Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Ahoj, je mi 16let a ve středu si jedu pro motorku HONDA CBR125 je to 150km od nás, řidičák budu mít za 13dní.. Takže si vezmu peníze a pojedu k majiteli pro moto, on říkal že pojedeme spolu na úřad tam jí odhlásí a rovnou to napíše na mě. a já se chci zeptat jestli to bude něco stát, a když je mi 16, jestli bude potřeba mého zákoného zástupce? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2011 17:40
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Jojo, díky. Pojistit to pojedu hned ten den, co jí koupím..
Datum: 05. srpna 2011 17:40
Jméno: Spaga
IP: uživatel2067
 Jen poznámka k tomu povinnému ručení. Když si koupíš motorku, tak musíš pojistku uzavřít hned, protože původní majitel tu pojistku zruší ke dni prodeje. (k datu, který je na kupní smlouvě) Když bys tu pojistku uzavřel později, tak ti po pár dnech přijde domu obálka s tím, že vozidlo nebylo pojištěno, že máš pojištění doplatit. ( mají hodně vysoké sazby+ poplatky)
Datum: 05. srpna 2011 16:20
 Na úřadě po mě nikdy papíry nechtěli, na technickou beru pouze velkej TP a občanku, nic víc...
Datum: 05. srpna 2011 12:01
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 A co budu potřebovat ještě na tu STK?
Datum: 05. srpna 2011 11:37
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
Datum: 05. srpna 2011 10:44
 No n technickou by to asi tu motorku chtělo  a pojistku sjednáš i levnějc...
Datum: 05. srpna 2011 10:42
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Tkže mi bude 1000kč stačit na tu pojistku..
A potom za 14dní až pojedu na STK, tak musím vzít motorku sebou.. žejo. A potom pojedu už jenom na ten magistrát na registr vozidel a tam si vezmu veškerý papíry, ale moto můžu nechat doma. žejo?
Datum: 05. srpna 2011 10:37
 tak tak, pojisti to hned v den odhlášky, budeš k tomu potřebovat nejspíš jenom občanku a velkej TP.
Datum: 05. srpna 2011 10:31
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Tkže až si motorku přivezu domu, tak ten den můžu jít na pojíšťovnu a pojistit to? Co k tomu budu potřebovat?
A když si to pojistím tak můžu jít na tu technickou třeba až za 14dní, až mi příde řidičák?
Datum: 05. srpna 2011 10:24
 dá ti nejspíš jenom velký TP a smlouvu, a pojistit to musíš hned, myslim že pojištění zaniká společně s odhláškou, takže hned jak to odhlásí tak si to musíš pojistit, jinak je to tak jak řikáš...jinak evidenčku nedělej, stačí když si uděláš technickou na svoje jméno, ta ti pak slouží 30 dnů jako evidenčka, ušetříš tak 200-300 za evidenčku...
Datum: 05. srpna 2011 10:22
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Tkže on to odhlásí na moje jméno, dá mi kupní smouvu, dohlášený malý i velký TP, a to je všechno? žejo?... A já si za 14 dní až mi příde řidičák, dojdu na evidenční kontrolu, stk, pojistím a půjdu na magistrát na registr vozidel? pochopil jsem to dobře??
Datum: 05. srpna 2011 10:11
 Obávám se že přihlásit to na sebe můžeš jen v místě svého bydliště, a to zřejmě není, takže on to na tebe pouze odhlásí a ty si to za 14 dnů třeba přihlásíš doma na sebe. Jinak i na těch 14 dnů to musíš pojistit...
Datum: 05. srpna 2011 10:08
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Hale, já sem myslel že s majitel u něj na úřadě uděláme jenom přepis na moje jméno, a potom si za 14 dní sám zajedu na stk, evidenčku, pojistit. Je to možný? Když to budu mít na sebe napsaný tak si to můžu potom oběhat sám bez něho třeba za 14 dní, ? žejo? Díky
Datum: 05. srpna 2011 9:53
 Ano bude to stát asi 300 za evidenční kontrolu, potom typuju 800 povinný ručení a asi 500 přepis. Pro sichr s sebou vem jednoho z rodičů a neměl by bejt problém
Datum: 05. srpna 2011 9:50
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Čus draci potřeboval bych pár rad a typů.. chci si stavět pionýra na silniční závody... ( né nějaký profi stroj za 30 000 !) V první řadě chci udělat GO motoru.. nová ložiska a gufera.. dneska při rozebírání motoru mi vypadlo pouzdro z ojnice jak se dává pístní čep... jak to oprtavit.. popřípadě máte někdo skušenosti s jnicí CRK?? dál bych se chtěl zeptat jaký máte názor na FERODO lamely? zdá se mi že nemají zoubky které drží lamelu na spojovém koši.. a jak jse to s jejich spolehlivostí? Dál bych měl dotaz jestli bude efektní výfuk hikone s odstraněnou koncovkou místo ní by měla být rubička přikrácená dle potřeby.. je to dobré řešení? Dál bych se chtěl zeptat jestli je dobrá věc hlava z babety kvůli lepšímu chlazení nebo si mám koupit hvězdicovou,... je toho hrozně moc co bych chtěl vědět tak se nezlobte a dík za odpovědi...  \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:26
 OBER: Udělam ti slušnej válec za zlomek stejskalovy ceny......
Datum: 08. srpna 2011 11:26
 klikaři máš pravdu.všichni si myslí že závodění je jen o motoru.vždyt je na rodeocross stála š 100 cca 30tis a to vše děláno doma.Taky 3 naše stroje první 3 místa a velká konkurenceschopnost.
Datum: 07. srpna 2011 19:01
 Postule proto jsem psal že 10 000 je nejzákladnější základ se kterym se dá závodit. ovšem, tazatel říká GO přeložiskování a přetěsnění motoru, takže czechin zapoměl připočítat nějakej bezkontakt, protože kladívka budou asi problém.
Datum: 07. srpna 2011 16:45
 a co dál?potřebuješ pneumatiky na kterých můžeš klopit,přední vidle,zadní tlumiče.
Datum: 07. srpna 2011 0:17
Jméno: OBER
IP: uživatel11676
 Dík moc, budu šetřit a pokusím se o czechinovu verzi...
Datum: 06. srpna 2011 8:47
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Deset tisíc je dost. Ložiska+gufera máš do 1000,- s tím že na kliku dáš kvalitní ložiska a gufera.Ojnice do 600,- Válec od Stejskala 3000,- karbec 1500,- Hikone
300,- + Doma upravíš, filtr 300,- Počítám s tím že si budeš vše dělat doma. Vejdeš se do 7000,- a kdyš se uskromníš tak do 6000,-
Datum: 05. srpna 2011 15:24
Jméno: panel
IP: uživatel10693
Datum: 05. srpna 2011 9:52
 chachacha. počítej s tím že jen do základního základu se vysypeš minimálně za desítku  )) ojnice CKR jezděj všichni. hikon je sice efektní, ale bez dodělání je pramálo efektivní, na základní motor přímo nevhodný. lepšífo výsledku dosahneš s origo výfukem který bude ve špičkový kondici. toť vše jsou moje vlastní zkušenosti. bohužel...
Datum: 05. srpna 2011 9:12
 čus draci kámošovi jde strašně blbě startovat babetta musí se šlapat jak blbec aby to chytlo.. čelisti a plochu bubnu sem očistil benzínem, to moc nepomohlo, tak sem to znovu rozdělal a šmirglem zkusil ošmirglovat a znovu pořádně utřít benzínem..pomohlo to jen fakt trošičku.. čelisti nejsou ojeté, plocha bubnu je čistá, nepoškozená a rovná. pls poraďte nevím i rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 14:15
Datum: 07. srpna 2011 14:15
 jawasimson: díky moc, čelisti jsem odmastil, je to babetta 207 takže se dvojkou žádný starosti sorry zapomněl sem to napsat ale díky za radu
Datum: 06. srpna 2011 10:43
 zdravim skousel si to odmastit technyckym benzinem ? nebo JAR pomaha a co mrknul si na celisti na dvojku jestli nejsou sjety ? kamos mel sjety celisti na dvojce tim padem se nemohli poradne roztocit startovaci celisti tim padem poradne nezabiraly skus vymenit komplet celisti na dvojku pruzinku startovaci a je navod dnicku a budes mit zase nakou dobu peknou jinak to delaji urcite celisti na dvojku a startovaci spatne se to rozebiha ! koukni na konec jak vynda ty celisti tak to udelej taky a hotovo ale ty je rovnou vymen  nemas to novy urcite mrkni nanej a podle nej to udelej potom bude startovat odkaz zde: http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw
Datum: 05. srpna 2011 21:25
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel11956
 zdar draco nevíte někdo kde bych koupil novou kotvu na čz 125/476? nedobíjí to už se zkoušel všechno (nové uhlíky,nové relátko,) tak to bude asi tou kotvou
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2011 17:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajímalo by mě co je myšleno kotvou.. jinak všechny součástky jako stator, rotor a relé se dají proměřit podle Dočkala (ke stažení např. na http://www.cezeta487.ic.cz )
Datum: 05. srpna 2011 17:58
 Já bych neutrácel a nechal bych to prověřit u autoeletrikářů. Nevim kde bydlíš, ale na Kladensku je dobrá firma TUTR ve Velvarech. To může být taky zněčištěné mezera na kolektoru rotoru, může být nerovný povrch kolektoru a stim si oni poradí.
Datum: 04. srpna 2011 23:33
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, mám tlumiče simson a chtěl bych je trochu třitvrdit. Viděl sem že někdo dává pružinu mezi spodní brýle a kluzáky. Je to vhodne řešení a kde vzít tu pružinu sedí tam z nějakého jiného motocyklu?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 14:27
Jméno: vvvv
IP: uživatel12204
 ahoj tyto pružiny mam také na krosovém pionýru a jsou z jawy 175
Datum: 09. srpna 2011 14:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Já tam měl takový ty venkovní tenký pružiny z nějaký ČZ, ale z jakýho typu nevím. Na burzách je jich ale dost.
Datum: 04. srpna 2011 22:03
 Čest draci, zajímalo by mě jestli můj tata může jezdit na 125tce tj:A1 když si za komoušů udělal papíry na pionýra..Díky já v tom mám maglajz
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 21:09
Jméno: kocour
IP: uživatel12049
 Ano je to tak. Nejlépe to vysvětlují na stránkách http://www.SKUTRPORTÁL.cz, v sekci články (s čím na skůtra,aneb co ani někteří policisté nevědí).
Datum: 07. srpna 2011 21:09
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 při povinné výměně řidičských průkazů držitelé dřívějšího řidičského oprávnění skupiny M obdrží oprávnění A1 s omezovacím kódem 150. To znamená, že nadále mohou řídit motocykly s objemem válců jen do 50 ccm, bez ohledu na jejich konstrukční rychlost.
kdy už to konečně pochopíte?
Datum: 07. srpna 2011 17:56
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Draci ted se divam na tatuv řp a on tam má napsaný, že má A1 a B a nadruhy strane ma u A1čky datum a ten kod 150...tak muže na 125tku či ne?Dík
Datum: 07. srpna 2011 17:13
Jméno: kocour
IP: uživatel12049
 To beru,pokud tam máš výslovně uvedeno do 50 ccm, tak je to jasný, já to ale pssný nemám.
Datum: 06. srpna 2011 19:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 kocourku sice máš možná kartičku kde je psáno A1 kod 150, takže tobě by to možná prošlo... já mám řp na fichtla též ze starší doby kdy žádná omezení, krom obsahu, neplatila. přesto ale v řp mám A1 kod 150, do 50ccm
.. což jak jistě chápeš mně k řízení 125ky neopravňuje.. jelikož jsem si dělal řp na tehdejší obsah 50ccm a zdálo by se mi podivné že takovým jako já by zdarma povolili jízdu na stroji silnějším.
Datum: 05. srpna 2011 21:21
Jméno: kocour
IP: uživatel12049
 Pro Dacan: Určitě si to myslíš dobře. Všichni co Ti tu radí, tak o tom zřejně nic nevědí. Já jsem měl Ř.P. taky s komunistický éry (1974),dnes už musím mít kartičku,kde je skupina A1-kod 150, což opravňuje řízení motocyklu do 11kw a125ccm od 16 let. Když si zadáš ve vyhledávači skupiny ř.p.tak tam se to dočteš.
Datum: 05. srpna 2011 20:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tos myslel špatně, tehdejší řidičák na 50ccm nebyl omezen rychlostí, ten současnej už je, tak aby spoustě lidí neomezili řidičáky, tak jim dali jako by A1 (do 11kW, bez omezení rychlosti), ale stáhli objem na padesát..
Datum: 05. srpna 2011 17:56
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 víte já myslel že tehdejší řidičák na 50tku je jako dnešní řidičák do 125 kubíku...
Datum: 05. srpna 2011 10:41
 když dělal řidičák na 50ccm, tak logicky 125 řídit nemůže
Datum: 05. srpna 2011 9:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Bugs: těsně vedle .)
Datum: 04. srpna 2011 20:04
 Ten kód je 150, ale jinak má hh pravdu.
Datum: 04. srpna 2011 19:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 má A1 s omezením na 50ccm (harmonizační kód 50), což si myslím hovoří za vše...
Datum: 04. srpna 2011 18:45
 Ne
Datum: 04. srpna 2011 18:34
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Čus, kluci, chci se jen optat. Mám vháji jeden kartel, když vezmu kartel z jiného motoru stejného tipu a nahradím jím ten svůj co je zničenej, bude to vadit? Nebo musí být vyměněný oba karteli zároveň? Má s tím někdo nějakou zkušenost? Díky za opdovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 14:18
 Pokud vse okouknes a bude sedet dobre jde oto aby vse sedelo a potom neprosakoval olej ! a jinak se davaji oba kartery ktery sobe pasujou novy takze mohu doporucit motor preskladat do novych karter u komplet.
Datum: 07. srpna 2011 14:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Kamoš když dělal GO motoru na pio.tak měl ten pravej karter ohlodanej od řetězu,no vyměn jsme ho za jiný a motorka kupodivu funguje bez problému ale každopádně je to o štěstí no,spíše by se měly vyměnit oba
Datum: 04. srpna 2011 14:57
 Musíš vyměnit oba..když se kartery vyráběly dělali se oba jako celek, kdyby si dal jinej stejnyho tipu nemusel by ti pasovat....
Datum: 04. srpna 2011 13:45
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
 Zdar lidi mam problem kupil sem novy pist na babetu a krouzky slozil sem to valec sel nasadit trochu z tuha coz sem se divil ale jak zajel tak do pulky tak sel dobre nastartoval sem vsecko ok projel sem se moc sem tomu nedaval asi po 3hodinach sem nastartoval znova a slysle sem takove lupnuti rozhodil sem valec a na druhem krouzku sem mnel ustiply kus krouzku tak sem tam dal druhy a udelalo to to same nevim cim to muze byt zeyb spatny pist??? zamky sem natocil vsecko JInak je to Babeta 210.-) dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 19:30
 Jestli ti zámky nejezdí přes nějakou díru ve válci. Jestli ano, máš to špatně.
Datum: 04. srpna 2011 19:30
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
 nene pist sem dal dobre je tam i sipka ktera ma smerovat dolu ne? a jak myslis jestli zamky nejezdi pres kanalky?
Datum: 03. srpna 2011 23:33
 nejezděj ti zámky kroužkú přes kanálky ? Zkontroluj to, ten píst múže bejt zmetek a múže mít špatně zámek na druhym kroužku. A nebo jsi ho dal obráceně.
Datum: 03. srpna 2011 23:22
 Zdravim!\r\nhele draci nedá sa zohnať v Čechách nevyplnené papiere (kartičku) na babettu? Ďakujem za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2011 21:49
Datum: 05. srpna 2011 21:49
 U pana Hlavatého.
Datum: 03. srpna 2011 22:32
Jméno: vojta
IP: uživatel12184
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 15:30
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 pasuje ale řve to jak cyp s tym měl jsem ho taky po tydnu sem ho vyhodil
Datum: 04. srpna 2011 15:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vyprdni se na to a nech tam originál, tyhle hustokrutý přímý filtry jsou k ničemu...
Datum: 03. srpna 2011 20:42
Jméno: LAKATOS
IP: uživatel12186
 dej si tam damskou punčochu
Datum: 03. srpna 2011 20:12
Jméno: Zápasník
IP: uživatel12176
 Zdarec draci. Mám doma Stadiona S11 a chci ho dát na celkovou renovaci. CCA 20 let stál v garáži. Je pojízdný pouze potřebuje znovu oprášit. Nevíte kde provádějí renovace? Nejlépe ve Středočeském kraji, Okolo Mladé Boleslavi. Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 17:01
Jméno: MK
IP: uživatel11073
 Městec Králové..................
Datum: 03. srpna 2011 17:01
Jméno: Vlada
IP: uživatel6696
 Ahoj kluci prosimvas jak správně nasadit u pionýra zpět vačku? aby byla správně pootočená.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 17:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Je tam takový výřez, nemůžeš to dát špatně.
Datum: 03. srpna 2011 17:42
 čaute, mám taký problémek: mam jawu 05 a nešel mi benzín do karbecu, tak jsem vyčistil kohout a už tam jde, teď ovšem nejde dál než do plovákový komory, prostě se nedostane pod šoupě, hladina v tý díře na jehlu lícuje s hladinou v plovákovce, ale dál nejde, takže nejde vůbec nic do motoru.....na nějaké nastavování trysek to nereaguje vůbec (ty jsou taky čisté) a karbec jsem profoukával, prošťourával i vyvařoval v octu, takže je čistej jak boží slovo, a když to zkusim hadicí s vodou, tak stříká i tou dírou na jehlu pod šoupětem jak blázen. poraďte pls, páč jsem z toho fakt už docela špatný..... dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 12:23
Jméno: vbeck
IP: uživatel12183
 dík zkusim
Datum: 04. srpna 2011 12:23
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Jj, ta s tou pružinou je na štelování volnoběhu. A ta v tý plovákový komoře, jak ti pouští ten benzín je ta druhá. Takže, jak jsem psal, všechny utáhni na max, krom té s tou pružinou a pak je na tobě, jestli utáhneš na max i tu v tý plovákový komoře( ta ti právě pouští ten benzín, jak ti tam nešel) nebo to budeš dělat tím plíškem. Tím vlastně šteluješ tu víšku plováku. Já být tebou, bych utáhl všechny tři a vyskoušel bych to. Pokud by to nejelo, tak přihni plíšek dolu, ale ne zase moc jen trošičku, aby se ti zase nepřechcával, ono tohle je docela náročný se trefit, aby to bylo ok. Jinak tu s tou pružinou utahuješ, když má motor nízké otáčky a naopak když má vysoké tak povoluješ, tak to nastav, aby motor běžel na co nejnižší, ale zároveň nechcípal, to poznáš podle sluchu.
Datum: 04. srpna 2011 12:13
 které trysky si myslel? je tam jedna dlouhá, pak jeden šroub na kterym je pružina a pak jedna krátká. takže tu dlouhou a tu krátkou utahnout co to půjde a štelovat to jen tim šroubem s tou pružinou, nebo kterou si myslel přívodní trysku? tu co je ve víčku od karbecu?
Datum: 04. srpna 2011 0:34
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Tak to je zajímavé, protože vždy ty trisky byli utažený na max. krom té u toho přívodu paliva a samozdřejmě na volnoběh. Jinak všechny utahuju. A s tima druhýma si musíš pohrát. U tý přívodní trisky ti musí jít benzín a zároveň se nesmí přeplavovat ( můžeš to vyřešit i tím, že jí dotáhneš na max a pak ohýbáš jen ten plíšek) No a tu trisku na volnoběh seřizuješ podle sluchu.
Datum: 03. srpna 2011 21:25
 dobrý, už to tam jde, šlo jen o to nastavit trysku, ale ještě se chci zeptat, jak zhruba mají být nastavené trysky, páč u toho samého karbecu na jiné motorce jsou uplně utažené a motorka jede bez problému, ale tahleta ne.
Datum: 03. srpna 2011 20:29
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 A nemáš vysoko plovák, že by ti to uzavíralo tu trysku a nešel ti tam benzín. Jinak je to zvláštní, ještě leda, by se ti znovu ucpal kohoutek. To se taky může stát, když máš zasranou nádrž, tak se to neustále zanáší.
Datum: 03. srpna 2011 19:32
 čus draci začali sme s kámošem s opravou sútru ČZ 175/502 a nedobíjí nám ještě sme chtěli udělat dynamo strartér aby to všechno fungovalo tak jak má , máte někdo nějaké rady co a jak skouknout a opravit aby to všechno fungovalo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 10:16
Jméno: CZK
IP: uživatel12199
 Nevim jak by měli kontrolovat magnetovánní rotoru. To nejni pincek. Jinak napište od kud jste, třeba by vím někdo pomohl. Regulaci včetně spínacího relé vyrábí firma AEV Kroměříž.
Když se zeptáte na http://www.skutrklub.cz tak vám někdo určitě poradí.
Datum: 07. srpna 2011 10:16
Jméno: ondra
IP: uživatel12179
 skoukněte úplně všechno... hlavně ti musí magnetovat rotor a být v pořádku cívky
Datum: 04. srpna 2011 9:35
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Ahoj, prosím vás chtěl bych se zeptat.. Když si v pondělí jedu pro novou motorku, a řidičák budu mít za 14 dní, tak ten pán co jí prodává mi dá kupní smlouvu, tu podepíšu, potom s ním pojedu na úřad kde jí odhlásí. a dá mi tu kupní smlouvu a odlahšený TP, co mi musí ještě k tomu dát? A já až dostanu papíry, tak si jí půjdu na úřad přihlásit na sebe, je to tak.?, zajedu na STk atk...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2011 9:10
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Takže když s ním pojedu na jeho uřad a ten to přepíše na mé jméno.. tak už potom nemusím na svůj uřad? Je to tak, a bude potřeba na jeho úřadě podpis mých zákoných zástupců? ldyž je mi 16
Datum: 05. srpna 2011 9:10
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Ano, jde to. Psal jsem ti to. Vypíšete spolu papír a tím dostaneš plnou moc, že to můžeš přihlásit i bez něj. A myslím si, že on nic nemusí odhlasovat, protože to přepisujete! Ale opět tam musí být podpis tvých rodinných zástupců. Ale radím ti zajít na úřad a tam se na vše řádně zeptat. Ono je pořád mnoho změn, tak projistotu. Ale jak ti říkám lepší je to udělat společně, nebo mu dát nějakou kačku až ti na to STK dojede, máš pak jistotu. A na to, abys mohl na STK nemusíš mít papíry! To STK udělaj na kohokoli. Tam jde jen o to, aby souhlasily údaje v TP a o nic víc. A pak hlavně musíš mít sjednanou tu pojsku, jinak ti to nepřihlásej. Tyhle dvě věci, na mě tedy chtěli, když jsem ještě před lety přihlasoval moto já. Ale raději zajdi na ten úřad a máš jasno.
Datum: 03. srpna 2011 21:53
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Motorku si mužeš přihlásit na sebe třeba ve 14 letech jen na ni nesmiš jezdit a když majitel odhlásí motorku tak si ji musíš přihlásit do 9 dnu a kupní smlouvu ubec na uřadě nepotřebuješ to je jen pro tebe a majitele
Datum: 03. srpna 2011 21:45
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 mužu se zeptat co si kupoval?
Datum: 03. srpna 2011 21:17
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Jelikož mi je 16let, tak si to přihlásím až na svým uřadě bez něj, jestli to jde? A papíry budu mít až za 14 dní, tak nemůžu na stk atk... A ještě se chci zeptat, když jí odhlásí tak jí musí na někoho přihlásit, ne?
Datum: 03. srpna 2011 19:57
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Pokud, tam už jdete spolu, tak si tu motorku rovnou přihlaš, proč to tak komplikuješ. Zajeďte spolu na STK, pak si dojdi na pojišťovnu a rovnou to přihlaš. Máš to lepší, co když ti nebude něco na tý motorce sedět? A pak budeš vháji. Bych to udělal, tedy takhle. Jinak musíš mít plnou moc a na úřadě je spešl papír, kterej ti musí podepsat. Jo a poku ti nebylo 18let. Tak musíš jít s rodiči, jinak ti to nepřihlásí.
Datum: 03. srpna 2011 19:38
Jméno: Vojta
IP: uživatel11704
 Zdravim chlapi... Rozbil se mi pincek už nevim co s tim ... Jel sem vsechno v pohode zastavíme, chcípnu to, a po asi 5 minutách už sem to nenahodil.. Jiskru to hází, menil sem kabel od svíčky, fajfku, induční cívku, i cívku v magnetu, kladívko nový, kondenzátor v zapalování novej... Karbec sem čistil, nový palivo, pístní kroužky nový, různý těsnení sem menil... Benzín teče svíčka je mokrá, ale prostě to nenahodim občas na roztlačení chytne na 1 ale jen v jedný poloze plynu jak jí změnim tak to chcípne... Predstih a odtrh sem ladil bezmála 50x ale furt nic. Poradí někdo co by to ještě mohlo způsobovat? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 23:43
Jméno: Vojta
IP: uživatel11704
 tak sem musel udelat generalku motoru... byly vymlácený ložiska na klice a prodrelo to gufera .. takze mi protejkal převodovej olej pod kliku, a nasávalo ho to pod píst takze to nemohlo jet...
Datum: 04. srpna 2011 23:43
Jméno: Wojtys
IP: uživatel12189
 mě to dělalo taky,zkus vymenit simerink na klice  nebo nevim...
Datum: 04. srpna 2011 10:36
Jméno: marek
IP: uživatel12187
 zkus jestly ti jde civka na jiskru....mněl jsem podobny připad a stacilo poradne zatlacit na civku v magnetu na jiskru
Datum: 03. srpna 2011 20:54
 Cest draci,mam doma S 11 a nemuzu nikde najit cislo ramu.Stitek ma ale je na nem jen znak a napis stadion.Prosim o radu ci pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 8:06
Jméno: mamut
IP: uživatel10220
 Presne tak.A at mam vyplnenou karticku
Datum: 08. srpna 2011 8:06
Jméno: Spaga
IP: uživatel2067
 Kvůli čemu potřebujete číslo? Kvůli povinnému ručení?
Datum: 05. srpna 2011 15:58
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Zdravím draci zas mám problém s fíkem,nedá se s tím jet víc jak na čtvrt plynu ani ne a když jo tak se to zadusí už mě to pěkně ser*.Karbec vyvařenej,trysky čistý a zkoušel sme i hladinu různou a fůrt stejný ,předstich ok odtrh 0,4 a na svíčce zhruba stejně,kohoutkem to teče dobře.Co s tím??,Děkuji za všechny tady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 18:21
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Tak pokud teče prodem benzín tak ještě leda bohatost směsí.
Datum: 03. srpna 2011 18:21
Jméno: ondra
IP: uživatel12179
 Ahoj seso chtěl bych se zeptat jak rozeznám od sebe výfuky na pařeza 550 a 555. na pohled mi přijdou úplně stejný, pokud mají rozdílné držení mohl by si mi zjistit vzdálenost středu držáku od zadní matky.
Mockrát Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 20:24
Jméno: Ondra
IP: uživatel12190
 To jsem si myslel také ale právě nevím jak je jiná ta páska jiná vzdálenost, jiná délka.....?
Díky
Datum: 04. srpna 2011 20:24
 rozdil je jen v pacseco se prichyti ke krizi stupace,v nivem jinem to neni,,,sesa
Datum: 04. srpna 2011 19:50
 Zdarec seso , kdo vyrábí ty výfukové kolena na J 350 -634
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 10:56
 bud hadravek co je ma o vela draz a kvalitneji a nebo to co ma jawa o to jsou made in tynec,, a jsou levnejsi ale nelesknou se tak,,
Datum: 03. srpna 2011 10:56
|



|