slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  744  745  746  747  748  749  750  751  752  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel12103    
Mám dotaz ohledně výfuku (doutník) na jednadvacítku. Namontoval jsem ho, jenomže dělá větší kravál než by měl. mám pocit že ho někdo přede mnou navrtal. Když odšroubuji tu koncovku a podívám se dovnitř, je tam navrtaných 8 děr. Má to tak být, nebo to někdo sprznil? Mám na mysli tento výfuk: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_pionyr.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
tak to mám také...a podle mě je to origo myslím že jich tam mám taky 8...dvě truvičky má myslím jenom vejfuk druhého typu...
 
 
Datum: 24. července 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel12103    
Je tam jen jedna trubka uprostřed, v ní je šroub, který drží na konci doutník. Kolem té trubky jsou navrtané ty díry.
 
 
Datum: 23. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
tam by mely bejt jen takovy dve trubicky .. jo to vytahnes ale de to blbe
 
 
Datum: 23. července 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel12103    
Nemají tam být vůbec díry? Myslel jsem si to. Jde ten tlumič vytáhnout?
 
 
Datum: 23. července 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
to nekdo pokurvil
 
 
Datum: 23. července 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
cau hele mam pionyra a kdyz dam prst do fajfky a proslapnu ho tak me to neda ani malinkou ranu ale kdyz se druhou rukou chytim kostry tak me to da mrdu do obou rukou com to je ? ukrostreni je ok predstih taky .. muze to delat kondik ? diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě vydělej svíčku nech ju ve fajvce a svíčku dej na válec tím železem jak je na klíč a prošlápni
 
 
Datum: 25. července 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Zkus si sundat v mokru boty a možná něco málo ucítíš:-) No, žárovka taky nesvítí na jeden drát, představ si, že si ta žárovka:-)
 
 
Datum: 24. července 2011 4:23
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
muze se ti stat ze se muzes držet faze v síti 240 v při zapojovani a nevšimneš si teho ale jakmile se ukostřiš tak je potobě a taky zavisy na každym člověku jak je stavěnej každej je jinak citlivej
 
 
Datum: 24. července 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
on je probelem ten ze i kdyz je ukostrena tak nehazi stejnak
 
 
Datum: 23. července 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to dělat tvoje inteligence,myslíš že kdyby svíčka nekostřila tak bude dávat jiskru?
 
 
Datum: 23. července 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
No ukostření v cajku asi nebude....
 
 
Datum: 23. července 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: b77      IP: uživatel10514    
zdar draci, chci se zeptat jak vymontovat štefty. Můžete mi poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kontra matice a je to ne?
 
 
Datum: 23. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
lk: presne tak ;-)
 
 
Datum: 23. července 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prostě si na tom šteftu stáhni proti sobě dvě matice a pak tou spodní povoluj celej šteft
 
 
Datum: 23. července 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: b77      IP: uživatel10514    
zatocis? mam je povolit nebo utahnout?
 
 
Datum: 23. července 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
jestli ti nezalezi na zavitu tak je vem sikovkama a jestli jo tak na steft namontuj dve matky tu druhou chytni klicem a tu prvni stahni k ty druhy na bejka a pak kdyz s tema matkama zatocis tak ti vyleze celej steft
 
 
Datum: 23. července 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12102    
Zdar draci, mám takový problém, že na mé Jawě 20 nejdou řadit rychlosti a fakt nevím co s tím a děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12102    
Tak děkuji vám
 
 
Datum: 24. července 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Nad řadicím automatem nebo jak se tomu říká je šroubek. Dostaneš se k němu normálně z venku na motoru, stačí sundat plech pod sedlem aby ses k němu dostal.Najdeš ho, praští Tě do očí:-) Ten může bejt povolenej, stačí dotáhnout a to je celý:-) Stalo se mi to taky, zařadit pak jde jen hodně blbě. S velkou pravděpodobností to tím bude, jestli ne, tak budeš muset pulit.
 
 
Datum: 24. července 2011 4:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked sa ti podarí zaradiť kvalt smerom dolu 2, neutral medzi 2 a 3, alebo 3 a chces zaradit kvalt smerom hore a to ide v poho, tak máš prasknutú pružinku v radiacom mechanizmu, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_vidlicek_radice.html ja som mal to samé raz som zaradil 1 pak nic dalej. musis motor rozpulit
 
 
Datum: 23. července 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12102    
oprava nepůlil
 
 
Datum: 23. července 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12102    
motor jsem ještě půlil. Když zařadím jedničku tak mi vůbec nejde dát neutrál ani další rychlost, jen někdy se mi podaří dát jinou rychlost a když vrátím to na jedničku tak se to opakuje
 
 
Datum: 23. července 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
a Důvod ?? půlil sy motor nebo ti to prostě odešlo nebo ti třeba nešla 2 a pak už to odešo ???
 
 
Datum: 23. července 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Vás draci, na fichtlu mi nejde jiskra když nastavim předstih a odtrh přesně podle návodu už jsem fakt zoufalej už nevim co s tim, indukční cívka je nová. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang1971: Což to je všechno utažený protože jsem dával nový kladívka....
 
 
Datum: 23. července 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nevim jestli ti to pomuže ale já se dlouho trápil s tímto u mustangu nic nepomahalo několik civek jsem vyměnil i kondik a nakonec byl pouze povolenej ten malej šroubek co drží kladivko a kondik.Vyzkoušej a uvidíš
 
 
Datum: 23. července 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako když dám odtrh hoooooodně velkej asi největši co de tak to ty jiskry hází ale nejde to do otáček ale hodí a mlhou jsem neprojel...
 
 
Datum: 23. července 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
hmm tak vyšrubuj faju dej svíčku přímo do káblu a skus a když toto nebude ono tak ti prostě odešla cívka aj když je nová neprojel sy mlhou ??
 
 
Datum: 23. července 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rumštajn: Koukal jsem na kontakty a ty sou v pohodě a cívka je akorát bejt blíž tak už by dřela....ale začalo mi to dělat z ničeho nic jel jsem do kopce a najednou jiskra pryč.....
 
 
Datum: 23. července 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
mrkni na cívku jestli nemáš uvolněný kontatk myslím tu na zapalku popř ju dej blíž k rotoru
 
 
Datum: 23. července 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: radecek      IP: uživatel8591    
:evil:
 
 
Datum: 23. července 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel5759    
Ahoj mam dotaz dnes se unás jeli závody na mopedech a babettach . Ale muj dotaz zní v tom co vše potřebuji k uspořádání takových to závodu . Dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky by mě to zajímalo. Jen kdyby to tady někdo vypsal podrobněji. Ono ale asi nepůjde o levnou záležitost, pač na startovným se vybere tak 100 000 mým odhadem. Buďto na tom obec vydělává, nebo je to tak drahý?
 
 
Datum: 24. července 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
pokud to chceš dělat legálně tak bud pozemek svůj nebo pronajatý nebo povolení od mněsta a trošku přitlačit u policajtů plán trati ceny zápisné atd taky záleží hodně kde chceš jet jestli po cestě vyjíždku nebo pro upravené stroje zařizovat okruh..
 
 
Datum: 23. července 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Servus kluci, heleďte mám takovej problém (není snad den bez problému) Mám babettu 210 jezdí táhne jde na šlápot atd... ale nechce se jí řadit. Měnil jsem všechny gufera na spojce, bylo to ze začátku ok hned zařadila atd.. a pak se jí zas nechtělo do kopečka kde jsem jezdil na 2 mi to jelo na 1 a drtilo se to tak sem vyndal pakny ale ty byli suchý tak sem to vše odmastil protože jak sem to vytáhl tam mi kápl olej zevnitř ven tak sem to očistil nasadil a najednou to zase řadilo bez problémů a jezdim tak 10 min a zase se to drtilo a řadilo jen z kopce tak co s tim kurv* je? jsem z toho nemocnej zejtra slavim narozky tak sem pak chtěl jezdit z kámošema. Poraďte pls nechci sedět doma :/// odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 0:39
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo chlape a vse nejlepsi k narozeninam : - )
 
