slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  764  765  766  767  768  769  770  771  772  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravíčko.píšu opět ohledně mustanga.Stále trvá ten stejný problém jako jsem psal nedávno. : Je mi to blbé ale už si fakt nevím rady.Jawa 50/223.komplet po GO.Motor GO.Výbrus.Zajeto cca 50km.Mažu 1:35.Těch cca 50km v pohodě.Ale ted poslední dobou jedu , ujedu cca 1 km a začne to chcípat za jízdy a už to pak nenahodím.Ten 1 km je to luxusní , tahá jede krásně.Netočím to bo je po výbrusu.Ale pak to jde pomalu do otáček a zdechá to.Jednou to zdechne a pak už to neroztlačím ani nekopnu za nic...ZKusil jsem už snad ůplně vše.Svíčku , zapalování , kontakty , kladívka ( škvarek),hladinu , benzín a furt stejné.Prosím Díky moc vše pořád stejné.Až na jednu věc.Zjistil jsem , že se mi zasekává ventil ve víčko v plovákové komoře.Nedovíral a proto se to pořád přechlastávalo.říkám si paráda přišel jsem na to... ALE .. Vyměnil jsem ho za jiný.nastavil hladinu a roztlačil jsem to na 1m.říkám krása.Zkusím nakoopnout , nakopl jsem na 3 zuby.Paráda.Jenže nemohl jsem to jít projet protože jsem spěchal do školy.říkám že to zkusím jak odpoledne příjdu.Příjdu k mustangu suveréně že se du projet..Ani hovno... ani na 2km tlačení a startování ani neškytl.. vše jsem znova až extrémně vyčistil , ventil funguje hladina nastavená a prostě to ani neblafne... nic , nula,mrtvo.. Nevím prostě no .. Tak jestli se někdo ještě najde na nějaký tip budu rád..Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawak : ani ťuk..,idu to zkusit,dám tam trochu benzína a zkusím,kondík zkusím,barva jiskry je ted taková nafialovělá,zkusím co říkáš..mám 4 výbrus.originální trysky... Díky.. zkusím .. a ozvu se..
 
 
Datum: 08. července 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus tam bez filtru stříknout startovací spray
 
 
Datum: 06. července 2011 0:07
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel11989    
cus tedka uz ti to ani neskytne jo ?.. skus do spalovaciho prostoru nalit trochu benzina a barva jiskry ?... vymen kondenzator bo to je tes pekny zmetek.. jako tvuj problem sem mel podobny taky.. hele jak ti to chytne a zacne ti to jebat tak to nechej na volnobeh sundej filtr zakryj saci prostor(rukou) dej plny.. (zacne se to dusit a dej pryc ruku)... melo by ti to na chvili tocit... a jaky mas vybrus?.. mas originalni trysky?.. mozna skus vetsi.... fakt nevim napis jeste presne co ti to dela.. popr jestli ti to uz chytlo... zdr
 
 
Datum: 05. července 2011 23:48
 
 
 
 
Jméno: 1zetor      IP: uživatel11654    
tak skus jestli to nekde nesaje falešnej vzduch
 
 
Datum: 05. července 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě mne napadá jedna věc, sice si psal že si zkoušel svíčku, ale máš na ni sklepnutou elektrodu? Já ji vždy sklepnu podle měrek na odtrh tj. 0,3 mm. Je to prostě ten náš fichtl no....náladový stroj. :-D Pokud to nepomůže tak schválně zkus dát o chlup větší odtrh na kladívku, to také někdy pomáhá. Jinak už ti asi neporadím, zkus a uvidíš, kdyžtak ti tu poradí zkušenější než já. :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bugs-svíčka mokrá je,jiskra krásná,předstih jsem zkoušel různé hodnoty a žádná změna... jenco-omyl.Moje chyba.1:35 mažu normálně.Ted při zábehu mažu 1:20 cca... omlouvám se.takhle bych při záběhu nikdy nemazal...
 
 
Datum: 04. července 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
len tak informativne: pomer pocas zábehu je 1:25 a pomer po zábehu 1:33 a ty mazes len 1:35
 
 
Datum: 04. července 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A svíčka je mokrá? Jiskru háže? A co předstih? Ničím jiným to snad být nemůže. Pokud je elektrika a palivo, tak to musí jet!
 
 
Datum: 04. července 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravíčko.píšu opět ohledně mustanga.Stále trvá ten stejný problém jako jsem psal nedávno. : http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id194985.html vše pořád stejné.Až na jednu věc.Zjistil jsem , že se mi zasekává ventil ve víčko v plovákové komoře.Nedovíral a proto se to pořád přechlastávalo.říkám si paráda přišel jsem na to... ALE .. Vyměnil jsem ho za jiný.nastavil hladinu a roztlačil jsem to na 1m.říkám krása.Zkusím nakoopnout , nakopl jsem na 3 zuby.Paráda.Jenže nemohl jsem to jít projet protože jsem spěchal do školy.říkám že to zkusím jak odpoledne příjdu.Příjdu k mustangu suveréně že se du projet..Ani hovno... ani na 2km tlačení a startování ani neškytl.. vše jsem znova až extrémně vyčistil , ventil funguje hladina nastavená a prostě to ani neblafne... nic , nula,mrtvo.. Nevím prostě no .. Tak jestli se někdo ještě najde na nějaký tip budu rád..Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, máte někdo zkušenosti se 17ti zubovým řetězovým kolečkem na Dandyně 125? Jde mi o to, jestli se nějak výrazně nesníží zátah. Teď tam mám 15z a při trošku svižnější jízdě se mi zdá, že už to moc trápím. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11981    
lidi na mustangu mi zvonila hlava tak sem vyměnil kroužky a pak to nezvonilo, ale asi po čtvrt kilometru to začalo zvonit zase jak to? díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: jav976      IP: uživatel11977    
možná že je vykloktaný futýrko co v něm lítá pístní čep, mě to dělal taky ,tak jsem dal nový futro a čep a už nezvonil
 
 
Datum: 04. července 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej hlavu a přejed prstem konec válce jestli ucítíš celkem dost schodek tak je to na výbrus
 
 
Datum: 04. července 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11981    
Karel : ty píšeš jede to tak aď se v tom nešťourám jenže ono to právě nejede netáhne nevyjedu ani na jedničku kopeček..
 
 
Datum: 04. července 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel10944    
Jede to? jede tak se v tom nehrabej je to normalni
 
 
Datum: 04. července 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš nejspíše zadřeno,,, pokud to dělá i při vypnutém motoru na místě, když máš zařrzenou rychlost..... vidím to na výbrus
 
 
Datum: 04. července 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, máte někdo schéma s baterkou a bez blinkrů na fichtla ? kdyžtak mi to pošlete na mail předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
http://www.youtube.com/watch?v=2mdTL4HNVo0 a dej te si 14:35 a sledujte KTM až najede do kamení tak jí hrabe i předek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam u Hona není kardan? toho jsem si v životě nevšiml :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Hydropohon , na stejnem principu funguje i stary nakladač tzv HON
 
 
Datum: 04. července 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha/yamaha-wr450f-2trac-4312.html
 
 
Datum: 04. července 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to hnaný hydraulikou... nejspíš je tam něco co roztáčí tlak oleje, kterej je závislej na otáčkách motoru....
 
 
Datum: 04. července 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
mě by spíš zajímalo jak je to udělaný jestli třeba moturek v náboji nebo neco ve vydlici
 
 
Datum: 04. července 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám za to že pohon předku má i Yamaha :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
to jenco:tak vono je to snad normální že mu bere předek a pokud vym má to jenom ta ktm
 
 
Datum: 04. července 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: free      IP: uživatel10027    
Twl, tak to je luxus, náhon na přední :-D
 
 
Datum: 04. července 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ted kaydemu tam hrabe predek...
 
 
Datum: 04. července 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Zdar, chci se zeptat jestli nevíte kdo vyrábí tydle kartery, nebo kde se dají sehnat http://www.trtenicecup.cz/userFiles/tt-mladejov-2011/p6110699.jpg Dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
tak tihle karteri se asi nevirabi ale jeden borec dela odlitki na 4richlistni prevodovki tak si na nej sezen kontakt treba bi ti to odlil ale tak minimalne za 25 000 Kč
 
 
Datum: 06. července 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
čus draci zajíždím jawu 175 ( jehla na 3. zářezu, M= 1:25) no a mám úplně bílou svíčku.jak je to možné? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
jojo svíčku mám n15c.. jinak díky všem za rady dotáhl sem šroubek bohatosti a je to lepší..
 
 
Datum: 04. července 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
d 505: Jenže bílá elektroda svíčky značí chudou směs! při záběhu musí a většinou bývá svíčka furt černá, což je dobře - dostatečně bohatá směs a motor je dobře mazán.
 
 
Datum: 04. července 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: de 505      IP: uživatel11977    
to se mi stalo taky ,buď to dělají aditiva v benzínu ,nějakej lepší olej nad 200kč litr,nebo levnej neolovnatej benzín ,,nemyslim si že by to nějak škodilo
 
 
Datum: 04. července 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo a jakou svíčku tam máš? Nejideálnější je BRISK N15C!!!
 
 
Datum: 04. července 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No když jsem zajížděl ČZ 175 450.05, tak v příručce byla doporučována jehla na 4. zářezu, zkus to a seřid si i ten dorazový šroubek volnoběhu - bohatost směsi - má to být pobvoleno tak o 1/2 otáčky.
 
 
Datum: 04. července 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nevíte prosím vás co se může pravděpodobně v elektrice přehřívat, že to pak po zahřátí pořádně nejede, nejde do otáček a tak? Je možný, že to nemusí být v elektrice, ale mám na ní podezření, když tak mám nový tyristorový zapalování. Dík za rady. Ať to jezdí! :-D Jo abych nezapomněl mám jawu 20, která studená jezdí jak drak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel11988    
Mnoo, mas nekde schema k tomu tyristoru?
 
 
Datum: 05. července 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, mrknu na to
 
 
Datum: 04. července 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel10944    
Mě tohle dělala svíčka(špatná tepelná hodnota)
 
 
Datum: 04. července 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
čus draci když dam na koleno vejfuku u fichtla alobal tak ho mam dát až k válci nebo ne ? a pojede to líp nebo ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
tak ten alobal ti kazdopadne zvisi rychlist splodin ale omotej celej vyfuk
 
 
Datum: 06. července 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel10944    
U rezonancniho vyfuku by to bylo + kazdopadne by se tam neusazovalo ani tolik nespalenyho bordelu. Kazdopadne bych nepouzival alobal ale neco lepsiho. Asi bych ani nepouzil tu snuru ani tu latku, neverim ze to nezacne po case hnit nebo se parat. Kazdopadne vam to muze bejt jedno ne? vy si obmotejte pneumatiky a myslete si co chcete
 
 
Datum: 05. července 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslím že tam nejde o rychlost těch splodin, ale pokud máš rezonanční výfuk, tak aby to dobře rezonovalo...ale na druhou stranu máš asi pravdu (viz. http://www.infojet.cz/images/stories/scitech/buddfab-motor.jpg to je nejrychlejší motor 50ccm) ale je tam turbo, což musí být promakaný jak svině :-) nejlepší je dobře utěsnit vyfuk a koleno,odkarbonizovat a jede to nejlíp, to zateplení bys možná poznal na motorové brzdě :-)
 
 
Datum: 05. července 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale teoreticky,když by se jak říkáte zrychlil odvod těch splodin,tak by uniklo ještě víc čerstvé směsi do výfuku než normálně a to by bylo nežádoucí,nemýlím se?
 
 
Datum: 05. července 2011 9:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud obalíš výfukové potrubí nejlépe azbestovou šnůrou, tak se to podaří udržet stálou teplotu což znamená že výfuk začne plnit svoji práci-moc to na výkonu nepřidá ale možná se zlepší průběh.Jinak pokud jezdíš svižněji-fichtl cupy atd... tak ten výfuk má správnou provozní teplotu a nemusíš nic zabalovat, la epokud ladíš tak každá setinka i tisícinka koně dobrá :-) dělá se to u 4T i 2T :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Tuner      E-mail:      IP: uživatel7956    
si děláte prdel ale má pravdu ten alobal urychlí splodiny je to jedno jestli je to 4 takt nebo 2 já to tam mam taky a muj kámoš jezdí na Fichtl Cupy a je celkem skušenej tuner a ten mi to poradil takže nevim co si děláte prdel no ste lemplové mam to i na starý 2 taktní krosce :-D
 
 
Datum: 04. července 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by nemělo mít zas takovej vliv? Princip toho alobalu je u 4T a 2T podle mě stejnej.
 
 
Datum: 04. července 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebejvá to tak u 4T motorů?
 
 
Datum: 04. července 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kámoš mi to vysvětloval koleno udrží teplotu déle a díky tomu i splodiny proudí rychleji.
 
 
Datum: 04. července 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel10944    
Si z toho děláte prdel, ale proč maj závodáky obaleny vyf. potrubí? :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: dandik      IP: uživatel3169    
obal tim celeho stroje budes vypadat jak vanocni stromecek,,, treba si i pod tim upeces kure
 
 
Datum: 04. července 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
udělej steho kostky a nalep to na gumu to bude taky trhat asfalt
 
 
Datum: 04. července 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolem pneumatik pak to bude trhat asfalt
 
 
Datum: 04. července 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš si ten alobal namotej na sedlo to má lepši ucinek.
 
 
Datum: 04. července 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: hujár      IP: uživatel6155    
Zdravim koupil jsem si stabilizátor napětí 6V na babettu a kamoš mi řekl že to jde i na fechtla.Jak to mám zapojit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11965    
ja uz sa ani necudujem ze vam tu franky nadava jaky ste blbci atd.... ved to je tu dole v popise napisane http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html
 
 
Datum: 04. července 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: .cz      E-mail:      IP: uživatel6819    
Jo toby mně taky zajmalo
 
 
Datum: 04. července 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko draci,sem lempl a nevím .Odtrch je kladíko a předstich je stertor nebo jak :-):-) a jak mám změřit ten předstich podle čeho? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak, tak... dobrá finta je ještě si tu šupleru stáhnout truhlářskou svěrkolu k hlavě a je to přesnost nad přesnost
 
 
Datum: 07. července 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě malá rada osvědčila se mi digitální šuplera.odměřím horní úvrať od žebra,vynuluju a pak měřím na čisto,bez přepočítávání.
 
 
Datum: 07. července 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč sundávat hlavu?předstih je okamžik přeskoku jiskry před horní úvratí.vyjadřuje se v mm anebo ve stupních před hú.hodnota 0,05mm (cigaretový papírek)při ní přeskočí jiskra.pootáčením statoru nebo základové desky musíš docílit aby tato hodnota nastala v požadované vzdálenosti před hú.
 
 
Datum: 07. července 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
předstih znamená že musí být píst 1,6 mm před horní úvratí takže musíš sundat hlavu, vzít šupléru a až bude píst na hoře t ak musíš o 1.6 mm zpět a odtrh musíš mít 0.35 - 0.4, předstih nastavíš pootáčením statoru
 
 
Datum: 07. července 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši možná si myslítě že su takvoej lempl ale motro v kildu rozložím a složím v pohodě .už me ho měl rozdělanej a šlape krásně ale ten předstich sem nikdy nepotřeboval nastavit až te dxD ale díky za upřímnost
 
 
Datum: 06. července 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejen lempl ale i dyslektik.doporučuji dát to někomu a třeba mu koukat pod ruce a něco přečíst
 
 
Datum: 06. července 2011 0:03
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel11989    
ty vole chlape tobe nepatri do ruky motorka :-D.. ne.. odtrh je mezera mezi kladivky (nebo svicky) a predstih neni zadny stator ci co.. a predstih zmeris tak jak rikaji navody vsude na netu :-) tak hledej a skoumej cs
 
 
Datum: 05. července 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel11396    
Cuss draci,chtel bych se zeptat co by udelalo to,kdybych dal karbec z krosky na jawu 250..prumer difuzoru je stejny ! :-) dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
podle toho s jaki kroski ale jestlize je difuzor stejnej tak bi to teoreticki nemelo udelat nic ale skus to a uvidis
 
 
Datum: 06. července 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
dobrý den,chtěl bych se zeptat estli by jste nemněl někdo nákou dokumentaci o tříkolce tribeta,hledal sem na netu ale marně ,děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 8:32
 
 
 
 
Jméno: stenly      E-mail:      IP: uživatel12277    
Mám k dispozici pouze návod k obsluze. Stenly.
 
 
Datum: 17. srpna 2011 8:32
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, slyšel jsem o mědění po domácku, co si myslíte šlo by i zinkovat, kdybych použil Bílou skalici, nechce se mi pár šroubů posílat do galnanizovny, ptal jsem se babičky, která učila chemii, ale ani ona neví jestli by to šlo, nedávono tu byl takový odkaz na poměděný dekl zápalka z Jawy 50. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď nevím co je to za sloučeninu sodík-kyslík-vodík (mám chemii prvním rokem) dá se to sehnat třeba v drogerii, něco jako např. modrá skalice ?prostě nějakýtakový přípravek? dík
 
 
Datum: 04. července 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Eloxovat jde taky, ale do elektrolytu se místo skalice dá jen NaOH.... myslím že tu byl i odkaz
 
 
Datum: 04. července 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zinkovat doma by bylo super :-) jde doma i eloxovat hliník?
 
 
Datum: 04. července 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo dekly, jsem leštil, ale pořeboval bych něco pozinkovat, ale nevím, měl jsem ještě dohodnuto s Markem Bodem, že mi pošle pojistky kastlíku, tak jsem myslel, že bych sezbíral šrouby s půlkulatou hlavou a ještě pár věcí a poslal to do galvanizovny, sice by to jako malou zakázku udělali třeba za 3 měcíce, ale hlavně že by to udělali. Ale nevim nepovedlo se mi ho kontaktovat kvůli těm pojiskám už asi 2 měsíce tak nevim co s nim je.
 
 
Datum: 04. července 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šlo by to, co by ne. Mít materiál, baterii, nebo malý trafo, elektrody a elektrolyt. Musíš si ale vypočítat množství látek (jako třeba skalici atd) a to dost přesně. Taky jsem to zkoušel, ale výsledek je dost nestálý, protože povlak kovu na hliníkový slitině dost oxiduje. Nejlepší je dekly pouze chemicky nebo manuálně vyčistit.
 
 
Datum: 03. července 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
čus draci mam 350 a když blikám na levo tak v poho ale když na pravo tak se lehce žárovky rozsvítěj a začne se mi pálit přerušovač nevíte někdo co stim. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11800    
projdi dráty, asi tam budeš mít někde zkrat
 
 
Datum: 03. července 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj všem, tak jak brázdíte prázdniny, doufám že už máte najeto minimálně 100km a vše bez nehody. Přidávám jednu fotku z cesty http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4543/4543348_7318f08daa7f2155af71481dce19d023/images/Kopie_-_26062011066.jpg tak bacha na koně s vemenem :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-(
 
 
Datum: 04. července 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3545    
Zdarec, no taky bych jezdil kdyby mě nesejmula na pincku jedna holka v autě takže mám fichtla na sračky a otevřenou zlomeninu práve nohy obě ty kosti v noze mám železo a z prázdnin velký hovno a fichtla už dohromady nikdo nedá.
 
 
Datum: 04. července 2011 8:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nám nafot :-D
 
 
Datum: 04. července 2011 8:09
 
 
 
 
Jméno: bzik      IP: uživatel1723    
u nás je značka pozor žáby a na tý značce je fakt žába :-D
 
 
Datum: 03. července 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no uz 2500km v tomto sezone na pio 21
 
 
Datum: 03. července 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
No když se na tím nezamyslíš, je to docela k posrání ta značka... :-D :-D
 
 
Datum: 03. července 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel11979    
jj dobry :-DDD
 
 
Datum: 03. července 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půlit motor o prázdninách? Od čeho byl školní rok, ne dělam si srandu, tak to rychle sestav dokud je ošklivo a hned vyjeď. O pravdivosti značky samo že vím, je jich po republice celkem hodně a pro každé zvíře dělat novou značku je dost neekonomické, ale neřikej že to neni k smíchu :-)
 
 
Datum: 03. července 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vypadá to jako na hlavu postavený, ale není na tom k smíchu nic. Ta cedule je zcela správně. Pod značkou, co upozornuje na častý výskyt domácích zvířat na vozovce, je dodatková tabulka. A ta upřesnuje to, co se tam pohybuje nejčastěji... Kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp :-D:-D
 
 
Datum: 03. července 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
ja sem nic od prazdnin nenajel delam GO motoru :-(
 
 
Datum: 03. července 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Zdravím draci, potřeboval bych vědět jaký je odstín barvy v RALu červené, oranžové a žluté barvy na ČZ 125 a 175? Díky moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
zdravim,chci se zeptat ,když mam valec asi 200km po výbrusu s vrtáním (38.23) tak jestli mi do něj pude jednokroužkovej píst + kroužek 38.25 ,,jestli ty dvě setiny hrajou roli odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pujde
 
 
Datum: 03. července 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci, vím, že to tu bylo 1000x, ale já to stejně zapoměl. Jak na tyčky ve spojce? V jakým se to tam dává pořadí? Díky moc (nerváci prosím nepište...:-) ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
krátká tyčka, kulička, dlouhá tyčka
 
 
Datum: 03. července 2011 18:06
 
<  764  765  766  767  768  769  770  771  772  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 19:53:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu