Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj Kluci nevíte někdo jake je čislo žlute barvy z čz 175 typ 477 děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 16:44
 Jo to nevim, ale do konce prázdnin budu přelakovávat svojí 477 tak pak si řekni
Datum: 22. července 2011 16:44
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Čau potřebuji radu mam fichtla 20tku kdyz ma studeny motor tak ji nakopnu hnet ale kdyz je teply tak mi vubec nechce naskocit ani na roztlaceni.Svicku mam N17C.Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 13:25
 n14c je to řešení
Datum: 22. července 2011 13:25
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 asi víc problémů... jednak mi to furt žere svíčky max 20km na jednu pak ani po očištění nejede... a teď navíc to na naovou palku nastartuju uplně vpohodě volnoběh drží pěkně vytočit de taky super na neutrál ale jakmile tam hodim kvalt tak to nejde nvytočit a dusí se to ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 18:18
 mě to dělalo v motoru na motokaře jawa 555 motor a taky mi to ničilo svíčky a bylo to ,že jsem měl přehozene kable na cívla,jako 15 za 1 a naopak,skus to prohodit a uvidiš.na sívce snat víš,ale určitě jj
Datum: 22. července 2011 18:18
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel10593
 karbec je seŠtelovanej dobře jehla na druhym zhora trysky čistý a s novou svíčkou to chytá na drc...
Datum: 22. července 2011 16:31
Jméno: kubiq
IP: uživatel11607
 A co předstih máš nastavenej dobře? A odtrh aby ti to správně pálilo ve správnou chvíli? Jinak to že ti odcházejí by mohl dělat nesprávně zeštelovaný karburátor.. to že když zařadíš se tomu nechce do otáček.. profoukni filtr, mrkni na výfuk jestli není zanesený, jestli dotýká palivo, jestli to není nikde přicpaný, jedno souvisí z druhým.. alůe ty svíčky bych viděla na rozštelovaný karbec a pak nevydrží pálit dlouho.
Datum: 22. července 2011 12:50
Jméno: Kuba
IP: uživatel11156
 cus nevíte když mám otlučený válec s pařeza docela vyběhaný jestli ho mužu dát na motor z 21? a hlavu také z 21 nebo z pařeza?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 18:20
 jo sedito,když daš valec a hlavu z 21 ja motor jawa 555 tak to pasuje
Datum: 22. července 2011 18:20
Jméno: kuba
IP: uživatel11156
 jestli prostě zeděj kanály atd...
Datum: 22. července 2011 13:34
 Čáo bejci,Prosím poraďte mi někdo jak mám udělat přechod na přidělání karburátoru Dell Orto 19mm difuzer na koleno u JAWA Mustang. Prosím napište mi to tak trochu "po lopatě" protože má inteligence a zručnost nejni příliš vysoká 
Díky moc hoši..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 16:30
 jasně že to vadí, bude se ti tam vířit směs. Vém pilníček a hranu v přírubě spiluj. PS já tu přírubu nikdy nedělal takže za to neručim  . Bylo by lepší udělat celí kolínko ale to nechám to tobě
Datum: 22. července 2011 16:30
 Jo,díky moc. Hele teď asi blbej dotaz nesmíte se mě smát..  : to nevadí že tam v tom spoji jako budou hrboly? tj.:Karbec-hadice-příruba..?
Datum: 22. července 2011 14:45
 já bych na karbec trubku nedával tu bych použil jen na přírubu a pak to spojil tou hadicí
Datum: 22. července 2011 14:33
 Jo,já jsem se díval,ale moc tomu nerozumím..prostě seženu trubku tak o 2mm tlustší a jedním koncem ji nasadím na karbec a druhým přišroubuji ke kolenu a mezi to těsnění? a ještě to spojím tou hadicí...je to tak?
Datum: 22. července 2011 13:15
 koukni na foto co tu ma sesa u karbiku ne ? alespon neaká inpirace ti snad nakopne tvořivost v hlavě
Datum: 22. července 2011 12:45
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,pustil jsem se do toho čištění toho výfuku na jawu 21.Ale nevím jak se vydělává z něj ten tlumič.Koncovku už mám vyšroubovanou a pod ní jsou takové čtyři plíšky které jsou zahnuté asi drží ten tlumič ,když ty plíšky odehnu myslíte že ho z něj vytáhnu?Nebo mám prostě něčím chytit ten závit co držel koncovku a vytáhnout ho?Díval jsem se i na internet ale nic jsem nenašel.Mám tím na mysli tento výfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_mustang.html.Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 19:56
 hele chlape ja sem vyfuk vypalil a jeto dobry
Datum: 24. července 2011 19:56
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 A mám vydělat i ten dírkovaný plech s tým závitem co byl pod tím tlumičem??
Datum: 22. července 2011 13:24
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 Vžádným případě netahej za ten závit! akorát bys ho zmršil.. a ty plíšky taky neohýbej to je tam ten tlumič jen tak naraženej musíš to vyklepnout... normálně stim mrdni kolmo k nejaké dřvěné desce a musí to vypadsnout... ty plýšky drží ten tlumič pohromadě jak to vyklepneš tak to bude jako jeden kus celej tlumič.. .
Datum: 22. července 2011 12:36
 Cau prosim Vás potřebuju potah na dvoumístní sedačku, prosím hodte mi sem nějaký odkazy na krámky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 8:57
Jméno: Falk
IP: uživatel12142
 Koukni na aukro.cz, tam se toho občas vykytuje dost v cenách od 100,- do 200,-
Datum: 28. července 2011 8:57
Jméno: Fichtlar21
IP: uživatel11989
 Čau draci, mám problem s motorem 21 koupil sem nový pist a krouzky a kdyz nasadim válec tak se krouzky vubec nezacvaknou k sobe víte jak to myslím.. nemá kompresi tím pádem ani výkon.. myslíte že si to sedne. ? jinak válec original 38 a pist take děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 21:23
 to je jako by se dvě blondýny bavily o turbodmychadlu
Datum: 22. července 2011 21:23
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Nasad kroužek navrch (úplně zároven s horní hranou) válce a potom do místa kde jsou kanály.Tak nejlépe odhadneš zda je válec zralý na výbrus.
Datum: 22. července 2011 16:25
Jméno: Fichtlar21
IP: uživatel11989
 Ne kroužky i píst sou 38 a válec také ale prostě jak kdyby byly kroužky opotřebene provozem prostě se nezacvanou k sobe je tam mezera
Datum: 22. července 2011 16:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 otázka zní nekoupil sy o výbrus menší kroužky ?? předpokládám že je máš zacvaknuté v zámcích
Datum: 22. července 2011 14:36
 A máš je zacvaknutý v zámkách?
Datum: 22. července 2011 10:08
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Zdravím, draci mám problém už od zimy, jenže sem v noci moc nejezdil včera sem jel kolem 22:00 a dostalo mě doslova přední světlo, všechno jse mskontroloval dal popořadě do drážek a světlo na dálkové svítí do boku jakoby ke krajnici a tlumené je jakoby potočené asi o 5stupňů v parabole takže svítí "křivě" čím to může být? děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 15:09
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel12095
 Měl jsem to samé taky že mi svítilo do boku někam na pole a ne rovně a měl jsem celé to světlo k jedné straně...Normálně to zkus povolita kouknout jestli je rovně a ne k jedné straně....
Datum: 22. července 2011 15:09
 lebo to tak má byt
Datum: 22. července 2011 12:09
Jméno: Petrys
IP: uživatel10166
 zdar draci, dneska sem namontoval na 250/353 vape, a neměl sem žádnou pořádnou 12V baterku, tak sem tam dal starou z velký motorky, nemohlo by to třeba tomu regulátoru nějak uškodit??? dík draci!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2011 19:46
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 havně jesti má baterka 12 v ... pokud jo není co by škodilo dyt se místo baterky dává kondensátor u vape
Datum: 23. července 2011 19:46
 Čáu draci mám mustanga po technický v originálnim stavu a motor má najeto něco lehce přes 8 tisíc a jediný co je na ně,m měněný je horní ojničpí futro pístní čep výbrus píst kroužky a spojkove lamely nehonim jezdim snim okolo 55 km\\\\h mažu mogul tsf 1:30 kolik je ještě tak cirka životnost motoru ? a druhá otázka když jezdim takhle po dědinách v jihočeskem kraji jak často bych mě zastavovat a chladit motor ? děkuju a omlouvám se za stupidní otázky hezký večer
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:23
Jméno: Falk
IP: uživatel12121
 Vezmu ty tvoje otázky odzadu. Pokud chceš chladit motor, tak rozhodně ne zastávkama. Motor se chladí za jízdy vzduchem, proto má hlava to žebrování. Nejlíp ho vychladíš vychladíš zařazením neutrálu při jízdě z kopce. Pokud si můžeš dovolit připlatit pár korun, tak nahraď mogul nějakým kvalitnějším olejem (já používám castrol). Ať si každý říká co chce, tak rozdíl v mazání motoru není téměř žádný, ale kvalitnější olej ti nezašpiní výfuk karbonem. Vím to z vlastní zkušenosti, kdy po 1000 km je výfuk jen začouzenej a po karbonu ani stopy. Nemluvě o hlavě, kolenu apod. Životnost motoru je v podstatě neomezená, pokud budeš měnit opotřebovatelné díly. Samozřejmě je potřeba hlídat kompresi a občas udělat výbrus.
Datum: 26. července 2011 12:23
 Zdar draci chtel bych se zeptat jestli je mozne aby mi u spojky takova ta kratka tycinka spadla do motoru ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 11:23
 diky..
Datum: 22. července 2011 11:23
 ne
Datum: 21. července 2011 22:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahojte pls neznátě někdo návod na výrobu laditené trysky ???popř čísla vrtáků šroubu a ůhy délky rozměry ?  skouše sem si vyrobit svoji ae nějak to nefunguje
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2011 8:54
Jméno: Falk
IP: uživatel12142
 Na vrtání se vykašli, to se dělalo dřív, když byl všeho nedostatek. Stejně to doma nenavrtáš úplně přesně a lepší je zajet do jawy a za 40 Kč si ji koupit. Kup si určitě velikosti od 68 do 72 a můžeš aspoň měnit množstvý benzínu v karburátoru a tím si hrát s výkonem a směsí.
Datum: 28. července 2011 8:54
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 njn ale někteří zato chcou třeba 600,-
Datum: 22. července 2011 14:40
 To si ji raděj kup, lepši jak se s tim doma jebat
Datum: 21. července 2011 22:51
 ahoj draci vim že to tu asi nepatří ale nutne schanim zadni pneumatiku na jawu 350/638 na cestu nemužu nikde sehnat za normalni cenu  tak kdyby jste nekdo chtel prodat tak se prosim ozvete třeba na email saxik.1111@seznam.cz a nechci klasickou barumku ta je nahovno .diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 22:47
 se prodava v normalnich pneuservisech na auta?  kolik to asi stoji?
Datum: 21. července 2011 22:47
 Proč nezajdeš do pneuservisu?  Já to kupuju v místnim zastoupení barumu...
Datum: 21. července 2011 22:17
 a kde se da kupit levne třeba na netu pls  ja tam mam ty sawy a taky dobře drži ale zadek už je skoro bez vzorku a na mokrem je to hodně znat
Datum: 21. července 2011 21:47
 Kup si novou Mitasku, jsem s nima spokojenej, na jinejch ani nejezdim  Vždycky mě v zatáčce podržela
Datum: 21. července 2011 21:24
 nwm asi ne me stači jeta guma ale at ma jeste slušny vzorek  jiank mitasky se daji kupit nove a taky jsou dobre československe sawy
Datum: 21. července 2011 21:21
 Barumky se ještě dělaji?
Datum: 21. července 2011 21:18
 Čau draci... poradte mi, měnil jsem na jawě 21 ložisko v rozetě. Nahřál, vyklepl a naklepl nový. Zajistil segrovkou 42. Ale při montáži tadního kola se mi stane taková věc, že dotáhnu všechny matice a kolo se ne a ne točit. Točí se děsně ztuha a otáčí se i náhon tacháče... Prd platný, že je zajištěnej napínákem v drážce. Poradte mi, čím by to mohlo bejt...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 13:26
 ahoj tak to bud rád že jsi na to přišel takto ja zgenezalkoval 20cítku rozjel ji a vyrvalo mi to nahon u mě to byla ptavě ta dražka u toho napínaku chce to bud upravit a nebo vimněnit za druhý
Datum: 22. července 2011 13:26
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau chtěl sem se vas zeptat když sem si dal na babettě jehlu šoupatka na 3 zařez od vrchu jestli to nějak hodně změní spotřebu paliva ? diky moc za odpověd babetta mi celku žere
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 15:39
 tak ja bydlim na vesnici v hlubočkách je to kousek od olomouce
Datum: 22. července 2011 15:39
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 cau ja bydlim v jeseniku kde přesně ty bydlíš ?
Datum: 22. července 2011 15:29
 cau tak ve ředku mam 14 zubu kolečko a vzadu 47 ale jede to i na 37 zubu ta babeta a vcelku brutálně a aji to taha do kopca ohodne lip než ta 51 zubu rozeta na tu se uděla v kopci do 20 km h a na tu malou aji skoro 40 na 1. rychlostni stupeň. pak zaleži hodně na předstihu, pak mam aji upravenej alternator a v přednim světle mam H4 žárovku z felicie a přepináni potkavaci dalkovy vlakno, upravenej vyfuk, upravenej saci kanal do válce, upravenej píst a klapkovy sáni a na karbecu přímej filtr chromovej ....bydlim v okoli olomouce a dělam babety i lidem kdyby byl zajem.....
Datum: 22. července 2011 14:48
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 ahoj co máš na babete za upravy,díky
Datum: 22. července 2011 11:27
 cau tak mělo by to mět větši spotřebu kdyš ten karbec budeš drtit naplno ale při lechtáni by to mělo byt ok ....uprav si i jiny věci jako sou převody atd...ja mam třeba klapku na babetě a je to mazec ale i bez ni daj 70 km/h ty babety kdyš se poladěj ..ja si troufam i na honěni simsonu a pincku s tou mou :- )
Datum: 21. července 2011 23:18
Jméno: Kuba
IP: uživatel11531
 Čau draci, chci se svámi podělit o můj dnešní zážitek s policií... Dnes odpoledne jsem jel do obchodu na ČZ175 samozdřejmě bez svetěl a helmy, a najednou vidím policejní auto, zpomalím, začnu se na křižovat se otáčet když v tom modré blikačky, hokali a jeli zamnou, začal sem ujíždět, najel sem na polní cestu a policajti furt zamnou, u pola je takový menší potok tak sem se ho snažil přejet a zdechlo mi to, v tom momentu pro me motorka přestala existovat a utíkal jsem pěšky, pak už sem policajty nevidel, asi po dvou hodinách sem si šel pro mou 175 a jediný co mi sní udělali tak že mi ju vytáhli z vody a vypustily kola  teda aspon myslim ze to udelali oni...  A.C.A.B. !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 22:05
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Bud rád já mněl něco podobného ale s fichtem ae nezdechl jen spad řetaz taky pro mně přestal existovat no a cestou domů sem se potkal s kámošem tak sem mu to vykláda a městská poicije projea normálně s vozíkem na vozíku fichtl to sem byl nadšený no
Datum: 21. července 2011 22:05
 To víš, když si nevemeš helmu a nezapneš světla, tak se nesmíš divit  To je jako kdyby si jim řikal "chyťte si mě, nemam papíry"
Datum: 21. července 2011 20:37
Jméno: Marek
IP: uživatel11531
 Ahoj borci, mám dotaz ohledně svíčky... která svíčka do Jawy 23 je nejlepší pokuj je venku 30stupnuC... a ktera svicka bude nejlepsi pokud je zima ? předem diky za odpovědi  Marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 20:22
 cau mam jawu 90 hází mi jiskru a vsecko normalně ale nejde a nevim proč
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 22:04
 svíčka suchá nebo mokrá
Datum: 21. července 2011 22:04
 jojo  díky
Datum: 21. července 2011 21:23
Jméno: patrik
IP: uživatel12090
 Hele platí to co jsem přidal ve 20:31 spletl jsem tam jedno slovo. nekupuj katalizátor ale kondenzátor
Datum: 21. července 2011 20:33
Jméno: Patrik
IP: uživatel12090
 Čus, hele měl jsem ten samej problém. Svíčka sice hází jískru ale když je namontovaná v motoru tak je pod tlakem a prostě nehodí. Zkus nejdřív koupit fungl novou svíčku a když to nepůjde tak kup novej kondenzátor. Stojí asi 20,- . Taky bych zkusil vyčistit přívod paliva (trysky,hadičky,nádrž). Popkud nepomůže ani jedno pak už je chba pravděpodobně někde v elekterice...indukční cívka nebo podobně. Snad ti moje odpověď ňák pomůže.
Datum: 21. července 2011 20:31
Jméno: Patrik
IP: uživatel12090
 Čus, hele měl jsem ten samej problém. Svíčka sice hází jískru ale když je namontovaná v motoru tak je pod tlakem a prostě nehodí. Zkus nejdřív koupit fungl novou svíčku a když to nepůjde tak kup novej katalizátor. Stojí asi 20,- . Taky bych zkusil vyčistit přívod paliva (trysky,hadičky,nádrž). Popkud nepomůže ani jedno pak už je chba pravděpodobně někde v elekterice...indukční cívka nebo podobně. Snad ti moje odpověď ňák pomůže.
Datum: 21. července 2011 20:30
Jméno: Martin
IP: uživatel11531
 Zdarec borci, chtěl bych se zeptat jestli by na Jawu 50 typ 21 na válec pasovala hlava z babetty 210 ? Předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2011 12:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Myslím, že i MJ team jezdí s upravenými hlavami z babet...
Datum: 22. července 2011 12:41
 tak babeta ma navic základni vrtáni větši jak pincek...
Datum: 21. července 2011 23:26
 musela by se hodne snížit aby byla stejná komprese jako s původní hlavou... a jinak je to uplně k ničemu pokud nejezdíš závody... přehřívá se ti to snad?
Datum: 21. července 2011 20:47
Jméno: Martin
IP: uživatel11531
 No vím že je trošku větší tak kvůli chlazení
Datum: 21. července 2011 20:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 mám takovej pocit, že po úpravě spalovacího prostoru a šteftů tam pasuje dobře.. má snad i hustší žebrování, tak by to mohlo lépe chladit.
Datum: 21. července 2011 18:48
 nepasuje.... a k cemu by ti to bylo?
Datum: 21. července 2011 18:39
|



|