Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravíčko.píšu opět ohledně mustanga.Stále trvá ten stejný problém jako jsem psal nedávno. :
Je mi to blbé ale už si fakt nevím rady.Jawa 50/223.komplet po GO.Motor GO.Výbrus.Zajeto cca 50km.Mažu 1:35.Těch cca 50km v pohodě.Ale ted poslední dobou jedu , ujedu cca 1 km a začne to chcípat za jízdy a už to pak nenahodím.Ten 1 km je to luxusní , tahá jede krásně.Netočím to bo je po výbrusu.Ale pak to jde pomalu do otáček a zdechá to.Jednou to zdechne a pak už to neroztlačím ani nekopnu za nic...ZKusil jsem už snad ůplně vše.Svíčku , zapalování , kontakty , kladívka ( škvarek),hladinu , benzín a furt stejné.Prosím Díky moc
vše pořád stejné.Až na jednu věc.Zjistil jsem , že se mi zasekává ventil ve víčko v plovákové komoře.Nedovíral a proto se to pořád přechlastávalo.říkám si paráda přišel jsem na to... ALE .. Vyměnil jsem ho za jiný.nastavil hladinu a roztlačil jsem to na 1m.říkám krása.Zkusím nakoopnout , nakopl jsem na 3 zuby.Paráda.Jenže nemohl jsem to jít projet protože jsem spěchal do školy.říkám že to zkusím jak odpoledne příjdu.Příjdu k mustangu suveréně že se du projet..Ani hovno... ani na 2km tlačení a startování ani neškytl.. vše jsem znova až extrémně vyčistil , ventil funguje hladina nastavená a prostě to ani neblafne... nic , nula,mrtvo.. Nevím prostě no .. Tak jestli se někdo ještě najde na nějaký tip budu rád..Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 16:53
 jawak : ani ťuk..,idu to zkusit,dám tam trochu benzína a zkusím,kondík zkusím,barva jiskry je ted taková nafialovělá,zkusím co říkáš..mám 4 výbrus.originální trysky... Díky.. zkusím .. a ozvu se..
Datum: 08. července 2011 16:53
 zkus tam bez filtru stříknout startovací spray
Datum: 06. července 2011 0:07
Jméno: jawak
IP: uživatel11989
 cus tedka uz ti to ani neskytne jo ?.. skus do spalovaciho prostoru nalit trochu benzina a barva jiskry ?... vymen kondenzator bo to je tes pekny zmetek.. jako tvuj problem sem mel podobny taky.. hele jak ti to chytne a zacne ti to jebat tak to nechej na volnobeh sundej filtr zakryj saci prostor(rukou) dej plny.. (zacne se to dusit a dej pryc ruku)... melo by ti to na chvili tocit... a jaky mas vybrus?.. mas originalni trysky?.. mozna skus vetsi.... fakt nevim napis jeste presne co ti to dela.. popr jestli ti to uz chytlo... zdr
Datum: 05. července 2011 23:48
Jméno: 1zetor
IP: uživatel11654
 tak skus jestli to nekde nesaje falešnej vzduch
Datum: 05. července 2011 13:27
 Ještě mne napadá jedna věc, sice si psal že si zkoušel svíčku, ale máš na ni sklepnutou elektrodu? Já ji vždy sklepnu podle měrek na odtrh tj. 0,3 mm. Je to prostě ten náš fichtl no....náladový stroj.  Pokud to nepomůže tak schválně zkus dát o chlup větší odtrh na kladívku, to také někdy pomáhá. Jinak už ti asi neporadím, zkus a uvidíš, kdyžtak ti tu poradí zkušenější než já.
Datum: 04. července 2011 20:59
 bugs-svíčka mokrá je,jiskra krásná,předstih jsem zkoušel různé hodnoty a žádná změna...
jenco-omyl.Moje chyba.1:35 mažu normálně.Ted při zábehu mažu 1:20 cca... omlouvám se.takhle bych při záběhu nikdy nemazal...
Datum: 04. července 2011 20:32
 len tak informativne: pomer pocas zábehu je 1:25 a pomer po zábehu 1:33 a ty mazes len 1:35
Datum: 04. července 2011 18:51
 A svíčka je mokrá? Jiskru háže? A co předstih? Ničím jiným to snad být nemůže. Pokud je elektrika a palivo, tak to musí jet!
Datum: 04. července 2011 18:28
 zdravíčko.píšu opět ohledně mustanga.Stále trvá ten stejný problém jako jsem psal nedávno. : http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id194985.html vše pořád stejné.Až na jednu věc.Zjistil jsem , že se mi zasekává ventil ve víčko v plovákové komoře.Nedovíral a proto se to pořád přechlastávalo.říkám si paráda přišel jsem na to... ALE .. Vyměnil jsem ho za jiný.nastavil hladinu a roztlačil jsem to na 1m.říkám krása.Zkusím nakoopnout , nakopl jsem na 3 zuby.Paráda.Jenže nemohl jsem to jít projet protože jsem spěchal do školy.říkám že to zkusím jak odpoledne příjdu.Příjdu k mustangu suveréně že se du projet..Ani hovno... ani na 2km tlačení a startování ani neškytl.. vše jsem znova až extrémně vyčistil , ventil funguje hladina nastavená a prostě to ani neblafne... nic , nula,mrtvo.. Nevím prostě no .. Tak jestli se někdo ještě najde na nějaký tip budu rád..Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 17:40
 Ahoj, máte někdo zkušenosti se 17ti zubovým řetězovým kolečkem na Dandyně 125? Jde mi o to, jestli se nějak výrazně nesníží zátah. Teď tam mám 15z a při trošku svižnější jízdě se mi zdá, že už to moc trápím. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 15:24
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11981
 lidi na mustangu mi zvonila hlava tak sem vyměnil kroužky a pak to nezvonilo, ale asi po čtvrt kilometru to začalo zvonit zase jak to? díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:03
Jméno: jav976
IP: uživatel11977
 možná že je vykloktaný futýrko co v něm lítá pístní čep, mě to dělal taky ,tak jsem dal nový futro a čep a už nezvonil
Datum: 04. července 2011 23:03
 sundej hlavu a přejed prstem konec válce jestli ucítíš celkem dost schodek tak je to na výbrus
Datum: 04. července 2011 18:25
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11981
 Karel : ty píšeš jede to tak aď se v tom nešťourám jenže ono to právě nejede netáhne nevyjedu ani na jedničku kopeček..
Datum: 04. července 2011 18:10
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 Jede to? jede tak se v tom nehrabej je to normalni
Datum: 04. července 2011 17:19
 máš nejspíše zadřeno,,, pokud to dělá i při vypnutém motoru na místě, když máš zařrzenou rychlost..... vidím to na výbrus
Datum: 04. července 2011 15:59
 čau draci, máte někdo schéma s baterkou a bez blinkrů na fichtla ? kdyžtak mi to pošlete na mail předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 11:11
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 http://www.youtube.com/watch?v=2mdTL4HNVo0
a dej te si 14:35 a sledujte KTM až najede do kamení tak jí hrabe i předek
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 19:51
 tam u Hona není kardan? toho jsem si v životě nevšiml
Datum: 04. července 2011 19:51
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Hydropohon , na stejnem principu funguje i stary nakladač tzv HON
Datum: 04. července 2011 19:18
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha/yamaha-wr450f-2trac-4312.html
Datum: 04. července 2011 16:10
 je to hnaný hydraulikou... nejspíš je tam něco co roztáčí tlak oleje, kterej je závislej na otáčkách motoru....
Datum: 04. července 2011 13:25
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 mě by spíš zajímalo jak je to udělaný jestli třeba moturek v náboji nebo neco ve vydlici
Datum: 04. července 2011 13:20
 mám za to že pohon předku má i Yamaha
Datum: 04. července 2011 12:56
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 to jenco:tak vono je to snad normální že mu bere předek a pokud vym má to jenom ta ktm
Datum: 04. července 2011 12:42
Jméno: free
IP: uživatel10027
 Twl, tak to je luxus, náhon na přední
Datum: 04. července 2011 11:42
 a co ted kaydemu tam hrabe predek...
Datum: 04. července 2011 11:36
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:05
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 tak tihle karteri se asi nevirabi ale jeden borec dela odlitki na 4richlistni prevodovki tak si na nej sezen kontakt treba bi ti to odlil ale tak minimalne za 25 000 Kč
Datum: 06. července 2011 18:05
 čus draci zajíždím jawu 175 ( jehla na 3. zářezu, M= 1:25) no a mám úplně bílou svíčku.jak je to možné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 21:33
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jojo svíčku mám n15c.. jinak díky všem za rady dotáhl sem šroubek bohatosti a je to lepší..
Datum: 04. července 2011 21:33
 d 505: Jenže bílá elektroda svíčky značí chudou směs! při záběhu musí a většinou bývá svíčka furt černá, což je dobře - dostatečně bohatá směs a motor je dobře mazán.
Datum: 04. července 2011 21:12
Jméno: de 505
IP: uživatel11977
 to se mi stalo taky ,buď to dělají aditiva v benzínu ,nějakej lepší olej nad 200kč litr,nebo levnej neolovnatej benzín ,,nemyslim si že by to nějak škodilo
Datum: 04. července 2011 21:09
 Jo a jakou svíčku tam máš? Nejideálnější je BRISK N15C!!!
Datum: 04. července 2011 21:08
 No když jsem zajížděl ČZ 175 450.05, tak v příručce byla doporučována jehla na 4. zářezu, zkus to a seřid si i ten dorazový šroubek volnoběhu - bohatost směsi - má to být pobvoleno tak o 1/2 otáčky.
Datum: 04. července 2011 21:08
 Čau draci nevíte prosím vás co se může pravděpodobně v elektrice přehřívat, že to pak po zahřátí pořádně nejede, nejde do otáček a tak? Je možný, že to nemusí být v elektrice, ale mám na ní podezření, když tak mám nový tyristorový zapalování. Dík za rady. Ať to jezdí!  Jo abych nezapomněl mám jawu 20, která studená jezdí jak drak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 21:23
Jméno: Scorpio
IP: uživatel11988
 Mnoo, mas nekde schema k tomu tyristoru?
Datum: 05. července 2011 21:23
 Ok, mrknu na to
Datum: 04. července 2011 19:31
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 Mě tohle dělala svíčka(špatná tepelná hodnota)
Datum: 04. července 2011 17:57
 čus draci když dam na koleno vejfuku u fichtla alobal tak ho mam dát až k válci nebo ne ? a pojede to líp nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:11
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 tak ten alobal ti kazdopadne zvisi rychlist splodin ale omotej celej vyfuk
Datum: 06. července 2011 18:11
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 U rezonancniho vyfuku by to bylo + kazdopadne by se tam neusazovalo ani tolik nespalenyho bordelu. Kazdopadne bych nepouzival alobal ale neco lepsiho. Asi bych ani nepouzil tu snuru ani tu latku, neverim ze to nezacne po case hnit nebo se parat. Kazdopadne vam to muze bejt jedno ne? vy si obmotejte pneumatiky a myslete si co chcete
Datum: 05. července 2011 10:08
 já myslím že tam nejde o rychlost těch splodin, ale pokud máš rezonanční výfuk, tak aby to dobře rezonovalo...ale na druhou stranu máš asi pravdu (viz. http://www.infojet.cz/images/stories/scitech/buddfab-motor.jpg to je nejrychlejší motor 50ccm) ale je tam turbo, což musí být promakaný jak svině  nejlepší je dobře utěsnit vyfuk a koleno,odkarbonizovat a jede to nejlíp, to zateplení bys možná poznal na motorové brzdě
Datum: 05. července 2011 10:00
 Ale teoreticky,když by se jak říkáte zrychlil odvod těch splodin,tak by uniklo ještě víc čerstvé směsi do výfuku než normálně a to by bylo nežádoucí,nemýlím se?
Datum: 05. července 2011 9:42
 pokud obalíš výfukové potrubí nejlépe azbestovou šnůrou, tak se to podaří udržet stálou teplotu což znamená že výfuk začne plnit svoji práci-moc to na výkonu nepřidá ale možná se zlepší průběh.Jinak pokud jezdíš svižněji-fichtl cupy atd... tak ten výfuk má správnou provozní teplotu a nemusíš nic zabalovat, la epokud ladíš tak každá setinka i tisícinka koně dobrá  dělá se to u 4T i 2T
Datum: 04. července 2011 21:44
 si děláte prdel ale má pravdu ten alobal urychlí splodiny je to jedno jestli je to 4 takt nebo 2 já to tam mam taky a muj kámoš jezdí na Fichtl Cupy a je celkem skušenej tuner a ten mi to poradil takže nevim co si děláte prdel no ste lemplové mam to i na starý 2 taktní krosce
Datum: 04. července 2011 20:37
 To by nemělo mít zas takovej vliv? Princip toho alobalu je u 4T a 2T podle mě stejnej.
Datum: 04. července 2011 19:41
 A nebejvá to tak u 4T motorů?
Datum: 04. července 2011 18:27
 no kámoš mi to vysvětloval koleno udrží teplotu déle a díky tomu i splodiny proudí rychleji.
Datum: 04. července 2011 18:23
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 Si z toho děláte prdel, ale proč maj závodáky obaleny vyf. potrubí?
Datum: 04. července 2011 17:55
Jméno: dandik
IP: uživatel3169
 obal tim celeho stroje budes vypadat jak vanocni stromecek,,, treba si i pod tim upeces kure
Datum: 04. července 2011 15:49
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 udělej steho kostky a nalep to na gumu to bude taky trhat asfalt
Datum: 04. července 2011 13:09
 Kolem pneumatik pak to bude trhat asfalt
Datum: 04. července 2011 12:19
 spíš si ten alobal namotej na sedlo to má lepši ucinek.
Datum: 04. července 2011 11:07
Jméno: hujár
IP: uživatel6155
 Zdravim koupil jsem si stabilizátor napětí 6V na babettu a kamoš mi řekl že to jde i na fechtla.Jak to mám zapojit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 17:38
Jméno: mladim
IP: uživatel11965
Datum: 04. července 2011 17:38
 Jo toby mně taky zajmalo
Datum: 04. července 2011 17:29
 Zdravíčko draci,sem lempl a nevím .Odtrch je kladíko a předstich je stertor nebo jak   a jak mám změřit ten předstich podle čeho? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 21:20
 tak, tak... dobrá finta je ještě si tu šupleru stáhnout truhlářskou svěrkolu k hlavě a je to přesnost nad přesnost
Datum: 07. července 2011 21:20
 ještě malá rada osvědčila se mi digitální šuplera.odměřím horní úvrať od žebra,vynuluju a pak měřím na čisto,bez přepočítávání.
Datum: 07. července 2011 21:02
 proč sundávat hlavu?předstih je okamžik přeskoku jiskry před horní úvratí.vyjadřuje se v mm anebo ve stupních před hú.hodnota 0,05mm (cigaretový papírek)při ní přeskočí jiskra.pootáčením statoru nebo základové desky musíš docílit aby tato hodnota nastala v požadované vzdálenosti před hú.
Datum: 07. července 2011 21:00
 předstih znamená že musí být píst 1,6 mm před horní úvratí takže musíš sundat hlavu, vzít šupléru a až bude píst na hoře t
ak musíš o 1.6 mm zpět a odtrh musíš mít 0.35 - 0.4, předstih nastavíš pootáčením statoru
Datum: 07. července 2011 20:21
 hoši možná si myslítě že su takvoej lempl ale motro v kildu rozložím a složím v pohodě .už me ho měl rozdělanej a šlape krásně ale ten předstich sem nikdy nepotřeboval nastavit až te dxD ale díky za upřímnost
Datum: 06. července 2011 10:13
 nejen lempl ale i dyslektik.doporučuji dát to někomu a třeba mu koukat pod ruce a něco přečíst
Datum: 06. července 2011 0:03
Jméno: jawak
IP: uživatel11989
 ty vole chlape tobe nepatri do ruky motorka  .. ne.. odtrh je mezera mezi kladivky (nebo svicky) a predstih neni zadny stator ci co.. a predstih zmeris tak jak rikaji navody vsude na netu  tak hledej a skoumej cs
Datum: 05. července 2011 23:51
Jméno: jakub
IP: uživatel11396
 Cuss draci,chtel bych se zeptat co by udelalo to,kdybych dal karbec z krosky na jawu 250..prumer difuzoru je stejny !  dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:13
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 podle toho s jaki kroski ale jestlize je difuzor stejnej tak bi to teoreticki nemelo udelat nic ale skus to a uvidis
Datum: 06. července 2011 18:13
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 dobrý den,chtěl bych se zeptat estli by jste nemněl někdo nákou dokumentaci o tříkolce tribeta,hledal sem na netu ale marně ,děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 8:32
 Mám k dispozici pouze návod k obsluze.
Stenly.
Datum: 17. srpna 2011 8:32
 Ahoj, slyšel jsem o mědění po domácku, co si myslíte šlo by i zinkovat, kdybych použil Bílou skalici, nechce se mi pár šroubů posílat do galnanizovny, ptal jsem se babičky, která učila chemii, ale ani ona neví jestli by to šlo, nedávono tu byl takový odkaz na poměděný dekl zápalka z Jawy 50. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 21:47
 teď nevím co je to za sloučeninu sodík-kyslík-vodík (mám chemii prvním rokem) dá se to sehnat třeba v drogerii, něco jako např. modrá skalice ?prostě nějakýtakový přípravek? dík
Datum: 04. července 2011 21:47
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Eloxovat jde taky, ale do elektrolytu se místo skalice dá jen NaOH.... myslím že tu byl i odkaz
Datum: 04. července 2011 18:10
 zinkovat doma by bylo super  jde doma i eloxovat hliník?
Datum: 04. července 2011 15:40
 Jo dekly, jsem leštil, ale pořeboval bych něco pozinkovat, ale nevím, měl jsem ještě dohodnuto s Markem Bodem, že mi pošle pojistky kastlíku, tak jsem myslel, že bych sezbíral šrouby s půlkulatou hlavou a ještě pár věcí a poslal to do galvanizovny, sice by to jako malou zakázku udělali třeba za 3 měcíce, ale hlavně že by to udělali. Ale nevim nepovedlo se mi ho kontaktovat kvůli těm pojiskám už asi 2 měsíce tak nevim co s nim je.
Datum: 04. července 2011 11:26
 Šlo by to, co by ne. Mít materiál, baterii, nebo malý trafo, elektrody a elektrolyt. Musíš si ale vypočítat množství látek (jako třeba skalici atd) a to dost přesně. Taky jsem to zkoušel, ale výsledek je dost nestálý, protože povlak kovu na hliníkový slitině dost oxiduje. Nejlepší je dekly pouze chemicky nebo manuálně vyčistit.
Datum: 03. července 2011 21:38
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 čus draci mam 350 a když blikám na levo tak v poho ale když na pravo tak se lehce žárovky rozsvítěj a začne se mi pálit přerušovač nevíte někdo co stim. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 21:12
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 projdi dráty, asi tam budeš mít někde zkrat
Datum: 03. července 2011 21:12
Posl.aktualizace: 04. července 2011 15:01
Datum: 04. července 2011 15:01
Jméno: ondra
IP: uživatel3545
 Zdarec, no taky bych jezdil kdyby mě nesejmula na pincku jedna holka v autě takže mám fichtla na sračky a otevřenou zlomeninu práve nohy obě ty kosti v noze mám železo a z prázdnin velký hovno a fichtla už dohromady nikdo nedá.
Datum: 04. července 2011 8:55
 to nám nafot
Datum: 04. července 2011 8:09
Jméno: bzik
IP: uživatel1723
 u nás je značka pozor žáby a na tý značce je fakt žába
Datum: 03. července 2011 23:56
 no uz 2500km v tomto sezone na pio 21
Datum: 03. července 2011 21:24
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
Datum: 03. července 2011 20:44
Jméno: paja
IP: uživatel11979
 jj dobry  DD
Datum: 03. července 2011 20:31
 Půlit motor o prázdninách? Od čeho byl školní rok, ne dělam si srandu, tak to rychle sestav dokud je ošklivo a hned vyjeď. O pravdivosti značky samo že vím, je jich po republice celkem hodně a pro každé zvíře dělat novou značku je dost neekonomické, ale neřikej že to neni k smíchu
Datum: 03. července 2011 19:47
Datum: 03. července 2011 19:34
 ja sem nic od prazdnin nenajel delam GO motoru
Datum: 03. července 2011 19:32
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Zdravím draci, potřeboval bych vědět jaký je odstín barvy v RALu červené, oranžové a žluté barvy na ČZ 125 a 175? Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 18:47
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 zdravim,chci se zeptat ,když mam valec asi 200km po výbrusu s vrtáním (38.23) tak jestli mi do něj pude jednokroužkovej píst + kroužek 38.25 ,,jestli ty dvě setiny hrajou roli
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 19:12
 Pujde
Datum: 03. července 2011 19:12
 Draci, vím, že to tu bylo 1000x, ale já to stejně zapoměl. Jak na tyčky ve spojce? V jakým se to tam dává pořadí? Díky moc (nerváci prosím nepište...  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 18:06
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 krátká tyčka, kulička, dlouhá tyčka
Datum: 03. července 2011 18:06
|



|