slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18484    
Čau lidi. Chtěl bych se zeptat jestli má cenu dávat karburátor dell orto s 19 difuzorem na seriovej motor s 5. Výbrusem. Popřípadě jak by s tim motor jel a jaky bych do toho karburátoru musel dát trisky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2016 6:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18485    
A jestli máš 5.výbrus tak si už nech proškrábnout hlavu na soustruhu na větší vrtání. On tam píst ten rantl sice časem omlátí a píst se tam nakonec vejde,ale většinou se vymlátí dřív ojnice :-D
 
 
Datum: 07. ledna 2016 6:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18485    
Nějak to pojede,ale nebude to ono. Sací kanál na to má malou plochu (laicky díru). Výkon v tom nehledej. Už 17mm Jikov je až dost velkej na dosahovanej výkon a otáčky. Jiný padesátky dokonce jezdí na 12mm,15mm a 16mm karburátory.
 
 
Datum: 07. ledna 2016 6:22
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ahoj, čím plníte náhon tachometru na pinckovi? V létě jsem ho zcela rozdělal, vyčistil a naplnil vazelínou A00 (dle manuálu), o víkendu jsem se dal do skládání a překvapilo mě, jak se to ztuha točilo. Okolní teplota byla cca 10°C, s jiným prázdným náhonem bez ozubení to bylo OK. Že by příliš mnoho vazelíny? Nebo se to v provozu ohřeje a bude to ok? Předem díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Zdarec, používam na takové věci vazelinu s označením LV 2-3, ja to vazoška na ložiska a funguje to za každe teploty a 100%.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Ahoj,já mažu náhon tachometru WD-40,nebo převodovým olejem.Hnací kolo+šnek tachometru mažu vazelínou A00.Na tachometrový vůbec neskáče ručička a aji přesnost je dobrá,jak v létě tak V zimě. ;-)
 
 
Datum: 20. ledna 2016 17:13
 
 
 
 
Jméno: martin46      E-mail:      IP: uživatel18479    
zdravím sešo chtěl bych se zeptat mám jawu 350/638 s původní kotoučovou brzdou a zajímalo by mě co obnáší víměna za plovoucí kotouč ? protože bych ho potřeboval nutně vyměnit moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2016 23:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
O třindě vím prd, já jedu v hranatých ČeZetách a občasz nich něco pasuje i jinam .)
 
 
Datum: 04. ledna 2016 23:07
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel18479    
moc vám děkuji za odpověď
 
 
Datum: 04. ledna 2016 20:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rikam,,jestli nekdo bude chtit vedet neco o trinde,tak se ptejte bakouna, ten vi vic nez sesa :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Ringo: nemáš pravdu. Varianty jsou 2: plovoucí kotouč a pevný třmen a pevný kotouč a plovoucí třmen. Obě varianty se používají.
 
 
Datum: 03. ledna 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele co bakoun napsal,to jest pravda,, ja mel akci s rodinou a tak bakoun to exelentne vzal za me :-) vse mam skladem
 
 
Datum: 03. ledna 2016 17:46
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel17803    
Promin' martine46 kotouč musí být vždy upevněn šrouby natvrdo.Jenom brzdový třmen bývá plovoucí! C'us..
 
 
Datum: 03. ledna 2016 14:58
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
A pokud jde o starší typ náboje, tak se tam musí ubrousit takové zobáčky.
 
 
Datum: 02. ledna 2016 23:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
vÝměna obnáší plovoucí kotouč, 6x příložku, 6x šroub, 6x futro. Všechno tu SESA má. A pokud máš starší typ kluzáku vidlic, tak je tam potřeba kousek ubrousit, aby neškrtal o šrouby kotouče.
 
 
Datum: 02. ledna 2016 23:34
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel17385    
zdar draci prosím o radu jak moc má bejt povolenej šroubek bohotosti směsi u čz 175/487 ? a když ho utahuju tak dělám bohatší směs nebo naopak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2016 23:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Začal bych utažením podle manuálu/dílenské příručky .) To je dobrý základ. Tím šroubem u většiny 2T karburátoru škrtíš vzduch, takže utahováním obohacuješ, povolováním uchuzuješ.
 
 
Datum: 02. ledna 2016 23:39
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel16199    
Zdar chlapi. Pasují osky kol z pionýra na tatrana 125? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdravim u pionyra mi nechce naskočit motor na nožní páku jak kdy a z kopce jen kdyz uz to s prominutim kurva rozjedu tak fichtl chytne mam tam svicku brisk n15c a je černá takze asi neni poradne vypalena.No a potreboval bych poradit nakou kvalitnejsi svicku treba do stovky slysel jsem NGK jsou dobry(ze ma dlouhou zivotnost) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 22:11
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      IP: uživatel18537    
Zdarec, ngk nekupuj škoda peněz, koukni na zapalko jestli ti neškrtaj civky o magneto pak to jde do zkratu, taky koukni na kladívko jestli není prošvihý, někdy stačí menší odtrh na kladívku a nebo kondik.
 
 
Datum: 08. února 2016 22:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18520    
Možná ti odchází cívka. Pokud se to pomalu zhoršuje mohlo by to být ono.
 
 
Datum: 30. ledna 2016 23:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18483    
Malej předstih,vysoká hladina. Nejodolnější svíčky proti lidský blbosti jsou Brisk (a nejvíc Pal).
 
 
Datum: 04. ledna 2016 11:52
 
 
 
 
Jméno: Procko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě se vyhni NGK, ta se na pinďu nehodí a jak píšou kluci, pohledej chybu v karburátoru. Zkus i vymenit svíčku a pak zkoušej, změr si vzdálenost elektrod svíčky, pokud mají 0,5 a nebo 0,7 od výrobce, na to jsem třeba já dlouho bádal. Jinak asi seřídit karburátor, nové vzduchové filtr, prostě rozborka sborka a ono to pojede :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Čau,nejprve si nastav karburátor,trysky,hladinu plovákové komory,jehla musí být na 2 zarážce od vrchu,jehlový ventil,jestli dobře zavírá,čistí vzduchový filtr.Nejlepší svíčky jsou Bosch WR 5 AC nebo Brisk N15c.Hlavně si nekupuj svíčky NGK,moc dlouho nevydrží.
 
 
Datum: 30. prosince 2015 15:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ani svíčka za 3 kila tě nespasí... hledej v nastavení zapalování a karburátoru! To je tvuj problém,,,
 
 
Datum: 30. prosince 2015 12:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Zdravím, chci se zeptat co dáváte mezi kartery na utěsnění? Jestli je lepší dát tam papírové těsnění nebo jen tmel a nebo oboje. Já jsem tam dával minule červený tmel, motor nikde netek ale ten silikon byl po asi 4 letech dost smrsklý asi působením oleje. Dík za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18478    
Dělam to jak se mi to hodí. Svoje motory (srovnaný,zabroušený) dělam jen na papír natřenej vazelínou (aby mi to těsnění necestovalo). Když je to prototyp tak jsem línej při opakovanym půlení oškrabovat někde silikon,proto jen mastnej papír. Když dělam motory na kšeft tak podle stavu a jak je vůle na klice a na předloze. Volnej motor raději bez těsnění se speciálnim motorovym "silikonem" od Metafluxu (fasuju v práci),normální motor dávam těsnění potřený slaboučkou vrstvou toho mýho motorovýho tmelu. Teda seriovky. Speciála bych na tmel nedal,to mi nebaví škrábat a srát se s tim při repůlení protože "něco" ... ale seriovky jo... papír jak kdy ... taky podle toho jak jsou kartery těsný když je musim zabrousit a nebo ne atd ... udělej si obrázek sám ...
 
 
Datum: 01. ledna 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: milanxx      IP: uživatel18477    
srovnej kartery brusnou pastou na skle a potom dej papírové těsnění /možno přidržet aby nesklouzlo tukem/zároveň tím máš dané vůle hřídelí v převodovce
 
 
Datum: 31. prosince 2015 12:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak je nutný dávat na styčnou plochu minimální množství, jinak ti to všechno vyleze ven a zrovna třeba v klikový skříni to není úplně košer...
 
 
Datum: 30. prosince 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na barvě nezáleží, výrobci nabízejí totožné silikony v různých barvách,,, šedej má tu výhodu, že na hlinýkových blokách tolik nebije do očí, ale pokud se důkladně očistí a případně zalamovákem zařízne přebytečnej silikon jakékoliv barvy, tak je to uplně fuk... já konkrétně používám silikon od SILAXu (neřeknu ti konkrétní typ, nevím to) a jsem s ním naprosto spokojenej... po vytvrdnutí je stálej a pružnej... z nouze jsem jednou koupil něco od lukoprenu a to bylo za trest,,,
 
 
Datum: 30. prosince 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18475    
A chci se zeptat jaký tmel pouzivaš. Já používám červený a známy mi říkal že mu moc nevěří a dává tam jaký šedý.
 
 
Datum: 30. prosince 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
všechny skříně těsním pouze !kvalitním! silikonem a neměl jsem nikdy problémy s těsností, dokonce ani u zprasených karterů co někdo půlil sekerou... tam kde je nutné použít papír kvůli vůli na předloze, tak používám papír z obou stran lehce potřený silikonem (tak jako vazelínou)
 
 
Datum: 30. prosince 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Ahoj draci! Předně přeju hodně moto úspěchu v roce 2016! A té můj dotaz. Koupil jsme ČT 175/487 s papíry. Nicmene, při evidenční kontrole, kde jsem byl spolu s původním majitelem, se objevil malý zádrhel a to chybějící nula v TP, kde namísto VIN je číslo rámu. Obvykle je to 487.0.xxxxxx. Nicméně, v tomto případě to do TP bylo zapsáno bez nuly mezi teckami. Ten rozdíl je, ze číslo v TP je o nulu kratší než na rámu. Zbytek čísla, sedí jen chybí ta nula. Pan na STK nejdříve prudil, ale když viděl, ze to prošlo technickou před necelým rokem tak nakonec ev. kontrolu udělal s tím, ze si dal do poznamky ze tam ta nula chybí. Na úřadě už bylo vše OK. Chtěl bych se zeptat, jestli mate někdo podobnou zkušenost? Očekávám podobnou diskusi na další technické :-) díky všem za odpovědi a ať to jezdí! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 16:44
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel18565    
Je dobré si číslo do TP napsat celé, tedy včetně "nuly".
 
 
Datum: 22. února 2016 16:44
 
 
 
 
Jméno: Jakub.ludvik@seznam.cz      IP: uživatel14025    
Ahoj všem! Diky za rady. Vše vyřízeno přes potvrzeni STK o admin chybě.
 
 
Datum: 31. prosince 2015 9:47
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Vyřešeno a díky všem!
 
 
Datum: 30. prosince 2015 16:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18474    
Pokud je to možné, doporučuju opravit záznam v TP. V budoucnu to už nebudeš muset řešit. Nikdy nevíš, na jakýho aktivistu narazíš... Často tyto chyby vznikají při vydávání nového TP. Já šel přepisovat Pionýra z roku 59 a na úřadě jim z databáze vyjela ukradená Babetta se stejným šestimístným výrobním číslem, to byla teprve sranda...
 
 
Datum: 29. prosince 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Byl jsem se zeptat na STK a tam mi řekli, ze při další kontrole se tohle vůbec neřeší a přesně jak říkáš ty, když už to je jednou zapsané tak .... no je to bor ... nepořádek
 
 
Datum: 29. prosince 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18473    
JJ. Všem na úřadech vyjíždí můj pérák z roku 53 jako vozík za auto a nebo V3S (fekál). Někde udělali soudruzi chybu. V SPZ chybí nula atd...
 
 
Datum: 29. prosince 2015 15:12
 
 
 
 
Jméno: jarin79      E-mail:      IP: uživatel18472    
Ahoj mám problém sehnat paprsky na kolo 160x3,5 nevíte o nějakých stránkách.Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2015 0:42
 
 
 
 
Jméno: jarin009      E-mail:      IP: uživatel18472    
Dobrá počkám vzal bych 40 kousků :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2015 0:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to draku dokazu, zahnuty 90 stupnu,cekacka,, cena za drat 7kc
 
 
Datum: 30. prosince 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel17385    
zdar draci prosím o radu moje čz 175/487 při větších otáčkách střílí do karburátoru ,nevíte někdo čím by to mohlo bejt ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Co znamená, že střílí do karburátoru? Jukni na předstih. A jeslti nemáš sjetou nebo pionýrackou vačku.
 
 
Datum: 30. prosince 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18470    
Máte zkušenost s tímto stojanem? Když bych to chtěl na 05ku půjde tam? Já tam nevidím dirku pro uchycení pružiny což by mě zásadně odradilo od koupě a je tedy jen pro typ 550 a 555 ale není pro 05 protože ten černý dirku z boku má a co mám ten černý bych hodnotil 100% kvalita a je univerzální ať mám modrý nebo světle zelený moto což u tohoto se říct nedá ten je jen na červený, proto propaguji ten předchozí typ protože ho mám léta odskoušený a nemůžu si stěžovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2015 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18471    
Ahoj. Záleží jaký model j05 máš? Od r.62 do přelomu roku 63/64 byly stojany jako na j555 jen s tim rozdílem,že to mělo takové atypické uložení vinuté pružiny ve šroubu stojanu. Od roku 64 už tam byly normální stojany jako na klasickym pio. Pozná se to hlavně podle kříže. Jinak mezi stojanem z j555 a j05 je rozdíl jen v dirce pro pružinu. Jestli ten nabízenej stojan dirku pro pružinu vedle oka pro šroub nemá tak se tam asi musí dodělat. To ti napoví ten speciální díl s pružinou. Poradíš si.
 
 
Datum: 28. prosince 2015 15:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18470    
 
 
Datum: 27. prosince 2015 7:09
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Dotaz nemám, ale chcu popřát hezký svátky hlavně pro standu, kolecko, kerej tadu uš moc nejni, Bakouna, Marquee, Chonga, admina a aj ostatní! Nekeří by měli, gdyž je volno, toš študovat odbornú literaturu nebo skoušet co se dá! Ono se na to časem dojde systémem, pokus omyl, ale chce to trochu přemýšlet a aj skusit sám od sebe! Dotazem a aj perfektní odpovědí se to samo nespraví! To je potřeba udělat rukama! Hodně krásných kilometrú, aby vozidla byly kolama na zemi Vám fšeckým přeje Oskar 2.! Toš tak. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2015 15:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18471    
Píšu až teď. Velká rodina,hodně návštěv. I já vám kluci přeju vše nejlepší do nového roka !! Ať se daří jak v pracovní tak osobní rovině a na to zdraví se taky nesmí zapomínat ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2015 15:58
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kolecko! Do Prčic, já sem se chcel optat, esli Ti to mám připomět a vidím, že sem nic nepromeškal, že si nezapoměl! Uš sú aj snězený! Mě tem rum jaksi na starý kolena víc šmakuje a aj pomohá!!! Toš tak Oskar 2.!
 
 
Datum: 25. prosince 2015 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Oskare! Děkuji za přání, též Ti přeji hezké svátky! Děláš letos rumové pralinky? :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2015 20:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zduř draci mam takovej menší problém u mýho fechtla 20 když ho nastartuju na nožní páku tak (sice je studený motor),ale párkrát ho protočím no a nemůžu dát ruku z plynu jinak chcípne .Jo a ještě sem měl problém se vzduchovým filtrem že když byl nasazenej tak skoro vůbec fichtl nestartoval budto bude benzínem že tam nejde a v karbeci už mám taky dost vylítaný šoupě tak nevím.Předčasně děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2015 2:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar díky moc hned jak budu mít možnost tak to vyskoušim:-)
 
 
Datum: 25. prosince 2015 2:06
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar kup si novej filtr pokud se to s tim starym dusí, jestli to bude dělat dal tak nastavit hladinu potom by to mělo fungovat
 
 
Datum: 25. prosince 2015 1:04
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim všechny mám problem ze simsonem a to že je eletrika komplet venku a nepoužitelná. Proto bych potřeboval poradit něaký servis v okolí Kladenska či Kralup který se věnuje těmto strojům. Z velkých servisu mě vetšinou posílají do háje že prskolety nedělaj atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:00
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Ahoj jsem z Loun a simsony, pionyry a ostatni moto delam, majaka elektrika neni problem. Sam osobne vlastni nekolik techto stroju, pokud chces tak napis nebo zavolej. Zdar Petroldies. Tel 724993014
 
 
Datum: 08. února 2016 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Ahoj. Simsona jsem nikdy nedělal,ale kdybys na to nepospíchal a dal mi čas tak bych ti tu eletriku asi udělal. Díly na simsona jsou dostupný,schemata snad taky,tak by to neměl bejt problém. Jsem z Hradečna. Napiš mi kdyžtak na mail. Standa
 
 
Datum: 19. prosince 2015 16:47
 
 
 
 
Jméno: george175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, potřeboval bych poradit s ČZ 175/477. Nemohu sehnat ložiska do krku řízení. ( jsou v háji misky takže nové kuličky nepomůžou) Neznáte někdo alespoň jeho přesné označení, popřípadě nějáké jiné tipy? Už jsem s tím byl i ve "specializovaných" prodejnách na ložiska a nic. Na netu něco je ale co jsem tak četl na forech mnohdy předražené a ještě jiné rozměry, že nepasují. Byla by nějáká rada ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2015 23:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
 
 
Datum: 17. prosince 2015 23:26
 
 
 
 
Jméno: šimon      IP: uživatel289    
Zdar mám otázku potřebuju vystružit brzdový bubny ale chci se zeptat co ten povrzch ještě přebrousit na brusce pro hladší povrch? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: zdendak      IP: uživatel18411    
on pise vystružit ne vysoustružit
 
 
Datum: 21. prosince 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč se mají bubny stáčet až po vypletení kola? Myslíš proto, že když se stočí nevypletený buben, tak po vypletení by mohl stratit kulatost? ;-)
 
 
Datum: 20. prosince 2015 17:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Stačí použít hodně pomalý posuv a ten povrch bude dostačující. Jestli mohu doporučit, tak bubny stáčet po vypletení kola. Je to lepší.
 
 
Datum: 14. prosince 2015 18:39
 
 
 
 
Jméno: Biggles      E-mail:      IP: uživatel18455    
Ahoj mám dotaz! Vlastním dvoutaktní půdní frézu Siemens k5 z roku cca 1935. Je to super zachovalí kousek, po napojení na flašku (nádrž potřebuje vyčistit) motor naskočil! Dostal jsem ji návdavkem k jiné fréze kterou používám. Jednoduše ta chuděra stará mi doma jen zabírá místo! Takže neznáte někoho kdo má k takovým strojům vztah, nebo kde můžu stroječek nabídnout k prodeji? Určité nechci aby to nějaký "umělec" přestavěl na zahradní trakturek! Prodán ji jen do dobrých rukou, proto ji třeba nechci pověsit na aukro! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2015 0:05
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel18468    
zrovna jsem chtěl doporučit stránku nasetraktory, jeden čas jsem tam taky dost chodil :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2015 0:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel18464    
Ahoj,měl bych zájem,zrovna jednu renovuju.Určitě bych ji vzal.Obrázky z renovace na WWW.naše traktory - jednoosé frézy - Siemens Kleinefreze.
 
 
Datum: 16. prosince 2015 7:41
 
 
 
 
Jméno: Veteranista neprihlasen      E-mail:      IP: uživatel18462    
Poprosil bych o foto a cenovou představu, díky.
 
 
Datum: 15. prosince 2015 8:14
 
 
 
 
Jméno: Biggles      E-mail:      IP: uživatel18455    
Jasně jsem ze Stvolínek kousek od České Lípy. Případným zvědavcům můžu poslat fotku te frezy.
 
 
Datum: 13. prosince 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bylo by dobré taky napsat odkud jsi
 
 
Datum: 13. prosince 2015 15:47
 
 
 
 
Jméno: jawa 22      IP: uživatel18388    
Psal jsem tady o problémech s věčně uchcanou svíčkou. Jen mi tak napadlo, že by to mohlo být i špatné gufero, přestože je nové, protože benzín mám zeleně zbarvený díky oleji v něm a to co mi vždy zůstane na svíčce, hlavě i pístu, tak má špinavou jako šmír barvu a dost to kouří. Co vy na to draci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2016 8:16
 
 
 
 
Jméno: FeryC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku. Pokud jsou gufera nová, tak tomu bych nevěřil, ale kdysi dávno, před cca 40 lety se mi stalo že to sálo olej mezi kartery, tehdy nebyly žádné silikony a těsnění se spíše dělala na koleni, no a špatné utěsnéní karterů mělo za následek tento efekt a zjistíš to kontrolou oleje v převodovce, pokud ubývá a nikde neteče, je to jasný, tak hodně zdaru!
 
 
Datum: 08. ledna 2016 8:16
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Ahoj draku, já to spíš tipuju na špatně seštelovaný zápalko nebo karbec. Jakou máš hladinu? Kdbys pálil převoďák, tak to bude dýmit jako blázen a bude tě to štípat v nose.
 
 
Datum: 16. prosince 2015 9:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18465    
A to je takovy problem nastartovat a ke guferu nastrikat horlavy spray zda vyleti otacky? U spojky se pred tim musi sundat fofrklacek vypustit olej a achodit dekl
 
 
Datum: 16. prosince 2015 8:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 22      IP: uživatel18388    
Ahoj Draci. Jsem na mrtvici a potřebuji poradit. Mám výbrus 41.50. Sestrojil jsem motor, sešteloval, a nasadil na holý rám a žádný problém, vrčel jako kotě. Tak jsem ho namontoval na pionýra a problém. Dusí se, je uchcaný, svíčka mokrá. Prohodil jsem jinou svíčku, cívku, malý předstih, velký předstih, jiný karburátor a pořád stejný výsledek uchcaný a uchcaný. Svíčku vysuším a pak jde našlápnout na drc, ale v zápětí se udusí. Tak nevím, dnes jsem si s tím hrál od 8.00 až do 16.00. Předem děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18456    
Neumim přesně říct proč se to děje,ale prostě takle velký vrtání chce menší volnoběžnou trysku 35 spíš 32. A pro změnu vetší HT a to 70-72.
 
 
Datum: 13. prosince 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Nemáš díru v plováku,neseká se plovák,moc velká hladina plovákové komory,zavírá plovákový ventil,velké trysky,čistí vzduchový filtr,odtrh na svíčce na 0,4 až 0,5mm.Ještě zkus vyměnit zapalování. ;-)
 
 
Datum: 12. prosince 2015 22:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18454    
Toz dej menso trisku
 
 
Datum: 12. prosince 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18453    
Mě se to stalo také, sestrojil jsem 05 jelo to ale potom to nešlo do otáček dusilo se to a zalitá svíčka hrabal jsem se v tom 3 dny a potom jsem si na to jednoho pozval aby se mi na to podíval ten mi to sešteloval že jsem odjel celou sezonu bez ladění. Takže potom jsem mohl být nasraný sám na sebe že to neumím ani sladit, přitom dřív jsem si to sešteloval vždy sám ale teď mi to prostě nešlo nevím proč přitom mi svíčka házela ale nešel do otáček a zalejval se a on mi to sešteloval že to normálně jede tak jsem měl asi chybu v odtrhu a předstihu což jsem dodnes nepochopil. Kupoval jsem indukčky svíčky měnil karbecy kupoval plováky atd.
 
 
Datum: 12. prosince 2015 7:05
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, nemáte někdo prosim vás schéma na babettu s tyristorem GYT? já jsem ho nikde nenašel, jestli někdo máte, pošlete mi to prosim na mail: onpavelka@seznam.cz Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2015 0:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Schema zapojeni babeta zadat do googlu... Bylo to tezke?
 
 
Datum: 15. prosince 2015 0:26
 
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 15:57:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu