Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Čau draci , vím že toto téma zde nepatří ale potřebuji poradit jak mám vypočítat objem vody v bazénu .Bazén je ve tvaru kruhu.Díky Vám moc......!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 21:26
Jméno: standa
IP: uživatel11910
 k tomu bazénu: ((průměr bazenu/2) celé na druhou) x pí(tj.3,141592) x výška hladiny .......pozor! dosazovat ve stejných jednotkách! vše nejlépe v metrech!
Datum: 19. června 2011 21:26
Datum: 19. června 2011 21:01
 V pohodě, vždyť o nic nejde  mimochodem pro maturitní lejstro si jdu až zítra, ještě není co vracet
Datum: 19. června 2011 18:00
 jj už jsem si to uvědomil že je to jedno tímto se kolečkovi omlouvám
Datum: 19. června 2011 17:49
 beru zpět, tady je to jedno
Datum: 19. června 2011 17:42
 To mi vysvětli proč by to mělo bejt v závorce...  druhou mocninu můžu s klidem rozepsat jako součin, a s tim si můžu dělat co chci, ne?  jinak by mi to přece nevycházelo  kolik ti to podle mě vyšlo? podle mého výpočtu je to zaokrouhleně 49,9
Datum: 19. června 2011 17:39
 klikař: ještě dodatek, V tomhle případě jsou závorky docela zbytečné, protože se jedná pouze o součin, který je komutativní(v tomto případě), takže závorky můžeš s klidem vypustit a jednotlivé členy mezi sebou i klidně proházet, furt vyjde to samé  a Shrek počítal plášť válce
Datum: 19. června 2011 17:37
 samozřejmě. jenže když neumíš napsat r na druhou tak musíš mít r*r v závorce abys ji pořešil jako první a dostal se ke stejný hodnotě jako r na druhou když to spočtěš jako numerickou jednoduhou řadu, tak ti vyjde něco jinýho
Datum: 19. června 2011 17:35
 klikař: Vsadíme se?  Schválně si to skus dosadit třeba pro fichtla, kde r je 1,9cm a v je 4,4cm (neuvádim základní jednotky aby to pro zjednodušení vyšlo v kubickejch centimetrech)
Datum: 19. června 2011 17:31
 kolečko tys taky napsal blbost. dojdi vrátit maturitní glejt. když by se to počítalo podle tebe tak vyjde podivný numero správne je to pí*(r*r)*v nebo pí*(d*d)/4*v záleží na vkusu každého soudruha,že.....  )) to co napsal shrek je vzorec na povrch ale neví celej  )))
Datum: 19. června 2011 17:22
 Vzoreček je v každejch MFCHT...shrek: podle mě je to pí*r*r*v...to cos napsal ty je vzoreček na výpočet něčeho trochu jiného....
Datum: 19. června 2011 17:08
 Probůh kolik ti je?? Doufám že nehodláš jít po zakončení základní školy na školu střední. Radši bych být tebou vypustil i učební obory a rovnou se chopil lopaty. Jen je divný že dotaz ne takovouhle blbost je na tomto pokecu kupodivu napsán bez jediné chyby. To se tu moc často nevidí...
Datum: 19. června 2011 17:04
Jméno: Fanda
IP: uživatel11906
 http://www.ireceptar.cz/zahrada/zahradni-stavby/bazen-na-zahrade-radost-nebo-starost/
Datum: 19. června 2011 15:24
 dvakrát pí krát r krát v
Datum: 19. června 2011 14:30
Jméno: lubi44
IP: uživatel10792
 čau, kdo dělá renovace zapalování? hledám a nic moc nenachazim
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 11:43
Jméno: lubi44
IP: uživatel11914
 renovace je oprava bez přidání nových dílů, repase je změna stavu ve prospěch zmodernizování, tak mě to aspon vyhodil google, co se týče proměření to zvládnu, s tím problém nemám ale v tom stavu jaký ho mám já je mi to prd platné, stejně nepomůžeš tak proč to tu řešíme
Datum: 20. června 2011 11:43
 ono renovace a repase jsou 2 uplně jiné věci tak jaké slovíčkaření? nedokážeš snad proměřit odpor vynutí a změřit jestli neni zkrat na kostru?
Datum: 19. června 2011 22:19
Jméno: lubi44
IP: uživatel10792
 myslím že je irelevantní tady slovíčkařit, děkuji, jěště že tu jsou odborníci co umí poradit
Datum: 19. června 2011 19:57
 to co popisuješ neni renovace, ale repase  .... pokud nejsi nemehlo tak to uděláš i sám
Datum: 19. června 2011 15:29
Jméno: lubi44
IP: uživatel10792
 rozebrání do šroubku,vyčištění seřízení regulatoru a spětná motnáž s proměřením zda vše plape jak má, vyměnit kondík nebo uhlíky ještě umím
Datum: 19. června 2011 14:53
Jméno: nydng
IP: uživatel6546
 co tím mysliš renovace?mysliíš tím? novy kondenzator?zapalovací poly a nove klavívko?
Datum: 19. června 2011 14:29
 Zdar , nandavam brzdic zpatky na kotouc a on mi tam nejde ta mezera mezi destickama je moc mala a nemuzu to tam narvat kapalinu ani desticky sem nevymenoval . nevite co stim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 14:20
 hotovo . dik za radu  )))))))))))
Datum: 19. června 2011 14:20
 no musis zatlačit pístek(pístky) v brzdiči a roztáhnout od sebe desky abys to na kotouč dostal
Datum: 19. června 2011 13:18
 Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli je nějaká možnost sehnat přední blatník na 350/640 v zelené metalíze ? ... blatník sice mám, ale nikde mi ho nechtějí nastříkat, to bych si radši koupil úplně nový. Předem dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 19:05
 tak si ho přestříkej sám...
Datum: 26. června 2011 19:05
 čau draci, u nás ve vedlejšim městě na benzince maji etanol E85, nevíte někdo co to je? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 0:36
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 pojede ale než to nastartuješ tak se posereš leda nalít do zahřátýho motoru
Datum: 20. června 2011 0:36
 Migueli, když dám do fíka jenom etal tak jak to pojede?
Datum: 19. června 2011 16:47
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 a ještě něco : váže na sebe vodu ta se v za určitého tlaku a teploty mění na H vodík a O kyslík což je výbušná směs
Datum: 19. června 2011 14:13
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 nalij to do pio v poměru 1,5 l benzinu : 1litr etanolu a uvidíš jak to pojede je to trochu znát . Ale za studena huř startuje
Datum: 19. června 2011 14:11
Jméno: mladim
IP: uživatel11901
 CITUJEM : Bioetanol není nic jiného než palivo vyrobené z biomasy (jde zpravidla o zbytky na škroby a cukry bohatých plodin – brambory, kukuřice, cukrová třtina či řepa). V automobilovém průmyslu je možné jej běžně spalovat jako pohonnou hmotu, přičemž dochází ke snižování emisí CO2. Jeho nespornou předností je i vyšší oktanové číslo (101 a více – většinou 104-5). U běžných nepřestavených vozidel se většinou používá v poměru 1:1 (tj. poměr běžného naturalu 95 a etanolu E85 je totožný), je však možné si nechat vozidlo přestavit tak, že bude schopné spalovat směs v jakémkoliv poměru (tzn. včetně čistého etanolu). Asi největší oblibě se etanol těší v Brazílii a ve Skandinávii, poměrně rozšířený je i v Německu. U nás v Čechách v tomto ohledu tak trochu zaostáváme.
Datum: 19. června 2011 11:33
Jméno: lojza
IP: uživatel3383
 Čus draci , chtěl bych se zeptat , když mám babetu 207 s vrtáním válce 39,5mm ,jestli tam mám dát píst 39,25mm , jak je tady na fichtlkrámku a jaký pístní kroužky? .Děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 13:19
 kdzy mas prumer válce 39.5mm tak kup píst pro druhý výbrus.. tj 39.50mm a krouzky rovnez pro druhý výbrus
Datum: 19. června 2011 13:19
 Zdar lidi, mám Mustanga, rok výroby 81. Všiml jsem si, že přední vidlice nepéruje, tak jsem sundal kolo, jeden kluzák vyndal, očistil, namazal a zasunul zpět. Ale u druhého jsem našel defekt.. Kluzák jsem vyndal, ale pružina byla na 3x ruplá.... to by nebyl až taková problém, ale nevím jak mám vyndal tu poslední ruplou část pruživy, která je zašroubovaná nahoře ve vidlici (u hlavy řízení). U normálního fichtla bych vyšrouboval tu matici, co bývá nahoře na kyvce, ale u mustanga je to jinak,, je tam jen šroub s hlavou 13.... diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2011 23:42
 jo to jsem napsal špatně, ale pochopili jsme ne??  zitra si s tím pohraju, uvidím
Datum: 18. června 2011 23:42
 na kývce ? ale to je zadní vydlice jinak jeslli nemužeš vyndat tu poslední část ve přední vydlici tak to tam musíš povolit na vrchu šroubovákem nebo 10 kou klíčem
Datum: 18. června 2011 23:38
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čau. Jednou takhle byla nuda tak jsem něco zkusil vygooglit a ono toto: http://www.youtube.com/watch?v=SmmFC2x06ro&feature=related ( čuměl jsem jak puk ) vždyť to nemá se simsonem nic společnýho). Hledal jsem dál a našel jsem že se to jezdí prý i u nás v Chebu. Letos se to jelo myslím že 7.5 . Tak mě zajímá jestli o tom něco nevíte, popřípadně jestli jste tam byli tak se ptám co vy na to ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 11:58
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 motory vypadaj jako simácký, asi hodně překopaný
Datum: 23. června 2011 11:58
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zdar chlapi mam 05 co mi dal znamy že mu to zavazi v garaži no jakštakš sem to dal dokupy ale prostě strašně špatně to chyta prvni byla misto civky zapojena světelna tak sem to vymeenil pak byla zase špatna indukčka tetkom to je všechno ok ale prostě strašně špatně chyta ale chk cyhtne tak to rve jako prase jetam hlava s ledvinkou nemohlo by to mit nato vliv ?? jinak dik za snahu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 8:36
 ale uplně nejdřív si najdi místo, kde ti to saje falešnej vzduch a oprav to
Datum: 20. června 2011 8:36
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čus hlavou esi je čistá a nepodfukuje to určitě není... já mám na všech třech fichtlech ledvinkovou hlavu a chytaj mi max na 3tí našlápnutí... spíš bych mrknul na předstih ale vprvní řadě dej novou svíčku než začneš štelovat to zápalko
Datum: 19. června 2011 16:52
 Zdravím Vás draci, řeším takový problém na Jawě 555 a už si nevím rady, zkoušel jsem hledat na internetu, ale nic jsem nenašel, tak se obracím na Vás. Mám ten problém, že mi neustále, černají svíčky. Už jsem v Jawě měnil gufera, VN kabel, indukční cívku, fajfku, dále jsem štěloval několikrát předstih a odtrh, přesazoval jehlu, měnil kladívko, kondenzátor a dokonce jsem snížil hladinu v plovákovce přicínováním plováku níž na jehle. Jiskru háže modrou celkem slušnou. Zkoušené byli různé svíčky N15C, N15YC, N7R, N8, PAL 14-7, ale kazdá zčernala a motocykl, netáhl, dusil se. Poměr benzin-olej je ředěn 1:40. Za každou radu děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 8:45
 patří tam 5 svíčka.dle nového označení n19
Datum: 05. července 2011 8:45
Jméno: standa
IP: uživatel11910
 stará vyhlodaná tryska,pařezy sou tak tupý stroje že pojedou i když z nich bude chcát benzín a budou totálně ulitý......skus sehnat jinou trysku,skontroluj jestli na šroubu trysky nemáš moc vysoký těsnění,jestli nemáš plovák z 250 a čirou náhodou jestli to nežere mezi blokama převodak
Datum: 19. června 2011 21:32
 já bych zkusil vyčistit výfuk výfukové koleno a uvidíš co a jak
Datum: 18. června 2011 22:35
 No válec jsem kontroloval, ten je ještě dobrý a z výfuku jsem dnes zkusil vyndat tlumič a jezdit bez něj, zdálo se mi, že to jelo o trochu lépe, ale svíce pořád černá, ale jelo to, sice po půl hodině trochu vynechával, ale jel. To těsnění mě taky napadlo, ale ty kartery sou na krev dotahnuté a když se to rozebíralo, tak se těsnění dávalo nové nebo se muže časem jentak poškodit, přeci jen je to cca 20 let co už tam je.
Datum: 18. června 2011 22:18
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 skus jak mám velký schodek na válci jestli není už vyježděný..  ono to už někdy nemá kompresi a konec, nebo jestli nemáš ucpaný výfuk a pak už jen jestli ti nepropoušti těsnění mezi karterama a necucá ti to tím pádem olej s převodovky.. jinak normálně se pařez maže v poměru 1:25 protože se jedná o starší motor s bronzovým futrem na klice které potřebuje trošku víc mazat přeju hodně zdaru!!
Datum: 18. června 2011 22:03
 Vidím, ja než jsem to napsal, tak jsi napsal tu druhou zprávu, ale zajímá me čím by to teda mohlo být, že ty svíčky černají, ona totiž pak nejde ani pořádně do otaček, ale kopeček jsem s ní ještě naštěstí vyjel.
Datum: 18. června 2011 21:39
 no právě proto píšu že jsme se spletl
Datum: 18. června 2011 21:36
 Jak moc, dyť 1:33 je více oleje. To si myslím že více oleje nepomůže.
Datum: 18. června 2011 20:04
 teda sorry splet jsem se ale zkusit to mužeš no ale když už ředíš 1 :40 a furt černají tak to nevím snad poradí někdoj jinej zkus se zeptat třeba i na motorkáři.cz a na Jawamania.cz
Datum: 18. června 2011 20:03
 zkus ředit 1:33 nebo 1 :30, 1:40 je podle mě moc
Datum: 18. června 2011 20:02
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 Zdarec,jak mám zprávně nastavit spojku u jawa 05 když dám pionýra na stojánek zařadím jedníčku a turuju to ze spojkou má se zadní kolo trochu točit nebo vubec?? dík\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 9:30
Jméno: gfnfn
IP: uživatel11177
 spojka je nastavena tak spravně že dyš budeš nakopavat fechtkla tak se ma spravně nakopavačka prokluzovat,jak budeš držet spojku,takto je spravněš pak nastavena spojka   ;
Datum: 21. června 2011 9:30
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 změň si to sám když ti to vádí jantare
Datum: 19. června 2011 19:38
 Změn si pls nick, pak si mě lidi pletou s jantarama, ktery nedokážou ani napsat otázku. díky
Datum: 19. června 2011 11:59
 Může se točit, ale musí jít lechce rukou zastavit.
Datum: 18. června 2011 18:27
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci...Hele nemáte někdo Jawu Dandy 125?? Já jen že se my zasekává plyn...Tak jsem to rozdělal dal lanka do větru a zjistil jsem, že se asi šprajcuje šoupě, protože lanka chodí v poč¨řádku a při poklepu na karbec spadne šoupě dolů...Měl jsem ho venku spína tam není..Zkoušeli jsme mu vzít trochu hrany a chvíli to chodilo ok teď o5 zase..Nevíte někdo co s tím?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2011 12:32
 Mám Jawu Dandy 50, ale je to tam stejně. Když jsem měnil grip a při sundávání jsem to promazával, tak pod tím jsem měl ten plyn rozdrolenej do půlky vevnitř, tak jsem to vyčistil a sundal, takže mě zůstalo půlku plynu a nasadil jsem nový grip a je tzo vpoho  . Asi to nebude ono, ale jen přispívám
Datum: 23. června 2011 12:32
 cau Draci měl sem problem se spojkou na babettě neházela mi dvojku tak sem koupil novej unašeč čelistí,čepy,unašeč vnitřní,a nove čelisti,všechno sem tam nasadil ale dvojku mi to dá jenom někdy asi spiš s maleho kopečka ale jinak nic nevite proč to nechce dat dvojku ? možna si to musi sednout nebo nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2011 16:20
 http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw přetoč si to na 3 36
Datum: 18. června 2011 16:20
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
Posl.aktualizace: 19. června 2011 21:53
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Uvidím no ještě.. našel jsem původní pouzdra doma ještě, myslím tím nepoužité ale ty starší, které se musí soustružit.. A ještě dotaz, myslíš, že na to má vliv, že přední kolo není rovné a při jízdě mírně poskakují řídítka? Asi jo.. Nevíš, kde sehnat nejlevněji kolo, které by bylo rovné? Dík
Datum: 19. června 2011 21:53
 Jasně že cena. Nechal jsem si dělat matku do stahováku př. pružin s lichoběžníkovým závitem a stála 2 000,-.. Jasně, zavit tam řezat nebudeš.
Datum: 19. června 2011 21:46
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Myslel jsem bronz.  Raketa v jakém slova smyslu?
Datum: 19. června 2011 21:36
 Takový teflon by nebyl špatný ale bude drahý. Kov bych tam nedával nevíš co to udělá s kluzákem. Maximálně z bronzu ale to bude raketa..
Datum: 19. června 2011 21:33
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html Podle toho to má být volné no.. ale mi se to zatím neosvědčilo.. tak už nevím, co s tím.. :/ už jsem 3x měnil pouzdra a nebaví mě to.. :/ zkusím to udělat tak, že to půjde víc ztuha.. ono se to zase vychodí trochu.. Myslím tím, že když se to vysoustruží, tak pak se jezdí několik km, na tom pouzdře se všechny nerovnosti vyhladí a ještě se to mírně zvětší.. uvidíme no.. pak už asi zbývá jedině to udělat z nějakého kovu..
Datum: 19. června 2011 21:26
 takže si je mám nechat udělat?
Datum: 19. června 2011 21:24
 To ne, jsem zatím v půli celkové renovace.Podle mého to má být volné ale bez vůle. Festovější za sucha a po promazání to bude ok.
Datum: 19. června 2011 21:20
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Trápila tě stejná věc jak mne, že v zatáčkách se kolo nahnulo na blatník? Jestli ano a je problém vyřešen, jak volně se pohybují ty kluzáky? Silou nebo lehce kloužou? Ať vím, jak to mám taky udělat. Díky
Datum: 19. června 2011 21:15
 Taky se připojuji, stejný problém. Po nalisování, bez zásahu výstružníku vůle cca 0,20 mm. Řešení, nechal jsem si udělat podle kluzáků.
Datum: 19. června 2011 21:11
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Já jsem to prvně studoval podle návodu, kde bylo psáno, že se to má volně pohybovat.. tak jsem to tak udělal.. Bylo to ale moc, takže při sednutí na stroj jsem byl už v polovině asi a časem se to ještě víc vychodilo, tak jsem je vyndal a dal nové.. Ty už jsem udělal na menší průměr ale časem se to vychodilo též.. Teď jsem koupil ty nové odsud a ty jsem nesoustružil vůbec a pohybovalo se to v nich hezky ale už to je zas v pr*eli.. Už nevím, co s tím..
PS: všechno jsem to soustružil by oko, prostě tak, že jsem to trochu obrousil a zkusil zasunout kluzák..
Datum: 19. června 2011 19:38
 mám podobnej problém, mužu se zeptat na jakej průměr jste to vysoustružily ty pouzdra? já jsem naměřil 22mm tak jsem si půčil 22 výstružník ale kolo mi stejně plave jak maďar v kukuřici....dík
Datum: 19. června 2011 14:41
Jméno: Janhaj
IP: uživatel11600
 Dával jsem je tam +-18 cm odspoda.
Datum: 19. června 2011 10:27
 jak vysoko si dal vrchní pouzdra?nemáš nástavce na pružinách aby si měl kluzáky více vysunuty?Podle mě ti kluzáky jak tam běhají vyhodijou to vrchni pouzdro navrch a pak kluzák běhá jen ve spodním a je tam vula
Datum: 18. června 2011 19:29
Jméno: ms jsrt
IP: uživatel6546
 vycentruj ráfek a vyměn ložiska v předu.
Datum: 18. června 2011 14:47
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html kolik to asi bere L na 100 km ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 14:14
Jméno: jara
IP: uživatel11530
 newim
Datum: 27. června 2011 14:14
Jméno: Barva
IP: uživatel11065
Posl.aktualizace: 18. června 2011 12:20
Datum: 18. června 2011 12:20
 Čau, máte někdo zkušenosti s jízdou v zimě, tak mě tak napadá, že bych se třeba vypravil na Ještěd, loni jsem tam byl lanovkou, ale stejně přijeli jen dva fichtlaři, na nic moc jsem se jich neptal, jen jsem si dal v bufíku tatranku chvíli jsme se bavili no pak se zase vydali zpátky, už ani nevím od kud přijeli. Zkrátka jen vím, že jeden měl J 20 předělanou na J 21 v jawa barvě a druhej J 21 vyrobenou asi někdy po roce 75, a měl na ní vzadu drapák a vepředu blatník z Mustanga. Chtěl jsem se zeptat čím bych měl třeba ošetřit blatníky hlavně zadní, proti korozi, jestli nějakým tlumexem, ale nevím jak se tyhle věci jmenují, pracovaljsem s Resistinem, ale to je na tohle nepoužitelný, aby to šlo na alkyd-email. Jinak Co třeba nějaké cestovní enduro Mitasky, myslím že to půde nasadit v vepředu, to co dělá Mitas, je úzký, ale nevím u Pionýra je mezi předníma vidlema málo místa. Díky moc za rady a připomínky Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 0:31
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Jezdil sem v zimě normálně  Ze začátku sem měl v zadu sjetou přední pneu, pak když bylo moc sněhu tak sem nazul zimní - v zadu normální nesjetá zamní pneu  Doporučuju fichtla s plechama, ale ne moc zachovalejma ať Ti jich nemusí bejt kdyžtak moc líto  Jezdil sem po sněhu normálně po městě, dokonce sem na sněhu i předjížděl.Jen je blbý když jedeš za sypačem, to pak nemusíš tejden solit jídlo  Pokud nebudeš jezdit nějákejma polňačkama kde bude 10cm sněhu tak bez problému, jen bacha ať neboříš zahřátej válec moc do sněhu.Já v -10ti přijel do školy, dopoledne to tam stálo, smetl sem asi 7cm sněhu ze sedla a šel sem roztláčet.  Asi zamrzal benzín ve volnoběžný trysce, na start chudší směs v -10 neni dobrá  Pak než se ohřeje tak jezdí jak stříkačka, pustíš plyn a nejde tam benzín - jedeš zadarmo ale nemaže se  Dolel sem asi na to, že sem jezdil bez filtru. Ta sůl se dostane všude, fichtl když oschl tak od ni byl bílej. Nevim jestli by filtr víc pomohl, ale výsledek - nejdřív to za studena dělalo takový rány, když sem rozebral motor tak sem přišel na to, že se ložisko pod klikou občas protočilo celý v karterech  Pak praskly kroužky a dojezdil sem, jezdilo to ale už sem ho nechtěl tejrat. Teď mám motor už skoro hotovej, stačí sjet pro těsnění mezi kartery na který sem zapoměl když sem tady objednával, pak si pohrát s plechařinou a do měsíce bych snad mohl zas začít jezdit  Já na tom jezdil jelikož sem prostě potřeboval, neměl sem ještě noty na auto a nechtěl sem celý dny smrdět doma když zrovna kámoši neměli čas, fichtl stejně potřeboval kompletní GO.Až to složim tak budu jezdit jen když bude pěkně. Btw, měl sem v plánu udělat pokus, že bych dal do řiditek 5W žárovky jako vyhřívání na ruce jestli by to pomohlo, neměl sem ale po ruce dost malý, co sem měl tak mi chyběl asi 1mm aby se tam vešli  Jde na tom jezdit, já to za zimu ani jednou neměl na zemi a to sem jezdil dost, ale počítej s tím že se bude víc srát a nemluvim o tom, jaký je to v -10ti něco opravovat cestou  ..Nevím jestli chceš jezdit pole nebo silnice, ale silnice jsou na motorce na sněhu hodně nebezpečný, aspoň tu reflexní vestu a nejlíp nejezdit...
Datum: 19. června 2011 0:31
Jméno: Kamenický
IP: uživatel11902
Posl.aktualizace: 28. června 2011 18:30
 tie lapky Klapka-Gilera/Piago-RMS su na to ked mate 4tvor kanalovi valec abi vam zmes paliva nevracalo do karburatora a ak chcete tie klapki dat na mustank tak tam musite spravit taki domcek na valci a najlepsie bi bolo mat potom karburator delertoorlo tak 19 - 21 difuzor
Datum: 28. června 2011 18:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 klapka překvapivě zaklapne směs proti jejímu vracení zpět do sání. technicky náročnější operace pro člověka znalého, zbytečná pak pro člověka neznalého její funkce.
Datum: 18. června 2011 8:45
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Čau chtěl bych se zeptat když dám do jawy 21 hl.trysku 72 do jaké zarážky mám dát jehlu a kolik mám zacpat díry 1 nebo 2 na vzduchovým filtru,aby tam šel vzduch a benzín ve správné směsi poraďte dík moc????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 23:20
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 tryska 72 nebude při strojích některých uživatelů vůbec poznat...... jak to ale tedy při špičkovém stavu motoru poznat? ladit a ladit a zkošet a zkoušet..... a výsledek? snad část nohy jednoho níže
zmíněného hustoponíka.
Datum: 17. června 2011 23:20
Jméno: hh
IP: uživatel11899
 a co sleduješ tim že jí tam dáš? megakrutopřísnej náskok 20 hustoponíků?
Datum: 17. června 2011 23:04
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Zdar borci nemate nějakej fígl na nasazování pneu na ráfek? (J 31) Mám píchly kolo a jak sem sundával plášť tak sem tam udělal asi dalších 5 dír...  mám ten plášť strašně zatuhlej a tvrdej...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 23:03
 sry, ne patku ráfku, ale samozřejmě patku pláště
Datum: 17. června 2011 23:03
 patku pláště potřeš mejdlovou vodou a patku ráfku musíš tlačit do toho prohloubení uprostřed ráfku, přezouvám si takhle auto, tak mi netvrď, že fichtla nedáš
Datum: 17. června 2011 23:03
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 finta na to je. a to taková že si musíš dát prostě pozor abys při demontáži, montáži, neměl duši pod montpákou.
Datum: 17. června 2011 22:45
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Promiňte přepsal sem se...  Jawa 21
Datum: 17. června 2011 22:38
|



|