Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahojte jel jsem se projet na Babete 134 . Večer takže tma jak v prdeli. Jel jsem z dlouhého kopce a vypinal jsem motor aby to chvily ten motor jen benzin zchladil a nezadřel. jenze potom začal motor vynechávat a pod kopcem jsem skončil. motorku jsem rozltlačoval a nekdy trochu vystrelila a nic .potom me napadlo vypnout svetla .a babeta na prvni nakopnuti nastartovala a jela . bez světel a bez řidičáku jsem dojel domů. takže fakt super. není možný že jsem spálil cívku nebo něco. když motor jede a zapnu světla motor chcipne a jak se jeste dotaci tak se obe svetla roznou
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 0:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 někde máš něco špatně zapojené , světelný okruh nemůže být spojený se zapalovacím
Datum: 29. prosince 2013 0:51
 Ahoj draci mám problém s karburátorem na babetě vytéká my benzin s přepadu ven vymninil sem plovák a vyskousel ventil paliva vse funkčni ale stále benzin teče ven uz si nevim rady prosím pomůžete my dík měj te se
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 10:02
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 no vše asi funkční nebude,při výměně plováku bacha aby neváznul o stěny karbece,což v tomto případě ano.............
Datum: 29. prosince 2013 10:02
Jméno: pepa
IP: uživatel16623
 serídit hladinu viz odkaz o babetách dole
Datum: 28. prosince 2013 17:59
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:38
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 je to dobrej stroj,zrovna nedávno sem ji kámošovi spravoval měl urvanou pružinku startovacích čelistí a ještě mu zdechala, tak když mu zdechla asi 3km od baráku tak to tlačil domů přes motor 
sem se mu smál jak mi to říkal
Datum: 27. prosince 2013 13:38
 Tohle jsou super stroje. Mě dostává, když na tom občas někoho vidím- v dobrém. to je prostě styl.
Datum: 26. prosince 2013 21:51
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, v čem je chyba, když babetta brzdí motorem? Prostě když zmáčknu zadní brzdu tak se začne motor dustit, ale když normálně zdechlou babettu štuchám tak to jde volně, našlápnu ji na pedál, rozjede se 1, 2, někdy podřadí na 1, ale většinou tam zůstane 2 a musím babettu zdechnou.. Díky a pěkné vánoce..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 20:56
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jo a unašeče jsou už taky omletý
Datum: 21. prosince 2013 20:56
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 zdarec-ko volnoběžka
Datum: 21. prosince 2013 20:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16576
 vlastní vahou vyndej čelisti s tim unašečem a ve očislti a rozhýbej
Datum: 21. prosince 2013 0:10
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Takže v rozběhových ani startovacích čelistech problém není, ano? Sundal jsem ten plech, co to celé zakrývá a pod ním byla ještě ocelová podložka průměr cca 35mm, všechno je suché, čelisti byly při rozdělání přilehlé k bubnu. Jak se zajišťuje to, že se čelisti vrací zpět do středu (že, odpadnou)? Díky..
Datum: 20. prosince 2013 18:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16573
 zustavá ti seplá ta spojka pod plastovým krytem blíž k zadnímu kolu ..ta řadí 2 a je to vymyšlené že babeta nemá neutral a např při jízdě z kopce to samo řadí 2 stupen a jak padaj otáčky spojka má silou čilisti odpojit od bubnu az zastavitotáčky sou malé tak tam nejni 1 a tím stojíš ale pri jízde z kopce tam je vžy 2.... a druhou častí si si to potvrdil zustavá seplá spojka pro 2 rychlostní stupen tj ta v zadu pod tou druhok její demontáži stačí 17 klíč vše řadně očisti a skontroluj zda se nic neohlo
Datum: 20. prosince 2013 18:17
 někdo kdo dělá výbrusy ? nějaký profík který udělá kvalitně výbrus za dobrou cenu ? v okolí svitavska . moje adresa 569 05. Cena Babeta , 23, 555 výbrusy ? dělá stejsky normální výbrusy ? BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 17:44
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Ještě v Letovicích BEDY
Datum: 09. prosince 2013 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel16528
 Ty vole to sou rakety,za tyhle ceny to zprostředkovávam...to aby ten píst byl ze zlata
Datum: 09. prosince 2013 12:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj BEDY! Šak zadej: "padalík šardice" a ono ti to tam vyběhne fšecko! Aj s mapú. Toš tak.
Datum: 07. prosince 2013 21:51
 adresa pana padalíka ? děkuji
Datum: 07. prosince 2013 17:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16522
 udělej fortelnou dřevěnou bednu a pošli to panu padalíkovi....toteš i klikovky....výbrus 600 klika 1000
Datum: 07. prosince 2013 16:34
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 zdar co rikáte na ten jednokroužkovej tuningový píst na babettu 210? přemýšlel jsem o jeho koupi už jí mám trochu poladěnou
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 10:09
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 já 210 nikdy neměl, jen jsem na ně udělal pár válců, takže vim jen co mi kdo napsal. Nejrychlejší 86km/h, jinak mezi 60-70km/h
Datum: 11. prosince 2013 10:09
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 a kolik ti ta babetta jela po tý upravě válce?
Datum: 10. prosince 2013 20:13
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 pilníkem se musí do každého, ale co šlo tak na frézce
Datum: 10. prosince 2013 19:43
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 a to si je piloval pilníkem nebo si to dělal frézou?
Datum: 10. prosince 2013 16:31
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 především sacího a výfukového kanálu
Datum: 10. prosince 2013 12:20
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 aha a čeho přesně se na tom válci ty lehké upravy týkali?
Datum: 10. prosince 2013 8:53
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 dělal jsem několik válců s lehkýma upravama na sériové babetty a válce s jednokroužkem jeli lépe
Datum: 09. prosince 2013 22:28
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 dobře dám na vaše rady ještě jsem přemýšlel o řetezovém kolečku do rychlosti kolika zubé bistemy poradili ale ani nechci stratit moc silu
Datum: 09. prosince 2013 17:25
 Všechno co jsi vyjmenoval je krok zpět a jednokruhem to už úplně zabiješ,že ta babeta už nebude mít ani toho jednoho koně. U babety se otvírá cesta nejlépe tam kde je to zavřený...takže válec (sací a vejfukovej kanál) a pak doladit spojky... Nějaký light válce už jsem dělal a fakt stačí přidat na funkční ploše těchto kanálů a nemusí se ani válec přečasovávat ani snižovat hlavu. Dosahnout se dá 60+ Kratší vejfukový koleno je plusem,karburátor cca 14mm by byl druhej plus,jen ten "tuningovej přímej filtr" to zas zabije... Píst určo dvoukruh...
Datum: 09. prosince 2013 16:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nerozčiluj se hned, praskne ti cévka a bude z tebe rajče. Pro "poladěnou" babetu jen "přímým" filtrem je 1-kroužk. píst k ničemu. Nemá to otáčky...
Datum: 09. prosince 2013 13:45
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 co ses sem vubec přis* chtěl sem poradit a ne se tady hadat s nejakym blbečkem
Datum: 09. prosince 2013 9:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kdyžtak: "Hele, ty blbečku, drž hubu!" Když už nadáváš, tak ať to má nějakou úroveň .)
Datum: 08. prosince 2013 21:51
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 hele ty blbečku drž huhu
Datum: 08. prosince 2013 16:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak je tam "přímej filtr" tak už se to musí brát vážně...
Datum: 08. prosince 2013 13:27
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 upravenej jako přímej vzduchovej filtr,přetryskovanej karburátor,skrácené kolínko výfuku
Datum: 07. prosince 2013 15:33
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 co skrývá slovo -trochu poladěnou ?? jedno kruhem toho moc nezískáš....
Datum: 07. prosince 2013 13:08
Jméno: Kvido
IP: uživatel16506
 Chci se zeptat,je lepší jednorychlostní babeta nebo dvourychlostní?Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 22:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kubacz - mám stejnej názor...
Datum: 04. prosince 2013 22:51
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 Dvourychlostní je lepší ve všem, dle mého názoru
Datum: 04. prosince 2013 21:58
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 dvojrychlostní-je lepší do kopců
Datum: 04. prosince 2013 18:40
Jméno: Kvido
IP: uživatel16506
 Myslel jsem,která líp jezdí,nebo líp táhne do kopce.Dík za odpověď.
Datum: 04. prosince 2013 17:32
 Jak na co....
Datum: 04. prosince 2013 15:05
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dvourychlostní
Datum: 03. prosince 2013 18:31
Jméno: Ivan
IP: uživatel16462
babeta stala 2 roky. vycistil som spojky nalial benzin a isiel som. potom uz nechcela nastartovat. kde moze byt chyba? benzin som riedil: 3litre benzinu na 100ml oleja
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 17:03
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Toho oleja dals tam moc. Stačí 1:40
Datum: 24. listopadu 2013 17:03
Jméno: luky
IP: uživatel14930
 svicka odesla nebo ji vycisti nebo ti tam nejde benzin
Datum: 24. listopadu 2013 16:48
 ahoj lidi mam velikej problem dovezl jsem od dědy před 2 lety babetu ríkal ze jezdila a jednoho dne ji proste nenastartoval potom uběhly 2 roky a pustil jsem se do ni vyčistil jsem jí motor a karbec , skusil jsem jiskru a jiskra byla parádní nasadil jsem svičku do hlavy a přidělal jsem fajfku a že to skusím natočit ale babeta nestartuje motor se točí ale nezapálí to směs tak teď už nevím co stím poraďte mi prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 19:36
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 jiskru to házi venku ale když se dá benzin pod svičku tak nechytne no přemešlím nad tyrytorem ale ten jsem daval z jine babety
Datum: 25. listopadu 2013 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ty kontakty na to tyrystoru pořádně očisti, odrbej je smirkem
Datum: 24. listopadu 2013 11:35
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jo...jo u mě to dělal tyristor,taky 3 roky stála ,jiskra venku byla ale nechytla , pak jsem dal nový a běžela hned na první drc...........
Datum: 24. listopadu 2013 11:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16455
 tesko soudit gfera jsou u babety často problem jak chodí na sucho.....ale musí se odelat spojka ....o dost snažší je to od zapalka ...
ale nejdřív než rozebereš pulku motru dej benzín od injekční stříačky a stříkni ho otvorem pro svíčku do válce....skus to natočit pokut to naběhne je zavada v karburaci jestli nee je to vlastní motor elektro skus a kdyžtak napiš
Datum: 23. listopadu 2013 23:09
 Maš špatny gufera měl jsem to same. svička byla mokra , ale nikdy nechytla . Rozdelal jsem spojky a hned to bylo vidět.
Datum: 23. listopadu 2013 20:50
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 to jsem nezkoušel ale nevim jakej kabel na svičku je novej a fajfka taky
Datum: 23. listopadu 2013 20:05
Jméno: mustamger
IP: uživatel15871
 To by se ti mohl někde kostřit kabel na svíčku, zkus ho omotat izolačkou a když to pude tak je to kabelem.
Datum: 23. listopadu 2013 20:04
 Zdravím draci,mám dotaz ohledně Babetty 210. Pálí mi žárovky. Dříve bez problému svítila a pak jednou měla přední i zadní vypalenou, tak jsem dal dopředu novou origo, ale dozadu jsem dal 12v jako nouzovku, pač jsem jinou neměl. ale přijedu po 6 km domu z nakupu a babetta vubec nesvítí a obě žárovky opět spálené. Čím by to mohlo být? díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 9:41
 Tak díky za rady, zkusím to ještě jednou tam dát žarovky jak mají být až je koupím a uvidím- snad to bylo tím, že tam nejsou originál, jinak fakt nevím.
Datum: 31. října 2013 9:41
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 na tom není nic záhadnýho, ty žárovky musej bejt prostě na shodný napětí jinak to není správně zatížený,je tam vyšší napětí a ta co je na menší napětí to odskáče, pak zas klesne zátěž a přepálí se ta druhá, cpát tam 24V žárovku tak trochu nemá smysl, ono to asi svítí ale rozhodně ne líp
Datum: 31. října 2013 7:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tohle je mi taky někdy záhadou ... mě na 05 sotva svítěj 10w žárovky a kámoš má u pařeza 15w 24v !!!!! a vzadu 5w 12V a stejně ta zadní občas praskne.....zkus do obvodu zapojit třeba ještě jednu žárovku 5-10w a strč jí třeba pod nosič at ti nesvítí do ksichtu v podstatě tím taky srazíš napětí
Datum: 30. října 2013 21:46
Jméno: combust
IP: uživatel16347
 musíš tam dát to co tam patří a ne 12V
Datum: 30. října 2013 19:53
 díky za rady, ale proč mi hnedka po výměně praskla ta žárovka znova, snad ne vadnej kus? co tu žárovku pálí je pro mě záhadou....asi to budu muset nejako změřit, ale kabellový svazky jsou neporušené a na první pohled je vše ok.
Datum: 30. října 2013 16:49
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 je to neregulovaný, udělaný tak aby to při zatížení žárovkama 6V 15+5W plusminus fungovalo takže jakmile jedna žárovka rupne tak se spálí i druhá, když tam dáš jiný hodnoty žárovek tak to nezatížíš tak jak by mělo bejt a zase se ti to spálí (nejdřív 6V a pak napětí vyleze klidně tak že spálí i 12V žárovku)
Datum: 30. října 2013 15:03
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 S babetama nemám zkušenosti, proto jsem ti odkázal na internet já ju mám tak 14dní. Takže jsem hledal na internetu a našel manuál, ale určitě ti tam vzniká přepětí, ale proč se pálí aji 12v žárovka je zajímavý.
Ale chyba je ve světelném okruhu. Žárovky musí dostávat pěkný rány. Jestli máš možnost tak přeměřit napětí jak na volnoběch tak i po přidání otáček a uvidíš. Zatím čau
Datum: 30. října 2013 14:19
 a když by byla poškozenná, tak by to asi nesvítilo vubec ne? ale když to svíti krásně, chvili než vyjedu - nevim za jakých podminek a kdy mi ty žarovky shoří. jestli když je vytočen motor až, nebo jak , ale štve mě to, když to doted normalne fachčilo.
Datum: 30. října 2013 12:46
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, Babeta 210 má dva okruhy elet. Na internetu si zadej Babeta 210 a tam vše najdeš. Seznam náhradních dílů a tam je i plánek zapojení. Ty budeš mít asi poškozenou cívku na světelné okruh.
Datum: 30. října 2013 8:14
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi když chcu pionýra odstavit na delší dobu tak je lepší vypustit převodák a nebo ho tam nechat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 19:31
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 převodový olej určitě nechat - všechny těsnění jsou na to dělané. startování studeného motoru škodí - pokud se celý motor neprohřeje na provozní teplotu. spálením paliva vzniká převážně vodní pára a co2. vodní pára ve studeném motoru kondenzuje na stěnách válce, může se dostat i do prostoru převodovky a zkondenzovat v oleji. ve válci pak napadne korozí vložku a kroužky. jestli parkuješ v nevytápěném prostoru je nejlepší stroj přikrýt dekou.
Datum: 20. října 2013 19:31
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Dík, mám několik nádrží a problémy se rzí a to jsem zkoušel naředěný ocet, kyselinu citrónovou a pořád se sítka ucpávají rzí. První půjde Jawa 20, 350/640, babeta 210, Simson 51 a pak Cz 175/502 3x. Manet 90 a až se mě podaří vyhrabat rozdělaná Omega 500 tak su zvědavé jak to bude vypadat. Zatím čau
Datum: 19. října 2013 14:22
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok tak asi ho tam nechám. me totiž vubec nejde o olej ale o motor jestli ten olej casem např neudelá neco z tesnením a pak jak budu chtet jet tak to zacne tect. jinak moto je v garaži kde ani přez zimu nejsou mínusove teploty.a nadrž mám profesionálne ošetřenou  prozradím ti tajemství připravku http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 před 3 lety jsem s tim vyplachl 2 pionýry a ten jeden uz aj zmrzl a bila v nem voda a je to ok .
Datum: 19. října 2013 12:15
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, náplně nech. Oleji se nic nestane. Horší je nádrž. Někdo říká, plnou nádrž a někdo prázdnou, ale bude rezavět tak nebo tak. Já když odstavuji moto, tak plná nádrž a 2krát do měsíce alespoň nastartuju a nechám zahřát motor. Asi tak 5minut. Když nebudeš mít možnost protáčet motor, promaž válec mot. olejem jemně, aby nechytl rez. Hlavně postav moto dle možností, aby se nerosil. Ale jestli ho máš někde pod kůlnou je dobrý zas protáčet.rn
Datum: 19. října 2013 10:53
Jméno: blaa
IP: uživatel16293
 ja osobně bych ho tam nechal
Datum: 18. října 2013 21:02
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 mohl bych dat zapalovani ze simsona na pionyra
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2013 20:24
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 dospel jsem k zaveru ze koupim orignal zapalovani na pionýra a simson necham na dily jinak dik
Datum: 17. října 2013 20:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a nezapoměň na to že aby jsi simsona aspon nastartoval tak potřebuješ aspon 300 drátů
Datum: 17. října 2013 19:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16289
 ja nevím ale vždyt to bude hrozný nevím zda to pude pod dekl na čep kliky ,.... za mě bys daleko lepší měl zapalování z babety asi budeš muset trošku tunit taky ale za odpoledne je tam jde nasadit na kliku stačí jen 2šrouby M5...jen nezapomen že babeta musí mít tiristor černou krabičku zapojenou na kable odzapalování.....
Datum: 17. října 2013 18:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když to dokážeš, tak ti snad nikdo bránit nebude
Datum: 17. října 2013 17:49
Posl.aktualizace: 12. října 2013 20:06
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/748799-zapalovani-imf-soft.html Je tu někdo kdo by mi mohl něco říct o tomto výtvoru Pana stýskala ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2013 21:05
 Čau, já jsem si postavil na Fichtla, kterýho zrovna dávám do kupy, zapalování od Chonga a zatím to šlape perfektně. Na YouTube mám video z prvního startu. V otáčkách to chcípalo, protože jsem měl nízkou hladinu v karburátoru. Po seštelování to točí jak šílený. 
http://youtu.be/DwgduukiF3A
Datum: 27. září 2013 21:05
 Proštuduju to,já právě myslel že je to nějaká levnější alternativa vape,jinak zapalování ted nemám jako prioritu zatím mi stíhá zrepasovaný origo 30w ale Děkuji ti za zájem.
Datum: 26. září 2013 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Tak si udělej něco jako má babeta...snímač a tyrystor a nějak to napájet z cívky...jenco to má hezky popsaný na webu...
Datum: 26. září 2013 20:07
 Bateriove.. přesně to sem nechtěl,Díky stando.
Datum: 26. září 2013 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Bateriové bezkontaktní zapalování s programovatelnou křivkou předstihu + kabel a soft do kompu ... Jestli si koukal u Eddieho na webu,tak na něčem hodně podobnym odlaďovali Frikulínovi 3K a po odladění křivek na brzdě získali 0,3 až místy 0,5HP v celém rozsahu. Ale taky se to dá použít prostě jako bezkontakt a místo křivek tam naprat jeden pevnej předstih. Zapalování je bateriové,to znamená že je napájené z baterky. Pokud chceš baterku dobíjet tak musíš vytvořit komplet usměrnění a regulaci a předělat komplet eletriku...
Datum: 26. září 2013 19:13
 Oprava není to od Stýskala
Datum: 26. září 2013 18:53
 Zdarec,potřeboval bych poradit jak je to s rezetama na babettu 210. jaká je na rychlost a jaká na sílu. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 9:58
Jméno: ondra
IP: uživatel16180
 Jestli chceš aby ti babeta lítala 75 km/h tak tam dej rozetu z 207 ky babety, sice bude línější na rozjezd ale bude dost rychlá....
Datum: 25. září 2013 9:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16179
 do zadu se při převodech na tah dává velké na zadním kole u babety to je to přez 50 zubu ... předek se naopak dává malé.....osobně bych nechal na motoru 13 zubou a podíval se jestli máš přez 50 zubu na zadku..pokut ano dá se sehnat 12 zubu na motor ..ale nevím zda nebudeš krátit řetěz.....jinak mám 210 a pokud je vše ok i na rychlé převody jede bez šlapání ....nemáš spíš vilítanej motor?
Datum: 25. září 2013 9:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ono by stačilo použít mozek a znalosti fyziky ze základní školy a tenhle dotaz není potřeba psát, mám dojem, že dnešní omladina je prostě líná přemýšlet
Datum: 25. září 2013 7:08
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 předni (sekundarni kolečko)čim menši do síly a naopak
Datum: 24. září 2013 22:21
 díky. a přední kolečko se dává jaký??
Datum: 24. září 2013 21:24
Jméno: klas
IP: uživatel14122
 velká je pomalejší ale do kopce ,malá je rychlá a na roviny
Datum: 24. září 2013 20:41
Jméno: Jiří Tomíček
IP: uživatel16177
 Ahoj,Zajímalo by mne kolik voltů dává babetta 207 při plném výkounu? Děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 18:52
 No,dobrý for,ale babeta při každých otáčkách dává jinak!
Datum: 25. září 2013 18:52
Jméno: ...
IP: uživatel16181
 Cca 1000v
Datum: 25. září 2013 14:51
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Čau chtel bych dat na čízu 175 typ 450 zapalko z fichtla tu vymezovací podložku už mam vymyšlenou ale nevim co s rotorem musi se nechat vysoustružit kužel?? a nebo stači nahřát a pořadne utahnout ?? Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:52
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=11&t=1080
tohle
Datum: 02. října 2013 23:52
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Ne nebyl ..tebe uznavam ..mam par vychytavek z tve produkce a klobouk dolu .Myslel jsem civky previnout jak to delaji kluci a zbytek babeta .
Datum: 02. října 2013 23:50
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To Jack: no jestli ten výkřik do tmy byl míněn na mě, tak bych Tebe a další chytrolíny upozornil že halogenová žárovka využívá tzv. halogenového přenosu a pro ten, potřebuje stabilní podmínky. Tedy stabilní napětí. Tak mi tedy pověz, jak chceš provozovat halogenovou žárovku na babetím zapalku když tam kolísá napětí od "sotva žhavim" do "pěkně svítím"  . Ještě tedy drobnost, pro Tebe asi dost nezajímavá... když se podpětím potlačí halogenový přenos, jaksi jde žárovka do kopru  . A věř mi, jde to i bez tyristoru z babety
Datum: 28. září 2013 8:34
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 HELE JEDE TO JEN S TYRISTOREM Z BABETY ...ZADNA BATERIE -PREVINOUT CIVKY A JEDES JAK KLUCI NA BABETACH S HALOGENEM ...
Datum: 26. září 2013 23:55
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 To jack: Když se zamyslím co zmíněné zapalko přináší, tak je sice gut že se jedná o CDI, taky je gut že bude dávat 12V (nemýlím-li se babeta je 12V), ale zmíněných 32W není žádný výkonový zisk oproti původnímu zapalku (45W). Dodneška nechápu tu velkou vášeň pro bezbateriové zapalování. Baterie (správně akumulátor) není tak drahá položka aby se musela bezpodmínečně obcházet. Je s ní sice práce mimo sezonu aby nezesulfatěla, ale na druhou stranu je dost potřeba v režimu nízkých otáček při nutnosti v noci vidět. Také významně zjednodušuje start a to zejména proti klasickému bezbateriovému CDI. Oni totiž na bábě, či pionýru se starty bez akumulátoru počítali, takže je výraznější převodový poměr ze startpáky na klikovou hřídel. Jinými slovy při našlapování se klika roztočí na výrazně vyšší otáčky u motocyklu konstruovaném pro magnetto, či CDI. A důvod je prostý, se vzrůstající obvodovou rychlostí magnetů rotoru okolo snímacích cívek vzrůstá i naindukované napětí, na kterém závisí síla, či vůbec existence jiskry... Osobně magneto z pionýra na motorce mám, ale bez akumulátoru by se mi jí asi jen tak nastartovat nepodařilo. Pravděpodobně lepší vlastnosti v tomto ohledu vykazuje magneto starších typů pionýrů, ale ty pro mé úpravy využít nešlo... Takže pokud bych mohl někomu doporučit, když bezkontakt a předpokládám jednoduchý (ne každý je zrovna zručnej v elektronice), tak TCI (náhrada kladívka tranzistorem) s nějakým druhem bezkontaktu (indukční, hall, či optozávoru). Ale na druhou stranu.. ať každý dělá jak umí
Datum: 26. září 2013 8:06
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 nevymyslej vymyslene :
http://www.motoservis-jakuba.cz/bezbateriove-a-bezkontaktni-zapalovani-misto-dynama/
tedka mi ji bude delat kamarad ...
Datum: 25. září 2013 19:15
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Nevím jak Ti to vyjde výškově rotor vůči statoru, ale kužel pionýřího rotoru je shodnej s kuželem dospělých Jawek i Čz. Jediný co, že nedosáhne rotor na kolíček kuželu. Rozhodně však nic neubírej na rotoru, páč se potom siločáry zmrvěj o osu hřídele. Totéž platí pro nějaké přidávání materiálu na osu rotoru, když už, tak jedině nemagnetickej materiál... mosaz, dural...
Co se týká uchycení rotoru bez kolíčku... mám pionýří rotor na hřídeli od GO na kejvačce přes 1700km a ani se nehnul  . Samozřejmě záleží na dokopanosti kuželové díry na rotoru, když bude sedět není se čeho bát...
Datum: 24. září 2013 8:20
 Cau všichni. Mam takovy dotaz. Jak vlastne funguje ten rozbeh u motoru babety 210. Protaci se me radici celisti v bubnu při naslapnuti a při pojezdu dozadu se buben roztoci a toci hrideli na start. Se me zda ze tohle by delat nemelo. I když-dival jsem se na video youtube a rikal ze ma buben zabirat když ho otocim do leva to zabira. Muzete mi někdo vysvětlit jak to vlastne funguje? Tam jsou ještě nejaka ozubena kola a funkce tech kol jak jsou sprahle s převodovkou taky nevim i když jsem se dival na model babety zase na youtube. Jsem laik který do toho pronika jen pomalu tak prosim kdyby me to někdo vysvetlil jako laikovi. Dekuji Michal Dolezel
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2013 20:07
babeta 210 startuje přes spojku 2.rychlosti, takže pokud se prokluzuje nenastartuješ, příčinou je většinou mastnota na čelistech a bubnu,, olej se tam většinou dostane přes špatné gufero,a ještě jde o to jestli jsou čelisti dobře namontovaný - ve smyslu otáčení aby se vlivem odstředivý síly roztáhly po směru a ne proti, to je jediný co mě napadá
Datum: 12. září 2013 20:07
Jméno: Lukyn564
IP: uživatel10310
 Zdar draci, moje Babetta 210 s karburátorem dell orto má takový problém, že při delší jízdě asi 50 km/h rychlostí, přestane táhnout, motor se dusí dokud rychlost neklesne pod 40 km/h, tenhle problém se objeví jenom když jsou zapnutá světla. Budu vděčný za každou dobrou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2013 19:13
Jméno: Lukyn564
IP: uživatel10310
 ahoj mezi I a 1 jsem naměřil 900 ohmů místo v návodu uvedených 60-400 ohmů (Je to teda jasná chyba tyristoru??)
Datum: 11. září 2013 19:13
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 zdar jde ten tyristor proměřit najdi si návod k obsluze nebo něco takovýho k babete a je tam zkouška funkčnosti tyristoru já mám na babetě taky ten standart ale doma mám i ten GYT a když mám babetu an opravu nasazuju GYT a tím vyloučím závodu cívky nebo tyristoru
Datum: 10. září 2013 22:10
Jméno: Lukyn564
IP: uživatel10310
 Ahoj, je nějaký způsob jak ověřit, že je to stoprocentně ten tyristor? Nemáš náhodou zkušenost s tímhle typem (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tyristor_gyt22.html), teď tam je standard, kdyby byla i špatná cívka vyřeší to tenhle?
Datum: 10. září 2013 17:24
Jméno: ondra
IP: uživatel16082
 Vymnen tyristor a babeta pojede jak vitr
Datum: 10. září 2013 12:41
 To by mohl být problém v eletrice.. zkus si proměit regl nebo magneto..
Datum: 10. září 2013 9:06
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 zdar sem začatečnik chtěl bych vyměnit na babette gufera jak se to dělá? musím vyndat staré gufero a potom tam dát to nové a nějak to rovnoměrně poklepat aby to tam zajelo? sorry za blbej dotaz sem fakt uplnej začátečník teprve musím pobrat nějaký zkušenosti. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 18:58
Jméno: http://www.fichtlkramek.cz/nah
IP: uživatel16063
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_ babeta.html na 210 je tendeleten a je to jedno ptž samohřejmě slouží i k demontáži te 1 spojky abys jí ted mohl odmastit.... jinak tu 2 k zadnímu kolu rozdělaš jednoduše po demontáží matice se ti rozpadne jen bacha at si nevysipeš jehly co jsou za bubnem převodovce
Datum: 05. září 2013 18:58
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Jedná se o babettu 210, ale gufera budu měnit u spojky celou levou stranu teče tam olej a potom jde špatně startovat a neřadí.
Datum: 05. září 2013 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16063
 napiš typ babety ...ptž se musí sudat spojka z leva a každý typ to má jinak...
jinak pod zapalkem se to dělá trivialně sudáš plast kryt zapalka vytočíš šroubek uprostřed rotoru a pod podložkou je zavit M8 na velký šroub na 13 klíč tím že do díry šroub zatahneš rotor sejmeš vinmeš kolík a vidíš gufero ktere vydloubneš..... namačkneš nove gufero vrátíš zpět kolíček na očistenej kužel vrátíš rotor zapalka a šroubek zakrytováním to končí...je to lechčí než na pio či motorce ....pod spojkou na 210 potřebuješ stahovák na 207 je jiny
Datum: 05. září 2013 18:00
 Staré gufero vyloupni třeba šroubovákem. Je třeba dát si pozor abys při tom nepodrápal ,,domeček,, ve kterém je uloženo. Pak místo odmasti např. acetonem a naklepni gufero nové. Hlavně no naklepni souměrně. Pak by se mělo gufero promáznout dostatečně olejem, aby se nespálilo. (např. na klikové hřídeli)
Datum: 05. září 2013 16:46
|



|