Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj potřeboval bych poradit. První věc se týká oleje pro Jawu 21 slyšel jsem, že se používá běžně PP 80 (Paramo - Mogul Trans 80 W) a taky se dá použít olej PP 90 (Paramo - Mogul Trans 90) ten jsem tam nalil, myslíte, že to bude dobrý, motorka je v záběhu tedy asi bude celej motor mít trochu vyšší teplotu. Druhý dotaz se týká bowdenů, měl bych je asi něčím namazat co, nějakým tukem, nebo silikonovým olejem? Aby to neteklo třeba do karburátoru. Další věc co by mě zajímala, mám bzučák, který má trochu povolené nýty, jak myslíte že se bude chovat, bude to vůbec troubit? Jo a ještě bych měl dotaz co se týče vylití nádrže, proti korozi, běžně to dělají asi za 1500, je to dost, ale to je nádrž třeba na kejvačku a ta má objem někde skoro 10l, tak pro Pio by to mělo být levnější. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 11:48
Jméno: !!!
IP: uživatel11787
 Nazdar lidi. Potřebuju poradit, jak mám zkrátit řetěz, asi 1 - 2 články. Vůbec nevim jak na to. Fakt to potřebuju. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 15:40
 Při tom ubroušení a vyklepnutí řetěz nemusí být sundaný, na kole sem to tak dělal běžně. Spojíš to dohromady zase tim vyklepnutým nýtem který pomocí dvou kladívek zase rozklepneš.
Datum: 04. června 2011 15:40
Jméno: !!!
IP: uživatel11787
 A nešlo by to udělat nějak, abych ho nemusel sundavat, protože je to dost složitý a trvá to dlouho. A jak to mám zase spojit dohromady?
Datum: 04. června 2011 15:15
 já jsem ty nýtky vzal jemně flexou a vyklepl dulčikem
Datum: 04. června 2011 13:19
 Ubrousíš nýty, nebo odvrtáš, není to zase tak složitý.
Datum: 04. června 2011 11:37
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 čau draci včera mi to šlo nakopnout na poprvé pak už ne vymenil sem svičku taky nic a když to roztalčim z kopce a vyhodim neutral tak to je jako kdybych to vypl hned to chcipne a je to jawa 21 ..DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 11:52
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 čau mam tam novou svičku newim co stim ale asi bude muset nastavit předstih
Datum: 04. června 2011 11:52
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 A máš sklepli odtrh na svíčce 0,4-0,5mm?????
Datum: 04. června 2011 9:48
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nazdar uz si fakt nevim rady s tou 555 -neda se nejak odzkouset funkcnost 555 zapalovani? zkousel jsem prehodit aj kondenzator aj indukcku z funkcni 20 a furt ani minimalni - zkousel jsem to merit nevite nekdo jake jou hodnoty asi pri startu ve Voltech? predem dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 23:02
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 zkus ten kabel co ti vede na 15ku prilozi kje kkostre jestli ti to prohodi jisku mezi tim tak funguje ja to dělam na fuchtlu
Datum: 03. června 2011 23:02
Jméno: kleed92
IP: uživatel11807
 cus draci, vim ze do pinccka se ma lit special a olej.. ale mam otazku muzu do nej nalit natural 95 z olejem ?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 23:29
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Na nic jinýho nejezdím
Datum: 03. června 2011 23:29
 Víc oleje nevadí. Pro M6A se doporučovalo 1:25 a pro M2T 1:30.
Datum: 03. června 2011 22:52
 já dávám 1:30 je lepší 1:30 nebo 1:25??
Datum: 03. června 2011 22:48
 jo
Datum: 03. června 2011 21:41
Jméno: kleed92
IP: uživatel11807
 s olejem a stejnym pomerem 1:25 ?diky
Datum: 03. června 2011 21:39
Jméno: janwloch
IP: uživatel4089
 čau zešteloval jsem předstich na jawa 23 ale ve vyššich otačkach střili nevite čim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 6:58
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 asi moc bohatá směs
Datum: 04. června 2011 6:58
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus Draci! Sundal jsem válec i píst po výbrusu a jen tak náhodou změřil. Válec má 38,5 a píst jen 38,2 mm (měřeno šuplérou, na pístu nad kroužkama, nevím, jestli měřím správně....). To vypadá, že mi dali k válci s druhým výbrusem píst na první výbrus, co? Proto to asi nemá takovou kompresi...Ještě jeden dotaz, proč je píst zakarbonovanej jen na jedné straně a těsně nad kroužkama? Dík za názor:o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 8:13
 měříš na nejmenším místě pístu a ke všemu mizernou šuplerou. klika není špatně vyvážená ale je lehce ohnutá ojnice, pravděpodobně jako následek nevhodných montážních postupů. třeba vyůhlovat!!
Datum: 04. června 2011 8:13
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 si myslim že má špatnej výplach když je jen na jedný straně začoudenej
Datum: 03. června 2011 21:58
 Přesně tak, nejspíš ti dal píst 38.25, a nebo si to jen ty špatné změŕil. Máš špatné vyváženou klikovku, proto je píst na jednej straně zečmoudlej.
Datum: 03. června 2011 21:40
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:41
 nebo potom to je ale severni morava kdyby se ti chtělo fichtlday Žuchov u Frenštatu pod Radhoštěm 5.7.2011 jede se 20 km a vraci se zpatky přihlašovani do 9:00
Datum: 05. června 2011 20:41
 Jinak Jedovnice.. okr. Blansko Jihomnoravskej kraj... Pojede se směr kotvrdovice,Lipovec,kolem Holštejna,Ostrov Macocha a ve Vilémovicíh bude zajištěno občerstvení
Datum: 03. června 2011 23:32
 čus, hele .. Motosraz JAWA a motorek slabších kubatur...Zdravíme všechny Jawáky a další co mají podobné stroje.
Dovolte, aby jsme Vás pozvali 16.7.2011 na motosraz Veteránů a motorek slabších kubatur (fechtl, Jawa Mustang, Jawa-250,350, Mz-150-250, Simson, Babeta, ČZ, ČZ-Prase, Kejvačka, Sajtka) do Jedovnic, který se bude konat na parkovišti u rybníka Olšovec ve 13:00 hod.
Startovné 60 KČ (zahrnuto občerstvení)
Večerní zábava!!! (hudba,soutěže,atd... + možnost přespání (vlastní spacák, popř. stan)
Prosíme Vás, aby jste zde potvrdili svoji účast. Více informací napíšeme 
Můžete nám napsat i na mejl jawamotosraz@seznam.cz
.... tákže kdo může dojedte....
Datum: 03. června 2011 23:31
 Policie na jakémkoliv srazu moc neprudí,alespoň né za jízdy.
Je tam tolik motorek a lidí,že než by je všechny zkontrolovali,tak by byly vánoce.
Oni raději jedou jako doprovod
Datum: 03. června 2011 22:11
 jojo díky
Datum: 03. června 2011 21:50
 paráda, něčeho podobnýho u moravy bych se taky zůćastnil... Jinak to vypadá že někteří řidičáky neméli, podle těch pleček soudim, bez stk apod..takže řidičák asi tak ne...ale nevim, nikdy sem na néčem podobným nebyl.
Datum: 03. června 2011 21:25
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar konečně sem složil fichtla... jede parádně ale sere mě že se to jakoby uchlastavá.. když jedu třeba na 3nebo 1 pomalejc bez plynu tak to chcipá nebo když chvíli jezdím pak hodim neutrál a nedrží volnoběh musím přidávat plyn aby nechcípl.. plovák je v pohodě ten pléšek co je nadním taky.. Dík za radu a at vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 23:14
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 jo to sem zapoměl říct.. volnoběžnou trysku mám nastavenou dobře.. a karbec k válci mám zatěsněny papírem + silikon..
Datum: 03. června 2011 23:14
Jméno: kleed92
IP: uživatel11807
 a nebo posteluj stelovaci sroubek s pruzinkou na karbecu u trysek..
Datum: 03. června 2011 21:33
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 je možný že netěsní karbec k válci. Nebo se to opravdu uchcává skus zmenčit hladinu dej ji malinko mín než má být
Datum: 03. června 2011 20:47
 čus chtěl sem se zeptat jestli má někdo zkušenosti s lehkou úpravou pincka = výfuk Hikone, sportovní filtr a větší tryska.. ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 21:07
 Hikone= hrůza( po odladění hodně dobrej vyfuk), sportovní filtr= jelo to, ale....vetší trysku jsem nezkoušel...a pokud nemáš radar tak naijdi táhlej kopec a porovnávej
Datum: 03. června 2011 21:07
 Pokud nemáś možnost, změŕit na brzdě, zkus nékde ui vás radar
Datum: 03. června 2011 20:45
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ok.. já tam zkusím hodin origo lauf a uvidíme rozdíl výkonu
Datum: 03. června 2011 20:40
 Ono kdybys to dal na brzdu,uvidíš že máš poloviční krouťák...
Datum: 03. června 2011 20:33
 placebo, jen aby se ti to nezdálo podle toho zvuku, ani nevíś, jak moc tohle klame.
Datum: 03. června 2011 20:29
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 dachl 21: no já sem si kupoval novou jawu 21 a je tam HIKONE.... no a jede to parádně... líp to de do otáček, víc se to vytočí atd..
Datum: 03. června 2011 20:20
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 ten výfuk bych bral ale k tomu bych si vzal rovnou jinej karbec.
Datum: 03. června 2011 19:40
 Jo néco podobnýho sem měl, jen sem nezkoušel vétší trysku, s hikonem, a sportovnim filtrem to jelo úplně hrozně,,, o dost hůř jak s originálním pŕislušenstvím. Pokud ten výfuk neumíš odladit, nekupuj ho.
Datum: 03. června 2011 19:40
Jméno: Pavel
IP: uživatel10333
Posl.aktualizace: 04. června 2011 19:58
Jméno: Pavel
IP: uživatel10333
 a to je vše jen sundat staré sání dát přímí filtr našroubovat novou trysku a jezdit ??
Datum: 04. června 2011 19:58
 Koupit hlavní trysku 72
Datum: 04. června 2011 9:28
Jméno: Pavel
IP: uživatel10333
 dobře a jak teda ???  )
Datum: 04. června 2011 7:58
 Ano
Datum: 03. června 2011 21:02
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ne
Datum: 03. června 2011 20:48
Jméno: Bobek
IP: uživatel7949
 Cau, prosím vás jak vylisovat ložiska z bubnů kol? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 0:09
Jméno: laacco
IP: uživatel11808
 nahriat a vipadnu same
Datum: 04. června 2011 0:09
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 čau, chci se vás zeptat mam pionýra po go a zajíždím sta čí 1-2 nádrže na zájezd jo a po kolika nádržích budu moct předělat jehlu na druhý zářez ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 23:15
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 mám tam výbrus\r\n
Datum: 03. června 2011 23:15
 Jo, tak to ale nezáleží jen na pístu
Datum: 03. června 2011 19:40
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 ne nezadřel ale koupili jsme si skámošem nový písty a já jsem to zajížděl a on ne . Mě ted nádherně táhne i při nízkejch ale jemu to nechce jet ani za boha.
Datum: 03. června 2011 19:38
 Copak zadřel si?...já mám ted na cestovní motoru, novej píst s kruhem, dal sem víc oleje, a smažil sem to hnedka 81, takźe taky vím o čem mluvím.
Datum: 03. června 2011 19:35
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 když myslíš. J8 vím o čem mluvím
Datum: 03. června 2011 19:33
 A prd!! Kroužky nezajížděj vůbec, jen dej víc voleje, ani píst nezajížděj,,,..něco zajíždét můžeš tehdy, když máš válec po výbrusu.
Datum: 03. června 2011 19:31
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 pokud jsi měnil pouze kroužky tak 1 - 2 nádrže ale pokud jsi měnil válec i s pístem tak zajíždět takovejch 700 km to je asi 4 -5 nádrží. a tu jehlu tam vrat hned jak to zajedeš.
Datum: 03. června 2011 19:27
Jméno: Adam
IP: uživatel11806
 Zdravím přemýšlím o zakoupení dvoukomoráče na fichtla a chci se zeptat jestli se na něm něco ladí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 21:30
 ...no pak už je lepší udělat celej znova
Datum: 03. června 2011 21:30
 denzileck: pokud jdeš do detailů tak ani tělo nenecháš na pokoji
Datum: 03. června 2011 21:12
Jméno: Adam
IP: uživatel11806
 dík hodně si my pomohl
Datum: 03. června 2011 17:10
 Všechno krom středu
Datum: 03. června 2011 17:07
Posl.aktualizace: 03. června 2011 22:11
 prodaj jen papíry, toto si nech, kdo to bude předělávat
Datum: 03. června 2011 22:11
 Raději bych si zašel na vrakáć, a mél bych to skoro zadara, u nás bych mél i lepšiho co máš ty.
Datum: 03. června 2011 19:34
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 všechno stejná barva - humáč
Datum: 03. června 2011 19:17
 Menším rozlišením by to už nešlo?
Datum: 03. června 2011 17:06
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Me se teda nejak moc nelibi, takovej obycejnej vrak okolo 2tis maximalne
Datum: 03. června 2011 16:49
Jméno: honza
IP: uživatel4417
 čau draci, je nějaký rozdíl v rotoru pro 20w a 30 w zapalování nebo to je jen ve statoru? díky mocza odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 16:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je tam rozdíl v poloze a orientaci jednotlivých magnetů vůči vačce a pozná se to díky číslum vyraženým přímo na rotoru...k 20W magnetu patří rotor s číslem 05-.. a k 30W magnetu patří rotor číslo 20-...
Datum: 03. června 2011 16:37
Jméno: migu
IP: uživatel9423
 chtěl bych 30w zapal. ale když ty cívky propojím tak je to ještě horší. Ale chtěl jsem se zeptet jesli je jedno jak budou poskládané ty cívky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 22:32
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Čest,
hlavně když je spojuješ seriově či paraelně, a je to pak horší, jednu otoč, protože každá ta cívka má začátek a konec vinutí, a pokud je dáš proti sobě, napětí a proudy se vzájemně odečítají, a ty pak napájíš světla pouze jen tim výkonem cívky která má větší výkon.
Datum: 03. června 2011 22:32
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nemúžeš to propojovat a prohazovat jak chceš. magneta jsou 2 bud na 20w(označení 05) nebo 30w (označeno 20) ty propojený cívky má každá 3V takže spojený daj 6V. Ty když propojíž klasický 6V ksobě jako ty na 30w tak ti to neutahne, protože to bude vyrábět 12V
Datum: 03. června 2011 20:52
Jméno: Blady
IP: uživatel11801
Posl.aktualizace: 08. června 2011 18:08
 Já tam leju CASTROL normálně pro 2takt motorku mužu jenom doporučit super kvalita a jizdní a výkonové vlastnosti.
Datum: 08. června 2011 18:08
 to bude tak nastejno pouze shell je dražší protože platíš tu značku
Datum: 04. června 2011 9:48
Jméno: Blady
IP: uživatel11801
 ja sem si myslel osobně že by sem dal ten shell, myslite ze je horší než mogul jo?
Datum: 03. června 2011 19:55
 jestli nezáleží na ceně, lej tam motul 510, jestli chceś i něco víc tak motul 710.
Datum: 03. června 2011 19:37
 tak to potom jo jestli si najel jen tech 100 km a ten olej moc nedekarbonizuje tak to más v poho a vyber si jakej olej tam chces nalít ale podle mě tam je zbytečny lít něco drahýho když byl fichtl skonstouván na 4 taktní olej takze us samotny M2T je lepší ale to bych rozhodně tam nelil být tebou tak bych zvolil ten Mogul TSF
Datum: 03. června 2011 17:47
Jméno: Blady
IP: uživatel11801
 no jasný, ale myslim ze dekarbonizaci delat nemusim, protoze ten valec ma najeto teprve 100 km od toho co sem dělal výbrus, za tech 100 km se karbon nemoh skoro ani vytvorit....
Datum: 03. června 2011 16:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 oba oleje jsou polosyntetika, srovnatelné (výborné) kvality a podle mého názoru jsou do pincka zbytečně drahý, takže je jedno kterej tam budeš lejt, záleží kterej se ti bude líp shánět..
Datum: 03. června 2011 16:39
 VXS je polosyntetika
Datum: 03. června 2011 16:36
 pokud vím tak ten shell SX 2T byl minerál a ten WSX je sintetika a mogul polosintetika i když ten shell SX2T moc nezanášel prověd celkovou dekarbonizaci a pak tam nalej jakej chceš ale podle mě bohatě stačí ten Mogul TSF je myslím doporučenej značkou Jawa
Datum: 03. června 2011 16:29
 Zdravím draci, mám jeden dotaz: Na jawu 555, tedy na karburátor Jikov 2914 HZ se nikdy nemontovala odkapávací miska, tak se chci zeptat, jakou jinou ji "nahradit", jestli by tam pasovala z 550,05,20,21,23 ? A nebo jak ji nějak nejlíp "upravit" , aby měla úchyt na šroub válce... děkuji za odpovědi, ať Vám to jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2011 14:41
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
Posl.aktualizace: 04. června 2011 8:32
 zrcátka tam jdou. jestli se nepletu tak jsou těch páček dvě délky. já mám delší,samotná páčka je dlouhá 175mm (nekupoval jsem na fichtlkrámku). jak dlouhý jsou tyhle nevim, ale fungujou perfektně
Datum: 04. června 2011 8:32
|



|