 
Datum: 24. července 2011 0:39
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau chlape...tak ted trochu odborně jo....projeď to a drď to co to da chvilu a pokud možno tak i kopce pak zastav doma sundej kryt spojky a šahni na tu levou spojku kde sou rozběhove pakny a měla by byt horka to znamena že kloužou ty 3 pakny , jakmile ti ta babeta přeřadi na dvojku tak to ta spojka už neutahne a prokluzuje a gufera si nemusel měnit pokud měli ještě ostrej břit měněj se až tečou věčinou, jo a muže to byt ještě tim že ti kloužou řadicy pakny (maš lehky nebo těžky ? tezky sou lepsi maj veci odstredivou silu a lip drzej rychlost druhou ) pokud ti v kopci ta jednička tahne dobře a ma krouťak velkej tak by to měli byt spiš ty řadici.....ja s tou mou překračuji smělě 70 km/h mam klapkové sání a upravenej píst, v přednim světle H4 z felicie a přepinani potkavaci dalkovy vlakno na řiditku a jine vychytavky..... ja sem z okoli olomouce a delam opravy babet lidem mam v tim praxi 10 let tak si opiš muj mail a ozvy se kdyby si neco potreboval
 
 
Datum: 24. července 2011 0:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
už sem si tě přidal
 
 
Datum: 23. července 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mám jsem tam jako Luky Topol :-)
 
 
Datum: 23. července 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
jo mam ale na icq nechodim maš facebook ?
 
 
Datum: 23. července 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj hele máš nějakej skype icq apod? Seš snad jedinej babettak co takhle píše :-) mohly by sme si radit atd :-)
 
 
Datum: 23. července 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
jo jo normalně moučkovej cukr,hodilo mi to 2 jenom z kopečka a po rovině to pořadně nechtělo přeřadit třeba když foukal vitr :-D zkus tam dat ten cukr uvidiš...
 
 
Datum: 23. července 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako moučkovej cukr? :-D taky si měl že si chvíly jel když to a najednou nic a vytáčel si to a do kopce ti to nedalo za 2 ?
 
 
Datum: 23. července 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
cau ja sem tam dal cukr mletý zkus to taky mi to dělalo...
 
 
Datum: 23. července 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem tam dal i křídu ale nepomohlo to ze začátku to jelo normál cca 10 min a nic pak zas
 
 
Datum: 23. července 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Vracím se k mému dotazu ohledně vodítka, jen ještě z malouotázečkou. Jak obrábět silon? Mám doma takovej velkej kvádr ale jak na něj? Pujde to třeba rozbruškou, protože silon je docela pevnej materiál?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak, jedině na soustruhu!!!
 
 
Datum: 24. července 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No joooo, vem si na to flexu... a k tomu ještě krabici s ledem, abys měl do čeho dávat prsty! Na soustruhu!
 
 
Datum: 23. července 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem tu zase. :-D Mám další eror na mojí jawě 20 a to že mi vůbec nepruží přední vidle. Už si nevím rady co s tím, zkoušel sem odrezovač, olej a nic. :-( Prej pomáhá do nich vyvrtat dirku a nalít tam brzdovou kapalinu...Pomůže to? Mě se do nich právě nechce moc vrtat. :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
A nebo tam nalej zvrchu trochu nafty....to setaky celkem dobře uvolní....dělal jsem to na zarazlejch pantech u vrat....tak to třeba tady taky pomůže.
 
 
Datum: 23. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě nevím čím to namazat... Jen mi pár lidí řeklo že brzdovku..
 
 
Datum: 23. července 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co to tak rozdělat a namazat to čím se to má ? to tě nenapadlo?...
 
 
Datum: 23. července 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Vyvrtat díru nad dolním futrem několik cm nad zašroubovat maznici a brzdovou kapalinu a rozchodit to po kousíčkách
 
 
Datum: 23. července 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
skus to rozchodit trochu potym poskákej a pokud to nepovoli odšroubuj vrchy vidlic a tam naej kapalinu vrtat bych nevrtal nic
 
 
Datum: 23. července 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: VadronPetr      E-mail:      IP: uživatel12101    
Draci,potřebuju radu! :-( Mám Mustanga a chvíli není klid..Pokaždý ho nakopnu,a jede krásně..ale třeba po 10 minutách jízdy začně děsně cukat a pak i chcípne a už ho ani neroztlačim :// ..Už vůbec nevím čím to může být,a nejsem žádný profík..poraďte prosím! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
dej studenější svíčku
 
 
Datum: 23. července 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel12100    
neví někdo co mám dělat když chci nakopnout jawu 20 tak to nenastartuju a když to rostláčím dám jedničku a pustím spojku tak mi chitně ihned neví někdo co s tím děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: koki54      IP: uživatel10634    
Musíš seštělovat šroubek na spojku ten je hned po lanku na spojku dole
 
 
Datum: 23. července 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Včera jsem si měřil kolik mi dobijí mašina 250/353 a na volnoběh to má 6V a po chvilce volnoběhu to klesne akorát na 5,8V a pak když vytočim motor do plna tak to dobiji 7,3V zhruba. Musim to měřit analogovým voltmetrem protože digitálni mi to motor ruší. Myslite že to dobíjení muže takhle zustat? Vim že maximálně by to mělo mit 8V ale snad by to tak mohlo zustat ne? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
"plně v klídku ale pokud jezdíš ve městě někde kde dlouho stojíš tak to o chlup zvyš
 
 
Datum: 23. července 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel12096    
Draci,vím že to sem nepatří ale mám 125ccm krosku a nějak se mi posral karbec chčije to z něj proudem ze všech hadiček nevím proč zkoušel jsem ho čistit ale pořád to chčije.Nevíte proč ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
tam je ventil nebo plovák ?? pokud ventil poverguj s ním at to de lehce at se to zavírá pokud plovák zkontrouj jesti ho tam máš rovně a jestli není děravý
 
 
Datum: 23. července 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: pablo      IP: uživatel9494    
zdravím, mam mensi problem se svym mustangem. Po nastartovani chvili drzi volnobeh naprosto bez problemu pekne jak ma a pak behem chvile z niceho nic vyskoci otacky skoro na max. a takhle drzi dokud jej nezdechnu. Lanko plynu se nikde nezasekava, karburator je vycisten, jehla nova a soupatko ve spodni poloze. takhle se to opakuje skoro vzdy opet po nastartovani.... cim by to tak mohlo byt ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: pablo      IP: uživatel9494    
jehlu mam nastavenou na druhej vyrez od vrchu, ale de o to ze to zacalo delat z niceho nic a nejde se toho zbavit ....
 
 
Datum: 23. července 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
hmm a nebo ti někdo spiloval šoupátko ..
 
 
Datum: 23. července 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho měl po výbrusu a takhle mi přidával. Buď to falešný vzuch a nebo špatně nastavená výška JEHLY.
 
 
Datum: 23. července 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci v jakém poměru mažete na Babettě 210? Na nádrži mám samolepku od výrobce, že prvních 500km 1:33 a potom M2T 1:50 je to tak zprávně? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak m2t bych použil akorat na mazání pantu vrat.....kdyš ho použiješ tak se ti zajebava motor z něho a mužou ti odchazet ložiska vic a navic z něho zarusta vyfuk protože hodně karbonuje,,,použij třeba olej motex 2t x ....je v poměru 1:50 co se uvadi u věčiny oleju ale ja davam 1:33 je to lepši kdyš nejsi děda co na tim lice 30 km /h ale ten motex je celkem kvalitni tak by možna stačil i ten předepsanej pomer oleje a ty z motorove pily atd bych nedoporučoval použivat
 
 
Datum: 24. července 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to az tak nieje pravda lebo tie "lepsie" oleje do krovinaku atd. sú velmi ridké majú nízku vyskozitu vacsinou SAE 10 a ked vonku je 35stupnu nedokáze dostatocne mazat, predpisany olej do babetu je SAE 30-40, to napriklad M2T alebo podobné minerálne oleje
 
 
Datum: 23. července 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je olej do vysokootáčkového motoru....např. křoviňák, motorovka a tak. :-) A v poměru tak 1:33 a jede to o poznání líp. :-)
 
 
Datum: 23. července 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
Jo je to správně, akorát bych použil něco jiného než M2T. Já na své 207 mažu Mogul TSF 1:28, výfuk nezasírá a kouří jen studená.
 
 
Datum: 23. července 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Zas jeden....BLÁZEN....no podívejte se sami...velice zajímavá cena http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/544308-50-21.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemá křivě šteft na držení vejfuku?
 
 
Datum: 23. července 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
´proč by tam měl bejt plech z jawy 20 ? tyhle se dávali na všechny modely cca od roku 72
 
 
Datum: 23. července 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
Nemá tam náhodou zadní plech z jawy 20?
 
 
Datum: 23. července 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokoušel sem se prodat tohle http://dachl21.rajce.idnes.cz/Jawa_21_po_ranovaci/#100_6106.jpg za 10 000. a nikdo nechtěl, taky po komplet generálce, je tam i CÚ od stejskyho...tak ten co prodává tamto za 20 000..je na vrcholu demence.
 
 
Datum: 23. července 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originál a všechny šrouby nové...podívejte se na úchyt kříže, na ty plechy, na odrazky na zástěrce a (panebože) co ta spojková páčka? Ještě mu tam chyběj manžety na vidlici.. za 20 tis nesmysl...
 
 
Datum: 23. července 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
No tak možná to má větší hodnotu než 3000, to bych se hádal, ale veteránek to není, eee :-)
 
 
Datum: 23. července 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo na to jsem taky koukal no ale za 20 000 možná tak za 3000 ani to ne
 
 
Datum: 23. července 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
píše vše originál, to jsem teda nevěděl že se dělaly bílý okraje plechů
 
 
Datum: 23. července 2011 9:36
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Veteránek s metelízou....
 
 
Datum: 23. července 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Najivní.... vrazil to toho těch 20 klacků... tomu bych i věřil. Ale prodat to za 20000,- to nemá šanci. To má cenu takovejch 10 000.
 
 
Datum: 23. července 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do posledního šroubku.ty dva na kříži asi nesou v ceně
 
 
Datum: 23. července 2011 8:10
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
zdar mam problem se zapalovanim, na kladivkach mi litaj jiskry , kondenzator jsem skousel menit ale porad nic jiskru to hazi slabou a jeste jen s velkym odtrhem diky za radu (jawa 23 mustang ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každýmu fichtlu chutná jiná svíčka... na Brisk N15C uplně novou ani neškytl a na komunistickou, zaolejovanou PAL naskočil hned
 
 
Datum: 23. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
ja sem si koupil novou zapalovaci civku tady z fichtlkramku a je nejaka spatna tak jsem zapojil zas svetelnou civku a uz je po problemu
 
 
Datum: 23. července 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se jestli máš vše dobře dotáhlé, já měl třeba volnej kondenzátor (hejbal se) a taky kolem něj létaly jiskry, dotáhl jsem pořádně tu objímku a šroubek a bylo po problému...
 
 
Datum: 23. července 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
na kladivkach mam oranzovou jiskru co odlitava od kladivek a na svičce jen mini jiskru
 
 
Datum: 23. července 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cigaretovej papírek o tlouštce 0,05mm se dává mezi kontakty ve chvíli, kdy má přeskočit jiskra. Ta přeskakuje při otevření kladívka. Při spojení se indukuje napětí. Takže normálně nastav odtrh na 0,45. Na svíčce dej vzdálenost elektrod stejnou jako máš odtrh. A hlavně zkontroluj ukostření !!! A musí házet jiskru velkou a modrou.
 
 
Datum: 23. července 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
125: Nepopsal si, navíc špatně, nastavení odtrhu? A nedává se tam cigaretovej papírek, ale třeba ustřiženej čtvereček z papírovýho obalu od mlíka...
 
 
Datum: 23. července 2011 9:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bych rád viděl jek startpákou dáváš hú.radši toč vačkou
 
 
Datum: 23. července 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: 125      IP: uživatel6631    
jiskru to házet má to je normální kondenzátor mněnit nemusíš nic tím nedocílíš předstih seřídíš tak že vyšroubuješ svíčku dáš tam šroubovák a pomalu budeš nakopávačkou na neutrál dávat píst do horní úvrati jak budeš mít píst uplně nahoře povol kladívka a dej mezi ně cigaretový papírek pak je oba ty kladívka chyt a zmáčkni k sobě a tlač na ten váleček pak dotáhni šroubek a jed :-)
 
 
Datum: 22. července 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: MATULA26      IP: uživatel12098    
Zdravim, potřeboval bych poradit .Benzínový kohout na Mustanga(original) totálně zacpaný. Rozebral jsem,vyčistil a propláchnul v benzínu.Ale pořád je to průchozí tak s poloviny. Poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
jo jo jasně 5 direk :-D ja vim ja už sem skoro spal když sem to psal :-)
 
 
Datum: 23. července 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Musíš odšroubovat takovou tu redukci mezi nádrží a tělem kohoutku! Tam pod tím je bordel!
 
 
Datum: 23. července 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Kubo jen pro upřesnění s 5 dírkama (ještě je jedna uprostřed) :-)....ale ji to třeba ještě zkus profouknout tlakem vzduchu....přeji hodně úspěchů
 
 
Datum: 23. července 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
když sem to tak čistil já mohl sem to čistit jak sem chtěl ale furt to neteklo jak ma tak sem musel koupit nove kruhove těsněni to černy s těma 4 dirkami a byl klid stoji cca 5kč...
 
 
Datum: 22. července 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem to kompletně rozdělal umylp pod tlakem ody usušil a složil taky jsem ještě napřed vyčistlil tu trubičku drátkem jo a pro jistotu si vyčisti nádrž nebo jestli máš málo benálu tak natankuj já když sem tam měl málo benálu tak ta jemná rez co tam zustala klesla na dno a caspáala mi vždycky ten kohoutek
 
 
Datum: 22. července 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,chci aby mi na jawě 21 bzučel (troubil) bzučák akorát nevím jaký mám koupit ten usměrňovač jaké by měl mít parametry??Dík Mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Dotaz .. naco na bzučák usměrnovač dyt to troubí i bez toho na fichtlu
 
 
Datum: 22. července 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dioda
 
 
Datum: 22. července 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslel jsem si že jsem hodně blbej a nechápavej a že mám spoustu blbejch dotazů....Koukám že nejsem jedinej. :-D
 
 
Datum: 22. července 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Už by to nebyl den, abych se netěšil, s čím novým zase přídeš :-D
 
 
Datum: 22. července 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel6631    
Ahoj vím že to tady nepatří a proto mně nesuďte chcu se zeptat: Doma mám dvě minibike jedna je motard ale s polocrosovýma koly a druhá je croska s crosovými koly motory jsou stejné, karburátory taky, i filtry prosě jsou obě seriové. Jedna má sice výfuk jeden originál a druhá má dvě koncovky tak já už nevím jedna jede dobře a druhá jede trochu hůř jde špatně do otáček a konečná rychlost taky nic moc ale přidřená není ;-) dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastav na tý co špatně jede karburátor stejně jako na tý druhý jinak nevim tyhle čínský srá*e snad nemá cenu ani kupovat.
 
 
Datum: 23. července 2011 9:26
 
<  744  745  746  747  748  749  750  751  752  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 11:34:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu