Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec mam problem se zapalkem na mustangu zkratka nedava jiskru nemužu na to přijit už mě nic nenapadá zapalovaci civka je dobra,zkoušel sem žarovkou ,vymněnil sem kladivko,udělal přestih vymněnil kondenzator a pořád nic..zkratka od kladivka k indučce nejde proud poradíte někdo čím to je? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 19:11
Jméno: miso
IP: uživatel12382
 ja mam tento isty problem Mam odizolovany aj srub a nic nejde
Datum: 04. září 2011 19:11
 jestly jsi udělal to ci ti tady napsal martin a nejde to tak zkus vyměnit indučku nebo rotor
Datum: 07. července 2011 20:29
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 musíš odizolovat i ten šroubek co drží všechny ty kontakty na kladívku . nesmí se dotýkat kostry
Datum: 03. července 2011 11:27
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 tomu jako měří výkon nebo emise či co
http://www.youtube.com/watch?v=Xy0JriicZOA&feature=related
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 18:44
 kdybys nebyl blbej tak by sis všiml že že výsledek měření je 58,6 km/h .. takže mu měří jakou rychlostí to skutečně jezdí  .. pro případ že by v TP měl napsáno 45km/h a bylo mu 15 let, tak si změří jak mu to reálně jede a pak dostane flastr
Datum: 28. června 2011 18:44
Datum: 28. června 2011 16:32
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 http://www.youtube.com/watch?v=Xy0JriicZOA&feature=related
Datum: 28. června 2011 15:59
Jméno: toreto801
IP: uživatel11876
 do teďka sem jezdil na 13z kolečko, ale rozmejšlim se že by sem koupil 12z nebo 11z, protože občas jezdim ve dvou, tak aby to líp táhlo, třeba s tim 11z pojede to aspoň trochu? o kolik třeba mi to sníží rychlost? a hlavně neni to zbytecna investice? bude to znát do tahu? pojede to pěkně do mírnýho kopečka ve dvou? zase ta 12 a dosavadni 13 neni skoro rozdil tak nevim, co mi poradite? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:46
 Když tam dáš 11z tak to bude mit velkou silu ale pojedeš pomalu, zkus těch 11z a uvidiš no ale jestli jezdiš ve dvou kopce tak to mužeš dat..
Datum: 28. června 2011 20:46
 Je to sakra znát, s 12 mi to jezdilo pěkně, ale pomalu a hned se přetáčelo, používám 13.
Datum: 28. června 2011 19:51
Jméno: toreto801
IP: uživatel11876
 ten jeden zub je znat jo? kdyz uz tak spis tu 11 ne?
Datum: 28. června 2011 19:37
 Ja bych asi volil 12z protože 11z je moc na silu a 13z na rychlost taky sem to 13z a dal sem tam 12z a myslim že to je asi nejlepši je to něco mezi silou a rychlosti..
Datum: 28. června 2011 17:14
 zdravím všechny draky , mam jen malej dotaz jaký je rozdíl mezi jawa kývačka/panelka
kývačka podle toho co jsem zjistil se sidecar a panelka nwm . Jen tak mě to zajímá íky za odpověd
Hoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2011 13:38
 jj diky za odpověd
Datum: 29. června 2011 13:38
 JAWA kejvačka a JAWA panelka se lišej stavbou rámu, maj odlišnosti na motoru (uložení kliky, sání atd), jiná plechařina,... je toho dost, ale rozhodně to není to, že jedna má "sajdu" a druhá ne, sidecar jde připojit k oboum.
Datum: 28. června 2011 20:57
 Zdar...chcem sa vas spytat aky je predny rozmer plasta na jawe 23....resp. ci tam moze byt rozmer 2,25/16.dik za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 10:04
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Já mám mustanga (R.V. 1977) a v zadu mám 3,00 x 16 a mysli že je to originál, ale nejsem si jist
Datum: 01. července 2011 10:04
 Jak píše Jenda
Datum: 28. června 2011 19:59
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak to se pleteš 3,00 na zadku originál nikdy nebyla, 2,75 zadek, 2,75 eventuálně 2,50 předek
Datum: 28. června 2011 16:15
Jméno: sgh dh
IP: uživatel11925
 nn na prední ma být 2,75 na 16 kolo a na zadek ma byt 3 na 16
Datum: 28. června 2011 14:18
 Zdar draci jak se steluje na cz 125/476 predstih(bez pripravku).Dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 13:28
 bud sundáš hlavu a nebo do díry pro svíčku dej šroub M6 a odpočítej si to přes závity na šroubu
Datum: 28. června 2011 13:28
 žádnej přípravek nepotřebuješ
Datum: 28. června 2011 13:19
 no kdyz na to nic nemas tak leda metoda pokus omyl - bud to pojede nebo ne
Datum: 28. června 2011 13:07
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 fichtla mam porenovaci,jakto ze mi vythane jen 50 a to max?valec mam prefektne zajety,kamosuv vytahne 75 a to bez renovace ,co stím?olej pouzivam valvoline do 2t a natural 95 we power za rady dekuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2011 19:56
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 co jeste chybi?
Datum: 29. června 2011 19:56
Jméno: standa
IP: uživatel11964
 tak ještě jednou....furt chybí asi 10 odpovědí
Datum: 29. června 2011 15:19
Datum: 28. června 2011 20:19
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 ok takze znova!,valec "uloženka,na něm najeto 1433,píst a pitní kroužky taky uloženka,karbec komplet nový!,2 díry v airoxu-filtr je nový a čístý,převodovka nová nepoužíta,taky uloženka,ložíska všechny měnený v motoru za kvalitní,všechny simerinky"gufera"nový,žadná vule ve šoupatku ani v kolech prostě nikde,benál natural 95 we power a olej valvoline 2t,rozeta 55z a primár 14z,spojkove kolečko originál v zubech,jehlu mám 2 zářez z hora,hlava nová z ledevinkovým spalovaním nebo jak se tomu říká,lanko od plynu taký nový,nedrhne ....
Datum: 28. června 2011 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel11955
 Ptal jsem se ještě na dalších 15 věcí.....z popisu: "Pionýr jede 50,má starej origo zajetej válec,všechno nový,šteloval to starší skušenej pán" neumim poradit....potřebuju znát konkrétní detaily...podle mě to bude jen ve špatnym nastavení...ale nemáme jak určit,co je špatně,když nic nenapíšeš.....
Datum: 28. června 2011 16:35
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 nežere to korov vubec,předstich mi dělal skušenej starší pán co tomu opravdu rozumí
Datum: 28. června 2011 16:02
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 chlapi,mam uloženku zadnej poslkej šit  ....ne a ne jet rychlejí :/
Datum: 28. června 2011 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel11955
 Ad a) dej tam jak ti radí kolečko 12-13zubů Ad 3) pokud máš polskej válec,tak bez zásahu pilníkem ani víc nejezdí Ad c)Popiš jak je to seřízený a kdo to seřizoval? Jakej je předstih,jak je měřenej,jakej je karburátor? trysky? airbox? kolik záslepek? jehla? plovák? hladina? kola se otáčí volně? Převodovka nedře ve futrech? nehřeje se to nějak víc? Spotřeba? 2 a nebo 5 litrů? Jak to chytá? akcelerace: tupý/ostrý?
Datum: 28. června 2011 15:39
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 jo? a to proč, mam 13 a do celkem táhlýho kopce vpohodě přeřadim i na větší rychlost ve dvou lidech....takže samotnymu mu to musí letět....
Datum: 28. června 2011 15:14
 asi tak... z 14 to rozjedeš leda tak z kopce...
Datum: 28. června 2011 14:42
 s kolečkem 14z to ani líp nepojede... motor nemá sílu to s tím převodem rozhýbat
Datum: 28. června 2011 13:31
Jméno: kubiq
IP: uživatel11953
 tak pokud je nový, tak myslíš nejspíš ten polský ne? nebo si měl uloženku? pokud je to ten polský musíš alespon slícovat kanály, jinak to nejede až tak jak by mělo.. to by mohl být tvuj případ..ale můžou to být i další věci..
Datum: 28. června 2011 9:58
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 né!válec je novy!a mam na nem najeto pouhých 1433!!takze je to kravina ze bybyl vybehany!jen me nejde do hlavy jakto ,že mi jede jen 50.
Datum: 28. června 2011 9:37
Jméno: blend
IP: uživatel11876
 hmm...pero radsi moc nerad, protoze see\r\n 14 mu to pojede jedine rychlec nez s podelanou 12, zlata stredni cesta rychlos/sila je 13...
Datum: 27. června 2011 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 14 zubů je strašně moc! dej 13 nebo lépe 12 a jestli máš origo válec ještě bez výbrusu tak se nediv..prostě je vyběhanej...jinak se taky koukni na předstih
Datum: 27. června 2011 23:03
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 v zadu 55 v predu 14 zubu,převodovka originál.válec originál píst 38mm dvoukroužek a karbec komplet nový take podle originálu
Datum: 27. června 2011 22:51
 Lehkej převod?
Datum: 27. června 2011 22:39
Jméno: pomoc
IP: uživatel11925
 vyfuk je uplne novy,a najeto je 1433km,zduchovy filtr je novy a čísty§
Datum: 27. června 2011 22:36
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 mámš čistej výfuk? čistý trisky čistej vzduch. filtr? kolik km po zajetí je ten válec?
Datum: 27. června 2011 22:32
 Cus draci našel jsem doma stary doklady na 550,555 a na 20. Ale je tam jeden problem jsou psany na cizi lidi většinou ani nežijou když jsou nar. 1903-1907 šlo by to ještě napsat na moje motorky. Diky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 17:15
 hoši jde to.potřebuješ papír od dědiců jestli fichtl byl nebo nebyl předmětem dědického řízení a souhlas dědiců.je to lítání ale jde to
Datum: 28. června 2011 17:15
 mysli si co chceš.... nikdo ti nezakazuje si to myslet
Datum: 28. června 2011 13:32
Jméno: samu
IP: uživatel11952
 ja si pořat myslim že to pude uhnat na papiry\r\n
Datum: 28. června 2011 7:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sežen si někoho známýho , kdo má známýho a ten známej má známýho na úřadě a půjde všechno...někdy se za malý úplatky dějou kouzla to mi věř  a nebo ty papíry normálně nech napsaný na toho co je KO a zaplat si pojistku a udělej STK a je to...
Datum: 27. června 2011 23:05
 no škoda to sice je, ale nejde to. motorka by musela projít dědickym řízením, což by znamenalo jeho opětovný otevření a pro dědice by to znamenalo další náklady, takže pochybuju, že by ti na to kejvli.
Datum: 27. června 2011 22:25
Jméno: samu
IP: uživatel11952
 tak ale preci kdyz mam doma 550 a od ni papiry akorat ne na mne psany tak je to skoda aby to neslo
Datum: 27. června 2011 22:24
 nj, ale mrtvej už to na úřad dojde těžko odhlásit  a plnou moc ti neuznaj, když uviděj, že je ten člověk mrtvej.
Datum: 27. června 2011 22:22
Jméno: samu
IP: uživatel11952
 co sfalsovat kupni smlouvu treba z roku 1980
Datum: 27. června 2011 22:20
 jedině, že by motorky prošly dědickým řízením, jinak ne.
Datum: 27. června 2011 22:18
 zdar draci prepáčte že sem píšem vi to asi moc radi nemáte prosím skúste mi poradit som stoho zúfalí :/ mám doma tmec betku motor 139fmb montuje ja tiež do jawa robby a objednal som si do nej 72ccm kit dnes mi prišiel tak som sa hnet pustil do rozoberania chcel som skontrolovat aj prevodovku lebo mi predtým škrkala rozhodil som kartery ale tak nešťaste že sa mi rosipali prevody a teraz ani za boha neviem príst nato jak tam tie kolečká majú byt lebo mi pasujú rovnako aj na hlavnú hriadel aj predlohu neviem čo stým keby že máte nejaké fotky alebo výkresy takéhoto motora prosím vás pošlite mi ich. na nete som nevedel nič použitelné nájsť  ešče rás sorry ale už si neviem rady . za každú odpoved som velmi vdačný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 23:07
 ano
Datum: 27. června 2011 23:07
Jméno: jej
IP: uživatel11925
 čtyř rychlostní?vzduch?
Datum: 27. června 2011 22:57
 Čau montážníci, mám dotaz, jak se vyměnuje ložisko v koleu pincka? Jsou tam 2 a já je potřebuju dostat ven a dát tam nový. Tak poradte jak na to prosííím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě ti o 100% pomůže když to ohřeješ aspon na těch 120 stupnů ..půjde to vše mnohem líp stačí sundat pneu a hodit to na kamna
Datum: 27. června 2011 23:07
 kdyby bylo něco nejasnýho, tak zítra vysvětlím
Datum: 27. června 2011 22:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Díky moc, pochopil jsem (snad)
Datum: 27. června 2011 22:20
 vezměš tyčku a odpáčíš k jedný straně ten rozpěrnej váleček co je mezi ložiskama. Když ho trošku odpáčíš k jedný straně, tak uvidíš část vnitřního kroužku ložiska a do něj párkrát kladívkem přes tyčku klepneš a ložisko by mělo povylízt. Pak odpáčíš rozpěrnou trubičku ke druhý straně a uvidíš zase kousek vnitřního kroužku ložiska a zas do něj párkrát bouchneš. No a tak to opakuješ, než první ložisko vypadne. pak vytáhneš rozpěrnej váleček a přes tyčku vyboucháš druhý. Doufám že je to srozumitelný, ale v tuhle dobu už mi to nějak moc češtinsky nemyslí
Datum: 27. června 2011 22:16
 Hezký večer draci a dračice. Prosím vás, znáte nějaký způsob, jak stáhnout dolů z hřídele primární řetězové kolečko bez použití stahováku? Nemám totiž možnost si ho doma vyrobit. Děkuju předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:52
 8cm pásoviny aspon aby měla 3mm a více na tlouštku dvě díry 8mm vrtákem,, dva šrouby a matky M8 a vrtačku  rozteč si klidně změříš pravítkem
Datum: 28. června 2011 20:52
 Díky i tak za rady, zkusím to nějak vyrobit s tím, co mám, kamarád mi ještě poradil zapřít dřevěný klínek a klepnout kladivem, ale toho se taky docela bojím, tak spíš obětuju nějaký starý kus nářadí na výrobu stahováku
Datum: 28. června 2011 13:15
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Mladime myslím, že vyrobit s přesností něco takovýhleho, dá docela kumšt http://www.fichtlkramek.cz/nahled/trojrameny_stahovak_profi2.html. Nebo ti stačí jen kus plechu, provrtat díry na šrouby, a vesele stahovat. Pokud nemá vrtačku, ani známý, co by mu to udělali, nebo žije v jeskyni bez elektriky, tak má hold smůlu... Ale neříkej mu, at to páčí přes kartery. To je zmrší a zejtra tu bude otázka, jak má zalepit díku 2x1 v motoru... uff
Datum: 27. června 2011 22:34
Jméno: mladim
IP: uživatel11949
 to JAWA 05 : ja som mu aspon dal nejaku radu(i ked nie mozno najlepsiu)...............ty si mu dokopy nepovedal nic (to že si má kúpiť sťahovák vie určite aj sám) A keby si cital poriadne: jak stáhnout dolů z hřídele primární řetězové kolečko BEZ POUŽITÍ STAHOVÁKU ? (tak by si sa dozvedel ze stahovák z nejakých dovodou nemoze kupit,vyrobiť ) .....
Datum: 27. června 2011 22:13
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 Nepovidej ze nemas moznost to z neceho udelat  da se to delat z cehokoliv, starej klic, par sroubu... cokoliv
Datum: 27. června 2011 21:22
 Mladima ani radši nečti..... Kup si stahovák dvouramenný, nebo tří ramenný, ale mě se to vždycky dělalo lík dvouramenňákem.
Datum: 27. června 2011 20:59
Jméno: mladim
IP: uživatel11949
 dakedy som to robil tak že som zapáčil z oboch strán dve pacidla o kartre .........ale toto nedoporučujem lebo je tam velké riziko poskodenia kartrov
Datum: 27. června 2011 20:45
 Zdar draci, na oldtimeru ve Slavkově jsem si koupil náhon a teď mě napadlo jak ho provléknu prsíčkama. Napadlo mě že bych ohnul ten plech na konci bowdenu a sundal matku provlíkl a dal zpět. Jen se chci zeptat jestli neznáte lepší způsob nebo aspoň zkušenosti. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 11:20
 Nešlo mě to průchodkou. Ale už jsem to tam dal z bowdenu jsem opatrně vytrhl ten plech oddělal matku a protáhl pak plech vrátil zpátky. Jinak dik že se někdo ozval
Datum: 01. července 2011 11:20
 Myslím, že ti už rozumím, jde ti o to, že neprojde průchodkou, nebo plechem?
Datum: 01. července 2011 10:37
 Ten by měl projít. Jinak co ti tam překáží máš malou díru, nebo to dáváš jinam, jsou tam dvě jedna pro VN kabel a druhá pro náhon, aby se netahal vrchem a nemusel se tolik ohýbat.
Datum: 28. června 2011 22:43
Jméno: Goldík
IP: uživatel11867
 Nazdar draci, potřebuju radu, mám defekt se světly, nechtěj svítit přitom elektroinstalace je v pohodě a když to napíchnu rovnou na magneto tak to sice (slabě) svítí ale téměř okamžitě mi to chcípne (začnou se zmenšovat otáčky až to chcípne) moc díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 20:21
Jméno: jawař
IP: uživatel10827
 Něco ti to nejspíš zkratuje ;D
Datum: 27. června 2011 20:21
 Čus draci tachometr mi neukazuje ještě origo náhon provlikli to je tak jak to bylo ale neukazuje chyběla tam ta maznička dole tu jsem tam dal ale chci ho ještě promazat vazelínou ale také se podívat jestli tam jsou ty 2 kolíky no a tady nastává hlavní problém .U předchozího pionýra jsem ten ŠNEK sundal vklidu ale tady to nejde má to vůli trochu na horu cca 3MM ale dál to proste nejde páčíl jsem to měl jsem to i ve svěráku ale to jen tak decentně abych nák nezničil tu rozetu atd ale ten ŠNEK proste nejde dolů .Zítra budu dávat kolo zpět do rámu tak ad vím co a jak .Díky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 18:12
 Tak vytoč náhon aby si viděl tu hřídel jak se do ní vsouvá náhon a zatoč rozetou a uvidíš jestli se točí nebo ne. Když jo tak může být sčíslý ten 4hran nebo je chyba v náhonu, jestli se netočí tak jsou sčíslý zuby na soukolí. Jinak já to mažu tak cc po 800km a vždy 5* máčknu na maznici protože přemazaný to taky není dobrý. Jinak jak to nejde dolu ten šnek tak to se mi stalo jen na taiwancký rozetě se 6 dírama.
Datum: 27. června 2011 18:12
Jméno: karel
IP: uživatel11947
 Čau draci mám dotaz chtěl bych zkusit nalejt do pionýra etanol 85 protože hoří při nižší teplotě než naturál ale bojim se abych ho nezadřel tak se chci zeptat jestli s tim nemáte nějakou zkušenost předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 21:17
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 27. června 2011 21:17
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Na ethanol se vyser. Líh ti zničí gufera a celkově to na to neni stavěný.
Datum: 27. června 2011 18:31
 S E85 si nepomůžeš jen pohoršíš, a nakonec to ještě rád vypustíš z nádrže protože ti to pojede na hovno.
Datum: 27. června 2011 18:19
 kámoš to nalil do simála a víc jak 40 z toho nevytáhl a s naturálem mu to letí 70 takže asi tak ethanol je sračka
Datum: 27. června 2011 17:14
Jméno: toreto801
IP: uživatel11876
 nazdar hoši jakou by ste mi doporučili svíčku BRISK do pionýra? 14 nebo 15? nedke sem slysel ze s 15 se to v lete prehriva, ale zase nekdo jinej mi rikal ze se 14 to nespaluje kloudne a ze ji budu mit celou cernou od oleje a karbonu....co je na tom pravdy? co by ste dali vi? diky za radu, jinak se jedna o jawu 23 v létě....diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 17:23
 Oboje.
Datum: 27. června 2011 17:23
 Brisk N15C nebo si kup DENSO
Datum: 27. června 2011 16:27
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 To uz si tu jednou psal ne tak o co ti de? Podobnejch postu je tu milion tak bud to neres a nech tam co tam mas a nebo si je nakup a vyzkousej
Datum: 27. června 2011 16:20
Jméno: David
IP: uživatel9268
 Jak nejlépe vyčistit zrezlou nádrž?Slyšel jsem něco o kyselině citronové.Máte někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 17:36
Jméno: Sinuhet
IP: uživatel11790
 100% funkční - do vyrezlé nádrže dej do třetiny různé matky a šrouby, nádrž obal molitanem a umísti do míchačky. 20 min a nádrž je jako nová. Pak doporučuji pryskyřicí vylít vnitřek a je na věky pokoj...
Datum: 28. června 2011 17:36
 kup si te kyseliny 5 sáčku po 100 gramech nali tam horkou vodu co nejteplejší já tam liju vroucí z hrnce  a nech to přes noc maximálně stím než pujde spát párkrát protřepej a nahni to trochu na jinou stranu ráno to vypusti a nech pořádně vysušit jo a než tam nasipeš tu kyselinu a pka vodu tak to musíš tu nádrž odmastit např technickým benzínem
Datum: 27. června 2011 21:29
 Na štěrk se vykašli, jde to lehčejc pomocí tý kyseliny. A dokonalejc !!
Datum: 27. června 2011 21:03
Jméno: luke
IP: uživatel10827
 *jemnej
Datum: 27. června 2011 20:18
Jméno: luke
IP: uživatel10827
 Nasyp tan jenmej štěrk a trochu vody nebo benálu a zatřepej s tím , ale potom to hlavně pořádně vypláchni !!!!! Mě to pomohlo
Datum: 27. června 2011 20:17
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Hele nevadí když mam v jednom blinkru 21W žárovku a v druhym 15W? Nekurví to přerušovač?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 14:07
 Ničemu to nevadí. Taky to tak mám.
Datum: 27. června 2011 14:07
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 Cau draci mám otázku kolik ste cca nebo kolik cca stoji vybrus na mustnga 1 výbrus.. baj očko diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 16:47
 http://www.ravocb.cz/servis
Datum: 27. června 2011 16:47
 U nás dělaly 480Kč výměnným způsobem.
Datum: 27. června 2011 16:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 píst+kroužky+čep+pojistky+výbrus 550kč
Datum: 27. června 2011 14:35
 loni 350kč asi...
Datum: 27. června 2011 13:11
Jméno: tom
IP: uživatel11175
 neví někdo jestli se muže řídit Mz 150 od 16 let
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:34
 pokud si normalni osoba z normalni v poho mozkem tak uz te musi trefit v napise MZ 150ccm a papiry pokud vim moc dobre  mas v 16 letech max A1 125ccm 11kw takze co stoho vypliva ze jsi blbec a nedokazes si to zjistit sam takze nemuzes ! sorry za tento vyraz ale na tudle inteligenci uz se snad neda ani nic slusnejsiho a lepsi rict !
Datum: 26. července 2011 23:34
Jméno: Lori
IP: uživatel11444
 tak mel pravdu ale bude to az od 2013-wikipedie AM Motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km/h. U dvoukolových vozidel je příslušnost omezena zdvihovým objemem válců spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 ccm a výkonem elektrického motoru do 4 kW, u tříkolových a čtyřkolových vozidel se shodné omezení kubatury vztahuje pouze na zážehové motory a omezení výkonem 4 kW na všechny ostatní typy motorů. U čtyřkolových vozidel je navíc příslušnost ke skupině omezena hmotností vozidla v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg. K řízení vozidel skupiny AM opravňuje kterékoliv řidičské oprávnění s výjimkou oprávnění pro skupinu T. 15 let
A1
* Lehké motocykly s postranním vozíkem i bez něj, o výkonu nejvýše 11 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 ccm.
* Tříkolová motorová vozidla o výkonu nejvýše 15 kW
* Řidičské oprávnění pro skupinu A1 platí i pro čtyřkolová vozidla o výkonu motoru do 15 kW, s hmotností v nenaloženém stavu do 400 kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru do 125
Datum: 29. června 2011 10:14
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 Ja mam pocit ze se menej jenom ty skupiny 20 let a vic, na ty silnejsi kubatury
Datum: 29. června 2011 9:57
Jméno: standa
IP: uživatel11955
 myslim že se to ted změnilo a nebo se to teprve změní...od 16 bude 250  a výkon snad 15kW ....AM myslim do 100ccm  .....sledujete zprávy?....heldejte na webu....najdete....
Datum: 28. června 2011 16:47
 to už snad není ani na sebrání řidičáku, jako na sebrání občanky, každej tejden je to na nějakym foru minimálně dvakrát, ať už je to fichtlpokec, jawamania, nebo motorkáři. příště stačí hledat a v tisíci a jedný odpovědi se dočteš, že to nejde
Datum: 27. června 2011 22:31
 Tím, že neznáš zákon bys neměl řídit ani pincka. A1 do 11kW a do 125ccm
Datum: 27. června 2011 13:03
 ne, nemůžeš
Datum: 27. června 2011 12:45
Jméno: sgsgse
IP: uživatel11925
 zaleží od od KW motoru
Datum: 27. června 2011 12:43
|



|