Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pionier
IP: uživatel12116
 zdar...mam problem... ked len tak prilozim polobloky k sebe tak rychlosti sa daju radit pekne ...........ale ako utiahnem tych 6 skrutiek tak vobec nezaradim neutral ..... proste akoby cez ten neutral preskocilo ....radim len ...1....2.....3... neviete cim by to mohlo byt. za kazdu radu dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 15:03
Jméno: pionier
IP: uživatel12116
 iba na dvojke ale myslim ked sa doleje olej tak sa to spravi
Datum: 26. července 2011 15:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a převodovka jako taková se točí volně?
Datum: 26. července 2011 9:23
 Zdárek, mam zas problém..Babetta 210 ve vyžších otáčkách strácí výkon, a ozývá se zvuk jako kdyby se někdo snažil troubit na trumpetu.. Karbec čištěnej, svíčka cihlová...Nejspíš přidřený že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 20:13
 Čau draci, chci renovovat jawu 21 tak na kolik to tak vyjde? Motor je po go takže si dám jenom práci s leštěním a chci použít co nejvíc original dílů a chromy jsou parádní. Stříkat budu doma kompresorem tak na kolik by to max mohlo vyjít? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 20:22
 Nikde jsem nepsal že budu stříkat chrom nejsem sebevrah....
Datum: 25. července 2011 20:22
 Jakože budeš stříkat chrom??? To si fandíš....  Ale ne že to nejde!!!! http://www.youtube.com/watch?v=NM2CIdqyQqc Ale nepočítej s tím, že bys tohle doma zvládl !!!!! Dělali sme to v dílně a je to docela alchymie.
Datum: 25. července 2011 20:20
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci čím to je když chci nakopnout ČŽ175/487 tak zezačátku to jakoby přeskakuje a zabere to potom díl jak kdy ale ale většinou na začátku.Čím to je ???Chci měnit spojku,tak uvidím ale typoval bych ožvýkanej půměsíc.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 21:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sice nechápu co chceš "typovat", ale pokud při tom i tipuješ, tak tipuješ správně
Datum: 25. července 2011 21:51
 čau draci, kopil jsem si ložiska SKF a jsou trochu volnější než klasický ložiska, je to normální nebo ne? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 20:08
 To není stupen přesnosti ale označení radiální vůle ložiska. Ty patří třeba na klikovou hřídel. Jsou to těžce namáhaná ložiska...
Datum: 25. července 2011 20:08
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Když si kupujete ložiska tak se podívejte jaký stupen presnosti mají třeba C3,AN atd ty sis asi koupil volnější ložiska něž si tam měl origo, ale já mám jak v pionýru tak v ČZ volnější než tam byli a je to v poho....
Datum: 25. července 2011 19:17
 U mé taky loźiska SKF volnější..jezdim na ně rok a v poho.
Datum: 25. července 2011 18:44
Jméno: jawa
IP: uživatel7794
 zdar hosi je mozne ze kdyz nemam na babete 1 pistni koruzek a to druhy kdyz mi prasknul ze to nejde za plnym ? a kdyz ho dam ze se zacne dusit nebo to je necim jinym ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 17:48
Posl.aktualizace: 25. července 2011 17:10
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, nevíte kde by mi vJičíně nebo okolí namíchali barvu na mustanga (oranžová). Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 21:17
 http://justfuckinggoogleit.com/
Datum: 25. července 2011 21:17
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Ahoj Draci! 21tka pěkně chytá za studena, v otáčkách chodí normálně, ale přechody z volnoběhu do otáček a naopak jsou zpožděný a musí se opatrně s plynem. Jak to pustím nebo naopak přidám rychle, tak zdechne. Je to většinou na křižovatce, kam přijíždím, brzdím motorem a bez plynu vyřadím a než stihnu cvaknout neutrál tak chcípne. Musím jí držet ve vyšších otáčkách a pomalinku ubírat na volnoběh. Ale i na něm někdy sama od sebe zdechne. Hladinu mám seřízenou na vršek potopeného plováku, trysky orginál, čisté...napadá Vás čím to může být? (oběhaný šoupátko...?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 15:06
Jméno: honza
IP: uživatel6631
 Cau chtel bych prosím poradit muj fichtl 21 jede na jedničku fajn a když dám dvojku tak to jede prd v terénu. Jde o seriové závody fichtlů vše je originál (tovární)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 14:25
Datum: 07. srpna 2011 14:25
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 jiskru to hazi benzin do toho de ale nechytato nevite co stim??? spěchá
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 22:35
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 vyliz mi prdel
Datum: 25. července 2011 22:35
 Otázku si napsal špoatně... takhle to zní líp: jiskru to hazi benzin do toho de ale nechytato, co je to ???
