Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, mám otázku, babeta nemá nic ve stylu SPZ, povinné STK a podobně že ? Přemýšlel jsem, že bych si na zimu koupil nějkou babetu a přestavěl ji, a jestli bych na ni mohl tedy bez postihu jezdit po cestách. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel16057
 Jak se to vezme... U skútrů se homologovaný díly tolerujou,ale nesmíš pak s AM-kem jet na radaru v městě 90...záleží kdo tě chytne... U babety je blbý,že na origo karbec a vejfuk ji moc neupravíš aniž by to bylo vidět...u fichtla je to v poho...origo motor s origo komponentama 80-85km/h bez problému a navenek je to "čistý"
Datum: 04. září 2013 15:34
 To už je druhá věc. Babetty sice neplodléhaji pravidelné technické kontrole, to ale neznamená že si s tim můžeš dělat co chceš. Jednou to bylo nějak schváleno pro silniční provoz, a některé změny se mohou brát jako zásah do kontrukce vozidla, případně jako montáž nehomologovaných prvků. Je otázka jestli by to v reálu někdo řešil, ale v případě nehody by to mohla pojišťovna využít jako argument proč nevyplatit pojistné...
Datum: 03. září 2013 17:20
 A upravy teda můžu jo,ne nic hardcore, něco lehčího jen.
Datum: 03. září 2013 17:14
 Mopedy nepodkléhají registraci, takže SPZ, TP a STK odpadá. Stačí pojistit na číslo rámu a jezdit.
Datum: 03. září 2013 16:55
Jméno: Babeta
IP: uživatel13393
 zdravím mám doma babetu a nejde mi nastartovat jde prostě jen šlapat.prosím vás nevíte co s tím může být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 11:40
Jméno: jiři_cz
IP: uživatel15512
 Zdar, neřeš to ekologie především a šlapej, víš kolik ušetříš. Sportu Zdar Ne, že se nasereš. Ahoj
Datum: 04. září 2013 11:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 ps tendle moped ma takovou vychytávku ..má možnost vyřadit motor abys mohl jet jak na kole když se ti vysere.....
jak je rozeta z motoru je tam hliníkový křížek a ten jde zamačknout a tím vodpojíš motor a máš jakoby neutrál......vyzkoušej to
Datum: 02. září 2013 13:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 u 207 stačí povolit tam šroub uprosted středu bubnu spojky je tam ohlá podložka a3 rameným stahovákem od čongu ho stahnout.... šrobky s dražkama ani povolovat nemusíš startovací čelisti sou pod tim skusit to umít ředidlem a buben zdrsnit........anebo za 100 koupit nový...
Datum: 02. září 2013 13:28
Jméno: Babeta
IP: uživatel13393
 hranatým myslím 207 to je ,ale jak to nejde těma šlapátkama tak jsme to zkoušeli i vrtačkou svíčka hází jiskru ale nechce chytnout
Datum: 02. září 2013 12:56
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 co to skusit rozjet z kopce??? jinak napiš zda máš tu s tím kulatýmsvětlem anebo hranatym....
Datum: 02. září 2013 8:45
Jméno: Babeta
IP: uživatel13393
 .hele rozebral jsem to tam a prostě se to protáčí kdyžzaberu šlapátkem tak se to otočí ale ten vnitřek ne :/ a když chytnu za ten vnitřek otočím tak to jakože startuje.fakt nevím co stím prosím o radu
Datum: 01. září 2013 14:27
Jméno: Babeta
IP: uživatel13393
 no zkušenosti s ní nemám jen mi jí dal včera dědek,a kdyžsme na to koukali tak říkal že tam je něco vypadlího že to nepřeskakuje je tam takové kolečko na pravé straně za šlapátkem a toje jakoby vyčubaný. Omlouvám se ale jinak to popsat neumím
Datum: 01. září 2013 11:18
Jméno: Jarda
IP: uživatel16048
 Ještě mě napadlo, nevím jaké máš skušenosti s Babetama, ale můšeš mí odpojený motor na řetězovém kolečku.
Je tam bajonetová spojka.
Datum: 31. srpna 2013 20:11
Jméno: Jarda
IP: uživatel16048
 Podle toho co popisuješ bych to typoval na sjeté startovací pakny, je jedno který typ máš.
Datum: 31. srpna 2013 20:08
Jméno: Petr
IP: uživatel14383
 Ahoj, mam takovej dotaz? jak je možný že jsou vidět babetty s popisy JAWA když firma jawa nikdy babetty nedělala.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2013 16:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 no jeho strojírenske vítvory jsou opravdu známé a vzduzují fandovstvý přec jenom babeta pionír škoda 1203 a motor pro letadla dv 2 jsou opravdu produkty bez kterých by naše strojírenství nebylo........jsou kultovní záležitosti....
Datum: 06. září 2013 16:39
Jméno: jirí_cz
IP: uživatel15512
 Zdar, aji pionýr se vyráběl na Slovensku a má nálepku Jawa a první Babety jak by smet. Podívej se na historii výroby a uvidíš. Ale motor byl navržen v Jawě. Poláci vyráběli svoje 50. Rám měli svůj, ale motor
s pionýra.
Datum: 02. září 2013 12:41
 K těm milníkum...je to jedna a ta samá firma. Akorát se měnil název, nicméně stále jsou to strojírenské závody v Považské Bystrici, případně v několika detašovaných výrobních závodech. Akorát od roku 1980 se to jmenovalo ZVL Považské Strojárne, a pak po roce 1992 už zase Povážské Strojárne. Třeba fichtl je vyráběnej ještě za názvu PS, pak jsem měl doma tu novější babettu se štítkem ZVL. On to byl docela velkej podnik, jestli se tu někdo zajímá o zbraně a střelivo tak mu název Považských Strojáren rozhodně nemůže být neznámý...
Datum: 30. srpna 2013 8:40
 na googlu si zadejte považské strojírny a tam určitě najdete jeji historii
Datum: 29. srpna 2013 21:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16044
 Pozor ! Babetu vyráběl "Závod pre Výrobu Ložisok" neboli ZVL,ne Strojírny Povážská Bystřice .... když už milníky,tak milníky
Datum: 29. srpna 2013 20:51
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 No, dneska jawa plácne svojí samolepku na kdejakou motorku z číny třeba na yuki kterou pod názvem jawa prodává v argentýně.
Datum: 29. srpna 2013 16:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16042
 značka prodává a cokoliv se samolepkama jawa má renomé kor když vroce 58 byla každá 3 motorka na světě jawa ..... proste jawawa babeta byla prodejnější než strojírvny povážská bystrica..... nebo zvl...
Datum: 29. srpna 2013 16:36
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Muj táta si nedávno koupil babettu 207 a na nádrži je samolepka jawa.
Datum: 29. srpna 2013 16:13
 Nazdar odborníci na vše,mám dotaz kde se dá nejblíže Šternberka u Olomouce udělat kvalitně výbrus na mého draka BABETA 210 děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 22:53
Jméno: AndrezD
IP: uživatel16007
Datum: 22. srpna 2013 22:53
 ahoj, je zde nekdo s VESPA CIAO ?mam starsi typ 1968.potrebuji rady a zkusenosti ,moc mi to nejede..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 16:30
Jméno: mvd
IP: uživatel15960
 uz to jede,bylo moc oleje v palivu a mala roztec elektrod na svicce...diky
Datum: 27. srpna 2013 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel15959
 Měl jsem nějakou tu starší,ještě měla řidítka do "V" a světlo jak stará babeta. S čim máš problém? To je bezúdržbovej stroj
Datum: 11. srpna 2013 14:33
 Zdarec chlapi, mam dotaz ohledně papíru na babetu, jestli můžu jezdit na babetě , když mám skupinu B,C aniž bych musel delat AM, kolega práci říká že to jde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 21:34
 jo muzes motocykl s variatorem do 125 babeta je 50
Datum: 08. srpna 2013 21:34
 Ahoj, můžu na babettě jezdit pomocí šlapadel a nic z toho nemít ? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 10:57
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Tak z toho budeš mít po pár stovkách metrů infarkt :o) Ale jestli myslíš co se bude dít, když tě potkaj benga.. 1. varianta je, že tě budou litovat a prtostě tě nechají projet, 2. varianta je, že tě zastaví a budou se tě pokoušet přesvedčit, že je lepší to tlačit, no a 3. varianta je ta, že ti zkontrolují doklady a pokud nemáš řidičák a zelenou kartu, tak budeš v prdeli, bo je to moped a je úplně jedno, jestli jede v šlapátkovým, nebo motorovým režimu..
Datum: 28. srpna 2013 10:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15937
 po kilometru spadneš mrtvej do škarpy.. babeta nejni horák rvat to nohama..... si udělej řidičak ..anebo jezdi popoli...ale s motorem....
neš tak jezdit radej jít pěšky
Datum: 06. srpna 2013 15:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a po chvilce přijde i bolest zad
Datum: 05. srpna 2013 10:20
 budeš z toho mít bolest nohou
Datum: 05. srpna 2013 8:43
Jméno: Premysl
IP: uživatel13452
 Mám možná blbý dotaz, slyšel jsem že se u babety 207ky taky dají pilovat kanály konkrétně výfukový o 1 mm do každé strany a samozžejmě sací ten nevím o kolik.Zajímá mě zda je na tom něco pravdy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 23:33
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Tenhle válec mám na takovéto každodenní ježdění v kopcovité oblasti. Hlavním účelem úpravy válce bylo zlepšit stoupavost v kopcích a zároveň zachovat nízkou spotřebu a dobrou životnost. Spotřeba se drží mezi 2 až 2,5 litry, to podle zvolené trasy. Válec jsem po úpravě kanálů nedával ani na výbrus a už na něm mám najeto dalších 2500km. Max. rychlost po rovině je 45km/hod, což je asi 6240ot/min. Max. rychlost se může zdát nízká, ale do kopců nemusím přišlapávat a stejné stroje s neupraveným válcem nechávám za sebou.
Datum: 08. srpna 2013 23:33
Jméno: Premysl
IP: uživatel13452
 Lexa- tolik si nelajznu spotřeba by se zvedla o 2 litry a motor by byl po 500-1000 metrech v hajzlu. šlo mi o to že jsem četl že i na babetě se to dá zvětšit z fichtlu nějaká praxe je ale stačí mi když to hodně vydrží stotřeba se zvíší max o 0,5 litru a pojede to k 60ce vím i o babetách které dají 90 ale moc toho nenajezdí.
Datum: 06. srpna 2013 20:41
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 04. srpna 2013 22:08
 no a proč by to nemělo jít? všechno jde
Datum: 04. srpna 2013 13:14
Jméno: jirka
IP: uživatel12115
 dobrý den měl bych dotaz zda nekdo zvás má na pionýrovy vyrobene tyrystorové zapalování ? a zda vám to funguje ? já sem to zkoušel nekolikrát.... ale vždy po kratke dobe neco odešlo ... chtel bych se tedy zeptat jestli to je tím že mám jawu 50/555 a nebo že tam delaám chyby děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 10:04
Jméno: jirka
IP: uživatel12115
 předelat to na babetu by ale asi nebyla ta nejsnadnější možnost..protože to zapalovaní je tam o něco větší a to nastavení předstihu by nebylo taky asi tak snadné.. ale rozhodně s tyristorovým zapalováním ezdí pařez o dost lépe a taky tak často neodchází svíčka .
Datum: 03. srpna 2013 10:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15923
 jo babeta nejni špatná ale dost drahá...jinak proč nenecháš original U 555 s polovičním výkonem a otáčkama o litr dole s mustafem a hlavně časováním do tahu je bezdotyk zbytečnej ..i to originalní zapalko bylo takový humpolacký a jednoduchý...
bezdotyk potřebuješ o otáčkoveho motoru do 8000 obrátek by měl stačit kontakt...
a zrovna pařez jede pěně od spoda....
babeta je docela dobrá že jí našteluješ a jen měníš věci co během desetiletí rozpadnou ale to zapalko nový tě vyjde ja vape a jedině starší
Datum: 03. srpna 2013 9:49
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 dej tam všechno z babety a pojede to
Datum: 03. srpna 2013 0:09
 zdar draci. chci se zeptat ohledne SPZ. prihlasim si fika, na urade dostanu tu velkou spz, nicmene na bilou origo desticku bych si napsal cislo cernou barvou a s tim sel na STK. myslite ze by to slo?? dikec za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2013 20:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 i když se to zdá logický, tak je to špatně... správně by převod neměl jít dokončit bez platné STK... pouze v rámci depozitu, tzn. původní majitel to pošle do depa, pak proběhne převod v depozitu (tady stačí EK) a novej majitel má vozidlo stále v depozitu, když ho bude chtít vyndat, musí na STK... ale to, že to na každym odboru dopravy chodí jinak je ověřenej fakt...
Datum: 05. srpna 2013 20:40
 ano ale musíš ho hned uložit do depozitu
Datum: 05. srpna 2013 8:17
 ok, diky. jinak chlapy,, nepřepisou, redpektive nedokonči převod bez evidenční kontroly, nikoli bez STK!! ja na sebe muzu prepsat i nepojizdnej vrak kterej STK neudela!!
Datum: 04. srpna 2013 21:38
Jméno: Jarin
IP: uživatel14218
 Přesně tak, bez STK ti to nepřepíšou. S tou značkou máš pravdu, jenom že ta značka o které mluvíš, je značka na mopedy se šlapacím ústrojím ( babeta, stadion...) a to pionýr není. Až půjdeš na přepis, tak se na to zeptej a uvidíš co ti řeknou oni.
Datum: 04. srpna 2013 12:30
 je to celé blbost.značku na úřadě ti bez stk nevydají(depozit).na staré malované bylo město,na nových je kraj.Tvoji kombinaci určitě nezkousne ani stk ani wehrmacht.
Datum: 03. srpna 2013 21:46
 chtel bych udelat tohle -> 1. evidenčku(tam spz nepotrebuju) 2. dodolani poloprevodu, na mgr. dostanu plachtackou spz nicmene nebude na ni nalepka TK 3. napsani vlastni spz na "prijatelnou spz" 4. s "prijatelnou spz" zajit a STK a s tou si nechat udelat TK. Originalni rozmery puvodni spz na fika je povolena u MD takze u STK by s tim nemelo byt problem....
co vy na to?
Datum: 03. srpna 2013 19:57
Jméno: Jarin
IP: uživatel15924
Datum: 03. srpna 2013 16:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Taky se to takhle chystám udělat,už jsem to takto na pár fichtlech viděl,nebo je možnost ta že bych zajel na STK s tou plachtou a pak si tu znamku sundal a dal na malovanou.Ale ty píšeš že to chceš nejdřív přihlásit to znamená že už nálepku dostaneš na tu plachtu takže pak jedině přelepit...Protože přihlášku ti bez STK/evidenčky neudělaj...Ale jak legalni je si to přemalovat už nevim,každopadně do toho du jelikož plachta je širši jak fichtl.
Datum: 03. srpna 2013 13:44
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Čau draci, mám takovej dotaz, moje babeta 210 ka se nechce rozjed (je to karbecem ) když dám plnej plyn aby se rozjela tak zabere , a když se babeta dostane do 20 km rychlosti tak se začne dusit, ale když trochu zmáčknu sytič tak to zabere, když už jede 25 km/h tak už jede normál, je tam sotva zajetej válec
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:05
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Zdar draci, mám takovej vzláštní dotaz, moje babeta 210 ka mi žere mín se zapnutejma světlama než když sou vyplé , mám i pocit že pak de i trochu líp do otáček...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 10:27
 Ahoj draci dneska jsem si dovezl pionýra s doklady za 4 tisíce a chlapek od ktereho jsem to měl tak mi ktomu dal dalsi 2 pionýry na ND a asi 10 valcu tak jsem je prohledl a ten jeden je jinačí vím že je 100% z pionýra ale je nějakej kratší a ve vnitř jak jsem kanále tak tam jsou 2 proti sobě dřážky začínají v přepouštěcím kanálu a jsou dlouhá asi 3 CM nevím co to je za upravu tak bych chtěl vědět co to je zač a jestli to s válcem něco udělá zítra sem dodám foto tak to zítra bude lepší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 17:12
Jméno: Standa
IP: uživatel15899
 Jenže...haha...ten válec je kurva kratší...takže tam byl určo kratší píst...možná tam bude potřeba kratší ojnice..ale takle těžko říct...hoď okotovanej výkres a foto...
Datum: 29. července 2013 17:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 máš pravdu jen částečně, babeta má skutečně vyšší vrtání a menší zdvih, ale větší moment mají motory s vysokým zdvihem (nadčvtercové motory), malý zdvih ( podčtvercový motor)je naopak výhodný u točivých motorů, protože s nižším zdvihem ti klesá i rychlost pístu proto si můžeš dovolit vyšší otáčky než u dlouhého zdvihu, jednoduše řečeno
Datum: 29. července 2013 8:54
Datum: 28. července 2013 12:02
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 mama 3 valce z jawy 555 jsou litinove a ty ještě poznam ale asi to bude vložka z babety bude vtom něcolepšího k výkonu nebo to bude stejne?
Datum: 28. července 2013 11:09
Jméno: bimbásek
IP: uživatel14274
 souhlas s Liborem
Datum: 28. července 2013 10:53
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 není to z jawa 555
Datum: 28. července 2013 9:44
 to vypadá na vložku z babety zalisovanou do válce z fichtla
Datum: 28. července 2013 7:57
Jméno: bimbásek
IP: uživatel14274
 Ahoj lidi, mám doma upravenou babetu na naftu , míchám do ní naftu s benzínem 3:2 . Myslíte že to vydrží? nechci aby se zadřela nebo něco jiného , jinak jezdí klidně 60 Km/h...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 18:54
 tak aj sem na to jezdil protoze kamionak si do nadrze kde mel 50L nafty natankoval 100 litru benzinu  .. to byl takovy mix.. ale jelo to
Datum: 29. července 2013 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel15899
 Nevidím v tom žádnou logiku ani výhodu jezdit na naftu...to jedině že tátovy cucáš z trambusu... Jako jezdit se dá na 1:1 vcelku dobře,dá se větší tryska,uškrtí se vzduch a když to má kompresi tak to i chytá,ale ten čoud a smrad...to je lákadlo na benga... Jen si řikáš o průser... Nediv se když budeš někomu dlouho jezdit pod okny,že ti jí pak dá po palici
Datum: 29. července 2013 18:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě pionýr jezdil na naftu s benzínem 1:1 i studenej chytal v pohodě na našlápnutí , ale koníci nějak neskákali
Datum: 28. července 2013 14:19
 mne taky babeta jezdí se základním nastavením na naftu... ale musim dlouho rozšlapávat aby se válec s hlavou ohřál třením.. pak to jede
Datum: 28. července 2013 12:51
 Kdybych měl k tomuto příspěvku napsat komentář dostanu ban za to že bych byl sprostej..
Datum: 28. července 2013 12:29
 za 1,2 jak píšeš jezdí skoro každá babeta, já mám origo jednorychlostní a jezdim s ní normálně do 1,5L na 100km, nic novýho pod sluncem
Datum: 28. července 2013 7:59
 krásně to chytá za studena že?ted tu o karkulce.
Datum: 27. července 2013 22:30
Jméno: bimbásek
IP: uživatel14274
 Větší tryska, jinak nastavená bohatost směsi, jinak nastavený zářez jehly, jiná svíčka, upravená clona sitiče....
Datum: 27. července 2013 22:02
 Jak to máš "upravený na naftu"?
Datum: 27. července 2013 21:55
 Zrovna bych se divil že ti Nafta něco přidá na výkonu
Datum: 27. července 2013 21:43
Jméno: bimbásek
IP: uživatel14274
 Kvůli výkonu a spotřebě jezdí to za 1,2L /100 km
Datum: 27. července 2013 21:28
 Proč to je předělané na naftu?
Datum: 27. července 2013 21:23
Jméno: satan
IP: uživatel1182
 Zdravím Pánové, mám velký problém.
Vlastním babetu 210. Je to perfektní stroj, a dovezl mě kde jsem kdy potřeboval. Stala se ale zvláštní věc.
Jednou jsem jel do obchodu a při zpáteční cestě, která nebyla ničím zvláštní babeta chcípla, a nejde nastartovat.
Vyměnil jsem vše, od svičky, indukční cívky, až po tyristorové zapalování. Bohužel, jiskra se nedostavila. Proměřil jsem tedy, zda mi sedí všechny předepsané odpory cívek, vše bylo ok.
Tady jsem zjistil, že moje vědomosti zde končí.
PROSÍM PORAĎTE !
Díiik za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 6:00
Jméno: satan
IP: uživatel1182
 myslíš cívku na impulsy pro tyristor? ta je proměřená, a má dobrý odporrn
Datum: 29. července 2013 6:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co snímač?
Datum: 28. července 2013 14:21
Jméno: statan
IP: uživatel1182
 zas se ozval jede z těch inteligentních....
Datum: 28. července 2013 13:38
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 do šrota to hod tam si s tim poradí
Datum: 28. července 2013 9:59
Jméno: satan
IP: uživatel1182
 to bylo vyměněno jako jedno z prvnich
Datum: 27. července 2013 16:12
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 skus dát jinou fajvku a kabel
Datum: 27. července 2013 16:01
Jméno: satan
IP: uživatel1182
 NE chcipak uz jsem zkousel...
Datum: 27. července 2013 13:13
 chcípák?
Datum: 27. července 2013 11:39
 Čau draci chic jse zeptat jestli je lepší yuki quick 50 nebo babeta 210.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2013 22:54
Jméno: Dan
IP: uživatel10444
 Pepa: dokonce aj 190ccm  .. ale to už je otázka novýho motoru
Datum: 27. července 2013 22:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15888
 já vím že sem na jawa foru ale ta jukina.. 4 takt tahá pěkně a jestli máš na novou tak ti i něco odjezdí...ona 210 taky má svá uskalí... u te juky si akorát hlídej olej v motoru a pravidelně kontroluj a musý to být ok..nehledě že časem jí mužeš vytunit na 125 150...
Datum: 26. července 2013 15:18
 zdar draci davam do chodu babettu 207 ale uz si vazne nevim rady , stala delsi dobu v kulni , vycistil jsem palivovej system , karburator, dal nove gufero pod zapalkem , vypalil lauf , nova svicka .... babetta chytne ale neudrzi volnobeh , po pridani plynu a rychlem ubrani otacky padaji dost pomale , a kdyz se zkousim rozjet tak babeta ma snahu ale nerozjede se , temer vubec nezabira , nema vykon . diky za vase rady ( napada me jeste vymenit gufero z leve strany klikovky co vy na to ? )
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2013 18:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15880
 jestli máš stahovák vytoč tan prostřední 6 hran na spokjce stahni jí a udělej gufero i z druhý strany...nechodí v olejiak u fíka a muže brat faleš tudma
Datum: 24. července 2013 18:54
 Ahoj draci myslite ze muzu jet na silnice se starou helmou je takovej komunisticej kokos? vsak vite o co jde diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 16:38
 běžně s jezdim s "žaludem" na babetě
Datum: 21. července 2013 16:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 běžně vídám dědy na babetách co jezděj s kokoskou
Datum: 21. července 2013 12:59
 proč se mi každých čtrnáct dní ucpe výfuk (asi po 120 km jízdy), tak že babeta 210 nejede; leju do ní BA95 s olejem castrol 2t v poměru 1:50; PORAĎTE MI PROSÍM NEBO BUDU MUSET NAPSAT SPROSTÝ TEXT, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 22:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15860
babeta nemuže tahnout olej guferema..obě sou na sucho tak už jen mezi kartrama..a spíš než to pulhoit bych vyvral diru do spojenejch plechovek
Datum: 21. července 2013 22:00
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jed bez výfuku a je to
Datum: 21. července 2013 17:37
 napis ten sprostý text.. dostanes ban
Datum: 21. července 2013 13:41
 vycisti si karburator a mrkni na svicku nebo vypal vyfuk
Datum: 21. července 2013 13:04
Jméno: Josef12
IP: uživatel15750
 Zdravim, tak jsem o víkendu ladil směs na babetě 210, byl to celkem dlouhej proces, ale při poslední jízdě když už pěkně táhla a vytáčela se se mi stalo to že mi vypadl šroubek na bohatost směsi. Ještě jsem to jednou vyzkoušel a svíčka je taková částečně cihlová a babeta mi jede 55-60 km/h. Vadí to něčemu? Jak mam případně ještě ubrat bohatost? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2013 23:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15093
 jeje šedá to už je chudý.... tu díru aspon něčim ucpy......
Datum: 14. července 2013 23:14
Jméno: Josef12
IP: uživatel15750
 No svíčka neni úplně cihlová je taková šedá a ten šroub byl s pružinou a stejně sem ho potratil...
Datum: 14. července 2013 22:13
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 co chceš víc?? cihlová svíčka,55 km, co víc od ní čekáš, a na šroubu bohatosti máš mít pružinu a pak nepovolí........
Datum: 14. července 2013 22:09
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 když je svíčka cihlová je směs ok
Datum: 14. července 2013 21:45
|



|