slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  60  61  62  63  64  65  66  67  68  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17345    
Zdar draci,nevíte kolik asi stojí pochromování předního a zadního blatníku na Jawu 350/634-7 konopnici,nikde jsem nenašel žádný ceník,za odpovědi dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2015 22:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18288    
Za me 2500 3000 je to kusovka a presne se to dovis az po tom co to udelaj
 
 
Datum: 30. srpna 2015 22:19
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci mate nekdo zkusenosti s timto klaksonem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klakson_6v_7cm22.html trobi dost nahlas diky jinak chci to napichout na moto bateriri nebude to na fichtlu diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18286    
Normální bzučák pokud nejezdíš bez výfuku tak by si ho měl slyšet
 
 
Datum: 30. srpna 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: aaa      IP: uživatel18280    
Zdravím, mám problém se spojkou u Jawy 23 Mustang. Startuji na jedno našlápnutí, volnoběh na neutral drží dobře, ale jakmile zmáčknu spojku a zařadím jedničku, tak po pár vteřinách chcípne. Zkoušel jsem z motorky slézt, zařadil jedničku a se zmáčknutou spojkou se rozjela. Zdá se mi, že je spojka pořád v záběru ikdyž mám páčku zmáčknutou nadoraz. Při jízdě to nevadí a i do kopce jezdí dobře, ale když přeřazuji na nižší rychlost a mám zmačknutou spojku tak je to stejné, jako bych jí nezmáčk, prostě mužu řadit bez zmáčknutí spojky... Co s tím? Mám spojku vyměnit nebo jen něco utáhnout?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 8:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18282    
Zaprvý povol lanko spojky na řidítkách,tak aby páka na deklu mohla mít maximální krok. Trochu dotahni šroub na deklu,minimálně tak,aby nebyla vůle na tyčkách,pokud to nebude stačit tak utahuj dál, ale zas tak aby to při startování ještě neklouzalo... to bude ok ...
 
 
Datum: 28. srpna 2015 8:58
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravím, vejde se Jawa 21 do krátké felicie se spolujezdcem? Popřípadně co všechno se musí sundat. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 18:19
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel16252    
já jsem v krátké felicii vezl pionýry 2, jednu 21 a jednu 20. odmontoval jsem jen přední kola na obou posunul sedačku spolujezdce na max do předu vyhodil sedačky zadní. šel i zavřít kufr. Takže jedna 21 je uplná pohoda
 
 
Datum: 01. září 2015 18:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18284    
Před 10-11 lety jsem narval mustanga do 3dv Citroena AX (hranatej předchůdce Saxa). Akorát jsem jel s otevřenym kufrem. Vez jsem to pár km tak to bylo fuk. Do krátký felicie bych opravdudemontoval přední kolo a blatnik. Zadní sedačky určitě ven. A z praktickýho hlediska - nebylo by lepší jet s vozejkem????
 
 
Datum: 29. srpna 2015 15:34
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Vejde když odděláš zadní sedačky, já do ní dostal ani jawu 175 :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2015 10:37
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundat střechu u feliny ;-) Asi by to šlo, min. sundat přední kolo. Žena přivezla ve 3dv fiestě babettu..
 
 
Datum: 28. srpna 2015 23:56
 
 
 
 
Jméno: Jan666      IP: uživatel18279    
Čau Draci prokluzuje mi startovací páka vůbec nezabírá ....... Spojku seštelovanou mám. ............Předem díky za jakékoliv rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 18:17
 
 
 
 
Jméno: jan666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za radu :-) ...........nakonec jsem vyměnil lamely a všechno bylo v pořadku ale děkuju :-)
 
 
Datum: 28. srpna 2015 18:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Čau,nemáš už tak sjetý zuby na startovacím segmendu.Ještě můžeš mít sjeté zuby na kolečko 13z-23 (startovací kolečko). ;-)
 
 
Datum: 27. srpna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lidi potřebuju poradit nejde mi na mustangovi klakson a světla a žarovka je v pořadku a draty nikde přetrhane nejsou mužete mi poradit co s tim děkuji za odpovd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2015 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18289    
Zaprvé bych zkontroloval,zda vůbec po kabelu jde šťáva ke klaksonu ... nejjednodušší je škrtnout živym kabelem o kostru(proud tam jde furt,okruh uzavírá kostra),pokud tam jde šťáva tak bude jiskřit (spíše v poloze bez světel),pak jde zkusit přes žárovku a tak ... pokud tam jde,tak je vada na vodiči kterej jde do řidítek na ukostřovací tlačítko a nebo KO klakson ... to zjistíš taky zkouškou žárovkou a nebo to lze propípat ...ale většinou je vada na tom drátu co jde do řidítek do přepínače a tam to je třeba blbě zapojený,při zmáčknutí to nedolejhá na sebe a nebo to naopak někomu troubilo furt,tak to vystříh někde u přepínače v masce ... to je asi nejčastější ...
 
 
Datum: 31. srpna 2015 20:50
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na to není jednoznačná rada. Alespoň žárovkovou zkoušečku a začít u cívek..
 
 
Datum: 28. srpna 2015 23:59
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím o radu. Udělal jsem GO motoru na Bab 210. Udělaná klika, výbrus, ložiska atd. Babetta zvuk jak diesel, spíš nepravidelný od prvního startu. Najel jsem 5km a strašný. Chytil jsem za magneto a cejtim a slyšim vůli. Rozdělal jsem to a klika vypadala bez vůle i pístní čep.. Zjistil jsem, že jak má ojnice v pístu ax vůli, tak i vyjíždí ložisko a jak vyjede, tak se pidi vůle udělá. Řešili jste někdy nějaký podložky vymezovací?? Jetam vůle tak 2,8mm. A další věc, píst ve válci vůle přes 0.20 a pozor, kroužky v zámku 0.80 . Jaká jsou správný vůle?? Mám to z moto prodejny, ale podle mně to vozí z Ústí. Máte s tím někdo zkušenost?? Díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 22:52
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je na ní napsáno Rocket . Ale asi tam fakt nemá být nic, ložisko si může cestovat..
 
 
Datum: 28. srpna 2015 22:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18282    
Ano,dole. Ale pokud máš nahoře 0,20 tak to dole bude dobrý ... jestli máš nějakou inovovanou ojnici alá CKR tak tam třeba podložky nemaj bejt ... to já nevim ...
 
 
Datum: 28. srpna 2015 6:50
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vymezovací podložky tam nejdou když tam je ložisko. Když byly jen jehly, tak k nim šly ty kroužky.. Tu vůli jsem naměřil v horní úvrati. Tak že to je tedy správně. A když se v tabulkách udává 0,05 tak kde je to měřeno?? Teda dole??
 
 
Datum: 27. srpna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18278    
Babeta má mít na pístním čepu vymezovací podložky - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/celni_krouzek_pist_cep.html ... dále vůle pístu ve válci: je rozdíl,kde to měříš,protože v korunce pístu má být vůle skoro jeden výbrus - tj 0,20mm,to bylo ok,píst je jakoby do kuželu,ale pokud má ten píst takto velkou vůli dole,tak je to o výbrus menší píst,protože dole má mít píst ve válci vůli dle vůle výbrusu,tj. 0,03-0,05mm. Kroužky s vůlí 0,80 jsou taktéž o výbrus menší. Pokud je skutečně píst i kroužky o výbrus menší,tak jim to vrať ať ti to vymění.
 
 
Datum: 27. srpna 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás má zkušenost s nahrazením slilonových pouzder v přední vidlici za bronzová? Právě dávám dohromady mustanga a chtěl bych na něm odstranit některé konstrukční nedostatky. Mě napadlo, že by to nebyl špatnej nápad, kterej by mohl zlepšit o drobet jízdní vlastnosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18278    
Sesa má v nabídce nějaký nový "silonový" futra,který jsou prej konečně snad silonový a ne z PVC ... zkusil bych je ...
 
 
Datum: 27. srpna 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
víš kde to všecno skončí.....???.prostě kluzák nebo vidle stejně na lisu nesrovnáš,pro tvůj pohled budou jakoby rovné , ale deformace tam zůstanou,jak to řekl Standa- "i rovná vidle je křivá" tak jak to chceš utěsnit?? ....3x se zhoupneš a teče!!
 
 
Datum: 27. srpna 2015 8:59
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Díky, že si mě napsal věci o kterejch sem ani nevěděl. Včera v práci sem přemejšlel jak by to šlo nejlíp udělat a dospěl sem k názoru, že vidle z kluzákama budu muset proměřit jestli sou rovný a případně je srovnat na lisu do roviny. Bronzová pouzdra si spíchnu na cnc soustruhu, ještě musím promyslet jak to celý utěsnit aby z vidlí nevytek olej. Potom to smontuju a uvidim co to bude dělat, buď to bude fungovat nebo ne, když ne tak budu muset předělat i ty brejle. Až to otestuju co to dělá a ty vidle donutím dobře fungovat tak sem napíšu jak sem je předělal. I když to bude asi někdy tak na jaře nedávno sem koupil barák a na něm je spousta práce, takže na motorky nemám teď moc času.
 
 
Datum: 27. srpna 2015 7:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18275    
Uvažoval jsem o tom taky. Místo silonu bronz,dolu pouzdra s o-kroužkama a celý to drobet zalejt olejem,kterej by nevytejkal. Ale od nápadu k realizaci je daleko. I rovný vidle jsou trochu křivý,kluzáky taktéž a to sraní s tim ... navíc by to chtělo i pevný brejle třeba z duralu,celý se to hrozně kroutí... a pak se kroutí rám ... a fichtl je celkově takovej kroutivej :-D opravdu je konstrukčně tak na 65km/h ... svůj vývoj jsem zkončil v tom bodě,že když už bych si nechával vyrábět nový brejle z duralu,tak bych do nich už nedal origo vidle ... a to se čim dál víc vzdalovalo myšlence vychytaný seriovky... takže zašlapané projekty :-D jestli se ti do toho chce tak přeju hodně zdaru :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: spidr      E-mail:      IP: uživatel14719    
Zdavim máme jednorychlostni babetu ona občas jako tak tarokovala v max otáčkách,MĚLA SNAHU jako jet chytla tah ale ke konci plynu prostě tarokovala a už nepřidávala ted to dělá ale už při pul plynu a je teda liná dřiv byl nějakej odpich a ted se ji nechce moc jet a omezuje už na půl plynu poradi by někdo jede tak max 20km dřiv těch 30 udělala, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 10:37
 
 
 
 
Jméno: Bublajs      IP: uživatel18300    
Měl jsem ten samý problém jako ty, jen s bábou 210tkou. Originál karburátor vyčištěn asi 2x, nádrž také, filtr nový, sání průchozí, svíčka vyměněná, směs asi 100x přenastavena, jahla vyzkoušena na všechny polohy, nic... Jiskra pěkná, vyměněn pro jistotu kabel, cívka, fajfka, pořád stejný... Jela do středních otáček a na dvojku max 35km/h, z kopce s větrem v zádech do 40km/h, víc ani ťuk... Problém vyřešil nákup tady v fichtlkrámku dell orto s tlumičem asi za 1005kč. Od té doby je po problémech, spotřeba cca 2l/100? +-. Starty no problem, jízda do kopce 40km/h, po rovine 50km/h (až to ale docela řve) a z kopce jsem jí zkusil jen ze zvědavosti a tacho ukázalo rozklepaných 55km/h. Sám jsem byl překvapený z tahu, mám 85kg a s příležitostním svezení mé ženy, která má 55kg jsme vyjeli i prudčí kopec na dvojku... Popřemýšlím o nové řetězovce s menší rozetou na kole. Mohu tedy jen doporučit předělávku z origo karburátoru na karbec dell orto. Ještě jsem zapoměl, udělal jsem si silnější kolínko asi o 1milimetr světlosti více než ten originál. Italský karbec má asi o milimetr větší difuzor, než starý origo. Prostě supr. Mohu přidat foto.
 
 
Datum: 04. září 2015 10:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak příčinu znáš,zanesený karburátor. Opět vyčistit, sundat nádrž-taky vyčistit,na hadičku z nádrže do karburátoru dát sítko. Doporučoval bych koupit s drátěnkou ne s papírovym filtrem-ten je na čistý benzín né na mix. Myslím že to cívkama nebude
 
 
Datum: 01. září 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: spidr      IP: uživatel18285    
tak to po vyčištěným karbecu jelo den nrmálně ted to zase tarokuje dám na stojan dám plnej a vynechávato , že by špatná civka nebo já nevim,
 
 
Datum: 30. srpna 2015 15:44
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Směs dělám že to dotáhnu a o jednu otáčku povolím. Pak to chce skoušet,po čtvrt otáčky povolovat nebo zašroubovávát. Skus taky zvednoout jehlu na šoupátku. Volnoběžné otáčky seřiď na zahřátém motoru
 
 
Datum: 27. srpna 2015 20:38
 
 
 
 
Jméno: spidr      IP: uživatel18277    
karbec sem rozdělal dnes vyčistil zdá se to lepši, už to netarokuje, je někde nastaveni kolik otáček šroubu na bohatost směsi a volnobehu? zátah to ale porád nemá jako dřiv že by spojka, jinak motor je po go asi 4 roky
 
 
Datum: 26. srpna 2015 23:00
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Karburátor jste měli rozdělaný? a vše vyčištěný?
 
 
Datum: 25. srpna 2015 21:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci chci se zeptat jestli je tato spínací skřínka vhodná pro simsona s51 enduro. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html Jestli to lze zapojit místo origo spínací skřínky na boku motorky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2015 9:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18273    
No pokud se vyznáš trochu v zapojení origo spínačky (tzn. co jde dovnitř a co jde ven /poloha klíčku) tak je pro tebe minimum práce tam prásknout tuhle... pokud nevíš která bije,tak tuhle spínačku nelze bezmyšlenkovitě zapojit ... ale nic složitýho to asi nebude,protože jezděj simsony s vyrabovanou spínačkou a maj dva přepínače typu "jede/nejede" a druhej "svítí/nesvítí"...
 
 
Datum: 26. srpna 2015 9:38
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, kdy bude pionýr spotřebovávat více benzínu? Když je nový vzduchový filtr, nebo když je už používáním zanesený? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2015 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18272    
Odpovím ti jinak. Méně benzínu bude spotřebovávat,když bude mít dobře nastavenou bohatost směsi,odpor filtrboxu a vhodný předstih ... špinavý/čistý filtr není až tak výrazný rozdíl,pokud ten starý filtr není vysloveně neprůchozí...
 
 
Datum: 25. srpna 2015 15:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18270    
Nechtěl bych to takhle zdemolovat https://www.youtube.com/watch?v=WZvvLhMB-gY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2015 6:17
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
Tady nejsou tak dlouhý pístky až na kotouč jsem je nedostal. Oni by teda asi jestě povylezly, ale už nebyla brzdovka a hlavně na závodech fakt není v zatáčce čas pumpovat tam se brzdí až úplně na poslední chvíli.
 
 
Datum: 26. srpna 2015 6:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš rychle pumpovat :-D :-D já taky SX125 brzdil pístkem protože jsem enchtěl jít přes dvoumetrovej tobogán :-D ale stejně jsem ho houpl no... :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Teď v sobotu jsem si taky užil legraci..... na speciálu mi praskl třmínek zajišťující přední brzdové destičky v brzdiči, no a destičky se poroučely na silnici, to jsem ovšem zjistil až na konci půlkilometrové cílové rovinky v rychlosti necelých 100km/h.... fajn pocit když vezmeš za brzdu a nic :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2015 7:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18271    
To se mi stalo už mnohokrát,jednou i horší, ale nikdy se mi fichtl takle nezkroutil jak rohlik ... když jsem při plný rychlosti trefil pilíř mostku přes strouhu vedle silnice tak jsem měl přední ráfek v zapalování,vidle do zkroucený vrtule,ale to bylo vše až na zranění který jsem utrpěl já , kost jsem sice neměl zlomenou ani jednu,ale jak jsem se obmotal kolem značky a odletěl 10 metrů do pole ,přitom udělal několik dalších přemetů a zaryl hubu i s helmou do hlíny tak jsem byl dobitej všude,od pasu nahoru jsem hrál barvama od žlutý po modrou,jednou rukou jsem 2 týdny nehýbal,naražený žebra,klíční kost,pohmožděniny,nepopsatelný ... jsem měsíc nespal ... kvůli kravině,jak to bejvá ... pokročile upravenou seriovku jsem zrovna takle zahodil v zatáčce dvakrát a to při trochu větší rychlosti a se štěstim jsem vždy vlít někam na pole a nebo do křoví ... motor byl holt rychlejší jak podvozek,,to je průšvih , na to se nesmí zapomínat ...
 
 
Datum: 24. srpna 2015 21:32
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel16502    
Lupa to byla na pincku škoda nevyčíslitelná a hlavně že se nikomu nic nestalo
 
 
Datum: 24. srpna 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel1026    
Zdravím mám takový problém s jawou 350/638 při rozjezdu cuká a docela dost když jsem spojku rozdělal tak jsem na nic nedošel a někde jsem se dočetl že by to mohla být nějaká gumička pod spojkovým košem jenže, bych byl radši kdyby měl někdo nějakou fotku, nebo ten spojkový koš prostě sundám a uvidím to tam ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2015 18:50
 
 
 
 
Jméno: Danzi      E-mail:      IP: uživatel11076    
Ahoj, a škube to jen při výkonu (rozjezdu) a pak už tolik ne? Mohlo by se jednat o vytahaný řetěz, rozetu i řetězové kolečko, když tak napiš.
 
 
Datum: 25. srpna 2015 18:50
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Mám jednorychlostní babettu typ 228 a chtěl jsem zeptat kde je vyraženo číslo rámu?Štítek na krku řízení není a ani tam nejsou vyvrtané dírky ,že by tam někdy byl.Chtěl bych si babetku pojistit ,ale bez toho čísla rámu asi těžko.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2015 13:35
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Chybějící štítek se dá koupit zde na fichtl krámku a výrobní číslo vyrazíš dle čísla motoru.
 
 
Datum: 23. srpna 2015 13:35
 
 
 
 
Jméno: René Kolář      E-mail:      IP: uživatel6263    
zdravím mam dotaz ohledně gufera klikovky čz 477 v levé poloně(od spojky)jak má byt otočené správně jestli břitem směrem ke klice nebo rovnou plochou ke klice.čz brala olej a bylo otočené rovnou plochou směrem ke klice,ale mě to příjde jako blbost.na panelcej e opačně tak nevím díkec za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plochou stranou ke klikovce :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: Fly      IP: uživatel18267    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, čím se tak moc liší stejné žárovky, ale každá od jiné firmy. Rozdíl je 10,- Kč, ale jen bych to chtěl vědět předtím než nějakou koupím. Díky moc. ;-) http://www.motogaraz.cz/zarovka-p21w-12v-21w-ba15s-daytime-bosch-p2985 http://www.motogaraz.cz/zarovka-p21w-12v-21w-ba15s-philips-p2945 http://www.motogaraz.cz/zarovka-p21w-12v-21w-ba15s-tesla-p2987 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2015 23:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Nevím jak ostatní výrobci, ale s Philipskama mám neblahé zkušenosti s vytřásáním vlákna, popř. s vadným vývodem z baňky na patici(upaloval se ten drátek vevnitř), celkem asi 10 žárovek. každá tak jeden týden. Nedokážu odhadnout, jestli to byla vada z výroby nebo moje špatná karma. Teď tam mám Osramy, a nejsem si vědom jediného problému(175 a 350). Samozřejmě tam bude znát všechno možné - cena značky, jak moc se s tím pářou, doprava atd...
 
 
Datum: 23. srpna 2015 23:07
 
 
 
 
Jméno: oslik      IP: uživatel18266    
zdar kluci nevite nekdo jak zapojit elektriku na jawe 250 75w zapalko aby to dobijelo? bez spinaci skrinky zapojit ty dva draty co vedou z rele natvrdo na baberku?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel18265    
Zdar mam 639 a nejak nemuzu zehnat dile do spojky ... Muzu tam namontovat treba s 250/350 bizona ? Myslim komplet spojkovy kos lamele atd... Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Jinak spojka z 634,633 tam narvat jde. Dokonce je tam Jawa i jednu dobu dobu montovala a takovych 638+ jezdi spousta,
 
 
Datum: 24. srpna 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18268    
A proc nenapises primo do jawy vzdyt ten motor porad vyrabi a dily dodnes nabizi ..jinak tam pude cela spojka z 634
 
 
Datum: 21. srpna 2015 18:26
 
 
 
 
Jméno: PePanhamer      IP: uživatel18264    
Zdravím fichtlaře,\r\nmám na Vás na všechny prosbu, brácha se snaží něco vyhrát v soutěži a nastyloval do soutěžní fotky fechtla a sebe jako mechoša :-D\r\nChtěl bych Vás poprosit ,zda by jste tam neskočili a nedali mu hlas. :-)\r\n\r\nhttp://www.adriasoutez.cz/\r\n\r\nJe to jedna z prvních fotek na té stránce, Jirka Kalas :-)\r\n\r\nDíky moc lidi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2015 8:38
 
 
 
 
Jméno: fermežák      IP: uživatel16764    
Ahoj, mam u pionyra dlouhodobí problém, odešla mi rychle řetězová sada, tak jsem dal komplet novou, vše do sebe zapada, ale nejde mi rozeta proti kolečku a na kolečku mi řetěz vyskakuje na vrch kolečka jako na bok, takže to zajízdy dělá bordel a mrví se to, nemohu na tom jezdit, jsem už stoho zoufalí. Zkusil jsem podložit kolečko podložkou, ale moc jsem si nepomohl. Kolo zadní mam samozdřejmě vyladěny a už jsem skusil dát kolo šejdrem na napínákách, nepomáhá to!! Už mě nenapadá nic jiného než sehnat jiný rám, zdá se mi to, jako konstruční vada, Kyvka je v pořádku pevná a nejde sní dostrany uhnout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: vranko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám křivě navařenou vydlici už z výroby . Jedna strana je asi o 1 cm níže. Potom když jedu řetěz má tentenci vyskakovat z rozety. tak to přeměř.
 
 
Datum: 21. října 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ahoj. Co je odešla rychle řet.sada? Většinou řetěz spadne a někde se zasekne. Zadní kolo máš vyladěný ale jak, proti kolečku nebo na kyvku? Podívej se tak metr za rozetou a skuz odhadnout osu rozety na přední sekundární kolečko. Někdy to kolo musí být malinko (šejdrem). Nebo na stojánku točit kolem (i obráceně) se dá taky něco poznat. J.
 
 
Datum: 25. srpna 2015 21:25
 
<  60  61  62  63  64  65  66  67  68  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 19:20:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu