Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 28. října 2015 1:22
 Doporučil bych to rozhodně rozpůlit už jen kvůli čištění před svařováním. Dále nevím jak se bude tvářit ložisko hlavní hřídele, když kousek od něj budeš vyvíjet nestandartní teplotu(osobně bych tipoval, že se zkroutí nebo nějak jinak načne, takže by jseš to půlení oddlálil jen o pár kilometrů, pokud by nedošlo rovnou na cestu do kovošrotu). Nejsem si jistý, jak je to s osou těch vidliček ohledně demontáže(asi jen vytáhnout, nebo je matka na konci), ale ta osa bude muset každopádně ven. Mám takový pocit, že by měl jít vytáhnout i ten řadící automat bez půlení. Tipoval bych, že ten motor má něco odjezdíno, takže rozpůlení a kontrola vnitřních komponent by také nemusela být na škodu.
Datum: 28. října 2015 1:22
 Budu muset pulit motor ? zatím mám jenom schozený víko od spojky
Datum: 26. října 2015 19:36
 Ahoj. Šikovný svářeč si s tím poradí. A pak na přesno dovrtat, případně vystružit.
Datum: 26. října 2015 11:24
 Zdar draci, jakej je podle vas nejlepsi olej do benzinu? d)
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2015 22:03
Jméno: karel
IP: uživatel18377
 M2T
Datum: 31. října 2015 22:03
 valvoline nebrat, nemaže...
Datum: 30. října 2015 22:07
Jméno: Honza
IP: uživatel18376
 Jeden z nejlepších bych hodnotil Valvoline durablend scooter 2t. Jinak letos jezdim na stáčený Agip i-ride a přes horké léto jsem jezdil na Stat oil racing way 2t ten byl taky super.
Datum: 30. října 2015 16:33
 Podmáslí
Datum: 27. října 2015 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel18371
 Dvoutaktní
Datum: 27. října 2015 6:14
Datum: 25. října 2015 22:10
 používám Denicol 2T v poměru 1:40
Datum: 25. října 2015 21:30
 Zdravím, prosimvás, víte někdo z hlavy, z jakých žárovek sestává "náhradní sada" žárovek na fekála? (05)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2015 21:45
 Přední žárovka 6 V – 15W/15W
Zadní žárovka Sufid 6V – 5W
Datum: 25. října 2015 21:45
Jméno: Jirka
IP: uživatel18365
 Draci, dotaz. Jedem ke kámošovi na akci a chtěl jsem jet s posledním hezkým počasím z recese na fichtlu. Jenže nám zbyla ještě jedna holka co nemá odvoz a vehementně se hlásí, jestli může jet se mnou. Ovšem problém je v tom, že je hrozně velká, 185/85. Tak se ptám, zda jet s ní anebo změna plánu a řešit auto. S fichtlem totiž jezdím sám anebo vyjímečně s holkou běžné velikosti, tak je otázka jak se tam takhle vysoká holka vlastně vejde - strasně dlouhý nohy, větší pres zadek a tak. A pak taky větší váha ... Ono je to asi 40km, takže cesta skoro na hodinu. A navíc i dost kopce. Rád bych jí vzal ale uveze nás to? Já vážím 75kg a mám tam 13z sekundár, ona si předpokládám vezme ještě nějaký batoh, takže budu mít vzadu naloženo dost přes 90kg a myslím, že budem akorát už blatníkem brousit kolo a nepojedem nikam  Anebo vyjedem ale zastavíme se v prvním krpálu a bude sesedat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2015 1:53
 To je dobry. Vozim obcas tatu do krcmy. Ja 125kg on asi 105 kg a pohoda kafe znas to. Je to teda asi 2 km
Datum: 07. listopadu 2015 1:53
 v pohodě odvezeš. 40 km je v pohodě.
Datum: 25. října 2015 21:32
 bud enormně přetíženej zadní plech (jediná podpěra sedla), tlumiče nadoraz, a budeš rád když se ti nevyplete zadní kolo... zatáčet opravdu moc nepůjde a brzdy budou ještě více žalostné... jestli máš možnost, vem to auto
Datum: 24. října 2015 23:44
Jméno: standa
IP: uživatel15220
 Ano,fichtl v dobré kondici to zvládne. Nicméně pokud to vození nemá žádný hlubší smysl (viz níže) ,tak bych ji nechal jet stopem,bude to děs,kterej si neumíš představit,protože fichtla bude řídit ona svoji zadnicí a ty budeš furt jen dorovnávat těžiště a směr. Budete rádi když pojedete rovně... v opačnym případě se to dá uřídit dobře. Občas jsme v létě vyjeli s mou přítelkyní a součet naših vah + batoh bylo o 10-12 kg víc jak u vás. Fichtl je ve formě,roviny jel i 60km/h ale spíš tak okolo 55km/h. Paráda. Nevim jak s váma. Kopců bych se ani nebál,že je nevyjedete,ale mužete se začít zvedat ... obráceně je to cajk,ale vepředu malej a vzadu velkej je blbě rozložená váha ... to je jak když vezeš třetího na nosiči ... najezdil jsem se hodně jak ve 2-3 i 4 lidech,jde všechno,jen to musíš ukočírovat  na mustangu nás jelo i 5
Datum: 24. října 2015 18:26
Jméno: Jirka
IP: uživatel18367
 Jezis vy jste to zmotali... Ne ja nebudu jezdit na zadny tyhlety holce, jsme parta co jede na za kamosem a tahleta holka coz je mimochodem nase znama z prace se jen ptala jestli by se mohla svezt se mnou protoze ji tam nema kdo jinej vzit leda by jela sama stopem  To je cely... Takze dotaz znel at mi pripadne reknou ti kteri to zkouseli ze je to blbost a ze takhle nalozeny nafichtlu 40km to nema smysl zkouset.
Datum: 24. října 2015 14:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Vidím to jako Standa... ty chceš jezdit na holce, co je těžší než ty? Pokud ne, tak ji nech doma. A nebo ať tam doběhne, jen jí to prospěje  Ale pokud se ti líbí, tak přitvrď zadní tlumiče (pokud to půjde) a dej menší řetěz. kolečko. Ten fekál to zvládne, ale moc pohodlný to nebude ani pro jednoho z vás třech .)
Datum: 23. října 2015 22:12
Jméno: Jirka
IP: uživatel18365
 Mno to nevim  Zatez to asi bude skutecne ukazkova - ale nechat doma by asi zase byla skoda ne...  A pak - ten aplaus pokud tam uspesne dojedeme ...  ))) Zajima me jestli nekdo s podobnou zatezi nejak casteji jezdi. Ja jsem teda metrak este nikdy fichtlem takovou dalku nevezl  ))
Datum: 23. října 2015 13:01
Jméno: standa
IP: uživatel18366
 A bude někdo z vás na tý velký koze o víkendu jezdit? Pokud ne,neřeš a nech ji doma. Zbytečná zátěž.
Datum: 23. října 2015 12:23
Jméno: tony720
IP: uživatel18364
 Zdravim schanim dell orto 21 a na fichtlkramku ho nemohu najit nevite kde by se dal sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2015 21:16
 je to v haji draku,,,,dovozce ho doprodal uz pred dvouma mesice a vzhladem ze je po sezone,tak ho doveze az pristim roce
Datum: 22. října 2015 21:16
Jméno: jawa
IP: uživatel13743
 zdar dotaz.. chci si na papíry koupit jawu 125 kejvačku udělat s ní technickou apod. a chci se zeptat jestli by tam pak nešel dát motor třeba ze 175 jestli by to nějak nevadilo že tam de to vim a na oko je stejnej. šlo by to nebo ne? díky za dotazy..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2015 8:33
 Jawa 125ccm ani 175ccm kývačku nevyráběla, to byla ČZ. Jinak motor je z technického hlediska záměnný, číslo motoru vymazat lze, ale nelze vymazat typ motoru. To je u našich strojů to první trojčíslí, např 355 *** ***. Pokud si tedy necháš vymazat číslo motoru z TP, tak si tam můžeš dávat jiné motory, ale pouze typu 355! Tzn. pouze motory shodné s původním. Žádné větší, žádné novější...Já bych šel asi cestou nejmenšího odporu a přerazil čísla. Oficiální výměna motoru za větší v tomto případě proveditelná je, ovšem obávám se, že Ti jde o splnění podmínek pro skupinu A1, což by oficiální zápis motoru o objemu 175ccm trochu kazil.
Datum: 22. října 2015 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel11078
 Necháš si na úřadu vymazat číslo motoru z TP,stojí to 50,- , pak na tom motoru vybrousíš a vyleštíš číslo. Nebo nějak jinak zajistíš,aby tam nebylo. Pokud už máš vystavenej novej velkej TP tak je možný,že máš místo čísla motoru jen uveden typ 355. Pokud bys tedy do Jawa-ČZ 125ccm typ 355 rouboval motor 175ccm tak to hlavně musí bejt motor stejnýho provedení Jawa-ČZ 175ccm typ 356 . Jsou totiž víceméně stejný,válec má uvnitř "menší díru" a bude o žebro - dvě delší. To dnes ví málokdo a málokdo to bude zkoumat. V žádnym případě jinej,natožpak jednovejfukovej z Čízy. Jinak je vše na oko úplně stejné. Až tak nelegální mi to nepřijde,snad každá hranatá čz 125 má motor 175ccm. dyž ti to majitel vysloveně neřekne,tak to nepoznáš. Jezdí se na silničních 125ccm co maj klidně 35kW a papírově 11kW. To mi přijde jako brutalita,ne ty naše starý verky,kde jeden má 10 koní a druhej 14
Datum: 21. října 2015 14:15
 Upozorňuji tě předem, že veškeré níže napsané postupy, včetně tvé pouhé myšlenky na přehození motoru, jsou se zákonem kolidující (neboli - NELEGÁNLÍ - ) procedury, které ti za správných konstelací nebeských těles mohou slušně provětrat nejen peněženku. Samozřejmě, jestli to máš jen na blbnutí na vlastním pozemku mimo pozemní komunikace, tak si tam nacpi třeba motor z ponorky, když se ti tam vejde. (Kdyby náhodou, nahoď sem fotky  )\r\nMáš dva dosti závažné (z toho jeden řešitelný) problém: První - Nebudou sedět výrobní čísla, a to, bohužel, nějakého policistu nebo technika na STK občas napadne zkontrolovat. Druhý - 175 a 125 budou mít určitě nějaké vnější rozdíly, které by šťoural objevil(mám dojem, že je dokonce odlito 175ccm na hlavě + rozměry se budou na jistých místech, jako např. válec, rozhodně lišit). U prvního máš tři možnosti - Přerazit čísla nebo zneužít legislativu za současného modlení ke správnému bohu(nebo bohům - pozor na rozpory různých církevních předpisů, nemuselo by to fungovat). U druhého kromě výše zmíněného modlení nevím o žádném, snadno proveditelném, způsobu jak pomoci.\r\na) Jsem si skoro jistý, že 175 válec na 125 kartery kvůli číslům nenaroubuješ bez náležitých dosti otravných úprav(ale třeba to jde i bez nich). Snažší by bylo původní čísla vybrousit, vyvařit, rozleštit a následně přerazit.\r\nb) Pokud zkusíš "legální" cestu - mohl by sis pomoct to uhrát na výměnu motoru(pokud z čísla není jasné, že je to 175(osobně mám rám 350 kejvu se vším ostatním z panelky,na motoru dokonce typ 360 v čísle, ale v tomto procesu prsty nemám)) nebo se prý nějak dá zrušit číslo motoru v techničáku, ale s tím žádné zkušenosti taktéž nemám. \r\nJednoduše řečeno, věřím tomu, že tam ten motor půjde nacpat, ale jestli ti na to někdo se správnými právy přijde na silnici, budeš to mít jako provozování vozidla bez homologace a tam je sazba pětimístné částky ne vždy začínající na jedničku.\r\nNakonec - proč děkuješ za dotazy?
Datum: 20. října 2015 23:14
 Zdravím, chci se zeptat jak sundat rafičku tachometru? Jedná se o tachometr na Jawu 05/20 se zelenými čísly Díky předem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2015 19:06
 zdarec draci potřebuju pomoct s řadícím automatem jawa 21 resp. se složením automatu jelikož jsem z něj stratil segerovku a celej se mi rozpadl. tak kdyby jste měli nějaký postup jak ho složit tak mi ho pošlete na email.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2015 19:46
Jméno: standa
IP: uživatel18361
 Je to vcelku jednoduchý. Nic nejde dát opačně. Pokud ti teda nevystřílely pružinky od vyjížděcích zubů... (někde jsou pružinky jak do propisky a někde dlouhá plochá pružina) zamáčkneš zuby na tom kole uprostřed dovnitř (máš ho zhruba ve středový poloze) a zastrčíš to kolíkama mezi konce pružiny(obráceně to nejde dát). Do toho vsadíš ten zubatej půlměsíc (taky zhruba ve středový poloze) a pak odmáčkneš aretační jezdec (ten má tvrdou pružinu). Dej tam jakoby dvojku,zub zaskočí doprostřed půlměsíce. Domáčkneš to do sebe. Zezhora domáčkneš packu táhla do tisícihranu toho spodního kolečka (taky ve středu a to je důležitý). A dáš segrovku. Zní to složitě,ale když se na to podiváš,tak to pochopíš. Nic nedělej extra silou,jak prd se to ohne.
Datum: 20. října 2015 19:46
 Ahoj jak se u babetty 210 proměřuji cívky? Nesvítí mi světla.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2015 17:37
Jméno: jano
IP: uživatel18368
 meria sa odpor ktory mam byt v predpisanom rozmedzi, udaje najdes v dielenskej prirucke lahko stiahnutelne
Datum: 24. října 2015 17:37
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar fichtlaři potřeboval bych poradit s rámečkem u tachometru jawa20pionýr ňákej inteligent co fichtla měl přede mnou tak stříkal masku na bílo a nezakril tachometr no a ta barva vlítla dovnitř tak sem to chtěl vyčistit(na co je funkční tachometr když není vidět kolik jedu...........na úponý hovno) jenže tento zmiňovaný rámeček tachometru už tam nejde nasadit tak sem ho tam všelijak zkoušel dávat až sem ho skurvil no a koupil bych nový jenže na fichtlkrámku a td stojí okolo 200 kč a to je trošku moc nemyslíte ???? Vim že je to veterán a že díly nebudou levný když už se z poloviny nevyráběj no a k věci kde sehnat třeba neoriginál ale levnější popřípadě jak tacháč utěsnit aby mi do něj nechcalo sklíčko mám
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2015 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel18361
 Na burze jsem sehnal normálně funkční tacháče stovka/kus ... zkus taky ... většinou jsou funkční,každej se točil jen dokud neprasknul náhon,což je klasika... takže pokud na tacháči neni vysloveně vidět,že je nějak porubanej a je pěknej tak většinou funguje ...
Datum: 20. října 2015 8:31
Jméno: Jura
IP: uživatel18359
 Caute, chtěl bych se zeptat zda jste někdo nenašli nebo zda ma někdo doma fichtla se dvěma motorama (100ccm). Na YouTube jsem našel nějaké video ale jenom jak na tom jezdí a chtěl bych se do toho taky pustit tak za každou radu budu rád. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2015 21:09
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
Datum: 23. října 2015 21:09
Jméno: doklady
IP: uživatel17133
 Ahoj chci koupit doklady na pionýra je možnost, aby mi zůstala originální knížečka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2015 9:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vždycky je to o domluvě... první co bych udělal, tak bych nejlíp osobně zašel na příslušnej MěÚ, kde se bude převod konat a tam se zeptat co uměj a co ne (je v tom bordel a každej si to dělá jak chce)... když zjistíš, že ti tu knížku budou chtít sebrat, tak bych to řešil tak, jak popisuje martin
Datum: 19. října 2015 9:25
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Pokud chceš mít jistotu, že ti zůstane, pak to řešit ztrátou. Letos na jaře jsem kupoval v Rakovníku dvacítku a malou knížku mi nechali jako velký TP plus mi vydali zatavený malý TP. V Liberci knížečky zabavují a vydávají skládačku.
Datum: 19. října 2015 9:05
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ofotil jsem původní knížku a s tou kopií jsem šel na úřad, nahlásil ztrátu knížky a převedl pařeza na sebe a dostal nový techničák.
Datum: 18. října 2015 19:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevím jak kde, ale známému, který přepisoval 550, vůbec nevystavili duplikát a nechali mu platnou knížku... přepis se konal už podle nových pravidel bez polopřevodu...
Datum: 18. října 2015 14:25
Posl.aktualizace: 18. října 2015 16:08
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 pěkná práce-palec nahoru,hezky ti to jelo...
Datum: 18. října 2015 16:08
 Ahojte majstri klikári, lisujete klukovky za tepla alebo za studena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2015 3:16
Datum: 23. října 2015 3:16
Datum: 23. října 2015 3:00
Jméno: klikař
IP: uživatel17991
 studený
Datum: 20. října 2015 10:56
 Ahoj draci. Po ročním odkladu jsme to s konečně podnikli. a v poslední týden v srpnu jsme se vydali z ČR na fichtlech vydali na Slovensko. Do Považské následně na Štrbské pleso atd. Škoda jen že se nějaké záznamy nedochovali. Ale i tak doufám že se vám bude video líbit https://www.youtube.com/watch?v=JRfddlfLvTI
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2015 13:24
 Časem možná něco přibude. Ty zrcátka tam má kamarád už nějakou dobu a nestěžoval si takže asi OK. Další cestu plánujeme asi směr Německo do Cvikova  tak nějaké videjko zase uděláme a snad bude i ještě lepší než tohle pač nějaké nedostatky to má...
Datum: 01. listopadu 2015 13:24
 no to si delas prcu ze s toho nematevic Johnny  a stocit to na kolarovo uz niko nenapdne co  stejna historie stejny konec  cesta zili na poprad dobry co  jinak ty zrcatka mensi na modrem jsou ok? ja se bal ze jak jsou na male nozce ze je to oprus
Datum: 30. října 2015 5:32
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Posl.aktualizace: 16. října 2015 7:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zákon 361/2000 Sb. ... pro neschopnost některých jedinců vkládám citaci /s rozhozeným formátováním, za to nemůžu/
(1) Do skupiny
a) AM jsou zařazena motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h -1
1. dvoukolová se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3
nebo s výkonem elektrického motoru do 4 kW,
2. tříkolová se zdvihovým objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo
u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW,
3. čtyřkolová o hmotnosti v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg se zdvihovým
objemem zážehového motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo u jiných motorů s
výkonem nejvýše 4 kW,
b) A1 jsou zařazeny
1. lehké motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj o výkonu nejvýše 11 kW a s
poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem
spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 cm3,
2. tříkolová motorová vozidla o výkonu nejvýše 15 kW,
c) A2 jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše
35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z
motocyklu s více než dvojnásobným výkonem,
d) A jsou zařazeny
1. motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj,
2. tříkolová motorová vozidla s výkonem převyšujícím 15 kW,
Datum: 16. října 2015 7:38
 Spíš se to určuje podle výkonu, podle vyhlášky si můžeš řidičák udělat od 15 na skupinu AM nebo jak se jmenuje, ta první, která je jenom na motorky s konstrukční rychlostí do 45 km/h, což se jeví jako blbost, ale prostě to tam je.
Na silnější motorku až od 16, nevím jaký výkon má ta tvá, takže přesný věk ti něřeknu, ale věkový skupiny jsou nějak takhle.
15
16
18
21
Datum: 15. října 2015 21:46
 čus draci, nevíte někdo jak velký je ten otáčkoměr na Jawu 50? vešel by se budíku z tachometru s pionýra? odepište díky
http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2015 16:53
 Pokud jsi trochu zběhlý v tvorbě plošných spojů, tak si ho uděláš velký přesně tak, jak potřebuješ(i jinej tvar třeba. můžeš si ho udělat třeba jako světelnou rampu na řidítka  ). Schéma zapojení je daný a pokud ho v jakékoli formě zachováš i na plošňáku(např. můžeš udělat plošňáky dva nad sebou), tak to musí fungovat.
Datum: 15. října 2015 16:53
 Zdar DRACI! Koupil jsem z bazaru pionýra Jawa 50/20 a byl jsem informován, že když se zahřeje motor, tak hůře startuje. Když jsem ho dovezl domů a zkusil našlápnout, tak na první našlápnutí to naskočilo i bez napupování, což mě překvapilo, ale když jsem pak vypnul motor a zkusil to znovu našlápnout povedlo se to až na několikátý našlápnutí. Po týdnu to po chvilce ježdění už nechtělo chytnout na našlápnutí vůbec, a musel jsem to vždy roztlačit. Po dalším týdnu to začalo samo chcípat a výbuchy v motoru byly velmi zvláštní a nepravidelný a po chvilce ježdění mi svíčka nechtěla hodit jiskru, ale když jsem to roztláčel se zapnuými světly, nebo s puštěným klaksonem tak světla svítily a klakson bzučel. Tak jsem usoudil, že to bude svíčkou, tak jsem svíčku objednal a až pojedu na chalupu, tak to vyzkouším, ale bojím se, jestli by to nemohlo být i něčím jiným, tak jestli by se tu našel nějaký profík, který se v tom fakt vyzná, tak mu předem vděčím za případné rady! Díky moc draci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2015 22:00
 Jo to máš pravdu. Prodávající mě řikal, že mu tam už jenom stojí v garáži a zabírá místo, takže by to prostě chtělo seřídit promazat vyměnit nějaký díly atp...
Datum: 17. října 2015 22:00
Jméno: já
IP: uživatel16483
 Dle mého názoru motorka je čerstvě koupena jak jsem pochopil, mohla někde dlouho ležet orezlá vačka + suchý filc = ošoupaný pertinax na kladívkách zmenšení odtrhu a následně zmizela jiskra. Na benzín a výfuk bych to netipoval ale vyčistit se to může.
Datum: 17. října 2015 18:37
 Převodový olej, který mizí těsněním(simerinkem) na klice pod píst, následně se ho to pokusí spálit(kouř) a nakonec co se nespálí se vyflusne do výfuku. Pokud jsi teda nedal opravdu moc oleje do benzínu(normál 1:33 popř. 1:50 u ojnice s jehlovýma ložiskama. Jinak standa bude asi nesouhlasit, ale s poměrem nižším jak 1:27 mám problémy startovat a věřím tomu, že by se olej ve výfuku taky mohl vyskytovat v nestandartním množství) a nebo jestli nenastalo obojí. Ještě mě napadá, jestli jsi to trochu brutálnějí "neuchcal" kýblem benzínu pod pístem(sakra moc nacupováno, nebo problém v plováku, popř. ventilu, který nezavírá a benzín teče trochu víc než potřebuješ - což by se také mohlo tvářit jako vysoká hladina)
Datum: 15. října 2015 16:42
 Co mi žere převoďák? myslíš převodový olej? Nějak jsem to úplně nepochopil.. ?
Datum: 15. října 2015 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel18353
 Tak v tom případě ti to žere převoďák.
Datum: 15. října 2015 11:59
 Diky moc. Tak zkusim se na ty veci co jsi mi psal kouknout, rozhodne bude pekne zadelanej vyfuk, protoze se z nej hrozne kouri a kdyz do nej po zastaveni fouknu tak ten kour de vsude kolem a kabe z nej olej.
Datum: 15. října 2015 8:56
Jméno: standa
IP: uživatel18353
 Zdar. Zaměřil bych se na výšku hladiny v karburátoru,bude vysoká. Pak bych preventivně vyčistil palivovej kohout a palivovej ventil. Nic nezkazíš preventivním vyčištěním výfuku . Svíce odešla,protože to bylo moc ulitý. Novou svíčku sklepni dle jiskry na cca 0,4-0,5mm. Ať se daří. Standa
Datum: 15. října 2015 8:07
 Zdar draci.
Sháním starý ale funkční tachometr na starou zetku,tzv kominíček.
Nevíte o něčem za dobrou cenu?
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2015 15:59
 Jestli to neni na Fichtlkrámku napiš Sesovi (majitel fichtl krámku) Jestli by to nemohl přidat do nabídky, nebo to zkus sehnat někde na internetu ze zahraničí.
Datum: 15. října 2015 15:59
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Zdarec draci, potřeboval bych poradit. Otce Mustang, vše originál kromě VAPE, chytne na 1 - 2 šlápnutí, nechám chvíli poblafat, rozjedu se a jede krásně bez vynechávání. Jak se motor po cca 500 - 1000 metrech trochu víc ohřeje, začne vadnout a kuckat až tak, že za jízdy pod plynem chcípne. Nakopnu ho opět lehkým kopem (chytá prostě nádherně), zařadím 1 a chci se rozjet - dám plyn, motor se ztuha vytočí (jakoby zakopává) a při rozjezdu chcípne, nemá vůbec tah. Nechám pár minut vychladnout a jede jako drak dokud se zase neohřeje. Předstih ryska na rysce VAPE, hladina lícuje s plovákem, plovák není děravý, trysky originál velikost a čisté, benzín jsem zkoušel jiný, benzín do karbce v pořádku a rychle dotéká ventýlkem, ventýlek v karbci těsní, airbox hadice ke karbci nová z FK, v airboxu 1 díra (nepomohly ani 2 - 3 nebo žádná), výfuk vypálený, čistý, svíčky jsem zkoušel 3 z toho 2 nové (Brisk N15C), původní svíce měla cihlovou barvu i přes všechny tyto problémy. Draci, já už opravdu nevím co s tím. Je možná moje úvaha, že se zadírají ložiska na klice? Byly měněny asi před 4 lety...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2018 16:31
 Zdravím, mám uplně stejnej problém. Po delší jízdě jako by se zadíral motor, minutu počkám a jede jako drak. Vyřešil nškdo tento problém, nebo ne. Děkuji za info, také už jsem bezradný.
Datum: 23. července 2018 16:31
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Nene, předstih jsem zkoušel přidávat i ubírat po malých kouscích a je to pořád stejné. Jakmile se motor prohřeje tak úplně ztrácí tah a začne vynechávat. Na neutrál však jde vytočit do plna. Včera už jsem byl naštvaný, tak jsem zkusil jet na plno na studeném motoru. Tah jako prase, točilo to neskutečně... Po minutě, když se motor ohřál, zase neměl tah... Indukčku mám pod nádrží stejně jako byla originál. Zkontroloval jsem elektroinstalaci a žádný problém jsem tam nenašel. Tož to je opravdu záhada. Jo a ještě jsem zkoušel bez vzduchového filtru na teplém motoru - absolutně beze změny.
Datum: 20. října 2015 6:55
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Pane bezejmený,vape má předstih 2,1 ve výchzím bodě při startu,pak se mění,zmenšuje. Zhruba na seriovou hodnotu.
Datum: 18. října 2015 11:18
Jméno: já
IP: uživatel16483
 mám takový tuchy že vape ryska na rysce je 2,1 před HÚ.
Datum: 17. října 2015 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel18356
 Tak vyčisti pořádně karbec. Pak už jedině VN kabel a nebo fajfka. Nemáš tu vape indučku uloženou někde blízko motoru ,že by se zahřejvala? Zkus klidně přidat a ubrat předstih,jaká bude změna ? A nebo se roztejká vape ...
Datum: 16. října 2015 11:08
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Tak zatím nic nepomohlo, pořád stejný problém bez náznaku zlepšení. Výfukový kanál na válci je čistý, jen trochu oleje co jde setřít hadrou... Válec vypadá v pořádku, píst taky a kroužky mají by oko ještě dobrou vůli. Komprese je asi taky dobrá když to dobře chytá. Zkusil jsem nový těsnění pod válec i pod kolínko karburátoru, dokonce i mezi karburátor a kolínko jsem dal nový těsnění.
Datum: 16. října 2015 7:03
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 A jak to vypadá u příruby výfukového kolena na válci, bývá to ucpané karbonem
Datum: 14. října 2015 19:47
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Karburátor jiný nemám.  Zkusím tedy polaborovat s hladinou. Ložiska tam jsou klasika nezakryté C3. Pokud nic nepomůže, tak přijde na řadu opravu rozborka motoru a přetěsnění. Díky stando, zítra písnu jak to dopadlo.
Datum: 14. října 2015 14:16
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 Zkoušel jsi jiný karburátor? Hladina lícuje - to je fajn,ale zkusil jsi i nižší? A dále mi napadají netěsnosti v motoru a nebo prdlé gufero u primáru. Ložiska se zadírat nebudou,to jedině že by tam někdo dal zakryté. Vape má tu úžasnou vlastnost,že zapálí jak hodně bohatou tak i chudou směs.
Datum: 14. října 2015 12:39
|



|