Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Zdar,mam repasovaný motor jawa 21.měl sem drobet natvrdo převodovku nejspíš nové bronzy na předloze.dal sem to dohromady že to vyzkoušim.je na tom dělané všechno.a nechce to držet volnoběh a motor de hrozně ztuha se mi zdá.válec je po půl minutě horký.jak se dájí bronzová futra slícovat.nebo nemám to zkusit ještě zajet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 9:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Klika se většinou lidem točí, pokud nejsou úplný jelita, ale právě s převodovkou je trošku problém. Nejčastější problémy jsou malá axiální vůle jedné nebo druhé hřídele (zpravidla blbě vyrobený futra - jsou moc vysoký), nesouosost kluzných ložisek (prostě ne všechny katrery byť párové jsou OK ať už vinou výroby, spíš ve většině případů následky odborného půlení sekerou), a pak ještě když se obě hřídele točí jen na neutrály nebo jen třeba na dvojku tak na 1 nebo 3 může vidlička příliš tlačit na na kolečko a pak se to netočí jak má.
Datum: 12. června 2015 9:08
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Klika mi de taky tak,byl tam drobet problém v guferech,asi sem je naklepnul dost nafest.na videu je tam nemáš,tak nevim jaký na to maj vliv u tebe.tu převodovku vyzkouším a uvidím,mě příjde že se to projeví nejvíc po složení ze ty pouzdra nejsou v ose a že předloha tlačí na výstupní kolečko. maximálně musim zabrousit zuby.nic víc pro to neudělám.kartery samozřejmě párový.
Datum: 11. června 2015 18:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Po složení se ti převodovka na všechny kvalty musí točit minimálně jak je vidět na tomhle videu, https://www.youtube.com/watch?v=yjkx0kuSzLs a to jde ještě docela fest.
Datum: 11. června 2015 8:28
Jméno: Vít Fišer
IP: uživatel16733
 Kola nemam nový ale převodovka byla v jinym fiku.no nic du na to znovu.
Datum: 09. června 2015 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel18118
 Až to rozpůlíš tak uvidíš,kde to drhne... zuby to mužou bejt,jestli si nějaký kola kupoval nový
Datum: 09. června 2015 8:33
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 To samý pilník ten ti taky nedojede konec.ja to rozebral a zjistil jsem že koš toči pěkně,ale výstupní kolečko moc ne.a když drobet odehnu předlohu tak to je dobrý tak mám teda brousit zuby?
Datum: 08. června 2015 23:03
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 A jak to projedeš výstružníkem když je to druhý pouzdo zavřený.
Datum: 08. června 2015 22:56
Jméno: pepa
IP: uživatel18116
 Ja jsem pro vystruznik anebo soustruh
Datum: 08. června 2015 15:49
Jméno: muf
IP: uživatel13882
 šábrem
Datum: 08. června 2015 12:25
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Už je rozebráno,ja chtél jenom vědět jak stružíte ty futra.
Datum: 07. června 2015 23:39
 se ti to zahřeje a hryzne se ti hřídel v převodovce a na místě zůstaneš stát. Hřídel se bude zahřívat až se úplně zahryzne do ozubeného kolečka. Pokud ti to nešlo volně otáčet tak to znovu rozdělej ten motor.
Datum: 07. června 2015 21:47
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Ja sem takový odpovědi čekal.jak ale děláte ty futra.jenom smirkem,nebo to nějak stružíte.protože jinak klika šla krásně.ale jak sem utáhnul šrouby karterů tak to bylo v haji.mám mezi normálně papír.
Datum: 06. června 2015 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel18113
 Práce dělaná napůl ... tak to znova rozhoď a bádej ... na jedný straně budeš mít moc vysoký futro ... to bohužel musíš zjistit sám,který z nich chce o fous stočit ...motor si slož jen s převodovkou na suchý papírový těsnění ať trefíš vůli... ty 2 desetiny souhlasej ... a přikláním se k Pepovi - když si motor složil,tak si nekontroloval,zda se vše volně točí??? !! Opravdu platí,že si nic jenom tak samo od sebe nesedne ... musí to být ok už po složení a teď vidíš že je to pravda ! Já jednou dokonce musel pilovat zuby na novym dvojkovym kolečku,protože mělo blbě udělaný dva zuby a skoro se to netočilo ... ovšem pro mě nou stress,vždy si napřed odzkoušim motor složenej bez kliky... vše musí fungovat ok ... nefungovalo,tak to zas šlo ven no ...
Datum: 06. června 2015 12:07
Jméno: pepa
IP: uživatel18112
 Jinak predloha ma mit vuli v ose 0,2 mm a v dire hmatem sotva znatelnou ..pokud si ji tam nakoril natvrdo muhl si ji ohnout vyosit ozubeni a radikalne si zkratit zivot cele prevodovky
Datum: 06. června 2015 11:55
Jméno: pepa
IP: uživatel18112
 Tak kdyz si to skladal tak si snad vsema hridelema a motorem protocil a rychlosti vyzkousel zda se to toci volne ne?
Datum: 06. června 2015 11:51
Jméno: marty
IP: uživatel18109
 ahoj,prosimvas nevite někdo kdy bude nejaka motoburza ve stredoceskym kraji? popripadne kousek dal (jsem z Berouna) chtěl bych poridit babettu 210 co nejlevněji ,dam si ji do poradku . Otazka pro zkusene motoburzisty,za kolik se zhruba prodavaji babbetky 210 na burzách? klidne i vic jete  Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2015 12:08
Jméno: pepa
IP: uživatel18112
 Nekdy ted se blizi termin burzy sedlcany stroj tam mel prekupnik ja ho jen poznal i podle toho ze s tou babetou tam mel vodou chlazeneho mustanga ...burza bude nekdy ted v cervny
Datum: 06. června 2015 12:08
Jméno: marty
IP: uživatel18109
 Pepo mohl bys mi na nej dat prosimte kontakt? Ma nekde inzerat(cenu),nebo je to nejakej bokovej kseft? Diky
Datum: 05. června 2015 19:59
Jméno: josef
IP: uživatel18112
 Sedlcany jeden prekupnik tam ma zelenou 210 s kosikem po borcovi co 43 let opravoval jawy ..na vzhlet nic moc ale jinak ok
Datum: 05. června 2015 18:05
 Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně kliky na babettu 207. Je lepší dát starou kliku repasovat vychází to na 800kč nebo rovnou koupit novou? A ta co tady má sesa to je Taiwan nebo CRKčko případně má s ní někdo zkušenost? a je mezi taiwanem a crk rozdíl?Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2015 22:45
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 No nic ověřeného, hledal jsem po netu.... Ono na desítky bych to doklepal i na soustruhu ale má to být do babetty která je na delší jízdu než do obchodu a z5 takže to nechci riskovat.Spíše mě zajímalo jestli má cenu tu starou vůbec repasovat nebo dát 300 navíc a už mít nový kus a z těma jehlama se mi o zdá že by to mohlo vydržet víc i kdybych třeba nedodržel poměr oleje....
Datum: 05. června 2015 22:45
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Ahoj draku.Pokud máš frajera který ti kliku rapasuje a vyváží na tisíciny tak do toho jdi!Rozlisovat vyměnit ložisko a slisovat a nějak doklepat to na desetiny umí i cvičená opice!!!!!Šeša na každém produktu upozornuje na výrobce-nebo mu stačí napsat majla a dá ti vědět.
Datum: 05. června 2015 17:20
 Ahoj chlapi-Dotaz-Když dám na Babetu 210 na primár(malé kolečko)s mín zuby bude silnější do kopce ale pomalejší na rovině nebo je to naopak?????Fakt už stárnu a blbnu!!!!Dík za odpověd!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2015 18:44
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Nemáš zač
Datum: 05. června 2015 18:44
 Já si to myslel ale nebyl jsem si jistý.Raději jsem zvolil prosbu o info.Jak mi to vždy říkal můj mistr v nástrojárně je to(40 let zpět)KDYŽ NEVÍM TAK SE ZEPTÁM-A KDYŽ JSI BLBEJ TAK SE INFORMUJU!!!Díky moc!!!!
Datum: 05. června 2015 16:42
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Když to menší kolečko, které něco pohání bude mít méně zubů, zvětší se jejich poměr, tudíž na jednu otáčku malého kolečka nebude připadat plácnu 60° ale jenom 50°, poháněné kolo se bude logicky točit pomalejc a logicky s větší sílou.
Datum: 05. června 2015 16:03
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 09. června 2015 15:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 V dobe, kdy se blbe shanely trysky, jsem prevrtaval vzdusnik... Ted je to snadnejsi.
Datum: 09. června 2015 15:13
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Tak,jsem tam dál tysku volnoběznou 35.Svíčka se světlé hnědá,z výfuku už nekápe žádní nespálení benzín,motor chytá jak za studena tak za tepla výborne,hnedka z volnoběhu jde trásně do otáček,při přechodu do otáček se nehltí,otáčky nekolísají,krásně táhne do kopce.Prostě super
Datum: 07. června 2015 21:02
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Ok,zkusím menší volnoběžnou trysku.Mám doma 32 aji 35.Doufám že když změnim trysku,tak jawa 21 nebude cukat nebo šklubat se.
Datum: 06. června 2015 22:10
Jméno: standa
IP: uživatel18113
 Sice ti píšou neřeš to,ale já budu oponovat,řeš to ! Dolaď hladinu a eventuelně menší volnoběžnou trysku. Je nesrovnatelný jet na motoru s odladěnou volnoběžnou směsí a s bohatou volnoběžnou směsí (při přechodu do otáček se nehltí,nemá záškuby z kopce při ubrání a přidání plynu,výborně tahne do kopců i v již klesajících otáčkách,výborně startuje za studena i za tepla,drží otáčky,nežere tolik atd) ...
Datum: 06. června 2015 21:28
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Ok,Dík moc.
Datum: 05. června 2015 20:59
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 Neřeš to. Na volnoběh je vždy černá. Barva svíčky se řeší při plným zatížení.
Datum: 05. června 2015 19:56
Jméno: pepa
IP: uživatel18110
 Nastuduj si pojem samocistici teplota svicky ..a barva elekrot se zpravne urcuje ze to rves 10 15 km co to da vyberes si tahle stoupani a zas to tavis na 3 ci nejvisi kvalt pod zatezi a pak za jizdy rychle vypnes motor a doplachtis na neutral ..toto je dilensky nejpresnejsu zpusob jak urcovat bohatost ...prave proto ze motor bezi za nominal ..a nezkresluje ti vysledky volnobeh
Datum: 04. června 2015 23:32
Jméno: kubik
IP: uživatel14684
 zdarek draci mam pio 20 orig. a chci delat loziska, nakoupil jsem skf a vsechny jsou C3 (vetsi vule) podle katalogu ND!!! a ty original ZKL co tam jsou este puvodní označení C3 na sobe vyrazeny nemaj a takou vuli nemají jako ty nové SKF C3 , na kliku dam 100% ty SKF C3! , A tak se chci vas zkusenejsich zeptat jestli treba mam koupit na tu převodovku a spojkové víko ty SKF normální a ne C3? nebo tam mam nechat uplne ty puvodní ZKL, bojím se aby až ten motor bude vaříící aby se mi to nekde nehvizdlo kdyz tam nedam C3.
"Jen me zarazilo že ty nové ložiska maji jeste vetsí vule nez ty staré jeté". Poradí nekdo kuci ? díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2015 9:14
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Původní ložiska nemají C3 vyraženo, ale obvykle jsou značeny popisem na vnějším kroužku. Pokud katalog udává C3, dej je tam. U větších Jaw není C3 do převodovky předepsáno, ale Pio 20/21/23 je má předepsané. Rozsah vůle se skutečně překrývá a ložisko s normální vůlí může mít vůli větší než C3, ale pro tebe je důležitý fakt, že s ložiskem C3 máš zaručenou správnou provozní vůli.
Datum: 07. června 2015 9:14
Jméno: kubik
IP: uživatel14684
 jon tak dik zkusim
Datum: 05. června 2015 10:29
Jméno: pepa
IP: uživatel18110
 Potesim te koupil si blbe vetsi vule c 3 se doporucuje v teplem zatizenych castecg...tj klika do prevodovky patri obyc...a aby v tom byl vetsi zmatek tol pole c3 a klasickych lozisek se prekryvaji ..tj muzes mi lozisko oznacene c3 ale s roznery obyc loziska...toz to tam dej a vyzkousej..asi to chodit bude..
Datum: 04. června 2015 23:39
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj mám takoví dotaz mám zajetej válec s pístem je to chvíli po výbrusu a pístní čep je v pístu volnejší jde nasunout za studena rukou závlačky sem potočení neměl jsou tak jak sem je dal a odřeně od čepu zevnitř nebyli mám to tak nechat ? viděl sem že to prošoupalo závlačku a ta se ulomila a udělala ríhy ve válci tak mám strach aby mne to taky nepotkalo . pístní čep je novej mažu 1:30 M2t api TC
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2015 20:28
Jméno: pepa
IP: uživatel18110
 Mel by tam jit ztuha ..kor jestli mas v oku futro
Datum: 04. června 2015 20:28
Jméno: pepa
IP: uživatel18110
 Hezky den chci se optat kam patri ``MEZIKROUZEK VYFUK S 11`` tu z kramku na stadiona
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2015 21:58
 Pokud je to ono, tak je to kroužek zalisovaný do výfukového kanálu ve válci. V podstatě nahrazuje těsnění mezi válcem a kolenem.
Datum: 06. června 2015 21:58
 Ahoj, Pionýr 20 Po dvou až 3 dnech mi odchází gufero pod zapalkem a nevím proč. Klika byla přelisovaná a po najetí cca 600km (výbrus) začlo odcházet gufero.Dám nové,seřídím předstih,po najetí cca 150 km přestává držet volnoběh ,při zařazení z 1-2 a z 2 na 3 nejdou otáčky dolů mezi řazením, jak kdybych držel plyn. A když vyšteluju volnoběh, tak výbuchy ve válci jdou rychle po sobě,jak kdyby to byl čtyrtakt. Dám nové gufero,seřídím a na 3 dny šlape jak hodinky. Proč to gufero odchází ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2015 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel18117
 No vida,tak je ten problém kombinovanej ... tušil jsem nějaký takový problém ... tak ať se s novým motorem daří.
Datum: 08. června 2015 16:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel17305
 Tak zjistil jsem,že na klice cestuje ložisko,Tak že měním motor.Už na to nemám nervy.
Datum: 08. června 2015 8:40
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 a namažeš ho vazelínou vždycky před montáží?
Datum: 07. června 2015 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel6665
 Klika muže mít projetej čep/hřídel.... pak to drbe gufero ... když lidem nechávám repasovat kliky,tak je na to vždy upozorňuju,je to doslova průser ....
Datum: 04. června 2015 16:03
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 Zdravím všechny, poradíte mi jak seřídit zadní brzdu na ČZ 175/487?. Zda stačí přitahovat křídlovou matku na táhlu od pedálu nebo přitáhnout klíč od brzdy jimž táhlo prochází? Díky  \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2015 15:03
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Na bubnu uděláš vzdálenost čelistí(těsně pod škrtáním)a na pedálu krok(delší-kratší)jak ti bude vyhovovat.
Datum: 05. června 2015 15:03
Jméno: marty
IP: uživatel18109
 zdarec,mam dotaz ohledne Babetty 210,chtel bych se zeptat jestli ma babeta radit plynule prokluzem,nebo skokove zaradit i skokove podradit. Dela mi to prave prokluzem ale byli doby kdy to i skocilo tak az to skoro skublo . Vsechno mam u spojek perfektne odmasteny a olej netece. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 21:01
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Když rostočíš za jedna ubereš a dvojka tam klidně skluzem skočí je to naprosto OK!A skokově to někdy dělá i mně-podle toho kde ji parkuju.Hlavně venku vlhkost teplota atd...Z garáže jde krásně klidně do skluzu a drží.Když venku tak seká a seká!!!Zdá se to jako úplná hovadina ale fakt je to tak.
Datum: 10. června 2015 21:01
 ahoj závodníci  mám čízu 180/487, originál elektrika, osazení žárovek, všechno, nedobíjí - je špatný regulátor. Jde mi o to že jsem tím naprosto odrovnal baterku, nejde ani nabít natož aby něco udržela  koupím nový regulátor ale jakožto student si nemůžu dovolit ihned další baterku a z uživatelského hlůediska když zvednu volnoběh tak při provozu není problém. Mohu tedy něco v soustavě zničit kdyz budu jezdit s takto zničenou baterií? ihned jak bude peníz tak jí pořídim ale teď potřebuju měsíc jezdit takhle, léto je krátký a prachy žádný
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2015 21:55
 Možná si budeš oddělávat žárovky, ale jinak si nejsem vědom ničeho, čemu by to mohlo vadit. Jinak pokud máš přístup k novýmu elektrolytu, zkus baterku několikrát vypláchnout vodou s troškou peroxidu vodíku (klidně trochu víc peroxidu, ale upozorňuju, že reakce je poněkud prudká i při nízké koncentraci) - vylít, vypláchnout destilkou a okamžitě nový elektrolyt(trochu hustší) a dát okamžitě nabíjet proudem o 1/10 kapacity po dobu cca 15 hodin(bude "vařit" ke konci). Nakonec dolít destilkou. Při troše fantazie se ti podaří baterku ještě oživit. Tento postup funguje skvěle u louhových baterií, a kyselých jsem oživil tak 70%
Datum: 06. června 2015 21:55
 Čau draci mam jawu 50 pionír předělanou na kross a mam tam 4 kanalový valec myslíte že to klikovka vydrží nějakých 10 000 otáček.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2015 10:35
Jméno: standa
IP: uživatel18113
 Ano
Datum: 06. června 2015 10:35
 Stando, ňeco takového?
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html
Datum: 04. června 2015 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel6665
 Stará ne,nová či dobře repasovaná s pořadnou ojnicí to vydrží.
Datum: 04. června 2015 16:06
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Zdravím, JAWA 350 má neustále vysoké otáčky(asi 3500 ot.)po vypnutí sytiče klesnou, pak se zas zvýši, pod válcem, mezi karbem a válcem přetěsněno, vyměněno gufero pod zapalováním,(předtím chytala dost blbě, po výměně chytá líp, ale otáčky stejné) šoupátko v karbu je dole. Kdo by tušil PROSÍM poradte !
Mam podezření na tu gumu v které drží karburátor(je nová a namtlaná vazelínou), ale karb se v ní trochu mele. Co by se stalo kdyžbych prohodil trysky jak jsou v karburátoru, myslím, že ne, ale zvyšovalo by to otáčky ?? Za rady děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2015 14:43
Jméno: pepa
IP: uživatel18116
 Vem stetec plechobku z benzinem a mozna mista netesnosti natirej benzinem ...pokut netesni nasaje beno ze stetky a vyleti...co ten sitic zavira?
Datum: 07. června 2015 14:43
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
 Zdravím draci , je možné že když mám ČZ 125/476.01 aby byla z roku 1975 ? Totiž kdekoliv hledám tak se údajně vyráběly do roku 1974 , a kam mel tento export původně namířeno ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 10:10
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel18129
 Na štitku i v papirech je 75 , a export to je , mam kulatou nadrž , hlinikovy rafky atd atd ....štitek ani neni psany cesky
Datum: 12. června 2015 10:10
Jméno: pepa
IP: uživatel18116
 A to ze masinu vyrobili v 75 beres kde z tp? Anebo stitku?Jinak bych v tom export nehledal jedna 125 z 2200 ktere jeste maji tp a sou v registru spolecne s tou moji?
Datum: 07. června 2015 14:58
Jméno: ARCHAIX
IP: uživatel16213
 Nazdar draci nějak mi začíná zlobit spojka u Mustangu. Nejvíc se to projeví při zařazené rychlosti a vymáčklé spojce, kdy se po pár vteřinách začne samovolně uvolňovat a jde do záběru, když chci potom například zařadit vyšší stupeň jde to přes zuby a ihned do záběru. Na křižovatkách kde jsem nucen na delší dobu zastavit si vyřadím do neutrálu ve skutečnosti to ale musím udělat vždy, když musím zastavit. Když se chci rozjet zařadím rychlost, ale motorka se mi začne samovolně rozjíždět i když mám spojku pořád vymáčklou připomíná mi to automatickou převodovku jen s tím rozdílem že tady abych se rozjel nemusím pouštět brzdu. Máte nějaké rady co udělat aby se mi toto nestávalo ? Předem moc děkuji za odpovědi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2015 16:40
 Ahoj draku máš mezi tyčkama pokud jsou dělené a štelovacím šroubem Kuličku???!!!!
Datum: 04. června 2015 16:40
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 sory za unáhlenou odpověd dotáhni šroubek přítlaku a zaaretuj
Datum: 03. června 2015 21:15
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 ojeté spojkové lamely vyměnit
Datum: 03. června 2015 20:48
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, jak se projevuje malá vůle čepu v bronz. futru ojnice, nebo když se futro v ojnicí točí u pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2015 6:16
Jméno: standa
IP: uživatel18117
 Cinká to a se zhoršujícím stavem to až klepe. To že se futro točí už je hodně špatný. Pio s vymlácenou klikou jede hůř,ale dokud nevyletí první jehla dole tak se motor točí a "jede" ...
Datum: 08. června 2015 6:16
 Ahoj, řešil tady někdo problém s velkou vulí v okach motoru na uchycení kříže ?  předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2015 18:07
 Řešit to musím jelikož je tam velká vůle tak že se mi i trošku hýbe vejfuk nahoru a dolů. A nepraskne to když to prevrtam ?
Datum: 03. června 2015 18:07
Jméno: pepa
IP: uživatel18104
 Nu a pokut to chces resit nezbyde ti nez diry prevrtat a udelat do nich vlozky
Datum: 03. června 2015 15:31
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 Zdravim, co mi u pionýra zvoní ve válci, když je po výbrusu a má najeto asi 400km? Motor jsem měl rozdělanej ale nic vyditelnýho jsem nezpozoroval.. Mezera mezi zamkama asi 0,35mm.. nevíte co by to mohlo dělat? Nemůže to bejt tim, že dávám málo oleje 1:50 , a pak se kroužky tolik ,,nezapejkaj" a zvoněj? Jinak pístní čep mě chodí v kluznim ložisku, nemohlo se něco stát tam?. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2015 23:14
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 Co jse vymačká? Pístní čep šel do pístu docela pěkně, protože píst byl nahřítej, a vůle ve futru byla řekl bych rozumná..
Datum: 03. června 2015 23:14
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak kliku nejlíp poznáš když ji tedy rozděláš. Vezmeš ji jednou rukou za ojniční čep a do ty ruky bouchneš směrem dolu a pak je slyšet cinknutí na ojnničnim čepu. Je to tedy laický ale funguje to. A jak ti tam šel pístní čep? lehce? Někdy se to vymačká do elipsy a už to cinká
Datum: 03. června 2015 20:16
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 A jak cinká klika? Tadyto je takový jakoby chvění, jako kroužky spíš, ale ty toho nemaj najetý moc..
Datum: 02. června 2015 22:41
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Výrobce doporučil 1:20 ale v ty době byl pouze M2T. Dnes ty oleje jsou o něčem jinym. 1:50 je tedy hodně málo ale nejspíš cinká klika. Nový výbrus-větší tlaky tak to má za sebou. Většinou se dělá obojí-klika+ válec
Datum: 02. června 2015 20:45
Jméno: pepa
IP: uživatel18104
 A proc proboha mazes polovicny pomer nez porucil vyrobce ? Vzdyt snad premyslis kolenem znam lidi co to hvizdli na 1 20.. a asi si nesrazil hrany na valci a hranach ze
Datum: 02. června 2015 20:28
Jméno: J.N.
IP: uživatel18107
 Zdarec lidi. Vím, že už to tu bylo několikrát psaný, ale jsem už fakt zoufalý. Mám po dědovi Pionýra 20 a ten od začátku ultra málo svítí. Postupně jsem natahal komplet novou elektriku, zkoušel 15W i 20W žárovku, všechno poctivě uzemnil, výsledek je pořád stejný. Chci vytáhnout značky z depozitu a poslat ho zpět do provozu ale s takovou mi nedaj technickou. Za jakoukoliv radu předem děkuju.
PS: Pincek chytá na první max druhý našlápnutí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2015 6:57
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 Jooo, ten Urbánek. Velice špatná zkušenost... viděl jsem ho dělat několikrát na burze. Ten jeho budící přípravek živí z benzinového elektrického agregátu, kterej se mu regulerně dusí, protože není s to tím uživit buzení rotoru. Takže jsem se rozhodnul že na burze si od něj budit nagnety nebudu. Tak jsem mu zavolal a dost nepříjemně mě odbyl že o víkendu nebývá doma.. tak jsem se domluvil že mu zavolám kdy v týdnu. Přestal mi zvedat telefon, tedy říkám si napíšu a upozorním.. napsal jsem tedy SMS že budu volat... změna veškerá žádná. Zkusil jsem tedy i mail a dodnes a je to nějakej ten čtvrtrok nic... zkrátka jsem rád že ho nepotřebuju a že jsem si poradil jinak. Pán je ochota sama ale jen když jemu se chce.. socialistickej kapitalismus. Fakt miluju tyhle rádobypodnikatele  . Když od něj chtěl nabudit kamarád rotor na Jawu 90, tak se mohl přetrhnout, potřeboval totiž na výrobu přípravku zkušební rotor kterej neměl a zřejmě u rotorů J90 viděl "díru v trhu"... No tak mi ten rozpor jak s námi jednal tehdy před lety a jak se mnou jedná dnes přijde k zblití...
Datum: 03. června 2015 6:57
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Co vím tak Vape je na 20W, tj. 15W dopředu 5W dozadu... lepší je tedy 30W origo zapalko
Datum: 02. června 2015 6:42
Jméno: Drn
IP: uživatel13436
 Vygoogli si urbanek velim.
Datum: 01. června 2015 20:36
 Na STK ti intenzitu světla kontrolovat nebudou. Hlavně ze svítí. Jde jen o to jestli budeš jezdit v noci. Pokud ano tak doporučují koupit a vyměnit za 30 w zapalování nebo vape.
Datum: 01. června 2015 14:21
Jméno: J.N.
IP: uživatel18107
 Moc díky za rady. Je to 20W stator, tak pro jistotu kouknu na zapojení k cívkám. Když jsem tu elektriku dělal novou, tak jsem to prostě pospojoval jak to bylo původně...Jinak s nabuzením magneta: Zkoušel jsem se poptat po městě (Kolín) a nikdo nevěděl, prý možná někde v Čáslavi. Nemáte někdo info, kde by se to dalo nabudit?
Datum: 01. června 2015 12:28
Jméno: standa
IP: uživatel18108
 Vyměnit nebo ještě lépe nabudit ... čirou náhodou,než začneš investovat,máš dobře zapojený světla?? Jestli je to 20w stator tak přední světlo svítí z velké světelné cívky 15W a zadní světlo z malinké světelné cívky 5W ... zažil jsem případy,že lidi měli na malou cívku nataženej klakson,z velký cívky přední i zadní světlo a prd to svítilo i troubilo - samozřejmně je to špatně ... musí to bejt jak jsem to popsal ... a kdyby se ti nechtělo budit,mužeš experimentovat s 12V žárovkama ... na vyšeptanej rotor bych dopředu zkusil 12V/25W - velmi špatně řečeno to odpovídá 6V/12,5W ... zadek neřeš ...
Datum: 01. června 2015 11:51
 Ahoj,magnet se prej dá nějak nabýt ale přesně nevím jak nejrozumější bude sehnat komplet zapalování modernizovanější 30wattů
Datum: 01. června 2015 11:49
Jméno: J.N.
IP: uživatel18107
 Parabola je dobrá, takže spíš magnet. Dá se s tím něco dělat?
Datum: 01. června 2015 11:35
Jméno: pepa
IP: uživatel18104
 Slabej magnet ,zrezla parabola?
Datum: 01. června 2015 11:28
|



|