slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte jel jsem se projet na Babete 134 . Večer takže tma jak v prdeli. Jel jsem z dlouhého kopce a vypinal jsem motor aby to chvily ten motor jen benzin zchladil a nezadřel. jenze potom začal motor vynechávat a pod kopcem jsem skončil. motorku jsem rozltlačoval a nekdy trochu vystrelila a nic .potom me napadlo vypnout svetla .a babeta na prvni nakopnuti nastartovala a jela . bez světel a bez řidičáku jsem dojel domů. takže fakt super. není možný že jsem spálil cívku nebo něco. když motor jede a zapnu světla motor chcipne a jak se jeste dotaci tak se obe svetla roznou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 0:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
někde máš něco špatně zapojené , světelný okruh nemůže být spojený se zapalovacím
 
 
Datum: 29. prosince 2013 0:51
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel16622    
Ahoj draci mám problém s karburátorem na babetě vytéká my benzin s přepadu ven vymninil sem plovák a vyskousel ventil paliva vse funkčni ale stále benzin teče ven uz si nevim rady prosím pomůžete my dík měj te se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no vše asi funkční nebude,při výměně plováku bacha aby neváznul o stěny karbece,což v tomto případě ano.............
 
 
Datum: 29. prosince 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16623    
serídit hladinu viz odkaz o babetách dole
 
 
Datum: 28. prosince 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
je to dobrej stroj,zrovna nedávno sem ji kámošovi spravoval měl urvanou pružinku startovacích čelistí a ještě mu zdechala, tak když mu zdechla asi 3km od baráku tak to tlačil domů přes motor :-D sem se mu smál jak mi to říkal :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle jsou super stroje. Mě dostává, když na tom občas někoho vidím- v dobrém. to je prostě styl. :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, v čem je chyba, když babetta brzdí motorem? Prostě když zmáčknu zadní brzdu tak se začne motor dustit, ale když normálně zdechlou babettu štuchám tak to jde volně, našlápnu ji na pedál, rozjede se 1, 2, někdy podřadí na 1, ale většinou tam zůstane 2 a musím babettu zdechnou.. Díky a pěkné vánoce.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jo a unašeče jsou už taky omletý
 
 
Datum: 21. prosince 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
zdarec-ko volnoběžka
 
 
Datum: 21. prosince 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16576    
vlastní vahou vyndej čelisti s tim unašečem a ve očislti a rozhýbej
 
 
Datum: 21. prosince 2013 0:10
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Takže v rozběhových ani startovacích čelistech problém není, ano? Sundal jsem ten plech, co to celé zakrývá a pod ním byla ještě ocelová podložka průměr cca 35mm, všechno je suché, čelisti byly při rozdělání přilehlé k bubnu. Jak se zajišťuje to, že se čelisti vrací zpět do středu (že, odpadnou)? Díky..
 
 
Datum: 20. prosince 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16573    
zustavá ti seplá ta spojka pod plastovým krytem blíž k zadnímu kolu ..ta řadí 2 a je to vymyšlené že babeta nemá neutral a např při jízdě z kopce to samo řadí 2 stupen a jak padaj otáčky spojka má silou čilisti odpojit od bubnu az zastavitotáčky sou malé tak tam nejni 1 a tím stojíš ale pri jízde z kopce tam je vžy 2.... a druhou častí si si to potvrdil zustavá seplá spojka pro 2 rychlostní stupen tj ta v zadu pod tou druhok její demontáži stačí 17 klíč vše řadně očisti a skontroluj zda se nic neohlo
 
 
Datum: 20. prosince 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdo kdo dělá výbrusy ? nějaký profík který udělá kvalitně výbrus za dobrou cenu ? v okolí svitavska . moje adresa 569 05. Cena Babeta , 23, 555 výbrusy ? dělá stejsky normální výbrusy ? BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13005    
Ještě v Letovicích BEDY ;-)
 
 
Datum: 09. prosince 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16528    
Ty vole to sou rakety,za tyhle ceny to zprostředkovávam...to aby ten píst byl ze zlata :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj BEDY! Šak zadej: "padalík šardice" a ono ti to tam vyběhne fšecko! Aj s mapú. Toš tak.
 
 
Datum: 07. prosince 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
adresa pana padalíka ? děkuji
 
 
Datum: 07. prosince 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16522    
udělej fortelnou dřevěnou bednu a pošli to panu padalíkovi....toteš i klikovky....výbrus 600 klika 1000
 
 
Datum: 07. prosince 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16521    
zdar co rikáte na ten jednokroužkovej tuningový píst na babettu 210? přemýšlel jsem o jeho koupi už jí mám trochu poladěnou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
já 210 nikdy neměl, jen jsem na ně udělal pár válců, takže vim jen co mi kdo napsal. Nejrychlejší 86km/h, jinak mezi 60-70km/h
 
 
Datum: 11. prosince 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16521    
a kolik ti ta babetta jela po tý upravě válce?
 
 
Datum: 10. prosince 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
pilníkem se musí do každého, ale co šlo tak na frézce
 
 
Datum: 10. prosince 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16521    
a to si je piloval pilníkem nebo si to dělal frézou?
 
 
Datum: 10. prosince 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
především sacího a výfukového kanálu
 
 
Datum: 10. prosince 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16521    
aha a čeho přesně se na tom válci ty lehké upravy týkali?
 
 
Datum: 10. prosince 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
dělal jsem několik válců s lehkýma upravama na sériové babetty a válce s jednokroužkem jeli lépe
 
 
Datum: 09. prosince 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16521    
dobře dám na vaše rady ještě jsem přemýšlel o řetezovém kolečku do rychlosti kolika zubé bistemy poradili ale ani nechci stratit moc silu
 
 
Datum: 09. prosince 2013 17:25
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16528    
Všechno co jsi vyjmenoval je krok zpět a jednokruhem to už úplně zabiješ,že ta babeta už nebude mít ani toho jednoho koně. U babety se otvírá cesta nejlépe tam kde je to zavřený...takže válec (sací a vejfukovej kanál) a pak doladit spojky... Nějaký light válce už jsem dělal a fakt stačí přidat na funkční ploše těchto kanálů a nemusí se ani válec přečasovávat ani snižovat hlavu. Dosahnout se dá 60+ Kratší vejfukový koleno je plusem,karburátor cca 14mm by byl druhej plus,jen ten "tuningovej přímej filtr" to zas zabije... Píst určo dvoukruh...
 
 
Datum: 09. prosince 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nerozčiluj se hned, praskne ti cévka a bude z tebe rajče. Pro "poladěnou" babetu jen "přímým" filtrem je 1-kroužk. píst k ničemu. Nemá to otáčky...
 
 
Datum: 09. prosince 2013 13:45
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16521    
co ses sem vubec přis* chtěl sem poradit a ne se tady hadat s nejakym blbečkem
 
 
Datum: 09. prosince 2013 9:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kdyžtak: "Hele, ty blbečku, drž hubu!" Když už nadáváš, tak ať to má nějakou úroveň .)
 
 
Datum: 08. prosince 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16521    
hele ty blbečku drž huhu
 
 
Datum: 08. prosince 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak je tam "přímej filtr" tak už se to musí brát vážně...
 
 
Datum: 08. prosince 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16521    
upravenej jako přímej vzduchovej filtr,přetryskovanej karburátor,skrácené kolínko výfuku
 
 
Datum: 07. prosince 2013 15:33
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
co skrývá slovo -trochu poladěnou ?? jedno kruhem toho moc nezískáš....
 
 
Datum: 07. prosince 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: Kvido      IP: uživatel16506    
Chci se zeptat,je lepší jednorychlostní babeta nebo dvourychlostní?Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kubacz - mám stejnej názor...
 
 
Datum: 04. prosince 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
Dvourychlostní je lepší ve všem, dle mého názoru
 
 
Datum: 04. prosince 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
dvojrychlostní-je lepší do kopců
 
 
Datum: 04. prosince 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: Kvido      IP: uživatel16506    
Myslel jsem,která líp jezdí,nebo líp táhne do kopce.Dík za odpověď.
 
 
Datum: 04. prosince 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak na co....
 
 
Datum: 04. prosince 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dvourychlostní
 
 
Datum: 03. prosince 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Ivan      IP: uživatel16462    
babeta stala 2 roky. vycistil som spojky nalial benzin a isiel som. potom uz nechcela nastartovat. kde moze byt chyba? benzin som riedil: 3litre benzinu na 100ml oleja odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Toho oleja dals tam moc. Stačí 1:40
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14930    
svicka odesla nebo ji vycisti nebo ti tam nejde benzin
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
ahoj lidi mam velikej problem dovezl jsem od dědy před 2 lety babetu ríkal ze jezdila a jednoho dne ji proste nenastartoval potom uběhly 2 roky a pustil jsem se do ni vyčistil jsem jí motor a karbec , skusil jsem jiskru a jiskra byla parádní nasadil jsem svičku do hlavy a přidělal jsem fajfku a že to skusím natočit ale babeta nestartuje motor se točí ale nezapálí to směs tak teď už nevím co stím poraďte mi prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
jiskru to házi venku ale když se dá benzin pod svičku tak nechytne no přemešlím nad tyrytorem ale ten jsem daval z jine babety
 
 
Datum: 25. listopadu 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ty kontakty na to tyrystoru pořádně očisti, odrbej je smirkem
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jo...jo u mě to dělal tyristor,taky 3 roky stála ,jiskra venku byla ale nechytla , pak jsem dal nový a běžela hned na první drc...........
 
 
Datum: 24. listopadu 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16455    
tesko soudit gfera jsou u babety často problem jak chodí na sucho.....ale musí se odelat spojka ....o dost snažší je to od zapalka ... ale nejdřív než rozebereš pulku motru dej benzín od injekční stříačky a stříkni ho otvorem pro svíčku do válce....skus to natočit pokut to naběhne je zavada v karburaci jestli nee je to vlastní motor elektro skus a kdyžtak napiš
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: berdys      E-mail:      IP: uživatel16156    
Maš špatny gufera měl jsem to same. svička byla mokra , ale nikdy nechytla . Rozdelal jsem spojky a hned to bylo vidět.
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
to jsem nezkoušel ale nevim jakej kabel na svičku je novej a fajfka taky
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: mustamger      IP: uživatel15871    
To by se ti mohl někde kostřit kabel na svíčku, zkus ho omotat izolačkou a když to pude tak je to kabelem. :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci,mám dotaz ohledně Babetty 210. Pálí mi žárovky. Dříve bez problému svítila a pak jednou měla přední i zadní vypalenou, tak jsem dal dopředu novou origo, ale dozadu jsem dal 12v jako nouzovku, pač jsem jinou neměl. ale přijedu po 6 km domu z nakupu a babetta vubec nesvítí a obě žárovky opět spálené. Čím by to mohlo být? díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2013 9:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak díky za rady, zkusím to ještě jednou tam dát žarovky jak mají být až je koupím a uvidím- snad to bylo tím, že tam nejsou originál, jinak fakt nevím. :-)
 
 
Datum: 31. října 2013 9:41
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14185    
na tom není nic záhadnýho, ty žárovky musej bejt prostě na shodný napětí jinak to není správně zatížený,je tam vyšší napětí a ta co je na menší napětí to odskáče, pak zas klesne zátěž a přepálí se ta druhá, cpát tam 24V žárovku tak trochu nemá smysl, ono to asi svítí ale rozhodně ne líp
 
 
Datum: 31. října 2013 7:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tohle je mi taky někdy záhadou ... mě na 05 sotva svítěj 10w žárovky a kámoš má u pařeza 15w 24v !!!!! a vzadu 5w 12V a stejně ta zadní občas praskne.....zkus do obvodu zapojit třeba ještě jednu žárovku 5-10w a strč jí třeba pod nosič at ti nesvítí do ksichtu v podstatě tím taky srazíš napětí
 
 
Datum: 30. října 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16347    
musíš tam dát to co tam patří a ne 12V
 
 
Datum: 30. října 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za rady, ale proč mi hnedka po výměně praskla ta žárovka znova, snad ne vadnej kus? co tu žárovku pálí je pro mě záhadou....asi to budu muset nejako změřit, ale kabellový svazky jsou neporušené a na první pohled je vše ok.
 
 
Datum: 30. října 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14185    
je to neregulovaný, udělaný tak aby to při zatížení žárovkama 6V 15+5W plusminus fungovalo takže jakmile jedna žárovka rupne tak se spálí i druhá, když tam dáš jiný hodnoty žárovek tak to nezatížíš tak jak by mělo bejt a zase se ti to spálí (nejdřív 6V a pak napětí vyleze klidně tak že spálí i 12V žárovku)
 
 
Datum: 30. října 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
S babetama nemám zkušenosti, proto jsem ti odkázal na internet já ju mám tak 14dní. Takže jsem hledal na internetu a našel manuál, ale určitě ti tam vzniká přepětí, ale proč se pálí aji 12v žárovka je zajímavý. Ale chyba je ve světelném okruhu. Žárovky musí dostávat pěkný rány. Jestli máš možnost tak přeměřit napětí jak na volnoběch tak i po přidání otáček a uvidíš. Zatím čau
 
 
Datum: 30. října 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když by byla poškozenná, tak by to asi nesvítilo vubec ne? ale když to svíti krásně, chvili než vyjedu - nevim za jakých podminek a kdy mi ty žarovky shoří. jestli když je vytočen motor až, nebo jak , ale štve mě to, když to doted normalne fachčilo.
 
 
Datum: 30. října 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, Babeta 210 má dva okruhy elet. Na internetu si zadej Babeta 210 a tam vše najdeš. Seznam náhradních dílů a tam je i plánek zapojení. Ty budeš mít asi poškozenou cívku na světelné okruh.
 
 
Datum: 30. října 2013 8:14
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec hosi když chcu pionýra odstavit na delší dobu tak je lepší vypustit převodák a nebo ho tam nechat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
převodový olej určitě nechat - všechny těsnění jsou na to dělané. startování studeného motoru škodí - pokud se celý motor neprohřeje na provozní teplotu. spálením paliva vzniká převážně vodní pára a co2. vodní pára ve studeném motoru kondenzuje na stěnách válce, může se dostat i do prostoru převodovky a zkondenzovat v oleji. ve válci pak napadne korozí vložku a kroužky. jestli parkuješ v nevytápěném prostoru je nejlepší stroj přikrýt dekou.
 
 
Datum: 20. října 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Dík, mám několik nádrží a problémy se rzí a to jsem zkoušel naředěný ocet, kyselinu citrónovou a pořád se sítka ucpávají rzí. První půjde Jawa 20, 350/640, babeta 210, Simson 51 a pak Cz 175/502 3x. Manet 90 a až se mě podaří vyhrabat rozdělaná Omega 500 tak su zvědavé jak to bude vypadat. Zatím čau
 
 
Datum: 19. října 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ok tak asi ho tam nechám. me totiž vubec nejde o olej ale o motor jestli ten olej casem např neudelá neco z tesnením a pak jak budu chtet jet tak to zacne tect. jinak moto je v garaži kde ani přez zimu nejsou mínusove teploty.a nadrž mám profesionálne ošetřenou :-D prozradím ti tajemství připravku http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 před 3 lety jsem s tim vyplachl 2 pionýry a ten jeden uz aj zmrzl a bila v nem voda a je to ok .
 
 
Datum: 19. října 2013 12:15
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, náplně nech. Oleji se nic nestane. Horší je nádrž. Někdo říká, plnou nádrž a někdo prázdnou, ale bude rezavět tak nebo tak. Já když odstavuji moto, tak plná nádrž a 2krát do měsíce alespoň nastartuju a nechám zahřát motor. Asi tak 5minut. Když nebudeš mít možnost protáčet motor, promaž válec mot. olejem jemně, aby nechytl rez. Hlavně postav moto dle možností, aby se nerosil. Ale jestli ho máš někde pod kůlnou je dobrý zas protáčet.rn
 
 
Datum: 19. října 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: blaa      IP: uživatel16293    
ja osobně bych ho tam nechal :-)
 
 
Datum: 18. října 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
mohl bych dat zapalovani ze simsona na pionyra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
dospel jsem k zaveru ze koupim orignal zapalovani na pionýra a simson necham na dily jinak dik
 
 
Datum: 17. října 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a nezapoměň na to že aby jsi simsona aspon nastartoval tak potřebuješ aspon 300 drátů
 
 
Datum: 17. října 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16289    
ja nevím ale vždyt to bude hrozný nevím zda to pude pod dekl na čep kliky ,.... za mě bys daleko lepší měl zapalování z babety asi budeš muset trošku tunit taky ale za odpoledne je tam jde nasadit na kliku stačí jen 2šrouby M5...jen nezapomen že babeta musí mít tiristor černou krabičku zapojenou na kable odzapalování.....
 
 
Datum: 17. října 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když to dokážeš, tak ti snad nikdo bránit nebude
 
 
Datum: 17. října 2013 17:49
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě jezdim na babetě 134 star ( stella je stejna ) a brzdim predni brzdou prohyba se to rikam proc a neco skripe . ten cernej plast drzal babetu po hromade kukajte Babeta_134.000_crash/" class="podk2">http://bedy97.rajce.idnes.cz/Babeta_134.000_crash/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/748799-zapalovani-imf-soft.html Je tu někdo kdo by mi mohl něco říct o tomto výtvoru Pana stýskala ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, já jsem si postavil na Fichtla, kterýho zrovna dávám do kupy, zapalování od Chonga a zatím to šlape perfektně. Na YouTube mám video z prvního startu. V otáčkách to chcípalo, protože jsem měl nízkou hladinu v karburátoru. Po seštelování to točí jak šílený. :-) http://youtu.be/DwgduukiF3A
 
 
Datum: 27. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Proštuduju to,já právě myslel že je to nějaká levnější alternativa vape,jinak zapalování ted nemám jako prioritu zatím mi stíhá zrepasovaný origo 30w ale Děkuji ti za zájem.
 
 
Datum: 26. září 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Tak si udělej něco jako má babeta...snímač a tyrystor a nějak to napájet z cívky...jenco to má hezky popsaný na webu...
 
 
Datum: 26. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Bateriove.. přesně to sem nechtěl,Díky stando.
 
 
Datum: 26. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Bateriové bezkontaktní zapalování s programovatelnou křivkou předstihu + kabel a soft do kompu ... Jestli si koukal u Eddieho na webu,tak na něčem hodně podobnym odlaďovali Frikulínovi 3K a po odladění křivek na brzdě získali 0,3 až místy 0,5HP v celém rozsahu. Ale taky se to dá použít prostě jako bezkontakt a místo křivek tam naprat jeden pevnej předstih. Zapalování je bateriové,to znamená že je napájené z baterky. Pokud chceš baterku dobíjet tak musíš vytvořit komplet usměrnění a regulaci a předělat komplet eletriku...
 
 
Datum: 26. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Oprava není to od Stýskala
 
 
Datum: 26. září 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: Janys156 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,potřeboval bych poradit jak je to s rezetama na babettu 210. jaká je na rychlost a jaká na sílu. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16180    
Jestli chceš aby ti babeta lítala 75 km/h tak tam dej rozetu z 207 ky babety, sice bude línější na rozjezd ale bude dost rychlá....
 
 
Datum: 25. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16179    
do zadu se při převodech na tah dává velké na zadním kole u babety to je to přez 50 zubu ... předek se naopak dává malé.....osobně bych nechal na motoru 13 zubou a podíval se jestli máš přez 50 zubu na zadku..pokut ano dá se sehnat 12 zubu na motor ..ale nevím zda nebudeš krátit řetěz.....jinak mám 210 a pokud je vše ok i na rychlé převody jede bez šlapání ....nemáš spíš vilítanej motor?
 
 
Datum: 25. září 2013 9:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ono by stačilo použít mozek a znalosti fyziky ze základní školy a tenhle dotaz není potřeba psát, mám dojem, že dnešní omladina je prostě líná přemýšlet
 
 
Datum: 25. září 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
předni (sekundarni kolečko)čim menši do síly a naopak
 
 
Datum: 24. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: Janys156 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky. a přední kolečko se dává jaký??
 
 
Datum: 24. září 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: klas      IP: uživatel14122    
velká je pomalejší ale do kopce ,malá je rychlá a na roviny
 
 
Datum: 24. září 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: Jiří Tomíček      IP: uživatel16177    
Ahoj,Zajímalo by mne kolik voltů dává babetta 207 při plném výkounu? Děkuji za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: Jiří Tomíček      E-mail:      IP: uživatel16177    
No,dobrý for,ale babeta při každých otáčkách dává jinak!
 
 
Datum: 25. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel16181    
Cca 1000v
 
 
Datum: 25. září 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Čau chtel bych dat na čízu 175 typ 450 zapalko z fichtla tu vymezovací podložku už mam vymyšlenou ale nevim co s rotorem musi se nechat vysoustružit kužel?? a nebo stači nahřát a pořadne utahnout ?? Předem díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=11&t=1080 tohle
 
 
Datum: 02. října 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
Ne nebyl ..tebe uznavam ..mam par vychytavek z tve produkce a klobouk dolu .Myslel jsem civky previnout jak to delaji kluci a zbytek babeta .
 
 
Datum: 02. října 2013 23:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
To Jack: no jestli ten výkřik do tmy byl míněn na mě, tak bych Tebe a další chytrolíny upozornil že halogenová žárovka využívá tzv. halogenového přenosu a pro ten, potřebuje stabilní podmínky. Tedy stabilní napětí. Tak mi tedy pověz, jak chceš provozovat halogenovou žárovku na babetím zapalku když tam kolísá napětí od "sotva žhavim" do "pěkně svítím" :-D. Ještě tedy drobnost, pro Tebe asi dost nezajímavá... když se podpětím potlačí halogenový přenos, jaksi jde žárovka do kopru :-). A věř mi, jde to i bez tyristoru z babety :-D
 
 
Datum: 28. září 2013 8:34
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
HELE JEDE TO JEN S TYRISTOREM Z BABETY ...ZADNA BATERIE -PREVINOUT CIVKY A JEDES JAK KLUCI NA BABETACH S HALOGENEM ...
 
 
Datum: 26. září 2013 23:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
To jack: Když se zamyslím co zmíněné zapalko přináší, tak je sice gut že se jedná o CDI, taky je gut že bude dávat 12V (nemýlím-li se babeta je 12V), ale zmíněných 32W není žádný výkonový zisk oproti původnímu zapalku (45W). Dodneška nechápu tu velkou vášeň pro bezbateriové zapalování. Baterie (správně akumulátor) není tak drahá položka aby se musela bezpodmínečně obcházet. Je s ní sice práce mimo sezonu aby nezesulfatěla, ale na druhou stranu je dost potřeba v režimu nízkých otáček při nutnosti v noci vidět. Také významně zjednodušuje start a to zejména proti klasickému bezbateriovému CDI. Oni totiž na bábě, či pionýru se starty bez akumulátoru počítali, takže je výraznější převodový poměr ze startpáky na klikovou hřídel. Jinými slovy při našlapování se klika roztočí na výrazně vyšší otáčky u motocyklu konstruovaném pro magnetto, či CDI. A důvod je prostý, se vzrůstající obvodovou rychlostí magnetů rotoru okolo snímacích cívek vzrůstá i naindukované napětí, na kterém závisí síla, či vůbec existence jiskry... Osobně magneto z pionýra na motorce mám, ale bez akumulátoru by se mi jí asi jen tak nastartovat nepodařilo. Pravděpodobně lepší vlastnosti v tomto ohledu vykazuje magneto starších typů pionýrů, ale ty pro mé úpravy využít nešlo... Takže pokud bych mohl někomu doporučit, když bezkontakt a předpokládám jednoduchý (ne každý je zrovna zručnej v elektronice), tak TCI (náhrada kladívka tranzistorem) s nějakým druhem bezkontaktu (indukční, hall, či optozávoru). Ale na druhou stranu.. ať každý dělá jak umí :-)
 
 
Datum: 26. září 2013 8:06
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
nevymyslej vymyslene : http://www.motoservis-jakuba.cz/bezbateriove-a-bezkontaktni-zapalovani-misto-dynama/ tedka mi ji bude delat kamarad ...
 
 
Datum: 25. září 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Nevím jak Ti to vyjde výškově rotor vůči statoru, ale kužel pionýřího rotoru je shodnej s kuželem dospělých Jawek i Čz. Jediný co, že nedosáhne rotor na kolíček kuželu. Rozhodně však nic neubírej na rotoru, páč se potom siločáry zmrvěj o osu hřídele. Totéž platí pro nějaké přidávání materiálu na osu rotoru, když už, tak jedině nemagnetickej materiál... mosaz, dural... Co se týká uchycení rotoru bez kolíčku... mám pionýří rotor na hřídeli od GO na kejvačce přes 1700km a ani se nehnul :-) . Samozřejmě záleží na dokopanosti kuželové díry na rotoru, když bude sedět není se čeho bát...
 
 
Datum: 24. září 2013 8:20
 
 
 
 
Jméno: Michal Dolezel      E-mail:      IP: uživatel16084    
Cau všichni. Mam takovy dotaz. Jak vlastne funguje ten rozbeh u motoru babety 210. Protaci se me radici celisti v bubnu při naslapnuti a při pojezdu dozadu se buben roztoci a toci hrideli na start. Se me zda ze tohle by delat nemelo. I když-dival jsem se na video youtube a rikal ze ma buben zabirat když ho otocim do leva to zabira. Muzete mi někdo vysvětlit jak to vlastne funguje? Tam jsou ještě nejaka ozubena kola a funkce tech kol jak jsou sprahle s převodovkou taky nevim i když jsem se dival na model babety zase na youtube. Jsem laik který do toho pronika jen pomalu tak prosim kdyby me to někdo vysvetlil jako laikovi. Dekuji Michal Dolezel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babeta 210 startuje přes spojku 2.rychlosti, takže pokud se prokluzuje nenastartuješ, příčinou je většinou mastnota na čelistech a bubnu,, olej se tam většinou dostane přes špatné gufero,a ještě jde o to jestli jsou čelisti dobře namontovaný - ve smyslu otáčení aby se vlivem odstředivý síly roztáhly po směru a ne proti, to je jediný co mě napadá
 
 
Datum: 12. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
Zdar draci, moje Babetta 210 s karburátorem dell orto má takový problém, že při delší jízdě asi 50 km/h rychlostí, přestane táhnout, motor se dusí dokud rychlost neklesne pod 40 km/h, tenhle problém se objeví jenom když jsou zapnutá světla. Budu vděčný za každou dobrou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
ahoj mezi I a 1 jsem naměřil 900 ohmů místo v návodu uvedených 60-400 ohmů (Je to teda jasná chyba tyristoru??)
 
 
Datum: 11. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
zdar jde ten tyristor proměřit najdi si návod k obsluze nebo něco takovýho k babete a je tam zkouška funkčnosti tyristoru já mám na babetě taky ten standart ale doma mám i ten GYT a když mám babetu an opravu nasazuju GYT a tím vyloučím závodu cívky nebo tyristoru
 
 
Datum: 10. září 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
Ahoj, je nějaký způsob jak ověřit, že je to stoprocentně ten tyristor? Nemáš náhodou zkušenost s tímhle typem (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tyristor_gyt22.html), teď tam je standard, kdyby byla i špatná cívka vyřeší to tenhle?
 
 
Datum: 10. září 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16082    
Vymnen tyristor a babeta pojede jak vitr
 
 
Datum: 10. září 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: camfi      E-mail:      IP: uživatel16080    
To by mohl být problém v eletrice.. zkus si proměit regl nebo magneto..
 
 
Datum: 10. září 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
zdar sem začatečnik chtěl bych vyměnit na babette gufera jak se to dělá? musím vyndat staré gufero a potom tam dát to nové a nějak to rovnoměrně poklepat aby to tam zajelo? sorry za blbej dotaz sem fakt uplnej začátečník teprve musím pobrat nějaký zkušenosti. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: http://www.fichtlkramek.cz/nah      IP: uživatel16063    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html na 210 je tendeleten a je to jedno ptž samohřejmě slouží i k demontáži te 1 spojky abys jí ted mohl odmastit.... jinak tu 2 k zadnímu kolu rozdělaš jednoduše po demontáží matice se ti rozpadne jen bacha at si nevysipeš jehly co jsou za bubnem převodovce
 
 
Datum: 05. září 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Jedná se o babettu 210, ale gufera budu měnit u spojky celou levou stranu teče tam olej a potom jde špatně startovat a neřadí.
 
 
Datum: 05. září 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16063    
napiš typ babety ...ptž se musí sudat spojka z leva a každý typ to má jinak... jinak pod zapalkem se to dělá trivialně sudáš plast kryt zapalka vytočíš šroubek uprostřed rotoru a pod podložkou je zavit M8 na velký šroub na 13 klíč tím že do díry šroub zatahneš rotor sejmeš vinmeš kolík a vidíš gufero ktere vydloubneš..... namačkneš nove gufero vrátíš zpět kolíček na očistenej kužel vrátíš rotor zapalka a šroubek zakrytováním to končí...je to lechčí než na pio či motorce ....pod spojkou na 210 potřebuješ stahovák na 207 je jiny
 
 
Datum: 05. září 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Staré gufero vyloupni třeba šroubovákem. Je třeba dát si pozor abys při tom nepodrápal ,,domeček,, ve kterém je uloženo. Pak místo odmasti např. acetonem a naklepni gufero nové. Hlavně no naklepni souměrně. Pak by se mělo gufero promáznout dostatečně olejem, aby se nespálilo. (např. na klikové hřídeli)
 
 
Datum: 05. září 2013 16:46
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 3:11:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu