slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  741  742  743  744  745  746  747  748  749  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec můžu dát mezi nadrž a kohout silikon ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12136    
A proč tam nedat to těsnění za 2 Kč, který tam patří? Těsní to několik let, dokud to nezačně propouštět.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
škoda trávy radši silikon a trávu si zhul
 
 
Datum: 26. července 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
omotej okolo závitu konopí
 
 
Datum: 26. července 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel11750    
čaute.Neska sem hrabal ne v plnym maximálně tak 5-10 sekund. A pak najednou to zdechlo a už to nende roztlačit a de to hodne stěžka.čím to muže být? oleje mám dost v benzínu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel11750    
poměrt 1:33 olej je dobrej v motoru
 
 
Datum: 27. července 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když vyřadíš jde točit zadním kolem?
 
 
Datum: 26. července 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
a mněls olej v motoru ?
 
 
Datum: 26. července 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč hrabeš? Možná si to přidřel kolik ředíš?
 
 
Datum: 26. července 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Franc550      IP: uživatel3888    
Zdarec Draci mam takový problém, chci si udelat packu na řazeni u motoru 250 a chci to vyvest na druhe strane ( u sekundarka) bude to nečemu vadit.. ?? mate nekdo s tim nejake zkušenosti ?? Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: vadrosak      IP: uživatel12101    
Draci,mám asi takovou blbou otázku,ale čím vším může být,že mi Mustang strašně řve?? A tudíž,jak tento problém vyřešit? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12137    
Pokud ti sedí koleno na válci a neuchází to nikde kolem, tak jedině zkontroluj tlumič výfuku. Já osobně jsem ho vykuchal, protože s tím jezdím závody a ničemu to nevadí. Pokud ale nechceš budit sousedy, tak tam dej kompletní tlumič jak byl z výroby.
 
 
Datum: 27. července 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel9806    
No tak pokud si určitě zadělal všechny netěsnosti kolem spoju výfoku, U hlavy a u kolene a furt to řve tak jedině kouknout na vyfuk jestli v něm něco nechybí :-) Najdi si příručku a koukni co je v njí a co máš ve vyfuku....
 
 
Datum: 26. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draci neměl sem do ČŽ 175/487 baterku tak sem jí sehnal nakonec 6V 11A,ta tam může být ne ale někde sem četl že tam má být 6V 14A ,to není zas takový rozdíl ne ?Nevadí když tam teda budu mít tu 6V 11A,já aby se stačila dobíjet atd.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
11Ah tam patří, tak to neřeš a jezdi
 
 
Datum: 26. července 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny . Konečně se mi podařilo přijít na můj problém.Ale ted je tu zas takový který nemůžu vyřešit.Jawa 50 - mustang : po výbrusu a komplet GO.Vše funguje.Ale nejde z otáček.Nastartuju - drží krásně v otáčkách jak je nastavený.zařadím ujedu 250m , zmáčknu spojku že zařadím / podřadím a motor je v maximálních otáčkách.zastavím , rychle típnu moto at to nezadřu.Nastartuju a paráda -jak má být , ujedu 250m to samé.pořád dokola.předtím to fungovalo normálně ale ted najednou to řpišlo.volnoběh mám nastavený za tepla a ůplně krásně vyladěnný.Ještě když je ten motor v max otáčkách , tak šroubek na nastavení volnoběhu klidně vyšroubuju a žádná změna pořád MAX.NEvím co s tím.Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: sek_pek      IP: uživatel11602    
Hele mě to dělalo taky... potom jsem zjsistil že dře lanko plynu a vnitřek bowdenu takže byl pořád přidaný plyn.
 
 
Datum: 26. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj si vedení plynového lanka, někdy se stává že když otočíš řídítka na stranu, tak se napne lanko a samo si to přidá
 
 
Datum: 26. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel9806    
Falešnej vzduch ti to může sát buď pod kolenem karburátoru, nebo u karburátoru nwm jstli má na to vliv špatně nasazený vzduchový filtr ale koukni na něj jestli sedí...
 
 
Datum: 26. července 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlu mám na 3. od shora.A jak to zjistím jestli mi to saje falešný vzduch a kde ? :-)
 
 
Datum: 26. července 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel12069    
taky mi to dělal po výbrusu a musel sem dát jehlu na 3tí zářez od zhora a pak to bylo ok, nebo ti to saje falešnej vzduch
 
 
Datum: 26. července 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: soudruh šporer      IP: uživatel12124    
Zdar draci, právě sem na svém fichtli vymnenil spojkové lamely, pružiny ve spojkovém koši sem nemnenil, a spojka je nejaká moc tvrdší, než před tým. Nevíte mi poradit, co s tým mám ďelat? Ďík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel9637    
to maš tym že ty lamely ty kolyky jsou širši takže jso citlyvejši to musiš seštelovat těmay šrubkama
 
 
Datum: 07. srpna 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
cim to bude ze jsi lamely vymenil tak tu spojku povol na pravy strane sroubkem a sesteluj podle toho aby neklouzala pri startovani a aby to radilo v pohode aby nebyli slyset zuby :-D co je natom nepochopitelnyho me prijde ze v posledni dobe sem dava kazdej takovidle trapny otazky ze to je nesnesitelny !
 
 
Datum: 26. července 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jako nemáš sílu v ruce nebo co? dá se to v pohodě umáčknout kdyžtak promaž páku spojky a lanko....
 
 
Datum: 26. července 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: soudruh šporer      IP: uživatel12124    
a jako dlouho to asi potrvá, než to zmekne? Ďík
 
 
Datum: 26. července 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to bude asi tím že ty lamely jsou ted širší a pružiny více zmáčklé...
 
 
Datum: 26. července 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci koupil sem nove spojkove čelisti na babettu a nechce mi to řadit 2 stupeň jenom když jedu jakoby z kopečka tak to hodi nevim proč to nedava 2 a ještě když sem ty čelisti koupil tak nešli narvat do toho bubnu tak sem je musel trochu zbrousit aby se to tam vešlo myslite že to bude tim ? diky za rady.. ja to koupim novy a nechce to řadit je pravda že to musi sednout ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to že jsi to zbrousil jsi udělal dobře , musí to tam jít lehce nasadit asi jako bubnová brzda... jestli ti to tam šlo pořád těžko tak to zkus ještě zbrousit a pak uvidíš , ale mělo by si to sednout
 
 
Datum: 26. července 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
na babettě 210
 
 
Datum: 26. července 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
zdar vcera sem koupil motorku prodavjici mi dal velkej tp a zelenou kartu vsechno je prihlaseny este nanej stk tam zatim este plati takze se chci zeptat jestli nato zatim muzu jezdit a este se chci zeptat jak si potom udelam malej tp a kde to mam prihlasovat dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: Tuner      E-mail:      IP: uživatel7956    
čus draci zlepší to http://www.babetta225.wbs.cz/Tuning.html zvuk nebo ne a deto udělat i na mustangu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
je to pravda ted sem zkratil koleno na 210 a jede 55km/h a před tim jela asi tech 45km/h
 
 
Datum: 27. července 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože u 2T motoru má bejt koleno co nejkratší,proto se nedoporučuje např. víct vejfuk vrchem.
 
 
Datum: 26. července 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dokáže to někdo vysvětlit? jako taky jsem o tom slyšel že když se uřízne kolínko že to jede líp , ale jak je to možný?
 
 
Datum: 26. července 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Užíznutím kolena si možná malinko pomůže ale zabije to vrtáním do tlumiče.
 
 
Datum: 26. července 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
na mustangu těžko. Babetta má originál kolínko asi 8cm strčený ve výfuku. Je to kvůli omezení rychlosti na 45km/h. Po uříznutí jde víc vytočit a rychlost stoupne třeba i na 55.
 
 
Datum: 26. července 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvuk nevím, ale výkon půjde rapidně dolů....
 
 
Datum: 26. července 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel11156    
Zdar draci,nevíte jak utěsnit mezi kolýkem a výfukem ten spoj?Někdo mi radil dát tam alobal ale příjde mi to jako blbost... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pouchaz: stejný zkušenosti mam s prachobyčejnym paulinem, jen se po vypálení hůř odstraňuje, jinak nějaký droletí nebo podfukování se nekoná
 
 
Datum: 26. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam tmel od Bosalu je toho cca 50 ml a pouzivam ho 8 let a nikdy nebyl jediny problem. Jen kdyz je potreba demontovat napriklad koleno, tak se musi brusnym papirem odstranit (opravdu se neodroly) a tesneni dat nove.
 
 
Datum: 26. července 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já už to mám asi 4 roky zavařený a mám klid, nikde nic neteče, nefouká a když chci sundat výfuk, tak ho holt sundám i s kolenem, ale to mi vůbec nevadí ;-)
 
 
Datum: 26. července 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel11156    
To by šlo takovejch matek a trubek máme plnou bednu :-)
 
 
Datum: 26. července 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12121    
Tmel jsou vyhozený peníze. Pokud si přečteš návod na obalu, tak je to dočasné řešení tak na dojetí. Nehledě na to, že každý tmel nevydrží být pružný a časem se jednoduše vydrolí. To platí i pro kamnářské tmely apod. Dej tam tu matku, dotáhni to a nemá ti to kudy utéct. Matka v instalatérských potřebách stojí asi 35 Kč a je to nejlepší možné řešení. Nechápu proč někdo hledá složitosti tam, kde nejsou :o(
 
 
Datum: 26. července 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si tmel na utesneni vyfuku, stoji cca 70 kc, teplem se to zapece a nic nepropousti.
 
 
Datum: 26. července 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12121    
Podle mě je alobal jen krátkodobá záležitost a navíc je to náchylný na potrhání. Ještě lepší než závitová šňůra je navařit topenářskou převlečnou matku a máš do smrti klid. Používám to na mustangovi na závodech a je to nejlepší možný řešení.
 
 
Datum: 26. července 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12123    
Samozřejmně azbestová šnura je dobrá,ale taky je dobrá teflonová páska na závity
 
 
Datum: 26. července 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
blbost to neni, měl jsem ho tam taky a těsnilo to skvěle.. další možnost je azbestová šňůra třeba s paulinem..
 
 
Datum: 26. července 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobré ráno draci mal by som na vás jednu otázku. Aká ventylová vôla má bit na valci a hlave 70ccm ked na 48ccm teda sériová má bit 0,05mm 5stotín a ešte či tých 5stotín možem dat tesných alebo volných . Jedná sa o motor rady 139FMB JAWA Robby... Dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      E-mail:      IP: uživatel11711    
zdravim vas jawaci,chci se zeptat,pasoval by motor z jawy 350 na kostru CZ 175/356 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 2:07
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
motor sednul krasne a ani ta kyvka vubec nezavazi,takze vsechno je perfekt
 
 
Datum: 01. srpna 2011 2:07
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
ta kyvka mi vubec starosti nedela,si poupravim,jenom me zajimalo jesli tam ten motor pasne at nnemusim nic prevařovat
 
 
Datum: 30. července 2011 2:16
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
To že tam bude zavazet něco tomu motoru to jiná ale já se bavím o tych držácích do tych to jde sám píše že to na 250 jde a já jsem měl motor 250 v rámu 175 takže to musí jít
 
 
Datum: 27. července 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
řikam že tam nepujde... ale to on zjistí sám, až se ho tam bude pokoušet napasovat... nevim, jestli si někdy viděl ty dva motory vedlesebe, nebo rámy, ale při nejmenšim je z třipade podstatně delší a nenarveš ho tam kvuli kyvce... obě motorky mam doma, takže vim co píšu
 
 
Datum: 27. července 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
půjde tam já jsem měl na kostře na jawa 250/559 motor z čz 175/356 a jak sám píšeš na rám 250 by šel takže určitě tam půjde
 
 
Datum: 27. července 2011 8:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nepujde ani náhodou... motor z velký kejvy do malý nedáš! pasoval by do rámu 250/353
 
 
Datum: 26. července 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
to sem chtel slyset,ze tam bude pasovat tenn ty 350/354,tak diky moc
 
 
Datum: 26. července 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
Pasoval by tam z 350/354 kývačky ten by tam určitě šel ale třena z 634 a tak tam nejde
 
 
Datum: 26. července 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ne
 
 
Datum: 26. července 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: kit 70 ccm      IP: uživatel11989    
ahoj draci mám jedna dvacítku fichlta a mám problem jednička jde vytočit krasně 2 taky ale 3 mi v plných otáčkách chcípa jak kdybych měl zarvane trysky nebo tak něco proste to jede jen na tričtvrtě plynu (na trojku) je to chyba karburatoru ? těsnění ? už fakt nevím dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: kit 70 ccm      IP: uživatel11989    
nedotáhnutý karburátor, čímž sál falešný vzduch
 
 
Datum: 28. července 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12141    
Čím to teda bylo? Tím strženým závitem nebo jsi vyndal sání?
 
 
Datum: 28. července 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: kit 70 ccm      IP: uživatel11989    
ano falk dekuji bylo to tím :-)
 
 
Datum: 27. července 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12121    
To vůbec nemusí být tím, co tu bylo napsáno. Řešil jsem to nedávno a způsoboval to falešnej vzduch. Nejprve zkus projet motorku s vytaženým sáním, aby vzduch šel napřímo do karburátoru. Pokud to pojede (jako že asi jo), tak zkontroluj dotažení hlavy, dotažení karburátoru k válci (já tam měl strženej závit, což byl u mě ten důvod falešnýho vzduchu), pro jistotu ještě podlep těsnění karburátoru nějakým tepluodolným silikonem. Pokud to nepomůže, tak jezdi bez původního sání a dej tam přímý, jako bylo na pařezech. Hledat malou trhlinku může být na hodně dlouho a to přímý sání to vyřeší bez problémů.
 
 
Datum: 26. července 2011 9:11
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčistit pretesnit vymenit guferá a vzduchový filter musí to íst :-)
 
 
Datum: 26. července 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel12119    
zdar chlapy hele prosim vás jak se seřizuje karbec na babetě 225? plovák atd... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
hlavní trysku dotáhni a nepovoluj, volnoběžnou taky dotáhnout :-D
 
 
Datum: 26. července 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: pionier      IP: uživatel12116    
http://www.babetta.cz.cc/Babetta/forum/viewthread.php?thread_id=2 potom hlavnu trysku dotiahnes a povolis o 1,5 otacky a volnobeznu podla potreby
 
 
Datum: 26. července 2011 6:35
 
 
 
 
Jméno: best rider      IP: uživatel11889    
čus darci složil jsem motor na fichtla a teď ho nastartuju na první šlápnutí všechno ok ale když jedu na 1 tak přidam plyn a začne se malinko dusit a když ho chvilku podusím tak potom chytne krásně otáčky a jede pak zařadím 2 a to samí čím by to mohlo bejt ??? předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bohatá směs->černá svíčka->vysoká hladina v plovákovce, jehla neni na druhym zářezu zhora, špinavej vzduchovej filtr, nebo se někdo štoural do trisek
 
 
Datum: 26. července 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
plovakova hladina
 
 
Datum: 25. července 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: Milous2008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Draci, prosím sháním chcípák s páčkou na světlo, respektivě celou tu krabičku pro STADION S22. Děkuji moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, měnim pouzdra na přední vidilici na pionýrovi, a jak jsem to tam natloukal tak ten kluzák tam nejde vůbec narvat zkoušel jsem to i nahřát nad ohněm to šlo, ale to pouzdro se s toho dalo vyndat rukou.. jak jste to dělaly vy? když jsem to dělal na jinym pinckovy tak to šlo normálně.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to skus nahriat menej a musi to ist...
 
 
Datum: 26. července 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky já vím že se nenahřívají pouzdra ale kluzáky, dneska jsem našel doma malej švajc tak to udělám tím, myslím si že nad tim ohněm sem to vždycky nahřál moc a proto to povolilo a dalo se to vytáhnout...
 
 
Datum: 26. července 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
barny1: asi si ma nepochopil, tak este raz. Nove puzdro naklep do vidlice. Nahrej klzak (ta rura co sa na tlmicoch vklada do tych puzdier) a s tym nahriatim klzakom to puzdro prebehni...opakuj dokym klzak nepojde zlahka. potom to puzdro naklep 16cm hlboko a daj druhe a opakuj postup s nahriatym klzakom, ale puzdro nechaj uz hore. Chapes? puzdro sa nenahrieva!!!
 
 
Datum: 26. července 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ro trubka... ty rtubko, sem myslel upravit nové!!
 
 
Datum: 26. července 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: doason      IP: uživatel12122    
čus hele normálně vem nějaký dřívko zabouchej nový pouzdro do tlumiče vem 22 mm vrták protáhni celej vrták a posuň dovnitř o 16 cm. Pak nabouchej to druhý na tosamý místo ale to už nech až nahoře a jeto.
 
 
Datum: 26. července 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nový ty pouzdra už mám, ale když jsem to nahříval nad ohněm tak to vždycky jaksi povolilo a šlo to vytáhnout rukou...
 
 
Datum: 25. července 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup nove puzdra natlc ich do vidlice a ak nemas sustruh nahrej klzak a par krat ho prestrc tym puzdrom vo vidlici. Opakuj to az kym to nebude chodit zlahka.
 
 
Datum: 25. července 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12117    
Jawa 05 - co chceš upravovat na soustruhu když JDOU vyndat rukou ? bany- chce to udělat nové z kusu silonu a pak prostružit,nebo zaválcovat vidle,ale stojí to dost peněz.
 
 
Datum: 25. července 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš to upravit na soustruhu a vnitřek silenbloku protočit výstružníkem...
 
 
Datum: 25. července 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: pepoš      IP: uživatel7996    
čau draci sice to sem nepatří ale neva cgtěl bych se zeptat čim to muže byt ze me nechce je motorová konva nehaže to jiskru ale do fajky elektrika de to sem skušal svičku sem koupil novou a taky to nehaze ale nevim proč a konka jela normalne furt aji včera neska sem chtel nastartovat ten motor a nešlo to diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 20:22
 
<  741  742  743  744  745  746  747  748  749  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 15:05:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu