slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím! Potreboval by som pomôcť z Jawou 21. Motorka ide krásne nakopnúť, problém nastane až pri vození, keď motor naraz zhasne - nie je to také cukanie, ako keby dochádzalo palivo (to som už samozrejme kontroloval), ale proste akoby som vypol zapaľovanie. No keď pri tom chcípaní stlačím spojku, tak motor naskočí pri voľnobežných otáčkach ale pri pridávaní plynu zase zdochýna. Keď si motorka trochu odýchne, tak zase prejdem normálne asi 100m a potom zase to isté. Podobný problém tu mal včera aj Marian, avšak mne to kontakty kladívka "nezvára", tak neviem, kondenzátorom to asi nebude. Ďakujem za každú radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Mě se taky něco podobného stalo u fichtla ani nenaskočil motor jenom když sem to pustil s kopce tak to na chvíly chitlo a jak sem dal dvojku tak to chcíplo je to palivem buď bude přicpanej palivovej kohout takže bordel v nádrži ale když už je v kohoutu smeť tak vyčistit celej palivovej systém takže kouknout na hlavní trysku a pročistit jí pak i palivovej filtr prostě jak budeš mýt v nádrži bordel tak to je jedno s druhym bordel ti de do kohoutu ,filtru do plovákový komory a do karburátoru a tryska se ti může ucpat
 
 
Datum: 14. září 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pozriem ešte raz ten karburátor, ale doteraz vždy keď bol problém s palivom tak to zdochýnalo postupne, proste vynechávalo, ... a teraz to chcípne naraz. A k tej prestávke - no je to viac ako pol minúty - proste motor musí vychladnúť , tak to bude asi skôr ten prieraz. Pozriem a dám vedieť. Vďaka za rady !
 
 
Datum: 08. září 2015 8:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
aha. trochu mi to nenahrává... pokud si jseš opravdu jistý, že to není palivo(pokud motorce na oddech stačí půl minuty a míň je to palivo, taky to dokáže naráz chcípat a tvářit se jako zapalování, vlastní zkušenost se stadionem), tak tipuju zapalovací cívku, která se ohřeje a dojde v ní k průrazu(nebo kondík). V kladívkách by jsem to neviděl. Pak, že by byl někde nějakej zrezlej spoj.
 
 
Datum: 07. září 2015 12:47
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe tipuju přicpanej přívod paliva. V kohoutku nabotnalá gumička, nebo bordel v jehlovým ventilu na plováku.
 
 
Datum: 07. září 2015 12:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18304    
dobrej fichtl draci chci se zeptat mam mustanga a vypadava mi jednicka cim to muze bejt..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18303    
Cokoliv. Kolečko,vyjetá futra,vada automatu či jiná vada... zvenku nepoznáš ... rozhoď motor,naskládej si do pravýho karteru převodovku,toč si,řaď a koukni co se tam děje,kam to řadí,mezery,zda to nelítá moc ve futrech atd... online toho víc nevykoumáme
 
 
Datum: 06. září 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: Foonze      IP: uživatel17476    
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2015 13:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jenom doplním - typy 63x už jsou i v původních vydáních Dočkala (pokud mě paměť neklame, tak ve 3. vydání z roku 1976).
 
 
Datum: 09. září 2015 13:57
 
 
 
 
Jméno: foonze      IP: uživatel17476    
ahá , a jinak je to to samé ?
 
 
Datum: 07. září 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
V té nové by měly být navíc motory 634.
 
 
Datum: 06. září 2015 23:51
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel18302    
Čau draci mám takovej problém a nemůžu ho rozlouskmonou lital jsem včera na fichtlovi a postupně přestával mít do otáček tak jsem koukl na zapalování a mezi kladívky to jiskří jako svářečka říkal jsem si to bude kondenzátor vyměnil jsem. ho ale problém stále trvá fichtl jede ale nejde do otáček a kladívka svařují svíčka hází jiskru bez problému ficht v pohodě chytne ale nejde moc do otáček prostě se začne dusit i když kladívka opiluju stejně nejede ano chvily dobře než se vytvoří njaka odpálená vrstva vůbec nevím čím by to mohlo být za řady děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2016 3:18
 
 
 
 
Jméno: flopek      E-mail:      IP: uživatel16791    
Je to kondikem :-)
 
 
Datum: 23. května 2016 3:18
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Toto dělá indukční cívka. Vyměň ju a zkus.
 
 
Datum: 06. září 2015 8:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18303    
Je to j05 ? Že? Tohle dělaly starý kulatý zapalování. Rada na to neni. Částečně to šlo odstranit přebroušením vačky aby v jednom bodě hodně otevřela a po zbytek otáčky byla úplně sevřená,ale to bylo takový jen "aby se s tim dslo jezdit" ... pravděpodobně stator v háji,vinutí jsou do sebe prošlehlý.
 
 
Datum: 06. září 2015 7:45
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Kolik zubů má originální babetová rozeta? typ 210. S kolika zubama má být na babetě 210 originální rozeta a po kolika kilometrech by se měl měnit olej v převodovce? Děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Díky já má nejspíš 51 zubů
 
 
Datum: 08. září 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel13313    
Originál rozeta má 51 zubu, jiou i menší
 
 
Datum: 08. září 2015 9:46
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel15847    
zdarec mám čz 250 455 jak zapojit bateriji slišel jsem že se u tohoto stroja dává + na kostru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2015 5:40
 
 
 
 
Jméno: huhly      IP: uživatel18301    
Ahoj, ve své podstatě je to jedno, záleží na polaritě dynama. Zapoj baterii plusem na kostru a několikrát krátce stiskni kotvu relátka a dynamo se napóluje souhlasně s baterií. Jde to udělat i obráceně, výjimku tvoří pouze ty relátka jež mají regulační kontakty z wolframu; u nich musí být plus na kostře.
 
 
Datum: 05. září 2015 5:40
 
 
 
 
Jméno: Bublajs      E-mail:      IP: uživatel18300    
Čauky, koupím platné přepsatelné doklady na jawa 50/23 mustang a jawa 50/20 pionýr. Nepotřebuji malý TP, SPZ ani štítek. Určitě dohoda dobře zaplatím, nechci šaškovat s veteránskými doklady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: klan      IP: uživatel15847    
zdarec jak se otvírá praví kastlík na čz 250 455/05 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2015 22:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš sundat sedlo a zatlačit takovej jazýček dolů, kterej čouhá s toho kastlíku, je dobrý ten kastlík trošku přimáčknout :-)
 
 
Datum: 03. září 2015 22:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle draci ma cestovatelsky smysl, pri te rychlosti vam nic neutece :-) http://www.fullgas.sk/na-babette-do-azie-1-cast/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsechno otázka času, kterému chceš tomu věnovat.
 
 
Datum: 03. září 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18295    
čau lidi potřeboval bych poradit ohledně drapáku na fichtla, pokud máte někdo zkušenosti, je lepší tady ten http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_90_100x16_drapak.html tento? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drapak_mitas_2_75_16.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Já ho na ráfek dostal vpoho
 
 
Datum: 04. září 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18295    
Dobře. Děkuju a bude mi pasovat tan drapák 90/100x16 na ráfek z fichtla?
 
 
Datum: 04. září 2015 16:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ten 90/100x16 je dobrý ale změř si kyvnou vydlici jestli ti tam těch 10cm vleze a nebude škrtat o řetěz
 
 
Datum: 03. září 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: Honza05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pole je to jedno jinak já jsem svoje polní jízdy odjezil na mitasu
 
 
Datum: 03. září 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel18294    
Má tu někdo zkušenost s rozebýráním zapalování typu Jawa 555 co bývalo i na o5 rok 62-63? Potřeboval bych si tam dát nový vinutí odvrtal jsem po bokách takový dva nýtky ale magnetický obvod stejně pořád nemohu vyndat, nebo je to nerozebiratelný ale stejně to musí jít vyndat jinak bych to nebyl schopný sešít. Protože bych potřeboval jedno převinout to co svítilo nádherně odešlo sehnal jsem jiné a to svítí jak světluška že se s tím blbě jezdí když je tma. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel16502    
volačo kýbačo?
 
 
Datum: 04. září 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohužel jsem ho nikdy nerozebíral, přeju ti hodně štěstí. Netuším zda to vůbec jde.
 
 
Datum: 02. září 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      E-mail:      IP: uživatel18292    
čau, prosím vás, nenašel by se tady někdo, kdo by mi popsal (popř.vyfotil) jak má být správě rotační šoupátko na jawě 90? na netu sem našel jen diagram z kterýho prd rozluštím, nějaká jednoduchá rada jak pro blbečka ať to pochopím. A taky další věc do válce se mi po pár prošlápnutí dostává nějak sakramentsky moc benzínu. Až tak že mi po pár dalších šlápnutí vytíkají doslova pramínky benzínu skrz koleno ven. Díki za každej poznatek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 10:47
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel13006    
To Zdenek: Pokud by ses zamyslel nad diagramem, tak bys snadno pochopil, že sání se začne otevírat v okamžiku kdy ještě nejsou uzavřené přefuky. To znamená, že tento motor SAJE a PŘEPOUŠTÍ současně. (Po dobu cca 4st). Abys zjistil kdy se uzavírají přefuky nemusíš ani sundavat hlavu (výhoda J90), úplně stačí vytočit svíčku a sundat výfukové koleno (a posvítit si do válce baterkou). Napsal jsem to /v souladu s tvým požadavkem/ jednoduše ?
 
 
Datum: 04. září 2015 10:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17128    
Šoupátko otvírá 125 st. před HU a zavírá 50 st za HU. Z toho vyplívá,že když si dáš píst do horní úvrati tak šoupátko je ještě otevřené,zhruba tech 50 stupňů před úplnym zavřenim. A to snad jako laik vidíš. 50 st. je zhruba čtvrt otáčky... to vidíš jestli si to tam dal dobře nebo obráceně :-)
 
 
Datum: 04. září 2015 8:33
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Už to moc nepamatuji aůe myslím že z jedny strany něco bylo. Skuz to vyčistit třeba něco najdeš.
 
 
Datum: 03. září 2015 19:47
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel18296    
No jde o to, že to šoupatko jde aji obrátit na druhou stranu a hned se zase změní doba kdy má sát.
 
 
Datum: 03. září 2015 9:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Co vím o šoupátku tak tam je takový zářez který se nasazuje na klikovku na které je čípek. Nebo alespoň myslím je to dávno co jsem měl 90ku. S těma šoupátkama se dost laborovalo všelijak se brousili aby šlo více směsy. Ten benzín je asi karburátorem protože to saje do klikovky přez to šoupátko. Jedině rozdělat a vše zkontrolovat. Asi jsem moc nepomohl
 
 
Datum: 02. září 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Mám J250/559 a chtěl bych se zeptat, jak je možné že úplně nová baterka (YUASA), která je na motorce co má najeto 1500 km, úplně vyschne, místo 6V tam je 2,5V a zůstala tam jenom kyselina. Docela často se mi stávalo, že motorka po chcipnutí nechtěla naskočit a pálila pojistky. Není možné, že je na motorce nějaký zkrat, do kterého jde více proudu a tím pádem se baterka vybíjí? Nebo je to něčím jiným? Diky za tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Osobně bych to tipoval na podělanou regulaci dobíjení, která nereguluje a láduje tu baterku co může - ta se "vyvaří" a zůstane jen ta kyselina. Ty pojistky by tomu nasvědčovaly, pokud i ta regulace je přes ně.
 
 
Datum: 01. září 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je tady nějaká dobrá duše, která má možnost nafotit a oměřit originální (původní) krycí gumu co je chycená na podsedadlovém plechu na J 555? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar chlapi, otázka za zlatého bludišťáka - Vyhrabal jsem u známého ve stodole karburátor tvarově "shodný" s karburátorem ze stadiona S22. Avšak má větší difuzor - že by mýtus á la S23?. Otázka tedy zní - Existovaly takové karburátory "oficálně" nebo to byly jen nějaké nepovedené repliky? + prý ty s23 jely jak ďas - nezabiju se, když ho dám na s11, která mi už teď jede 70 s S22 karb.? (foto můžu nahodit, jen co sundám starej s22 pro porovnání) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2015 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18293    
O S23 se vedou mýty a báje,ale přitom to byl furt jen Stadion S22,kterej měl velký brzdový bubny a nádrž danou rovně ... motor byl S22 seriovej,beze změn,karburátor jikov 14mm provedení naprosto stejné jakou s22... on S23 totiž měl být původně krok vpřed,ale pak to nějak nedopadlo,s klesající poptávkou mopedů a narůstající poptávkou malých lehkých motocyklů nechtěli dále investovat do vývoje typu,kterému bylo předurčeno,že se bude prodávat pod cenou a již žádnou slávu neudělá. Vrazili tam motor z S22,kterýho bylo na skladech hafo a poslali to na trh... hotovo ... Jináč ten karburátor 15mm je z Jawa 05.
 
 
Datum: 02. září 2015 16:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jednoduše zjistitelný, karb z o5 má difusor 15mm a karb z S23 by měl mít snad 14mm...
 
 
Datum: 02. září 2015 6:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Asi to tak nakonec bude. Nicméně si nejsem jistý, jestli je výřez v přírubě k motoru na standartních motorech zaslepený, nebo ne(ale asi, bude, nejde mi nastavit rozumnej volnoběh). Nicméně první dojmy z namontování: první pokus - hl. tryska cca 80(nevím který hovado jí takhle provrtalo, ale já ne :-) ) - lepší než starý karbec, ale bohatý jako hovado - nepoužitelný. Pokus druhý - Trysky z s22, stále trochu moc bohatý(asi ještě zářezy na jehle). Táhne jako zběsilej, ale nebylo zatím možno vyzkoušet na silnici. Zejtra doladím chybičky a uvidímě jestli konečně překonám rychlost zvuku :-)
 
 
Datum: 01. září 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tipuji to samé :-) a taky mám za to, že karbce na S23 a prvních 05 byli stejné :-)
 
 
Datum: 01. září 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
muj tip je, že jde o karburátor z prvních o5 s 15mm difusorem...
 
 
Datum: 01. září 2015 17:18
 
 
 
 
Jméno: Ajax      IP: uživatel18291    
Driv jsem jako mladej dost jezdil o prazdninach na pionyru na motocundr se stanem a bagazi. Rad na to vzpominam, i fichtlik dodnes stoji v garazi a kdyz o tom vypravim pritelkyni tak pokazde rika ze priste pojede se mnou. Tim ale mysli se mnou jako spolujezdec, ze se tam nacpe taky a jeste i s baglem. Dycky se ji akorat smeju ze to urcite, jet ve dvou a este s bagazi. Ale co si o tom myslite, slo by takhle jet a zkusit nejakej cvicnej vejlet pod stan anebo ve dvou + vsecky kramy je to na pio nerealny? Ze to bude nalozeny na 160kg nejmin je asi jasny :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj pincek jawa 05 jel 3000kilometrů Norsko za 3,3 litrů na 100km. Přinejhorším si domluv někoho kdo si pro tebe přijede s autem a vozíkem :-) štastnou cestu.
 
 
Datum: 05. září 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: Ajax      IP: uživatel18299    
Diky. Tak ja s tim nic delat nebudu a jestli prijde babi leto tak vyrazime. Prinejhorsim vlak to jisti. On je to mustang takze nevim jestli se posilovani ramu tyka i jeho, ale ze to ve dvou je jak ve vlnobiti to potvrzuju. Tlumice mam vyzkouseny taky - s batuzkem chodi spolehlive na doraz. Staci aby se tam batuzek trochu zavrtel, nadzvedl se a znovu dosed a krusnem o doraz. Stejne tak nejaka zakulacena dira. Jakejkoli pricnej prah je jistota :-) Takze az tam hodim 20kg bagaze, sedne si to na spunty rovnou a bude klid :-D Hlavne aby to dal motor :-) Kolik bude cca spotreba? :-)
 
 
Datum: 05. září 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celkové kilometry co chceš ujet určitě hrajou roli. Jinak se připravuje motorka na 500 kilometrů a jinak se vypravuje na 3000 kilometrů. Pokud pojedeš těch 500 km tak bych do ničeho velkého nevrtal. Pak to budeš zajíždět a to taky ve dvou lidech a plné zátěži není dobré. Myslím, že těch 500 kilometrů bych se nebál jet. Pokud pojedeš někde po CZ tak to je v pohodě. Náhradní díly si vem nějaké to lanko a žárovku. To se blbě shání a jinak bych vzal flašku oleje, stan spacaky, karimatky a jelo by se. Určitě bych uvažoval o tom prodloužení rámu aby jsi mohl mít větší zátěž na zadku. Co se týče tlumičů tak ty tajwanské tlumiče jsem měl nové a fungovaly mi tak 2000 kilometrů, pak změkly a dal jsem tam zpět ty staré a na těch už mám najeto dalších 4000km a jsou furt v pohodě. Tlumiče se dají krásně vyzkoušet. Sedni si s partnerkou na pincka a zaskákejte si a uvidíš jestli ti jdou na doraz......užijete si určitě hodně srandy u toho :-)
 
 
Datum: 04. září 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17128    
Udělal jsem si skoro seriově časovanej válec + opravený nedostatky z výroby,vrtaný 41mm,kvůli rozumnýmu kompresnímu poměru použita přizpůsobená hlava z j05. Píst dvoukroužkový,vše serie,vape,seřízeno,zajeto,motor už horší,převod 12/55. Udělali jsme si výlet,já + přítelkyně + batoh s plavkama a ručníkama,dekou max 165kg. Jelo to naprosto použitelně,kopce až na vyjímky za dva,některý mírný za 3 pomalu,po rovině okolo 55km/h,když se to roztočilo tak i 60. V lese mezi kořenama pomalu za dva. Na tu jedničku jen rozjezdy v kopcích a to trpěla spojka,dvojka se vesměs chytla a rozjela,občas sem tomu pomoh spojkou. Krom toho,že se to muselo sakra víc vytáčet a v kopcích řadit dřív to jelo docela pohodově,asi by sme takle i 100km ujeli. Zvolil jsem kompresní poměr obecně asi 9:1 a proto to ani nijak výrazně nevadlo a ani se to výrazně nepřehřívalo,řek bych v limitu,spíš lepší. Jediný co je děs je "tuhost" rámu a zadní tlumiče. Určitě bych volil nějaký ty stavitelný ČR či Taiwan. Vzpěru pod sedlo bych taky asi ocenil. A hlavně dobrý brzdy. Ve dvou jsem bral dohromady za předek i za zadek,na muj vkus to "nebrzdilo" ... to jsou moje postřehy. Kdybys chtěl válec ti na podzim udělam. Ale sežeň hlavu z j05. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 04. září 2015 18:12
 
 
 
 
Jméno: Ajax      IP: uživatel18299    
Mno tak asi nebudu nocovat 20km od domova :-) takze denni porce aspon tech 150km? A celkove nevim, pravdepodobne pojedem druhej den domu a bude hotovo, ale preventivne rekneme 500km :-) To hraje roli?
 
 
Datum: 03. září 2015 22:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik kilometrů chceš ujet celkově a denně?
 
 
Datum: 03. září 2015 21:48
 
 
 
 
Jméno: Ajax      IP: uživatel18299    
Jo to zcela souhlasi - pri jizde ve dvou mame kolo zaboreny do blatniku, vazne by me zajimalo jak by to vypadalo nalozit k tomu jeste 20kg bagaze... Prave proto si myslim, ze kombinace spolujezkyne + nutny kramy + dalsi zbytecny kramy z duvodu nalozeni spolujezdkyne jsou vrazedna kombinace. At pocitam jak pocitam, do 160kg se mi to furt ne a ne vejit (ale pritom staci vynechat pouze jedinou polozku spolujezdkyne a je razem zase vyreseno :-) No nic - uvidime. Zacne chcat a bude vyreseno tez :-) Zajimaly by me postrehy jirky_z s jizdou ve dvou. My jezdime ve dvou jen kratky useky na nadrazi do kramu atd a to se krome toho ze to netahne do kopce nic nepozna. Ale zajimalo by me co v dlouhejch a prudkejch kopcich, jak dlouho to jede nez se to uvari. A kdybych nechal prevrtat valec - uchladi se to? Jak vlastne vubec poznam ze uz to ma dost? V jednom jsem to nemusel nijak resit ale ve dvou se na dlouhy kopce bojim vyrazit :-) A trasu bez kopcu neznam :-D Dik
 
 
Datum: 03. září 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18297    
Pro jízdu ve dvou doporučuju převrtat válec na 41mm !! Je to nesrovnatelný zlepšení. Jinak zadní tlumiče (i funkční) jsou děsný.
 
 
Datum: 03. září 2015 12:47
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám celkem velké zkušenosti s touto zátěží. Jde o to , že nevím jak moc ti záleží na plechách. Mě osobně prasknul lem na zadních plechách velkou zátěží. Další na tom je cestovní rychlost. Není moc pohodlné jet každý kopec na jedničku. Musíš mít naplánovanou trasu bez kopců :-) Jinak se mi osvědčilo ještě prodloužit rám pod sedlem takovým téčkem. Kdyby jsi chtěl nějaké fotky tak napiš. Tím téčkem se zpevnila zadní část směrující k nosiči.
 
 
Datum: 02. září 2015 18:25
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18290    
Zdravim všechny mám na vás dotaz: kamarádovo babetta když je na stojanu tak nejde do otáček a nebo jen do otáček vylítne a hned zase padne jakoby se dusila ale nechápu jakto že když vypnu světla tak že motor jde líp upozornuji že komplet elektrika je v pořádku a prý že jsou nová gufera tak kdyby někdo uměl vysvětlit tuhle záhadu tak prosím napište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 8:45
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj páni, sháním někoho, případně kontakt, kdo by mi byl schopen upravit pio na 70 ccm, zatím registruju Azmarka a Stejskyho, ceny cca vychází 7500 - 8500. Víte ještě prosím o někom, kdo to dělá na kšeft ? Nechci nic na závodění, jen pio co odveze pořádnýho 110 kg chlapa :-D hubnout nehodlám :-D zatím jezdím poupravený vrtání 41 mm a hlavu stejsky, jako jede to, ale není to ono :-) Díky, Ať to jezdí ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 9:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Na FB to dělal Pavel Hozman.
 
 
Datum: 01. září 2015 9:28
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, poraďte mi prosím kde můžu najít šablonu na nápis JAWA k mustangoj na vytisknutí, vůbec to nemůžu najít, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2015 14:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18287    
Zdravím dávám mustanga do origo stavu a potřeboval bych čísla barev oranžové na nádrž a kaslíku a číslo barvy na blatníky. Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2015 21:11
 
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 19:19:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu