Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 všechny Vás zdravim mám dotaz chtěl bych si koupit něco malyho na ježděni 50ccm a nevim co si vybrat jestli mopeda nebo skutra ale chtěl bych aby to bylo něco novějšiho co je relativně spolehlivy chci to na menši trasy bydlim na Hané takže v rovině nechci to mit jako koniček jako vy máte Jawy  ale jako dopravni prostředek pro běžny použiti zatim dik Mat
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 21:36
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 dik za radu ale je promě lepši investovat třeba 18000kč za motorku která je stará do 10 let než za vic jak 20let starou 10000kč
Datum: 08. června 2011 21:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já jako tvrdej odpůrce těhle blbostí s otočnou rukojetí a variátorem bych ti radil (i přez to, že já ho prodal->jawy jsou srdeční záležitost) simsona,,, je to poměrně pohodlný, ralativně levný, spolehlivý a nenáročný přibližovadlo,,, když nekoupíš vyloženě plečku, určitě budeš spokojenej.. jo a vypadá to jako motorka!
Datum: 06. června 2011 21:34
 http://www.fichtlpokec.cz/pokec-srazy-vyjizdky/id193269.html?odpovedet=1
Datum: 05. června 2011 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 4t , je tišší a nemusíš si dělat starosti s olejem
Datum: 05. června 2011 21:33
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 a ohledně motoru volili by ste dvoutakt nebo čtyřtakt? co je lepši?
Datum: 05. června 2011 20:44
Jméno: standa
IP: uživatel11818
 To máš fuk....čínu neber,to je jasný,ale jinak je jedno co koupíš,důležitý je jak na tom jezdil předchozí majitel a jak je to "dojebaný".....samotný výběr typu je čistě na tobě....ty musíš vědět na co to chceš
Datum: 05. června 2011 20:41
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 A jaky značky skutru jsou dobry? určitě nechci činu to raději jetyho evropana
Datum: 05. června 2011 20:27
 Kup si nějakýho skůtra malýho, budeš asi spokojenej
Datum: 05. června 2011 20:09
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 Zdar draci maže se převodovka u skůtra???Piaggio 50. Poraďte pls.Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:16
Jméno: standa
IP: uživatel11818
 co já vim,tak jediná rozvodka je v zadnim kole pod variátorem,takze tam je určitě zapotřebí nějaké náplně,jinak v motoru je jen klika,která se maže olejem z benzínu a na ní spojka
Datum: 05. června 2011 20:16
 Zdarec hoši,na simsona a pionýra je řidičák od 15.let??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 12:45
Jméno: Pumpik
IP: uživatel11792
 Čus nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady, můžu jezdit s AMkem na jawa dandy 50?Dík za odpověď
Datum: 19. června 2011 12:45
 no je to nepochopitelné že je stjejné IP
Datum: 07. června 2011 6:28
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 já sem odpověděl na otázku... pak se dívu co tu bylo ještě napsáno a byla tu narážka na mně, že sem si položil sám otázku... Myslíte že jsem tak blbý? A jaktože nemůže být stejná IP, když tady máte důkaz, že stejná je
Datum: 06. června 2011 20:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pán je schizofrenik.. .)
Datum: 05. června 2011 23:55
 IP adresa neni nikdy stejna vzdycky je jina ! dost divny jinak simson a fichtl je na AM 1 - 125ccm do 11kw.
Datum: 05. června 2011 22:08
 jn fakt náhoda
Datum: 05. června 2011 21:43
Jméno: janisd
IP: uživatel9335
Datum: 05. června 2011 21:31
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 toje jedno že pojedeš víc, hlavní je co máš v TP
Datum: 05. června 2011 19:04
  i když tam budu mět v tp do 45km/h tak na tom beztak pojedu víc..
Datum: 05. června 2011 18:58
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 jo ted sem si vsiml ze mame stejne IP
Datum: 05. června 2011 18:51
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 cože?
Datum: 05. června 2011 18:51
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 ty si odpovídáš sám sobě ?
Datum: 05. června 2011 18:46
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 ne není... od 15 máš řidičák na mopedy, které mají maximální konstrukční rychlost 45km/h... ale na fechtlovi bys mohl, ale musel by mít v TP těch 45km/h
Datum: 05. června 2011 18:37
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 Tak opet problem =) regulator mi na jawe 250/559 (75W) proste nespina do obvodu dynamo. Dynamo ma na svorce D při volnobehu asi 8,5V a presto nespina (ani pri vysokych otackach). Na svorce B je sice napeti, ale z baterky. Zkousel jsem regulator (dvoucivak, exterak) stelovat, uplne jsem vyndal pruzinku spinace, takze by elektromagnet prekonaval jen opravdu maly odpor, stale nic. Poradite??? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 19:09
 Má být. Jen mě to napadlo. Určitě ti teče proud spínací cívkou?
Datum: 06. června 2011 19:09
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 mám.. nemělo by být?
Datum: 06. června 2011 16:07
 Máš regulátor vodivě spojený s kostrou?
Datum: 06. června 2011 14:43
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 čááu dnes jsem dostal Babetu dvou rychlostní,stála asi 2 roky pod přístřeškem,vyčistilil jsem jí,prostě jsem jí dal do pucu.jel jsem se na ní projet a jelo to tak 40 a ale tak za 20 minut se tu dusilo střílelo a jelo to sotva 10km/h.tak nevím.předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:04
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 jo jo moc děkuju
Datum: 05. června 2011 22:04
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 Vymen gufera na klice, skus jeste radsi vycistit palivovou soustavu, vymen svicku, a delalo my to taky ze jsem mel zacpany vyfuk uplne jako prase a pruchodnost tam byla 00mm  takze to jenom nastartovalo a vykon proste vubec nereagovala.
Datum: 05. června 2011 21:59
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 Jo jo moc děkuju
Datum: 05. června 2011 21:05
Datum: 05. června 2011 20:53
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 na klice
Datum: 05. června 2011 20:46
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 Jo a gufera přesně kde? jinak díky .
Datum: 05. června 2011 20:42
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 Kamošovi to dělalo to samy měl babetu po dědovi a byly to gufera oschly a prodřely se a pak motor ztratil tlak a nejel
Datum: 05. června 2011 20:24
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci
Mám problém se zapalováním je tam nová cívka ale jiskru to nedá čím to může být. Je to JAWA 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 21:52
 Špatné kladívko čí poskládané už se my to taky stalo nebo špatná indukční cívka, nebo špatně zapojený skus vzít skousečku odpoj to od kladívka tu cívku a skus změřit jestli vyrábi prout pokud tu cívku napojís na kladivko a prestane delat prout je to 100% kladivko pokud ta civka nebude delat prout ani pri odpojeni z kladivka tak spatna civka jinak si myslim ze by to melo na 100% fungovat.
Datum: 05. června 2011 21:52
 Čau draci potřebuju poradit fichtl mi jiskru neháže ale když dám prst do fajfky tak mě to kopne už sem vyměnil svíčku,zapalovací cívku,rotor,indučku,kladívka a kondenzátor a pořád to jiskru neháže prosím poradte. Naposledy jsem stím jel závod v dešti ale to sem už všechno vyčistil a vysušil
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:03
 tu mezeru sem měřil podle plastu od flašky
Datum: 05. června 2011 22:03
 Nevím hele, jediný co mé napadá, jestli nemáš velkou mezeru zap. pólu od rotoru.
Datum: 05. června 2011 21:53
 ty rotory jsou mysim stejny nemůže se mi tam někde strácet proud?
Datum: 05. června 2011 20:19
 Jestli si ménil rotor, a dal si s označením 20, kdy%z si tam předtím mél 05 (nebo naopak) tak se nediv že to nehází, ty rotory nejsou schodný v umístění magnetú...
Datum: 05. června 2011 19:46
 nebo maš slaby magneto mne to taky dělalo
Datum: 05. června 2011 18:08
 poslední co mě napadá zkus se podivat jestli je to dobře ukostřený
Datum: 05. června 2011 14:22
 tu sem už taky vyměnil a furt nic
Datum: 05. června 2011 13:19
Jméno: Dominik
IP: uživatel11783
 A co keby si skusil vymenit fajku mozno je nejako poskodena alebo zhrdzavena
Datum: 05. června 2011 13:04
Jméno: cerob
IP: uživatel11787
 Nazdar lidi! Kdo má nějaký zkušenosti s vylepšením babetty 210 pište svoje rady a návody.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 16:51
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=974&sid=1ebe8444a9c51ca03e4a534ed31b1548
http://www.speaker.cz/motoboard_305/index.php
Datum: 05. června 2011 16:51
Jméno: dan
IP: uživatel10446
Posl.aktualizace: 05. června 2011 11:26
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,chtěl bych se zeptat jakou máte zkušenost s vyměněním věnce rozety na jawě pionýr(konkrétně na 550).Jak se tato oprava provádí?Moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 12:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 trhací nýt bude ještě horší než ty šroubky !! jediný nejjednodušší a správný způsob je rozklepávací nýt.... maj je v každém lepším železářství, myslim že je to 4 x10 mm.
Datum: 05. března 2012 12:45
Jméno: rozeta
IP: uživatel13332
 Máte někdo zkušenosti použít trhací ocelové nýty na rozetu?
Datum: 05. března 2012 12:17
Jméno: Kondor
IP: uživatel9766
 Já měl taky šroubky na věnci,ale pokaždé se mi nějaké vyklepaly.A to jsem je dotáhl na krev,důlčíkem rozklepl konce šroubů aby se nepovolily a stejně jsem je poztrácel.Tak jsem koupil oceláky nýty a je pokoj.
Datum: 06. června 2011 19:29
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 a Proč ne šroubky?Já to mám na jawě 21 mám tam inbusový šrouby a matky a je to ok????
Datum: 05. června 2011 21:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 odbrousit staré nejty flexou a nanejtovat nové ,nedoporučuju dávat šroubky
Datum: 05. června 2011 19:55
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,víte někdo datum srazu fichtlů v Jinolicích?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 10:40
Jméno: ivamak
IP: uživatel11816
 Zdar motorkáři, poraďte, co pužít na těsnění karterů místo starého HERMETIKU, aby to bylo na jistotu a nikde to neprosakovalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:31
 Jsme zastánce papíru s vazelínou, je to naprostá jistota, za ty roky mě to nezklamalo. S paulínem mám špatné zkušenosti, Hermetik (nebo Hermosal) se sehnat ještě dá (pod tím druhým jménem), lze ho doporučit stejně jako typ červeného silikonu na motory (kvalitativně červené silik. bývají shodné). Ale ten papír potřený s bloky vazelínou je záruka, dotěsní ti nerovnosti, vymezí ti vůle (u tmelu je občas problém s předlohovou hřídelí a pouzdry), po složení nečekáš na ztuhnutí a už startuješ...
Datum: 05. června 2011 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel11818
 mě se osvědčilo zarovnat kartery na skle na 800 šmirglu a těsnim jen klasickym papírovym těsněnim + vazelína
Datum: 05. června 2011 20:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted se mi docela osvědčil silikon na kavária + těsnící papír
Datum: 05. června 2011 19:56
Jméno: bartakk
IP: uživatel11817
 Ja davam silikon
Datum: 05. června 2011 12:18
 jo já jsem použil tmel paulin pak jsem to dával k sobě ale zavazela mi tam ty tyčinak v motoru takže než jsem to dal ksobe už byt rochu stuhlej ale ubylo púl roku a mezi karterama ani kapka
Datum: 05. června 2011 11:24
 Paulín
Datum: 05. června 2011 9:24
Jméno: Robin
IP: uživatel10860
 Čus hoši,půjdu na technickou s jawa 50/21 a nevím co ještě všechno udělat ať to projde..Třeba jestli musí fungovat troubení,jaký má být vzorek a jestli musí být stejný ve předu jak na zadu,tachometr jestli musí fakat..a také ty drobnosti..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:05
 Tachometr nemusí fungovat, pneumatiky z dobrým vzorkem žádný ojety vzorky, musi svitit prepinat dal/klop, hlavne brzdit, a klaxon kdyz bude nakej slusnej kontrolor na STK tak ten klaxon ani nebuzerujou a ani ti to nezapisou me nefungoval klaxon zadni svetlo my prasklo pri ceste smer STK a vubec to nevadilo ani nestartoval motor neskousel svetla ani brzdy jenom kontroloval ram jestli neni popraskany ci vareny ! nesmi bejt natom naky prasarny atd a pokud to trosku bude vypadat tak si myslim ze to projde bez kecu ! jenom si opsal stav tachometru kontrola ramu a zeptal se me jenom jestli to sviti atd ja odpovedel ano a jel sem dal my znamku a zase sem vyjel do sveta !
Datum: 05. června 2011 22:05
 Tachometr, podle mě nemusí, už vidim, jak tam na něm budou jezdit, aby zjistili, že funguje =) gumy, těsnost motoru, podvozek, nádrž, vzorek, brzdy, toto zkontrolovaly u mě, a prošel jsem uplně v klidu.. jen do lehkých závad mě napsali, že mám protrhlé sedlo .. jinak nic ..
Datum: 05. června 2011 18:48
Jméno: jastinek
IP: uživatel11677
 Hloubka dezénu je minimálně 1.6mm a u mopedů a tak 1mm.  Snad to neni obráceně.
Datum: 05. června 2011 11:58
 Tachometr a bzučák budou vadit určitě...
Datum: 05. června 2011 11:48
Jméno: Robin
IP: uživatel10860
 tak o volný stůpačky se moc nebojím ale ta vidlice bude asi problém.nějak si s tím poradím,svítit mně to bude taky ale asi mně nebude fungovat klakson a tachometr..to bdue vadit ?
Datum: 05. června 2011 11:29
 taky budou kontrolovat vůli ve vydlicích někdy jeste kontrolujou u nás jestli nemáš volny stupačky jestli svíti atd no a vzorek by tam určitě nákej měl být ale nevím kolik může být nejmín
Datum: 05. června 2011 11:27
 Mělo by ti fungovat všechno a sjetý gumy by taky neměly bejt.
Datum: 05. června 2011 9:41
Jméno: ledčičak
IP: uživatel9474
 Včera naší obcí projelo nejmin 20 fichtlu, (ve skupině) jen se ptam jestli to nemohl byt někdo z tohoto webu byl to nadherný zažitek se dívat na stroje jak jedou v plné rychlosti fichtlu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 8:16
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:35
 Hillclimb
Datum: 05. června 2011 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel11818
 Zcela souhlasim. Tyhle 9z primáry jsou opravdu na lezení po sklalách a nebo na domácí frézu. Už řetězový kolečko 11z na sekundáru je tahoun neskutečnej.
Datum: 05. června 2011 20:23
 Podle me je tohle vyměnování koleček skoro beze smyslu, když chceš aby to líp jezdilo, tak si pěkně vylešti kanálky, spalovací prostor a třeba i výbrus nebo snížit hlavu ale podle mě soudruzi moc dobře věděli jaky kolečka tam maj dat aby to mělo výkon a zárověn to jezdilo rychle já bych to nechal bejt...
Datum: 05. června 2011 9:47
 Jasně,koukám že se vyznáš...Dá tohle + velkou rozetu a pojede max. 20...A odky se dělá 15 z. primár?
Datum: 05. června 2011 9:24
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 tphle zvětší sílu a zmenší rychlost o hodně ale jhestli chces jezdit rychle tak si dej 14 nebno 15ku primar a malou zadni rozetu ale pokud chces kross na si kup tu 9ku a do zadu velkou rozetu v
Datum: 05. června 2011 9:14
 Zdravíčko vím že to sem nepatří ale jake jje tozdíl mezi jawa 13 musznag a jawa 23Golden Sport? a jak to rozpoznám díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 17:01
 jj díky jenom tka sem se ptal a ten odkaz na ty stránky taky chodím ale právě tam sem ši sšim že je nejake j golden sport
Datum: 05. června 2011 17:01
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
Datum: 05. června 2011 16:26
 Čau draci chci se zeptat jak zjistím že mám indučku špatnou??? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 9:17
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 str palce do fajfky jak kopne tak indučka ok jestli ne tak je špatna  nebo maš špatný předstih
Datum: 05. června 2011 9:17
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 čááu dnes jsem dostal Babetu dvou rychlostní,stála asi 2 roky pod přístřeškem,vyčistilil jsem jí,prostě jsem jí dal do pucu.jel jsem se na ní projet a jelo to tak 40 a ale tak za 20 minut se tu dusilo střílelo a jelo to sotva 10km/h.tak nevím.předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:37
Jméno: jastinek
IP: uživatel11677
 Zdary Draci, kámoš se dnes vysekal na ČZ 350, nevím přesně typ... Jel na jedničku po louce a v zatáčce mu to podjelo a položil to na pravej bok a od tý doby pořád svítí zadní světlo i při vyndanym klíči, čím to může bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:30
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 zkontroluj jestli to neni v tom světle spojene kable jestli je vse ok jinak jestli normalne rozvici halogen predni po natartovani tak to muze byt tim
Datum: 04. června 2011 23:30
Jméno: jastinek
IP: uživatel11677
 Což sme koukali, tak dráty přetrhaný nebyly. Ale vylítla nám i baterka, tak jestli neni někde přetrhlej kde nevidíme.  A ten spínač mě taky napadl, Ale když sme sešláply brzdu, tak se to světlo rosvítilo jasnějc, ale jen decentně že to skoro nebylo poznat.
Datum: 04. června 2011 23:22
 nějak se zkurvil spínač brzdovýho světla nebo dráty od něj...
Datum: 04. června 2011 22:53
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 čau draci,mám problém s mustangem furt se mi tam palí žárovky.Co s tím mám udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 11:45
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 hele, kdysi jsem měl stejnej problém. Nakonec se z toho vyklulbala nečekaně dost zásadní přestvaba, ale pro tebe stačí jako základ stabilizace palubního napětí. Jde o to, že jsi šťastným majitelem velmi, ale velmi silného magnetu rotoru zapalování. Bez stabilizátoru se neobejdeš.
Datum: 06. června 2011 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel11818
 Je jediný účinný řešení! Zapojit to podle schématu! Tzn zadní žárovku na vlákna přední žárovky!
Datum: 05. června 2011 20:25
 Nebo tam dej 12V žárovky.
Datum: 05. června 2011 8:52
 Vyměnit za víc wattovou.
Datum: 04. června 2011 22:23
|



|