Datum: 25. července 2011 21:19
Datum: 25. července 2011 20:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 souhlasím s klikařem...
Datum: 25. července 2011 19:56
 je to rozbitý, chce to opravit a bude to OK
Datum: 25. července 2011 19:52
 máš nastavenej předstih a odtrh ? jakou tam máě svíčku ? co karburátor máš nastavenou hladinu ? jsou čisty trysky ?
Datum: 25. července 2011 15:59
 dobrý den mohu se zeptat jaký je rozdíl mezi karburátorem 2924H a 2926TŘ když mám jawu 250/353 typ03 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 21:21
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 čau ten karbec 2926 najdeš na fichtl krámku nebo na nějakých inzercích- motoinzerce.cz hyperinzerce.cz bazos.cz
Datum: 14. srpna 2011 21:21
 No já jsem ho právě taky neviděl ale hodně lidí co znám tak říkají že ten 2926 klasickej je o dost lepší na výkon motoru než ten z péráka
Datum: 30. července 2011 20:26
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 cau právě se timto problémem jaky karburátor tam dát taky zajímám a je to docela problem 2924H je perackej ale nevym ubec jak vypada 2926TŘ ty jo? ale ta 2924H sem se dočetl že se taky dával na kejvačky do r. výroby 1956 ale já mam r. výroby 1957 a nevym jakej karbec by tam měl přijit v knížce je jikov 2926 ale nikde jsem ho nenašel
Datum: 25. července 2011 16:17
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 14:58
Jméno: Jirka
IP: uživatel7231
 To Standa: moje řeč! taky bych strašně chtěl dvoukroužkáč s 1,5 mm kroužky. bojim se aby při závodech neměli keci na jednokroužkáč.
Datum: 07. srpna 2011 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel12123
 Heeej to je hustý.....dvoukroužkáče by nebyli?? Edice 3 kroužky neni špatná,ale edice dva kroužky by byla lepší  Ještě by to chtělo první kroužek výš ke korunce pístu(2mm)....nebude něco takového? To by byla supr věc k lehce upravenejm válcum
Datum: 26. července 2011 11:54
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 tak to mas skusit jo?asi do toho pudu
Datum: 25. července 2011 19:39
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 S chromovejma kruhama to bude určitě paráda! A těch 1,5mm je super!
DĚKUJEME SESO!
Datum: 25. července 2011 14:57
 draku s tim asi nema jeste zkusenost,, ja sem si to nechal vyrobit dle nocniho ficht snu,,tak se musime prekvalit,,ale prekl bych ze to bude lepsi nez orig
Datum: 25. července 2011 13:25
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 zdarec draci  Chci udělat nový lak na svém pionýrovi (21) a chtěl bych se zeptat na to, jakou barvou. Spreje jsem zavrhl takže buď elektrikou nebo kompresorem. Kdyžtak nějaký odkaz jak by to zhruba měla vypadat. V barvách se fakt neorientuju takže sem vděčný za každou radu  Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:47
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 piskys@seznam.cz a jak to zatím vypadá s fíkem?
Datum: 26. července 2011 12:47
 Máš mail? poslal bych ti pár odkazů.... a fotek
Datum: 26. července 2011 11:55
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Dobrá tedy takže 2dcl by měly stačit  a jěště, v jaké intervalu jsi stříkal vrstvy barvy a kolik? Sorry že tě furt otravuju ale nechci to zkazit když už to dělám
Datum: 26. července 2011 10:39
  skládat ho jdu dneska.... jinak to oni už budou vědět ty barvy... řekni odstía a dvousložkovej akryl a ostatní už pořeší v obchodě. Je to stříkaný kompresorem normálním... ale jestli máš elektrickej či co, tak to stříkni tím... to půjde asi taky  Jinak čím větší stříkací tlak, tím líp. O množství barvy se neboj. Vyšlo to krásně a modrá ještě zbyla
Datum: 26. července 2011 10:19
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Takže mám říct odstín a že chci namíchat dvousložkový akryl,ředidlo a tužidlo a oni budou vědět? Jinak 2dcl ti vyšly pěkně na všechny plechy? Jo a ještě, teď se dívám na tvoje fotky a vidím pistoli a kompresor, tím to de taky stříkat? Takový jsem si taky udělal ale není to slabé? Přece jenom kompresor z ledničky nebo z čeho...A nemáš někde fotky složeného fíka? Moc mě zajímá jak to vypadá protože se mi líbí jak to je stříklé
Datum: 25. července 2011 22:52
 No lakoval sem poprvý v životě sám... Mám tam trochu pomeranč an laku, ale to sem už rozleštil rozleštovačkou... Jinak 800 je docela dost. Měl sem 2dcl modré a 1dcl bílé. Troška barvy za dost peněz. Kompresorem se to dělá jedna radost. Ale je důležitý namíchat správně tužidlo + ředidlo + barva. Ale oni ti to namíchají v obchodě přesně... jen nalejt do pistole. Jinak !!! stříkat někdy, kdy nelítaj muchy a jinej hmyz... měl bys toho tam, plno. Stříkat syntetikou nevím, časem bledne.
Datum: 25. července 2011 20:16
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 Článek mám pochopitelně načtený  Ale chtěl jsem to stříkat nějakou syntetikou. Za 800 se mi to zdá hodně levé, všichni mi říkají že akryl je drahý. Jinak bude to barva 5012. Měl jsem v plánu hodit na to základ, vrchní barvu a možná bezbarvý lak. Tobě se to moc povedlo a myslím že mě to takhle nehrozí  Jo a nějaké rady pro stříkání kompresorem? Nikdy jsem s tím nestříkal, jenom s elektrickou pistolí. Mám možnost obojího ale kompresor je asi lepší ne?
Datum: 25. července 2011 12:35
Datum: 25. července 2011 11:23
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci přitách sem ČŽ 175/487 a má hrozný sračky v nádrži jak to stálo dlouho jak to vyčistít co nejlíp nějak tou kyselinou ne?Poradte pls dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 11:24
Jméno: matko
IP: uživatel12114
 ja s kamosom co renovuje jawy mame recept..zobrat sklenenu flasku.rozbit.kusky skla vlozit do nadrze a trepat trepat trepat..pokial sa to neodere vsetko to hrdzave.potom nadrz preplachnut vriacou vodou, dosusit fenom a hned tam naliat trosku benzinu s olejom aby sa spravil povlak nech to nehrdzavie...este sa nestalo ze po tejto procedure nam znova zacala hrdzaviet nadrz
Datum: 25. července 2011 11:24
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 zajímavé já to dycky dovrchovata naleju a za 3 hodky je nádrž zevnitř jak z fabriky pak hned benzín a je
Datum: 25. července 2011 10:43
 rumštajn: Zrovna chlorovodíkovku bych do toho moc nelil, nejenže naleptává železo, ale její páry způsobují korozi...
Datum: 25. července 2011 7:05
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 kyselina chlorovodíková s tím udělá pořádek .. ale pokud chceš nějaou méně drastickou cestu tak si kup kyselinu citronovou v sáčku nevím přesně kolik někdo mně doplní rozmíchej to s vařící vodou vej do nádrže přidej atky trochu s tím povergluj zabal do deky at to je v teple a nech to tak do druhého dne druhý den vylej vodu omrkni kdyžtak to trochu ještě otřískej matkama a bud nalej až po vrch benzínem a nebo to odmasti a vylejj barvou
Datum: 25. července 2011 1:05
 cau tak normalně to vyplachni a pak jestli v ni máš i rez tak použij třeba nějakej odrezovač a pak to mužeš popřipadě vysipat brokama nebo něčim a vyklepat hrubši šupinky jestli tam sou...
Datum: 24. července 2011 23:10
 Čau draci chci se zeptat jestli je možné, že se ideální předstih mění s tím jak je vyběhaný válec ? U ČZ 477 je údajně předstih 2,9 tak jsem ho kontroloval a naměřil jsem 1,9 tak jsem ho sešteloval na 2,9 a ani neškytne.Šteloval jsem to protože se mi to při vyžšíh otáčkách dusilo.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2011 1:08
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 jo a jestli se ti to bude potom dusit tak pohni s jehlou
Datum: 25. července 2011 1:08
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 skus tam dát 3,5 před h. u. musí jet
Datum: 25. července 2011 1:07
 ty hodnoty jsou dany jak je motor novej když už je všechno vyklepany atd tak ti to maximálně poslouží jako menší orientace zkus to vychytat nák podle oka
Datum: 24. července 2011 21:27
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:20
 si ubožak...sveči to o tve inteligenci...ty se tady pořad duchuješ jak si dokonalej ale ukazat to nechceš tak rači zalez...a to je fotka fakt kvalitni jak ta prvni.... MIN PIXELU ANI SNAD NEEXISTUJE !!!!! schovavas nedostatky na svem mustangovy slabym rozlišenim ??? asi jo a tim množstvim fotek a že to z tebe leze jak z chlupate deky a kdyš něco vyleze tak na tom neni nic vidět
Datum: 26. července 2011 22:20
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
Datum: 26. července 2011 22:06
 jestli mysliš tu jednu fotku na sesamoto tak to je poněkud chaba ukazka na takovou slavu jak řikaš ..očekaval bych vic detailu na ukazani
Datum: 26. července 2011 21:45
 http://www.youtube.com/watch?v=QDb9GQn-FHQ&playnext=1&list=PL4AE5DC717FF57F27
Datum: 26. července 2011 21:32
 proc mas takovy obavy ty fotky zverejnit ?? ze ti ho snime nebo co
Datum: 26. července 2011 21:29
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a ja ti seru na tvy blby keci ! odkaz na mustafa mas o 20 clanku dole !!!
Datum: 26. července 2011 21:28
 tak chlape 1. misto muzes met ale nevime s cim si souperil jo....jestli to byli nabliskani krasavci podle dobovych materialu a nebo jen nějaky plečky ...prostě pošli odkaz na teho tvojeho s fotkama s detailama a všim......
Datum: 26. července 2011 21:28
 ti seru na diplom.chci mustanga.taky mám diplom za 1 místo v olympiádě automechaniků
Datum: 26. července 2011 21:27
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 http://www.ulozto.cz/9796426/fotky-002-jpg Postul - myslis ze prasim ??
Datum: 26. července 2011 21:21
 ja byt nim a mět takovyho mustanga a chlubit se nim tak hodně tak bych ho ukazal rad aby se to mohlo porovnat ale zatim sem nic neviděl....tak nevim no
Datum: 26. července 2011 21:17
 myslím že dost prášíš.neřekl bych že tvůj mustang je tak dokonalý.
Datum: 26. července 2011 21:14
 ale notak!! už jsem viděl a zažil spoustu věcí, a zatim mě na prdel neposadilo nic. nějak nevim proč by to měla bejt naprosto tuctová kejvačka co mě porazí...
Datum: 26. července 2011 21:11
 taky bych je po sledování této konverzace velice rád viděl.....ja také mohu říkat že jsem včera viděl Madonu u nas na vesnici....neřikam že ho nemaš opravenyho ale ty fotky by se hodily ..
Datum: 26. července 2011 21:07
 Franky a co se stane když se z nějaký kejchačky nezeseru a držka mi nespadne???
Datum: 26. července 2011 21:07
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 o 10 clanku nize mas odkaz ........ vic sem nedam.........
Datum: 26. července 2011 21:05
 dej to tady všem.žádné šušu
Datum: 26. července 2011 20:59
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 chces fotky ? mas je mit ale jdi na icq !
Datum: 26. července 2011 20:58
 franky vždy stojím za tebou ale ted si už ale nevidíš do huby.tohle nedokáže 95 procent lidí z FK dostat do tohodle stavu.dej sem fotky tvých strojů.zatím jsi dřistomet.dokaž nám jaký jsi boreczech.
Datum: 26. července 2011 20:47
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a jeste jenco ..... napis mi sem ze mam zelenou benzinovou hadicku a ze mam skracenej bowden na miru (ze tam nemam tu skurvenou proveseninu)......................................
Datum: 26. července 2011 18:40
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jenco... kdybys cetl pozorne tak bys vedel ze jsem psal ze cela moto je vyslechtena a doladena = 2x hezci nez z fabriky .... jinak vidle jsou v laku a i bzucak.. krytka riditek je cerna a dokonale ladi a vynika !!! a kdybys byl pozornej TAK JSEM NIKDY NIKOMU NEKRITIZOVAL ODSTINY !!! tu cernou jsem tam chtel (praci jsem neodbyl) ale silne pochybuju o tom ze nekdo chce mit 20 pasek na ramu ... jinak kritizuju mu treba ty riditka protoze to je skurvena replika ktera se ke stredu zuzuje ... a vubec PRECTI SI ZNOVU VSE CO JSEM PSAL ....jinak POUCHAZ - NIKDY NEDAVEJ NIC NIKOMU NA ChEMICKE LESTENI - bude to sice pekny ale to je tak vsechno - budou nepouzitelne ......... jinak tedka taky delam kejwu ( sice jsem na ni rok nesahl - mam vystehovanou dilnu ) ale s cistym svedomim muzu napsat ze VAM VSEM TADY SPADNE DRZKA .....a ze se zeserete.......
Datum: 26. července 2011 18:33
 Jak pise jenco, balotina nelesti pouze povrch zakonzervuje aby po opiskovani neoxidoval. Hral jsem si s myslenkou vylestit motor, ale nakonec jsem se rozhodl pro tuto variantu a jsem za to rad. Ale az budu delat 350/354 tak necham motor chemicky vylestit. Pro zajimavost i Pio mel z fabriky lesteny motor ale pouze na vystavy a na foceni do katalogu.
Jinak franky a pajko diky za nektere uzitecne postrehy a uz pracuji na jejich odstraneni ci doladeni. Nadrz je promackla protoze pri cca 8 vrstve barvy mi na nadrz sklouznul pavouk a nevydrzeli mi nervy  . Zadni svetlo je rovne to pouze klame fotka. Jak to jinak napsal Standa, ty ostatni veci (klakson, riditka, blatniky, stavitelne zadni tlumice) jsem tam daval s tim ze se mi libi, i kdyz jsem vedel ze tam nepatri.
Datum: 26. července 2011 11:33
  ked franky tak kukás na detajli tak na tvem mustangu su nejake dalsie nedostatky... Lakované by mali byť konci prednych klzakov, patri tam lakovaný klakson, a plisek na riditkach by mal mat lak ako blatníky,
Datum: 26. července 2011 9:52
Datum: 26. července 2011 9:38
 franky ked uz detajl tak ziadny mustang ani 20,21 alebo 05 nemali povodne chromovane vyfukove koleno
Datum: 26. července 2011 9:36
Datum: 26. července 2011 9:30
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 nejak jsem to nepobral... "jak čuráček co to nastřikal sprejem....naštvalo mi to...." jinak uvedom si ze mi dva se nezname a ja jsem poznal ze je to kamarad kteryho drzis - vubec ti to nemam zazly... akorad kde si nechal soudnost ????????
Datum: 25. července 2011 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel12118
 Ano,uhodil jsi hřebík na hlavičku....pouchaz je můj dobrej známej a moc dobře vim,jak moc se s tim piplal,řešil detaily,kraviny atd....pár věcí podcenil a tady za to dostal sodu jak čuráček co to nastřikal sprejem....naštvalo mi to....
Datum: 25. července 2011 22:44
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 STANDA - MUJ MUSTAF ma seriovej valec ( tak nevim co zas placas... 21 ma vypilovany anal - mustang nikoliv ) a jinak mam kulatej vyfuk a jinej kriz - proc mam jinej kriz ??? protoze je serezanej aby na vyfuku nebyl videt ten skurvenej svar a pocitam ze az budu mit cash navic tak se naseru, cinknu na slovensko a nakourim tam origo lauf za 2 klacky stim ze puvodni kriz uz mam pripravenej ... jo a pak mam jeste navic pruzinu na brzde (je to hezci a lepsi)a vubec PROSTE CELA MOTORKA JE VYSLECHTENA a doladena a jeste sem napis ze takle lestenej hlinik z fabriky nebyl - me dojmes... jo a taky jsi si nevsiml ze ma BOUCHNUTOU NADRZ ... jinak kdyby sis precetl muj prvni prispevek tak jsem mu napsal dobry ale ze ma hafo chyb .. ano je to to nejlepsi co tu v poslednim roce bylo ale chyby tam jsou a je jich dost ... a ve tvych clancich te nejak nepoznavam ... pripada mi jako kdyby to byl nejakej tvuj kamarad a ty se ho snazis "drzet na vodou" ................................................ http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_14579.html .... dva roky stara fotka - moto se lechce lisi .......... aktual fotka zatim nebude - rok buduju dilnu - moto zaplachtovane - kolecko muze dosvedcit ...... jinak pokud je zajem tak jsem muzu caknout nejake foto ... beztak je koleckovi jeste vysim ... a tobe stando vysim jeste asi foto peraka ze ????............................................................................
Datum: 25. července 2011 21:45
 dobrej stroječek!!! a že není všechno tip ťop?? no a co?? nevidim důvod držet se původního stavu jak hovno košile. mustang NIKDY nebude veterán. ale tohle je motorka kterou každej rád zkoukne a bude se mu líbit a na silnici nadělá hodně parády. a hlavně!!!!!! majitel z ní má radost!!!! a vovovovovotom to motorkaření je....
Datum: 25. července 2011 20:14
 To jenca: je to opiskovane korundem c. 40 a pak balotinou. Hlava je polska, origo mam ve skrini, nechal jsem si ji snizit, ale pro zajeti jsem zvolil klasiku.
Datum: 25. července 2011 14:29
 tie hlinikove casti ti tryskali balotinou? skoda ze si tam dal replikovú hlavu valca, inak sa mi to páci, original to nieje ale pekny ano
Datum: 25. července 2011 14:15
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Nádhera...Moc závidím
Datum: 25. července 2011 14:01
Jméno: standa
IP: uživatel12112
 Franky nechtěl jsem tě nijak urazit,vim že si na svejch motorkách zakládáš,jen jsem řekl naplno svůj názor,stejně jako to děláš ty. Mě se prostě ten jeho mustang líbí víc a tech detailů jsem si ani nevšiml a když jsem si jich nevšiml,tak nejsou podstatné....řídítka s hrazdou chtěl,protože se mu tenkrát líbili,krémový blatníky taky chtěl,protože se mu líbili víc jak ty origo.....tak co....a ty sponky a šrouby.....to sou nepodstatný kraviny.....je to 3 levely vejš jak všechny "renovace" co tu kdo za poslední dobu ukazoval... když budem puntičkáři,tak najdem na všem něco.....že jo....ty taky nemáš zrovna seriovej válec....a čínskej výfuk....tak co....já už vůbec nemužu porovnávat to moje s jeho(ani s tim tvym)....já zase zachoval co nejvíc původních dílů na úkor dokonalosti vzhledu...defakto sem jen udělal lak a kola... Já mu toho mustanga moc přeju a doufam,že mu bude dlouho sloužit a dělat radost.
Datum: 25. července 2011 13:33
 Seso, buď v klidu, taky mám převážně vraky nebo "rozpracované" stroje. Ono to jinak snad ale ani nejde. Je potřeba zachraňovat a stahovat dom, na renovace (kor s tvými prostředky) máš chlape času dost!
Datum: 25. července 2011 13:31
 Diky za pripominky, nektere jsou pro me dobrymi postrehy a pokusim se je odstranit (viz srouby, stahovaci el. pasky ci eska pasky), proto jsem to sem vkladal  . Nevidim duvod v pouziti veci, ktere se v zaveru vyroby jiz nedavali protoze se setrilo na cem se mohlo a kvalita vyroby byla oproti prednormalizacni dobou byla na mizive urovni. Moji snahou bylo vytvorit neco co se bude co nejvice podobat originalu a pridat k tomu neco sveho, coz si myslim povedlo. Dokladem toho je nekolik pochvalnych reakci a par nabidek na odkoupeni. Ono zamerne jsem pouzil slovo renovace a ne rekonstrukce v cem je rozdil. Ale mel jsem spise pouzit slova "stavba".
Datum: 25. července 2011 12:20
 nechtejte od sesy aby vam ukazal sve fichtli  takovej kovosrot co mame doma,, tak na tom by jste se fakt vyradily,, ja sem dva fichtli uz s predstihem koupil pro maleho sesu,,sice mu teprve tahne na dva roky ( ted jsme s wagim ladily kondici pred vyletem a malej sesa hned do prepravky zaboril ruce a hned tasil kladivo s kterym oklepaval kazdy dil na svem mustafovy,, a pak prisli nuzky a pneu,,ale ty jsme mu musel hned vzit,,lebo je to jeste moc male dite. Kdybych srovnal mustafa od POUCHAZE, sktery si muze hrat celej zivot aby si dopiloval detaily,, tak ty nase jsou opravdu sroty,,, pockam az sesa dostane paprose na moto,, pak at si dela s nima co chce,,bud vezme do ruky flexu, nebo strikaci pistoly,, franky mas nekde fotky svych stroju? nebo jen na sesa moto? bych rad omrknul
Datum: 25. července 2011 12:13
 a ted ked som precital vsetky komentare nevim co dodat ... pajka a franky vsetko napisali... som bez slov
Datum: 25. července 2011 11:21
 Opravdu nechci být nějaký rypák a opravdu je to pěkně odvedená práce. Když ale budeme uvažovat nadpisek, kde je zmíněno slovo "renovace", měl bych nějaké výhrady.
Jak už bylo řečeno: Barva blatníků (má být šedobílá, ne krémově šedá), nevhodné šrouby, bužírky, stahovačky, řídítka, zadní tlumiče, klakson, zrcátko, oplechovaná fajka byla jen na export, atd. Další věc je nálepka na nádrži - jestliže máš provedení s manžetami na přední vidlici, měl by si mít nápis už lakovaný. No celkově by toho bylo dost, ale to je taky trochu věc vkusu. Rozhodně ti nic nevyčítám - udělal sis motorku tak, jak se ti líbí. Z mého pohledu je to ale škoda. Jsou to detaily, ale tyto detaily mění charakter renovace v něco trochu jiného. Já už jsem tak trochu magor a na renovaci bych (za sebe) nepoužil ani akrylát či komaxit, ale pěkně syntetiku (barevnou škálou a výsledným vzhledem nejvíc odpovídající původní vypalovací syntetice) - on i ten dokonalý lak k těm z fabriky zmršeným pionýrům prostě dle mě nepatří.
Datum: 25. července 2011 11:09
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 MILEJ STANDO !!! asi jsi nekde mimo ... protoze muj mustav je o tridu jinde - vole projdi si znovu fotky - mozna si vsimnes kurevsky vedenyho lanka k tachaku .. domrdana elektrika ... vsude skurveny sponky .. dolik na nadrzi ... vypiceny srouby na kriz .. bzucak .. riditka s hrazdou .. oopacne sponka na retez ... palivovej filtr je taky pekne hnusnej .. mega spz .... krive svetlo nebo spz (dle foto - mozna klame) ... zalomeny rizeni ... ta skurvena matice s krouzkem je humus... a MUZU POKRACOVAT !!! TAKZE SE PROBER Z DELIRIA !!! a cely to na me dela dojem jako jedna velka replika .... A NA MYM MUSTAFU CO NEJDES JE JEN VYFUK S KULATEJMA STUPACKAMA A S PRUZINOU NAVIC V BRZDE A repliky neuznavam a nesnasim ........ ....!!!!!!!!!!!!!
Datum: 25. července 2011 10:24
 Máš to pěkné, ale být tebou určitě bych ještě jednou přehodnotil ty dorazy u nádrže. Proti odření laku tam máš sice tu nalepovací pásku či co to je, ale pokud bys na tom spadl tak se ti šavle krásně zaboří do nádrže a vyrobíš si tam pěknou promáčklinu.
Datum: 25. července 2011 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel12112
 Překrásný!!! Franky nezlob se,ale Zdenda má 2x hezčího mustanga,to je realita! Je to nádhera! Od začátku jsem věděl že to takle dotáhneš do konce. A jak to jezdí?
Datum: 25. července 2011 9:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel8518
 mne sa to veľmi páči chcel som mať vždy mustanga nemám rad leštenky o to radšej vidím takýto stroj v premávke nejak mi tam neudu tie zadne tlmiče a ten bzučiak asi tiež nieje z mustanga hoc je PALacký (ČZ150?) ale taký decent tunning nikdy neuškodý
Datum: 25. července 2011 9:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Konkretne toto:http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/544308-50-21.html
Datum: 25. července 2011 8:49
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dle meho nazoru je to velmi pěkně odvedena prace,všechny takove ty detaily se daji časem doladit ale určitě se se mnou shodnete že je to lepši jak ty radoby renovace co se vyskytuji na motoinzerci.
Datum: 25. července 2011 8:46
Jméno: bubu
IP: uživatel12111
 Čau,
je dobré vidět Mustanga v takové kondici.Určitě se zaměř na tu řetězovou spojku.Zbytek nedostatků
doladíš,až je odhalíš.Vzhled Tvého Mustanga ve mě vyvolává nostalgii a moc se mi vzhledově líbí.
Datum: 25. července 2011 8:44
 To babettakung: Mensi SPZ tam mit nemuzes, musis tam mit co ti daji.
To:Franky: Delal jsem to po vikendech a nekdy jsem na to treba mesic nesahl. Nevim jestli si mohl mit vic prace, ale je to mozny  . Kazdej dil byl demontovanej, vycistenej a opravenej nebo vymenenej.
To Michal9: Dorazy zataceni nemam, nekdo prede mnou je odpiloval. Dovaril jsem si je tam, ale byl pak znatelne mensi rejd tak jsem je znova dal pryc. Mam to ale vyreseny aby mi vydlice nebouchala do nadrze.
To Postul: Buzirka ma byt seda, tu jsem tam puvodne mel, ale nelibila se mi tam a byla zbytecne tlusta, proto ta hneda. K sponam a k plastovym stahovackam jsem se uz vyjadril. Blatniky by meli byt vice do bila, ale opet jsem to udelal podle vlastniho vkusu. Ke sroubkum, ono dnes sehnat srouby napriklad se zapustenou hlavou v nerezu aby byly na plochy sroubovak je vcelku kumst. Jedine schanet po zasobach v zelezarstvich. V jednom zelezarstvi mi dokonce rekli, ze se z 80% delaji uz jen srouby s PS nebo PH.
Datum: 25. července 2011 7:33
 je to super ale: šroubky na křižák,spony na manžetách vidlic,doraz krku,všudypřítomné plastové stahovačky.odstín blatníků se mi zdá tmavý a odstín bužírky myslím taky že nebyl hnědý
Datum: 25. července 2011 7:10
 krása, ale všiml sem si že nemáš doraz na zatáčení-byla by škoda mlátit šavlema do nádrže, vim že je to blbý když už je lak a všechno hotový ale bejt tebou tak tam něco dodělám
Datum: 25. července 2011 1:26
Jméno: Armoredbul
IP: uživatel12109
 nádhera !! nechápu lidi ktery do tohodle ještě kecaj fakt moc pěkný.
Datum: 25. července 2011 0:05
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 hele na rovinu je to dobry ale pokud prijmes kritiku tak ti to na ferovku vysolim ..... kazdopadne nechapu co si na tom delal 2 roky ..... ja to zmaknul po vecerech za 3 mesice a to muj pochazi z vrakace a na 100% jsem mel vic prace a na 100% vypade daleko lepe ....
Datum: 24. července 2011 23:36
 cau chlape máš to moc pěkny..takovy se už neviděj ale nedala by se sehnat menši spz ?? myslim že sem viděl i menši ale nechcu kecat nejsem si ted jistej ale je dobře že sou lidi co pořad dělaj stary klasiky a nepropadli těm šilenejm plasťákum co se dělaj dnes
Datum: 24. července 2011 23:19
 to Bakoun: Ted jsem to konzultoval se Sesou a zkusim si tu pásku objednat. Ale nebyl jsem jí tam schopen dostat, tak uvidíme...
Datum: 24. července 2011 21:38
 moc pěkny akorát ze strany převodovky se mi zdá jako by to byl plastovej motor
Datum: 24. července 2011 21:33
 Díky za upozornění, nebyl jsem si jistej s tou sponkou. Řidítka se mi s hrazdou libili víc, bez hrazdy vypadala tak nějak chudě.
Datum: 24. července 2011 21:00
 Krása, ale k dokonalosti 3 věci-řidítka bez hrazdy, šrouby spínačky ne na křížák a HLAVNĚ!!! máš opačně sponku na řetězu, tak opravit, ať si někde nerozbiješ tlamku nebo něco nezničíš .
Datum: 24. července 2011 20:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 24. července 2011 20:54
 Bohužel kroužek kolem "krku k filtru" co se prodává je moc malý. Teď začínám dělat další kousek VeloSolex 3800 a až budu dávat věci do zinkovny tak si nechám pozinkovat ješte pár věci na Mustanga abych celkově eliminoval el. pasky a eska pasky. Jinak štelovaní bovdenů je schválně  .
Datum: 24. července 2011 20:54
 Je to pěkný.... Bakoune zalez.
Datum: 24. července 2011 20:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Hezký, ale co štelování vůle lanka a elektrik. páska jako držák husího krku k filtru...
Datum: 24. července 2011 20:46
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel9806
 Moc pěkny...Takhle bych si představoval toho svýho co mám doma  Jsem rád že se najde ještě nekdo kdo to "nepotuní", ale udělá to tahkle jak to má být..
Datum: 24. července 2011 20:39
 Chcem sa spitat z akeho mterialu je vlozka rovnych riaditiek na jawe 555,05,20,21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 20:09
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Zdar, dělám menší GO motoru, a chci se zeptat, jak je gufero na klice 17-30-7, doma jsem našel 18-30-7, zkoušel jsem ho nasadit a pasuje tam, myslíte, že ho tam musím dát nebo musím koupit 17-30-7? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2011 20:35
 ked tam dás vacsi priemer o mm tak vysledok bude ako bez gufera..
Datum: 24. července 2011 20:35
 Dej tam to co tam patří. Inženíři věděli co dělaj, když to vymejšleli
Datum: 24. července 2011 19:40
Jméno: PavoL
IP: uživatel10280
 Když jsme v Rumusku měnili gufero na vodní pumpě a nesehnali jsme ten rozměr co tam měl být, taky jsme tam narazili o mm menší průměr díry. Na dojetí to funguje, ale pokud chceš aby to bylo správně dej tam to co tam má být
Datum: 24. července 2011 19:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to první číslo je vnitřní průměr v mm, tak si domysli následky sám
Datum: 24. července 2011 19:03
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 Zdar draci chtěl bych poradit, jestli nevíte proč mi nejede pincek. Měl jsem ho rozpůlenýho měnil jsem spojku, gufera atd. po složení a nasazení na rám jiskru dává jako prase, ale at dělám co dělám tak motor nenaskočí???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:59
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 ....předstih....nic víc nic míň...
Datum: 26. července 2011 22:59
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 Právě že, když vyndám svíčku tak mokrá je. Zkoušel jsem snižovat hladinu v karburátoru,a le stejně nic. Jinak indukční cívku jsem měnil před půl rokem, takže by měla bejt ok.
Datum: 25. července 2011 13:58
Jméno: JA
IP: uživatel7794
 mnel sem stejny problem , vymnenil sem inducku a jede jak zamlada .
Datum: 25. července 2011 12:48
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12082
 A když vyndáš svíčku je mokrá?
Datum: 24. července 2011 22:32
|



|