slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám otázku, babeta nemá nic ve stylu SPZ, povinné STK a podobně že ? Přemýšlel jsem, že bych si na zimu koupil nějkou babetu a přestavěl ji, a jestli bych na ni mohl tedy bez postihu jezdit po cestách. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16057    
Jak se to vezme... U skútrů se homologovaný díly tolerujou,ale nesmíš pak s AM-kem jet na radaru v městě 90...záleží kdo tě chytne... U babety je blbý,že na origo karbec a vejfuk ji moc neupravíš aniž by to bylo vidět...u fichtla je to v poho...origo motor s origo komponentama 80-85km/h bez problému a navenek je to "čistý"
 
 
Datum: 04. září 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To už je druhá věc. Babetty sice neplodléhaji pravidelné technické kontrole, to ale neznamená že si s tim můžeš dělat co chceš. Jednou to bylo nějak schváleno pro silniční provoz, a některé změny se mohou brát jako zásah do kontrukce vozidla, případně jako montáž nehomologovaných prvků. Je otázka jestli by to v reálu někdo řešil, ale v případě nehody by to mohla pojišťovna využít jako argument proč nevyplatit pojistné...
 
 
Datum: 03. září 2013 17:20
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A upravy teda můžu jo,ne nic hardcore, něco lehčího jen.
 
 
Datum: 03. září 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mopedy nepodkléhají registraci, takže SPZ, TP a STK odpadá. Stačí pojistit na číslo rámu a jezdit.
 
 
Datum: 03. září 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: Babeta      IP: uživatel13393    
zdravím mám doma babetu a nejde mi nastartovat jde prostě jen šlapat.prosím vás nevíte co s tím může být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: jiři_cz      IP: uživatel15512    
Zdar, neřeš to ekologie především a šlapej, víš kolik ušetříš. Sportu Zdar Ne, že se nasereš. Ahoj
 
 
Datum: 04. září 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15849    
ps tendle moped ma takovou vychytávku ..má možnost vyřadit motor abys mohl jet jak na kole když se ti vysere..... jak je rozeta z motoru je tam hliníkový křížek a ten jde zamačknout a tím vodpojíš motor a máš jakoby neutrál......vyzkoušej to
 
 
Datum: 02. září 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15849    
u 207 stačí povolit tam šroub uprosted středu bubnu spojky je tam ohlá podložka a3 rameným stahovákem od čongu ho stahnout.... šrobky s dražkama ani povolovat nemusíš startovací čelisti sou pod tim skusit to umít ředidlem a buben zdrsnit........anebo za 100 koupit nový...
 
 
Datum: 02. září 2013 13:28
 
 
 
 
Jméno: Babeta      IP: uživatel13393    
hranatým myslím 207 to je ,ale jak to nejde těma šlapátkama tak jsme to zkoušeli i vrtačkou svíčka hází jiskru ale nechce chytnout
 
 
Datum: 02. září 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15849    
co to skusit rozjet z kopce??? jinak napiš zda máš tu s tím kulatýmsvětlem anebo hranatym....
 
 
Datum: 02. září 2013 8:45
 
 
 
 
Jméno: Babeta      IP: uživatel13393    
.hele rozebral jsem to tam a prostě se to protáčí kdyžzaberu šlapátkem tak se to otočí ale ten vnitřek ne :/ a když chytnu za ten vnitřek otočím tak to jakože startuje.fakt nevím co stím prosím o radu
 
 
Datum: 01. září 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: Babeta      IP: uživatel13393    
no zkušenosti s ní nemám jen mi jí dal včera dědek,a kdyžsme na to koukali tak říkal že tam je něco vypadlího že to nepřeskakuje je tam takové kolečko na pravé straně za šlapátkem a toje jakoby vyčubaný. Omlouvám se ale jinak to popsat neumím :-D
 
 
Datum: 01. září 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16048    
Ještě mě napadlo, nevím jaké máš skušenosti s Babetama, ale můšeš mí odpojený motor na řetězovém kolečku. Je tam bajonetová spojka.
 
 
Datum: 31. srpna 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16048    
Podle toho co popisuješ bych to typoval na sjeté startovací pakny, je jedno který typ máš.
 
 
Datum: 31. srpna 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14383    
Ahoj, mam takovej dotaz? jak je možný že jsou vidět babetty s popisy JAWA když firma jawa nikdy babetty nedělala..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
no jeho strojírenske vítvory jsou opravdu známé a vzduzují fandovstvý přec jenom babeta pionír škoda 1203 a motor pro letadla dv 2 jsou opravdu produkty bez kterých by naše strojírenství nebylo........jsou kultovní záležitosti....
 
 
Datum: 06. září 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: jirí_cz      IP: uživatel15512    
Zdar, aji pionýr se vyráběl na Slovensku a má nálepku Jawa a první Babety jak by smet. Podívej se na historii výroby a uvidíš. Ale motor byl navržen v Jawě. Poláci vyráběli svoje 50. Rám měli svůj, ale motor s pionýra.
 
 
Datum: 02. září 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K těm milníkum...je to jedna a ta samá firma. Akorát se měnil název, nicméně stále jsou to strojírenské závody v Považské Bystrici, případně v několika detašovaných výrobních závodech. Akorát od roku 1980 se to jmenovalo ZVL Považské Strojárne, a pak po roce 1992 už zase Povážské Strojárne. Třeba fichtl je vyráběnej ještě za názvu PS, pak jsem měl doma tu novější babettu se štítkem ZVL. On to byl docela velkej podnik, jestli se tu někdo zajímá o zbraně a střelivo tak mu název Považských Strojáren rozhodně nemůže být neznámý...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 8:40
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na googlu si zadejte považské strojírny a tam určitě najdete jeji historii
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16044    
Pozor ! Babetu vyráběl "Závod pre Výrobu Ložisok" neboli ZVL,ne Strojírny Povážská Bystřice .... když už milníky,tak milníky
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
No, dneska jawa plácne svojí samolepku na kdejakou motorku z číny třeba na yuki kterou pod názvem jawa prodává v argentýně.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16042    
značka prodává a cokoliv se samolepkama jawa má renomé kor když vroce 58 byla každá 3 motorka na světě jawa ..... proste jawawa babeta byla prodejnější než strojírvny povážská bystrica..... nebo zvl...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Muj táta si nedávno koupil babettu 207 a na nádrži je samolepka jawa.
 
 
Datum: 29. srpna 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: SIKOJAR      E-mail:      IP: uživatel16003    
Nazdar odborníci na vše,mám dotaz kde se dá nejblíže Šternberka u Olomouce udělat kvalitně výbrus na mého draka BABETA 210 děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: AndrezD      IP: uživatel16007    
Tady by neměl být problém : http://www.motospicka.cz/index.php/kontakty
 
 
Datum: 22. srpna 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: mvd      E-mail:      IP: uživatel15960    
ahoj, je zde nekdo s VESPA CIAO ?mam starsi typ 1968.potrebuji rady a zkusenosti ,moc mi to nejede.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: mvd      IP: uživatel15960    
uz to jede,bylo moc oleje v palivu a mala roztec elektrod na svicce...diky
 
 
Datum: 27. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15959    
Měl jsem nějakou tu starší,ještě měla řidítka do "V" a světlo jak stará babeta. S čim máš problém? To je bezúdržbovej stroj :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: moto10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapi, mam dotaz ohledně papíru na babetu, jestli můžu jezdit na babetě , když mám skupinu B,C aniž bych musel delat AM, kolega práci říká že to jde. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo muzes motocykl s variatorem do 125 babeta je 50
 
 
Datum: 08. srpna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: motojezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, můžu na babettě jezdit pomocí šlapadel a nic z toho nemít ? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Tak z toho budeš mít po pár stovkách metrů infarkt :o) Ale jestli myslíš co se bude dít, když tě potkaj benga.. 1. varianta je, že tě budou litovat a prtostě tě nechají projet, 2. varianta je, že tě zastaví a budou se tě pokoušet přesvedčit, že je lepší to tlačit, no a 3. varianta je ta, že ti zkontrolují doklady a pokud nemáš řidičák a zelenou kartu, tak budeš v prdeli, bo je to moped a je úplně jedno, jestli jede v šlapátkovým, nebo motorovým režimu..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15937    
po kilometru spadneš mrtvej do škarpy..babeta nejni horák rvat to nohama..... si udělej řidičak ..anebo jezdi popoli...ale s motorem.... neš tak jezdit radej jít pěšky
 
 
Datum: 06. srpna 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a po chvilce přijde i bolest zad
 
 
Datum: 05. srpna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budeš z toho mít bolest nohou :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2013 8:43
 
 
 
 
Jméno: Premysl      IP: uživatel13452    
Mám možná blbý dotaz, slyšel jsem že se u babety 207ky taky dají pilovat kanály konkrétně výfukový o 1 mm do každé strany a samozžejmě sací ten nevím o kolik.Zajímá mě zda je na tom něco pravdy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 23:33
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Tenhle válec mám na takovéto každodenní ježdění v kopcovité oblasti. Hlavním účelem úpravy válce bylo zlepšit stoupavost v kopcích a zároveň zachovat nízkou spotřebu a dobrou životnost. Spotřeba se drží mezi 2 až 2,5 litry, to podle zvolené trasy. Válec jsem po úpravě kanálů nedával ani na výbrus a už na něm mám najeto dalších 2500km. Max. rychlost po rovině je 45km/hod, což je asi 6240ot/min. Max. rychlost se může zdát nízká, ale do kopců nemusím přišlapávat a stejné stroje s neupraveným válcem nechávám za sebou.
 
 
Datum: 08. srpna 2013 23:33
 
 
 
 
Jméno: Premysl      IP: uživatel13452    
Lexa- tolik si nelajznu spotřeba by se zvedla o 2 litry a motor by byl po 500-1000 metrech v hajzlu. šlo mi o to že jsem četl že i na babetě se to dá zvětšit z fichtlu nějaká praxe je ale stačí mi když to hodně vydrží stotřeba se zvíší max o 0,5 litru a pojede to k 60ce vím i o babetách které dají 90 ale moc toho nenajezdí.
 
 
Datum: 06. srpna 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Škoda tupit pilník kvůli 1 mm, to chce víc. http://imageshack.us/gal.php?id=sZmpkqPby-anzuXKmg
 
 
Datum: 04. srpna 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a proč by to nemělo jít? všechno jde
 
 
Datum: 04. srpna 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12115    
dobrý den měl bych dotaz zda nekdo zvás má na pionýrovy vyrobene tyrystorové zapalování ? a zda vám to funguje ? já sem to zkoušel nekolikrát.... ale vždy po kratke dobe neco odešlo ... chtel bych se tedy zeptat jestli to je tím že mám jawu 50/555 a nebo že tam delaám chyby děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12115    
předelat to na babetu by ale asi nebyla ta nejsnadnější možnost..protože to zapalovaní je tam o něco větší a to nastavení předstihu by nebylo taky asi tak snadné.. ale rozhodně s tyristorovým zapalováním ezdí pařez o dost lépe a taky tak často neodchází svíčka .
 
 
Datum: 03. srpna 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15923    
jo babeta nejni špatná ale dost drahá...jinak proč nenecháš original U 555 s polovičním výkonem a otáčkama o litr dole s mustafem a hlavně časováním do tahu je bezdotyk zbytečnej ..i to originalní zapalko bylo takový humpolacký a jednoduchý... bezdotyk potřebuješ o otáčkoveho motoru do 8000 obrátek by měl stačit kontakt... a zrovna pařez jede pěně od spoda.... babeta je docela dobrá že jí našteluješ a jen měníš věci co během desetiletí rozpadnou ale to zapalko nový tě vyjde ja vape a jedině starší
 
 
Datum: 03. srpna 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
dej tam všechno z babety a pojede to :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2013 0:09
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci. chci se zeptat ohledne SPZ. prihlasim si fika, na urade dostanu tu velkou spz, nicmene na bilou origo desticku bych si napsal cislo cernou barvou a s tim sel na STK. myslite ze by to slo?? dikec za odpovědi.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
i když se to zdá logický, tak je to špatně... správně by převod neměl jít dokončit bez platné STK... pouze v rámci depozitu, tzn. původní majitel to pošle do depa, pak proběhne převod v depozitu (tady stačí EK) a novej majitel má vozidlo stále v depozitu, když ho bude chtít vyndat, musí na STK... ale to, že to na každym odboru dopravy chodí jinak je ověřenej fakt...
 
 
Datum: 05. srpna 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ale musíš ho hned uložit do depozitu
 
 
Datum: 05. srpna 2013 8:17
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, diky. jinak chlapy,, nepřepisou, redpektive nedokonči převod bez evidenční kontroly, nikoli bez STK!! ja na sebe muzu prepsat i nepojizdnej vrak kterej STK neudela!! ;-)
 
 
Datum: 04. srpna 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel14218    
Přesně tak, bez STK ti to nepřepíšou. S tou značkou máš pravdu, jenom že ta značka o které mluvíš, je značka na mopedy se šlapacím ústrojím (babeta, stadion...) a to pionýr není. Až půjdeš na přepis, tak se na to zeptej a uvidíš co ti řeknou oni.
 
 
Datum: 04. srpna 2013 12:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to celé blbost.značku na úřadě ti bez stk nevydají(depozit).na staré malované bylo město,na nových je kraj.Tvoji kombinaci určitě nezkousne ani stk ani wehrmacht.
 
 
Datum: 03. srpna 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtel bych udelat tohle -> 1. evidenčku(tam spz nepotrebuju) 2. dodolani poloprevodu, na mgr. dostanu plachtackou spz nicmene nebude na ni nalepka TK 3. napsani vlastni spz na "prijatelnou spz" 4. s "prijatelnou spz" zajit a STK a s tou si nechat udelat TK. Originalni rozmery puvodni spz na fika je povolena u MD takze u STK by s tim nemelo byt problem.... co vy na to? :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15924    
Přečti si tohle než začneš něco koumat. http://www.rozhlas.cz/motozurnal/radce/_zprava/749855
 
 
Datum: 03. srpna 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Taky se to takhle chystám udělat,už jsem to takto na pár fichtlech viděl,nebo je možnost ta že bych zajel na STK s tou plachtou a pak si tu znamku sundal a dal na malovanou.Ale ty píšeš že to chceš nejdřív přihlásit to znamená že už nálepku dostaneš na tu plachtu takže pak jedině přelepit...Protože přihlášku ti bez STK/evidenčky neudělaj...Ale jak legalni je si to přemalovat už nevim,každopadně do toho du jelikož plachta je širši jak fichtl.
 
 
Datum: 03. srpna 2013 13:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Čau draci, mám takovej dotaz, moje babeta 210 ka se nechce rozjed (je to karbecem ) když dám plnej plyn aby se rozjela tak zabere , a když se babeta dostane do 20 km rychlosti tak se začne dusit, ale když trochu zmáčknu sytič tak to zabere, když už jede 25 km/h tak už jede normál, je tam sotva zajetej válec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Zdar draci, mám takovej vzláštní dotaz, moje babeta 210 ka mi žere mín se zapnutejma světlama než když sou vyplé , mám i pocit že pak de i trochu líp do otáček... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 10:27
 
 
 
 
Jméno: kujda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci dneska jsem si dovezl pionýra s doklady za 4 tisíce a chlapek od ktereho jsem to měl tak mi ktomu dal dalsi 2 pionýry na ND a asi 10 valcu tak jsem je prohledl a ten jeden je jinačí vím že je 100% z pionýra ale je nějakej kratší a ve vnitř jak jsem kanále tak tam jsou 2 proti sobě dřážky začínají v přepouštěcím kanálu a jsou dlouhá asi 3 CM nevím co to je za upravu tak bych chtěl vědět co to je zač a jestli to s válcem něco udělá zítra sem dodám foto tak to zítra bude lepší. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15899    
Jenže...haha...ten válec je kurva kratší...takže tam byl určo kratší píst...možná tam bude potřeba kratší ojnice..ale takle těžko říct...hoď okotovanej výkres a foto...
 
 
Datum: 29. července 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
máš pravdu jen částečně, babeta má skutečně vyšší vrtání a menší zdvih, ale větší moment mají motory s vysokým zdvihem (nadčvtercové motory), malý zdvih ( podčtvercový motor)je naopak výhodný u točivých motorů, protože s nižším zdvihem ti klesá i rychlost pístu proto si můžeš dovolit vyšší otáčky než u dlouhého zdvihu, jednoduše řečeno
 
 
Datum: 29. července 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud se nepletu tak babeta má větší vrtání a nižší zdvih oproti fichtlu , tak si myslim že by to mohlo mít trochu lepší "kroutící moment" :-D :-D :-D
 
 
Datum: 28. července 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
mama 3 valce z jawy 555 jsou litinove a ty ještě poznam ale asi to bude vložka z babety bude vtom něcolepšího k výkonu nebo to bude stejne?
 
 
Datum: 28. července 2013 11:09
 
 
 
 
Jméno: bimbásek      IP: uživatel14274    
souhlas s Liborem :-)
 
 
Datum: 28. července 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
není to z jawa 555
 
 
Datum: 28. července 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vypadá na vložku z babety zalisovanou do válce z fichtla
 
 
Datum: 28. července 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: bimbásek      IP: uživatel14274    
Ahoj lidi, mám doma upravenou babetu na naftu , míchám do ní naftu s benzínem 3:2 . Myslíte že to vydrží? nechci aby se zadřela nebo něco jiného , jinak jezdí klidně 60 Km/h... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak aj sem na to jezdil protoze kamionak si do nadrze kde mel 50L nafty natankoval 100 litru benzinu :-D .. to byl takovy mix.. ale jelo to
 
 
Datum: 29. července 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15899    
Nevidím v tom žádnou logiku ani výhodu jezdit na naftu...to jedině že tátovy cucáš z trambusu... Jako jezdit se dá na 1:1 vcelku dobře,dá se větší tryska,uškrtí se vzduch a když to má kompresi tak to i chytá,ale ten čoud a smrad...to je lákadlo na benga... Jen si řikáš o průser... Nediv se když budeš někomu dlouho jezdit pod okny,že ti jí pak dá po palici ;-)
 
 
Datum: 29. července 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mě pionýr jezdil na naftu s benzínem 1:1 i studenej chytal v pohodě na našlápnutí , ale koníci nějak neskákali :-D
 
 
Datum: 28. července 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne taky babeta jezdí se základním nastavením na naftu... ale musim dlouho rozšlapávat aby se válec s hlavou ohřál třením.. pak to jede
 
 
Datum: 28. července 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdybych měl k tomuto příspěvku napsat komentář dostanu ban za to že bych byl sprostej..
 
 
Datum: 28. července 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 1,2 jak píšeš jezdí skoro každá babeta, já mám origo jednorychlostní a jezdim s ní normálně do 1,5L na 100km, nic novýho pod sluncem
 
 
Datum: 28. července 2013 7:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krásně to chytá za studena že?ted tu o karkulce.
 
 
Datum: 27. července 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: bimbásek      IP: uživatel14274    
Větší tryska, jinak nastavená bohatost směsi, jinak nastavený zářez jehly, jiná svíčka, upravená clona sitiče....
 
 
Datum: 27. července 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Hanziik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to máš "upravený na naftu"? :-D
 
 
Datum: 27. července 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zrovna bych se divil že ti Nafta něco přidá na výkonu :-D
 
 
Datum: 27. července 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: bimbásek      IP: uživatel14274    
Kvůli výkonu a spotřebě jezdí to za 1,2L /100 km
 
 
Datum: 27. července 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč to je předělané na naftu?
 
 
Datum: 27. července 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: satan      IP: uživatel1182    
Zdravím Pánové, mám velký problém. Vlastním babetu 210. Je to perfektní stroj, a dovezl mě kde jsem kdy potřeboval. Stala se ale zvláštní věc. Jednou jsem jel do obchodu a při zpáteční cestě, která nebyla ničím zvláštní babeta chcípla, a nejde nastartovat. Vyměnil jsem vše, od svičky, indukční cívky, až po tyristorové zapalování. Bohužel, jiskra se nedostavila. Proměřil jsem tedy, zda mi sedí všechny předepsané odpory cívek, vše bylo ok. Tady jsem zjistil, že moje vědomosti zde končí. PROSÍM PORAĎTE ! Díiik za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 6:00
 
 
 
 
Jméno: satan      IP: uživatel1182    
myslíš cívku na impulsy pro tyristor? ta je proměřená, a má dobrý odporrn
 
 
Datum: 29. července 2013 6:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co snímač?
 
 
Datum: 28. července 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: statan      IP: uživatel1182    
zas se ozval jede z těch inteligentních....
 
 
Datum: 28. července 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
do šrota to hod tam si s tim poradí
 
 
Datum: 28. července 2013 9:59
 
 
 
 
Jméno: satan      IP: uživatel1182    
to bylo vyměněno jako jedno z prvnich :-D
 
 
Datum: 27. července 2013 16:12
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
skus dát jinou fajvku a kabel :-)
 
 
Datum: 27. července 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: satan      IP: uživatel1182    
NE chcipak uz jsem zkousel...
 
 
Datum: 27. července 2013 13:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chcípák?
 
 
Datum: 27. července 2013 11:39
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci chic jse zeptat jestli je lepší yuki quick 50 nebo babeta 210. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10444    
Pepa: dokonce aj 190ccm :-D.. ale to už je otázka novýho motoru :-)
 
 
Datum: 27. července 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15888    
já vím že sem na jawa foru ale ta jukina.. 4 takt tahá pěkně a jestli máš na novou tak ti i něco odjezdí...ona 210 taky má svá uskalí... u te juky si akorát hlídej olej v motoru a pravidelně kontroluj a musý to být ok..nehledě že časem jí mužeš vytunit na 125 150...
 
 
Datum: 26. července 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci davam do chodu babettu 207 ale uz si vazne nevim rady , stala delsi dobu v kulni , vycistil jsem palivovej system , karburator, dal nove gufero pod zapalkem , vypalil lauf , nova svicka .... babetta chytne ale neudrzi volnobeh , po pridani plynu a rychlem ubrani otacky padaji dost pomale , a kdyz se zkousim rozjet tak babeta ma snahu ale nerozjede se , temer vubec nezabira , nema vykon . diky za vase rady ( napada me jeste vymenit gufero z leve strany klikovky co vy na to ? ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15880    
jestli máš stahovák vytoč tan prostřední 6 hran na spokjce stahni jí a udělej gufero i z druhý strany...nechodí v olejiak u fíka a muže brat faleš tudma
 
 
Datum: 24. července 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: diakon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci myslite ze muzu jet na silnice se starou helmou je takovej komunisticej kokos? vsak vite o co jde diky za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
běžně s jezdim s "žaludem" na babetě :-D
 
 
Datum: 21. července 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
běžně vídám dědy na babetách co jezděj s kokoskou
 
 
Datum: 21. července 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: an      E-mail:      IP: uživatel15854    
proč se mi každých čtrnáct dní ucpe výfuk (asi po 120 km jízdy), tak že babeta 210 nejede; leju do ní BA95 s olejem castrol 2t v poměru 1:50; PORAĎTE MI PROSÍM NEBO BUDU MUSET NAPSAT SPROSTÝ TEXT, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15860    
babeta nemuže tahnout olej guferema..obě sou na sucho tak už jen mezi kartrama..a spíš než to pulhoit bych vyvral diru do spojenejch plechovek
 
 
Datum: 21. července 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
jed bez výfuku a je to
 
 
Datum: 21. července 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis ten sprostý text.. dostanes ban ;-)
 
 
Datum: 21. července 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: diakon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vycisti si karburator a mrkni na svicku nebo vypal vyfuk
 
 
Datum: 21. července 2013 13:04
 
 
 
 
Jméno: Josef12      IP: uživatel15750    
Zdravim, tak jsem o víkendu ladil směs na babetě 210, byl to celkem dlouhej proces, ale při poslední jízdě když už pěkně táhla a vytáčela se se mi stalo to že mi vypadl šroubek na bohatost směsi. Ještě jsem to jednou vyzkoušel a svíčka je taková částečně cihlová a babeta mi jede 55-60 km/h. Vadí to něčemu? Jak mam případně ještě ubrat bohatost? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15093    
jeje šedá to už je chudý.... tu díru aspon něčim ucpy...... :-)
 
 
Datum: 14. července 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: Josef12      IP: uživatel15750    
No svíčka neni úplně cihlová je taková šedá a ten šroub byl s pružinou a stejně sem ho potratil...
 
 
Datum: 14. července 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
co chceš víc?? cihlová svíčka,55 km, co víc od ní čekáš, a na šroubu bohatosti máš mít pružinu a pak nepovolí........
 
 
Datum: 14. července 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
když je svíčka cihlová je směs ok :-)
 
 
Datum: 14. července 2013 21:45
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 12:03:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu