slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  48  49  50  51  52  53  54  55  56  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zapalovani      IP: uživatel17657    
Zdar draci poradil by my někdo kde sehnat transformátor nebo čím ho nahradit vše je v odkazu děkuji za odpoved...........odkaz: Jencomoto.wbs.cz/Tyristorove-zapaovanie.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2016 9:22
 
 
 
 
Jméno: radr01      E-mail:      IP: uživatel18549    
Zdravím chlapci, po 25 letech jsem si pořídil pionýra a nějak jsem zapoměl, poměr oleje s benzínem. Nyní je pionýr po výbrusu. Kolik oleje mám nyní při zajíždění dát do litru benzínu? A po zajetí? Díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2016 8:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Pro záběh se dává 1:25 tzn 4 deci oleje na 10 litrů benzínu a v přepočtu na 1L benzínu je to 0,4deci ... lepší by bylo vzít 5L kanystr benzinu a dát do něj 2 deci oleje (minerální 2T s API TC) a nebo 2,5L benzinu a deci oleje ... ty přepočty na desetiny decky jsou naprd,stejně je to tak blbý číslo,že to nikdo neodměřuje ... přecejenom ta decka bejvá na flašce s olejem značená ...
 
 
Datum: 14. února 2016 8:47
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel18548    
Zdar fichtlaři. Chtěl bych se zeptat jestli by mi pomohl tento stabilizátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html na fichtlu aby světla zas tolik nekolísaly. Díky za rady ! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2016 13:29
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel18548    
Dobře díky :-)
 
 
Datum: 14. února 2016 13:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Zdar. Tohle ti pomuže při praskání žárovek (typický problém u vape). Kolísání světla nevyřešíš. Je to prostě fichtl.
 
 
Datum: 14. února 2016 6:28
 
 
 
 
Jméno: Rudan81      E-mail:      IP: uživatel18545    
Zdar draci.Po 15ti letech jsem si opět sehnal pionýra.Mám ale hned několik problémů a doufám,že se najde někdokdo mi poradí i s dalšími věcmi.Kupujícíse dušoval,že motor je po výbrusu,nová spojka,atd.Druhý den jsem se chtěl poprvé projet,ale pio jakoby neměl vůbec žádný tah.Vím není to žádný divoch ale nedokázalo to se mnou jet ani na dvojku a musel jsem podřadit na 1 i na rovince.Do uplně minimálního kopečku to nedala ani ta jednička a udusil se.Nevíte v čem bude zakopaný pes?Druhá věc je že při startování sodkrytým zapalováním se rotor otočí většinou jen o pár milimetrů a třeba na každé 10 našlápnutí se teprve otočí dokola a motor naskočí což si myslímže je taky špatně.Díky za vaše postřehy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2016 8:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Zaměř se na to zda klouže spojka a nebo nezabírá startovací segment. Už jsem se setkal i s tim,že zůstával viset cvrček na předloze v převodovce ... to se mi nedávno stalo u jednoho takovýho dobitýho motoru na opravu. Když jsem vychytal všechny mouchy (spíš masařky) tak jsem to složil a stávalo se,že občas neodskočil nazpátek cvrček ... musel se tam dát kvalt,škubnout s tim a zase to startovalo ... jestli on to ten chlap neprodal a tys to od něj nekoupil :-D ale jel pěkně ... k tý lenosti a chcípání - kompresi to má? Hlava nepodfukuje? Karbec nějak seřízenej? Zapalování funguje a kladívka otvírají před HU? V HU je tam malý odtrh? Benzin tam teče?
 
 
Datum: 14. února 2016 8:57
 
 
 
 
Jméno: Dejv      E-mail:      IP: uživatel18547    
Ahoj,hele já myslím že nemáte seřízenou spojku.To je ta druhá věc.Ta první se zaměřte na palivovou soustavu.Nebo špatné gufírko na klice u zápalka.Nebo musíte seřídit jehlu.
 
 
Datum: 13. února 2016 14:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17062    
Zdravim chlapy mam problem u mustanga chtel nejdriv se mi strhl na hlave zavit na svicku vymenil jsem hlavu , pak jsem slysel slabe cinkani krouzku pri vyssich otackach tak jsem to rozebral a ok ale mel jsem lepsi valec a novej pist dam to tam a dela to na volnobech trrrrr... jako by to jezdilo pres kanal tak jsem pist nechal a dal valec co tam byl a porad ... tak jsem z jinyho mustanga kterej byl v pohode vzal valec hlavu a pist s cepem a seigrovkama a porad to dela jsem z toho uplne zoufalej jde to od valce nic jinyho to nedela byl bych vdecnej kdyby jste mi jak koliv poradily chci s tim jet na technickou dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: Kokot z bahna      IP: uživatel12281    
Dal jsi obrácené pist
 
 
Datum: 29. února 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18546    
Vakl na ojnici.
 
 
Datum: 13. února 2016 9:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18544    
Podivam se dekuju za info ale myslim ze to nebude ono
 
 
Datum: 12. února 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Nemůže to dělat šoupátko v karburátoru ?
 
 
Datum: 12. února 2016 7:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar hoši je pravda že líh když trochu líznu z benzínem na pincku tak jede líp taký nitro na pincka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar předem dík za odpovědi ale jenom jsem chtěl říct že fichtl už šlape jak hodinky(cívka) je to asi blbost jenom jsem to viděl na netu ale já bych to tam hned nelil proto se ptám je to blbost .No a mám takovou otázku příjde mi jako kdyby fichtla něco brzdilo tím myslím motor pincek asi zřejmě nikdy nebyl po go ale tím se chci zeptat co s tím napadl mě výbrus a nebo jestli by stačily vyměnit pístní kroužky aby to těsnilo no nechám si poradit od zkušenějších jinak díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 15. února 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš stando o nějakým oleji pro toto použití, ale kterej neobsahuje ricín?
 
 
Datum: 15. února 2016 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Ty nitro,ještě předevčírem ti to nejelo ... seřiď si to radši pořádně ať ti to aspoň jede na benzín... beztak až bys zjistil co stojí 2T oleje pro lihová paliva tak bys to odpískal :-D
 
 
Datum: 14. února 2016 11:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pozdravuj propálené písty při testování :-D
 
 
Datum: 12. února 2016 13:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jednoduché to není...
 
 
Datum: 12. února 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mám problem mám ... Mám pionýra 20 nedávno jsem dodělal motor klikovka byla na repas a výbrus no složil jsem to predstich jsem nastavil na 1,6 a odtrh mám 0.45... No a když to nastartuju tak motor jde jako ztuha na volnobeh ale v otáčkách ten motor jde nádherně a za studena nechce držet volnobeh od GO jsem nnajel 350 km .. Je to normální že ten moto může jít ztuha?? A až bude zaběhnutých půjde ten motor líp na volnoběh až bude zajety?? Prosím poradite?? Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2016 9:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Drobet ztuha je špatně. Ty bys to stejně přípravkama na střed nevycentroval,tak ti řeknu jak to "opravit na prasáka" ... sundej válec,vem šroubovák a strč ho mezi setrvák a karter na tý straně kde je setrvák blíž karteru a opatrně kliku "odstrč" na střed motoru ... jestli bude ještě váznout tak to zkoušej ještě zlehka na obou stranách dokud nepřestane pnout v ložiskách a zárove&#241; bude cca klika na středu. To by se ale mělo správně dělat taháním za čepy kliky ven z ložisek než se složí motor ... jenže málokdo natahuje kliku do ložiska pod primárem utahovánim matice nahoře přes přípravek ... někomu motor seskočí k sobě rukou a jiný mlátěj do karterů přes prkýnko a myslí si jak jsou šetrný k motoru ...
 
 
Datum: 14. února 2016 9:07
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mezi krátery mám těsnění a klikovka šla drobek ztuha... Ale jen drobek né nějak moc...
 
 
Datum: 12. února 2016 18:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Zkoušel jsi klikový hřdel před nasazením válce ? Máš mezi bloky papírové těsnění ?
 
 
Datum: 12. února 2016 8:04
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
cau draci,máte tu někdo zkušenosti s úpravou válce 550/555? Co vše by se zde krom rozměru sacího a výfukového kanálu podniknout. Díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 7:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
S výfukem je to u 555 docela laborování, ostatně jako u každého 2T. Osvědčilo se původní tělo 555, vyrazit přepážku a upravit koncovou trubičku.
 
 
Datum: 19. února 2016 7:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Ještě bych měl otázku k výfuku. Jak moc velkou slabinou je originální výfuk pod motorem? Klasický doutník z Pionýra mi přijde na 555 celkově příliš robustní, ale dá se koupit tzv. "tuningový" výfuk Stadion. Zvenku je to identický doutník jako S11, vevnitř trychtýř a výletová trubička. Dá se předpokládat, že bude s 555 fungovat lépe a radostněji?:-)
 
 
Datum: 19. února 2016 2:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Marquee: ohledně odllitku hlavy jsem ti poslal mail na adresu uvedenou tady v registracích...
 
 
Datum: 19. února 2016 2:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
4 Jirka: Na nových odlitcích se pracuje. Zaprvé bude možnost vytvořit libovolný spalovací prostor a bude i více materiálu z horní strany aby se hlava tolik nekroutila
 
 
Datum: 15. února 2016 9:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak už teď mám v provozu dva válce se seriovými přefuky pouze upravený sací a výfukový kanál. Takto upravený válec na seriovém osazení maže kolem 75km/h a dokázal v konkurenci cca 120-ti strojů z toho 75-ti novějších typů 20/21/23 dojet celkové 5-tý. Ve své kategorii samozřejmě neměl konkurenci.
 
 
Datum: 15. února 2016 9:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
4 555: na nikoho se nepovyšuju, jen mi reakce, že to není moc přečasované přišla přinejmenším úsměvná, protože i kdyby se člověk chtěl dostat na časování sériového válce z novějších motorů, tak musí hodně pilovat. U tohoto válce je časování ještě větší než seriová 20/21/23. Kanály mají rovněž zvětšenou funkční průtočnou plochu. Časování je obdobné jako u cestovních úprav ale konkrétní hodnoty si z dovolením ponechám zatím pro sebe (alespoň dokud nebude řádně otestováno). Časování je přizpůsobeno možnému použití seriového výfuku 555 tak i původního karburátoru s možností využít i lepší nesériové osazení pro další zvýšení výkonu. Určitě bude třeba požít minimálně novou ojnici CKR pro 10čep ale rozhodně lepší bude osazení klikou 20/21/23 s CKR ojnicí. Pokud se použije převodovka 17/21 uzpůsobená pro úzké kartery tím lépe, i když tuto úpravu by mělo zvládnout sériové odstupňování.
 
 
Datum: 15. února 2016 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Hele šel bych cestou nejmenšího odporu. Dej tam velkej píst (41-42mm) a trocha otevři co se dá... ono to pojede ... ty velký písty jsme s někym řešily a daj se sehnat hezký písty i v rozměrech 43-44mm ale chce to upravenou zástavbu kliky z j21 ... a kdybys chtěl jít do pístu ze simsona,tak ti povim jednu věc. Píst má o 2mm menší kompresní výšku. Takže musíš někde zkrátit válec (a nebo dokonce motor?) o 2mm. Velkym vrtánim válce ti zalezou přefuky dost dolu. Když na to půjdeš od lesa,tak zkrátíš válec zezhora. Píst bude sedět,přefuky budou zas v použitelný poloze,malinko se spomalí šílený časování sacího kanálu krátkym pístem a o 2mm se i hne hrana výfuku do otáček. Dole ji musíš dopilovat do DU.V mejch očích k sobě ladí. Osadil bych to 16mm karbecem z maneta či staré čz 125t a vyhrabal bych vejfuk. Dle mě to pojede agresivně.
 
 
Datum: 14. února 2016 11:49
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
FK: díky za vyčerpávající odpověď,muselo to fungovat pěkně :-) To s pístem ze simsona je dobrý nápad,bojím se jen že na ojnici 555 by byl 70ccm už mnoho. Nicméně maximálka kolem 80kmh toho bych chtěl dosáhnout se symetrickým rozvodem.
 
 
Datum: 14. února 2016 11:00
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
To 555: Na prvním pařízku byla klapka i s domečkem na litinovém válci (tehdy ještě nebyly k dispozici odlitky na vložky, na další 550 už byly použity motory J21). Je to už dávno, tehdy byla o klapky nouze, takže se použilo co bylo. Klapka z nějaké 125ccm ze které se vyříznula střední část (prostřední pole), a boky klapky se sešroubovaly k sobě. Domeček byl vystříhán z kousků plechu, a svařen svářečkou. Z dnešního pohledu je to hodně úsměvný. Pokud bys napsal mejlovku, poslal bych ti nějakou fotku toho pařízka. Píst byl použit ze simsona průměr je 45mm, což je o 1mm víc než je vstup do karterů. Takže se kartery upravit musely, jinak by se to do nich nevešlo. Motor byl podčtverec, objem válce 70ccm. Jízdní vlastnosti to mělo nepředvídatelný, na dvojku to vyletělo každej kopec v okolí, na trojku se to začalo vlnit. Před zatáčkou si musel ubrat a lehce přibrzdit na předek, pak zatočiit a za zatáčkou zas přidat. Pokud si to neudělal včas tak zatočila silnice dřív než ty. Maximálka byla tak 75 - 80 na rovině. Jelo by to i víc, motor by utáhnul i těžší převod, ale nešlo to pak zastavit, protože při brždění šel zadek hned do smyku. Když trváš na pístu 42mm tak s karterama nic dělat nemusíš.
 
 
Datum: 13. února 2016 21:32
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Takový hezký téma a tak blbě zabitý...:-( Marquee: Zeptám se k hlavám - původní hlava je nevhodná, protože není dostatečně masivní pro snížení objemu spalováku? Budeš to řešit odlitkem nebo jinak? Se Standou jsem toto téma probíral na podzim... Pokud by se rozjela výroba odlitků, tak bych se rád pro jeden kousek postavil do fronty...
 
 
Datum: 13. února 2016 16:55
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
neva poradím se s někým jiným,povyšujte se zde dál třeba vás tu děti budou obdivovat. Přeji hodně štěstí
 
 
Datum: 13. února 2016 12:39
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel17074    
No to jistě není o moc přečasované když seriovka má max. výkon v 5500, hlavně otáčky vůbec nejsou jen o časování výfukového kanálu :-D
 
 
Datum: 12. února 2016 22:21
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
A kdy budete válec testovat? 8000_8500ot,to jste výfuk kanál moc nepřečasoval nemýlím se? Co máte v plánu za karburátor na takový válec? A origo výfuk tím myslíte krátký doutníček jako na 555?
 
 
Datum: 12. února 2016 14:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano, symetrický. Časováním a plochou kanálů je to udělané do maxima otáček někde mezi 8000-8500max. To jde samozřejmě kdykoliv doladit. Ale tady je právě požadavek na maximální možnou shodu s originálem, tedy i provozem na originální výfuk. Plocha přefuků má dostatečnou rezervu pro další možnou úpravu. Třetí kanál je tam víceméně jen z důvodu lepšího chlazení dna pístu a usměrnění proudu plynů.
 
 
Datum: 12. února 2016 13:29
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
Odlitek hlavy není v mým možnostech,bude muset stačit originál. Ten 3K co budete testovat je symetrický rozvod?
 
 
Datum: 12. února 2016 9:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pro zachování seriového vzhledu by to ovšem chtělo udělat nové odlitky hlavy. Originální použité hlavy jsou všechny zkroucené a na úpravu spalováku nevhodné.
 
 
Datum: 12. února 2016 9:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Mám rozpracovaný 3K litinový válec před dokončením. Pak půjde na testování. Předpokládám, že fungovat bude bez problémů :-)
 
 
Datum: 12. února 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
FK: klapku s domečkem jste měl na litinovém válci? Vrtání jsem uvažoval jak zde Standa již zmiňoval oněch 42mm jelikož ojnice je na 10mmčep větší píst nevím kde sehnat. Při takovém vrtání je zapotřebí úprava karterů? A válec s hlavou bych svěřil nějakému odborníku. Psal jsem panu ing. Stejskalovi a ten mi nabídl úpravu vrtání (42mm) úpravu výfukového kanálu jako mají jeho RS válce a úpravu sacího kanálu (nespecif). O nikom jiném kdo by se chtěl ujmout tohoto zrovna ne moc populárního válce nevím...
 
 
Datum: 11. února 2016 21:36
 
 
 
 
Jméno: FK      IP: uživatel18330    
"nicméně si nedovedu moc přestavit zástavbu klapky a domečku tak aby se to vše vešlo pod prsíčka" Možná je problém ve slově "vše". Klapka s domečkem+ karbec J21 úplně v pohoddě, akorát na filtr už nezbylo místo, ani u jednoho ze dvou takto předělaných motorů J21, a následně namontovaných do pařízků. Pokud trváš na zachování litinového válce, tak bych šel cestou maximálního vrtání. Úprava karterů (pro vstup velkého pístu) je naprostá nutnost. Píst třeba simson S70, honda MB, (píst z AM6 má dokonce stejnou kompresní vejšku jako fík), apod.
 
 
Datum: 11. února 2016 20:31
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
standa: dellorto z babetty má sice malý difuzor,ale při použití ethanolu to není špatný karburátor,3kanál s klapkou by bylo jistě skvělé řešení dlouhý kanál propojen až do sání...nicméně si nedovedu moc přestavit zástavbu klapky a domečku tak aby se to vše vešlo pod prsíčka. Každopádně nápad zajímavý. Někde jsem viděl i symetrický 3kanál kde 3.kanál byl zhotoven jako plnohodnotný s vyústěním do karterů.
 
 
Datum: 11. února 2016 8:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando, už je to i vymyšlené a připravené na testování.... :-)
 
 
Datum: 11. února 2016 7:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18542    
Dellorto na babetu je blbost. Je malej. Jedině 3K pod klapkou,víc nevymyslíš.
 
 
Datum: 10. února 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel18541    
už mám připravené nějaké věci...skf ložiska,ojnici na jehlách (10čep),spojku 21,pan choc mi vyrábí zůženou verzi rychlé převodovky,karburátor dellorto z babetty a bude i vape. Řeším teď válec,podmínkou je seriový vzhled takže moc prostoru pro úpravy není se 42 vrtáním počítám i s laděným výfukem,ale co s válcem kanály upravit zvětšením s tím počítám ale 3 kanál např zhotovit?
 
 
Datum: 10. února 2016 20:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18542    
Něco už jsme zkoušeli,ale je to víceméně škoda vcelku cenného válce a pařez motor zrovna na úpravy moc neni,protože klika,převodovka,spojka,chlazení,karbec .... to spíš motor z j20 eventuelně j05 s předělanou klikou na CKR ojnici. Když už řešit j555 tak sežeň píst aspoň 40mm (jsou i 42mm) ,jen lízni nahoru a do stran vejfuk a stejně se sacím kanálem. Výstup upravit na 16,5mm,vyrobit nové koleno s dírou 16,5mm a použít karburátor 16mm (tvarově i příruba j555). Asi bych si nedovolil to provozovat na původní slabé ojnici. Hlavu doupravit k vrtání a kompresnímu poměru válce. Spojku určitě z j21. Viděl jsem i nafrézované boční kanály po vnitřku vložky. Vedli od začátku sacího kanálu a vyúsťovali v úrovni přefuků. Ale to je takový jo a ne... a kdo je tak šikovnej a má potřebný vybavení a schopnost to vše trefit ... řikam za mě ne ... jinej motor,pak jde všechno ... a nebo velkej píst ...
 
 
Datum: 10. února 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar, nemate niekto na predaj funkcny plne pojazdny motor s pioniera ( 20 ) popripade aj celeho pioniera, najlepsie Zlinsky kraj :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2016 0:23
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17345    
zdar draci,mám problém pionýr po přidání plynu se dusí,myslel jsem že to bude hladinou,ale ne ta je seřízená i jehla 2 zářez,zapalování také dobře nastaveno,jediné co mě napadá je indukční cívka,protože tam má být 8V a já tam mám 6V,jinak předem dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: RadekB      E-mail:      IP: uživatel18543    
Hlavní tryska
 
 
Datum: 11. února 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: Plamen      IP: uživatel18539    
Ahoj draci,\\r\\nscháním platný přepsatelný papír na pionýra 20. Máte-li někdo navíc 1 tp s/ bez spz, beru. \\r\\nMoto dne:\\r\\n"Nějaké peníze mám a za papírek Vám je dám." :-)\\r\\nDíky. Hezký den. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2016 20:36
 
 
 
 
Jméno: blink96      E-mail:      IP: uživatel18362    
Zdravím, zajímá mě zda ze podle výrobního čísla dohledat nějakou historii k motocyklu. Jedna se o ČZ 125/453. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2016 7:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Dá se dohledat minimálně rok výroby.
 
 
Datum: 12. února 2016 7:40
 
 
 
 
Jméno: De luxe      E-mail:      IP: uživatel18538    
Zdarec draci prosim o pomoc. Schanim prepinac svetel na čz 175/450 De+ luxe nevite nekdo kde ho sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Zkus se podívat na bazoš,motoinzerce atd. :-)
 
 
Datum: 08. února 2016 22:10
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel18535    
zdar draci koupil sem nove rele http://www.motokramek.cz/regulator-dynama-6v-100W-plus/ a nechtene sem prohodil svorky 61 a M co vedou z dynama mohl sem odpalit rele nebo dynamo? protoze i po spravnem zapojeni mi stale sviti kontrolka dobijeni dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2016 14:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Tipnul bych že zdechlo spíš rego. Dynamo je echt nadimenzovaný, navíc smrt dynama se projeví typickým zápachem spáleného vinutí. Pokud nesmrdí, jednoznačně odešla elektronika rega.
 
 
Datum: 12. února 2016 14:45
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Alah Akhbar. Poptávám kryty zadních kluzáků na péráka.... Nenajde se nějaká dobrá víla, co by za kus zlatý cihly odprodala ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 17:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdárek draci, mám menší problém s 175/487... Pokud mám nastartovaný motor, tak mi přetéká karburátor benzínem a táhne se zamnou benzínová stopa... Vím že tento stroj má velké vibrace, ale bohužel ani 5mm pertinaxu mezi motorem a karburátorem nepomohlo... Nějaká rada do života by se našla? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2016 12:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
úpravy jsem žádné neprováděl..Mohl by jsi mi prosím napsat kam má hladina dosahovat po potopení plováku?
 
 
Datum: 11. února 2016 12:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
A nemáš zabordelenou nádrž, že by se dostal boordel mezi kužel a víčko a pak to nedovřelo úplně? Nebo nemáš děravý plovák, nějakým způsobem upravený, že by byla vyšší hladina, než má být?
 
 
Datum: 11. února 2016 9:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nenastartovaný to těsní :-/ zalapovat to můžu, to není žádnej problém :-)
 
 
Datum: 10. února 2016 20:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Spoj plovák-víčko plovákovky. Netěsní ti to. Buď nějaký bordel, ale spíš poškozený ten kužel, takže úplně nezavře přívod benzínu. Takže zabrousit kužel od plováku vůči. plovákové komoře. Mám dvě 487 a nedělá to ani jedna.
 
 
Datum: 09. února 2016 10:09
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18534    
Čau všichni úpraváři. Chci se zeptat jaký používáte úhel vstupu do válce bočníma přefuk. kanálama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18536    
Já na takovymhle levelu ještě nejsem,ale zatím tak co jsem zjišťoval info,tak na takle obecnou otázku neexistuje obecná odpověď ... vždy je vše jinak ... taky mužou bejt boční kanály v "hliniku" a nebo boční kanály plněný pístem ve vložce.
 
 
Datum: 08. února 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Otázka je taky, jestli používáš píst se sériovou "korunou" nebo upravený...
 
 
Datum: 08. února 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
no obávám se, že málo kdo bude s touto informací sdílný... je to většinou know-how každého ladiče. I když existují nějaká pravidla k úhlům, ale nesmíš zapomínat, že pionýr je v hodně věcech specifický.
 
 
Datum: 08. února 2016 13:54
 
 
 
 
Jméno: bobrcap ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci ahoj, ještě jeden dotaz, je normální že z výfuku při nastartování triská černá kapalina , teď mám problém že ani nenastartuji ale z výfuku to kape dál, jen se ptám jestli to je nespalený olej z benzínu nebo olej z převodovky, ale nepřípadá mi to normální abych to tak z výfuku chcalo. dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2016 9:56
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hele a nemáš už v čoudu šoupátko?
 
 
Datum: 17. března 2016 9:56
 
 
 
 
Jméno: Bobrcap      IP: uživatel18510    
Nazdar, vyměnil jsem svíčku, trysky jsou ok, airbox taky - v pohodě nastartuji, ale otáčky to drží jedině když jsem nad karburatorem zvedl vymezovací šroub na lanko a pak upravil volnoběch, jinak volnoběch nenašteluji, ale pokusím se to doladit v sobotu, dík za radu
 
 
Datum: 09. února 2016 6:11
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Jako první se podívej na trysky hl.tryska 68 vol.tryska 38 nebo 35.Ještě vyměně vzduchový filtr a otevři díry na airboxu. ;-)
 
 
Datum: 08. února 2016 21:30
 
 
 
 
Jméno: pinďourek      IP: uživatel16168    
Je to 2T kámo kterej má účinnost cca 20% proto spousta paliva vylítá vejfuckem
 
 
Datum: 08. února 2016 18:47
 
 
 
 
Jméno: bobrcap ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar Draci, mám problém, na mém pio 20, karburator je vyčištený, hladina ok, volnoběch na 2 a půl otáčky, svíčka hazí jiskru, ale motor nenaskočí. když vyndám svíčku tak je mokrá, co mám robit. tak prosím všechny rady co jdou, děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2016 6:07
 
 
 
 
Jméno: Bpbrcap      IP: uživatel18510    
Nazdar, vyměnil jsem svíčku, nastartuji, ale otáčky to drží jedině když jsem nad karburatorem zvedl vymezovací šroub na lanko a pak upravil volnoběch, jinak volnoběch nenašteluji, ale pokusím se to doladit v sobotu, sík za radu
 
 
Datum: 09. února 2016 6:07
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Aho zkus vymenit inducku mne to delalo to same, pod tlakem to nehodi jiskru. Kdyby nic tak pisni.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:21
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdar draci,chci se vás zeptat,jestli nevíte kde v Moravskoslezském nebo Jihomoravském kraji jdou pochromovat nějaký věci na motorku,Dík za tip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2016 15:42
 
<  48  49  50  51  52  53  54  55  56  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 14:18:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu