slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  740  741  742  743  744  745  746  747  748  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hasis      IP: uživatel11990    
No měnil sem na pístu pístní kroužky, a jeden byl jakýsi černý asi litinový, tak sem ho dal doprostřed pístu (3kroužkový), skoro buce sem to nehol a ten černy kroužek mi prasknul, ake moto jela furt dal tak sem okamžitě zdechnul motor a rpzebral hlavua a sundal valec záver byl takovy že mi to rozdrltilo celí píst. chci se zeptat jestli je lepší kupit znova píst a pístní kroužky nebo vybrus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo místo šipkou dolů, dáš ji nahoru... a je problém.
 
 
Datum: 27. července 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: cocva      IP: uživatel11990    
ono jde dat i píst obraceně?
 
 
Datum: 27. července 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to je mi divný...nedal jsi ten píst obráceně?
 
 
Datum: 27. července 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"skoro buce sem to nehol" -nechápu
 
 
Datum: 27. července 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12132    
Teda luštit po tobě ten dotaz dá fakt zabrat. Nemůžeš psát česky?
 
 
Datum: 27. července 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzhledem k tomu, že se ti píst rozsypal, tak bude asi i poničená vložka válce. Výbrus byl asi to nejlepší. Mě se stalo něco podobnýho a vložka vyla tak poničená, že byl potřeba dvojitej výbrus.
 
 
Datum: 27. července 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím všechny, chtěl jsem se zeptat jestli náhodou někdo nemá stahovák rotoru na čz 125/351 jestli víte o co jde? POtřebuji to sundat, dělám go motoru a na to jedno použití se mi to nechce kupovat tak díky kdby to někdo měl tak se ozvěte, třeba i na enail: doctus@email.cz díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12167    
nemám ale jestli ti to pomuže stoupaní v tom rotoru je myslílm 27 1,25 a mělo by to jít i stahovákem na vape prý...já jsem si to vyrobyl skus si na to sehnat očko od někoho kdo dělá na větší fabrice a myslím že na palcovou trupku ten závit natáhneš navař tam 16 šroub a matku ...já to dělal z plnýho na soustruhu...
 
 
Datum: 01. srpna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Informace pro draky,, cesky vyrobce kladivek a kontaktu prestal vyrabet a tak nas ceka cinska replika,, neni treba panikarit,,zatim je jich dost ale do pul roka,, bude asi po cr kvalite s pertinaxem fucccc,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to já ještě 1 skoro novy československy mám a pak koupím repliku no
 
 
Datum: 27. července 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: reod      IP: uživatel10027    
hned jich z dvacet koupím, do konce života se budou hodit :-D
 
 
Datum: 27. července 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
Zdar draci chci se zeptat, jestli někdo z vás neprodává bezkontaktní zapalování za rozumnou cenu?? 3200 se mi za to nechce dávat :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
fichtlaci,prosimvas mam dotaz,má u čz 175/450 magnetotizovat stator coje v zapalovani nebo to nema magnetizovat?? de mi o to ze svicka nehazi jiskru :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
problém se zapalováním bude patrně jinde než v dobijecím okruhu...
 
 
Datum: 27. července 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ano, má magnetovat, jednotlivé póly statoru si uchovávají remanentní magnetismus, díky kterému je možno motorku roztlačit i bez baterky.
 
 
Datum: 27. července 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci na Babettě 210 mi propouští nejspíš o kroužek protože když sem nasypal křídu tak to řadilo hned dokud přída nezmizela tak se chci zeptat jak to má být s těma O kroužkama a kolik jich má být a kde díky moc klucí :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Zdar lidi ctu pravidelne fichtlkramek chat nebo dase rict pokec a tydle nektery otazky a odpovedi sou hrozny kam se vyparily dobry fichtlari ? ktery tomu rozumeji v dnesni dobe jezdi na fichtlu kde kdo a hlavne sami parchanti coto niceji plechy orezavaji apod a srotuji apod misto aby se provadeli renovace nebo aspon aby za nakych cca 30 let tu jeste naky fichtlove byli a bylo naco vzpominat ! na tu kvalitu ceskoslovenskou atd ! proste tydle motorky co se dozily nebo co vse vydrzi je paradni to dnesni plastovy motorky nenajezdeji a nevydrzi tolik let v dnesni vyrobe ! tak uz stim neco nekdo delejte :-D a at na fichtlkramek zavedou nakej vstup kdo bude davat nesmyslny otazky odpovedi tak at rovnou leti to se neda cist co tu nektery deti nebo nezkuseny lidi placaji cca kdyz si vzpomenu na fichtlkramek 2 roky spadky tak to tu bylo uplne jiny rad sem to cetl ale kdyz se nekdo zepta napr otazka proc mam tvrdou spojku vymenil sem ferodo lamely atd tak je jasny ze ji asi kompletne sesteluju povolim atd a ne ze to necham jak byla nastavena stara spojka fouknu tam novou a reknu jee ono je to naky trvdy nekdy a nekdo se vzdacky zamyslete co sem davate je to docela ostuda no docela na to tady mam vztek !! omlouvam sem za pravopisny chyby protoze pisu uplne rychle a ze vsteku ! ale urcite my kazdej da za pravdu ze tu je hrozne moc nezkusenych lidi co tu placaji uplne 100% kravoviny ! tak se koukejte vratit do realu fichtlu a ne ze si stoho dela kazdej srandu a je to ode dne cim dal horsi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa si to může dovolit.a kdo cekne,dostane ban a může se koukat z okna
 
 
Datum: 02. srpna 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sesa je borec no to taky říkam.
 
 
Datum: 30. července 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci podle tvrdeho Y ba mekeho Ixmana, ba se podivejte na tvrdaka sesu,,ten to ma za -4,,a taky je sesa borec,,
 
 
Datum: 28. července 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
Kdyby byli knecemu schopny tak si stahnout na internetu na jeho primo pionyra podle typu prirucku i kdyz je to samodrejme stejny 20,21,23 a bude opravovat ale kdyz si nekdo nevi rady tak hned pise na fichtlkramek a dela si akorad ostudu ja kdyz zacinal z fichtlama a ze sem jich mel hodne tak sem se vse ucil postupem rozebirani zjistovani smontovani atd a neco me tata priucil atd a nikdy sem nepotreboval navod k opravam vzdycky me fichtl behal dokonale a nebal sem se jezdit snim äni daleko 100km + pronej neni nic a do zapalovani pokud se furt nekdo nebude hrabat tak pokud to jednou nekdo poradne seridi a po utahne tak to musi slapat ja do zapalovani nesahnul uz rok a furt jezdi dobre chyta na studena max po 1-3 a za tepla 2-3 slapnuti i nekdy na 1x slapnuti jak kdy a jak je vychladnutej či prehratej :-D a ja nemel problem ani ze simsonem ani z babettou opravovat nic a ani z yamahou to jenom tydle deti co si neumi poradit a pisou jak rika uzivatel STANDA po Ř tvrdy YYY tak nema cenu poradit a ani se snima bavit protoze to sou blbci :-)
 
 
Datum: 28. července 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12138    
Mam špatnou zkušenost s moc horlivou nápomocností.....párkrát jsem někomu hloupějšímu chtěl poradit i když to s ním bylo složitější,dokonce se s nim spojil přes ICQ,kde mi pak začal bombardovat SMSkama na mobila a později mi začal uhánět i po telefonu a na jeho blbé dotazy a problémy jsem mu neuměl odpovědět,protože to nebyli problémy v motorce,ale s jeho nízkym IQ a neschopností cokoliv udělat správně...a nebyl to jen jeden....takže nadále platí: chytrýmu napověz-a on se chytí a po chvilce dojde na klub problému...a poradí si....tupcovi můžeš radit horem dolem a nakonec ti eště vynadá,že kvuli tobě mu nejede motorka a on ji neumí opravit....fakt už ne....a třídim to podle wipatlanštiny a tvrdýho "y" po "ř"...to přeskakuju....tam je marný radit....tam je problém přečíst příručku....protože je problém něco přečíst....natožpat rekognizovat co v těch větách píšou.....fakt sorry....
 
 
Datum: 27. července 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dnes jsem viděl od frankyho mustanga.je to opravdu pěkná práce.taky tam má pár much a není to dokonalé jak říká.je to tak fiftyfifty s pouchazem.každopádně jedny z nej. prací co jsem viděl.opravdu velice málo a bylo by to to tip top.diplom zasloužený.
 
 
Datum: 27. července 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to řešim jinak. Opravdový perly co nešly přečíst nebo byly napsaný Wipatlanštynou jsem začal rovnou mazat. a zařek jsem se že se už nebudu obtěžovat tu nekomu radit. nemá to cenu. v profilu mám mejl a telefon, a kdo chce, tak má možnost mě kontaktovat.
 
 
Datum: 27. července 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: jm      IP: uživatel9645    
zlatá slova ...
 
 
Datum: 27. července 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný, nehážu všechno do jednoho pytle,,,kámoši co maj třeba 16-17 let si neumí složit motor tak aby fungoval..
 
 
Datum: 27. července 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
Tak shreku ale jsou 13i letí a 13iletí... Mě bylo nedávno 14 a fichtla sem si kromě motoru rozebral a poskládal uplně sám a ptám se jen na to nejnutnější s čím si fakt nevím rady...
 
 
Datum: 27. července 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TY VOLL DRACI,, nedeeljte ramena,, bude jeste hur,,,, nezapomente, jak jste tahali za sebou v detstvi kacera :-) kazdej si to musi osahat a ve skole dohnat ucivo :-)
 
 
Datum: 27. července 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: tak tak,,,jen mě sere když se na něco zeptám a odpoví mi někdo "chytřejší" než já :-D to potom stojí za to... a co se týče fakt už úprav tak diskuze u známých ladiču ;-) :-) jinak je to hlavně tím že jsou zase prázdniny a co já jsem vymýšlel ve 13 letech radši nebudu vzpomínat... :-D už se ani nedivím že mi to furt nejelo :-D
 
 
Datum: 27. července 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
je to tu hruza ! uz to tu neni co to bejvalo.
 
 
Datum: 27. července 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12133    
Já to projedu a co stojí za 5 minut psaní,na to odpovim....tématum nejede,cuká,jiskra svíčka,zapalování se už moc nevěnuju,na to jsou tu jiní....pokud vidim v dotazu hrubku v každym slově,tak dotaz úplně přeskakuju.....už si témata vybírám...taky hlavně ty o ladění,protože je to moje krev....
 
 
Datum: 27. července 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já už ty dotazy ani nečtu ani na nic neodpovídám, přestalo mě to bavit.
 
 
Datum: 27. července 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je pravda zž to neni to co bývalo, tady když to někomu nejde tak místo toho aby šel něco zkoušet už zaopíná kompl a už píše že mu nejde fichtl, Zákldaní postup když to nejde je že se 1. podívám jestli háže jiskru, 2. jestli sjou čistý trisku na karbecu a tak.., 3. Když to nepomůže tak kdyžtak předstih, odtrh. NO když se toto udělá tak t oz 99% jede Ale to nikdo v nešní době nedokáže pochopit tak to pak vypadá jak to vypadá
 
 
Datum: 27. července 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dlouho jsem tu nebýval ale teď co jsem začal s úpravami tak se občas na něco zeptám,,např. že mi to nechce nastartovat s Vape jenom na roztlačení (byl to špatnej kroužek-myslel jsem že vydrží víc jak jeden závod :-D ) a nějakej extraultra borec mi napíše ať si seřídím odtrh....no řeknu vám že tak dlouho jsem se v životě nesmál :-D proto takové dotazy raději řeším na Jawamanii.Jediný co si vzpomínám že cca. před 2-3lety tu přibily např. jenom 3 dotazy za den a dnes to tu je během půl hodiny.Čímž se potvrzují slova jednoho ladiče/závodníka že dnes všichni ladí u počítače..Myslím že kdyby se tu dala anketa kolik má originální válec přepouštěcích kanálů, nejméně třetina by dala 4.... :-D
 
 
Datum: 27. července 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli do týhle konverzace přispěje i Franky, tak to bude vrchol tvýho rozčarování... :-)
 
 
Datum: 27. července 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
jojo je to hruza jak rikas a nebo otazka proc me nejede fichtl ja asi jako moje prvni se pojedu podivat na zapalovani odtrh kladivek a jeste pred zapalovanim se pujdu podivat na trysky a vzdycky to potom jede ale vzdycky je to jenom hlavni tryskou zapalovani vubec nesteluju ani nerozebiram a ta tryska je po nakych x tisich kilometrech ale oni sem davaji takovi blbosti ze je to smutny jak si neumeji poradit z opravou kdyz se veme ze to je tak lehkej stroj a pokud si to poradne vystelujes tak i spolehlivej zatim co ja mam fichtla 23 mustang tak ja nemel jedinej problem pri ceste ! a to cestuju i dal na fichtlu a nikdy nezklamal !
 
 
Datum: 27. července 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
naprosto souhlasím...nebo otázky typu jak mám nastavit předstih....vždyť je to hrozný...na internetu je stovky návodů a máš to najítý do minuty tak proč tím zbytečně zahlcovat pokec...prostě lenost no...smutné :-(
 
 
Datum: 27. července 2011 7:45
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
;-)
 
 
Datum: 27. července 2011 2:57
 
 
 
 
Jméno: 55      IP: uživatel7794    
cus draci chci se zeptat jestli vadi kdyz slozim motor z babety a dam tam jen tmel paulin a nedam papirove tesneni ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: pali55      IP: uživatel12160    
ten tmel poulin vraj neni dobry...neviem z vlastnej skusenosti ale dost ludi na to nadava :-)
 
 
Datum: 30. července 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
hele já mám utěsněnej celej kompletné motor čz 250 a to jak kartry tak valec a hlavu a po cca20 jizdach jsem sundal hlavu,válec a tmel byl uplne v pohodě a to tam mám ten lukopren kterej podle vás nevydrží kontakt s benálem...budto to byla jenom naka spatna šarže nebo nevím u mě je to prostě upně v poho u kartru ani kapka...
 
 
Datum: 27. července 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: 55      IP: uživatel7794    
jakože jde o to aby to nesalo nekde falesny , a uprimne pod valec a na karbec bych tmel nedaval prosakne ti kapka benzinu a mas po tmelu , teda aspon mi to tak delalo jinak dik
 
 
Datum: 27. července 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Já měl u Pionýra problém, že když sem se vykašlal na papír mezi kartery a dal sem tam jen tmel, tak strašně drhlo sekundární kolečko, skoro s ním nešlo točit, když sem povolil jen trochu šrouby tak se točilo, prostě tam ten cca milimetr chyběl a o něco to drhlo, tož moje zkušenost u Pionýra, jak u báby nevim. Jinak u karburátoru mám taky jen tmel:-)
 
 
Datum: 27. července 2011 13:40
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
proc by to vadilo ? pokud to udelas poradne a nebude to tict tak to asi vadit nemuze nemuze ! videl sem ze to davali i pod karbec i pod valec ! ja to nikdy neskousel ja mam celej motor slozenej z tesneni ale nemusi to bejt spatny !
 
 
Datum: 26. července 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
draci zoufale shanim pomoct,snazim se napojit elektroinstalaci na moji cz 175/450 a stale mi furt nehazi svicka jiskru,nejsem nejakej odbornik nna elektriku,ale neco vzladnu urcite,a tak se chci zeptat,jestli nevite kde na internetu,najdu nejaky dobrý schema krasne popsany pro blbce jako já :-) diky moc všem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
rozdíl oproti 487 tam je, ale na druhé jmenované stránce ( http://www.cezeta487.ic.cz ) najdeš i návod k obsluze a dílenskou příručku k 175/450, kde schéma určitě bude
 
 
Datum: 26. července 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel2694    
tady je nějakej http://kejvamania.sweb.cz/modely/453_450/453_450.htm :-) a ještě jsem našel toto http://www.cezeta487.ic.cz/Documents/el_schema.jpg ale nwm jakej je rozdíl v elektrto mezi 175/487 a 175 /450
 
 
Datum: 26. července 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: vejdy      IP: uživatel12129    
dobrý den, mam prozbu jestli nikdo nevíte odkud vede nahon tachometru babeta 210 dvourychlostní odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel12131    
ja mám tiež 210 a vpredu mám vyko brzdy ale bez náhonu na taháč :/ stretli ste sa stým ?
 
 
Datum: 27. července 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
 
 
Datum: 26. července 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pravo v předním kole. Ale ty to asi budeš chtít přesněc, ale to si teď nevzpomenu.
 
 
Datum: 26. července 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Ahoj, mám takový špek. 23 Mustang, nový výbrus (první), HT 72, Svíčka NKG B5 (cca 19) krásně cihlová, jehla nejníž, předstiih + odtrh Ok, nová klika CKR atd.... ., tak a k problému. Studený motor jede parádně, ale po plném prohřátí se pokaždé stane že při plném plynu lineárně klesne výkon. Např rovinka s jemným stoupáním, zařazen třetí př st a držím plný plyn. vydrží cca 500m a výkon klesne. pokud držím stále plný plyn tak lineárně klesá výkon až téměř k volnoběhu (stále při plném plynu), potom se drží řekněme kolem 1500 ot a motor nemá sílu (stále plný). motor oni necukne nic, je to jako by mne někdo chytl za prdel. Pokud vymáčknu spojku tak jde motor naprosto normálně do otáček. stačí mu dát pár vteřin a zase chvilku jede normálně. Je možné že se přehřívá a z nějakého důvodu přestane jet. Ale pokud cítím že se ubírá na výkonu tak stačí zmáčknout plovák dolů a motor se výkonově opět chytí ( ještě upřesním že po tomto zjištění jsem zvýšil hladinu a upravil stop ventil nad plovákem, tedy provrtal větší díry pro lepší průtok paliva do plovákové komory.) Uzávěr nádrže je průchozí bez problému. Zítra testnu menší/ větší trysku ale už mi celkem dochází nápady. Zkoušel jsem ještě jehlu na max, ale stejné ne-li o zlomek horší ale to už těžko říct. Kontroloval jsem válec píst a bez destrukce. Budu vděčný za každou rozumnou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že kedy zaberá spojka musíš nastaviť.. a to pri páčky na ridítkách prírucka predpisuje kolem 2mm mrtvý krok ale to je k ničomu lebo uloženie páčky na motore po 30-35let je opotrebované . ja všetky pionierky štelujem najprv podla návodu to je takzvaný základ a potom podľa toho ako ide do otáčok + podla toho ako jazdí nastavím zapaľovanie s otočením a podla farbu sviečky nastavím hladinu v karburátoru,
 
 
Datum: 29. července 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Janco ja zajizdel motor z prvnim vybrusem na polohu jehli 2 coz je prostredni polohs :-D ze 3 a zajel sem to na 600km a pohoda takze nevim proc by mela bejt 3 kazdej fichtl to snasi jinač to si ale musi zjistit majitel fichtla a seridit a vystelovat kazdej fichtl nejde sestelovat podle navodu ! toje jako ze spojkou mel sem dost fichtlu uz a u kazdyho sla i spojka jinak napr pri rozjizdeni sla u jednoho az na konci a u tretiho sla uz na zacatku a byli spojky uplne novy pruzinky taky lanka taky tycky taky kulicka taky a stejne kazda sla jinak prevodovky jdou jinak a vykon ma kazdej fichtl jinak podle toho jak je to zachovali obstarany utahany apod takze kazdej fichtl nejde po precteni navodu :-D ale po vychytani majitelem napr jeden fichtl chce pri teplim startu dat pulku plynu jinak se uchlasta a druhej fichtl chce plnej plyn a je to v pohode a chytne lepsi :-D a trysky su stejny hladina benzinu taky a jehla je na stejny poloze :-D
 
 
Datum: 29. července 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Tak výkon ujde, za studena supr po zahřátí trochu vadne ale v normě. Akorát ta svíčka vydržela hodinu. Tak a jaké mám teď možnosti.... celkem by se dala koupit iridiová o stejné hodnotě ale nemám zkušenost. Nebo pak prubnout jiného výrobce.
 
 
Datum: 28. července 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Koukám co člověk to trošku jiný názor :-) to je dobře jinak by to byla nuda. Trošku to rozseknu. Tak svíčka nová NGK B9 (cca 14 dle Brisku). Jen dodám že máme NGK na krámu tak je to pro mě na vyzkoušení dobrá volba vzhledem k ceně. Jel jsem to projet a je to opravdu mnohem lepší. Sice je tam rozdíl mezi teplým a studeným motorem, kdy za studena jede líp ale ne už tak razantní. Jen k té svíčce, po projetí jsem na chvilku zastavil a po opětovném nastartování motor celkem dost cukal, chvilku. Ještě to zkusím odpoledne pořádně vyzkoušet.
 
 
Datum: 28. července 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12132    
Rád bych reagoval na ty PALky. Prvně jsem se moc nerozepisoval, ale ještě bych tu uvedl jednu zkušenost. Přes inzerát jsem koupil jeden motor v úplně děsným stavu kvůli náhradním dílům, který ležel několik let na půdě. Na první pohled mě zaujala zašroubovaná svíčka (PAL), která ve mě nevzbuzovala moc důvěry. Jen tak ze zvědavosti jsem ji očistil, smirkem odrbal rez na kontaktu a dal no mojí 23ky. Světe div se, ale po těch letech v těhlech podmínkách jela jako nová a já na ni najzdil ještě hóóódně kilometrů třeba při zajíždění motorů apod. (neměl jsem odvahu ji vzít na závod). Pak jsem ale po týhle skvělý zkušensoti koupil PALky úplně nový a byla to sázka do loterie. Nevím jaký s tím máte zkušenoti vy, ale mě žádná nevydží stejně dlouho. Na některou najedu 100 km a jinou jsem pozžíval třeba 2 roky. Od tý doby co jsem přešel na NGK se mi to nestalo a každá mi vydrží +/- stejně. Zřejmě dřív to byla poctivá práce a dnes už jen rychlovýroba.
 
 
Datum: 28. července 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim asi ste nevsimli ze on má seriový motor 1. vybrus co vubec nepotrebuje upravy nic netreba prevrtavat a dat vacsiu trysku,,, radite mu ze at dá jehlu nizšie... ked má najeto od výbrusu cca 30km, jawasimson trosku ta opravim: na zábeh je treba dat jehlu na 3. zárez z hora a mazat v pomere 1:25, ziadný 1. a 2. zárez z hora a pomer 1:30!!, takze vrátiť karburator do povodneho stavu a namontovať filtr s čistou vložkou, "zábeh"- bez filtra s 72 tryskou provrtaným ventylom, a 19 svieckou spatnej vyroby paráda. hladat zázrak v sviecky je blbost daj tam Brisk N15C a je dozivotný pokoj mám najeto skoro 5000km bez problemov sviecka je ako nová, tie lepsie sviecky sú pre lepsie motory..a vyprdnú v zle nastavenom motore
 
 
Datum: 28. července 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Jo FALK a nezapomenu dodat ze na te svicce neni najeto jenm 4tis na PAL ale ze jezdila i predtim v aute normalne pred 25 lety tak jenom pro zajimavost :-D
 
 
Datum: 28. července 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
FALK nesouhlasím mam svicku PAL ktera je 25let stara a jezdim nani od doby co mam fichtla 23 mustanga a najeto natom mam nakych 4tis km a bezi jedna basen :-D a v druhym mustangu mam svicku Denso TR22 (14) a najeto kolem 2 tis a taky pohoda takze nemusis mluvit otom ze takhle Pal odchazi kdyz driv nebylo nic jineho nez svicka PAL mozna jeste BOSCH ale to bylo az potom myslim ne tet ale pred 50 let spadky nebo kolik a lidi byli spokojeny ! vsak kazdy auto jezdilo na PAL wartburg skodarna atd a nebyl problem na NGK jezdim taky sem jezdil driv na Simsonu a taky nebyl problem ale po nakych kilometrech zacla blbnout tato svicka a nebyla to jenom 1 od NGK ale bylo jich cca 3 spatny starty po naky dobe co sem natom najezdil a koupil sem DENSO TR22 a pohoda nikdy nebyl problem nebo PAL taky parada svicka ! sice je mozny ze nemam zkusenosti z ladenyma fichtlama v tuning motorech na fichtlu atd protoze ja se spis venuju origo motorum tak jenom pro zajimavost svicka PAL vydrzi vic jak celi NGK !
 
 
Datum: 28. července 2011 10:25
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12142    
Já teda nevím jak tu můžete chválit svíčky PAL. Jezdím s mustangem 5 let závody a motorkám se věnuju nějakých 20 let. Vždycky jsem používal PAL, protože jsem si říkal, že český motorce dám českou svíčku. Jenže když jsem na závodech během 3 hodin měnil 2x svíčku, tak mě to fakt naštvalo a při první příležitosti jsem koupil NGK titanovou řadu. Odjel jsem s ní 3 závody (tzn. 9 hodin na nejvyšší výkon) a teď jsem ji měnil jen preventivně. Je sice dražší (cca 130 Kč), ale i tak se to vyplatí. Minulý týden jsem jen ze zvědavosti zkoušel tu stříbrnou řadu, ale po 2 hodinách mi začal cukat motor. Dal jsem tam teda zpátky tu starou titanovou a závod dojel na 1. místě. To co popisuješ může fakt dělat svíčka, tam bych začal. Pak si rozhodně připlať za lepší olej (nejlépe Castrol kvůli usazování karbonu), dotáhni si karburátor k válci (kvůli falešnýmu vzduchu), dolaď předstih a odtrh. Pak už jen laboruj s tryskou (já používám vel. 70) nebo zářezem na jehle. Pokud by ani tohle nepomohlo, zkus se projet s vytaženým sáním co vede do karburátoru. Pokud ti výkon naroste, dělá ti to falešnej vzduch.
 
 
Datum: 28. července 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
no nejjednodušší je to zkusit :-) zítra bude nová... nevím přesně jaká, jen jsem volal do práce ať mi objednají co nejstudenější. Uvidíme, zítra písnu.
 
 
Datum: 27. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to ti může sakra zavinit. Cos myslel, že ta teplota znamená?? Teplotu jiskry? :-) Je to hodnota, s jakou ti svíčka přes izolátor předává teplo do okolí...
 
 
Datum: 27. července 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
hh: nevím to jistě, ale aby mi špatná tepelná hodnota svíčka zavinovala to, že se motor začne přidírat se mi zdá jako blbost, dyštak mě opravte
 
 
Datum: 27. července 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Dík za nápady trochu se sice rozchází ale nevadí jen pokračujte :-) Jen ještě trochu dovysvětlím. když se zrovna ztrácí výkon jak jsem popisoval tak motor nevynechává, necuká, nedusí se. jen ten výkon prostě krásně klesne. Nepřidírá se, kontroloval jsem píst i válec. \r\n\r\nK odpovědím za které děkuji, zkusím reagovat: Tak svíčka nová, test svíček s nižší hodnotou negativní, tedy jen do 14. zapalování je nastaveno dle jízdní zkoušky do kopce, mělo by to být v pořádku a motor se chová dobře. Obohatit směs jsem zkoušel na jehle a negativní. bohužel jinou velikost trysky nemám momentálně k dispozici ale ta 72 je pořízená nově. Filtr zatím není, jen zakryté sání boxem který není nijak přiškrcen. Ano motor je zatím surový, najeto cca 30 km při testování. A je pravda že nepatřím mezi zastánce plnohodnotného zajíždění motoru. Palivo 1:30. Trysku jsem neupravil, upravil jsem ventil co zavírá palivo do plovákové komory. Tak asi tak.\r\n\r\nJinak celkem jsem myslel to stejné jako uživatel Jawasimson a hh ale bohužel :-(
 
 
Datum: 27. července 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12133    
dej tam brisk n14c, HT 68(72 je na 0.výbrus šíleně bohatý!) a skontroluj průchodnost filtrboxu.....případně uvolni ty dvě díry ve spodku pláště a zkontroluj,jestli je dobře filtrbox usazenej a něco nepřidušuje tu sací trubici....
 
 
Datum: 27. července 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná je to tou svíčkou, NKG sou náchylný na uchlastání, jestli máš jehlu nejníž, tak jí zkus dát vejš
 
 
Datum: 27. července 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10245    
Tohlekto se mě dělo, když jsem měl ucpanej karbec, zkusil bych ještě jednou všechno vyčistit
 
 
Datum: 26. července 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Celkem bych tam dal jinou svicku TORCH TR22 (14) studena svicka asi se to moc prehriva taky je to napad jezdit v lete na teplou svicku v lete mas jezdit na studenou svicku a v zime na teplou pokud jezdis i v zime ja napr ano na snehu jinak pri zabehu ma bejt vic oleje 1:30 aby se trosku vic mazal a jehla od zhora bud na prvnim zarezu nebo druhym pro zabeh se doporucuje ten druhej zarez a hlavne abysi nemel spatnou tu trysku jak pises ze si to vrtal ale to by se spis melo uchlastavat pokud je zvetsena :-) a skus seridit jeste predstih pridej kdyztak fora na zapalovani a skontroluj odtrh jinak si myslim pokud mas vse dobry tak by nemel bejt problem ! a staci motoru jak pises ma dostatecne benzinu napr nemas vadu v v kohoutu ? skus vse prohlidnout a potom kdyztak dej vedet.
 
 
Datum: 26. července 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přijde mi to docela jasný, pokud ta 19 v závorce má být tepelná hodnota svíčky odpovídající Brisce, pak tam máš hrozně teplou svíčku a motor se díky ní zákonitě přehřejvá a přidírá. Přeplavením plovákovky obohatíš směs, která hoří při nižší teplotě a lépe odvádí teplo z válce, čímž zmenšuje přehřejvání. Dej tam prachobyčejnou Brisku N15C a přestaň kurvit motor...
 
 
Datum: 26. července 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je ten výbrus zajetej? nebo to honíš hned po nainstalování? co máš za filtr?
 
 
Datum: 26. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: 100ki      IP: uživatel12128    
Ahoj, to máš jednoduchý, máš to chudý a začne se to lehce přidírat.... . Zkus obohatit na trysce, nebo na jehle.
 
 
Datum: 26. července 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel9806    
Zdar...Kontroloval jsi předstih?...Zkusil bych vyměnit svíčku mě to jedna NGK taky dělala že v kopci to nechtělo jet teď mám palku a jezdí to v pohodě, ale vyměňoval jsem víc věcí ale na zkoušku to můžeš zkusit :-)
 
 
Datum: 26. července 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      IP: uživatel3522    
Zdar draci, dneska jsem nastříkal svého pionýra plničem....a udělalo mi to všude takové krupičky....je to správně? dělá to tak?.....ja jen jestli jsem to treba špatně nezředil ;-) ......ptám se jenom jestli to mám zbrousit a nastříkat znovu, nebo to jenom přejet vodním šmirkem do hladka :-).....díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Jawa05 - ty vole ty nic nepis ... to je fakt hruza !!! jawaman - vis kde me najdes..............
 
 
Datum: 27. července 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo udělá to takovou krupičku... ale klid, budeš to stejně brousit ve vodě 1500 a 2000 smirkem...
 
 
Datum: 27. července 2011 10:05
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12002    
Je to normální jen to zbruš
 
 
Datum: 26. července 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, mam problém s přední vidlicí (jawa 20) - při zatáčeni se kolo vychyluje do stran, tak, že škrtá o blatník. Ty roury co vnich jsou schovaný péra drží dobře (otáčí se nejspíš ty "kluzáky" co drží kolo). Nevíte co s tim? Může to být třeba slabejma pružinama, nebo jsou jenom málo utažený? Předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel9806    
 
 
Datum: 26. července 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš špatný futra nebo pouzdra nebo jak se tomu nadává prostě ty plastový kroužky po kterých jezděj kluzáky tak bych to viděl na výměnu...taky mě to čeká
 
 
Datum: 26. července 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Max      IP: uživatel12126    
Ahoj, lidi mám problém... u báby mi nechce chytat začátek a když se dostane na dvojku do těch 40 začíná jakoby vynechávat a nikdo sní přes 40 nehne.... co s tím máte někdo nějakou radu?? :-)\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
pokud je to 210 tak asi bude problem a neprerazuje na 2kvalt ? a nebo spatny celisti na dvojce a proto se ta rychlost nepreradi.
 
 
Datum: 26. července 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: rotor      IP: uživatel11654    
cau mam velkej tp na motorku vsechno sedi kam musim abych dostal malej a prepsal to na sebe? plnou moc mam dik moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: rotor      IP: uživatel11654    
ok dik moc .)
 
 
Datum: 27. července 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
skoc na magystrat a rekni ze si ho stratil oni uz udelaji DUPLIKAT a bude vse OK. ale musi bejt vse nahlaseny tvoje jmeno pokud vim nebo smlouvu o koupi motocyklu.
 
 
Datum: 26. července 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: vvelita      IP: uživatel7020    
Zdravim, neudělal jsem testy na A1(zaplatím 100kč, to vím), chtěl bych se zeptat jestli mám 3 pokusy a nebo mám mnoho pokusů ? jako jestli 3x a pak bych musel platit znovu 3500Kč nebo už jen pořád 100kč ?někde jsem slyšel že to musím udělat do 6 mesíců, ale nevím co na tom je pravdy... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
mas max 3x pokusy jak to neudelas si vyloucen a delas autoskolu znova a platis komplet znova castku napr 3500kč a kdyz si to tet 1x neudelal mas stale jeste 2x pokusy a pokazdy budes platit 100kč bejt tebou se ucim ja se sprtal kazdej den http://etesty.mdcr.cz/Template1.aspx abych to poradne umel takze pokud chces projit tak si cvic ! pokud se dneska neucis tak nemas nic zadarmo...
 
 
Datum: 26. července 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dnes sem byl v autoškole a tam říkal že na to je pul roku a mužeš to opakovat kolikrát chceš třeba stokrát
 
 
Datum: 26. července 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
Pokusů je neomezeně, jen to musíš stihnout v nějaké době, myslím 6 měsíců. A teď už jsi nevzpomínám jestli po třech neuspěšných nemusíš dělat celou zkoušku znova (testy, jizdy a techniku). Franky: Nedokážeš pochopit? :-D je to jednoduchý, neučit se je, mam to vyzkoušený :-D
 
 
Datum: 26. července 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
vykasli se na to a uz si je nedodelavej............ akorad budes zabijet.......................... nedokazu pochopit jak nekdo nedokaze udelat zkousku na stopetadvacku
 
 
Datum: 26. července 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel12125    
Čau mám takovej blbej dotaz nejde mi klakson na 20 když jsem ho zapojil na nový kabely a uzemnil na kostru tak zvonil ale když jsem zavedl nový dráty do přepínače tak ani tuk prohlížel jsem přepínač a nejde mi do hlavy jak se to tam propojí tak prosim o radu jak to opravit předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
jde tam proud od vypinace a ma to dobry ukostreni napr na barve atd ! nebo rez toje spatny ! skus mrknut.
 
 
Datum: 26. července 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci... poradte mi, měnil jsem na jawě 21 ložisko v rozetě. Nahřál, vyklepl a naklepl nový. Zajistil segrovkou 42. Ale při montáži tadního kola se mi stane taková věc, že dotáhnu všechny matice a kolo se ne a ne točit. Točí se děsně ztuha a otáčí se i náhon tacháče... Prd platný, že je zajištěnej napínákem v drážce. Poradte mi, čím by to mohlo bejt... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já se s tebou nebudu hádat... nepotřebuju si tady na rozdíl od tebe dokazovat, jak umím cizí jazyk.
 
 
Datum: 29. července 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
ze mas vystudovanej gympl je sice hezky ale zatim k hovnu ... kdyz anglinu ovladas tak tak bys mel napsat neco podobnyho !!! a tvy keci s prekladacem jsou akorad ubohy - ze ty mas pod posteli anglickej slovnicek a furt se obracis na prekladace doklada tvou demenci ...
 
 
Datum: 28. července 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Já mám vystudovanej gympl a angličtinu zvládám, díky šmudlo
 
 
Datum: 28. července 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Jawa05 - vystudoval jsem vypocetni techniku a programatorstvi ..... myslis ze neumim neco sepsat v angline ??? a jestli jsi opravdu takovej debil tak ti to muzu i prelozit..............
 
 
Datum: 27. července 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pitomou odpověd taky pitomá odpoivěd... člověk se zeptá na něco, v čem má problém a první komentář, co si přečtě ho trochu vyvede z míry. A když na něho reaguje stejnou měrou, tak je nakonec za debila sám.... Franky, jinak dobrá práce s překladačem... A ty se do toho trubko nemotej, ju? :-)
 
 
Datum: 27. července 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12130    
Jawa05-podle tvých odpovědí,rad ostatním jseš borec na konec,ale tady ti došel dech. Franky -dobré,palec nahoru
 
 
Datum: 26. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood. co mi napises ted teplousi ............!!!!!!!! you are fuck dick
 
 
Datum: 26. července 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
You suck.. :-D
 
 
Datum: 26. července 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
vem si uhelnik a palici a srovnej si ruce....
 
 
Datum: 26. července 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: reod      IP: uživatel10027    
Zdar draci, kamoš měl potyčku s policisty, kradl naftu z traktoru za vesnici a chytily ho policajti. Přiznal se atd.., ale řekli že mu pošlou dopis a už měsíc nic nepřišlo, je to normální nebo ho jenom postrašily? Díky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
nic se mu nestane - jdete zachlastat a do konce tydne cekam dvacitku !!! barel poslu.............
 
 
Datum: 26. července 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Tonda      IP: uživatel12126    
No dopis ti pošlou... :-) a následky ty budou ve formě finanční a ty veřejný práce bych mu dal u toho majitele :-)
 
 
Datum: 26. července 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: reod      IP: uživatel10027    
Už je prý poučenej, ale dostane pokutu? Kolik asi? Nebo veřejný práce?
 
 
Datum: 26. července 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
toho čuráka neměli chytit policajti, ale nejlíp majitel traktoru a tam by mu měl dát pořádně přez držku! aby si to kámoš pěkně zapamatoval!
 
 
Datum: 26. července 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: reod      IP: uživatel10027    
Zapoměl jsem dodat, že byl na stanici a vyslýchali ho...
 
 
Datum: 26. července 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec kluci mám babettu 210 mám nový rozběhový čelisti a řadící(těžké) vše odmaštěno acetonem ale stejně se jí nechce řadit 2 jen z kopce a jedničku musim vyřvat a pak dá 2 ale do kopce jako dřív to nedá vůbec.. máte nějaký typ jak to nastavit? Díky moc klucí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
skus vymenit pruzinky treba sou utahany.
 
 
Datum: 26. července 2011 23:01
 
<  740  741  742  743  744  745  746  747  748  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 15:01:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu