Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jerry007
IP: uživatel10178
 Zdravím, potřeboval bych pomoct. Na mojem Mustangu mi nesvítí zadní světlo a to je nová elektrika, nová žárovka a ještě nedávno to svítilo. Najednou nic, tak si říkám asi prdla žárovka. Koupím novou a stále nic. Překontroloval jsem všechny kabely, cínované spoje všechno v pohodě. Nevíte co by to mohlo být ? Uvítám každou pomoc. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 9:56
Jméno: jerry007
IP: uživatel10178
 Ano obě vlákna, jestli myslíš to jak se při přepínání mělí tvar světla.
Datum: 22. července 2011 9:56
 obě vlákna?
Datum: 22. července 2011 8:40
 Právě že přední svítí, je taky možné se se něco stalo s přepínačem na světle ?
Datum: 22. července 2011 8:21
 nemáš prdlou přední?
Datum: 21. července 2011 22:07
Jméno: kubin
IP: uživatel12091
 mám skoro stejný problém taky nevím jak ho řešit donedávna svítily obě světla a teď nic ani při vyšších otáčkách nechápu měnil jsem žárovky pár kabelů no prostě to ne a ne svítit
Datum: 21. července 2011 21:30
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Můžu řídit pionýra Jawa 20 bez řidičského průkazu? Stačí mi občanský průkaz a když má technickou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 20:36
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 zřejmě ano... výherce v těchto pozdních hodinách, troufám si odhadnout, je již jistý ...
Datum: 14. července 2011 20:36
 To je tady dneska zase soutěž o největšího dementa nebo co?
Datum: 14. července 2011 20:34
 Ne nemůžeš. Potřebuješ řidičák AM, A1 atd. Pokud máš technickou tak ti nic nebrání, teda pokud nechceš platit 15 tisíc za pokutu jak tady u nás jedni dva co jezdili bez papírů.
Datum: 14. července 2011 20:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 samozřejmě že můžeš, ale jen do té doby nežli tě chytnou, pak tě čeká nemalá pokuta a možná i zákaz řízení pro další léta.
Datum: 14. července 2011 20:17
 čau draci hele co mam dělat tkyž by mustang chytal na 1 slápnutí a za 4 dny chytal pouze na roztlačení. děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 12:03
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 vyčisti karbec
Datum: 15. července 2011 12:03
 možná špatnš seřízené zapalování
Datum: 15. července 2011 1:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 lze jen těžko odhadnout tvůj problém... informací je poskromnu... tipuju to na špatně nastavený karbec, případně nevhodná svíčka...
Datum: 14. července 2011 20:35
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 a bez stroje času by to nešlo ??
Datum: 14. července 2011 20:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 vrátit se v čase o čtyři dny nazpět a zkusit to nastartovat....
Datum: 14. července 2011 20:10
 Ahoj draci. Co myslíte mám techničák a na něm je razítko zrušeno. ale technická končila až v r. 2009 a v tomto roce to bylo odhlašeny. TEda na tom technicaku je napsáno Trvale vyřazeno na požádání........... co myslíte dalo by se to??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 1:51
 Opětovně přihlásit lze jen doklady zrušené v obobní 2001-2004. Jinak bohužel...
Datum: 15. července 2011 1:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 trvale vyřazeno znamená že je to trvale vyřazeno... stejně takový význam má slovo zrušeno... prostě a jednoduše to zpět přihlásit nelze... techničáky si lidé mohou nechat na památku, případně se u nich v chladných večerech ohřát u ohníčku.
Datum: 14. července 2011 20:03
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Cau draci, je možný že když mám na babette 210 svíčku N14C že je to špatné? Protože jedu kousek tak 100m možná víc A KDYŽ zastavím tak se mi hrozně kouří z hlavy, hlava byla umytá v čera arvou + zpláchnuta vodou hlava je jako nová ale kouří se z ní tak se chci zeptat na http://www.brisk.cz/catalog.php mi to našlo N17C myslíte že když dám tu N17C do babetty 210 svíčku podle webovky, že už to dělat nebude? Díky moc za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:06
 na n14c by to melo jezdit jako drak je to studena svicka skus to odkarbonovat hlavu vyfuk atd nebo skus to vymenit za N15c svicku uvidis jestli tam bude naka zmena.
Datum: 14. července 2011 23:06
 tak se zkus projet bez výfuku 
nebo nejlepší oddělat hlavu válce a podivat se co tam je nesprávně..
Datum: 14. července 2011 21:53
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Tak jedině zkusit vyčistit koleno výfuku protože výfuk sem čistil ale koleno výfuku ne...
Datum: 14. července 2011 20:23
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 v obchodě ti lhali...
Datum: 14. července 2011 20:15
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 V obchodě kde renovujou motorky tak mi řekly když sem měl ve fichtlu svíčku 19 že je studená aď tam dám 14 tak 14 nemůže být studená ale teplá když řek že 19 je moc studená.. jinak mi chytá na šlápnutí na stojánku a jede 60km/h..
Datum: 14. července 2011 20:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 zřejmě se ti to dost přehřívá, to ale svíčkou moc nevyřešíš a když už ano, tak ta 14c je lepší, poněvač je to studenější svíčka a proto dobře odvádí teplo ze spalovacího prostoru... u n17 je tomu naopak, na tu se to bude hřát ještě více (i když jen teoreticky) tvůj problém vidím spíš na zacpanej vejfuk, nebo chudou směs či nesprávně nastavené zapalování.
Datum: 14. července 2011 20:00
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 chtěl bych se zeptat jaká je nejlepší svíčka na jawa 23 ?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 8:03
 Já dávám podle měrek 0,45-0,4mm
Datum: 18. července 2011 8:03
 Ale prd. 0,7-0,8 je pro bateriová zapalování. Pionýr má mít vzdálenost elektrod 0,5 mm (0,4 mm je zbytečně málo). Dlouholetá ověřená praxe, ale dělejte jak usoudíte...
Datum: 16. července 2011 12:30
 Pro motor Jawy 20/21/23 se doporučuje vdálenost 0,8 mm, ale je to v podstatě jedno, navíc v letním pařáku, když se pomalu zadírají motory, na plnej kotel, tak je lepší mít menší vzdálenost.
Datum: 16. července 2011 12:27
 lepší je jí sklepnou na 0,4mm dělám to tak u všech švýček
Datum: 15. července 2011 11:53
 Vhodné jsou svíčky Brisk N15C, případně N14C (kdyby se motor víc hřál a vadl). Elektrodu sklepnout na 0,5 mm.
Datum: 15. července 2011 1:50
 6ádná brisk není tak dobrá jak tahle pal http://www.fichtlkramek.cz/nahled/832.html měl sem v mustangovy originál ještě v vvýroby najezdilo to na ní 8 let do ted to naní startoval studený na 2 teplý na 5 šlápnutí koupil sem jí novou a studený na poprvý a teplý na 3 šlápní prostě spokojenost doporučuju  ale sklepnou elektrodu
Datum: 14. července 2011 22:26
 Anebo stará PALka.... Jinak můžeš fichtla osadit i N17C, ale ta už je teplejší...
Datum: 14. července 2011 22:20
 brisk N15C
Datum: 14. července 2011 18:32
Jméno: franta
IP: uživatel10072
 Nazdar draci dnes sem si jel pro 250 ale ten chlap mi ju chtel prodat neodhlašenou ze stim nebude nikde litat tak se chci se zeptat jestli to odhlasim bez něj kdyz mi da plnou moc a jak se pise predem dekui
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 8:52
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 můj e-mail spravnej-ridic@email.cz
Datum: 15. července 2011 8:52
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 neodhlašuj to, já je ihned klidně koupím....napiš na e-mail
Datum: 15. července 2011 8:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 pokud jsou doklady platné, neměl by to býti problém dát do polopřevodu skze plnou moc, kterou s majitelem sepíšeš podle nějakého vzoru staženého z gůglu.
Datum: 14. července 2011 20:07
 Zdar! Nemá niekto doma platné Slovenské doklady na PIONIERA?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 19:30
 Ak ich máš kontaktuj ma na email - vlado1992@azet.sk
Datum: 14. července 2011 19:30
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Ako si to uhodol?
Datum: 14. července 2011 16:50
 Dobrý den draci poradíte mi proč mi můj pionýr tak nehorázně žere vifuk všude přetěsněn karburátor taky hlava valec taky nikde to nepodfukuje nic předstich nastaven odtrch taky hladina v plovakovce taky tak proč žere jak kurva ?? nemohla by to bít svíčka děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:24
 díky za radu jako já někdy chodím pěšky ale protože mám 4 fichtli a jezdím snimi rád tak mně docela vadí že jenom ten jeden žere jak TANK doslova trisku jsem taky vimněnil co by to mohlo všechno dělat a já to přejdu vše skontroluju díky
Datum: 14. července 2011 23:24
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 dej tam origo trysky jinak onicem nevim pokud ti netece nadrz nebo nekde to nestracis z karbecu tak jedine ho tlacit na tom hodne usetris  jinak me pincek zere 2.5litru - 3.0litry stim se musis smirit nebo si kup simsona natom hodne usetris
Datum: 14. července 2011 23:24
 velká tryska??...jestli ne, tak asi budeš muset chodit pěšky, když ti vadí spotŘeba.
Datum: 14. července 2011 19:26
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdar draci, má tu někdo Jawu 05 s originálním stojanem a originálním úchytem, včetně pružiny? Můžete prosím zaslat foto? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 6:57
 Dávno som ta tu nevidel
Datum: 15. července 2011 6:57
 Mám na webu fotky svojí 05 z roku 1962. Je to tam původní, ale pořádně vyfocené to nemám. Mám ale urvanou pojistnou podložku, takže to rozebírat budu. Když mě budeš hodně otravovat, tak si s tím třeba pohnu a vyfotím ti to brzy.
Zde najdeš aspoň nějaké fotky: http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-05-pionyr-modry-1962.html
http://pajkals.rajce.idnes.cz/Jawa_05_1962/
Datum: 15. července 2011 1:55
 Cau kluci chtěl bych se zeptat asi to tady bylo už hodněkrat ale jaka je nejlepší svíčka na babettu 210? mam tam zatim N17C ale chci koupit už novou je tam dlouho..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 0:48
 nejlepsi je N17 c a jezdit se na ni dá od jara do zimy v poho a aby ste vedeli kdyby měl nekdo namitky ze ee tak ja s mou licu 70 km/h no problem a delam babety 10 let
Datum: 24. července 2011 0:48
 Pokud je horko (teplo) jako tet tak tam dej n14c nebo n15c pro tu babettu to je akorad...
Datum: 14. července 2011 23:08
 corny: koukáš... Značka: JAWA, typ: serial motorcycle, obsah: 50 a můžeš vybírat jak je libo
Datum: 14. července 2011 17:48
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Karlos: je možný že koukám blbě ale nevidim tam babettu..
Datum: 14. července 2011 15:57
 jo tak diky moc
Datum: 14. července 2011 12:46
 http://www.brisk.cz/catalog.php?cat=3 osazovací tabulky nejsou vydaný jentak pro legraci
Datum: 14. července 2011 12:21
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Dnes sem šteloval Hladinu v plovákovce.. nechám téct benzín tak5-10 sec.. ventil by se měl zavřít ale když to nastavím i na nejmenší hladinu tak benzín je až po okraj a přetéká a kvůli tomu to nedrží volnoběh a přechlastává se to..V plováku benzín není
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 23:29
 vycisti plovakovou trysku (ventil) je to ve vicku spatne uz zavira nebo vubec a skus to trosku maznout olejickem a skus vyndat vicko plovakovi komory a skus donej fouknout a jestli dotoho jde vzduch a kdyz o obratis vzhuru nohama tak jestli se to uzavre ten ventil
Datum: 14. července 2011 23:29
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 taky sem měl ten problém utáhl sem ventil k víčku plováku a sešteloval plíšek aby nebyl ohlí jen kraj ale celý plýšek jinak se zasekává plovák a bylo to v cajku
Datum: 14. července 2011 6:29
Datum: 13. července 2011 23:39
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 cau Draci čim se jejlíp sundá barva při renovaci ?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 19:58
 já použil ,,Odstranovač starých nátěrů" byla to plechovka jako malý ředidlo  potom sem to smirglem zbrousil a ted to vypada dosta pekne po nastrikani. stříkal sem kompresorem!! je to lepší než z plechovky protože ta hodne stejká
Datum: 14. července 2011 19:58
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 jojo děkuju
Datum: 14. července 2011 17:48
Jméno: ja
IP: uživatel6928
 Na ram urcite pisek. Plecharinu muzes vzit treba ocelakem do vrtacky, nebo smirkem.
Datum: 14. července 2011 16:56
 Najlepsia metoda je pieskovanie lebo zaneháva dostatocne drsny povrch a pekne na tom drzi barva, mozes to aj smirglovat alebo odpalit barvu horkovzusnou pistoli
Datum: 14. července 2011 10:52
 Jestli to fakt renovuješ, tak pískováním. Můžeš i šmirglovat, ale je to větší boj...
Datum: 14. července 2011 9:52
 cau draci, mam jawu 350 634 s prednima vydlema z 638. Mam ztereli takovy ty navleky( manzety) na předni vydlici. tedka tu masinu davat trochu do kupy aby se na ni tak nejak dalo jezdit a vypadala trochu k svetu. Chci se zeptat ty ztereli manzety - muzu je tam nedat? Je mi jasny, z by se ty gufera casem vydreli, tak jestli je mozny tam pouzit stiraci manzetu z jawy 640 na vydle 638 bez problemu. Rikma, ta motorka je chudera uz nevratnej bastl, tak dalsi vylepseni ji jen prospejí. díky\ za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 22:04
Jméno: Malouch
IP: uživatel11787
 Čaute draci! Mám takovej problém. Nevíte jak zlepšit chlazení na babettě 210? Mě se zdá, že se dost přehřívá a už pak nemá takový výkon, jaký by měla mít. Pokoušel jsem se tam přidělávat křidélka k chladiči a myslim, že to moc nepomáhá. Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 14:30
 zdar někde sem viděl že se někomu taky přehřívala babetta tak udělal takovej trychtýř aby to bralo více vzduchu zkus to tak udělat,mu to pomohlo...
Datum: 14. července 2011 14:30
Jméno: Pepa
IP: uživatel3888
 Zdar draci chtel jsem se zeptat jestly bude hodne vadit kdyz nemuzu nikde sehnat tesneni mezi kartery na 250 kyv. tu novějsi tak že bych tam dal jenom silikon (motorovej)) nebude to necemu vadit ?? piste diiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 9:45
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 tak si sežen ten těsnící pápír zelenej,dej na karter tmel pak papír a až to zaschne tak to ořízneš žiletkou a čau a je to...........
Datum: 15. července 2011 9:45
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 ne
Datum: 13. července 2011 21:43
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Dobrej draci.....koukněte na tohle (http://aukro.cz/delany-blatnik-na-jawa-50-typ-20-21-23-mustang-i1714418837.html) a přečtěte si popisek.....docela mně to dostalo a co vás??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 16:57
 Já tak viděl i kapku vody poslanou obyčeným psaním,kdy prodejce neručil za ztrátu předmětu
Datum: 15. července 2011 16:57
 hoši vy se smejete... ale jednou byl na aukru na prodej suchý rohlík  ... a nebo vypité kafé a krajíc chleba s popiskem "prodám snídani"
Datum: 14. července 2011 22:02
 http://aukro.cz/krasne-tlumice-jawa-50-typ-pionyr-mustang-i1712931705.html.... Přidají hodně na vzhledu tohle nikdo nemá...
Datum: 14. července 2011 20:51
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 JAWA ceZetak: tak toho laďáku jsem si nevšiml....tak to mně položilo....MÁM DOST!!!!!!
Datum: 14. července 2011 20:15
Jméno: letec
IP: uživatel12024
Datum: 14. července 2011 20:14
Datum: 14. července 2011 18:45
 http://aukro.cz/tuning-ladeny-vyfuk-jawa-50-typ-pionyr-mustang-i1712931318.html po sundání koncovky dosáhnete velkého výkonu
Datum: 14. července 2011 17:14
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 lk: já jsem na jeho ostatní aukceraději ani nekoukal...ale, pak jsem se podíval...  ...fak dost slušnej nářez...to sem ještě nežral tohle...kde má odvahu podívejte se!!!!!!
Datum: 14. července 2011 14:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no fuj -> *neviděl
Datum: 14. července 2011 14:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak jsem se podival i na jiný aukce toho tuzingáře a to je dement, že to svět nevyděl... motor po GO ve kterém je hodně peněz (je tam uplně nové primární kolečko  -ještě že ne jenom trochu nové), jenom je v prdeli klika  ... za to je krásně stříbrný a lesklý  ,,, no debílek, o něj bych si neopřel ani kolo, natož od něj něco koupit!
Datum: 14. července 2011 13:59
 Jako škoda, mohl toho mustanga prodat v celku a ne po dílech.
Datum: 14. července 2011 13:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 JAWA ceZetak: taky jsem to čekal..  ... ten hošíček je idiot
Datum: 14. července 2011 12:47
 ještě že to přidá jen na vzhledu.. já se lek že i na výkonu
Datum: 13. července 2011 21:59
 To je dost hustý... hand made a jedinej v Čr
Datum: 13. července 2011 21:24
Jméno: bohumil
IP: uživatel11886
 zdarec draci, menší problém s pionýrem, se mě povolilo zadní kolo, a po dotáhnutí se kolo odmítá točit, jakoby ho to svíralo, brzdový buben je v pohodě, není to ani vypadené s hliníkového posuvu, nevíte prosím, čím to muže býti,?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 20:58
 Tak sem draci vyřešil problém se startováním. Pincek chytne na první našlápnutí. Jestli má někdo problém s odtrhem a předstihem, tak koukněte na http://jawa-50.wgz.cz/predstih-a-odtrh/nastaveni-predstihu-s-pomoci-3.html . Moc dobrej návod, pochopil sem to z toho i já  . Jinak mám ale problém s volnoběhem. Na rychlopalu mám vůli lanka asi 10mm a víc naštelovat to už nejde, páš na karburaci je šroub upa nahoře. Musím volnoběh udržovat rukou, protože můžu točit tryskou jak chci a pořád nedrží. Nevíte proč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 23:02
Jméno: simon
IP: uživatel12024
 kup si nový šoupě nebo mín vyběhaný od toho šroubu a bude to Ok
Datum: 13. července 2011 23:02
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Tak to sdílíš můj názor
Datum: 13. července 2011 21:10
 asi í na máš vymačkany šoupátko ono jak to pustíš tak to šoupátko tvrdě naráží na ten šroubek volnoběhu a časem se to vymačká potom nejde nastavit volnoběh
Datum: 13. července 2011 20:59
Jméno: filip
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 13. července 2011 21:02
 je to na nic nechej tam origo airbox s filtrem ten přímej filtr akorát to víc hučí a hovno to jede
Datum: 13. července 2011 21:02
|



|