Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci mam novy vybrus a nevim jak ho zajet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2015 16:54
Jméno: standa
IP: uživatel18108
 Podle vůle výbrusu. Volnější výbrus aspoň 50-100km,výbrus s normální vůlí 250-500km dle chování motoru... ale pokud to dělal inteligentní člověk,tak je to vybroušený volněji a v úvahu přichází ta první varianta. Dej bohatší směs (hnědá svíčka) a nepřetáčej do maxima,drž se spíš v otáčkách seriovky - do 5000-5500-6000ot/min max... s uvolňováním motoru přidávej do tempa. Oleje 1:20 až 1:25. Hlavně volně,kontroluj teplotu motoru,občas barvu svíčky a taky po čas koukni do válce ... počas vyčisti drážku pístního kroužku kdyby se napejkal. Ať se daří. Standa
Datum: 01. června 2015 16:54
 Je to pionir a je tam 4kanalový válec a dellorto 21.
Datum: 01. června 2015 16:00
 Ahoj,tak není to nic složitého předpokládám že je to Pionýr.Nařeď benzín s olejem 1 : 25 třeba M2T aby se to rychle ojezdilo a pak už je to taky jednoduché jehlu na 3tí zářez se zhora dát to do kupy zrovna SI SEŘID ZAPALOVÁNÍ a jezdi tak abys to nepodtáčel ani nepřetáčel kopce tomu nevadí ba naopak a dělej časté přestávky a nepřehřívej to na extrém jinak pokud je to klasiko pionýr tak stačí vyjezdit v tomto režimu tak 2 nádrže a pokud je to mustang tak 1dnu zhruba těch 10 litrů stačí na dobré zajetí
Datum: 01. června 2015 11:45
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau  mam jawu 555 a dává strašně malou jiskru.zkoušel jsem i jiné svíčky a nepomohlo.vše mam v originálu.Nemáte někdo nějakou radu,jak to zlepšit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2015 21:20
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Zapalko mam čisté bez oleje a zapojení si myslim,že je taky ok,ale zítra to pro jistotu zkontroluju.Indukční cívku jsem zkoušel jinou a tou to neni.A J555 má jiné zapalko než j20,tam nějaké cívky a vzdálenosti nejsou.Díky za rady.
Datum: 01. června 2015 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel18108
 Na to pařezácký zapalování nikdy netrpělo... máš dobře zapojenou indučku? Najdi si schéma a zkontroluj ... tam jde totiž jeden kabel z indučky na vinutí rotoru a druhej vývod z indučky na kladívko (ne kostra) ... častokrát jsem viděl že to lidi měli zapojený jak u j20 a byl to tento problém ...
Datum: 01. června 2015 12:00
Jméno: combust
IP: uživatel17709
 Co je to "malá jiskra"? Pokud je vše v pořádku tak zlepšit už to jde jedině nabuzením rotoru. Po těch letech to bývá běžný.
Datum: 01. června 2015 10:39
 Cívky na magnetu musí být co nejbliže k rotoru. Pokud tam máš milimetr mezeru, tak se divím, že to vůbec něco háže. Samozřejmě může být někde svod na kostru,(Nemáš na kladívkách olej úplně všude?), někde přechodový odpor, zaoxidovaný kladívka, načatý kondenzátor, nebo indukčka, popřípadě fajfka. Prošel bych veškeré kabely od zapalování a prověřil, že to není někde chycený na extra šroubu a ještě rezivější matici(ideálně v kombinaci roztřepeného kabelu z dob soudruha Lenina. Jinak když už není na očka, tak ten drát aspoň pocínovat), nebo to nevisí na poslední nitce. Už párkrát jsem slyšel hlášku "Ale včera to jelo!", a elektrika byla tak prasácky udělaná, že se mi ještě teď rosí čelo a stále nechápu, že to vůbec kdy jelo a pokud to jelo, tak že to nemělo integrovanou funkci defibrilátoru. Přece jenom stačí málo a už si elektrika razí cestu všude možně. Jinak může být problém s kostrou(u mojí 175 jsem musel pospojovat všechny uzemnění do jednoho bodu na motor)
Datum: 01. června 2015 2:12
Jméno: Martin
IP: uživatel18105
 zkus jinou indukčku
Datum: 31. května 2015 22:21
Jméno: pepa
IP: uživatel18104
 Co ocistit kladivka a sroubjy na indutce
Datum: 31. května 2015 19:19
 Ahoj , potřeboval bych poradit s mustangem. volnoběh jde krasně, čtvrt plynu taky ale na plnej plyn nechce jet. karbec čistej,svíčka taková hodně tmavá cihlová
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2015 20:44
 Na zapalovaní se podívám
Datum: 31. května 2015 20:44
Jméno: pepa
IP: uživatel18104
 A co jinak ...ci malej predstih ..malinko bych ho zvetsul
Datum: 31. května 2015 16:26
 Trysky jsou jak pises neboli origo  plovakovka je dobrá kdyby byla moc vysoká tak asi nedrží tak dobře volnobeh
Datum: 31. května 2015 15:07
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Jaký máš v mustangu trysky?Doufám že hl.trysku máš 68,vol.trysku máš 38.Jěšte zkontroluj plovákovou hladinu.
Datum: 31. května 2015 10:55
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, trošku vzdálenější soused mi tvrdí, že našel asi 20l starého ještě olovnatého benzínu (ještě má napsáno na kanistru special) tak se mě ptá jestli to nechci do pionýra. Normálně dávám natural 95 + mogul TSF 1:45, motor je ještě trochu v záběhu. Mohlo by se něco pokazit kdybych tam dal místo naturalu 95 ten starší benzín? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2015 13:35
 Vubec bych se nebál a zkusil ho nalejt. Pokud to pojede, jakože si myslim, že starej benzin by mohl, tak nic nepokazíš.
Datum: 31. května 2015 13:35
 nelij tam žádný starý benzín. Nepojede ti to.
Datum: 31. května 2015 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel17367
 Jó kdyby ten benzín byl dobrej,tak to něj pofrčí suprově,líp jak na naturál 95,je to už vcelku blízké oktanové číslo koncepci motoru,kompresní poměr má na benzín s oktanovým číslem 80-85 (normál?). Co si pamatuju tak mi jak pérák tak fichtly jeli na Speciál nesrovnatelně líp jak na celej slavnej bezolovnatej Naturál,musel jsem kvůli tomu drobet poladit u všeho jak zápalka tak karbec,protože třeba pérák mi nechtěl na Naturál chytat,pařez taky ne,fichtl to schroup ale jel blbě ... jooo Speciál to bylo palivo ... se sousedem se domluv,ať tě nechá zkusit,jestli ten benzín ještě vůbec "jede" ... poškodit nemáš co a ani čim,to je cajk... pokud už je nenzín horší tak jedině namixnout a nebo radši použít na mytí ... je to už pěkně dlouho co zrušili na pumpách Speciál 91,takže ten benzín bude už nejspíš vodnatej ... no uvidíš ...
Datum: 30. května 2015 13:46
Jméno: pepa
IP: uživatel18103
 Jde o to aby to na to vubec jelo jinak pocitej ze to nepojede tilik jak 95..spis bych to vyjel v nejakem 4 t jako treba sekacka pul na pul s novym benem...jinak o olej vubec nejde jdo o to aby nebyl vodnaty a plny bordela...tzn dobrej jen na miti
Datum: 30. května 2015 13:17
Jméno: SV
IP: uživatel16502
 Je možný že se mi přidírá fichtl když tam mam jehlu nahoře a olej agip i-ride scooter 2t 1:50 že prodejce oleje říkal 1:50 že to nezadřu že jsem jel zastavim a když vystidl a jel jsem tak zvonili kroužky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2015 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel17367
 Nevhodný není to správné slovo,spíše zbytečný ... neřeš to,jezdi,ničemu to neškodí,jestli je pro tebe dobře sehnatelnej tak ho používej... no problem ... jen dáváš dvojnásobek za olej,kterej ti žádné výhody (za které platíš víc) nepřináší ... maximálně si vyškrábneš drážky pístních kroužků a předpokládam že ti i kape sajrajt z vejfuku ... to je nevyužitej nespálenej olej a jeho úžasné příměsi ... jestli máš možnost dobře koupit i jiné oleje,tak bych šel do nějakýho kvalitního minerálu pro motocykly... ale řikam,je to jedno,jsou to "detaily" ... když jsem jezdil na minerální Motul tak ten zas dělal takovej slabej cihlovej povlak v hlavě a vejfukovym kanálu ... šlo to ale utřít hadrem...no stress
Datum: 30. května 2015 18:11
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Tobě přijde TSF do továrního pionýra nějaký špatný, nevhodný?
Datum: 30. května 2015 17:27
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Oproti TS vtom nevidim rozdíl
Datum: 30. května 2015 17:24
Jméno: standa
IP: uživatel17367
 Je a neni. Časem poznáš. To že máš vevnitř modrej motor je proto,že TSF je polosyntetika,má v sobě mraky modrýho barviva (protože sytě modrej olej prostě "musí bejt kvalitní"  a motor pio nedisponuje tak dobrym spalovánim,aby si s těma modrejma sračkama poradil ... asi tak ...předpokládam že ti to tsf i dost kouří,že?
Datum: 30. května 2015 17:03
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Ja zas když dávám 1:40 mogul tsf tak mam motor modrej až se divim že se nezapečou kroužky, takže ja bych zas víc jak 1:40 určitě nedával, teď mám motor po výbrusu a dávám 1:45 a zatim cajk, podlě mě je absolutně zbytečný dávat tam kotel oleje, ale záleží taky na oleji..
Datum: 30. května 2015 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel17367
 K poměru 1:50 bych se uchýlil jen za předpokladu,že vím,že mám dobře nastavenou bohatost směsi(hladina,jehla,tryska,odpor filtrboxu) ,trvale cihlovou svíčku,ojnici na jehlách a velmi kvalitní olej. Navíc motor musí bejt v top cajk stavu... vyzkoušel jsem řadu olejů,v upravenym motoru si nedovolim použít horší olej jak polosyntetiku v poměru 1:30,tyto časy už však minuly a jezdím už jen takovou moji "seriovku" a normálně do toho kydam m2t v poměru 1:35-1:40 jak se to povede... a když neni jinej,vezmu benzín do pily s nejlevnějším olejem pro zahradní techniku 1:40 a nic složitějšího a dražšího nevymejšlim,,,motor je cajk,karb seřízenej,válec 1000km po výbrusu a stále má vidět šroubovici od honování,sytě cihlová svíčka,jezdim s tim normálně,ale zas moc to nešetřim,motor necinkne ... proč vymejšlet vymyšlený ... ovšem přikláním se pro rozzuřenýho fichtla spíše ke kvalitnějšímu m2t s normou Api TC(pozor skoro nekouří) ,to horší m2t (TB) je do kejvy,péráka,pařeza atd...no do motorů co se převalujou a v záchvatu zuřivosti točí 5000ot/min ....
Datum: 30. května 2015 9:38
 Přesně tak, míň jak 1:40 nedávat, prostě pro pionýra je nejlepší držet se mezi 1:33 - 1:40. Jako když dáš sem tam 1:50, tak to motor taky zkousne, ale při pravidelným míchání tohoto poměru, je to pro motor rychlá smrt (píst by to měl snýst, ale klika ne!!!)
Datum: 29. května 2015 23:51
Jméno: standa
IP: uživatel18100
 1:50 je málo i kdyby ten olej byl ze zlata .... předepsáno 1:33 , já jezdím 1:40 ...
Datum: 29. května 2015 19:36
 Čau draci potřebuju nasměrovat správným směrem. Mustang mi v nízkých otáčkách nechce táhnout a z válce se ozývají takové malé "výbuchy". Jakmile se dostane do otáček tak jede krásně. Hladinu mám nastavenou lehce bohatší (nad plovák). V airboxu mám 2 8mm dírky. Pokud ty dírky zacpu, tak to v nízkých otáčkách dělá pořád to samý, ale logicky už nejde do takových otáček. Svíčka N15 má tmavě šedou barvu a na izolátoru jsou malé kuličky. Předstih mám rysku na rysce - VAPE. Už si fakt nevím rady. Když to jednou zkouším tak to táhne krásně v nízkých, zkusím to za půl hodiny a už to nefunguje. Setkal se s tím někdo? Čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2015 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel18100
 Bílá svíčka je chudá směs,šedá svíčka je chudá směs + něco špatně
Datum: 29. května 2015 19:37
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Zkus trošku snížit hladinu v plovákové komoře
Datum: 29. května 2015 16:06
 Převoďák to na 99% nežere, z vejfuku nic neteče a ani to nekouří (v motoru olej je  ), hlava ani svíčka není zamaštěná a není to cítit. Zkusím si tedy ještě pohrát se směsí a předstihem a budu zkoušet a zkoušet.  Děkuji za nasměrování.
Datum: 29. května 2015 6:00
Jméno: standa
IP: uživatel2743
 Nežere to převoďák ? Vždy když se to chová jako bohatý a přitom je to chudý (šedá svíčka) tak to tahá olej z převodovky guferem či mezi bloky.... navíc chudá směs a relativně větší předstih = slabé detonace ? Zkontroloval bych to ...
Datum: 28. května 2015 23:22
 Zdar zabijáci!!Prosím o radu na Babetu 210.Motor mi nejde za plynem od spodku ale jak tukne vrch je ok.Karbec vyčistěn trysky atd...výfuk i loleno ok.Jehla ok.Vzduch seštelován Svíčka nová Fajka neprobíjí.A prostě nejde za plynem!!!!Poradte prosím už fakt nevím!!!!Dík Filipes
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2015 14:26
Jméno: pepa
IP: uživatel18103
 Tezko soudit za me velkej predstih skuz nekam hnout statorem.
Datum: 30. května 2015 14:26
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel18098
 ahoj mladeži, mám STADION S22 a dnes mi přestal jít zařadit první rychlostní stupeň. Dvojka normálně, ale jednička ani ťuk. Najde se odborník který ví co s tym?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2015 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel17367
 Tak chce to mít stahováky a nejlépe nějaký přípravek na rozlisování a nebo si je nějak zjednodušeně vyrobit. Určitě nedoporučuju rozpáčit šroubovákem... nějak vylisovat silentbloky,stahnout zapalování,rozlisovat bloky ... no hezká práce na víkend .
Datum: 30. května 2015 19:39
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel18098
 ZKOUŠEL JSEM ZATÁHNOUT PŘÍMO ZA TU PACKU, JEDNIČKU NEZAŘADIL! DVOJKU A NEUTRAL BEZ PROBLÉMU.
BEZ PŘIPRAVKU NEROZPULIM?
Datum: 30. května 2015 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel17367
 Hm .... zvláštní,a ani ručně,když vyhodíš lanko a zkusíš zatahnout přímo za tu packu tak nezařadí? To pak jedině půlit no,něco vyskočilo ...
Datum: 30. května 2015 18:27
Jméno: SCOOTERBASTARD
IP: uživatel18098
 SPOJKOVÉ LANKO: zkousel jsem s lankem vsecko.
VYPADÁ, ŽE BUDU MUSET ROZPŮLIT MOTOR A DOSTAT SE K PŘEVODOVCE
Datum: 30. května 2015 17:19
 jedničku řadíš tahem lanka.. mrkni na něj
Datum: 28. května 2015 22:16
Jméno: standa
IP: uživatel2743
 Nevrací se lanko a nebo ti třeba vpadnul nějakej bordel pod tu řadící páku jak za ni taháš lankem.... hned teď si nemužu vybavit jak to je,ale jeden kvalt (ten co se vytahuje) tam nejde,když je málo utažený lanko....
Datum: 28. května 2015 21:03
 Čau draci, potřeboval bych poradit od nějakýho mistra přes elektro... Chci si dát baterku na pio (6V) ale chtěl bych to jen na světla, zapalovací okruh by zůstal origo.Jezdím hodně v noci a taky bych rád uvítal možnost zásuvky na na navigaci, respektive na nabíjení telefonu na cestách (jezdím do zahraničí). Mohl by mi to někdo poradit, zda dvě cívky utáhnou nabíjení akumulátoru? A taky hlavně co všechno potřebuji na sestavení, jestli to jde všechno koupit tady u sesy z jiných motorek nebo se to musí shánět jinde...Děkuji mnohokrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2015 10:08
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Nejjednodušší způsob je že dáš dopředu místo 25W žárovky 15W a v tu ránu máš cca 10W na nabíjení.. ale v noci svítit 15W místo 25W je to co asi zrovna nechceš... Máme s tím praktické zkušenosti a skutečně jednoduché a plnohodnotné řešení neexistuje. Realizovali jsme i čtyřpólovou úpravu. Takže veškerá pro a proti mám v malíku  To Víchovo řešení bych také rád viděl bohužel nemám účet na licokníge a nehodlám to ani měnit...  . Takže je-li to možné poskytněte prosím ideu řešení... moje řešení najdeš tady http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol.htm
Datum: 01. června 2015 10:08
 https://www.facebook.com/tomas.vicha.14
Datum: 29. května 2015 16:32
 https://www.facebook.com/tomas.vicha.14\r\ntento chlapík mi udělal nabíjení navigace na pincku. Jeli jsme spolu na pincku Chorvatsko a Norsko. Zkus mu napsat a domluvit se. Možná by ti s tím pomohl.
Datum: 29. května 2015 16:31
 a bylo by řešení napojit všechny tři cívky? nebo udělat 4 cívkové zapalování?  Každopádně děkuji za všechny připomínky a rady
Datum: 29. května 2015 14:55
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Altík (magneto) vyrobí přesně tolik výkonu co spotřebují žárovky. Kde tedy chceš brát rezervu pro nabíjení akumulátoru? Uvědom si že někde musíš získat rezervu na nabití, aby jsis tu energii mohl vzít v době kdy altík nedává dost energie (nízké otáčky)... Takže bych tě nerad zklamal, ale řešení nebude jednoduché a to tím spíše že ještě něco málo výkonu ztratíš na usměrňovacím můstku. Takže za usměrňovačem už není 30W, ale třeba jen 25W  .
Datum: 29. května 2015 8:17
 Ahoj,nejsem zrovna příznivcem malých obsahů a asi proto si už nevím rady.
Potřebuji poradit. Dostal jsem na opravu stadiona s11. Dlouho nejel a neházel jiskru. A jak to býlá vše zaneseno. Nyní už jsem stadiona nastartoval. na volnoběžné otáčky běží krásně. Po přidání plného plynu nejde do otáček začne se hádat. Předstih jsem už ladil nekolikrát a už nevím na co jít. Gufera jsou nová, svíčka nová. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2015 3:27
 Toto mi dělal stadion s11 - ale s22 karbec(nevypadá jako vajíčko) - nízká hladina(úprava plováku - nemyslím si že to bude ono), ale spíše přicpaná nějaká tryska nebo kanálek. Zkusil bych ho profouknout kompresorem. Závadu by jsem jednoznačně tipoval na něco s palivem. Samozřejmě může být závada v palivu samotném. Obdobný problém jsem řešil u jawetty s olejem v poměru 1:25(stadion mi při tomto poměru jde steží roztlačit a co teprve taková 175/356 při zajíždění, kdy má podle výrobce být 1:20. Holt oleje se od dob socialismu asi změnily - mažu 1:33 už 17 let každodeního provozu a zatím žádná závada)
Datum: 27. května 2015 3:27
Jméno: seboh
IP: uživatel18093
 Zdar vím, že to tu nepatří, ale tady vždycky někdo poradí  . Mám Minsk 125 verze bez baterky a odešel mi přerušovač blinkrů. Vedou k němu dráty od země, 12V, a od přepinače. Koupil jsem přerušovač na Feldu a zapojil 31 na zem, 49 na 12V a 49a na přepinač. Bohužel nefungovalo. Je tam alternátor (ne dynamo) a z něj to jde do modulu ve kterém je určitě CDI, ale nevím zda tam je usměrňovač. Koupil jsem diodový můstek abych to teda usměrnil ale pořad to nefungovalo. Už mi došly nápady. Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2015 22:08
Jméno: combust
IP: uživatel18097
 Podle netu má Minsk 125 pod sedlem takovou krabičku kterou soudruzi nazývaj "blok komutator-stabilizator BKS-262.3734" a u bezbaterkový verze je napájení přerušovače blinkrů z vývodu O1, což je přes dvě paralelně spojený diody usměrněnej vývod O z generátoru (u bateriový verze je tenhle vývod připojenej na baterku). Takže napětí už omezený i usměrněný je. Implantovat tam to relé z feldy ovšem hned tak nejde protože jak psal Chong - tepavý napětí a navíc je to přímo spojený se světlama (tzn. před to relé přidat diodu a kondík). A druhej háček je v odběru. Filcka má v blinkrech 2x21W + něco na boku a v palubce. Minsk má v blinkrech 2x10W. Ve výsledku to většinou změní frekvenci blikání. Je třeba rozkuchnout to relé a upravit (nahradit jeden odpor větším).
Datum: 27. května 2015 22:08
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Takže usměrňovač dávat a za to kondenzátor.. musíš vyzkoušet kapacitu. S ohledem na to že tonení stabilizované tak určitě kondenzátor elektrolyt tak na 25V... začal bych na 2200uF a zkoušet a zvyšovat...
Datum: 27. května 2015 8:05
Jméno: seboh
IP: uživatel18094
 Díky za odpověd'. Takže usměrňovač nedávat, ale mezi + a - dát kondík. Jakou kapacitu tam dát? Na každé straně mám 21w žárovky. Díky
Datum: 26. května 2015 14:24
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Jenom fyzika základní školy... existuje střídavé napětí, střídavé tepavé a stejnosměrné... Máš tam to tepavé. Měl by stačit kondenzátor a změníš ho na stejnosměrné (zvlněné) a pokud přerušovač neodešel na to stídavé (tipnul bych si že ano), tak se to rozeběhne...
Datum: 26. května 2015 7:12
 Ahoj, vyfotil by mi někdo prosím sedlo na cz 477 ze spodu ? Hlavně uchyceni  předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2015 17:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 http://www.bazos.cz/img/4/161/47571161.jpg
Datum: 27. května 2015 17:05
Jméno: Sam
IP: uživatel18091
 Zdarec lidi, Potřeboval bych poradit jak stáhnout unašeč spojky na babetě 207 (vím že stahovákem) ale když jsem to zkoušel s vlastnoručně vyrobeným ukroutil jsem hlavu toho stahovacího šroubu a když jsem to vytáhl tak spodek toho šroubu měl uplně zničenej závit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2015 18:23
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html
není to tohle
Datum: 27. května 2015 18:23
Jméno: seboh
IP: uživatel18093
 Ja to delal vzdycky tak ze jsem otocil setrvak a chytil to trema sroubama s sestihrannou hlavou a dotahoval postupne az to vyskocilo.
Datum: 25. května 2015 19:26
Jméno: pepa
IP: uživatel18092
 Na hulvata to jde i 3 ramenym povolis sroub uprostred ale ty 3 na sroubovak tam nechat a cele to inteligentne stahnes
Datum: 25. května 2015 9:12
Jméno: cikikus
IP: uživatel18087
 Zdur. Neviete niekto o nejakom fichtlzraze, kde a kedy? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2015 15:15
Jméno: Kondor
IP: uživatel17806
Datum: 28. května 2015 15:15
 Zdar tuneri, potřebuju poradit. Nemožu vůbec naladit válec aby aspoň nastartoval. Skůšal jsem jakékoliv trisky (60-cca90), polohy jehly, předstihy, odtrhy a další karbec a asi 20 svíček a na nejvíš to akorát 1 blafne a pak nic. Nikdy jsem sa s timo problemem nesetkal při ladění jiných válců. Válec je 5k, origo karb, 100mm klika, origo hlava a momentálně origo výfuk. Za jakékoliv rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2015 22:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Proč se nezeptáš autora toho válce
Datum: 26. května 2015 22:04
Jméno: pepa
IP: uživatel18092
 Cece vis o tom ze motor po vybrusu da 7 8 atm? vim ze to neni smerodatne ale tvuj udaj mi prijde desivy po te vsi praci
Datum: 25. května 2015 9:18
Jméno: standa
IP: uživatel18088
 Zjisti a uvidíš,ta malá škvíra by až tak zásadní roli mít neměla,jet by to mělo,ale budeš to muset řešit stejnak ... osobně bych začínal ladění alespoň na 19mm karburátoru ... ta sestava co jsi popsal asi moc úspěšná nebude ...
Datum: 25. května 2015 8:45
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 No to okénko má nejaký křivý tvar na dolní straně, a do sání zasahuje jenom malinkatým kůsečkem (cca 0,02mm2). No ale zkusím to ještě nejak poštelovat a roztlačit a pak sa uvidí.... Díky za rady
Datum: 24. května 2015 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel18089
 No to neni zas tak moc. Jesště mi napadá jedna fatální věc. Když je to 5K (o klapce si nepsal,tak vycházím ze symetráku) tak je hrozně důležitý,jestli je správně udělanej otvor v pístu,jestli nevjíždí až do sacího kanálu,to by se pak propojilo přepouštění se sáním a nejelo by to....
Datum: 24. května 2015 19:22
 Kompres to nějaků má, cca 2,15atm , předstih sem zkůšal 2,4mm , benzín ide, na hladinu sa podívu, jiskra ide nádherně , svíčky mokré , gufera a těsnění nové, faleš sem nezjistil roztlačit sem to zatim nezkůšal , ale hodim do druhého rámu a zkusím, no ale vidím to na to velké sání cca 71mm hlava - spodní hrana a na šířku cca29mm
Datum: 24. května 2015 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel18088
 A má to kompresi ? Dostatečnej předstih ? (s origo hlavou alespoň 2,5mm) a benzín ti do karburátoru jde? Ten je tedy origo 17mm s tryskou 38 a nějakou rozumnou hladinou? Jiskra jde? Svíčky jsou suché a nebo mokré? Roztlačit jsi to zkoušel? Pokud je sací kanál HODNĚ otevřený tak to kolikrát na nakopávačku ani neprdne,musí se to roztlačit a stejně to všelijak prská ještě půl minuty... jinak věci jako gufera atd máš v cajku? Nikde nic nepřisává? Zapalování ok? Odtrhy ok?
Datum: 24. května 2015 17:21
Jméno: aux
IP: uživatel18086
 zdarec
mam mustanga a mam problem se zapalováním
sice to hází jiskru ale malou a kvuli tomu to nejde nahodit
neví někdo co s tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2015 14:35
 Tipuju to na mezeru mezi cívkama a magnetem. Dělávalo se to na cigerotý papírek, ale mě se osvědčilo ty cívky dát prostě co nejblíž k magnetu tak, aby magneto nedrhlo. Samozřejmě může být i něco jiného - načnutý kondík, provařená cívka, odizolování kladívek, fajfka(pokud máš tu verzi kde, se jakýsi "hrot" ve fajfce zapichuje do závitu na svíčce, rovnou jí zahoď a sežeň jinou. Ten hrot se upaluje a pak to děla hovadiny), svíčka(mezera 0.4mm a jestli háže tam kde má), nebo na kladívkách může být v sepnutém stavu nějakej hezkej přechodovej odpor, stejně tak jako všude možně v kabeláži(zažil jsem i rozlámaný kabely). Očka a všechno zaletovat, ne chytit roztřepený kabel pod zrezlou matku, jak to dost často vidím. Dost často udělání kabeláže poctivě pomůže. Zkusil bych ty cívky na magnetu a pak projít ty kabely, pak to řešil dál.
Datum: 24. května 2015 14:35
Jméno: honza
IP: uživatel17478
 zdar draci \r\nmam doma fichtla 21 a jede tak maximalne kolem 50. zda se mi ze jde docela do vysokejch otacek ale moc nejede valec a pist jsou bez ryh. Cim to muze byt ze to jede tak pomalu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2015 14:23
 Že by šla klika ztuha? Někde se tu poflakovalo video jak se má točit klika bez gufer. Nebo může být něco ve směsi,špatnej předstih, mezera na svíčce, netěsnící kroužky, špatně nafouklý kola, zatuhlej řetěz, ložiska v kolech, špatně nastavený brzdy, kolečko na sekundáru, ojetá rozeta, plnoštíhlej řidič atd atd atd. Tipuju to na kartery "potuněný" odbornou demontáží páčidly a jeblý díry na ložiska co ti drží kliku, nebo jsi to ještě nezajel. Pokud rukou na neutrál roztočíš magneto a klika se ti kvůli kompresi vrátí nazpátek tak to v motoru není. Pokud se ale zastaví ještě dřív než narazí na úvrať ,tak holt jde něco ztuha. Mustang mi v origo s přehledem jel 80(mám bloček kde mi i zapsali rychlost XD)
Datum: 24. května 2015 14:23
 Ahoj, chtěl bych se zeptat když si dám jiné sekundární kolečko na čz 477 bude mi kecat tachometr ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2015 11:05
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Ono ten tachometr u ČZ je kapitola sama, alespoň teda u mého kusu.  Praskl mi totiž originál náhon a sehnat náhradu je téměř nemožné. Ono totiž skoro všechny nově prodávaný náhony jsou na otáčkoměr pro 634. Jako funguje to, ale ten náhon z Jawy je o něco delší a na Číze je hrozně zkroucenej. Ručička mi pak hrozně oscilovala až se nakonec i ten novej náhon podělal... Nevím, jak to řeší ostatní, ale já koupil ten digitál na moto od sigmy a nemůžu si to vynachválit.  Sice to není kóšér originál, ale na ježdění je to super.
Datum: 23. května 2015 11:05
 Ano, je to jako u kejvačky  děkuju za osvětlení  o rychlost mi zas tak nejde spíš počítadlo kilometru  Jo taky se občas směju těm Tuningum na youtube
Datum: 22. května 2015 21:17
Jméno: standa
IP: uživatel18085
 Dle mě jsou beztak rychlosti na tachu orientační... se zubem nahoru/dolu si připočítávej/odčítej od/k rychlosti řekněme 4-5km/h ... myslim že je to fuk ... pokud to teda nebude rozdíl 5 zubů ... menší kolečko = jedeš míň než ukazuje tacho , větší kolečko = jedeš víc než ukazuje tacho ... na zubu si myslim že to bude do 5km/h rozdíl ... pokud je zde nějaký fanšmekr,kterej zná pilový diagramy a převody nechť mi konkrétněji doplní,vařim z vody a vycházim z pio ... ale to že tacho s rostoucí rychlostí kecá je neoddiskutovatelnej fakt ... je to tak u většiny motorek i aut. Jak jsem již jednou zmínil typický příklad z auta (u nás v rodině bez vyjímky všech 6 aut)- jedeš,na tacháči 100 a na rychlostní ceduli v obci 86-88km/h ... realita i u kejvy,čízy,simson,skůtry,pérák a pozor,pio jedoucí nad 85 kecá dvojnásobně  při rychlostech k 90km/h ručička dole přelézá počitadlo km ,při překročení 90km/h se spodem vrací k nule,vyšší rychlost žádný náhon nevydržel  každý praská jak se ručička začne blížit spodku stupnice ... nedělal to jeden tacháč ,ale všechny 3 co mam doma .... když jsem jezdil na rychlym motoru,tak jsem to párkrát zkoušel,co to vydrží ... proto mi občas velmi pobaví videa na youtube,jak někdo natáčí tacho ... jásot,machrování že ručička dolezla k hodnotě 85km/h ... prostě tuning ... kdyby ti kluci tak věděli,že vlastně jedou tak 72-75 tak by byly rudý až na prdeli
Datum: 22. května 2015 19:26
Jméno: pepa
IP: uživatel18084
 Viz kolega dole je to stejne jak u kyvacky reseni je napr cyklotacho
Datum: 22. května 2015 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel18085
 Nerad bych kecal,nevím jak přesně má ČZ řešený náhon tacho. V případě že je to stejné jako u Jawy,tak je náhon vedený z motoru (z převodovky?) tudíž tacho kecat bude,mění se tam pastorek náhonu k počtu zubů na sekundáru.
Datum: 22. května 2015 18:25
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
 Cau draci,dal jsem 40tkovy valec a jede to hur nez na 38. Co mam udelat proto,aby to jelo tak jak ma? Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2015 14:49
 To je v pořádku,ona ta polská náhražka jede prostě míň. Nic v tom nehledej,seřiď to a jezdi,nejede to špatně,jen prostě málo ... kdybys to chtěl otevřít,musel by sis upravit minimálně sací kanál,lépe i krapet hrábnout do výfukovýho kanálu,ale to nutný neni... mužu ti to udělat kdybys chtěl,podmínkou je ovšem verze válce s dobře udělanými přefuky,na té druhé - horší verzi to nemá cenu řešit. Ta dobrá verze má symetrické a stejně velké přefuky a stejně odlité, ta špatná verze má jeden rovně a jeden nakloněnej,navíc tvar není zaoblený kosoúhelník ale takovej skoro půlkruh ... no prvním pohledem je poznat,že je to odlitý úplně blbě. Další podmínkou je použití dvoukroužkovýho pístu. Ať se daří. Standa
Datum: 22. května 2015 14:49
Jméno: pepa
IP: uživatel18084
 No do zacatku bych to nechal zabehnout ..ale zadne zazraky necekej napsano bylo mnohe a uz je ta polska hlava s drsnosti povrchu mluvi za vse ...vypada jak 40 let stara ceska po tom co to sezralo krouzky...proste te 5 ccm za ten litr nestoji ...a to nemluvim u upravach ktere jsou krasne ale fik te s nimi vijde na cenu cz 476 coz je na jezdeni od 16 fine stroj
Datum: 22. května 2015 11:39
 Čus draci, asi tak minulej rok jsem viděl někde na internetu že někdo prodává do pionýru 4 kvaltovou převodovku komplet která pasuje přesně do originalních karterů, nevíte někdo kdo to prodává? nebo máte někdo kontakt na toho člověka? hledal jsem to na googlu napsal jsem tam jawa 50 4kvalt a je to 18tý obrázek od zhora, odepište prosím Ondřej
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2015 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel18096
 Doufam že to ještě pár let bude vyrábět,ten 5Q bych kur*a chtěl  ale prachy nejsou ... ke třicítce si to nenadělim,tak třeba ke čtyřicítce to vyjde,když se rodina složí  tak se 12 let budu těšit  ještě dodělat 70ccm válec a bude to... tak snad jednou
Datum: 27. května 2015 12:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 To do je na obrázku vyrábí Voves za 25000kč dělá verze 4q a 5q
Datum: 27. května 2015 6:21
Jméno: standa
IP: uživatel18085
 Vim o někom,kdo by nechal za 80-100 tisíc celej osvědčenej závodní 4 kvaltovej motor z odlitků ,včetně vyřešeného primáru soukolím atd... jen nasadit a jet v TOPU ... Cena odlitých karterů pro 4Q převodovku se pohybuje okolo 16-20 tisíc s/bez převodovky,ale přímo kontakt nemám... navíc pro závody se převodová kola vyrábí jiná s jinou "charakteristikou"(pilovým diagramem)... to by ses musel proptat přes závodníky a tak... dost si to držej mezi sebou pod pokličkou .... pak jedině ten 4kvaltovej motor nějak zpatlat dohromady svépomocí převařením a nebo úpravou origo převodovky,což ovšem není úplně šťastné řešení. Odkazy u Eddieho jsou na rychlej 3Q.
Datum: 22. května 2015 16:44
Datum: 20. května 2015 23:58
|



|