slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  774  775  776  777  778  779  780  781  782  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
cus draci, chci se zeptat ohledně předstihu, ta míra 1,6 mm má být když se klad´vka začínají rozdělovat nebo kde? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 22. června 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: blady      IP: uživatel11876    
to znamena teda tech cca 1,4 ma byt ve chvili kdy se kladivka zacinaji rozpojovAt jestli te dobre chapj, je to tak?
 
 
Datum: 22. června 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jiskru to háže když kladívka rozpínají čili si tam dej cigaretový papírek pootáčej po směru chodu motoru a zároveň tahni za papír a v tu chvíli kdy půjde vytahnout papírek to hodí jiskru. Jinak bych ten předpal dal cca 1,35-1,45mm před hú
 
 
Datum: 22. června 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Čáu dneska sem měl takovou příhodu s mustangem jedu a zpomaluju před přejezdem a najednou hcípnul neragoval na přidání plynu tak sem tak na 2 sekundy máčknul spojku pustil jí a zase naskočil nevíte čím to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Tohle se mi taky stavalo :-D na minibice. Doted nevim cim to bylo, krasna rovinka, nikde zadnej skrat, benzin tam sel ale proste se vypnul
 
 
Datum: 23. června 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
ne ale je v perfektnim origo stavu řiká m jel sem že si zastavim před železničním přejezdem a když sem jel tak 40 tak chcípnul přidal sem plyn nic máčknul sem spúojku a za 2-3 SEKUNDY ZASE PUSTIL A PO CHVÝL NASKOČIL UJEL SEM ASI 2 KM A schválně ho chcípnul A NASTAROVAL V POŘÁDKU a už nebyl žádnej problem jen mě zajímá čim to byloa a aby se to neopakovalo
 
 
Datum: 23. června 2011 7:25
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
není mustang po výbrusu ?
 
 
Datum: 23. června 2011 7:07
 
 
 
 
Jméno: forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím potrebujem poradiť kde nájdem na ráme jawy 23 mustang výrobné číslo ? odpoveď čo najskôr ,ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
u zetky pri lakovani na me vykouklo cislo u drzaku motoru(co bylo zac nevim nekoukal sem se na nej nejak extra) ale taky sem si myslel ze tam jiny nez na stitku nebude
 
 
Datum: 23. června 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám úřední číslo a štítek nemám. Škoda na oryg. stavu, ale odpadá mi tenhle problém.
 
 
Datum: 23. června 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
forist28: technik na STK je blbec (u mě bylo to samý), pořád hledal a říkal, že musí být číslo i na rámu (krku řízení) a když ho po usilovném hledání (a říkání, že pionýr má číslo jen na štítku) nenašel, tak se spokojil jen se štítkem :-)
 
 
Datum: 23. června 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: Forist28      E-mail:      IP: uživatel11923    
ok , dik ,lebo na STK mi tam niečo tlačili do hlavy že aj na ráme má byť niekde inde ,dík
 
 
Datum: 22. června 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na štítku, nikde jinde
 
 
Datum: 22. června 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11886    
zdarec draci,\r\nkoupil jsem synovi pionýra, jezdí jen ve vysokých otáčkách, ladím předstih, ale jede to pořád stejně, v nízkých otáčkách se to špatně sbírá, už jsem i zapalování a karburátor dal druhé, prosím o radu, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11886    
přátelé, shodil sem válec, a co nevidím, oba kroužky byly u zámku odštípnuté, na každém ta slabší část s jedné strany chyběla, čím to, moc velké kruhy? tím pádem byla mezera v zámku asi 2mm
 
 
Datum: 22. června 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
mohlo by to dělat taky vypadlé gufero - zkus to zkonrolovat
 
 
Datum: 22. června 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9335    
pokud to má jen jednokroužek... tak to nejede v nizkejch ( malá komprese) a jede krásně ve vysokejch
 
 
Datum: 22. června 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak když se měnila indukčka tak zkusit jestli nejsou prohozený dráty, taky už jsem se s tím setkal
 
 
Datum: 22. června 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11886    
benzín jsem dal nový 1-33 , svíčky měním n15c a n14c, pořád stejné, přidám plyn z volnoběžných otáček, a jako by se začal dusit, než se rozjede do vysokých , filtr vzduchu nový, já už nevím, jediné co sem neměnil je inndukčka, ale to by asi tarokovalo aj ve vysokých, ne?
 
 
Datum: 22. června 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
skusil bych svíčku nebo pokud to jede na starej benzín tak koupit novej
 
 
Datum: 22. června 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel11707    
Ahoj, prosím tato rozeta http://www.fichtlkramek.cz/nahled/venec_rozety_60z2.html je pro normální fichtláckej řetaz nebo pro ten širší. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
taky sem se chtel zeptat jestli se musi prodloužit řetez nebo na tu 60tku staci jeste origo
 
 
Datum: 23. června 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel6546    
pre norlamnej retaz,
 
 
Datum: 22. června 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: MIGUEL      IP: uživatel9423    
je tu nekdo z okolí Ždáru nad sázavou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
Dolní Rožínka a Bobrovou moc dobře znám
 
 
Datum: 22. června 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Z Bobrový
 
 
Datum: 22. června 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: goli      IP: uživatel6610    
RS
 
 
Datum: 22. června 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
polnička
 
 
Datum: 22. června 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
odkud?
 
 
Datum: 22. června 2011 12:53
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
já... téměř
 
 
Datum: 22. června 2011 4:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdravím.. když nastartuju a chci hned vyjet, tak strašně prokluzuje spojka - můžu jet klidně na trojku, motor řve a jedu jen 20.. až časem se to ustálí +- 3-5 minut.. teď to dělám tak, že po nastartování nechám odstát, pak je to lepší.. čím to je? Známý má taky fichtla a ten nastartuje a hned jede normálně.. Nebaví mě takhle věčně čekat a stát na místě.. Osobně mě napadlo, že může být olej zatuhlý, tak trvá, než se stane více tekutým.. Je to možné? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nadstav si znovu spojku úplně bych vytočil šroub ve výku a znovu ho začal zatáčet a až ucítíš že už tlačíš do tyčky tak dotahni kontru, potom si vymez vůli na spojkový páčce cca 2mm. Potom bych vyměnil i olej dej tam PP80 nebo PP7. Předpoklad je že máš dobré obložení, přítlačák atd.
 
 
Datum: 22. června 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
špatně seřízená spojka, klouže furt, dokud se neohřeje, teplotou nabobtnaj korky a pak začne zabírat.. eventuelně i v kobinaci se špatnym olejem..
 
 
Datum: 22. června 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel10860    
skus vyměnit olej a uvidíš
 
 
Datum: 21. června 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: hyr      IP: uživatel6546    
tvym ukolem je seřidit spojku a nastavit předstih,odtrh na kladivku,a nastavit take karburator,jak tohleto uděláš maš vyhráno!;-)
 
 
Datum: 21. června 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: vlastule1      E-mail:      IP: uživatel8596    
dobry den chtel jsem se zeptat jestli by mi mohl nekdo poradit koupil jsem si babetu ale mam problem kdyz ji startuju tak nekdy chytne normlalne ale nekdi proste slapu a jdeto naprazno a nekdy to zabere nebo ji musim roztlacit dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: y b      IP: uživatel6546    
pokud je to ta dvourychlosti,tak ti prokluzuje spojka,a špatny řemen;-);
 
 
Datum: 22. června 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
a řadí rychlosti? pokud maš typ 210
 
 
Datum: 22. června 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec mám problém z karburátorem na jawě 21 mám nastavení plovákovou komoru,jehlu mám v 2 zářezu od hora flitr a svíčka je furt černo hnědá čím to muže být ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Mě vubec nechtel jít do otáček,tak jsem dal zaraz na 1 na jehle a už chytá na 1 našlapnutí a zvíšily se otáčky,doufam že nepropálím pist :-(
 
 
Datum: 22. června 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky záleží na tepelný hodnotě svíčky protože já osobně mám N14C vždycky trochu tmavší a když dam N17C tak v létě je do bíla v zimě standartní cihlová.
 
 
Datum: 22. června 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
stačí pár km, ale chce to chcípnout ještě za jízdy, tim že zastavíš a necháš to minutu blafat na volnoběh bude černá vždycky..
 
 
Datum: 22. června 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Jo dík,ale mě se zdá že tam jed málo vzduchu?
 
 
Datum: 22. června 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě teda jo :-)
 
 
Datum: 21. června 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po nastaveni karbecu musis ujet minimalne 20km v kuse aby se svicka vypálila... ujet 2km po ulici nestačí
 
 
Datum: 21. června 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
čau draci ! Hele mám fichtla ale nějak se mu nechce jezdit :-) Vždycky chytne ale když zařadím jedničku a přidám plyn tak prostě nejde do otáček a začne chcípat.Hnuů jsem z předstihem a jeloto ale asi jen 5min. pak to začlo dělat znova.Ted je pojizdný ale nejede na plný výkon a občas ještě chcípe... :-( Nevíte čím by to mohlo být ?? Díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel12230    
Pokud.. se ti jak říkáš jenom dusí.. nehledal bych chybu v elektřině .. sundal bych hlavu.. válce a podíval se jestli tam není moc karbonu z pístu.. pokud ano tak vyčistit benzinem ... dále bych kontroloval.. jestli není moc znečištěný vzduchový filtr.. každopádně si osobně myslím.. že budeš mít ucpaný výfuk.. případně koleno výfuku.. bylo by fajn se na to kuknout vypálit ho.. a vyklepat :-) když tak icq.. 376240046 klidně napiš kdykoli :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel11989    
vymen kondenzator!.. a vycisti filtr.. jinak kdyz rikas ze si dal novy karburator tak nikde jinde by chyba byt nemela.. jestli to treba nemas pridrene nebo tak ..
 
 
Datum: 05. července 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: Tomy      IP: uživatel11775    
bohatá nebo chudá směs..mrkni se na jehlu
 
 
Datum: 28. června 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
svíčku jsem měnil,elektrika,indučka,kondenzátor je nový :-D A zapalování šteluju pořád.Ale na ten válec se podívám :-) Díky za další radu tak už to mám na celej výkend :-D
 
 
Datum: 23. června 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Hele skus vyměnit svíčku jestli uz si aji to zkousel tak se podivej do valca jestli neni pridrenej a jestli ani to ne tak uz mne nenapadi jina moznost nez Elektrika , inducka nebo zapalo.
 
 
Datum: 22. června 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
Nevim jak by to pomohlo když to roztlačim :-D Kolo jde normálně jen trostě když zařadím tak nejde do otáček a začne se dusit.
 
 
Datum: 22. června 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to zkus normál roztlačit a točí se ti zadní kolo když zařadíš ? nebo je zasekli?
 
 
Datum: 22. června 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel9528    
Na trysky a na plovák už jsem koukal karbec jsem taky měnil dával jsem tam uplně novej ale furt mi to nejede
 
 
Datum: 22. června 2011 7:35
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
99% takovýchto problémů je příčinou karburátoru a né zapalování zkus pročistit trysky kontrolovat jestli nemas deravej plovak a zkontroluj jestli ti dovira jehlovy ventil a kdyby tech problemu byo moc nebo kdybys mnel k dispozici dalsi karbec tak skus dat druhej karbec. :-)
 
 
Datum: 21. června 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jiří Skalický      E-mail:      IP: uživatel11613    
Čau lidi. Pokládám dotaz. Nemáte někdo zkušenost s namontováním Jikovu 2924 do Jawky 350/634? Vím, že tam má být Jikov 2926, ale co můžu očekávat od karburátoru s menším difuzorem, pokud bych ho otryskoval tak, jak má být otryskován 2926 (hlavni tryska 115)? Mám očekávát horší dynamiku, menší spotřebu, nebo ještě něco jiného?Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
menčí výkon větší spotřeba, trysky by museli bejt spíše menší aby to vůbec jelo
 
 
Datum: 23. června 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: ČZ      IP: uživatel8652    
Zdravím vespolek, mám dotaz. Musí být u dvoucívkovýho relé dobíjení (ta velká hranatá krabička) taky ten drátový odpor na dynamu stejně jako je u jednovívkovýho relé? díky za odpověď, jestli někdo tušíte.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
neměl, pokud má to relé zespodu červenej váleček (rezistor), pak ho ze statoru vyřaď
 
 
Datum: 21. června 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusi
 
 
Datum: 21. června 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: cezetaaa      IP: uživatel11232    
Zdar, nevíte prosím kde bych mohl sehnat original nové blinkry na CZ 175/487 ? dik zde ani jinde jsem je totiž nenašel nebo je nemají ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=index&cPath=9
 
 
Datum: 21. června 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
Cau kluci teče mi olej na babettě 210 na spojky 2 stupně myslite že když vyměnim gufero bude to dobré? protože ty O kroužky vypadaji dobře stama to asi neteče diky moc za odpověd už nevim čim to mohlo byt :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
jo jo už sem to vše vyměnil zatim je to dobre :-)
 
 
Datum: 23. června 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně vymeň všechny gufera(6), když jedno teče, potečou za chvíli další a ten O-kroužek taky novej, i kdyby vypadal sebelíp.
 
 
Datum: 21. června 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: Uoi      E-mail:      IP: uživatel11922    
Čau draci sem se chtěl zeptat jestli se dá dát na mustanga nebo spíše na karbec Přímej Filtr 38/zakrytý RMS ?? Dík za odpověď !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší je origo s papírovým filtrem tady se ti motor zbytečně nažere prachu
 
 
Datum: 22. června 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, mám jeden takový nezávazný dotaz... šly by tyhle tlumiče nějakým způsobem naroubovat na pincka? http://auto.aukro.cz/predni-tlumice-na-jawa-cz-i1673680204.html#gallery odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Jsou hrozne tezky a rozvor bude taky velkej.
 
 
Datum: 30. června 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dokonce na ně pasujou i misky z pionýra.. musíš si jen nechat udělat mezi kus, protože CZ má delší krk než pionýr, takže i ta trubka je o něco delší
 
 
Datum: 21. června 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: f ydt      IP: uživatel6546    
ano pujdou
 
 
Datum: 21. června 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, kdo má simála-stává se vám, když nakloníte motorku na pravou stranu, že vám z přepusného ventilu teče proudem benzín? karburátor je přesně nastaven, ale pořád to vytíká... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
to semi nikdy ještě nestalo :-D
 
 
Datum: 21. června 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, obracím se hlavně na draky z Vysočiny, konkrétně z Telčska. Nevíte kdo v okolí dělá výbrusy, nebo snižování hlav? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel6193    
vibrus ti udela kucera v telci v mototechne ale s tou hlavou to ti neporadim ja si snizuju doma kdibi si chtel treba udelac valec nebo takhle neco tak se ozvi to klidne udelam za rozumnozu cenu
 
 
Datum: 23. června 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poptám se
 
 
Datum: 21. června 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
for jenda - Telč
 
 
Datum: 21. června 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Myslím že hlavu dělá za 350 a výbrus o něco vejš, ale nejsem si s výbrusem jistej... ale máš za poměrně good cenu jistou kvalitu práce. :-)
 
 
Datum: 21. června 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je z Telče.Za kolik to Ampapa dělá?Sem něco o 350 Kč slyšel od kámoše.
 
 
Datum: 21. června 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Odkud si, že sem tak smělý?
 
 
Datum: 21. června 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za ohlasy, je super že je tu tolik krajanů :-D... Z Dubenek možná znám, ale nejsem si jistej, byl mi ještě doporučenej pan Ampapa z Nový říše...
 
 
Datum: 21. června 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co ti udělal? :-D
 
 
Datum: 21. června 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Teda soráč Horní Dubenky
 
 
Datum: 21. června 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tady u nás dělá chlap taky motorky Zápotočný Panské Dubenky, ale nevím jestli i to sníží
 
 
Datum: 21. června 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky pepo, ale budu to muset zvážit... já toho chlápka výsostně nesnáším :-D
 
 
Datum: 21. června 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo
 
 
Datum: 21. června 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já potřebuju jen snížit hlavu.... myslíš kučeru z mototechny? :-D
 
 
Datum: 21. června 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vejbrus mam od Kučerky a hlavu na snížení sem posílal Frikulínovi :-D
 
 
Datum: 21. června 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Zdar chlapi, potrebuji dostat barvu z plechu a nechce se mi to nechat piskovat, nekdo to opaluje horkovzdusnou pistoli, myslite ze tato pistole dokaze opalit tu vypalovanou barvu? http://www.noto.cz/dilna-naradi/elektronaradi/opalovaci-pistole/pistole-horkovzdusna-bosch-phg-500-2.html prodavaji aji trochu silnejsi, ale me by mohla stacit tato a rovnou bych si ji nechal na nahrivani kartru. nevite jak presne postupovat pri tom opalovani? Diky za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
a to tou pistoli opalim a samo to opada, nebo to bude potreba jeste oskrabat treba ocelovym kartacem a nestane se neco tem plechum jak se to bude nahrivat? a ten odstranovac nateru prej ty vypalovany laky moc nerozezere, tak nevim ale ta pistole see bude hodit tak aji tak. Jinak dekuji ze jste se ozvali
 
 
Datum: 21. června 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
ja tim udelal celou motorku a s odstranovacem zadnej problem, maximalne se to udelalo vickrat
 
 
Datum: 21. června 2011 17:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
horkovzduškou to jde bez problémů
 
 
Datum: 21. června 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Spis to jen lehce zdrsni a strikni nato, at pak neresis ze ti nedrzi barva. Nebo kup odstranovac nateru
 
 
Datum: 21. června 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: frigo      IP: uživatel11919    
lepší je asi barvu sundat drátěným kartáčem na flexe nebo vrtačce
 
 
Datum: 21. června 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Zdravím,mám takový dotaz. Mám babetu 207,dostal jsem ji zadarmo byla úplně v pořádku,až na to že jsem musel vyčistit nádrž a karburátor od rzi,do té doby jezdila bez problémů. Potom co jsem vše vyčistil nastaly komplikace,babeta nechce jet bez sytiče,ani když ji pořádně zahřeji,zmáčknu tyčinku sytiče a okamžitě chcípne. Na internetu jsem vyčetl něco ve smyslu že bych měl zkusit nastavit plovák v karburátoru,ale nejsem si jistý,a ani nevím jak bych to měl udělat,z nákresu jsem moc nepochopil. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
No tak hladinou to nebylo,zkoušel jsem a beze změny,akorát jeden plovák je promáčklý,tak jestli to není tím. No a zkusím sehnat nové těsnění a přetěsnit ten karburátor.
 
 
Datum: 22. června 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jestli jsi to opravdu důkladně vyčistil tak mě napadá jen to že netěsní možná karbec k válci
 
 
Datum: 21. června 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: frigo      IP: uživatel11919    
babetta když jezdí bez problémů, tak nemá smysl se v ní hrabat nebo něco vylepšovat, většinou se něco spíš zhorší. Tady je návod, jak nastavit karburátor: http://mylms.ic.cz/index.php?text=205-nastaveni-karburatoru
 
 
Datum: 21. června 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
No trysky to nebudou,ale tou hladinou by to byt mohlo,akorát vědět jak ji seřídit.Takže kdyby někdo věděl,pište prosím.
 
 
Datum: 21. června 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Tohle mi dělala když byly ucpaný trysky;-) a špatně seřízená ta hladina...
 
 
Datum: 21. června 2011 12:08
 
<  774  775  776  777  778  779  780  781  782  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 15:39:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu