Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdar, kopil jsem doklady na pionýra 21, které jsou již delší dobu v polopřevodu, tp je normálně platný pojistka se platí, SPZ má. S člověk na něhož jsou papíry v polopřevodu mám kupní smlouvu a plnou moc od něho na mě. Vím že první musím vyřídit pojistku na sebe, pak zajít na STK respektive edivenci a pak na úřad. Jen se chci zeptat jestli půjdou doklady přihlásit rovnou na mě nebo budu muset první dokončit polopřevod na člověka co je v tp? A neplatí se žádná pokuta za to že je to tak dlouho polopřevodu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2015 19:33
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 dnes sem byl na evidenci, ale nechtěli mě ji udělat, pač sem k tomu neměl malý tp, (myslel jsem že to ničemu neva), řekli mě že první musím zajít na úřad a ze mě tam vystavý jakýsy papír nahrazující malý tp sloužící k přepisu. Ted ale otázka: Vystaví mě ten malý tp když jsou doklady v polopřevodu? Jsou v polopřevodu na osobu od které mám plnou moc. Stačí to k tomu abych vyřídil ten náhradní malý tp? dík
Datum: 17. června 2015 19:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 potřebuješ kupní smlouvu a ověřenou plnou moc od člověka na kterého je to v polopřevodu a s tím zajdeš na úřad, pokutu ti dát můžou, ale většinou se to obejde bez ní (teda aspoň u nás), ale nezapomeň že na to máš jen do 30.6.2015 pak všechny polopřevody nenávratně zaniknou
Datum: 15. června 2015 9:40
Jméno: Martin
IP: uživatel17419
Posl.aktualizace: 15. června 2015 23:37
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 První je SK ojnice, už na pohled je robustnější a máš k ní pístní čep (malovýroba - vyšší cena). Druhou máš standartní poměděnou CKR ojnici, kterou dnes montují do každé druhé motorky, "lepší odvod tepla". Viděl bych to tak, že CKR bude lepší, protože má víc jehel na spodním ložisku a je to osvědčená klasika.
Datum: 15. června 2015 23:37
Jméno: Milan
IP: uživatel16204
 Zdar seso . Kdy bude konečně k mání komplet podsedlovej pant na fíka 05,20,21? . Myslím tu opravnou část k rámu určenou k přivaření . Mám ho rozjebanej a je to poslední věc co mě brzdí v obědnávce dílů 😊
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2015 10:23
Jméno: kubik
IP: uživatel14684
 čus taky jsem todle resil , udelal jsem to ze sroubu imbusoveho M8 který jsem na soustruhu provrtal skoro skrz, zavit jsem uřízl a hlavičku šroubu, takže zbyla takaa trubička,kterou přivaříš na ram ale musis mit k tomu ten pant kterej přidelas k sedlu , do nej das tu trubičku z toho sroubu, na ram přidelas ty 2 vysoky matice co drzej zadní plech a srovnas ty dorazy toho sedla s tema maticema aby jsi to mel rovne, pak tu trubičku s pantem sedlem bodnes k ramu ,pote to rozeberes a tu trubičku dovaříš ,zabrousíš a jeto. Jen sem chtel poradit ,jinak to je samozrejme tvoje vec jak si to udelas.
Datum: 13. června 2015 10:23
 Zdar chlapi, mustang 23 škube, vynechává pouze z kopce!
Na rovině pouze na jednotku..nelze jí vytočit jinak než jízdou do kopce to táhne jako blázen, nejvyšší otáčky 2 a 3 jsou dosti nestabilní a při jízdě z mírného kopečka motor vynechává klidně 5s dokud není rovinka nebo nezpomalím pod střední otáčky (daného převodu)
trysky čisté, volnoběh drží, za studena jde nakopnout..
prosím podaďte, nevím čím to je jestli to nestíhá zapalovat z kopce nebo co.. zítra mám jet fichtlcup.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 22:44
 zlepšilo se to nastavením předstihu  takže pro všechny komu to z kopce vynechává poladit předstih...až do extrému od současný polohy
Datum: 12. června 2015 22:44
Jméno: Vlada
IP: uživatel16907
 Cau kluci, musim na sebe napsat mustanga protoze je v poloprevodu. Mam pojistku, papiry na svoje jmeno a evidencku...jen nemam technickou.... prihlasi mi to bez ni? Planuju ji udelat dele neni ve stavu, ale musim doresist ten poloprevod do 30.6. Dik...jo a kolik se prosim plati za prihlaseni? znacku mam
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2015 9:49
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Přesně tak proto ta evidenčka je. Na stk při převodu nezáleží. Myslím že na malou motorku se platí 300kč a na velkou to bylo 500kč
Datum: 13. června 2015 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel18130
 Půjdeš s tim na evidenčku a pak půjdeš s pojistkou,papírem z evidenčky,kupní smlouvou (?) a techničákama na registr ... nevim ovšem jak přesně se to dnes dohlašuje z toho polopřevodu ... zavolal bych si předem na informace ať vše víš a nečekáš na úřadě zbytečně 2 hodiny a pak tě arogantní kráva za okýnkem nevyhodí,že ti něco chybí ...
Datum: 12. června 2015 12:26
Jméno: pepa
IP: uživatel18127
 Staci evidencka ..prave na tydle pripady je urcena
Datum: 12. června 2015 8:27
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Zdar draci,
Mám dotaz. Renovuji Jawu 50/21 a nyní jsem dal dohromady stupačkový kříž a stojánek a jenom si chci ověřit, jestli je správně, že se o tu patku ve které je uchycené péro stojánku, dotýká stojánku ( tam kam jsem dal ten kousek molitanu ) - stojánek se má o ní opírat. Když jsem pincka koupil tak měl vše utrhané a bez pružiny, tak si nejsem jistý...
http://imageshack.cz/image/9WA
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 8:42
Jméno: Lukas
IP: uživatel18128
 Super, diky moc.
Datum: 12. června 2015 8:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, takhle to máš správně a pokud je všechno jak má bejt, tak ta packa zamezí opírání stojanu o vejfuk..
Datum: 11. června 2015 19:44
 packu tam mám a stejně se to opírá o výfuk...
Datum: 11. června 2015 12:19
Jméno: Petr
IP: uživatel6354
 No ta packa je tam právě proto aby se o ten výfuk stojan neopíral.
Datum: 11. června 2015 11:27
Jméno: Lukas
IP: uživatel18125
 Ten molitan je tam docasne nez to sestavim
Datum: 11. června 2015 11:24
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Já si myslím, že ten molitan ti bude k ničemu protože jakmile to nasadíš a dáš tam výfuk, tak se ten stojan opře o spodní hranu výfuku.
Datum: 11. června 2015 11:16
Jméno: Švejk
IP: uživatel18123
 Ahoj všem, mám problém s pionýrem. Po několika letech stání ho chci protáhnout technickou a dokončit polopřevod. Problém je že nedrží otáčky a chcípá. Když se ho podaří nakopnout a hned nechcípne tak po chvíli běhu najedou klesnou otáčky a zhasne (mám nastaven celkem vysoký volnoběh). Když na něm jedu tak je vše OK, pak ho postavím na stojan a nechám volnoběh a třeba po minutě klidného běhu se zas začne dusit a zhasne. Taky sem vypozoroval, že po ohřátí na stojanu se mu nepravidelně zvyšuji na okamžik otáčky než zas sám zhasne. Měnil sem kondenzátor, cívku, fajfku, svíčku, benzín. Čistil sem několikrát nadrž, palivový filtr, karburátor, trysky, vejfuk. Nastavil sem odtrh, předstih, mezeru cívek od rotoru, plovákovou hladinu. Už mě nic víc nenapadá tak prosím o radu zkušenější.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel18130
 V nejhoršim to protáhneš technickou a nebo evidenčkou i v tomhle stavu ... beztak to tam povezeš na vozejku ... když nenarazíš na kreténa,tak to jen sundáš z vozejku,on to vyfotí a zas mužeš kurtovat na vozejk.
Datum: 12. června 2015 12:30
Jméno: pepa
IP: uživatel18126
 Saje ti to falesny vzduch pravdepodobne guferem pod zapalkem...za ty leta spuchrelo...za chodu motoru strikni pod rotor zapalka horlavi sprej pokut vyleti otacky saje to tudma
Datum: 11. června 2015 15:50
 Ahoj kluci,Byl by někdo z vás ochoten mi pomoci?????Moc nutně potřebuji půjčit stahovák na pístní čep na Babeta 210!!500kč jak jsem se díval ja šíleně moc a potřebuji to jen jednou a pak roky nic!!!!!Za bublinku a poštovné i něco navíc za ochotu pošlu čestné motorkářské zpet!!!!!Spěchá to!!!!Donluví se semnou nějaká dobrá duše a pomůže mi????Jak se někdo ozve napíšu mu adresu.DÍKY ZA POMOC A OCHOTU!!!!!!Jirka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 15:25
 Ahoj zabijáci,dík za rady už je ta mrcha dole!!!!!!!Super jednoduché a nekompromisní!!!!!!!!!!!
Datum: 12. června 2015 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel18124
 Dělam to tak už léta,mam delší M8 imbusovej šroub s víc prořízlym závitem,matici M8,velkoplošnou podložku M8,jedu obyč podložku M8 a vždy poskládam z různejch pouzder takovej "tubus" do kterýho ten čep vytlačim ... při montáži je to opačně (a zde je potřeba ten delší šroub s delšim závitem) ... čepem prostrčim imbus,na druhou stranu dam podložky a utahuju a čep zajíždí dovnitř. Bacha při vtahování čepu do pístu ať vše sedne a vše máš v jedné ose,musí to jít jak po másle,nesmí se nic zašprajcnout,mohl bys pak nalisovat čep šejdrem či roztrhnout jehlový ložisko ...
Datum: 11. června 2015 10:37
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Heuréka už je mi to jasné!!!!Dík zabijáku!!!!!
Datum: 10. června 2015 21:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasně... matka na závitový tyči (plus kontra, je li třeba klidně), nebo nejlíp hlava imbusovýho šroubu správnýho průměru vytlačí čep do trubučky o vnitřním průměru větším než je vnější průměr čepu... nic v tom nehledej, jen zapoj rozum..
Datum: 10. června 2015 21:27
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Počkat-počkat!!!Jako dát tam matku a ta bude čep tlačit ven a pak oráceně??Chápu to dobře????!!!!
Datum: 10. června 2015 21:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak.. 1000x rychlejší než čekat na nějakýho aktivistu, kterej ti pošle stahovák (ani se nemusíš dočkat)... prostě prostrčíš čepem vhodnej průměr závitovky či dostatečně dlouhýho šroubu a vylisuješ čep do trubičky opírající se o píst...
Datum: 10. června 2015 20:52
 No fakt jsem úplný divák!!!!Total out!!!
Datum: 10. června 2015 16:32
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Závitová tyčka + 2x podložka + trubička + 2 matky a máš to venku. a zpět zahřát píst PBčkem a zmrazit čep a je to.
Datum: 10. června 2015 16:13
Posl.aktualizace: 10. června 2015 12:28
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Zdravím. Mám problém. Mám 559, která má nový motor - 600 km, repasovanou kliku která má cca 200 km (CKR - jehly). Když jedu a vytočím motor tak na 3/4 plynu a zavřu plyn tak motorka začne neskutečně vibrovat. Při nižších otáčkách bez problému jakmile se dostanu za 3/4 plynu při zař. rychlosti a nebo 1/2 na neutralu okamžitě nastanou vibrace celé motorky a neskutečný rachot (od motoru začne něco řinčet). Nevíte někdo čím je to způsobeno? Začalo to dělat asi před 100 km zpět, jinak šlape jak hodinky. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 22:55
 Teď mě ještě napadlo - Možná ti vypadaly šrouby do motoru. podle mě závadu zjistíš sundáním levého deklu motoru.
Datum: 10. června 2015 22:55
Jméno: pepa
IP: uživatel18122
 Primar jeste raz...mohlo by se ti protacet kolecko na klice
Datum: 10. června 2015 8:32
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Primární řetěz je nový. Spojka byla dotažena a zajištěna takže by to muselo přijít dřív. Nějaké jiné nápady?
Datum: 10. června 2015 7:56
 Za sebe tipuju primární řetěz - vytahaný až za hranice snů(odstředivou silou se natáhne tak že drhne o kartery). Na kliku by jsem to moc netipoval. Možná by mohl být povolený spojkový koš.
Datum: 10. června 2015 0:58
 Ahoj zabijáci,prosím o radu Babeta 210.Jen po zahřátí motoru stroj přestane mít tah a pomalu se nerozjede z místa!Spojky nové odmaštěné,výfuk -karbec-předsth-vzduch atd...vše uděláno ok.Půjčil jsem si od kamoša měřák komprese a má tak 3/4 od zdravé Babety-udělal jsem porovnání.Mám shodit válec a juknůt tam nebo ještě řešit karbec?Jak říkám za studena na první šlápnutí tahá-pak 500m a výkon je total pryč jen vrčí za 1 nedá a velmi špatně se dá při zahřátí natočit(spojky zabírají)Vychladne a zase 500m a to samé!Nepište mi svíčka atd...To je vše nové.Dík za radu!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 20:38
 Klucííí mám to!!!!!!Už jsem fakt nevěděl tak jsem sundal válec a ejhle vona ta svině si pochroupala pístní kroužek a flusla ho do výfuku!!!!!Dík všem za rady ty jsou vždy k nezaplacení při dalších problémech!!!!!!!
Datum: 10. června 2015 20:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tipoval bych to na ucpaný výfuk-píšeš ale že o.k. Skuz jet jen na kolínko-na simson mě upadla přepážka a bylo to podobné. Po malé pauze jel po chvíli podobné přiznaky
Datum: 10. června 2015 20:09
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Jakou barvu má svíčka neuchlastává se(bohatá směs).Zkus pořádně vyčistit karburátor a seštélovat
Datum: 10. června 2015 17:30
Jméno: konas
IP: uživatel18121
 Tyristor nebo cívka. Spíš tyristor, cívka by vydržela do zahřátí. Jestli máš nové provedení se zakomponovanou cívkou, hoď ho rovnou po psovi...
Datum: 09. června 2015 22:22
 Zdar, mám 555tku. Na dvojku v tahu a vyšších otáčkách dochází asi v intervalech 10 sekund k jakoby vyskočení rychlosti, řádově ve vteřině se zase chytne a tak se top stále opakuje. Zkoušel jsem měnit převodová kolečka, řadící automat ale nic nepomáhá. Neřešil někdo něco podobného? Dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2015 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel18118
 Zdar. Přesně tohle jsem před lety řešil známýmu u j550. Nevyřešili jsme to. Respektive jemu to bylo fuk,je to motorka co stojí v rohu haly pod plachou. Tam jsme prvotně řešili problém,že dvojka vyskakovala,řadící automat byl v hajzlu,tak jsem ho opravil. Vyskakovalo to stále,tak jsem tam dal novou tvrdou pružinu a ta už to udržela,ale furt to dělalo tyhle procvaky...jak řikam,dál jsme to neřešili... ale určitě u tebe i u něj to bude ve dvojkovejch kolečkách a nejspíš budou jeblé i hřídele ... možná i volná předloha ve futrech.
Datum: 09. června 2015 17:22
 zdar draci, tak mám ještě jeden dotaz. Staďák nemá vůbec žádný výkon, na jedničku se jen tak tak rozjede, vím, že moto po výbrusu si musí chvíli sednout, ale s tímhle výkonem se to nedá ani zajíždět. Motor je teda po GO, válec po výbrusu, klikovka repas, nová ojnice s jehlama jak nahoře, tak dole, nový ložiska, gufera, všechno přečištěné. Po složení motoru se všechno krásně točilo.
Nevíte čím by to mohlo být? Zapalování, předstih, palivovka, karbec??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 9:26
 Zdravím, tak jsem to vyřešil, přečistil jsem karbec, zbrousil jsem hlavu a válec do roviny, aby těsnil, nastavil jsem předstih a jede to parádně, jen mi to nějak nechce brzdtit
Datum: 12. června 2015 9:26
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Toto bývá zaneseným výfukem. Zkus se na něj podívat.
Datum: 10. června 2015 11:59
 Ahoj, tak dneska jdu zkusit vyčistit karbec a zkusím zbrousit hlavu do rovna. Ok, to s tou matkou taky vyzkouším, jinak jezdím 1:25 na zajíždění s modrým Mogulem, uvidím jak to dopadne  Díky za pomoc, dám vám vědět.
Datum: 10. června 2015 11:46
 Zkus navléct M4 matku na jehlu plováku(zvýšit hladinu). Pokud máš S22 karbec jako já, tak z nějakého důvodu musím přes léto zvednout hladinu a na podzim a jaro jí zase snížit(M4 matka ten plovák zatíží tak, že klesne o milimetr a hladina je o to výš). Pak ještě jestli nemáš moc oleje v benzínu. 1:25 bývá nechutně moc a motor dost často nejde ani roztlačit(jezdím každodenně 1:33 už cca 15let bez zjevných závad, s jakým poměrem jsem zajížděl si už nevzpomenu).
Datum: 10. června 2015 1:07
Jméno: Olous
IP: uživatel18119
 Zkus, jestli ti nefouka pod hlavou  prave jsem to resil
Datum: 09. června 2015 11:12
Jméno: Petr
IP: uživatel16687
 Zkusil bych komplet vyčistit karbec jinak vůbec nevim čím by to mohlo být.
Datum: 09. června 2015 7:36
 Zdravím mám motorku jawa 50 mosquito 585 dnes jsem se byl projed a asi za 2km co jsem nesledoval tachometr se mi ocitl na konci když jsem ho rozdělal nic jsem tam nevyděl vrátil jsem ručičku zpět a ted si dělá co chce skáče atd. může někdo poradit co s tím? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 20:46
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Dvě možnosti-náhon v háji-nebo opatrně vyndej rafiku bud víc zatlač ale opatrně nebo malinko vteřináku a nasad.
Datum: 10. června 2015 20:46
Jméno: marty
IP: uživatel18109
 Draci,mate někdo zkušenost se zvysenim svitivosti předního svetla na babette 210? mam 6V elektriku a jizda ve tme je na tom sebevražda  ,třeba nejaky Led svetlo co jentak neshoří  dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 1:37
 Na stadionu jsem to vyřešíl čtveřicí světel na baterky na kolo(aneb vietnamský obchodník řekl: "Budiž světlo!"  . Pokud máš origo elektriku, tak moc variant není. Větší žárovky problém nejsou(dokud se vejdou) ale nastává problém čím to živit(nevím jak moc dokáže kouzlit VAPE, alepokud je k mání, tak 12V varianta). Jde si trochu pomoct ledkama do zadního světla zapojených paralelně s předkem, kam nacpeš žárovku. Můžeš se podívat po internetu, jestli by se nedal sehnat 5W(10,15,20 - co utáhneš) LED modul a ten zkusil zadělat do paraboly(plus nějaký elektrikář aby vymyslel ochranu před přepětím). ale upozorňuju předem, že podobné hračky dokážou slušně topit. Kdybys chtěl, někde se mi tu poflakuje 700W takovejhle kousek, ale ten má chlazení vodou, napájení 60V a svítivost jako cca 3,5KW výbojka(nevím jestli by to plechovkáři rozchodili...). Možná by šla udělat nějaká vyskofrekvenční šílenost s nějakou výbojkou z blesku(a zase otázka čím to živit). Nakonec varianta s přídavnou baterkou, a k ní případně vymyšlený dobíjení přes den. Případně sežeň starou dobrou nádražáckou petrolejku...
Datum: 10. června 2015 1:37
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 Draci dotaz, budou pružiny v 210 pasovat na babettu 207?Případně jsou tužší než origo 207kové?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2015 23:23
Jméno: pepa
IP: uživatel18116
 Pokut nemas pruziny venku tak bych rek ze to bude stejny 207 je holt o 10 let starsi a byva vimackla...
Datum: 07. června 2015 23:23
 Nevíte jaký předstih se dává na 05 že v příručce starý je 2,7-3 mm a v nový je 2,3-2,6 mm, přitom myslím že obě varianty měly karbec 15.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2015 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel18132
 To bude Jirko asi omyl,pleteš si to s j20,21 .... tohle je j05 ... kompresní poměr má asi 7 : 1 .... tam nemužeš dát předstih 1,5mm ....
Datum: 13. června 2015 10:51
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Čtu si tvůj problém pořádně-výměna kliky čepu atd...nemá vliv na posunu pístu!!!!!Dej tam předstih jak jsem ti psal 1,5-max.2mm mašina bude ostřejší!!!!!!
Datum: 12. června 2015 15:41
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Předsth dej menší tak 1,5 max-2mmMašina bude ostřejší a ne líná jako prase!!!!!!!
Datum: 12. června 2015 15:30
Jméno: standa
IP: uživatel18117
 Hodnoty okolo 2,5mm jsou reálné,do detailu bych to nepitval,je to fuk ... jestli je motor po výměně kliky a stále blbě jede tak muže bejt blbě složenej... přípravky nebo kladivo?
Datum: 08. června 2015 6:21
Jméno: pepa
IP: uživatel18116
 A co zabeh ? Jinak predstih se steluje jak to jede ne kolik nameris
Datum: 07. června 2015 17:21
 Jde mi o to že co na to mělo vliv že ho zmenšili že od doby co jsem udělal go kliky tak mi to nejede na mých 2,85mm válec je 05 po výbrusu klika má nový čepy a co
se změnilo je ojnice tak jestli kvůli tomu? 7e mi to nechce jít pořádně vytočit tak to ne a ne to seřídit strávil jsem u toho celou neděli
Datum: 07. června 2015 17:09
 ahoj, po dotahnutí předního kola se kolo netočí. jakmile trochu povolim , točí se krasně volně. mam tam vše jak ma byt,pokličku atd. nevíte čím by to mohlo být ?\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2015 19:23
 zkus dát podložku mezi štít brzdy a buben kola, setkal jsem se stím že to o sebe dřelo
Datum: 07. června 2015 19:23
 to kolo pravě sem dostal od kamoše. a ložiska šly pěkně a poznam když se to točí na ložiskách asi minutu, ale po dotahnutí na fest se přestane točit a jde ztuha. ještě skusím dat jinne kolo a napíšu\\r\\n
Datum: 07. června 2015 18:47
 točí se ti ložiska? když to máš povolené tak se mohou protáčet na osce, ale jakmile to dotáhneš tak už nemají šanci se protočit...
Datum: 07. června 2015 9:06
Jméno: pepa
IP: uživatel18112
 Proste se ti to prici...nepises u ceho to je ale delal jsi neco s tim kolem? Musi tam byt nezi lozisky trubka vicko ji ma navarenu a samotna loziska musi byt bez vule kdyz do nich zasunes osu...nemenil si loziska?
Datum: 07. června 2015 7:43
 zdar draci, mám problém se Stadionem, nejde mi vůbec nastavit bowden spojky, po stlačení páčky se mi vůbec nechce vracet zpět. Nevíte čím by to mohlo být? Nemůže to být třeba špatným bowdenem nebo vyčochtaným spojkovým košem? Palec spojky je v pohodě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2015 0:07
 No přišlo mi, že ten kluzák jde nějak strašně ztuha oproti tomu, jak to šlo předtím, asi si s tím ještě trochen pohraju. Bowden myslím, že se nezasekával.
Je pravda, že jak koš, tak talířek už mají nejlepší léta za sebou. Pokud to nějak nerozchodím, tak asi stejně budu kupovat spojku na šrouby, abych měl pokoj od segrovek.
Datum: 07. června 2015 0:07
 Tipoval by jsem to na roztřepené lanko někde v půlce bowdenu. Zkus ho úplně smontovat a zkus jestli se volně pohybuje, jestli ne tak ho zahoď a rovnou kup nový. Ohledně spojky může být totálně zakouslý "kluzák"(bronz v levým krytu motoru, co mačká na kuličku ve spojkovým talíři, možná se mohl vylomit ten nálitek v tom krytu). Pak leda že by byla zlomená pružina, nebo spojkový koš tak vytuněnej, že ho ani ta pružina nesrovnala. Jinak spjka se dá ozkoušet že vemeš například sikovkama za tu páčku a napodobíš sílu lanka. Je ještě možný, že se protáčí ten plech, který otáčí tou hřídelkou s tím palcem a kluzákem(já ho mám zavařený mosazí, takže netuším jak je to v originále)
Datum: 06. června 2015 22:08
 zdarec draci potřeboval bych poradit nevíte kolik lozisek je v rozetě? 1 nebo 2 u pionýra 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2015 21:44
 jedno
Datum: 07. června 2015 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel18113
 To se musíš podivat,některý rozety maj dvě ložiska (ty starší do j05) a některý maj jedno ... teoreticky by tam mělo bejt jedno,ale radši se koukni...
Datum: 06. června 2015 21:21
|



|