2011 20:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 že potřebuješ lepší foták  ))
Datum: 01. června 2011 20:35
 Nevím , vybavujou se mi akorat dva fichtli na polnačce
Datum: 01. června 2011 20:35
 Čáu draci mám mustnga ve špičkovym stavu krásný chromy štítek spz technická ale slabina je motor  jede dobře nemužu si stěžovat 65-70km\\\\h ale zvon bzučí a tak dále vm jistěže by potřeboval nový ložiska aklikovka už taky nebude jak za mlada je i 15 a mám kámoše o tomu rozumí tak bych snim chtěl udělat generálku motoru krom válce mám zajetej výbrus ale ta otazka zí co vše i mám připravit k špikový generání opravě motoru a tak přibližná cena prosím poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 16:18
 A nevíte kdo by mi jí zrepasoval sem ze strakonicka (jižní čechy) a je hodně špatný když sem měnil píst tak to zlatý futro v ojnici šlo vyndat ? a protáčelo se ?
Datum: 02. června 2011 16:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když vyndáš klikovku z motoru a chytneš jí za ojnici a druhou rukou si bouchneš ze shora do ruky ve který držíš ojnici , tak klika nesmí zazvonit a jestli jo tak je načatá
Datum: 02. června 2011 15:27
 spojku mám taky neovovu de mi jen o to že to zvoní bzučí a tak dále a jak popznám že umírá klika ?
Datum: 02. června 2011 14:58
 lepši je si starou klikovku nechat zrepasovat než kupovat novou
Datum: 02. června 2011 12:49
 Ložiska, néjaký lepši (skf) pro celej motor cca 750 kč ale v poho stačeji néjaký obyčejný ....klikovka taj odtud přes 1000 kč, lamele (ferodo) 200 kč, popřipadě mezilamela,, pár drobnejch. pouzdra obě přes 200 kč. Možno primár řetaz s pružinkama, a miskama cca 250 kč,
Datum: 01. června 2011 20:29
|



|