Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobrý den, pánové. Jak je to se svařováním karterů ?? Na co si dát pozor ?? Je potřeba nahřát karter před svařením (a nebo je sešroubovat dohromady), aby se nepokroutili ?? Jedná se klasicky o uštíplou přepážku mezi zapalováním a řetěz. kolečkem na pinďourovi. Žádný plíšek tam nechci, mám to na originála (renovace) a chci aby to nějak vypadalo... Děkuji předem za věcné komentáře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2016 19:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18602
 nestačilo by třeba jen nabodovat?
Datum: 19. března 2016 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 Asi by to šlo vařit v nějakym chladícim médiu který hned nechytne a nebo nebouchne. Ale napadá mi jen voda. Třeba je to blbost. To by věděl svářeč. Nadruhou stranu hezky opravená přepážka taky neurazí. Motor je holt původní. Jde hlavně o funkci.
Datum: 19. března 2016 13:30
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Děkuji za odpověď. Popravdě, najít nějaký pěkný, nepobouchaný kartery, které se nerozlisovávali šroubovákem, je docela kumšt... A s vašimi zkušenostmi naprosto souhlasím.
Datum: 19. března 2016 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 Můj názor je nevařit. Zkrouťej se i kdybys nechtěl. Pak bys je musel nechat orovnat dle přípravků, protože to zkroucený moc nepojede. To raději vlepit nějakou přepážku epoxidem či tekutym kovem a nebo plech. Já tam mam ohlou plechovou cedulku SONP Poldi Kladno a jsem maximálně spokojenej. Jinak na originála jiný kartery. Z vlastní zkušenosti ti řeknu jedno. Raději budu mít 2 motory s plechovou přepážkou který fakt pojedou než jeden vyvařenej na ozdobu... sice si tohle slyšet nechtěl,ale je to tak ... spousta lidí se trápí s motory,že jedou blbě... a tohle je jeden z důvodů... pak nepárový a páteční kartery ... jedny mam made in mototechna,přenádherný,nový,značky maj stejný a jedou blbě ... pak mam olámanej motor z roku 1971 ,kdyby mu chyběla jen přepážka,ono tam toho chybí už víc  a ten jede !!! Holt mam jedno bronzový futro vlepený,nakopávačku opřenou ohlou kulatinou o stupačku a místo přepážky plech,ale jako testovací motor dosahuje nejlepších výsledků  no dělej jak myslíš,ale já mam v tomhle jasno.
Datum: 19. března 2016 12:43
 Zdar lidi potřebuji poradit. Když je motor studený jde krásně bez problému vytočit do maxima, ale jakmile se ohřeje tak při plným plynu ve vysokých otáčkách začne jakoby prskat ve válci(je to slyšet). Škube sebou motor,ale nepřidírá se. Nikde žádná pecka. Kladívko seštelovaný, odtrh na 0,4, elektroda svíčky na 0,4, karburátor seštelován. Je to dosti nepříjemné když jedu delší kopec na dvojku a nemžu jet plnej plyn. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2016 8:32
 tak vyřešeno. Pomohla tomu až třetí VN cívka 8V takže jsem mám 2 v háji
Datum: 27. března 2016 8:32
Jméno: standa
IP: uživatel18606
 Hele muj názor je ten,že ti buď vibracema nedovírá palivovej ventil a nebo máš fakt bordel někde v karbecu a nebo problém někde svíčka/kabel/indučka/kondik/kladívko ...
Datum: 21. března 2016 15:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To že je cihlová, ještě neznamená, že je dobrá. Jinak další dírky do aiboxu? hmm tak je zalep
Datum: 21. března 2016 14:37
 Barva švícky je cihlová krásně. Švícku mam novou n14c a blbne to i na n15c. Hladina jde krásně s lícem plováku a jehla na druhy zářezu. Trysky nikdy drátem čištěny nebyly pouze ultrazvukem a vzduchem. Jsou dotažený. U airboxu jsem schválně dělal 2 dírky navíc a filtr měnil.
Datum: 21. března 2016 13:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jinak ještě než začneš vše rozebrat, začni tím, že tam dáš novou svíčku. Ta taky dokáže pěkně pozlobit a motor se tváří jako, že tarokuje.
Datum: 21. března 2016 12:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Podle toho co popisuješ, je to spíš bohatý než chudý. Tak, že dle mého názoru máš buď vysokou hladinu, špatně zavírá ventil, někdo trysky buď provrtal nebo čistil drátem a tím je zvětšil. Další možnost je špatně dotažená tryska, kdy může tzv. podtékat. Ještě co je možné, že máš přicpané vzdušníky, nebo nějaký moribundus v airboxu.
Datum: 21. března 2016 10:19
 Zkusím to s tim ventilem...tryska tam je 68.
Datum: 21. března 2016 10:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co tam máš za trysku?
Datum: 21. března 2016 8:54
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Stejné příznaky jsem měl když špatně otevíral jehlový ventil v plovákovce. Nechal jsem ho tenkrát přes noc v čistém 2T oleji a od té doby to funguje.
Datum: 21. března 2016 8:29
 Samozřejmě mám seriovku a zápalko je original 30W. Tak s tim vyčištěním mám jistotu a potom to stejne jedu vse ještě vzduchem. Zkusím ještě kladívka ale moc tomu nedávám.
Datum: 20. března 2016 9:12
 Lze vse vyloučit měnil jsem a prohazoval vše. Klika neplave a simerinky jsou nové vzduch nepřisavá.Filtr čistej průchozí.Civka raky menena s co nejmenší vzdalenosti od rotoru.
Datum: 19. března 2016 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 A lze vyloučit vadu typu indučka,kondik,svíčka? A nebo gufero či těsnění někde? Klika se nehýbe,neplave? Je pevně v ložiskách?
Datum: 19. března 2016 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 A ten počet otáček je rámcově 5-6 tisíc a nebo 9-10 ?  ten pojem čištění ultrazvukem zní úžasně sofistikovaně,ale máš jistotu,že je to čistý a průchozí? Já karburátory čistím kusem rozpletenýho lanka,všude se s nim dostanu a mám 100% jistotu. Jinak v oblasti 5-6 tisíc prskali některý kulatý zapalování z j05.
Datum: 19. března 2016 12:50
 Ano benzin dotéká ve velkým množství. Zkoušel jsem vyměnit kladívka a stejně nic. Karbec vyčištěny v ultrazvukové čističce. Svicka cihlova. Když je studenej tak v poho ale po zahřátí ho vytočím ale když přetáhnu určitý počet otáček začne prskat a vynechávat a cukat se.
Datum: 19. března 2016 11:57
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 A benzín ti dotéká?
Datum: 19. března 2016 10:35
 mimochodem je to Mustang
Datum: 17. března 2016 20:08
Jméno: Lubka
IP: uživatel14642
 Zdravím draci, jaké máte zkušenosti s upravenými válci na závody od stejskyho? Koukal jsem, že nabízí úpravy snad úplně všeho. Máte zkušenosti třeba s jeho klapkovými válci 5K? Díky Luboš!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2016 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel18597
 Hezkej způsob reklamy  Každej to dělá jak umí. 5K (i 3K) klapka se mi moc líbí,konečně válec u kterýho má horní kanál pořádnou průtočnou plochu. Ne ty foukačky pístem ......
Datum: 18. března 2016 19:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Klapkový 5K je úplná novinka. Ještě minulý týden nebyl v nabídce.
Datum: 18. března 2016 7:38
Jméno: salgen
IP: uživatel18595
 Čau mám babettu 210 už podruhé mi odešel tyristor gyt s integrovanou indukčkou, na volnoběh motor běží, po přidání zdechne. Někde na fórech jsem se dočetl že to odpaluje zapalovací pól, máte stím nějakou zkušenost? Tady na fichtlkrámku, je v nabídce jeden zapalovací pól http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_pol_std.html, v jiných eshopech, nabízejí k tomuto tyristoru gyt, i pól gyt. Neví někdo jestli maí oba poly stejný parametry? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2016 7:43
Jméno: Dew
IP: uživatel18592
 Caute draci , neviete mi niekto poradit s elektrikou na Stadione S22 ? Je po kompletnej renovacii a elektriku som spravil presne podla schemy ktoru som nasiel na nete ale mam problem so zadnym svetlom pretoze podla schemy ma byt zadna ziarovka zapojena tak ze vlastne ide do nej 2x + pol a ziadna kostra . Celkovo ale blbne elektrika ... Je tam komplet novy lak a myslel som ze bude problem len s kostrou kedze je tam vrstva laku ale to uz je vyriesene. Nemate s tym niekto skusenosti ? Diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2016 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 Popravdě jsem něco takovýho čekal. Nějak jsem si řikal že tam bude nějaká odizolovaná placka na který bude objímka žárovky aby to vůbec fungovalo. Jako pertinaxový podložky a kroužek v kladívku. U pio jsou v držáku zadní žárovky plastový misky.
Datum: 19. března 2016 13:37
Jméno: Dew
IP: uživatel18599
 No uz to mam hotove , problem bol v tom ze ten pliesok do ktoreho za srobuje ziarovka drzi na srobiku ktory ide az podblatnik a vlastne drzi o plech a tam sa vlastne spajalo + a - . Medzi srobik a pliesok som dal plastovu podlozku aby to nechytalo kontakt. Pretdym tam bola podlozka z pertinaxu ale ta uz bola rozdrvena a tam bol skrat... ale diki za vsetky rady
Datum: 19. března 2016 11:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to, že má stadion sdruženej přepínač v jeden je úplně jedno, princip je stále stejnej... když to zapojíš tak, jak píše standa, tak to musí fungovat, protože když rozsvítíš potkávačky, tak rozsvítíš i zadní světlo, který bude v tu chvíli ukostřený přes vlákno dálkovýho světla v přední žárovce a naopak... má to taky ochrannou funkci, protože když ti praskne jedno vlákno v přední žárovce, tak automaticky přestane svítit i zadní, takže nespálíš v zadním světle žárovku...
Datum: 17. března 2016 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel18596
 No popisuješ to správně,jen to asi nechápeš. Pokud přední světlo přepíná a funguje máš už vyhráno. Jen z kontaktu žárovky pro potkávačky natahneš dozadu jeden kabel a z kontaktu pro dálkový druhej kabel. přímo z patice předního světla. Mezi kabely zadní žárovku. Pokud není prasklá musí svítit.
Datum: 17. března 2016 13:40
Jméno: Dew
IP: uživatel18592
 Pozeral som schemu z jawetty a ta ma tiez 2 vypinace , jeden na parabole a druhy na volante , asi to tak zapojim aj ja a bude po problemoch
Datum: 17. března 2016 12:57
Jméno: Dew
IP: uživatel18592
 Je to tam kvoli vypinacu zbytocne prekombinovane ... na pionieri je to lepsie vyriesene pretoze ten ma hlavny vypinac svetiel na parabole a na volante sa uz len prepinaju dialkove/tlmene svetla a je to jednoduchsie zapojene ... bohuzial na stadione je 1 vypinac ktory ma 3 polohy - hore je tlmene , v strede vypnute a dole dialkove svetlo a problem je presne v tom ze zadna ziarovka musi svietit aj pri dialkovych a aj pri tlmenych svetlach a neviem ako to prepojit aby zadna ziarovka svietila vzdy ked zapnem hocijake svetlo , nemozem kable vzadu spojit lebo potom by mi svietili obe predne vlakna v ziarovke naraz... presne ako pises Ik je to sprosto vymyslene ... ziaroviek mam viac a funkcnych a skusal som vsetky ... aj skusacku som mal zapojenu ... asi to cele prerobim a bude pokoj...
Datum: 17. března 2016 12:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud vím, tak S22 má zadní světlo řešený stejně jako jawetta, takže je žárovka v zadním světle vždy ukostřená přes neaktivní vlákno přední žárovky, stejně jako to má 30W zapalování u pio... takže jestli ti svítěj potkávačky i dálkový, tak hledej problém někde mezi předním a zadním světlem... pokud ve předu svítí pouze jeden druh světla, tak je problém v žárovce...
Datum: 16. března 2016 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel18593
 Světla u staďáka s22 jsou vedený z cívky do přepínače a tam odtud v poloze zaplý světla vedou dva dráty. Jeden na přední žárovku a druhej na zadní žárovku,tam žádná záhada bejt nemuže.... a nebo to má stadák jako mustang a má tlumený/dálkový? To by pak byla ukostřená jen patice přední žárovky a zadní žárovka by byla tažená z vláken přední žárovky a nebyla by ukostřená. Ale to si nemyslim. A nebo má vzadu jen odrazku? Nejsem stadionář,jen to logicky odvozuju,je to furt na stejný brdo ... zdroj,přepínač,žárovka,kostra ... si propípej zkoušečkou kabely jestli je to vůbec "živý" ...
Datum: 16. března 2016 16:12
 serus borci. nahodil so 9z primarne kolecko na fichtla skratil retaz o jeden clanok a keed som to cele osadil tak retaz bola strasne vysponovana a tazko islo pretacat motorom neviete mi nekdo poradit???????????? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2016 11:45
Jméno: spacek
IP: uživatel15770
 musiš použit starši už vytahany primarni řetez pak to bude dobry .čau
Datum: 16. března 2016 11:45
 Čau draci, kdysi jsem viděl někde návod jak změřit indukční cívku multimetrem, nevíte někdo? Odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2016 14:23
 AKCE BABETTA 210-NAJEDE SE 1100KM Tak draci kdo si troufne na velikonocni CStrip na tri dny na babettes natocenym tachem 1100km 25/26/27,3 Prijde nove zapalovani vape na babettu 207/210 presne to co jse dela na pio 6v/20w a tak jsem doma vymyslel ze je treba ho odzkouset abych nasel nejakou tkanicku jak se vymluvit ze musim jet stim ze konecne zajezdim na masine  a tak kdo do praha kolarovo na velikoncena babette ? ale v pondeli musim byt doma a behat s malim sesou po koledovackach  musi to byt avask nekurak, lebo to je strasna brzda  jo a taky musi mit dobrou pravacku,, lebo porad se drzi plynovej heft az na doraz
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2016 20:40
 tak zas doma, michacka, kolecko a lopata  lebo dalsi jura se v take kose se jen tak nenajde
Datum: 16. března 2016 20:40
Jméno: Simson
IP: uživatel13551
 Zdravím draci, vím že to sem tak uplně nepatří ale potřeboval bych radu. Mám simsona ale koupil jsem ho už bez blinkrů, ted potřebuju s ním na stk a nevím jestli je tam musím nechat dát, nebo to zkusit i bez nich.. díky hoši
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2016 6:30
Jméno: standa
IP: uživatel18587
 Koukni na přesný označení simsona,jedny simsony blinkry třeba neměli,ani baterku. Dohledáš nejlíp na německejch stránkách. A pokud je máš mít dle typu tak je dodělej,neni to nic složitýho.
Datum: 15. března 2016 6:30
Jméno: Pepa
IP: uživatel18585
 Zdar draci, potřebuju snížit hlavu válce na ČZ 175 477,o kolik mm mám vzít trisku, aby mi pak neklepal píst do hlavy máte někdo s tím nějaké zkušenosti? Za každou radu budu vděčný diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2016 22:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Pokud chceš nahánět kompresi, tak vyndej to hliník. těsnení pod hlavou a hlavu pořádně zabruš vůči válci. Je to skoro zadarmo...
Datum: 18. března 2016 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel18586
 Úprava hlavy se odvíjí od úpravy výfukovýho kanálu. Obecně když jde vejfuk o milimetr nahoru tak hlava o milimetr dolu. Zkušenější mohou upřesnit jak je to přesně u čz. Při úpravě hlavy se hlava nejenom sníží,ale zároveň se musí i proškrábnout spalovák,dosedací plocha a antidetonačka,takže se nikdy nemuže stát,že by píst klepal do hlavy. Pokud jsi nic neupravoval tak nic nesnižuj. A pokud hodláš hlavu "jen uříznout zezhora" tak taky nic nesnižuj.... rozhodně bych svěřil úpravu hlavy někomu,kdo je zkušenější a umí to a má přípravek a nože.
Datum: 14. března 2016 11:01
Jméno: David
IP: uživatel18584
 Zdravím mám problém s Babettou 210 nechce mi vyřazovat neví někdo čím to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2016 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel18590
 A měl jsi ten buben staženej a rozebranej? Jsou tam takový listový pružiny co spolu se spojkama pohybujou a časem si pod sebou vydřou takovej žlábek,kterej je pak muže uzavřít jen ve středový poloze a pak babeta nechce držet pevně zmáčklej buden a neřadí,protože furt trochu jakoby klouže a myslim,že to a samý se muže dít v opačný hraně a to by pak nerozepínala....
Datum: 15. března 2016 15:33
Jméno: David
IP: uživatel18589
 To jsem zkoušel a vše je v pořádku každopádně děkuji.
Datum: 15. března 2016 7:46
Jméno: standa
IP: uživatel18587
 Mužou se šprajcovat pakny v rozběhovym bubnu. Stahni ho,rozeber a uvidíš.
Datum: 15. března 2016 6:33
Jméno: filip
IP: uživatel18583
 zdravym, mam 350/639 a menil sem lamele ... potrebujem poradit stim jak moc mam alebo podla ceho mam dotahnut na spojkovem kosi sruby co su na strunach ? nwm je nemozem tu spojku nastelovat ... dik za ucinne rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2016 21:27
Jméno: Pavel S.
IP: uživatel17888
 Zdravím, pincek 21, už dřív jsem s ním měl podobné problémy jako ted, myslel jsem si že saje někde faleš, když mi začal téct olej tak sem to celé důkladně přetěsnil, nové gufera, a mezi kartery papír se silikonem, jen mezi karburátorem a kolínkem je obyč silikon. no problém je ten že když startuju za studena tak přechlastám a startuju a ono to třeba jen párkrát zapálí a hned to zdechne a když to tak udělá asi 4x tak už jdu roztláčet a vždy to jen cukne a až za dlouho to nakonec jaksi taksi chytne a jede. ještě chci poznamenat že nějak extra nechce držet volnoběh, šroubek mám skoro přitahlý na maximum, a svíčka bývá mokrá když ji po neuspěšných pokusech vytáhnu a zapalování mám seřízené špičkově tak ted čím to je. jehla na 2. zářezu a hladina lícuje předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2016 18:41
Jméno: Pavel S.
IP: uživatel17888
 zkusím tam dat novou svíčku a zmenšit hladinu
Datum: 15. března 2016 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel18587
 Mokrá svíčka = extra uchlastanej karbec a nebo nepálí svíce jak by měla.
Datum: 15. března 2016 6:50
Jméno: spacek
IP: uživatel15770
 PROBLEM BUDE ASI VTOM SILIKONU PATRI TAM TESNENI,SILIKON SE TI VYTLACIL DO SANI.MALO VZDUCHU.CAU
Datum: 13. března 2016 13:04
Jméno: Dew
IP: uživatel18579
 Nazdar  chcem sa spytat , pionier mi chyta za studena len na roztlacenie , ale ked sa trosicku zohreje uz chyta krasne na paku , ked ho roztlacim vzdy najskor cuka a skapina ale potom sa rozbehne pekne ... na karburatore mam presne nastavenu hladinu ale ihlu som dal na prvy zarez zhora lebo mi stale kvapka trochu benzinu s vyfuku a uz neviem ako ochudobnit zmes ale na druhej strane asi zasa pojde lepsie ked hu dam na 2. zarez len bude asi este viac benzinu s vyfuku tiect ? :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 13:41
Jméno: Dew
IP: uživatel18635
 Kontakt na sviecke som nastavoval rozne a sviecku som aj tak kupil novu pretoze a stara uz bola stejne trochu spalena a par eur za sviecku ma nezabije  ... Magneto je skoro nove , kladivko je tiez uplne nove, cievky som nastavil presne podla odstrihnuteho kusku s PET flase a inducka je zapojena spravne , kontroloval som to podla schemy... Vsetko je tam nastavene presne tak ako ma byt , mozno sa este pohram s predstihom... teraz ale nemam na to cas lebo si skladam auto ... potom dam vediet co bolo zle
Datum: 10. dubna 2016 13:41
Jméno: standa
IP: uživatel18586
 A on je problém ji sklepnout na 0,4mm ??? Problém ve svíčce samotné nebude,prostě to má slabou jiskru (slabý magneto,opálený kladívko,špatné postavení zapalovací cívky oproti rotoru,obráceně zapojená indučka a jiné důvody...)
Datum: 14. března 2016 11:04
Jméno: Dew
IP: uživatel18579
 Moze to byt aj tou svieckou veru ... ale tuto sviecku ktora tam je teraz mam presne na 0,50mm , kupim novu a uvidime
Datum: 12. března 2016 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel18581
 No a když pominu to tvý kapání benzínu z vejfuku tak to,že studený to nechce chytat a teplý jo muže bejt klidně velkym odtrhem na svíčce. Stačí o ani ne desetinu sklepnout.
Datum: 12. března 2016 13:04
Jméno: Dew
IP: uživatel18579
 Hladinu som dal uz kusok pod tanierik plavaku ... ihlu mam uz druhu a aj ventil v plav. komore ... bude to jedine ta tryska
Datum: 11. března 2016 20:32
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Směs u tohoto karburátoru ovlivníš velikostí trysky a polohou jehly.
Datum: 11. března 2016 6:33
Jméno: standa
IP: uživatel18580
 Už jsem ti napsal,že jestli ti kape benzin z vejfuku tak nezavírá jehlovej ventil u plováku a nebo máš vysokou hladinu. Kolikrát ti to mam ještě napsat?
Datum: 11. března 2016 6:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18241
 Čau chlapy mám dotaz jak poznán válec z 05 a z 23 ? Vim ze to ma jiný časování ale da se to poznat z čeho je když je nasazen na motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2016 14:15
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18255
 Právě ze a tou 72 to jelo lépe ... Filtr jsem mel i sundanej jehlu všude možné svíčka OK nevím a klika nic nedre jde to volně  ale já mám pocit ze je z 05 mel jsem ho dříve sundanej a asi jsem ho tam dal ... No az budu doma tak se mrknu ale díky za rady
Datum: 07. března 2016 14:15
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Jestli máš 05 ,podívej se jaký máš karburátor. Máš-li 2915 PS , je hl.tryska 60 a tv 40. Nastavení předstihu je v tomto případě 2,3-2,6.
Datum: 07. března 2016 13:25
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Lukáši, nedělej unáhlené závěry. Níže jsem četl, že máš problém s bohatostí směsi a používáš 72 trysku + jehlu nahoře. Bohatá směs má přesně takové příznaky - není to moc točivé a může se zdát, že to od spoda táhne. Podiv se na ty kanály jak radí Standa a hlavně si nastav karburátor jak má být (tryska 68, jehla prostřední zářez a rozumně nastavená hladina s adekvátně odšpuntovaným airboxem). Předstih 1,6 - 1,9 - mě se osvědčil předstih vyšší - kolem těch 1,9.
Datum: 07. března 2016 12:18
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18255
 Díky ti  protože je to takový líný ale odspoda tahá krasne
Datum: 07. března 2016 11:07
Jméno: standa
IP: uživatel18578
 Ne,z venku je nerozeznáš. Přinejmenšim musíš sundat hlavu a nebo vejfukový koleno (spíš hlavu) a sjet si pístem dolu aby se ti ukázaly přefuky. Když to hodně zjednodušim tak j05 je má na vejšku něco přes 1cm a naopak válce j20-23 je maj na vejšku skoro 2cm. Okem to poznáš. Z jízdy toho moc nepoznáš,je to takový "líný" ale tahne krásně odspoda,jede většinou 55-60.
Datum: 07. března 2016 6:47
 Čau kluci. Mám takoví dotaz a netýká se to fichtla. Tak mě prosím neukamenujte  Byl jsem na motosaloně v Brně a jel jsem po dálnici Olomouc-Brno a zpět bez dálniční známky. Žádná hlídka mě nezastavila prostě nic. Tak jsem myslel že to bude OK ale kamarádi mě straší že mi přijde serie fotek a pokuta. Je tady někdo kdo se v tom pohybuje a je mi schopen říct jak to tedy je ? Díky a ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2016 18:53
 Díky kluci
Datum: 07. března 2016 18:53
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Neřeš a buď v klidu,nic ti nepřijde. Museli by tě chytit a nebo někde vyfotit schovaný za keřem,ale to je blbost,protože na dálnicích jezdí kobra 11 v tech novejch oktávkách a řešej to hned.... v současný době na dálnici doporučuji začít dodržovat rychlost a předpisy ,nikdy nevíš,který auto je policejní...
Datum: 06. března 2016 18:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nic neřeš, máš štěstí a vyšlo ti to... problém by jsi měl s vozidlem nad 3,5t bez mýta....
Datum: 06. března 2016 15:05
 zdravim vsechny koupil jsem karburator special na motokolo sunway chci ho dat na ankura po zapojeni jede ale na karbeci jsou dve pripojeni na slabe hadicky jedna je pred valcem na sanni a druha je pod nadrzkou plovaku nevite nekdo na co toje a kam se to zapojuje dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2016 10:49
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Hadička u sání bývá k automatickému míchání oleje a benzínu čerpadlem tzv. oilmaster. Pokud nepoužíváš, tak zaslepit. Hadička pod nádržkou plováku je přepad - ten nemá být zapojený nikam, ale neměl by mít možnost odkapávat na výfuk nebo motor.
Datum: 08. března 2016 10:49
Jméno: Lukáš
IP: uživatel17062
 Čau chlapi potrebuju radu mám mustanga je po go ložiska gufera a novější píst a kroužky všechno je utěsněny benzín OK předstih ten je naprosto v pohodě je tam 72 triska a jehla az dole je to porad takový linejsi a svíčka je taková zacernelejsi je tam n15c filtr taky OK 3 netahne a kolečka nejsou prohozeny... Potrebuju poradit jak mám nastavit směs .... Nebo myslíte ze si to teprve sedne ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2016 9:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co si mám představit pod pojmem NOVĚJŠÍ píst???
Datum: 09. března 2016 9:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18255
 Rikas ty ... Já jsem se jenom ptal...
Datum: 08. března 2016 15:05
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Takže máš "7 let praxe" a umíš hovno......... Měl by sis dostudovat aspoň ten základ......
Datum: 07. března 2016 23:46
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18255
 Tak ty jses jasnej jen jsem se ptal a ze to jede hůř no asi kdyz je tam jiném válec a předstih je 1.6 tak jsem se spletl no... Od spoda táhnul a pak se mu moc nechtělo... Proto jsem se ptal jak mám udělat tu hladinu s tou 72 takže se sklidni mel jsem tam 68 ale s tou to jelo hůř na všechny kombinace jehly a nejsem kkt abych to toho mlatil.... A silikon moc nepouzivam jen jsou trošku potreny plochy a pak papír .... Klika se točí v pohodě a převodovka taky... Poprvi to nedělám zadal jsem vas o radu ne o to aby na me byl někdo hnusnej a dělal ze me největšího curaka ... Hned ten člověk je nespatnejsi a debil co nic neumí hranu se v tom už od 9 a to mi je 16 takže jestli chceš někoho urážet urazej si někoho jinyho ... Díky
Datum: 07. března 2016 23:29
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Takže mi v podstatě tvrdiš že s válcem 05 to nemůže dobře jed ? No to si to teda vylepšil .............................. a jak si poznal že máš válec 05 ? Nevěřím že sis to rozebral a změřil..... "předtih v pohodě a tryska 72" je opravdu vražedná kombinace. Ty vaše generální opravy znám až moc dobře ..... Klika se netočí..... převodovka se netočí .... novej píst znamená přihnutá ojnice ... a všechno utěsněný znamená motor plný silikonu.... takže generální oprava ve stylu pojď mě jebat...... jezdi na kole - budeš rychlejší
Datum: 07. března 2016 14:52
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18255
 Dobrý nervy na me nebo to nekomentuj idiote... Zjistil jsem ze mám 05 válec tak proto...
Datum: 07. března 2016 11:10
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Nic si kurva nesedne.... jak u idiotů ..... beztak se ti klika netočí.......... "předstih je v pohodě" ??? to znamená co ? Opravdu takové číslo neznám...... zbytek nemá cenu ani komentovat ...... hoď to do kopřiv a jezdi na kole ......
Datum: 07. března 2016 2:26
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18241
 Takže mám dat 68 a jehlu na druhém zářez ? Je to porad bohatý
Datum: 06. března 2016 20:11
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Proč máš trysku 72 a ne 68 ? Proč máš jehlu dole (chudá směs) a ne ve druhém zářezu ?
Datum: 05. března 2016 10:00
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
 Zdar draci, chci se zeptat jestli jdou přepsat papíry z JAWY 21 na JAWU 05? Já si myslím že to jde ale radši se ptám... Prosím o odpověď... Díky a zatím čs...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2016 15:18
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Záleží na tom, co myslíš přepsáním  Ofiko to nejde, výrobce již neexistuje, nikdo jiný ti potvrzení na přestavbu nevydá. Neofiko je vše stejné až na motor, výrobní číslo na rámu není, číslo motoru lze úředně smazat, výrobní štítek lze přehodit. Jediná potíž je v motoru, většina lidí nepozná rozdíl, ale zrovna před 2 týdny jsou koupil J21 s doklady J05 a od cca 30ti letého technika jsem dostal při evidenčce přednášku o tom, jak vypadá motor 05...
Datum: 04. března 2016 15:18
Jméno: cpivo
IP: uživatel18577
 Samozřejmě, že to oficiálně nejde. Jsou to papírově 2 odlišný motorky. Jak píše Franta randál. Přesekej štítek, smaž šíslo motoru (pokud ho vůbec máš, některý pionýry číslo motoru neměly) a jezdi.
Datum: 04. března 2016 12:38
Jméno: Franta randál
IP: uživatel12281
 Tohle bych vůbec neřešil,na 05 bych dal štítek z 21 ,zašel na úřad a z TP nechal vymazat číslo motoru (50kč) a jezdil bych.
Datum: 04. března 2016 10:13
Jméno: Hektor
IP: uživatel12281
 Zdravím vás neví někdo o nějakých burzách v Polsku? Auto-moto-vetes zkratka něco jako Chotusice,řád bych se jel letos někam podívat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2016 22:22
|



|