Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Ahoj chcu začít s upravou fichtla 21 mám ho seriový a teď chcu koupit píst, ojnici s jehlovýma ložisky je to přímo C.K.R za 560 Kč paprskovou hlavu atd... Ale nevím si rady s tím pístem je to ten jednokroužkový vrtnání 41,75/ čep 14,1 a nevím jaký pístní kroužek k tomu? a pak jěště s tím válcem kde koupit válec s tím vrtáním 41,75 nebo jestli si ho nechat vybrousit? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 21:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kdoby měl zájem- phozman@seznam.cz
Datum: 15. června 2011 21:11
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 jo a muj maily je kolek.filip@seznam.cz
Datum: 15. června 2011 15:25
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 no dejte mi oba dva emaily a ja vám napíšu mužeme se doluvit
Datum: 15. června 2011 15:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 13. června 2011 21:29
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 paja napis mi email prosimte
Datum: 13. června 2011 19:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 souhlas se standou, a jinak jsem také schopný udělat válec dle tvých(pokud možno reálných) představ, a samozřejmě zajistit vše okolo, jestli chceš napiš, domluvíme se
Datum: 13. června 2011 19:08
 U všeho je potřeba přemejšlet. Vrtání 41,5mm je 60ccm,to je hezký,ale co věci okolo? S původním časováním válce se to bude chovat jak J555,prostě traktor,navíc se musí brát v úvahu i kompresní poměr a ten ti s vrtáním 41.5 a origo objemem hlavy vyroste hodně nad 12:1 a s použitim vějířovky s menšim objemem seš s kompresnim poměrem už hodně vysoko a bude se to hřát a bude trpět ojnice.... Jsem schopný ti udělat něco co uspokojí tvé potřeby,obstarám píst,kroužek i výbrus.....ozvi se kdybys měl zájem...něco vymyslíme
Datum: 13. června 2011 10:47
Datum: 12. června 2011 21:05
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 no to jo díky za radu ale chcu to aby to lepe chladilo tak proto ta hlava výfuk tam chcu dát laďák a jak je to s tou lisovanou vložkou? a zalitou? která je lepší?
Datum: 12. června 2011 21:02
Jméno: monty
IP: uživatel11869
 Pokud chceš něco upravovat , tak si o tom nejdřiv něco pčečti..válec musíš nechat vybrousit, ale nevím proč chceš dávat vrtání 41,75? tím velkej vykon nedostaneš!! musíš upravit vyfuk. kanál,sací, přefuky, časování atd.. a hlavně vyfuk... a když už se do toho pouštíš tak v hlavě je dcl dost, tj pravda!! ale jestli chceš aby ti fichtl jel těch 90 tak k tomu vějířovou hlavu ani nepotřebuješ.. kroužek, 1.5mm třeba Piston ring.
Datum: 12. června 2011 20:58
 zdarec draci prosimvas nemate nekdo schema na zapojeni hlavniho vypinače na jawu 23? třebá nákej odkaz?? Díky moc !! =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:58
Jméno: honza13
IP: uživatel4207
 Já myslím jako navod jak mám zapojit ty drtáky v předním svetle na ten vypínač kam který drátek mám dát!
Datum: 12. června 2011 20:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží co si představuješ pod pojmem "hlavní vypínač", můžeš si dát ukostřovací vypínač přímo ke kladívku nebo naopak přerušovat proud od kladívka k indukčce.. fantazii se meze nekladou, ale nejlepší je stejně železnej řetěz...
Datum: 12. června 2011 20:35
 Cawes lidi, potřeboval rady, Mám Jawa 50/23 Mustang mám ho trochu poupravenýho (výbrus na 55ccm nic velkýho) ale jakmile pustím plyn tak chcípne, ikdyž dám velkej volnoběh tak chcípne ale když ho tůruju tak se drží krásně, táhne, všechno ok ale pustím a je mrtvej, pls pomoc, dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 19:35
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 cus to jsem mel taky skus tu trisku a kdyz ne tak je to svička taky sem se stim sral a pak to byla blba svička
Datum: 19. června 2011 19:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ucpaná volnoběžná tryska nebo nějakej kanálek v karbeci
Datum: 12. června 2011 18:39
Jméno: rider
IP: uživatel9046
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:02
Jméno: monter
IP: uživatel6546
 ano jde jak na pravou stranu tak na levou
Datum: 12. června 2011 20:02
 zdravím, mam takový problém s čz 175/356, vždycky když ji chci nastartovat tak nechce chytnout, pak ale něco spravím, nastavím odtrh a tak různě a chytne to, pak pokaždé když startuji chytne tak max na 5. kopnutí, ale pak když třeba chci nastartovat třeba za týden tak ani neškrkne, už nevím čím by to mohlo být díky za rady, ještě bych se chtěl zeptat kolik má být předstih dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předstih 3,5 mm odtrh 0,4 mm a koukni jestli nemáš na kladívku pecku mě taky třinda nechtěla chytat tak jsem opiloval kladívka a je vše ok\r\n
Datum: 12. června 2011 20:52
Jméno: mmiguel
IP: uživatel9423
 zdarec co kdybych dal na kliku zapouzdřený ložiska?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 19:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam FAG C3 na klice, odkrytoval jsem je jen ze strany setrváků. jezdím na ně 2roky v závodním pio, nebyl problém,ani s gufery
Datum: 13. června 2011 19:04
 Díky za vysvětlení rouro
Datum: 13. června 2011 14:01
Jméno: trubka
IP: uživatel11871
 dežolecku,je vidět,že toho moc neznáš.Ložiska se vyrábí v provedení C3 jak R tak Z provedení.
Datum: 12. června 2011 22:27
 Teď nevím,ale dělají se vůbec zakrytý ložiska s C3 vůlí?
Datum: 12. června 2011 21:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo jasně že spálí to pod zapalovánim, jelikož bude suchý, ale to mi přišlo zbytečný vysvětlovat
Datum: 12. června 2011 21:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lk: maximálně gufero od magneta, ale jinak souhlas, na klice jsou naprosto k ničemu... koupit je můžeš, ale ty krytky vyloupni..
Datum: 12. června 2011 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zakrytovaný určitě nedávej... i když necháš zakrytovaný jen z jedný strany, tak spálíš gufera
Datum: 12. června 2011 19:18
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 z jedny strany bys musel krytku oddelat tzn ze strany setrvaku aby byly mazany....ale je to blbost je tam davat
Datum: 12. června 2011 17:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak by se ti zadřely
Datum: 12. června 2011 17:00
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim potrebuju poradit. Mam na kolech z fechtla na obech kolach osmice. Kolik chteji za vycentrovani v servise?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 9:13
 Za samotný vycentrování budou chtít asi 300 za kolo, není to moc, ale zašel bych spíš do menšího cykloservisu, tam budou rozumější.
Datum: 13. června 2011 9:13
 Zdar, mam CZ 175/487, chci na ní udelat technickou, mám problém nemám k ní blinkry, jinak vše ok, myslíte že projde nebo že budu muset ty blikny sehnat ??? dik moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 20:07
 jestli byly blinkry z výroby tak bys je tam měl mít, protože to s nima bylo schválený do provozu. jet na technickou s tím že vim že mi nefungujou blinkry muže jen blbec....
Datum: 12. června 2011 20:07
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 no já myslím že by to mnělo projít, třeba na čz 175/477.01 taky blinkry nejsou a nic neřešíja, sice tam nejsou už od výroby, ale myslím že to ten technik na STK neví. Zase nadruhou stranu nevím jestli tě bude pořád bavit natahovat ruku při odbočování atd., takže tě to stejně donutí si je koupit .
Datum: 12. června 2011 18:56
 Já teď budu taky dělat technickou na simsona a taky nemam blinkry.  Teda mam je, ale nefunkční. A přemejšlim and tím jestli to projde či ne..
Datum: 12. června 2011 17:14
Jméno: cezeta22
IP: uživatel11232
 tak nevim na čem jsem asi je budu muset nakonec koupit ...
Datum: 12. června 2011 16:48
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tohle to ti neprojde bez blinkru vubec tym si bud 100 jistý jedeně že by tam byl nějaký vůl
Datum: 12. června 2011 16:41
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 já si myslim že ti to projde to už je jenom "detail"
Datum: 12. června 2011 16:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží co na to komisař, ale blinkry měly všechny typy ČZ 487, takže bys je mít měl a správně by ti technickou neměli dát..
Datum: 12. června 2011 15:07
 Ahoj Seso, at hledám jak hledám, nemůžu tu najít gumovou průchodku řidítek na pincka. Tu, co je na masce okolo řidítek. Dá se sehnat? Počítám s tím, že tu budu koncem příštího tejdne něco kupovat a bude toho docela balík.  Tak to chci mít všecko v kupě. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 9:02
 Já ji kupoval u Jelínka.
Datum: 13. června 2011 9:02
Jméno: rider
IP: uživatel9046
 Zdravím. Mám dvě otázky které se týkají čz 175/477. První bych se chtěl zeptat jestli by nevadilo kdybych lanko plynu navedl napřímo do šoupátka, protože sem mi staré lanko u rychlopalu přetrhlo a nechce se mi objednávat celý komplet lanek na oilmastera 477. tzn. že bych odstavil olejové čerpadlo a benzin bych naředil přímo do nádrže 1:50. ale problém je že jsem se tady někde dočetl že jak jednou budu ředit do nádrže a čerpadlo odpojím, tak čerpadlo odejde a už ho nikdy nebudu moci použít. A druhá otázka je, že pokaždé když zapnu nádrž, tak začne benzín vytíkat přes karburátor otvorem pro sání, ale někdy se to časem ustálí když jezdím. Nevíte čím to je? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 16:43
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 normálně si koupíš bovden a k tomu lanko a koncovky a doma si to uděláš jak dlouhý to chceš
Datum: 12. června 2011 16:43
Jméno: rider
IP: uživatel9046
 Zkusím to teda. Ale zajímalo by mě jak si ty lanka vyrábíš? Dík
Datum: 12. června 2011 15:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a zasekávající se plovák nebo bordel v jehlovém ventilu, případně obroušená jehla plováku
Datum: 12. června 2011 15:10
 proč bys obědnával celý komplet když si lanka mužeš udělat? ... a lanko od rukojeti po čerpadlo je myslim stejné jako obyčejné
Datum: 12. června 2011 14:34
Jméno: 250ú455
IP: uživatel10520
 ahoj draci u mé 250ú455 se stala divná věc, je po GO 1800 km, hnal jsem ji chvilku 100km rychlostí a najednou mě vmotoru něco zarachtalo hlasitě a chciploto, zůstala v prokluzu spojka tak jsem vyřadil nechal to dojet přeřadil na neutral u jedničky a normalně nastartoval a jel dál, nic tam nerachtá chodí to dobře jako předtim, co se mohlo stát?? předtim jsem to honil pořád 90 km víc kilometrů a nikdy se mi nic takovýho nestalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel11873
 Raflo se to,normálka,po vychladnutí to zase jede......asi to ještě neni úplně zajetý a nebo je to chudý....máš na klice a v převodovce ložiska C3?
Datum: 13. června 2011 10:52
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jaký ložisko? jedině pístní čep, akorát nechápu jak, hryzloseto po pár zaklepání a jak jsem zastavil tak to šlo normálně nastartovat nechápu!!  eště jsem si všiml, že je v ojnici nahoře lechce jedno místo vydřený, mažu 1:30 a dira v oku je dobrá, jeto vystružený dost vest tak nevim
Datum: 12. června 2011 21:25
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 No já bych řekl že si mohl uvařit ložisko a zaseklo se ne?
Datum: 12. června 2011 20:19
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čau Seso mám dotaz ohledně této rozety:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozetam_pio_taiwan22.html
Ty tam píšeš že je neorigo ale přitom tam máš fotky velmi pěkné 8 díré pozink rozety,tak právě nevím kterou z nich nabízíš.Pokud bys nabízel tu pěknou origo 8 dírou tak bych se chtěl zeptat jestli se jedná o starší dvouložiskové provedení protože já to nedokážu poznat nikdy jsem rozetu rozdělanou neměl.Předem díky
A ještě bych měl dotaz na pokec jestli je nutné když mám motor cca600km v záběhu měnit olej tak jako to píšou v příručce po 500km?A jestli je tento olej v pohodě.Díky
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/#12062011235.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 13:48
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky moc,já právě přesně nevim jaky byl prvni typ ale někde jsem četl že snad ten dvouložiskovej
Datum: 12. června 2011 13:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na obrázek ti odpoví sesa, každopádně podle fotek vypadaj všechno jako jednoložiskové (mimochodem pokud vim, začínalo se jedno- a dvouložiskové začali dělat až později), ohledně oleje, tam se měl měnit tak brzo z důvodu nových koleček převodovky, které se musely zaběhnout, takže pokud jsi je v rámci GO neměnil, pak není důvod měnit olej tak brzy.. Na olej z odkazu se ani nedívám, pokud je převodovej, určitě je OK  tam je poměrně jedno jaký je značky nebo vlastností, důležitý je spíš aby s nim neklouzala spojka a aby ho tam bylo dost (předepsané množství)..
Datum: 12. června 2011 13:11
Jméno: mladim
IP: uživatel11861
 zdravim .....ako povolit spojkovy koš na jawe 21 bez toho zaistovača? ........ asi sa ta matica nejak sekla.......skusal som si zaprieť o hrany koša vidlicový kľúč 10/8 ale ohol sa...som bezradný....zatiaľ som to namočil do WD.... za rady dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 15:42
Jméno: mladim
IP: uživatel11861
 tak chlapy diki za pomoc ..........uz som to spravil.......riadne som sa nas*al (som si povedal ze nebudem sa tu s*rat s jednym spojkovym kosom cele poobedie ...prinajhorsom kupim novu hlavnu hriadel) tak som chytil kôš do hasáku zobral som si ešte dlhšiu trubku a nakoniec to povolilo....no ale aké je z toho ponaučenie?............. keby ten kreten čo to robil predomnou nebol taky lenivy a išiel kupit origo maticu a nedal tam perovku som sa nemusel s tym s*at celé poobedie
Datum: 12. června 2011 15:42
Jméno: mladim
IP: uživatel11861
 ja tam zaistovací pliešok ani nemam mam tam iba obyčajnú perovku......skusal som hriadel z druhej strany upnúť do zveráku a zobral som trubkový kluč 14 a ešte polmetrovú trubku aby som mal vačsiu páku dal som trojku ale stále to v tom zveráku šmýka.............veľmi ten zverák doťahovať nechcem aby sa ni na hriadeli nezničil závit
Datum: 12. června 2011 14:33
Jméno: ondra
IP: uživatel3545
 Zdar taky sem měl takovej problém zhoblovaná matka a dorvaný fest nakonec sem musel upnout koš do svěráku a šestihranýma golama povolit.
Datum: 12. června 2011 13:27
 zajištovací posložku sis ohnul?
Datum: 12. června 2011 13:07
 aha...já minule nějak zašprajcoval sekundární kolečko velkejma kleštěma, pak to povolit šlo...hlavně pořádně odohýbej ten zajišťovací plíšek
Datum: 12. června 2011 13:02
Jméno: mladim
IP: uživatel11861
 diki za odpoved ale motor mám zhodený z kostry
Datum: 12. června 2011 13:00
 třeba tam dát trojku a zašlápnout zadní brzdu...
Datum: 12. června 2011 12:57
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci..Potřebuju pomoct...Mám pionýra a dával jsem nový kroužky všechno pročištěno- karbec a nádž taky...Jiskra pěkná, ale když jedu tak to i do mírnějšího kopce nevyjedu, teda na 1 jo ale dám dvojiku a dusíse to pomalu to nejede o torjce ani nemluvě...Na neutrál a jedničku ho pěkně vytočím...Asi nebude mít žádnou sílu, protože z kopečka jede jako drak nebo já nevím..Co myslíte díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 18:27
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Zajetím to není....Dělal to opravdu velkej předstih a pecka na kladivku....Díky za radu...
Datum: 12. června 2011 18:27
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 to je jasný musíš to zajet
Datum: 12. června 2011 16:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vylítanej válec, špatně seřízená (chudá směs), vliv na to může mít i velkej předstih
Datum: 12. června 2011 12:28
 Zdar borci. Má tu někdo zkušenost s tím, že jsi kupoval doklady na pionýra a pak je dával na svojeho? Jen bych se potřeboval zeptat, jak je to s tím štítkem na rámu, ten je tam přinýtovaný, pokud se nepletu, takže by stačilo ty starý nýty odvrtat a potom zase tam nějak nanýtovat ten štítek, co mi přijde s těmi doklady. Je to takle možný? Nevadí, že tam budu mít štítek z 20 a přitom mám 05? A ještě jak dlouhou můžou být doklady v polopřevodu? Jedná se mi o to, protože teď mám na pionýru barvu, kde je každej kousek jinej, tak by to asi neuznali na TK. Díky všem za názory!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 11:18
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 Čus draci ,mam dotaz na 634 jde i to ůplné čelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 11:18
 Ahoj mam jawu 250 a nemám baterku šlo by to udělat abych nemusel kupovat baterku? jako jezdit bez baterky? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 13:12
Jméno: panel
IP: uživatel10693
Datum: 13. června 2011 13:12
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 pero - blbost !!
Datum: 13. června 2011 12:36
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 jak se to tam dává ?? prej musíš mít nějakej mezi kus bo co je to pravda???
Datum: 12. června 2011 21:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale hovno...kup si 2 plochý baterky 4,5 voltu a spoj je paralelně k sobě a vždicky když budeš startovat tak si je připoj a pak je hned odpoj a 250 poběží bez baterky...
Datum: 12. června 2011 20:59
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 jak se to tam dává ?? prej musíš mít nějakej mezi kus bo co je to pravda???
Datum: 12. června 2011 20:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Dej tam zapalování z pionýra a máš to vyřešené.
Datum: 12. června 2011 19:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli bude dobře dobíjet tak půjde roztlačit i bez baterky ,ale když uvízneš někde na poli tak jsi v háji
Datum: 12. června 2011 10:25
 Tak jako jsou i nějaké alternativy, ale rychlejěí, a ve výsledku i levnější asi bude jít do obchodu a za 300kč koupit malou baterku, a máš klid...
Datum: 12. června 2011 8:40
Jméno: Skypy
IP: uživatel11073
Posl.aktualizace: 12. června 2011 11:19
Jméno: Skypy
IP: uživatel11073
 lk- co znamena i celkem kompletne ? chybi mu snad neco ?
Datum: 12. června 2011 11:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 rozhodně líp investovaný prachy jak do nějakýho japonce... má živý papíry a to je dneska v ceně... dneska už budeš těžko schánět péráka na papírech za 15 tis. vypadá icelkem kompletně, takže bych ho zkusil trochu stáhnout a vzal bych ho,,, prodat ho budeš moct vždycky, za ty samý prachy a s postupem času i za větší
Datum: 12. června 2011 10:29
 když na to máš tak proč ne
Datum: 12. června 2011 10:00
 čaute... nevim proč ale de mne na fichtlovi špatne motor do otaček ?? Nevíte někdo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 16:46
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 to bude predstih
Datum: 12. června 2011 16:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 trysky budou OK spíš ta hladina, je to moc bohatý..jako základní seřízení platí že po naplnění plovákové komory sundáš víčko a zatlačíš plovák na dno, hladina by pak měla lícovat s límcem plováku
Datum: 12. června 2011 12:22
 dik...ale jak mam udelat tu hladinu ??? skousel semto a furt to neni ono
Datum: 12. června 2011 11:23
Jméno: Vojtěch Peršín
IP: uživatel11864
 hladina vyčistit trysky
Datum: 12. června 2011 9:41
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 Zdar hoši potřebuju pomoc mam jawu 250 a koupil jsem si novou baterku ale ta mi praskla a vytekl mi elektolyt zkoušel jsem to zalepit ale vyžere to všechno, ale já chci jezdit mam doma nejakou baterku ze svítilny je to 6v 4ah ale je gelová a já bych potřeboval vedět jestli to bude jezdit a dobíjet, abych něco neskurvil předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 22:42
 čau ta baterie z té svítilny v návodu je napsáno že by se měla nabíjet při úplném vybití a by byly zachovány cykly vybití nabití a je tam výslovně napsáno že se nemánabíjet polo nabitá nebo dokonce dokonce nechávat na nabíječce pořád v hasičárně jsme skoušeli nechat tu baterii napíchlou na udrovacím zdroji aby jsme ji měli pořád nabitou a tudížvždy připravenou a podotýkám že byla napíchlá na udržováku který dává nula nula nic proudu a baterie byla předtím zcyklovaná což znamená několikrát nabitá naplno a vybitá a baterie stejně díky tomu držováku odešla za chvíly takže nepoužívej ji a kup si jinou nejsou zas tak drahé tod moje postřehy z praxe
Datum: 13. června 2011 22:42
Jméno: standa
IP: uživatel11873
 Gelovku do jawy nedávat! Gelovky sou stavěný na nižší nabíjecí proud! U jawy lezou do baterky tvrdý ampéry,to zabije každou takle malou baterku! Už obyčejná olověná baterka 6V/11Ah trpí na jawáckym dobíjení! Proto se tam dává olověná 6V/14Ah!
Datum: 13. června 2011 10:56
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 no nwm kolik to nabijí ale asi moc ne je to starý zapalko no stator je 50w rotor 75w a relátko je 75w tak nwm ale dík  zusim to tam dát
Datum: 11. června 2011 22:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 použít se dá za předpokladu že ti to nepřebijí, gelovky to hůř snášej a mohla by ti bouchnout pod zadkem... pokud na ní při vytočenym motoru nenaměříš víc jak 7,8V, pak ji můžeš s klidnym svědomím použít..
Datum: 11. června 2011 22:04
|



|