Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: xxx
IP: uživatel17345
 Zdar draci,nevíte kolik asi stojí pochromování předního a zadního blatníku na Jawu 350/634-7 konopnici,nikde jsem nenašel žádný ceník,za odpovědi dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2015 22:19
Jméno: pepa
IP: uživatel18288
 Za me 2500 3000 je to kusovka a presne se to dovis az po tom co to udelaj
Datum: 30. srpna 2015 22:19
Jméno: petr
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 30. srpna 2015 16:49
Jméno: Honza
IP: uživatel18286
 Normální bzučák pokud nejezdíš bez výfuku tak by si ho měl slyšet
Datum: 30. srpna 2015 16:49
Jméno: aaa
IP: uživatel18280
 Zdravím, mám problém se spojkou u Jawy 23 Mustang. Startuji na jedno našlápnutí, volnoběh na neutral drží dobře, ale jakmile zmáčknu spojku a zařadím jedničku, tak po pár vteřinách chcípne. Zkoušel jsem z motorky slézt, zařadil jedničku a se zmáčknutou spojkou se rozjela. Zdá se mi, že je spojka pořád v záběru ikdyž mám páčku zmáčknutou nadoraz. Při jízdě to nevadí a i do kopce jezdí dobře, ale když přeřazuji na nižší rychlost a mám zmačknutou spojku tak je to stejné, jako bych jí nezmáčk, prostě mužu řadit bez zmáčknutí spojky... Co s tím? Mám spojku vyměnit nebo jen něco utáhnout??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 8:58
Jméno: standa
IP: uživatel18282
 Zaprvý povol lanko spojky na řidítkách,tak aby páka na deklu mohla mít maximální krok. Trochu dotahni šroub na deklu,minimálně tak,aby nebyla vůle na tyčkách,pokud to nebude stačit tak utahuj dál, ale zas tak aby to při startování ještě neklouzalo... to bude ok ...
Datum: 28. srpna 2015 8:58
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravím, vejde se Jawa 21 do krátké felicie se spolujezdcem? Popřípadně co všechno se musí sundat. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2015 18:19
Jméno: jawass
IP: uživatel16252
 já jsem v krátké felicii vezl pionýry 2, jednu 21 a jednu 20. odmontoval jsem jen přední kola na obou posunul sedačku spolujezdce na max do předu vyhodil sedačky zadní. šel i zavřít kufr. Takže jedna 21 je uplná pohoda
Datum: 01. září 2015 18:19
Jméno: standa
IP: uživatel18284
 Před 10-11 lety jsem narval mustanga do 3dv Citroena AX (hranatej předchůdce Saxa). Akorát jsem jel s otevřenym kufrem. Vez jsem to pár km tak to bylo fuk. Do krátký felicie bych opravdudemontoval přední kolo a blatnik. Zadní sedačky určitě ven. A z praktickýho hlediska - nebylo by lepší jet s vozejkem????
Datum: 29. srpna 2015 15:34
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 Vejde když odděláš zadní sedačky, já do ní dostal ani jawu 175
Datum: 29. srpna 2015 10:37
 Sundat střechu u feliny  Asi by to šlo, min. sundat přední kolo. Žena přivezla ve 3dv fiestě babettu..
Datum: 28. srpna 2015 23:56
Jméno: Jan666
IP: uživatel18279
 Čau Draci prokluzuje mi startovací páka vůbec nezabírá ....... Spojku seštelovanou mám. ............Předem díky za jakékoliv rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 18:17
 Díky za radu  ...........nakonec jsem vyměnil lamely a všechno bylo v pořadku ale děkuju
Datum: 28. srpna 2015 18:17
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Čau,nemáš už tak sjetý zuby na startovacím segmendu.Ještě můžeš mít sjeté zuby na kolečko 13z-23 (startovací kolečko).
Datum: 27. srpna 2015 22:06
 čau lidi potřebuju poradit nejde mi na mustangovi klakson a světla a žarovka je v pořadku a draty nikde přetrhane nejsou mužete mi poradit co s tim děkuji za odpovd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2015 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel18289
 Zaprvé bych zkontroloval,zda vůbec po kabelu jde šťáva ke klaksonu ... nejjednodušší je škrtnout živym kabelem o kostru(proud tam jde furt,okruh uzavírá kostra),pokud tam jde šťáva tak bude jiskřit (spíše v poloze bez světel),pak jde zkusit přes žárovku a tak ... pokud tam jde,tak je vada na vodiči kterej jde do řidítek na ukostřovací tlačítko a nebo KO klakson ... to zjistíš taky zkouškou žárovkou a nebo to lze propípat ...ale většinou je vada na tom drátu co jde do řidítek do přepínače a tam to je třeba blbě zapojený,při zmáčknutí to nedolejhá na sebe a nebo to naopak někomu troubilo furt,tak to vystříh někde u přepínače v masce ... to je asi nejčastější ...
Datum: 31. srpna 2015 20:50
 Na to není jednoznačná rada. Alespoň žárovkovou zkoušečku a začít u cívek..
Datum: 28. srpna 2015 23:59
 Prosím o radu. Udělal jsem GO motoru na Bab 210. Udělaná klika, výbrus, ložiska atd. Babetta zvuk jak diesel, spíš nepravidelný od prvního startu. Najel jsem 5km a strašný. Chytil jsem za magneto a cejtim a slyšim vůli. Rozdělal jsem to a klika vypadala bez vůle i pístní čep.. Zjistil jsem, že jak má ojnice v pístu ax vůli, tak i vyjíždí ložisko a jak vyjede, tak se pidi vůle udělá. Řešili jste někdy nějaký podložky vymezovací?? Jetam vůle tak 2,8mm. A další věc, píst ve válci vůle přes 0.20 a pozor, kroužky v zámku 0.80 . Jaká jsou správný vůle?? Mám to z moto prodejny, ale podle mně to vozí z Ústí. Máte s tím někdo zkušenost?? Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 22:52
 Je na ní napsáno Rocket . Ale asi tam fakt nemá být nic, ložisko si může cestovat..
Datum: 28. srpna 2015 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel18282
 Ano,dole. Ale pokud máš nahoře 0,20 tak to dole bude dobrý ... jestli máš nějakou inovovanou ojnici alá CKR tak tam třeba podložky nemaj bejt ... to já nevim ...
Datum: 28. srpna 2015 6:50
 Ty vymezovací podložky tam nejdou když tam je ložisko. Když byly jen jehly, tak k nim šly ty kroužky.. Tu vůli jsem naměřil v horní úvrati. Tak že to je tedy správně. A když se v tabulkách udává 0,05 tak kde je to měřeno?? Teda dole??
Datum: 27. srpna 2015 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel18278
 Babeta má mít na pístním čepu vymezovací podložky - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/celni_krouzek_pist_cep.html ... dále vůle pístu ve válci: je rozdíl,kde to měříš,protože v korunce pístu má být vůle skoro jeden výbrus - tj 0,20mm,to bylo ok,píst je jakoby do kuželu,ale pokud má ten píst takto velkou vůli dole,tak je to o výbrus menší píst,protože dole má mít píst ve válci vůli dle vůle výbrusu,tj. 0,03-0,05mm. Kroužky s vůlí 0,80 jsou taktéž o výbrus menší. Pokud je skutečně píst i kroužky o výbrus menší,tak jim to vrať ať ti to vymění.
Datum: 27. srpna 2015 10:20
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás má zkušenost s nahrazením slilonových pouzder v přední vidlici za bronzová? Právě dávám dohromady mustanga a chtěl bych na něm odstranit některé konstrukční nedostatky. Mě napadlo, že by to nebyl špatnej nápad, kterej by mohl zlepšit o drobet jízdní vlastnosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2015 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel18278
 Sesa má v nabídce nějaký nový "silonový" futra,který jsou prej konečně snad silonový a ne z PVC ... zkusil bych je ...
Datum: 27. srpna 2015 10:24
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 víš kde to všecno skončí.....???.prostě kluzák nebo vidle stejně na lisu nesrovnáš,pro tvůj pohled budou jakoby rovné , ale deformace tam zůstanou,jak to řekl Standa- "i rovná vidle je křivá"
tak jak to chceš utěsnit?? ....3x se zhoupneš a teče!!
Datum: 27. srpna 2015 8:59
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Díky, že si mě napsal věci o kterejch sem ani nevěděl. Včera v práci sem přemejšlel jak by to šlo nejlíp udělat a dospěl sem k názoru, že vidle z kluzákama budu muset proměřit jestli sou rovný a případně je srovnat na lisu do roviny. Bronzová pouzdra si spíchnu na cnc soustruhu, ještě musím promyslet jak to celý utěsnit aby z vidlí nevytek olej. Potom to smontuju a uvidim co to bude dělat, buď to bude fungovat nebo ne, když ne tak budu muset předělat i ty brejle. Až to otestuju co to dělá a ty vidle donutím dobře fungovat tak sem napíšu jak sem je předělal. I když to bude asi někdy tak na jaře nedávno sem koupil barák a na něm je spousta práce, takže na motorky nemám teď moc času.
Datum: 27. srpna 2015 7:21
Jméno: standa
IP: uživatel18275
 Uvažoval jsem o tom taky. Místo silonu bronz,dolu pouzdra s o-kroužkama a celý to drobet zalejt olejem,kterej by nevytejkal. Ale od nápadu k realizaci je daleko. I rovný vidle jsou trochu křivý,kluzáky taktéž a to sraní s tim ... navíc by to chtělo i pevný brejle třeba z duralu,celý se to hrozně kroutí... a pak se kroutí rám ... a fichtl je celkově takovej kroutivej  opravdu je konstrukčně tak na 65km/h ... svůj vývoj jsem zkončil v tom bodě,že když už bych si nechával vyrábět nový brejle z duralu,tak bych do nich už nedal origo vidle ... a to se čim dál víc vzdalovalo myšlence vychytaný seriovky... takže zašlapané projekty  jestli se ti do toho chce tak přeju hodně zdaru
Datum: 26. srpna 2015 20:25
 Zdavim máme jednorychlostni babetu ona občas jako tak tarokovala v max otáčkách,MĚLA SNAHU jako jet chytla tah ale ke konci plynu prostě tarokovala a už nepřidávala ted to dělá ale už při pul plynu a je teda liná dřiv byl nějakej odpich a ted se ji nechce moc jet a omezuje už na půl plynu poradi by někdo jede tak max 20km dřiv těch 30 udělala,
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2015 10:37
Jméno: Bublajs
IP: uživatel18300
 Měl jsem ten samý problém jako ty, jen s bábou 210tkou. Originál karburátor vyčištěn asi 2x, nádrž také, filtr nový, sání průchozí, svíčka vyměněná, směs asi 100x přenastavena, jahla vyzkoušena na všechny polohy, nic... Jiskra pěkná, vyměněn pro jistotu kabel, cívka, fajfka, pořád stejný... Jela do středních otáček a na dvojku max 35km/h, z kopce s větrem v zádech do 40km/h, víc ani ťuk... Problém vyřešil nákup tady v fichtlkrámku dell orto s tlumičem asi za 1005kč. Od té doby je po problémech, spotřeba cca 2l/100? +-. Starty no problem, jízda do kopce 40km/h, po rovine 50km/h (až to ale docela řve) a z kopce jsem jí zkusil jen ze zvědavosti a tacho ukázalo rozklepaných 55km/h. Sám jsem byl překvapený z tahu, mám 85kg a s příležitostním svezení mé ženy, která má 55kg jsme vyjeli i prudčí kopec na dvojku... Popřemýšlím o nové řetězovce s menší rozetou na kole. Mohu tedy jen doporučit předělávku z origo karburátoru na karbec dell orto. Ještě jsem zapoměl, udělal jsem si silnější kolínko asi o 1milimetr světlosti více než ten originál. Italský karbec má asi o milimetr větší difuzor, než starý origo. Prostě supr. Mohu přidat foto.
Datum: 04. září 2015 10:37
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak příčinu znáš,zanesený karburátor. Opět vyčistit, sundat nádrž-taky vyčistit,na hadičku z nádrže do karburátoru dát sítko. Doporučoval bych koupit s drátěnkou ne s papírovym filtrem-ten je na čistý benzín né na mix. Myslím že to cívkama nebude
Datum: 01. září 2015 20:59
Jméno: spidr
IP: uživatel18285
 tak to po vyčištěným karbecu jelo den nrmálně ted to zase tarokuje dám na stojan dám plnej a vynechávato , že by špatná civka nebo já nevim,
Datum: 30. srpna 2015 15:44
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Směs dělám že to dotáhnu a o jednu otáčku povolím. Pak to chce skoušet,po čtvrt otáčky povolovat nebo zašroubovávát. Skus taky zvednoout jehlu na šoupátku. Volnoběžné otáčky seřiď na zahřátém motoru
Datum: 27. srpna 2015 20:38
Jméno: spidr
IP: uživatel18277
 karbec sem rozdělal dnes vyčistil zdá se to lepši, už to netarokuje, je někde nastaveni kolik otáček šroubu na bohatost směsi a volnobehu?
zátah to ale porád nemá jako dřiv že by spojka, jinak motor je po go asi 4 roky
Datum: 26. srpna 2015 23:00
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Karburátor jste měli rozdělaný? a vše vyčištěný?
Datum: 25. srpna 2015 21:28
Posl.aktualizace: 26. srpna 2015 9:38
Jméno: standa
IP: uživatel18273
 No pokud se vyznáš trochu v zapojení origo spínačky (tzn. co jde dovnitř a co jde ven /poloha klíčku) tak je pro tebe minimum práce tam prásknout tuhle... pokud nevíš která bije,tak tuhle spínačku nelze bezmyšlenkovitě zapojit ... ale nic složitýho to asi nebude,protože jezděj simsony s vyrabovanou spínačkou a maj dva přepínače typu "jede/nejede" a druhej "svítí/nesvítí"...
Datum: 26. srpna 2015 9:38
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, kdy bude pionýr spotřebovávat více benzínu? Když je nový vzduchový filtr, nebo když je už používáním zanesený? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2015 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel18272
 Odpovím ti jinak. Méně benzínu bude spotřebovávat,když bude mít dobře nastavenou bohatost směsi,odpor filtrboxu a vhodný předstih ... špinavý/čistý filtr není až tak výrazný rozdíl,pokud ten starý filtr není vysloveně neprůchozí...
Datum: 25. srpna 2015 15:50
Jméno: Honza
IP: uživatel18270
 Nechtěl bych to takhle zdemolovat https://www.youtube.com/watch?v=WZvvLhMB-gY
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2015 6:17
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 Tady nejsou tak dlouhý pístky až na kotouč jsem je nedostal. Oni by teda asi jestě povylezly, ale už nebyla brzdovka a hlavně na závodech fakt není v zatáčce čas pumpovat tam se brzdí až úplně na poslední chvíli.
Datum: 26. srpna 2015 6:17
Datum: 25. srpna 2015 23:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Teď v sobotu jsem si taky užil legraci..... na speciálu mi praskl třmínek zajišťující přední brzdové destičky v brzdiči, no a destičky se poroučely na silnici, to jsem ovšem zjistil až na konci půlkilometrové cílové rovinky v rychlosti necelých 100km/h.... fajn pocit když vezmeš za brzdu a nic
Datum: 25. srpna 2015 7:09
Jméno: standa
IP: uživatel18271
 To se mi stalo už mnohokrát,jednou i horší, ale nikdy se mi fichtl takle nezkroutil jak rohlik ... když jsem při plný rychlosti trefil pilíř mostku přes strouhu vedle silnice tak jsem měl přední ráfek v zapalování,vidle do zkroucený vrtule,ale to bylo vše až na zranění který jsem utrpěl já , kost jsem sice neměl zlomenou ani jednu,ale jak jsem se obmotal kolem značky a odletěl 10 metrů do pole ,přitom udělal několik dalších přemetů a zaryl hubu i s helmou do hlíny tak jsem byl dobitej všude,od pasu nahoru jsem hrál barvama od žlutý po modrou,jednou rukou jsem 2 týdny nehýbal,naražený žebra,klíční kost,pohmožděniny,nepopsatelný ... jsem měsíc nespal ... kvůli kravině,jak to bejvá ... pokročile upravenou seriovku jsem zrovna takle zahodil v zatáčce dvakrát a to při trochu větší rychlosti a se štěstim jsem vždy vlít někam na pole a nebo do křoví ... motor byl holt rychlejší jak podvozek,,to je průšvih , na to se nesmí zapomínat ...
Datum: 24. srpna 2015 21:32
Jméno: mira
IP: uživatel16502
 Lupa to byla na pincku škoda nevyčíslitelná a hlavně že se nikomu nic nestalo
Datum: 24. srpna 2015 10:23
Jméno: Daniel
IP: uživatel1026
 Zdravím mám takový problém s jawou 350/638 při rozjezdu cuká a docela dost když jsem spojku rozdělal tak jsem na nic nedošel a někde jsem se dočetl že by to mohla být nějaká gumička pod spojkovým košem jenže, bych byl radši kdyby měl někdo nějakou fotku, nebo ten spojkový koš prostě sundám a uvidím to tam ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2015 18:50
 Ahoj, a škube to jen při výkonu (rozjezdu) a pak už tolik ne? Mohlo by se jednat o vytahaný řetěz, rozetu i řetězové kolečko, když tak napiš.
Datum: 25. srpna 2015 18:50
 Ahoj.Mám jednorychlostní babettu typ 228 a chtěl jsem zeptat kde je vyraženo číslo rámu?Štítek na krku řízení není a ani tam nejsou vyvrtané dírky ,že by tam někdy byl.Chtěl bych si babetku pojistit ,ale bez toho čísla rámu asi těžko.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2015 13:35
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Chybějící štítek se dá koupit zde na fichtl krámku a výrobní číslo vyrazíš dle čísla motoru.
Datum: 23. srpna 2015 13:35
 zdravím mam dotaz ohledně gufera klikovky čz 477 v levé poloně(od spojky)jak má byt otočené správně jestli břitem směrem ke klice nebo rovnou plochou ke klice.čz brala olej a bylo otočené rovnou plochou směrem ke klice,ale mě to příjde jako blbost.na panelcej e opačně tak nevím díkec za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2015 12:54
 plochou stranou ke klikovce
Datum: 22. srpna 2015 12:54
Jméno: Fly
IP: uživatel18267
Posl.aktualizace: 23. srpna 2015 23:07
 Nevím jak ostatní výrobci, ale s Philipskama mám neblahé zkušenosti s vytřásáním vlákna, popř. s vadným vývodem z baňky na patici(upaloval se ten drátek vevnitř), celkem asi 10 žárovek. každá tak jeden týden. Nedokážu odhadnout, jestli to byla vada z výroby nebo moje špatná karma. Teď tam mám Osramy, a nejsem si vědom jediného problému(175 a 350). Samozřejmě tam bude znát všechno možné - cena značky, jak moc se s tím pářou, doprava atd...
Datum: 23. srpna 2015 23:07
Jméno: oslik
IP: uživatel18266
 zdar kluci nevite nekdo jak zapojit elektriku na jawe 250 75w zapalko aby to dobijelo? bez spinaci skrinky zapojit ty dva draty co vedou z rele natvrdo na baberku?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2015 13:26
Jméno: Filip
IP: uživatel18265
 Zdar mam 639 a nejak nemuzu zehnat dile do spojky ... Muzu tam namontovat treba s 250/350 bizona ? Myslim komplet spojkovy kos lamele atd... Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2015 15:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Jinak spojka z 634,633 tam narvat jde. Dokonce je tam Jawa i jednu dobu dobu montovala a takovych 638+ jezdi spousta,
Datum: 24. srpna 2015 15:20
Jméno: pepa
IP: uživatel18268
 A proc nenapises primo do jawy vzdyt ten motor porad vyrabi a dily dodnes nabizi ..jinak tam pude cela spojka z 634
Datum: 21. srpna 2015 18:26
Jméno: PePanhamer
IP: uživatel18264
 Zdravím fichtlaře,\r\nmám na Vás na všechny prosbu, brácha se snaží něco vyhrát v soutěži a nastyloval do soutěžní fotky fechtla a sebe jako mechoša  \r\nChtěl bych Vás poprosit ,zda by jste tam neskočili a nedali mu hlas.  \r\n\r\nhttp://www.adriasoutez.cz/\r\n\r\nJe to jedna z prvních fotek na té stránce, Jirka Kalas  \r\n\r\nDíky moc lidi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2015 8:38
Jméno: fermežák
IP: uživatel16764
 Ahoj, mam u pionyra dlouhodobí problém, odešla mi rychle řetězová sada, tak jsem dal komplet novou, vše do sebe zapada, ale nejde mi rozeta proti kolečku a na kolečku mi řetěz vyskakuje na vrch kolečka jako na bok, takže to zajízdy dělá bordel a mrví se to, nemohu na tom jezdit, jsem už stoho zoufalí. Zkusil jsem podložit kolečko podložkou, ale moc jsem si nepomohl. Kolo zadní mam samozdřejmě vyladěny a už jsem skusil dát kolo šejdrem na napínákách, nepomáhá to!! Už mě nenapadá nic jiného než sehnat jiný rám, zdá se mi to, jako konstruční vada, Kyvka je v pořádku pevná a nejde sní dostrany uhnout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2015 19:54
 ja mám křivě navařenou vydlici už z výroby . Jedna strana je asi o 1 cm níže. Potom když jedu řetěz má tentenci vyskakovat z rozety. tak to přeměř.
Datum: 21. října 2015 19:54
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ahoj. Co je odešla rychle řet.sada? Většinou řetěz spadne a někde se zasekne. Zadní kolo máš vyladěný ale jak, proti kolečku nebo na kyvku? Podívej se tak metr za rozetou a skuz odhadnout osu rozety na přední sekundární kolečko. Někdy to kolo musí být malinko (šejdrem). Nebo na stojánku točit kolem (i obráceně) se dá taky něco poznat. J.
Datum: 25. srpna 2015 21:25
|



|