slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jan Formanek      IP: uživatel15814    
cau na babete 210 me za jizdy spadl retes a seknul se o stojanek byla to docela rana babeta chcipla a od te doby nejde roslapat neco se tam prici asi v prevodovce protoze motorem a spojkama otocim rukou ale pres slapky to nejde skuste poradi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel14122    
jo kaput převodovka....
 
 
Datum: 14. července 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
rozpůlit motor, asi si tim nárazem zrušil volnoběžku...
 
 
Datum: 13. července 2013 23:59
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Zdarec mam babettu 210 a vubec se jí nechce do otáček( dusí se ). Karbec je vyčištěnej a novej jehlovej ventilek a těsnění. Zářezy na jehle sou prozkoušený. Jinak když je zavřená ta přívěra vzduchu tak to celkem de, ale když se otevře je to horší. Poradte diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
babety běhaj nejlíp asi tak na 345 stupnů otáčky= necelá otáčka od úplného dotažení ...
 
 
Datum: 14. července 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
nastav bohatost směsi tim spodnim šroubem, šroub dotahni a povol o 1,5 otáčky mě babetta nejede když mam třeba jen čtvrt otáčky
 
 
Datum: 09. července 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Snad to pude diky.
 
 
Datum: 09. července 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
dole máš odkaz na stranku o babetách ... je tam i hrube nastavení karburace a prostě skuz ne patně přihnout plováky nahoru... ještě mě napadlo šroub bohatosti směsy ten spodní s pružinou zatoč ho uplně a povol jen o čvrt otáčky....
 
 
Datum: 09. července 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Do karburatoru teče benzin určitě (kohout profouknutej, nový těsnící kolečko) a jak se da teda u ty babetty zvyšit hladina?
 
 
Datum: 09. července 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
máš to chudý..asi když ti se sitičem jede ok ...malinko vejš hladinu .... anebo ti nedotýká benzín...vyčistit kohout....
 
 
Datum: 09. července 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Skoušel sem jet bez vejfuku ale je to to samý. Mysliš že to ten vejfuk potřebuje? Jinak dik za radu.
 
 
Datum: 09. července 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Ahoj, zkusil jsi vyčistit výfuk? Taky mi to na babettě dělalo stačilo vyčistit vypálit výfuk a jede jak drak ! ;-) :-)
 
 
Datum: 09. července 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, věnuje se tu někdo úpravám válců jaw 05tek??? Chci probrat pár věcí, jestli ten válec má vůbec nějaký laditelný potenciál odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
ten válec má vetší potenciál než válec 21, ale skoro nikdo ho neumí využít
 
 
Datum: 07. července 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslel jsem si to... na 4 kanál to už by pak mohlo jet slušně.
 
 
Datum: 07. července 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15737    
Pár jsem jich dělal a nicmoc...uděláš z toho max něco co jede jak simson... To spíš dobrej základ na 4 kanál alá babeta
 
 
Datum: 07. července 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
zdar lidi, nenašel by se někdo schpen kdo by mě postavil tohle: babeta.howto.cz/led.html" class="podk2">http://babeta.howto.cz/led.html zaplatím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: Hanz      E-mail:      IP: uživatel15802    
To bych dokázal i já doma i když mi je jen 14 :-)
 
 
Datum: 10. července 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
a myslíš že by šel na 6 v a 20W
 
 
Datum: 04. července 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: a      IP: uživatel15770    
 
 
Datum: 03. července 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
To je spíš na parádu, než pro informace o otáčkách :-)
 
 
Datum: 03. července 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
neasi , kdo má mozek tak ví kdy má řadit :-)
 
 
Datum: 03. července 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Součástky vyjdou na 200 + LED diody, podle toho jaké tam chceš. A práce je to asi na tři hodiny i s vyrobením plošňáku. Musíš mít leptací roztok, cuprexit, fixu, praxi... a za takovou práci 250? To neudělá opravdu nikdo..
 
 
Datum: 03. července 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
250,- kč , a materiál vzlášť
 
 
Datum: 03. července 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel15497    
Kolik dáš?:-)
 
 
Datum: 03. července 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel15646    
dobry den moc prosim o radu nestartuje my babeta210 ani tuk opravdu už nevim čim to muže byt všechno jsem dukladně zkontroloval vypada už tam všechno v pořadku a přesto to nejde nastartovat ani to trocha nenaskoči fakt už nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
ona venku z valce jiskru davat muže ale jak je tam to forový cdi tak pod tlakem už to směs nezapalí stěžejní je pak podlití... eliminuješ tím ze hry karburaci..a máš o třetinu mín starostí víš že ti na hledání zbyl jen motr a zaplko... zapalko na babetu se moc opravovat nedá jen měnit věci za odskoušene..... pokut zabředneš do elektra u babety je samostatná věc tyristor je drahý proto ti radím ho od někoho pujčit... pak klasika se jde od svíčky takže svíčka fajfka kabel indučka a nezapomenout skouknout kable a oleštit koncovky... no a pak motor ale pokut se to točí moc tomu být nemuže..... jsou tam jen trochu víc namahana gufera protože to pod spojkou nejni v oleji.... takže pod zapalkem je vyměněno za 10 minut a pod spojkou je potřeba mít stahovák...... o karburaci je zde odkaz na stranky o babetě a tam je to popsane docela dobře.... kdyžtak se na ně podívej ... napadá mě skoušel jsi to roztlačit??????
 
 
Datum: 27. června 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
zkontroluj jestli svička dava jiskru, a pak jak řika pepa střikni benal do valce a uvidiš
 
 
Datum: 27. června 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15123    
já bych si od nkoho pujčit tiristor je to věc navíc kde muže být problem...jinak klasika skusit štříknou beno do válce a pokut naskočí je to v palivový sostavě jestli neslíbí tak motor elektro..
 
 
Datum: 27. června 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: orlando      IP: uživatel15646    
dobry den mam takovy dotaz muže byt netěsny pist s vuli pul milimetru ve valci duvod proč my nejde nastartovat babeta210 a nebo když netěsni gufero na kliovce u rotoru za odpovědi předem děkuji přeju pěkny den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Jestli je vůle kolmo na osu čepu, tak to tolik nevadí. Pokud tam nějaký gufero ještě je, tak by motor měl nastartovat
 
 
Datum: 25. června 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
máš o výbrus menší píst ..co výbrus cca O2mm rozdíl od válce u tebe to jsou 2 výbrusy...ale slíbyt by to s ním mělo ... to fufero je jasny nemuže ti lítat směs z motoru ven.... za mě narzit nove gufero a raděj dát valec na výbrus....pokut máš peníze ....
 
 
Datum: 25. června 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Pre obydva dôvody to môže byť ....
 
 
Datum: 25. června 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
JAký je prosím rozdíl mezi Babetta 210 a Babetta 215? vse co o ni vite prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
myslím že jí maš docela zachovalou ....45 bych řek že je solidní výsledek ... ten rychloběch co je jakoby 2 je docela príjemnej .. ale o moc rychlejší to nejni jen že se ti uleví motoru ... a potitově je to dobrý i když t honí nasraně pes ... mu najednou začneš ujíždět a to potěší.... že
 
 
Datum: 25. června 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
215 mám doma. Na vzhled úplně stejný s 210, jen tam druhá rychlost chybí. Jede tak 45. Nikdy jsem na žádný jiný babetě nejel, ale tohle je fakt jen takový kolo s motorem. :-D
 
 
Datum: 25. června 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
jestli si pamatuju dobře chytrou knížku model 215 je nahrada po jednodužším stroji podbně jako 207 protože klasický 2 stupnový automat měl pověst poruchoveho .... proto aby to napravili udělali jen jednorychlostní verzi pro zakazníky co si to koupily..... prakticky bych to ani nechtěl protože to pojede polovic a motor se musí víc vytáčet....takže zas žadne terno.... je to stroj co vznik na požadavek trhu ale přínosnější by asi bylo koupit si za 1000 207 než 215 byt má rok výroby 93 a víš...babeta je na pořízení a díli docela drahá ....rozhodnutí je na tobě každopadně zachovalá a fungující 210 je na jízdu parada jede to 50 do kopce nemusíš přišlapovat ... jen to chce při nakupu vybírat z víc stroju nebrat první či zbytečně lacine stroje ..... přeč jenom to nemá 3 ozubená kola kola v řadě jak jednorychlostka... jsou tam nějake ti chujoviny navíc a stojí za to ..
 
 
Datum: 25. června 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
ti říkám 215 nakopávačka A JEDNORYCHLOSTNÍ ..TJ NEMÁ 2 STUPEN...OK?
 
 
Datum: 25. června 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Babetta 225 má nakopávačku, ale nikde nic psan o Babetta 215 není, tak ja kto teda je? :-(
 
 
Datum: 25. června 2013 15:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
vzhledově podbný ale 210 má 2 rychlosti a šlap adla a 215 má nakopávačku ale zas jen 1 rychlost.......
 
 
Datum: 25. června 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: Zrník Adam      E-mail:      IP: uživatel15705    
Zdravím draci ma dotaz ohledně barvy na jawu 210 Babeta nemám ponětí jakou barvu koupit chtěl bych modru a kde ji sehnat a chtěl jsem se zeptat kolik to stojí. Případně přidejte odkaz kde ji seženu děkuji moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
komaxit bych nedával, někde s tim prastíš odloupneš ho a už to nijak neopravíš
 
 
Datum: 24. června 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: Zrno      E-mail:      IP: uživatel15705    
Díky super kdyš tak se domluvíme přez email nebo maš fb
 
 
Datum: 23. června 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15402    
nvm jen odbočím ale babeta eště nejni takový velký veterán abych ti neporadil da by ti na ní nešel práškovej lak ..stalo by to 2000 ale jen bys to rozebral složil ... a navíc toto nejni klasická barva ale vrstva plastu dost odolná.. jinak ceny barev jsou od 100 syntetika se kterou se na chuj stříká do 1000 akrylát kterej je bezva ale chce to trošku vědět co a jak....
 
 
Datum: 22. června 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bež do barev a laků a tam koupíš barvu.... uplně nejlepší je akrylát, ale taky stojí... pak moc hezky vypadá polyureatn, který už je levnější ... uplně nejlevnější je syntetika a taky vypadá hezky, když se dobře nastříká... ceny jsou ruzne.... u syntetiky asi 120 kc za pul kila... u polyuretanu kolem 200 za pul kila a potrebujes jeste tuzidlo které taky něco stojí.... akrylát stojí hodně... co jsem si nechaval míchat metalický akrylát na auto tak vyšla každá decka na stovku.... takže tak
 
 
Datum: 22. června 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: Marian      E-mail:      IP: uživatel15661    
Ahoj. Vysvětlí mě někdo proč jsem na jedné stk na jawu21 dostal stk jen na dva roky a na jiné na mustanga na 4roky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost, pionýr je normálně na 4 roky, řešil bych to s vedoucím stk a pokud by to nevyřešil tak bych to hnal vejš klidně bych nechal i stk zavřít
 
 
Datum: 24. června 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel15661    
Tak jsem dojel na stk a tam mě vysvětlili že pionýr má v tp napsanou konstrukční rychlost vyšší než 50kn v hodině, a tak pionýr není brán jako malá motorka. Dobrý že? Pak je malá malá mtorka asi jen babeta. Samozřejmě když jsem se ohradil že jsem jinde dostal na simsona na 4 roky, tak mě řek ať si příště jedu tam.
 
 
Datum: 23. června 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: pokud by měl i v techničáku napsánou příští stk za 2 roky, tak je to stejně špatně přece? Pionýr přece spadá do kategorie malý motocikl (tuším kategorie M), který má stk po 4 letech, takže to má stejně špatně a měli by mu to opravit :-)
 
 
Datum: 20. června 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Co máš napsanýho v techničáku? 2 nebo 4 roky ?
 
 
Datum: 20. června 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak už napsali podemnou, technik se spletl, když na tu STK zajedeš, tak ti tu nálepku musí zdarma vyměnit za novou nálepku na 4 roky :-)
 
 
Datum: 20. června 2013 16:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spletl se.. zajed tam znovu a nech ti to vyměnit
 
 
Datum: 20. června 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, mělo by to bejt na 4ne? mě na simála nalepil nalepku na 2roky a pak najednou povídá, že se splet, že to je na 4 roky a sundal ji a nalepil novou
 
 
Datum: 20. června 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: rolf      IP: uživatel15646    
dobry den mam takovy dotas netěsni my pist a pistni kroužky ve valci na babetě 210 a hlava valce 2 milimetry nedoleha k valci neni to duvod toho že my nejde nastartovat až si s tim fakt nevim rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: rolf      IP: uživatel15646    
dobry den nemuže to byt špatnym předstihem nebo někde ucpanym vyfukem opravdu už si nevym rady
 
 
Datum: 18. června 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14690    
hlava dolehá jen v těsnící rovině v místech žeber je tam mezera... prostě vytoč svíci ucpy díru prstem a šlápni jestli to aspon tlakuje.... pokut jo je kupa ukonu a babeta je na nastavení vrlmi citlivá .... pokut to vubec nefouká máš špatně nasaznu hlavu
 
 
Datum: 16. června 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: Martin56      IP: uživatel5767    
Čau fichtláci :-D. Mám Jawettu 551 Standart http://www.sesa-moto.cz/galerie/jaweta_551/id_9820.html <------ Toto není ta moje to je jen obrázek aby jste věděli :-D. Potřebuju s něčím poradit :-D. Za 1. Jestli tam bude pasovat tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_stojanu222.html . Za 2. Jestli by tam šlo tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zarovka_6v_15w_halogen2.html Snad by mělo, myslim já :-D. A za 3. Jestli by mi tam pasovalo tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/potah_sedla_babetta_20722.html Sedlo mám v tomhle tvaru ale ten potah je na Babeta a né na Jawetta tak nevim :-D. A eště jedna věc, stratil jsem na jawete výčko od nádrže, tady na fichtl krámku jsem našel jen tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vicko_jaweta_samotne2.html je to ono ale je to jenom ten plech, já chci aby u toho byl i ten šroub s tou gumou kterou se to do toho přicucne :-DDD. Předem dík za odpověd, Mějte se ZDAR. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2013 7:48
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
čau draci, mám problém s babetou a potřeboval bych nějakou novou radu... dělal jsem Go,složil všechno jak má byt ale jak jsem nastartoval tak takové slabé,trochu sem poladil a při nízkých otáčkách se jí moc nechtělo trochu to cukalo,ale jak byli všší tak jela ok..no ale dneska jsem vyměnil válec s pístem za lepší a ted to sotva nastartuju,když to chytne taky až při větších otáčkách,tak to jede tak na 30 % nechce to jed do plných...absolutně nevím proč, jehlu mám na druhé drážce od vrchu,s elektrikou točím jak točím ale pořád stejné...benzínu jde dost protože co se nespálí tak mi teče výfukem pryč...a bez výfuku to taky nejede takže není zasraný...svíčka je nová...tak fakt nevím...budu rád za rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
tak babeta už jde krásně do plných, ale pořád při nízkých otáčkách má tendenci zkapávat,nechce držet,a když se chci rozjed tak z místa to nejede,prostě zkape...
 
 
Datum: 02. června 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
jo píst sedí do válce,stím se jezdilo na druhé babetě....
 
 
Datum: 02. června 2013 7:22
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
hele jak si vyměnoval ten valec dal si tam píst a kroužky ktere tam maji rozměrově byt? už hodněkrat sem viděl borce co to takhle dělaly a pak se divily pak karbec ale podle mě hladina to nebude tu sem nikdy štelovat nemusel spiš sytič jestli spravně funguje na to koukni,pak jestli jsi šteloval bohatost směsi dej ji na 1,5 otačky od dorazu
 
 
Datum: 01. června 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
zkusím ji snížit ale nevím nevím...ale byl bych rád kdyby to bylo v karbecu
 
 
Datum: 01. června 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neulejvá se ti to moc benzínem? nemáš moc vysokou hladinu?
 
 
Datum: 01. června 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, nevíte někdo jaký závit má bebetta 210 v tom levém rozběhovém bubnu, tam kde se šroubuje stahovák? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: ako      IP: uživatel14122    
20x1
 
 
Datum: 30. května 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html
 
 
Datum: 29. května 2013 6:22
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď nevim průměr v mm le vim že stoupání závitu je 1,25, (je tam jemnej závit)
 
 
Datum: 29. května 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: strejda.lenin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Plánujeme s kamarády vyjížďku, aneb na babetě k moři vyrážíme z Liberce a chceme dojet až k Baltskému moři. Nevíte jak je to s tím, že babeta nemá SPZ? Jaké díly by jste mi doporučili vést s sebou? Beru náhradní tyristor, zapalovací cívku, snímač otáček, duši, řadící lamely, a ještě pár drobností. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz nemas spz a jezdis jen na pojisteni cisla ramu tak do zahranici nemuzes.
 
 
Datum: 27. května 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci. Sehnal jsem Babettu 210, štítek má, ale pravděpodobně na ní nebylo placené pojištění. Je to jak u motocyklů, aut.., že po mně bude ČKP chtít peníze doplatit od určitého roku? Nebo má někdo nějaké řešení? Díky draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
to stačí zajdi na pojištivnu a pojisti to stejně nevěděj o co Goooooooo
 
 
Datum: 21. května 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Má jen štítek, na ten to chci pojistit.
 
 
Datum: 20. května 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele pokud babeta má jen kartičku tak není v evidenci čkp a pokud má techničák a značku tak je zavedená na úřade a to sleduje čkp a pokud chceš bít krytej tak řádnou kupní smouvu a kdybi ti něco došlo k placení tak jim ukážes kupní smlouvu a mělo bi to mít natriku předchozí majitel ty si za to zodpovědný od data koupení na smlouvě
 
 
Datum: 20. května 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Zdarec draci , byl by tu někdo ochotný a vyrobil by mi tyristorové zapalování na pincka ? Samozřejmě bych všechno zaplatil . Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 14:06
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mockrát děkuju dost jsi mi pomohl.Koupím ještě tyristor a zapalovací pól a odskouším to.Ještě bych tě chtěl požádat jestli bys mi neposlal nějakou fotku zapalování?Díky Můj e-mail PETRHLAHULEK156@seznam.cz
 
 
Datum: 28. května 2013 14:06
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uprava bude spocivat ve vypilovani otvoru pro sroubky a vypodlozeni civky aby drzela na miste... a ten jazycek... teoreticky by mohl stacit... otazka jak na nej bude reagovat snimac.. Ja pouzil snimac ze skutra a udelal si "jazycek" z 10mm kulatinky. Mezi snimacem a touto kulatinkou mam vzduchovou mezeru 0,5mm.
 
 
Datum: 27. května 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíš tou upravou zapalovacího pólu?Převrtat díry?A ještě šel by pužít jako kovový jazýček držák zapalování http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_zapalovani2.html ale ten starší zakulacený?
 
 
Datum: 25. května 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawasaki: zapomel jsem Ti rict ze budes muset ten zapalovaci pol z babety trochu upravit aby sel prichytit na stator pioniroveho zapalovani... ale pokud jsi apon trochu manualne zrucny tak nic co by jsi nezvladl... k tomu tyristoru co mas v odkaze: I- indukčni snimac, 1- ukostreni, G- zapalovaci pol, "blesk"- vysokonapetovy vyvod pro svicku... zdechani se provadi ukostrenim "G"
 
 
Datum: 24. května 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stig:-Díky za nabídku,ale to zapalování je na mě opravdu hodně složité,proto se spíš přikláním k mnohem jednodužší variantě.Tady je ještě odkaz k té mojí otázce http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tyristor_gyt22.html .
 
 
Datum: 21. května 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Už jsem sehnal někoho kdo by mi to vyrobil , kdyby jste měli někdo zájem tak vám na něj dám kontakt . Dělá to za 399 kč .
 
 
Datum: 21. května 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK.Opravdu moc díky.To sem ani netušil,že je tak jednoduché zbavit se kladívka.Takže použiju tento zapalovací pól http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_pol_pal.html Potom tyristor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tyristor_standar2.html a indukční snímač S01.Ještě jsem se chtěl zeptat k čemu slouží u tohoto tyristoru ten čvrtý vývod ten je na VN kabel?Pokud bych si s něčím nevěděl rady tak si tě tady někde najdu ;-) Ještě jednou moc díky.
 
 
Datum: 21. května 2013 7:19
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro Stiga: Vim co mas na mysli neco jsem kdysi o tom cetl. Pry to krasne chyta jak za studena tak za tepla a celkove lepe pali smes... Priznavam se na to si netroufam... Pro Jawasakiho: Indukcni snimac S01 co jsi nasel je super... Halluv nevim jestli by sel na pionirovy pouzit protoze ho musis napajet (coz by nejspis znamenalo baterku) Muj nazor na tenhle tyristor co tu mate v odkaze je, ze je na muj vkus moc slozitej (kdyz se ti nektera ze soucastek odpali a moc tomu nerozumis, tezko to opravis) nechci tvrdit ze je spatnej ale jak znamo v jednoduchosti spociva sila. Ja osobne bych volil predelani na obdobu zapalka babety. Jedine upravy jak jsem jiz psal: induktivni snimac, zapalovaci pol z babety, a samotnej tyristor ktery v pripade poruchy pasuje ze samotne babety. Zapalko spolehlivy a bez kladivka
 
 
Datum: 20. května 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
 
 
Datum: 20. května 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sem si přečetl něco o tyristorovém zapalování a je to mnohem lepší než zapalování z pily.Měl bych zájem o výrobu takového zapalování můžeme se domluvit na e-mailu PETRHLAHULEK156@seznam.cz. http://imfsoft.cz/hardware/prislusenstvi.asp šel by použit třeba Hallův snímač H01 nebo indukční snímač S01?Díky
 
 
Datum: 20. května 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Potrebujes: "tyristorovou krabicku" ke spinani napeti, tu co ma babeta (dokazi vyrobit za 45 Kc) dale zapalovaci pol z babety (tusim kolem 150 Kc) dale indukcni snimac ktery prichytis ke statoru zapalovani (treba tento: http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dily/4465-indukcni-snimac-otacek-piaggio-a-gilera-50ccm-4250362446589.html ) no a pak uz jen nejaky kovovy jazycek ktery se prisroubuje misto vacky (ten se vyrobi doma). Cele ti to bude chodit jako zapalovani z babety, s tim ze ti zustanou jak pol pro svetla tak i klakson ci co ;-)
 
 
Datum: 19. května 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci je tu někdo kdo by mi upravil zapalování z motorovky na pincka?A popřípadě z které pily ho použít?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
Zdarec draku já míval na svím závodním fichtlu zapalko z minibike fungovalo dobře ale to nastavení rotor pasoval na konus přesně ale zlaté vape nebo zapalování z pařeza
 
 
Datum: 23. května 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to snadnější předělat a zbavím se kladívka tak proč ne.Co všechno to obnáší?
 
 
Datum: 20. května 2013 5:18
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano takovou civku, ale vim i o kompaktnejsi velikosti. + k ni prislusny rotor. Mezikrouzek jsi pochopil zpravne, je obdobou statoru originalniho zapalovani, drzi na nem ta vysokonapetovka a v pripade ze mas okolo ni dost prostoru, muzes natacenim mezikrouzku (tim padem i civkou) stelovat predstih. Pokud by jsi byl nucen prizpusobit kartr motoru z duvodu maleho mista pro civku, tim padem by si ni spolecne s mezikrouzkem uz nemohl pootacet, sestelujes predstih pootacenim samotnyho rotoru na cepu klikovky. Ten rotor nemusis mit dany na klinku. Je z hliniku a moc nevazi. Nevim jak by drzel u plne rozprdenyho pionira ale me na Čize drzel spolehlive. Nevim z jakeho duvodu tam chces tohle zapalko ale mam pocit ze se chces zbavit kladivka... nechces radeji origo zapalko predelat na babetacke?
 
 
Datum: 19. května 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 19. května 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže např. tuto cívku se snímačem a k tomu nějaký rotor.Ta cívka se tam bez upravy karteru nevleze,že?A ještě co myslíš tím mezikroužkem šlo by použít i tělo zapalování z jawy 20/21?Moc díky.
 
 
Datum: 19. května 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku muj nazor... z jake pily je asi jedno, hlavne at mas komplet sestavu rotor a vysokonapetovou civku, dale potrebujes nekoho sikovneho se soustruhem na upraveni konusu rotoru pro cep klikovky onoho pionira + nejakej mezikrouzek na kterej pak uchytis vysokonapetovku. A hlavne nepoplist smer otaceni rotoru vuci vysokonapetovce. Mel jsem tohle zapalko na Cz 175 popletl jsem to a pri nakopavani mi zapalko hazelo jiskru v puli uvrati, pri roztlaceni se to jaksi zpravilo a chytla... meril jsem to stroboskopem, po otoceni rotoru sla i naslapnout :-)
 
 
Datum: 19. května 2013 14:23
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Zdarec lidi, nevíte proč jsou někdy v babetách těžké a někdy lehké řadící čelisti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 13:37
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Lehké řadí později a těžké dřív, nebo naopak teď si nejsem jistý..
 
 
Datum: 11. května 2013 13:37
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
já vlastně ani nevim proč sou 2 druhy, ale podle mě jsou ty těžke čelisti lepší jsou takove meně poruchové
 
 
Datum: 11. května 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: kohual      IP: uživatel15492    
Dobrý den,rnvčera jsem si koupil řadici čelisti dam je do babety 210 a babeta nejde nastartovat když dam staré tak jde.rnNevíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý je obložení zdrsnit smirkem, já ho lehce vzal 150-kou a paráda. Potom sem ještě vyčistil 400-kou smirkem vnitřek bubnu odmastil a maká skvěle.
 
 
Datum: 11. května 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
tak to pořadně odmasti ten buben a zkus zdrsnit povrch na tech paknach nějakym šmirglem a uvidiš
 
 
Datum: 11. května 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: kohual      IP: uživatel15492    
Prokluzuje
 
 
Datum: 11. května 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jak nejde nastartovat jako prokluzuje ?
 
 
Datum: 11. května 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Jaké mohu dat do pionýra nejsilnější zapalování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 0:33
 
 
 
 
Jméno: olous      E-mail:      IP: uživatel1893    
prave jsem narazil na tento problem... mam v asi dvacitkovem, nebo jednadvacitkovem motoru 30w zapalovani a nemuzu kvuli tomu, ze je tam malo mista nastavit spravne predstih... navic mam uz od praveho vika dost vymackane vynuti jedne civky a po pritahnuti praveho krytu mi zacnou civky drhnout o magneto... ale jak tady ctu, tak je to resitelne :-) nerad bych se vzdaval 30w zapalovani a daval tam 20w. ale taky nechci do karteru, nebo do vika delat diry... bojim se, ze kdyz ten hlinik nekde oslabim, tak po case praskne. tak bych poprosil vase nazory do placu. dik :-)
 
 
Datum: 11. května 2013 0:33
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když se vybrousí do karteru ty míska na světelné cívky, tak určitě nebude problém ;-) . Pokud by jsi chtěl poslat nějakou fotku, jak ty vybroušený místa vypadají, tak mi napiš na mail :-)
 
 
Datum: 08. května 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
aha....tak to jedině vyzkoušet a přibrousit pokud to půjde...ok diky
 
 
Datum: 08. května 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jirka_z: 05 nemá v karteru taková vybroušená místa na velké světelné cívky, mají s tím problémy i pionýři 20 a 21, kteří jsou vyrobení tuším do roku 1971 :-)
 
 
Datum: 08. května 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
proč nejde do 05-tky zapalování 30W ? Uvažuju o tom a chci poradit. díky.
 
 
Datum: 07. května 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15287    
výborné je vape ale stojí jak celej fichtl... v zavěsu je babeta jen nezapomen na tiristor tu krabičku kdybys to někde s cháněl pak jde 30 W z mustanga ale to jde teměř jen do 20 21 23 do 05 jde 20W z typu 20....prakticky i magnetka z pařeza funguje dobře
 
 
Datum: 07. května 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
takové jaké seženeš ;-)
 
 
Datum: 07. května 2013 15:35
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 9:15:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu