Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čest.Otázka na Standu Hrbka.Chtěl bych se poradit bo plánuji přes zimu zainvestovat do Pionýra pokud budou dostatečné finance a to hlavně do motoru protože už ze skušenosti s jedním jeho válcem vím že to prostě jede.Potřeboval bych udělat válec vhodný na cestování tudíž sériový cestovní Pionýr něco ve stylu nejlépe pro sériový karburátor nebo převrtaný sériový karbec dále vhodný pro origo převodovku a spojku s tím že mi nejde o to aby na tom byl origo výfuk může být třeba upravený Hikone dle nákresu,jinak představa maximální rychlost těch 90 např.při 13.z sekundárů by byla dobrá protože do předu asi půjdou přední tlumiče z Kawasaki KX 60 takže to ubrzdím v pohodě a nebudu se při tom kroutit jak had.Díky moc za odpovědi/rady/tipy  Jinak válec předchozí co jsem měl byl dělaný pro Pavla Cibulku. AŤ ŽIJÍ SPLAŠENÉ TRUBKY !
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2015 22:44
Jméno: standa
IP: uživatel18463
 Jo jasný,ok,ozvi se. Čim dřív tim líp,dělat budu asi až v lednu. Jen si ujasni,co vlastně chceš a co je dosažitelný. Ne všechny tvý přání jsou reálný navzájem. Ale to doladíme. Zatim zdarec. Standa
Datum: 15. prosince 2015 22:44
Datum: 15. prosince 2015 22:36
 Zdar. Děkuju moc za uznání  myslim že je to TOP-ka na seriovku. Začli jsme to napřed dělat pro kategorii Klasik, s tim že se osadí upravenym Jikovem na 18,5mm a reso vložkou do origo výfuku a nebo upravenym Hikone ,jelo to dost a umístění byly dobrý. Nakonec se to osvědčilo i v holý seriovce a je to v podstatě max co z holýho origo motoru na origo komponentech dostaneš. Napiš mi Venco kdyžtak na muj mail a proberem to a domluvíme se. Tohle ti bude sedět.
Datum: 13. prosince 2015 16:18
 Čau. Já mám od Standy "maximum ze sériovky". Je to 4. výbrus, jednokroužek, hlavní tryska 72 a zápalko VAPE, jinak vše ostatní origo. Je třeba si s karburátorem a airboxem pohrát, nastavit ideální směs. Jezdím se 14z kolečkem, vážím cca 85 Kg. Z kopce jsem dle digitálního tachometru vytáhl 92 Km/h. Mám tam i budík na otáčky, maximum na jedničku točí něco přes 8500 ot/m. Taková normální rychlost po rovinkách je 60 - 75 Km/h, jede to neskutečně!!!! Za autobusy se budeš nudit a šudlat dvojku!  Ještě jednou chci tímto Standovi poděkovat, máme od něj už 2 tyto válce a oba jedou jak drak!!!
Datum: 11. prosince 2015 6:32
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar draci i když si moci udělat papíry od patnácti ,ale to jen do konstrukční rychlosti 45kmh tak nevim jestli moci udelat papiry na fichtla papiry. Asi od 16 ti a nebo jestli o těch 15 kilometru navic to tolerujou.Jenom se ptám předem dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2015 16:56
 Standa má svatou pravdu .. riskovat to můžeš, ale podle mě to za ty prachy za autoškolu a případný flastry nebo problémy (kdybys byl účastník nehody) za to nestojí .. ale zase když se na to podívám z druhé strany, tak už tři roky jezdím na fichtlu (skoro denně do školy, o víkendech delší túry) a teď už i autem a nikdy mě nekontrolovali, i když jsem na dost policajtů narazil, ale to jsme spíš jeden z mála.. kdybych jezdil celou tu dobu bez papírů a moto byla odhlášená (jen bych si namaloval spz) tak by se nic nestalo  ale osobně doporučuju udělat A1 v 16ti , pak A2 v 18ti, na kterej dostaneš (když budeš chodit do "rozumné" autoškoly i nějakou tu slevu) a máš klid a můžeš jezdit jak se ti zlíbí .. a ještě taková rada, když si na sebe hodíš pořádnou přilbu, trochu lepší hadry a fichtl bude vypadat dobře tak tě nebudou tolik řešit než když pojedeš v sandálech na rozpadajícím se fichtlu  a tu automatickou převodovku nechápu vůbec .. motorka bude totoiž v méně zkušených rukách určitě rychlejší než s manuálem a spíš se an tom někdo vymlátí - kor když stačí odmontovat pár restrikcí .. ale holduje to celkem prodejcům skůtrů, no ..
Datum: 18. prosince 2015 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel17481
 Ono říct jestli se to toleruje je těžký. Hodně se to toleruje a přimhuřuje se oko,někdy je ani nenapadne to zkoumat,ale nelze si to vynucovat. Narazíš na vola a mužeš se tisíckrát vymlouvat že to jede tak a onak ,že je to prdlavka líná, jsi propadající,problém asi jako kdybys jel na litru...nemáš na to papíry ... navíc to sebou nese i možné problémy,kdyby ses účastnil dopravní nehody. Není úplně pravda,že jde vše za tebou,ale hodně si tim znepříjemníš život,každopádně pokuta atd... resume je takový,že někdo jezdí na papíry AM na jakýkoliv padesátce a dlabe to a má prostě štěstí,problémy se mu vyhejbaj ... jinýmu ne ... jak se k tomu postavíš je na tobě. Nechci odrazovat ani nabádat ... my zas řešili v 16 letech s A1 jestli riskovat MZ 150 a nebo ne ...stejnej případ ... a pak absolutní paradox,že k řidičáku na auto dostaneš papíry na skůtra do 125ccm a mužeš lítat 150-160 km/h na nakitovanym 180ccm skútru s 35HP... a to je mazec neskutečnej a u pio se řeší kraviny ... já když slez z bráchový gillery tak jsem z toho byl hotovej,jak to jede,až jsem byl vyklepanej,protože ten ostrej variátor tomu dává ještě větší grády než je třeba 160-180ccm kitový Mito s 21kW.... a to jsme to teprve dávali dohromady a jelo to jen 130-140 ... při prudším přidání plynu i v 80km/h jde na prdel ... a na tom muže dnes jezdit člověk s řidičákem na auto i když na moto v životě neseděl ... jak když dáš někomu odjištěnej samopal ... a to je paradox!!!
Datum: 14. prosince 2015 20:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ne, AM neopravňuje k řízení jakéhokoliv pio, který máv TP kční rychlost 60 km/h... J 550 a některé 555, které mají v TP 45 km/h řídit samozřejmě lze... jinak to taky bylo omýlaný asi tak 1000x?
Datum: 11. prosince 2015 8:02
Jméno: artpeter
IP: uživatel13868
 zdar, má cenu zkoušet svařovat prasklý revmáč na dvacítku klasickou obalenou elektrodou(svářečka elektrokov js90)? nerad bych nadělal víc škody než užitku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2015 17:53
Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 Neni to sice samozřejmě ono, ale dá se to udělat i normální trafo svářečkou, já jsem ted v létě svářel jedny revma plechy- dodělával jsem celý ten ohyb a nemám to nejhorší, takže pokud máš zkušenosti tak to jde i tím trafem, jinak samozřejmě nejlepší co2
Datum: 13. prosince 2015 17:53
 zasoplil bych to i elektrodou, ale kvalitní by to nebylo, lepší n to bude COčko nebo tig
Datum: 11. prosince 2015 17:17
Jméno: pepa
IP: uživatel18451
 Zapajet natvrdo mosazi
Datum: 11. prosince 2015 15:13
Jméno: artpeter
IP: uživatel13868
 Předpolkádal jsem podobnou odpověď. asi to nechám tak jak to je. díky
Datum: 09. prosince 2015 17:46
Jméno: Honza
IP: uživatel18450
 No to ne protože to propálíš to je tak na co nebo sletovat autogenem, nebo jestli je možnost tak to odnes nějákým svářečům ty ti to udělají pořádně a umí to i zabrousit že pomalu nic nepoznáš pokud ne tak je na to lepší nehrabat že jinak uděláš víc škody než užitku
Datum: 09. prosince 2015 16:54
 Doprodej poslednich tlumicu made in CR, Breznice,, pak bude konec!! sorac za cenu,dodavatel zvednul cenu, ja za to nemuzu,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2015 20:39
 ozvi se hned po novem roce uz nic nebude
Datum: 13. prosince 2015 20:39
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Právě že bych je vzal do foroty. Tak po novým rece se ozvu a uvidíme?
Datum: 12. prosince 2015 14:39
 budulinku ano,,ale ted to nemam skaldem a nevim jestli je jeste dohonim,, a hlavne cena bude o 20% drazi
Datum: 12. prosince 2015 0:07
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec seso. A to červené těleso bez pružin a krytů za 450 je taky z Březnice?
Datum: 11. prosince 2015 19:52
Datum: 09. prosince 2015 22:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 A prodáváš ty čezeťácký z Březnice chromovaný nebo černý?
Datum: 09. prosince 2015 21:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
Datum: 09. prosince 2015 21:35
Jméno: Honza
IP: uživatel18450
 Za chvíli v tomhle státě už nic nebude jen šmejd a ještě větší šmejd
Datum: 09. prosince 2015 16:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 rychlej dotaz na mopedysty: Jde převodovka u Stadiona (resp. jawetty) s úzkou přesuvnou zubovou spojkou poskládat se spojkou širokou, nebo jsou v kolečkách či hřídelích odlišnosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2015 12:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čekal jsem to...dík
Datum: 09. prosince 2015 12:20
Jméno: skardas
IP: uživatel17641
 Nejde. Odlišnost je v hřídelích.
Datum: 08. prosince 2015 21:47
 Zdravím, stala se mi taková zajímavá věc. Pincek mi už asi 3 roky dělal takový divný jev, něco mezi vibracemi a mlácením. Trochu vibroval, ale ne zase moc, že by se nedaly držet řidítka, ale zároveň vydával divný zvuky, jak se všechno třepalo, nevím jak to popsat. Nedávno to z ničeho nic přestal dělat. Stejně jsem ten motor rači rozdělal, ale nenašel jsem žádnou chybu, klikovka v pohodě, ložiska taky. Nenapadá někoho, co to mohlo způsobovat? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2015 0:01
Jméno: libor1
IP: uživatel18468
 byl motor složen z párových karterů? byl dobře slisován?
Datum: 22. prosince 2015 0:01
Jméno: Martin Volf
IP: uživatel18444
 Zdravím. Mam dotaz. Uvažuji o koupi vidlice ze simsona na mustanga a chtěl jsem se zeptat jestli vidlice pasuji na krk nebo jestli se to nějak upravuje. O redukcich vím. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2015 17:11
Jméno: Martin Volf
IP: uživatel18444
 A půjdou originální řidítka do krku vidlice ?
Datum: 06. prosince 2015 17:11
 Zdarec shanim brzdove pakny na jawa90.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2015 20:02
 draku ty nikdo nedela, proste burza nebo inzerat
Datum: 26. prosince 2015 20:02
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Zdar, prosím o rady. U b 207 go na motoru a výbrus. Při přidání plynu se zadusí jakoby falešnej vzduh. A tak o5 vyměněny gufera na klice a přetěsněno. Stále stejný problém. Musí to být nějakà blbost pač celej den sem v odborný literatuře a nic sem nenašel. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2015 21:25
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Ok vyzkouším to. Já si myslel, že to bude nějaká dobnost ale tohle  Díky za rady.
Datum: 07. prosince 2015 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel18448
 Nejsem babeťák a tomu mistrovskýmu karburátoru ani moc nehovim,ale obecně to o čem mluvíš vyhladí zvednutí jehly... zkus uvidíš...
Datum: 07. prosince 2015 20:55
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 No ani neříkej, že bude stačit dát jehlu až nahoru a bude po problému? Je pravda, že tohle sem nezkusil. Výbrus sem dával dělat motoservisu v Liberci, když sem dal kroužek do válce, tak mezírka v zámku byla sotva znatelná, tak na přeloženej papír. Možná malinko víc.
Datum: 07. prosince 2015 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel18448
 Já si dokonce myslim,že kdybys ji zved ještě o zub,tak by to třeba bylo úplně ok. Nevím jak máš těsný výbrus,ale asi bych zajížděl max 500km. Víc oleje do najetí 1000km,pak neřešit ,ale jehlu bych dal dolu na normál už po tom hrubym zajetí v 200-250-300km . Umim si představit jak ti to prskalo. Než jsem porozuměl motoru babety tak jsem se leccos natrápil  a to jsem se po hlavě pustil do GO motoru u b210 a tam aby toho nebylo málo ještě spojky a "řazení" ... nikdy jsem na tom nejel a seřiď to,aby chytala teplá i studená,točila a řadila  ta 207 musí bejt brnkačka
Datum: 07. prosince 2015 20:12
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Jasně o zářez výš, nyní mám najeto 100 km po výbrusu a při teplém motoru už se problém nedostavuje, je to spíš taková lenost ve středních otáčkách. Rozjezd a vyšší otáčky jsou bezproblémové. Ale toto už považuji u babetty 207 za poměrně normální jev, přeci je mám 85 kg a bez otáček to není ono. Ale Stando prosím tě, jak dlouho jehlu nechat na třetím zářezu zhora? Dočetl jsem se, že klidně 200 - 300 km. Mohu tomu věřit?
Datum: 07. prosince 2015 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel18446
 Výbrus válce ti nezpůsobí chudou směs. Ovšem po výbrusu se má zvednout jehla. Udělal jsi to?
Datum: 07. prosince 2015 8:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Najeto dalších 20 km a problém pomalu ustupuje, tak mám velký podezdření na ten výbrus. Pravděpodobně se musí pořádně zajet, ale divný sou ty příznaky.. karbec ok byl venku dokonce několikrát. Nemá někdo podobnou zkušenost s výbrusem?
Datum: 06. prosince 2015 21:08
Jméno: standa
IP: uživatel18445
 Bude bordel v karburátoru. Ucpaná hlavní tryska.
Datum: 06. prosince 2015 20:34
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Ještě drobnost, když už to rozšalu do otáček tak to jede. Je možný, že si sedà výbrus? Po go najeto 20 km.
Datum: 06. prosince 2015 16:34
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdarec draci chci se zeptat čím lépe naladěný předstih tím líp motorka jede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2015 8:14
Jméno: standa
IP: uživatel18446
 Přesně tak. Moto jede nejlíp s odladěnym předstihem a seřízenym karburátorem a funkčním filtrboxem + čistý výfuk.
Datum: 07. prosince 2015 8:14
Jméno: kespr
IP: uživatel18422
 určitě
Datum: 06. prosince 2015 20:25
Jméno: Kedar
IP: uživatel12689
 Zdravičko, koupil jsem PIO s TP, ale je tam motor s jiným číslem, je to napsaný na původ. majitele, nevíte co na to řeknou na evidenčce abych to mohl přepsat ? nebo jak postupovat abych to přepsal, ještě jsem se s tímhle nesetkal. Můžu zajít na uřad a přepsat tam to číslo já jako budpucí vlastník ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2015 7:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Daniel: trochu nechápu význam tvého příspěvku... jasně že je to o technikovi, kterýho chytne na STK, jenže ono pak vyjde levněji jít oficiální cestou, dát těch 50 Kč za výmaz čísla a dál to mít bez starostí, než cpát při každý STK technikovi kilo navíc...
Datum: 07. prosince 2015 7:42
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 moc to řešíte  mě to nesedí na čz a co borec se na to podíval a říká no máš tu jiný číslo říkám fakt to já vubec nevím  a on že a to je jedno  a to mi řekl na evidenčce a když jsem byl tento rok na stk tak to dělal zase on  na haluz a říkám vy jste mi dělal evidenčku a zase nahlídl na číslo motoru a říká no tady ti to nesedí říkám no vím no a on na to to je jedno  a když chytneš blbečka tak jak bude číst číslo tak mu dej 100kč a neřeš to
Datum: 06. prosince 2015 21:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bez plný moci ne... hlavně u přepisu musíš mít i STK, takže zajedeš na EK (resp. STK kterou ti dá na měsíc) do závad ti napíše že nesedí číslo motoru, ty to přepíšeš, necháš za pade číslo motoru vymazat a je hotovo, resp. jedeš na opakovačku STK, pokud si jí dělal...
Datum: 05. prosince 2015 19:59
Jméno: Kedar
IP: uživatel12689
 Ted na to koukám, výr. číslo u motoru mám stejné jak číslo rámu a můžu ho vymazat já když to vlastní někdo jinej, já mám jen techničák ?
Datum: 05. prosince 2015 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel18442
 Co máš v TP ? Já mám třeba v TP místo čísla motoru napsáno Jawa 50 typ 21. Pokud tam máš nějaké číslo tak jdi na úřad a nech ho za 50,- vymazat.
Datum: 05. prosince 2015 15:00
 Zdar draci, chci se zeptat jestli je ojnice na čz 175/477 a 125/476 stejná. Na shopech ji prodavají jako totožnou. Popřípadě muže mi někdo doporučit nějakou ojnici na 477 ? a eště se chci zeptat zda u tohoto motocyklu bylo nějaké těsnění pod hlavou. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2015 21:54
 Zdvih je vlastně dvojnásobek osové vzdálenosti ojničního a klikového čepu. U 125ccm je to teda 58/2, tzn. 29mm. U 175ccm je to 65/2, tzn 32,5mm.
Datum: 04. prosince 2015 21:54
 Jak ho zmerim? A nevíš náhodou obě hodnoty ?
Datum: 04. prosince 2015 18:20
 Ano, dají. Změřením zdvihu.
Datum: 04. prosince 2015 11:54
 Ne, odešla mi ojnice, tak potřebuji vymněnít ojnici, proto se ptám Popřípadě kamarad ma komplet kliku, dají se nějak na pohled nebo jinak rozeznat klikovky těchto dvou stroju ?
Datum: 03. prosince 2015 21:03
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 já doporučuji ckr na jehlách, a dává se tam hliníkový těsnění ale musíš hlavu pořádně slícovat( zabrousit ) jinak stejně bude podfukovat  třeba mě podfukuje už 2 roky a neřeším to.
Datum: 03. prosince 2015 19:44
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Ojnice je stejná, jediný co je jinak že u 125 je ojnice umístěná blíže ke středu kliky takže je to v podstatě uplně to samý jen jinak umístěný. Jestli předěláváš 125 na 175 tak potřebuješ kliku válec a hlavu
Datum: 03. prosince 2015 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel18440
 Myslim že ta 175 má o něco větší zdvih kliky
Datum: 03. prosince 2015 18:11
 Díky, na 175 jsou větší setrvaky ne ?
Datum: 03. prosince 2015 18:05
 čao.. ano ojka je stejná (jiné jsou jen setrváky) .. a těsnění pod hlavou já teda mám.
Datum: 02. prosince 2015 22:38
 Čau lidi, chci se zeptat budu kupovat čz 175 a majitek povýdá že nejde přední světlo že když ho zapojí spadne pojiska. Říkal že tam má aku baterku nemuže to bejt vono?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 19:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Obavu mám naprosto stejnou, dokonce se bojím, aby ta čz (i pio do skoro kopců) nepřišla k újmě... "spadne pojistka" - to tam má jistič z domovního rozvodu ne? Nebo kam že mu ta pojistka spadne? A význam termínu aku baterka jsem taky nepobral. Hold se mám co učit.
Datum: 02. prosince 2015 19:24
 jestli ti jde opravování motorek stejně jako ovládání pravopisu, tak mám zlé tušení, že tyto banální závady co popisuješ, nezvládneš opravit...
Datum: 02. prosince 2015 18:06
 Prej ještě píše že nevý když se vymnění náhon tachometru jastlli pude tachometr de to nějak předem vyskoušet nebo něco takového bez náhonu tachometru nebo kolik stojí použitej ale fungujicí tachometr na Čz 175? Dík Václav
Datum: 02. prosince 2015 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel18438
 Ne. Někde ve světelnym okruhu (spínačka,přepínač,kabely atd) je zkrat na kostru. Hledej ...
Datum: 02. prosince 2015 13:58
Jméno: Pionyrem cestou nepolem
IP: uživatel18435
 Zdravim, pokud chcete sledovat prubeh nasi cesty k Balatonu nebo nas i nejak podporit, budou samolepky na prodej. Dale videa a fotky z cesty plus ruzne aktuality hodte like a sdilejte diky moc.
https://facebook.com/pionyremcestounepolem/
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2015 17:09
Jméno: Honza
IP: uživatel18441
 To víte dnes bez dotace ani ránu...
Datum: 04. prosince 2015 17:09
 vždyť k Balatonu to bylo nějakých 9 hodin cesty a asi 8 litrů benzínu... odjezd z Olomouce... běžte kluci o vánocích prodávat kapry, za pár dní si vyděláte i na motel aby jste nemuseli táhnout stan
Datum: 02. prosince 2015 18:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Balaton zase není taková štreka, abych podporoval jezdce koupí samolepky... Takový hezký prodloužený víkend. Taky asi začnu prodávat samolepky. Na jízdu do práce, mám to asi 20km, tak potřebuji podporu! Nechci vás shazovat, výlet to bude určitě super, ale takhle se prezentovat, kdyz skoro o nic nejde. Taky se mi tenhle trend moc nelíbí, cestování na těch našich starých střepech začíná být moc mainstreamový a už se z toho dneska na prdel nikdo moc neposadí. Čest vyjímkám jako P. Suchý apod.
Datum: 02. prosince 2015 16:29
 draci je nechci byt vubec vosklivej ale tu dnesni modu s prispivanim na dobrodruzstvi podobe samolepky, rozhodne nesouhlasim, pac jsem byl vychovany s tim ze bez penez do hospody nelez,,, takze pokud chci jet nekam,,tak setrim a dokud nenasetrim, tak setrim stale dal a pripravujise vice detailne na dorodrustvi,,jestli se budou motivacni samolepky mnozit, tak to zkazi celej puvab cestovani  jeste cestu kolem sveta pavla sucheho jeste pohopim ale nik je to u me posledni samolepka co tu v kramku prodavam  lebo civilizace by sla jeste vic ke dnu
Datum: 02. prosince 2015 9:34
 zdarec draci chtěl jsem se zeptat když je pionýr studený,tak to je ve vysokých otáčkách a cca po pul minutě to začne pomalu klesat,až to spadne na klasický otáčky až někdy chcípne. Nevíte proč??? to je v těch vysokých otáčkách??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel18438
 Někde saje faleš. Buďto někde špatný těsnění a nebo gufero (a) . Často to dělá vymlácená klika jak se mele v ložiskách. Hledej ... než začneš cokoliv rozebírat chyť za kliku třeba za magneto a zkus s ní zahejbat jestli se nemrská. Axiální vůle (ven//dovnitř) není zas tak tragická,ale nesmí to tam lítat moc. To by postačilo vyměnit gufera. Pokud už má i radiální vůli (nahoru/dolu) tak to už je špatný... no hledej
Datum: 02. prosince 2015 12:38
Jméno: milan
IP: uživatel18432
 Dobry den potrebuji poradit mam babetu 207 volnobeh drzi perfekne ale kdyz pridam plin tak se dusi na stojanu ju po chvili do stanu do otacek a pri jizde musim mackat sitic kdyz ha zmacknu 5 metru jede normalne a pak se zas dusi dekuji za radyu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2015 20:54
 přicpaná hlavní triska
Datum: 30. listopadu 2015 20:54
 Čau lidi, chci se zeptat mam fichtla typ 23 a jede jak nejede po silnici 3 a jede ale po poli nevijede do kopce přemejšlel sem o kolečku ve předu kolik zubu abi to jelo alspoň 40 jelo a dokopce to mělo sílu abych to nemusel tlačit? Dík Václav
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel18438
 ZkusYl bich devÝťY zubÍ,to vijede fšecki kopce
Datum: 02. prosince 2015 12:43
Jméno: Marquee
IP: uživatel18436
 Ale skoro kopec by to vyjet mělo
Datum: 01. prosince 2015 6:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 S 11z. kolečkem to pojede 55-60km/h (6500-7100ot/min) podle povedenosti a seřízení motoru.
Datum: 30. listopadu 2015 17:01
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 Václave nevyjede,nevím jakej KOPEC ale je to silniční motorka o obsahu 50 cm a ne do kopců,nevím jak je utahanej motor ale změna o zub třeba pomůže třeba ne
Datum: 28. listopadu 2015 22:39
 Ne dobrý už vym sem se kouknul na moto a myslíte že to vyjede na 11 kolo každej skoro kopec? A myslíte že se to kolo tam vejde (vrtá mi to hlavou)
Datum: 28. listopadu 2015 22:32
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 ne Václave ,ty ne že neumíš psát ale ani vyměnit 11z?????....takovej plech???????????????????co z tebe bude?
Datum: 28. listopadu 2015 22:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak na tebe bych chlapče potřeboval překladatele.. to se nedá...
Datum: 28. listopadu 2015 17:33
 Chci se ještě zeptat nevýte jak totam přidělat to kolo tam to vlastně drží takovej plech to vodlelam a přisroubuju nebo nevíte kdebych našel nákej návod hledal sem to všude a nikde nic  Díky Václav
Datum: 28. listopadu 2015 12:54
 Dík sem si taky myslel vyject po poli kopec to asi už vyjede ne na 1? nevíš kolik to muže ject po silnici na 3 stim 11z ? Dík Václav
Datum: 28. listopadu 2015 12:31
Jméno: Mustang
IP: uživatel1026
 Dej si tam 11z
Datum: 28. listopadu 2015 12:21
Jméno: Mustang
IP: uživatel17364
 Čaute draci a Seso. Měl bych dotaz budou se někdy vyrábět bíle nebo prostě ty světlé bowdeny? Koupil jsem opravdu zachovalého mustanga kde je všechno světlý bowden i lanko tachometru, jenže to plynové je už roztřepené a ještě k tomu ten bowvden už nemá z části prostě ten povlak už je to jenom železo jestli mi rozumíš. Doufám že ano chci ho dát do originálního stavu. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2015 10:23
Jméno: Mustang
IP: uživatel1026
 Aha, no mě by stačil ten bowden přehodit lanko je to nejmenší tak kdyby aspoň ten bowden  a prosimtě když to mají některé shopy nemohl bys prosím dát nějaký odkaz ? díky moc
Datum: 29. listopadu 2015 10:23
 draku,, oni se prodavaji ,, ale jsou to daleko tenci, a me se to prici,,dokud mi to nikdo neprinese pod ruku a nebudeto odpovidat standartni tlousce za ok cenu,,tak fichtl kramek pojede jen v cerne,, sorac draci
Datum: 28. listopadu 2015 23:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 lanka na pio s šedým bowdenem se normálně vyrábějí... mají je v nabídce některé e-shopy i kamenné prodejny... zda je má v plánu nabízet i Sesa netuším...
Datum: 28. listopadu 2015 17:32
 Zdarec chlapci nevíte někdo kdo by mi orapvil lamelu spojky na Mosquito 585/50 za dobre penizky ? :O
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2015 20:03
 fuha proste zatim ji nikdo nedela ale zkousim to nejak spunktovat ale zatim se nedari
Datum: 26. prosince 2015 20:03
Jméno: krmela
IP: uživatel18342
 Zdar draci neprodali byste nekdo doklady na 50-05,20,21 za rozumnou cenu? Diky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2015 20:47
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel17522
 Papíry nějaké jsou , ale nevím , co je to rozumná cena .
Datum: 27. listopadu 2015 20:47
Jméno: Parik
IP: uživatel18414
 NE
Datum: 27. listopadu 2015 17:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já ne
Datum: 27. listopadu 2015 13:04
|



|