Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Potřeboval bych predni tlumice na fichtla. Kdyby někdo měl v celkem dobrém stavu tak bych měl zájem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 15:18
 Zadní možná, ale on schání přední.
Datum: 09. června 2011 15:18
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Zadní se vyplatí koupit nový.
Datum: 09. června 2011 14:54
 cau draci mam babettu 210 a připadne mi že nejede moc rychle je tam totiž převod na sílu v zadu na rozetě 51 zubu,ja mam 95 kg a tak nvm jak by bylo asi nejlepši tam dat rozetu popřipadě asi aj retězově kolečko diky moc za odpověd..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 16:12
 jo tak ja to zkusim diky
Datum: 09. června 2011 16:12
Jméno: Lukas
IP: uživatel11849
 Ja tam dal rozetu z 207 a frčelo to jak blesk ,ale horší je to se sílou a taky dosti trpěj spojky,nicmeně i mala změne je znat takže do šopiku a koupit věetši koleso (hnací) 13-tizub
Datum: 09. června 2011 14:44
 Dobrý den vím že se to jsem nehodí ale mohl by my třeba někdo pomoct mám doma málotraktor vše funguje ale dal jsem tam diferencial ze spartaku starího netrvalo dlouho a diferencial odešel nebralo jedno kolo neseplo dal jsem druhej co jsem sehnal zapadl jsem a uš jsem se nedostal pustím spojku v diferencialu lupe kola chtejí zabrat ale nezaberou nevíte někdo proč hruška je dobrá věnec ve vnitř taky ložiska kameny vše ok tak proč to nejde děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 22:12
 No klapne to jednou pak kola chtějí zabrat a zase nic a zase to klapne a nic.
Datum: 11. června 2011 22:12
 To je opravdu velmi podivné.
Takže pokud jsem to správně pochopil.
Nastartuješ,pouštíš spojku a začne v diferenciálu klapat? Nebo klapne jen jednou a pak už nic ? A nebo to klaplo už jak jsi tady popisoval a od té doby žádný zvuk?
Datum: 10. června 2011 23:11
 Aha ale já jsem ho nerozebral já jen sundal pokličku a podíval jsem se na to ozubené kolo jeto nějaké divné uš
Datum: 10. června 2011 23:00
 Tak v tomhle případě to vypadá,že jsi to špatně poskládal.
Vznikla ti vůle v ozubení a to do sebe nezapadá a pouze po sobě klouže a přeskakuje.
To může mít škaredé následky.
Ono se vůbec rozebirání diferenciálu ze spartaka nedoporučuje lidem co to nikdy nedělali.
Najdi se diskuzní fóra o těchto autech a najdi si sekce s diferenciálama a poznáš sám,že to není sranda.
Datum: 10. června 2011 15:36
 No poloosi se nastrkují a ulomený nejsou dnes jsem koukal pod prachovky a nic zase jsem ho nastartoval a prostě vněm lupe a náko se my zdá že vijíždí kardán to mně nedělalo ale tet my náko hodne vijíždí
Datum: 09. června 2011 19:57
 Nevím přesně jak to přímo ve spartakovi chodí,vidím že obě poloosy jsou odpružené,dnes je to jiné.
Ale podívej se,jestli se právě neutrhly obě poloosy v místě,kde se připojují do diferenciálu.
Je to překryto manžetou a ta tu utrženou poloosu může udržet když se urve.
Popřípadě,pokud to není řešeno šrouby,je to do ní nastčeno na tsícihran.
Nějaké fotky by určitě pomohly.
Datum: 09. června 2011 16:39
 JO tak to nevím poloosi asi ne to nevím jak se to dá poznat a ty tisícihrany to taky nwm jak to poznám dík za odpověd
Datum: 09. června 2011 14:59
 Nekřuply ti obě poloosy nebo neprotočily se ti tisícihrany?
Datum: 09. června 2011 14:49
 ano olej vněm je a ložiska také fungují
Datum: 09. června 2011 9:52
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a máž vnem olej nebo estli nemá zadřený ložiska
Datum: 09. června 2011 7:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,chtěl bych se zeptat o kolik (mm) se snižuje hlana na pionýru,předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 15:00
 Tenhle dotaz tu už byl tolikrát. Taky by to už mohl někdo změřit. Mít jí, tak už jsem to dávno udělal.
Datum: 09. června 2011 15:00
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 aha,tak dík
Datum: 09. června 2011 6:34
 objem hlavy se určuje podle rozsah úprav válce..... až budeš mit udělaný válec a nebo aspon motor po GO tak uvažuj nad snížením hlavy...
Datum: 08. června 2011 22:00
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 je to na pincka ,chtěl bych aby lip jel ,kamos ma se sniženou hlavou a jede suprově
Datum: 08. června 2011 21:58
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 aha ,takže změřím kolik se do ní vejde ,a pak ji snižim na tech 5.5ml
Datum: 08. června 2011 21:45
 snižuje se na takový objem jaký pro daný válec potřebuješ
Datum: 08. června 2011 21:44
 o kolik mm to nevím, ale vím že se snižuje objem na 5,5ml
Datum: 08. června 2011 21:13
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 čaute hoši ještě mam jeden problem čím to je že když sem nasadil lanko tachometru tak mi normalne jel ale kddyž sjem vimenil rozetu a šneka sem nechal stejneho a tachometr neukazuje když sem nasadil spatky starou rozetu tak taky nevungoval ??? čím to je nevíte   \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 15:19
 jo to my tam taky chybělo a pak neukazovalo mužeš to nahradit třeba kouskama hřebiku
Datum: 09. června 2011 15:19
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 ok jo vim
Datum: 08. června 2011 21:21
 prostě jak nasadíš šneka na rozetu.. tak někde na tem místě jsou takový dva malinký válečky co trčí z rozety.. ty válečky zapadnou do toho dšněka a točí s tím kolem.. líp nevím jak to vysvětlit...
Datum: 08. června 2011 21:20
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 nevim jake myslíš
Datum: 08. června 2011 21:17
 máš v tý rozetě takový dva malinký válečky zboku?
Datum: 08. června 2011 21:16
Jméno: kleed92
IP: uživatel11845
 Cus deacíí, mam otrazku.. mam pionýra a kdyz jedu na nem sam jedee krasne i do kopce vsude.. ale kdyz jedeme dva tak po rovine dobry ale do kopce proste ne a ne.. koupil sem 12zub. retezovy kolecko tak uvidim ,ale cim jinak to muze byt?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 21:02
Jméno: Kleed92
IP: uživatel11892
 Prosim odpoved!diky
Datum: 16. června 2011 21:02
Jméno: kleed92
IP: uživatel11880
 šmoulu co to je ?  a zkousel sem jed do kopce sam a na 1 jede dobre ,ale na 2 uz nevytane ani me.. cim to je ? diky..
Datum: 14. června 2011 18:01
Jméno: franta
IP: uživatel11868
 Cim by to jako melo bejt - je to tim, ze spolujezdkyne (spolujezdec) holt neco vazi... Takze to ve dvou do kopce jede skutecne jak snek. U me je to tak, ze kvalt na kerej pojedu do kopce sam se mi pri jizde ve dvou snizi presne o jeden dolu - tj. kopec kerej tak nejak este dam sam na III pojedu se spolujezdkyni uz za II a ten kde sam jedu za II pojedeme ve dvou urcite za I. Nutno dodat ze to plati i dal, krpal jako krava kerej ja sam musim jet za I ve dvou s holkou zkratka uz nevyjedeme, musi slizt. Takze staci tak...??? Kdyz koupis 12z kolecko tak se zmeni situace co se tyce stoupavosti na ten kerej kvalt, ale urcite se nezmeni to, ze kdyz si nalozis spolujezdkyni, ze ji v kopcich nebudes vnimat... To bys vyresil tim, ze by sis koupil 500cc Yamahu
Datum: 12. června 2011 19:51
Jméno: DukeNuken
IP: uživatel11777
 Podle mě máš šmoulu v karburátoru to se často stává
Datum: 09. června 2011 12:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud jezdíš dost často ve dvou a v kopcovatý krajině, klidně bych se nebál ani 11z..
Datum: 08. června 2011 22:41
 hele pincky nikdy ve dvou netáhly.. jinak může to být tím, že se ti to dost přehřívá, takže to do kopce ve dvou vadne..
Datum: 08. června 2011 21:19
Jméno: repil
IP: uživatel10027
 Zdarec, hoši řeším problém, nemám na panelce 559 r.v. 65 karbec a nevím jaký tam dát? 2926SBD16b ? Nebo spíš 2926SBD11b nebo 2924SBD11b ?
Vůbec se v tom nevyznám, na internetu jsem něco našel, ale nejsem si jistej...ale ten 2924... je asi kývačkový, ..nevím! Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 21:51
 Určitě 2926, 16b a 11b značí jen použitý trysky.
Datum: 08. června 2011 21:51
 Cuzz, Draci, Chtěl jsem se zeptat. Mám Jawu 21. Když jedu už tak 10km a chci přeřadit nabo dát neutrál tak to chce za každou cenu chcípnout. Musím to furt tůrovat. Chci se zeptat jestli by to mohl byt nějáký problém nebo je to technická vada všech fichtlů, když jsou teplý. Dkuji za radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 9:35
Jméno: vm v
IP: uživatel11177
 opravdu to bude předstihema kaldivkem,dobře to našteluj a uvidiš že to pojede!
Datum: 21. června 2011 9:35
Jméno: Joan
IP: uživatel11844
 Jediný co jsem zatím udělal. Je že jsem vymenil svíčku BRISK N17C za BRISK N14YC  ale žádnej rozdíl. Všechno zkusím dík
Datum: 09. června 2011 19:00
 sesteluj komplet zapalovani odtrh,predstih,vycisti karbec komplet trysky atd sesteluj otacky za tepliho behu motoru, a nebo vymen svicku,
Datum: 08. června 2011 22:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ucpaná volnoběžná tryska
Datum: 08. června 2011 22:42
 seřídit karbec ( bohatost směsi, volnoběh)
Datum: 08. června 2011 21:22
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Zkusil bych seřídit karburátor za tepla, ale to tě asi taky napadlo.
Datum: 08. června 2011 20:17
Jméno: B
IP: uživatel8367
 Zdarec draci nemáte někdo z okolí Zlína ( Holešova nebo Kroměříže ) přebytečný válec na pionýra ?
Ten můj to má za sebou ( někdo omlátil vložku ). Samozřejmě za nějakou drobnou úplatu ...
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 18:21
Jméno: B
IP: uživatel8367
 4 Onda: Ozvi se mi na mail shelby.gt@centrum.cz
Datum: 21. června 2011 18:21
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec tak co dáš, jeslti dáš 150kč tak je tvuj.
Datum: 15. června 2011 21:56
Jméno: B
IP: uživatel8367
 4 ondra : Co za to chceš ?
Datum: 15. června 2011 17:28
Jméno: ondra
IP: uživatel3545
 Zdar su ze Soběchleby 20km od přerova do přerova jezdím každej den do školy. ten válec by ale asi chtěl výbrus.
Datum: 11. června 2011 21:30
Jméno: B
IP: uživatel8367
 4 Ondra : Odkud přesně jsi ?
Datum: 11. června 2011 10:33
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdar válec bych měl taky, bydlím kousek od přerova.Dyštak napiš nějak se dohodnem.
Datum: 08. června 2011 22:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Mám 3 stačí si vybrat ale sem ze Záhorovic (UH) za jeden chci max 200 sou neomlácené a jeden po výbrusu jen nevím kolikátém..
Datum: 08. června 2011 21:46
 Ahoj, nevíte někdo kde bych mohl sehnat hřídel náhonu rychloměru na Jawu 50 v ŠEDÉ barvě, nebo alespoň kdyby měla jednu kovovou matici, jestli bych si jí třeba něčím natřel na šedo, mám jinak všechny bowdeny šedivé, díky za rady. Myslím, že jsem jin někdy kupoval u Sesy, ale to mi přišlo s oběma maticema z plastu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 8:00
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 To už podle mě nikdo nevyrábí jsou jen černé.
Datum: 09. června 2011 8:00
 Zdravím měl bych dotaz. Nevíte někdo zda se dá prerušovač (chcípák) který mají tady v e-shopu zapojit na jawu 23 mustang originál má na světle vypínač tady ten je myslím na řídítka bylo by to lepší za rady předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano dá, prostě ten kabel co vede z indukčky do spínačky zapojíš do toho chcípáku
Datum: 08. června 2011 19:47
 Čus je tu někdo z Teplic - Ústecký kraj z fichtlem prostě z Jawkama tak kdyby někdo měl určite zájem tak ať se ozve na moje ICQ 559021858 nebo ať se přidá do sekce na FACEBOOKU zde odkaz - Jawa Teplice a přídá se můžeme udělat sraz nákej předpokládám kolem SRPNA tak kdyby něco nekdo ozvěte se...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 18:22
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel8358
 Čau, kolik mám mazat na jawa 550? Standartně mažu 1:50 ale neni to málo na takového veterána? V manuálu před pár dny sem přečet poměr 1:25, právě mi ze dne na den pionýr přestal tahat má větší vibrace a asi se víc ohřejvá tak mám strach aby to nebylo nějaký ložisko. Nevadí když olej budu míchat s naturalem 95 a když sem měl v nádrži předtím smíchaný special 91 a nalil sem tam k němu (smíchal) s naturalem 95? Celkem mi na něm záleží tak se nesmějte, díkys Adam.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 19:09
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 myslel sem to od parama
Datum: 09. června 2011 19:09
 Jinak používam ten olej M2T v průhledný plastový pixle z benzínky.
Datum: 09. června 2011 12:05
 Čau, díky všem za odpovědi. Vypadá to že asi nějaký to ložisko bude KO, ještě se na to podívám. Nemůže to dělat předstih nebo špatně přimontovanej vejfuk? Hned až se k němu dostanu dám do nádrže víc oleje, snad nebude pozdě ale stejně to podle mě má motor už za sebou. Nikdy do něj nebylo šáhnuto a celkem by to potřeboval. Ještě den před tim než se to rozbilo sem zkoušel maximálku a byl v provozu asi hodinu. Takže to může bejt tim když motor byl špatně mazanej. No až budu mít čas tak se na to pořádně podívam. Jinak jestli se chcete na něho podívat je tady: http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=59850 . Doufam že timhle neporušuju pravidla, Adam
Datum: 09. června 2011 12:04
 Obyčejný paramo m2t má api tb. Paramo vyrábí taky m2t super a to má api tc. Já kupuju to obyčejný a nemám s ním problém.
Datum: 09. června 2011 7:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Js: tak nějak předpokládám, že je většinou řeč o tom horším v průhledných pikslách, co je k dostání na každé benzínce. O tom paramáckým vím, ale ještě jsem se s ním na pumpě nesetkal, nicméně tuším že má specifikaci API TC, takže ho označuji za kvalitní olej, jako ostatně každý s API TC.
Datum: 08. června 2011 23:25
 Jawasimson: Čemu říkáš "vařit svíčka"? Čemu říkáš, že se to uvařilo? Uvařit motor se říká, když se začne vařit chladicí kapalina. To u těhle motorů opravdu nehrozí. hh: Mě přijde uhozený nadávat obecně na m2t, protože olej pod tímto názvem vyrábí několik výrobců. Jezdím na m2t od parama a výfuk stačí čistit circa jednou za 6000 km. Na to vyšší opotřebení jsi přišel jak, mluvíme-li o kloudném m2t vyráběném z ropy a ne o vyráběném přefiltrováním vyjeťáku?
Datum: 08. června 2011 23:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 že M2T "stačí" a je to "sračka" se nemusí nutně vylučovat, ano stačí a při mazání 1:30 se na něj dá normálně jezdit, jen oproti moderním olejům víc kouří a tvoří mnohokrát více úsad ve válci a celé výfukové soustavě, které je samozřejmě nutno často čistit, jinak dochází ke snížení výkonu, zvýšení spotřeby a dalším problémům, které jsou tu na denním pořádku.. nejspíš se i nepatrně zvýší opotřebovaní součástí motoru (např. že výbrus bude třeba po 25tkm místo 30tkm s kvalitním olejem), ale tohle spíš záleží na stylu jízdy a celkovém stavu motocyklu.. tolik můj postoj k M2T, teď o něm už zas nechci měsíc slyšet..
Datum: 08. června 2011 22:51
 jinak olej sem daval 1:20-1-35, skousel sem pridavat i ubirat olej ale chyba proste furt byla olej davam SHELL nebo CASTROL a benzin SHELL nebo z pumpy VS-PETROL takze nejsu to tak hrozny benziny a ani oleje takze fakt nevim cim to mohlo bejt ale 555 uz nemam mam jenom 23 Mustanga a Simsna s51 Enduro a vtom zadny problemi nejsou ale urcite se chci jeste k 555 vratit nebo k 550 pařez.
Datum: 08. června 2011 22:50
 sice je to pro 4takt olovo ale ja to dal do pionyra trosku podle navodu namichal a jezdilo ta 555 lepsi se da rict nevim no a ty svicky sem tolik nevaril u jawa 23 Mustang olovo vubec nedavam svicky se nevari jezdi v pohode nechapal sem nikdy proc u 555 se my ta svicka varila kdyz sem jel kopec atd a dost se to zahrivalo kdyz sem nedaval olovo a nemel vykon pokud se hodne uvaril bylo to po vybrusu zajeto 500km v pohode zadny honeni ! new hlava svicka Pal 14-7 skousel sem i DENSO apod svicky do byli doporuceny proste to moc nechtelo jezdit pokud se prehral motor bylo to komplet po geo new loziska gufera pretesneno sestelovany zapalovani atd new elektrika atd atd a nechapal sem proc nechce nikdy vytahnout bez kecu kopec napr pred kopcem sem si preradil na 2jku sem to rozjel a potom v pulce kdyz nechtel ject preradil na 1 nicku a jel jel moc sem to netocil a pri trictvrte kopcem sem to uvaril jako prase kourilo se stoho smrdelo a 1x sem to i pridrel pak se delal znovu vymena krouzku a pistu a valec mirne prebrousen od doby co jsem koupil Mustanga tak ten kopec vyleti jak nevim co mam tam zapalovani z 555 je to spolehlivi kvalitne tepli/studeny start maximalne na 3 lehky protoceni motoru a ten jezdi kopce nekopce dobre musim rict ze vtom je jako rodzil ve vykonu je videt ze 555 je o hodne slabsi ale casto sem to uvaril mno a mam kamose co ma 550 a rekl ten stejny nazor co se prestal vyrabet origo benzin SPECIAL tak se mu ta 550 casto vari taky mno na 20,21,23 to asi nema takovi postih protoze tam uz je hlinikovej valec i hlavu u 555 mas litinovi valec a toje horsi bych rekl pac kdyz sem skousel na 555 davat valec z 21 tak to jezdilo a tahalo a nevarilo se to tolik jak z origo valcem asi vtom nakej rozdil urcite bude ! mno....
Datum: 08. června 2011 22:45
 Olovo má význam jen u starých čtyřtaktů na ochranu ventylových sedel. Různý benzíny můžeš míchat jak chceš. 1:25 se předepisovalo kvůli m6a. Pro m2t stačí 1:30. K nadávvání obecně na m2t se snad nebudu ani vyjadřovat. Doporučovat převodový olej jen podle značky je úplná blbost. Každá značka vyrábí několik převodových olejů a ne každý je vhodný. U převodovýho oleje koukej aby měl sae 80w, api gl-4. K tvým popisovaným problémům, zkus vyčistit karburátor a zkontroluj, jestli ti někde na spoji karburátor-kolínko nebo kolínko-válec nesaje falešný vzduch.
Datum: 08. června 2011 20:47
 Nedávej tam ani olovo,ani M2T,obojí stojí za hovno...
Datum: 08. června 2011 19:20
 skus jehlu jestli nevypadla a nebo jestli nemas špatný tesneni pod kolinkem nebo skus to rozlozit a slozit je to divny mno to Olovo tam jako nemusis davat mno toje jako dodatek ale ja bych tam m2 T daval do benzinu a do spojky davej prevodovy olej MOGUL nebo CASTROL pokud mas nakej jinej kontakt internetovi jako napr skype nebo email muzeme psat tam
Datum: 08. června 2011 19:02
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 řekl bych že M2T do pionýrů stačí!! každý tady říká jak jeto sračka, ale když ho tam dáš normální množství tak jeto úplně v pohodě... nevím co pořád řešíte M2T.. Určitě tam nebudu dávat nějaký ty castroly atd., protože je to určené do vysokootáčkových motorů a to fechtl není.
Datum: 08. června 2011 18:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 M2T je špatnej olej...lej tam něco lepšího ( stihl,castrol,shell) a takový oleje dávej 1:35 , jinak to olovo je tam zbytečný ,protože je určený na ventily
Datum: 08. června 2011 18:35
 Jinak používám olej M2T a oleje je v převodovce dost. Adam
Datum: 08. června 2011 18:20
 Ahoj, díky za odpověď. ICQ nepoužívám, tak se chci ještě zeptat. Čemu pomůže že tam dám olovo?  Motor sem zkoušel bez svíčky a šel lehce, dekarbonizoval sem vejfuk a zkoušel sem se prohrabat v karburátoru. Ten vejfuk nepomoh, pak jak sem tam dal ten karbec (skládal ho děda) ho asi špatně složil a pionýr začal po startu točit sílený otáčky, to se opakovalo pokaždý i když sme zkoušeli štilovat lankem. Pak sem neměl už čas, na další věci. Zkoušel sem taky pootevírat a zavírat vzduch. filtr a to taky nepomohlo. Nevíš čím by to mohlo být? Jinak díky moc za radu  . Adam
Datum: 08. června 2011 18:18
 mix 1:35 na natural mužes jezdit normálně akorád je to starší stroj tak přidávám do benzinu tu flaštičku z OLOVEM jak se dává do ŠKODOVKY 120 atd koupíš u každý pumpy kde sou trošku vybavení stačí říct chci tekuté OLOVO pro starou motorku do benzin Natural 95 oni už by měli vědět je to lepší pro takoví stary motor já to dávál do 555 norálně jinak se my furt vařily svíčky do Mustanga už to dávat nemusíš protože je to trošku novější motor a jinej válec atd tam ja to taky už nedávám jezdí v pohodě tak a jinak žádné ložisko by to nemohlo dělat pokud se motor po vyšroubování svíčky točí lehoučče při otočení motoru ! jinak mě můžes psát na ICQ 559021858 tak kdyby něco vyznám se vtom stačí napsat poradím rád nejsem jako ostatni lidi co jsi tu stebe delaji srandu a neporadi ! tak at se dari...
Datum: 08. června 2011 18:01
 čaute hoši mam takový problém potřebuju vyčistit nadrž od rzi a všelijakeho bordelu nemate nějake napady nebo rady čím díki .........bordel se mi totiž dostava i přes benzinovy filtr do karburatoru a fichtl chvíli jede a po několika metrech přestane tak musím vyšistit trisky a znovu jede jen asi 20 metru a pořad dokola se to opakuje když vynddam z karburatoru hadičku na benzín tak chvíli teče čistý a po chvili upně špinavý.... Díki za rady a odpovědi.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 22:45
 ruza01: Člověče slyšel jsi někdy o takový věci který se řiká fušeřina?? Ti dam sítko, to je práce na půl, a práce na půl je na hovno...ondra: Nejlepší řešení je použít nějaký odrezovač, dokonale se mi osvědčila kyselina citronová. Potom jsem nádrž vylil epoxidovou barvou, a je to defakto nejlepší řešení...takže já řikam dokonale odrezit, a vylejt barvou, pak máš jistotu že už nádrž nemusíš řešit, když už něco děláš tak pořádně, práce napůl se ti vždycky vymstí...
Datum: 08. června 2011 22:45
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 to sem taky skoušel ale tu mi de o to že tu nadrž chcu vyčustit a René díkí
Datum: 08. června 2011 20:43
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi budte normální.
Člověče slyšel jsi někdy o tokový věci který se říká sítko?????????
Datum: 08. června 2011 20:17
 Nejlepší je sundat nádrž hod tam 3 matky zatřepej at rez opadá matky vyndej nalej tam trochu benzínu nebo ředidla a pořádně stím zatřep potom to vylej přes nějaký síto nalej ho tam znova a aspon 3x udělej to
samé jen s benzínem nebo s ředidlem matky stačí jednou potom to pořádně vylej a nech odkapat. Vodu tam žádnou nelej to je největší blbost co můžeš udělat.a pokud jde o tu hadičku mě by se tedy nechtělo pořád hadičku čistit udělej to co jsem psal a máš napořád pokoj
Datum: 08. června 2011 19:32
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 ok dík za radu
Datum: 08. června 2011 18:47
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Jak bych ti to popsal...Prostě zakroutíš tu hadičku tak, aby ti to udělalo takový kolečkoaby ti to dole začinala ta hadičkaa na hoře taky končila jako když motáš hadici tak nějak a tak se budou zachytávat ty nečistoty voda a tak a jednou za čas to jen vypustíš na zem a jedeš dál...
Datum: 08. června 2011 18:44
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 jakou smyčku??
Datum: 08. června 2011 17:54
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Buď kiselinou citronovou, bo na to je určitě nějaký přípravek, nebo jako já že vezmu nějaké staré hčebíčky a matky a odžu to ven a vypláchnu vapkou...Zkus dát na hadičku filtr a udělej tam smyčku před karbecem ať se ti nezasírá...
Datum: 08. června 2011 17:36
Jméno: anonym
IP: uživatel11843
 Zdravím, mám menší problém se vzduchovým filtrem. Když ho nasadím na karbec, tak se motor hodně dusí. Bez filtru jede normálně. Filtr mám originál novej a karbec jsem vyčistil, tak nevím čím to je. Jestě bych se chtěl zeptat co by mohlo být špatně když mi vůbec nechce jet na třetí převodový stupeň. Dřív mi jel normálně. Mohlo by to být třeba předstihem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 20:23
Jméno: Adam
IP: uživatel9109
 me to delalo kdyz tam byla mala triska
Datum: 09. června 2011 20:23
 zkus tam hodit filtr a sešteluj karbec (bohatost směsi) a nemělo by se to dusit... jinak jestli jezdíš bez filtru a v prachu tak se nediv že ti nejede... prach ti vydře válec takže to má minimální kompresi.. můj kámoš má mustanga, měsíc jezdil bez filtru a vůbec mu to enchtělo jet.. žádný tlaky.. proč? všechen bordel co mu nasál karbec šel do válce a ten se vydřel... takže buď to je tím, nebo ten předstih no..
Datum: 08. června 2011 21:26
Jméno: Michal
IP: uživatel11842
Posl.aktualizace: 09. června 2011 6:18
Jméno: Michal
IP: uživatel11847
 jojo,válec je zajetej suprově. Ten fichtl dá 70km/h bez problému  a to je bez úprav.
Datum: 09. června 2011 6:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na jehlách bych se přï 1:50 a kvalitním oleji, což TS(F) je, vůbec nebál, protože to prostě maže dost a jestli s tim zadřeš, zadřel bys i s kterymkoli jinym olejem a vyšším poměrem.. to vše samozřejmě za předpokladu že máš válec zajetej..!
Datum: 08. června 2011 18:04
Jméno: Michal
IP: uživatel11842
 taky jsem si říkal,, kopce jezdím často... asi to dám zpět na 1:40. Bude to jistější
Datum: 08. června 2011 17:37
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Pokud je zaběhlý motor tak by to mělo stačit ale nevím co to udělá při 30C někde v kopci možná bych dal 1:45-1:40. Osobně mám lepší zkušenost pro pio tím TS
Datum: 08. června 2011 17:12
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
Posl.aktualizace: 08. června 2011 15:55
 v podstatě jo
Datum: 08. června 2011 15:55
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 fajn článek  \r\nhttp://blog2.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A110608_195142_blogidnes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 17:14
 daj tam odkaz takto to nejde spustit
Datum: 09. června 2011 17:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
Posl.aktualizace: 08. června 2011 21:28
 pěkně jede,.. krásný stroj..
Datum: 08. června 2011 21:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jj  něco stim udělam
Datum: 08. června 2011 19:02
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Si mam zlomit krk kur*a?
Datum: 08. června 2011 18:29
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Zdar draci! Dva dotazy na 21: je normální, že s neodrušenou fajfkou hází větší jiskru? A druhý: kudy vedete lanko plynu, protože jak hnu řídítkama naplno doleva, tak běží na volnoběh, uprostřed na zvýšenej a naplno vpravo řve skoro na plný plyn. Takže to lanko se někde seká....Dík za Vaše odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 16:06
 Možné to je.
A lanko veď tak aby se nikde nezachytlo a nebylo napnuté!!
Datum: 08. června 2011 16:06
|



|